Κλείστηκε το ραντεβού με την τρόικα
24/11/2014 11:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλείστηκε το ραντεβού με την τρόικα

Πολύ σημαντική εξέλιξη για τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα καθώς το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε ότι κλείστηκε ραντεβού με την τρόικα στο Παρίσι.

(Ανανεωμένο) Πολύ σημαντική εξέλιξη για τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα καθώς το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε ότι κλείστηκε ραντεβού με την τρόικα στο Παρίσι. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση:

«Το Υπουργείο Οικονομικών ενημερώνει ότι, αργά χθες βράδυ συμφωνήθηκε να υπάρξει την Τρίτη 25/11/2014 στο Παρίσι συνάντηση της ελληνικής διαπραγματευτικής ομάδας με τους επικεφαλής της τρόικας, προκειμένου να προχωρήσει η αξιολόγηση και να εξετασθεί το πλαίσιο της επόμενης μέρας».

Η συνάντηση στο Παρίσι είτε σημαίνει ότι βρισκόμαστε κοντά σε συμφωνία με τους δανειστές είτε επιχειρείται μια ύστατη προσπάθεια να βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση σε βασικές διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των δύο πλευρών. Η επιλογή της συγκεκριμένης τοποθεσίας για τη συνάντηση ουσιαστικά σημαίνει ότι θέλουν ένα ουδέτερο έδαφος προκειμένου να υπάρξει αποφόρτιση από τις έντονες διαβουλεύσεις και τις συγκρούσεις των τελευταίων ημερών.

Μένει να δούμε ποια θα είναι η ατζέντα των συζητήσεων. Αν δηλαδή θα υπάρξουν συζητήσεις για το δημοσιονομικό κενό και κυρίως για τις αλλαγές στο ασφαλιστικό.

Πάντως, όπως έγινε γνωστό πριν από λίγο από το ΠΑΣΟΚ, στην αντιπροσωπεία που θα μεταβεί στο Παρίσι θα συμμετέχουν και οι κύριοι Χ.Πρωτόπαππας και Κ. Περιακάκης.

Η αυριανή συνάντηση στο Παρίσι είναι ένα βήμα πιο κοντά προς το τέλος αυτής της διαπραγμάτευσης, που δεν είναι μια απλή διαπραγμάτευση για την καταβολή της τελευταίας δόσης του προγράμματος και του δανείου, είναι η ολική διαπραγμάτευση για το τέλος του προγράμματος και το άνοιγμα της νέας σελίδας, δήλωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος μετά τη σύσκεψη με τον πρωθυπουργό, παρουσία και του υπουργού Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο κ. Βενιζέλος τόνισε ότι είμαστε σε καλό δρόμο, ότι οι δυσκολίες είναι πολύ μεγάλες αλλά και ότι θα βρεθεί μια λύση και ότι (η λύση) θα βρεθεί πριν προκύψουν ανάγκες και πάντως σίγουρα πριν από την έναρξη της διαδικασίας εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας.

Πηγή: imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μεγάλες στιγμές. avatar
    Μεγάλες στιγμές. 24/11/2014 11:33:25

    Οι απαιτησεις για μείωση συντάξεων αφορούν ποιο ύψος;Είναι αναλογικά για όλες ή για κάτι 2χίλιαρα 3χίλιαρα;

    • common sense avatar
      common sense @ Μεγάλες στιγμές. 24/11/2014 13:16:01

      Πόσοι έχουν μείνει με 3χίλιαρα και 2 χίλιαρα... Υψηλοσυνταξιούχοι θεωρούνται πλέον όσοι ξεπερνούν το χιλιάρικο και προφανώς αυτοί θα πληρώσουν την νύφη. Αλίμονο μας

      • Geros avatar
        Geros @ common sense 24/11/2014 17:11:56

        Είναι εκπληκτικό ότι μετά από τέσσερα χρόνια πρωτοφανούς ύφεσης , μετά από χαράτσια και υπερφορολόγηση , ακόμα υπολογίζουμε τους συνταξιούχους ανάλογα με την σύνταξη που λαμβάνουν! Όχι σε σχέση με την ηλικία τους , όχι σε σχέση με αυτά που έχουν καταβάλει! "Αλίμονο μας " λέμε! Άσχετα με το αν έχουν καταβάλει εισφορές για 300 ευρώ σύνταξη και περνούν 1.000! Δεν είναι απίστευτο?

