#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/02/2011 22:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λεφτά υπάρχουν !!!



Σε τριπλάσιο μέγεθος από τις καταθέσεις στην Ελλάδα ανέρχονται τα κεφάλαια που έχουν καταθέσεις Έλληνες πολίτες στην Ελβετία, όπως αποκαλύπτει χθεσινό δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel. Το ποσό αυτό, κατά το Spiegel, είναι της τάξης των 600 δισ. ευρώ. Όσον αφορά την ελληνική κυβέρνηση, είναι πεπεισμένη ότι μεγάλο μέρος αυτού του ποσού δεν έχει δηλωθεί στην εφορία, διευκρινίζει η ‘Καθημρινή”

Και από ό,τι θυμάμαι, έχουμε και καμιά 80ριά στο Λιχτενστάιν...

Την καλησπέρα μου …

BTS

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/02/2011 22:32:24

    Το είδα, και νομίζω είναι μούφα. Οι Έλληνες δεν πάνε Ελβετία. Πάνε αυτά. Αυτά ήταν 10ετία 60 και 70. Και λίγο 80.

    Η Ελβετία έχει ακριβά φύλακτρα, ιστορικό μέτριων έως κακών συμβουλών (εκτός εάν ο επενδυτής είναι ψάρι και του αρέσουνς οι μέτριες συμβουλές) και , για γκρίζα (αφορολόγητα) λεφτά, εξαιρετικά κακό μέρος για μικρομεσαίους. Και οι οι τοίχοι έχουν αυτιά.

    Ορισμένα καντόνια είναι καλά καταφύγια για εταιρικά λεφτά και εταιρίες holding. Αλλά όχι δικοί μας.

    Κάποιος να πει στο Spiegel ότι είναι λίγο νεμοντέ.

    Βραζιλία έχει πάει κανείς τελυταία;

    • kiki avatar
      kiki @ archaeopteryx 07/02/2011 22:38:55

      Αμα δω μαυρισμενο πολυ καταχημωνο τον Ακη, θαχει παει καποιος.

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ archaeopteryx 07/02/2011 23:07:10

      Αρχαίε, εκτός απο την Ελβετία, υπάρχουν τα μεγάλα χρηματιστήρια,
      οι επενδυτικές τράπεζες, τα μερίδια σε αμοιβαία κεφάλαια του εξωτερικού,
      και μέσω private banking οι επενδύσεις σε εταιρικά ομόλογα...
      Άσε τις off shore...

      Μιλάμε για μεγάλη φτώχεια!

  2. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 07/02/2011 23:02:03

    Σχετικά με τον τίτλο του άρθρου..
    Αντιγράφω από αλλού

    Είναι γνωστό ότι τα ελληνικά του Γιωργάκη μας είναι φτωχά.. γι' αυτό χρησιμοποιεί το GOOGLE Translate.

    Όταν λοιπόν κάποιος από τους σοφούς του, του είπε σαν σύνθημα στο προεκλογικό debate «λεφτά υπάρχουν» πήγε στο GOOGLE translator

    να δει τι σημαίνει στην μητρική του γλώσσα!

    Ας ακολουθήσουμε τα βήματά του:

    1. Πήγαινε στο GOOGLE translate (http://translate.google.com)
    2. Επέλεξε From Greek To English
    3. Γράψε ''υπαρχουν λεφτα" Με μικρα και χωρίς τόνους
    4. Πάτησε Translate
    5. Διάβασε τη μετάφραση στα δεξιά !!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/02/2011 23:07:22

      καλόοο

    • BTS avatar
      BTS @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/02/2011 23:12:23

      Καλή φάση!

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/02/2011 00:20:08

      α χα χα χα!!
      Εγραψες!

  3. BTS avatar
    BTS 07/02/2011 23:24:43

    Πιθανόν, η είδηση του Spiegel, [και η αναφορά σε αυτή της Καθημερινης]
    να σχετίζεται με την προσέλκυση Ελληνικών κεφαλαίων απο το εξωτερικό,
    στα πλαίσια ενός σχεδίου νόμου, τον οποίο είχε καταθέσει πέρσι το χαμογελαστό παιδί απο τη Κοζάνη, ο οποίος προέβλεπε ότι με την αγορά ομολόγων του Ελληνικού δημοσίου, δεν θα εξετάζονταν περαιτέρω η προέλευση των χρημάτων [μίζες, φορολογικές παραβάσεις, ή άλλες αλχημείες], με μιά μόνο μικρή επιβάρυνση της τάξεως του 5%.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ BTS 08/02/2011 00:06:16

      έχει φήμη "κακού" και δεν τον εμπιστέυονται. Και το 5%, θα έλεγα για το 5% αλλά δεν κάνει.

  4. Έρεβος avatar
    Έρεβος 08/02/2011 00:36:05

    Ε ας πείσουν οι γερμαναράδες τους ελβετούς να τους τα δώσουν απ'ευθείας για το χρέος.

  5. thanasis avatar
    thanasis 09/02/2011 18:32:12

    ας δωσουν οι τραπεζες τα επιτοκια της ελβετιας η της γερμανιας
    και τοτε θα δεις καταθεσεις.αλλα εδω το επιτοκιο δινεται
    μονο στις ρεμουλες