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Geros 24/11/2014 17:29:24

          Πάντως το σκανδαλώδες είναι η ηλικία. Ιδιαίτερα οι άθλιες "εθελούσιες έξοδοι" της "εργασιακής βαρωνείας και μαρκιωνείας" μου κάθονται στο στομάχι. Γιατί είναι σύμπραξη κάτω από το τραπέζι "ειδικής" εργοδοσίας (δαπανηροί ΔΕΚΟ συν χρεοκοπημένοι ως ιδιώτες χρηματοπιστωτικοί) και "εργατικής αριστοκρατίας" εις βάρος των συνήθων εργαζομένων. Ως πρόωρα συνταξιοδοτήσιμες αποδέχομαι μόνον τις γυναίκες που έχουν γεννήσει και μεγαλώσει παιδιά. Η εγκυμοσύνη, οι πόνοι της γέννας, ο θηλασμός και το μεγάλωμα των παιδιών (κυρίως απο τις μητέρες στις ανδροκρατικές μεσογειακές κοινωνίες) είναι ΚΑΙ κοινωνική υπηρεσία που πρέπει να εκτιμάται από την κοινωνία και την πολιτεία. Και να αμείβεται δίκαια. Όταν όμως βλέπω άνδρες 50 χρονών συνταξιούχους, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ιδίως "εθελούσιους" αλλά όχι μόνον, "τραβάω πιστόλι". Κι άς έχουν καταβάλει κέρατα, δεν έχει και πολλή σημασία... Όχι πιστόλι, "καλάσνικωφ" χρειάζεται. "Νόμιμη" αρπαγή δημόσιου πλούτου είναι.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Uncle Stgm 24/11/2014 18:57:28

            Ας εξετασουμε την προταση του Γερου. Εχουμε ενα συμπολιτη μας 80 χρονων με μοναδικο εισοδημα μια συνταξη 1000 ευρω. Τι πρεπει να κανουμε στην περιπτωση αυτη; Θα του την κατεβασουμε στα 300; Δεν τον καταδικαζουμε ετσι σε σιγουρο θανατο;

          • Geros avatar
            Geros @ Zugzwang 24/11/2014 19:04:58

            Ας εξετάσουμε την δικη σου πρόταση αγαπητέ , ποιός θα πληρώνει την διαφορά μεταξύ τριακοσίων και χιλίων ευρώ τον μηνα? Εγώ , εσύ , οι εξωγήινοι?

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 24/11/2014 19:48:24

            Αυτο περιμενα να διαβασω. Ας τον πεταξουμε λοιπον στο δρομο τον 80χρονο να πεθανει. Νομιζα οτι οτι μονο ο φασισμος εξολοθρευε τα "αχρηστα στοματα" φαινεται ομως οτι εκανα λαθος. Συγγνωμη

          • Ανδρέας avatar
            Ανδρέας @ Zugzwang 24/11/2014 19:53:58

            '' Το όσοι ζήσουμε κι όσοι πεθάνετε'', δεν το ήξερες αλήθεια Zugzwang οτι αποτελεί τη βάση της φιλοσοφίας του εν λόγω ιδιοτελούς και ανάλγητου Γέροντα; Ο κόσμος το΄χει τούμπανο κι αυτός κρυφό καμάρι...... :)

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Ανδρέας 24/11/2014 22:02:56

            :-)

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Zugzwang 24/11/2014 21:43:08

            Όχι μόνο αυτός - είναι κι άλλη μια ψευτοθρησκεία από «φ».

          • Πάρης ο όμορφος avatar
            Πάρης ο όμορφος @ ΚΜ 25/11/2014 08:23:26

            (Νεο) Φιλελευθερισμός; Δεν του το΄χα για νεοφιλελέ.... Με είχε παραπλανίσει η άκρως ανθρωπιστική του προσέγγιση στα κάθε είδους προβλήματα!

          • Geros avatar
            Geros @ Zugzwang 25/11/2014 00:47:46

            Για πολλοστή φορά όταν τα πράγματα ζορίζουν υπάρχει η γνωστή μερίδα εμπαθών που αρχίζει τα κοσμητικά , "φασίστας" , "Ιδιοτελής", "ανάλγητος" , "εξολοθρευτής αχρηστων στομάτων" (Αυτό πια έσκισε! Σιγά μην είμαι και ο Τζέγκις Χαν ....) Επί της ουσίας όμως μόκο! Ραμμένο το στοματάκι! Επαναλαμβάνω την ερώτηση μου κύριοι που όταν δεν έχετε απαντήσεις βρίζετε (για να μην ξεχνιόμαστε αυτό είναι φασισμός) : την διαφορά μεταξύ τριακοσίων και χιλίων ευρώ ποιός προτείνετε να την πληρώσει? Βλέπεις η δική σας λύση έχει μια ετικέτα με μια τιμή πάνω , ποιός θα πάει στο ταμείο? Είσαστε πολύ "κοινονικά ευαίσθητοι" όταν δεν ασχολείστε με το θέμα της τιμής ή όταν νομίζετε ότι μπορεί να πληρώσει ο .... φούφοτος. Όταν όμως ο λογαριασμός έρθει σε εσάς τι ψαρια πιάνετε?

          • Ιδιώτης avatar
            Ιδιώτης @ Geros 25/11/2014 10:55:29

            Η διαφορά θα πληρωθεί αν αρχίσουν και οι βουλευτές και οι "κομματικοί" να παίρνουν 1000 ευρώ μισθό, να παίρνουν μικρά αυτοκίνητα, μικρά τηλέφωνα, μικρά γραφεία, μικρές μίζες, οι εθνικοί εργολάβοι να τρων λιγότερο, οι φίλοι επιχειρηματίες (των τραπεζιτών συμπεριλαμβανομένων) να "διασώζονται" λιγότερο, τα έργα βιτρίνας να είναι λιγότερα, οι εξαγωγές συναλλάγματος (το ευρώ ήταν είναι και θα είναι συνάλλαγμα) να είναι λιγότερες, οι οφσορ να είναι λιγότερες, τα Λουξεμβούργα να είναι λιγότερα, οι Γιούνκερ να είναι λιγότεροι, τα ασφαλιστικά ταμεία να λεηλατούνται λιγότερο, αυτοί που επιμένουν να εργάζονται να λοιδορούνται λιγότερο. Θέλεις κι άλλα; Θα έχει κι άλλα "σημεία" από όπου θα βρεθεί η διαφορά που αναφέρεις, ψάξε και συ λίγο.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 25/11/2014 11:03:41

            Εσυ δεν απαντας Γερο σε συγκεκριμενο ερωτημα. Ερωτω και παλι. Εχουμε ενα συνταξιουχο 80 χρονων με τις ασθενειες της ηλικιας του. Εχει μοναδικο εισοδημα μια συνταξη 1000 ευρω και εσυ λες οτι πρεπει η συνταξη του να γινει 300 ευρω, Ο ανθρωπος αυτος ειτε μενει σε νοικι ειτε ειναι ιδιοκτητης της κατοικιας του. Αν ειναι ενοικιαστης τα 300 ευρω δεν του φθανουν να πληρωσει νοικι. Αν ειναι ιδιοκτητης τα 300 ευρω δεν του φθανουν να πληρωσει φορους, χαρατσια και αλλα εξοδα ιδιοκτησιας (για να μην μιλησουμε για την συντηρηση του ακινητου) . Οταν ερθει η ωρα που δεν θα μπορει να πληρωσει εσυ τι θα κανεις; Θα τον πεταξεις στο δρομο να πεθανει εκει, γερος και αρρωστος; Απαντησε μου σε παρακαλω.

          • Geros avatar
            Geros @ Zugzwang 25/11/2014 12:32:41

            Εγώ αγαπητέ δεν έχω κανένα πρόβλημα να απαντήσω στην ερώτηση σου. Το κράτος, η πολιτεία, η κυβέρνηση και ότι άλλο νομίζουμε ότι έχει ευθύνη απέναντι στον γέροντα του παραδείγματος, στην ουσία δεν έχει καμία ευθύνη. Τα άψυχα πράγματα αγαπητέ δεν έχουν ευθύνες, οι άνθρωποι έχουν ευθύνες. Οι πόρτες, οι καρέκλες και τα ντουβάρια δεν έχουν ευθύνες, εγώ και εσύ έχουμε ευθύνες. Σε περίπτωση που στο κοινό μας ταμείο που ονομάζουμε κράτος δεν υπάρχουν τα χρήματα για να του δώσουμε την διαφορα μεταξύ των χιλίων και των τριακοσίων ευρώ, απλά δεν θα δοθούν. Δεν υπάρχουν κόλπα, τεχνάσματα και δημιουργική λογιστική που θα γεμίσουν του ταμείο αυτό. Εκεί πρέπει να αναλάβουμε εμείς την ευθύνη μας απέναντι στον γέροντα αυτόν και σε κάθε γέροντα και να δούμε ποιός δεν έχει να πληρώσει το ρεύμα, ποιός δεν μπορεί να καλύψει τις βασικές του ανάγκες και να βοηθήσουμε. Το κράτος είναι νούμερα, αν τα νούμερα δεν βγαίνουν για να δώσει στον γέροντα την σύνταξη απλά δεν θα την δίνει. Εμείς όμως δεν είμαστε νούμερα, είμαστε άνθρωποι και οφείλουμε να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας όταν αυτοί έχουν προβλήματα. Μακάρι να μην έρθει ποτέ η ώρα αυτή που μαζικά οι γέροντες αυτής της χώρας δεν θα μπορούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες από τις συντάξεις τους, αλλα αν έρθει όσοι από εμάς μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες μας οφείλουμε να βοηθήσουμε γιατί απλά δεν θα υπάρχει κανεις άλλος εκτός από εμάς. Εσύ τι προτείνεις? Να είμαστε ευαίσθητοι με τα λεφτά του κοινού ταμείου είναι εύκολο, αλλα αν το ταμείο είναι μείον εσύ τι θα έκανες? Θα έβγαζες πύρινους λόγους? Θα κατακεραύνωνες αυτούς που οδήγησαν τον γέροντα στην φτώχεια? Θα δημιουργούσες σχέδια για την αντιμετώπιση του φαινομενου? Θα έβαζες "προοδευτικό πρόσημο" στις ακολουθούμενες πολιτικές? (με ότι πρόσημο και να βάλεις ένα άδειο ταμείο παραμένει άδειο ξέρεις). Και εντωμεταξύ τι? Ο γέροντας θα πέθαινε από την πεινα?

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 25/11/2014 13:50:05

            Αν σε καταλαβαινω καλα προτεινεις την δημιουργια καποιου ειδους ταμειου αλληλοβοηθειας (δεν μπορει να μην ειναι οργανωμενη αυτη η προσπαθεια) γιατι το συστημα που ειχαμε φαλιρισε. Εδω δεν διαφωνω μαζι σου και φυσικα ειναι ευθυνη ολων μας. Εκει που ενδεχομενως διαφωνουμε ειναι στο γιατι φαλιρισε το συστημα.

          • Asta la Vista baby avatar
            Asta la Vista baby @ Geros 25/11/2014 11:13:03

            Κοίτα να δείς καΚέ μας Γέροντα. Οι συντάξεις των 300 €, μπορούν να δίδονται σε κράτη όπου το κόστος ζωής και το κόστος των βασικών αγαθών είναι απόλυτα προσαρμοσμένο σε τόσο χαμηλά επίπεδα, ώστε να εξασφαλίζεται η αξιοπρεπής διαβίωση των πολιτών. Σε κράτη ...Ευρωπαϊκά, αγριοκαπιταλιστικά, όπου και ο αέρας που αναπνέει ο πολίτης κοστίζει πανάκριβα, είναι φασιστικό, νεοφιλελεύθερο, απάνθρωπο και κτηνώδες να δίδεται σύνταξη-αντίδωρο που καταδικάζει τους ηλικιωμένους σε αφανισμό, σε συνάρτηση και με τη ραγδαία ιδιωτικοποίηση της Υγείας. Άρα, όταν γίνεσαι κήρυκας και υποστηρικτής φασιστικών απόψεων, μην παραπονιέσαι για τους χαρακτηρισμούς. Δικαίως τους ...κερδίζεις! Σου αξίζουν.

          • Geros avatar
            Geros @ Asta la Vista baby 25/11/2014 12:38:12

            Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα της ερώτησης μου και άρχισες να .... σολάρεις. Το ερώτημα ήταν τι θα γίνει αν αυτές είναι οι δυνατότητες του συστήματος, αν όπως και να το πάρεις δεν έχει αλλα λεφτά να δώσει, όχι αν το σύστημα αποφασίσει για άλλους λόγους να μειώσει την σύνταξη στα 300 ευρώ. Τι κάνουμε αν το απάνθρωπο αυτό μέτρο του να δίνουμε 300 ευρώ αντίδωρο είναι η μόνη λύση λόγω χρεοκοπίας του ασφαλιστικού?

          • Asta la Vista baby avatar
            Asta la Vista baby @ Geros 25/11/2014 12:49:55

            Σιγά μη δεν καταλαβαίνουμε τα αυτονόητα. 'Οπου υπάρχει πολιτική βούληση, υπάρχουν και λύσεις. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ.

          • Geros avatar
            Geros @ Asta la Vista baby 25/11/2014 15:23:04

            Εγώ βλέπω πολλές Βαλκανικές χώρες που δεν έχουν συντάξεις 300 ευρώ. Τι δεν έχουν άραγε? Πολιτική βούληση? Πάντως έχουν εθνικά νομίσματα όλοι τους και δεν αυξήθηκε η αγροτική τους παραγωγή, ούτε ο τουρισμός τους! Κοίτα κάτι περίεργα πράγματα .....

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 25/11/2014 11:43:28

            «την διαφορά μεταξύ τριακοσίων και χιλίων ευρώ ποιός προτείνετε να την πληρώσει?» Εγώ , εσύ και γενικά όσοι έχουν αυτή την οικονομική ευχέρεια (αναδιανομή πλούτου λέγεται αν σου διαφεύγει). Αυτό γίνεται και θα γίνεται στα σύγχρονα πολιτισμένα κράτη και αν μερικοί σαν εσένα έχουν διαφορετική άποψη, περιθωριοποιούνται με την ψήφο των λαών.

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 25/11/2014 12:40:48

            Το ίδιο λέω και εγώ! Γιατί υποθέτεις πάντα ότι θα δώσω την λάθος απάντηση?

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 25/11/2014 13:05:18

            Να στο θέσω αλλιώς τότε ... τι κακό βρίσκεις σαυτό ;

          • George N avatar
            George N @ Uncle Stgm 24/11/2014 23:29:51

            Είναι κάτι χειρότερο. Είναι ο λόγος που ο 80άχρονος του Zugzwang θα μείνει όχι με 300 αλλά με 30. Κι ας δούλεψε 35 χρόνια. Αλλά ποιος ενδιαφέρεται για τους συνταξιούχους? Κανείς, μοναχά για την ψήφο τους κι ας ξέρουν ότι τους στέλνουν πριν την ώρα τους. Οι συντάξεις στις μητέρες είναι άλλο ένα καρφί στο φέρετρο. Είναι ανήθικο να κάνεις κοινωνική πολιτική με το συνταξιοδοτικό. Με το κομπόδεμα του γέρου και της γριάς δηλαδή. Κοινωνική πολιτική κάνεις με τον προυπολογισμό και μάλιστα χωρίς δανεικά γιατί αλλιώς κάνεις κοινωνική πολιτική από τον κουμπαρά των παιδιών. Και δεν βοηθάς την μητέρα αφού μεγάλωσε τα παιδιά της αλλά όταν τα μεγαλώνει. Θα έπρεπε να ήταν αυτονόητα όλα αυτά αν η ηθική δεν είχε γίνει λέξη κενή περιεχομένου. Που είναι άλλωστε και ο βασικός λόγος της Ελληνικής χρεοκοπίας.

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ common sense 25/11/2014 17:30:59

        273.000 συνταξιούχοι πολιτικοί με συνταξη 3180 μέσο όροΕτσι διαβαζω ,αρα λέω οτι υπαρχουν περιθωρια για να μην πειραχθουν οι χαμηλο-

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Μεγάλες στιγμές. 25/11/2014 16:33:42

      ΑΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΟ Ε.Κ.Α.Σ ,ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ "ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΥΚΟΚΟ".

  2. GregA avatar
    GregA 24/11/2014 11:41:41

    Γιατί αυτό εμένα μου μοιάζει σαν επισημοποίηση της αδυναμίας εύρεσης κοινά αποδεκτής λύσης;

  3. Hunter avatar
    Hunter 24/11/2014 12:10:40

    Κλείστηκε το ραντεβού να πάμε να τους πούμε: "εμείς δεν κάναμε καμία μεταρρύθμιση αλλά δώστε μας λεφτά αλλιώς θα έρθει ο Τσίπρας"...

    • George N avatar
      George N @ Hunter 24/11/2014 14:01:32

      ...και έτσι κι αλλιώς να τα πάρετε μαζί σας στον άλλο κόσμο αποκλείεται. Άλλωστε ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι και ο έχων ευρώ ομοίως" Από επιχειρήματα καλά πάμε.

      • Hunter avatar
        Hunter @ George N 24/11/2014 16:20:04

        !!!!!!!

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Hunter 24/11/2014 15:34:22

      Ναι αλλά τουλάχιστον λένε αυτό και μέσα και στο εξωτερικό.Αλλοι λένε μέσα αλλα και έξω άλλα

      • Hunter avatar
        Hunter @ Μεγάλες στιγμές 24/11/2014 17:05:48

        Μα φυσικά. Όπως κάνει ο Alexis...

  4. Απονενοημένος Διάβημας avatar
    Απονενοημένος Διάβημας 24/11/2014 12:43:46

    "Ραντεβού στο Παρίσι" , σαν παλιά Ελληνική ταινία ακούγεται, μόνο που , αυτή η ταινία όλοι ξέρουμε πως δεν θα'χει happy end... Και γιατί στο Παρίσι? Για να αποφύγουμε το πολιτικό κόστος του "ήρθε η τρόικα" πληρώνουμε εμείς ταξιδάκια?

    • ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. @ Απονενοημένος Διάβημας 24/11/2014 13:43:41

      Nα υποθέσω οτι θα πάει και ο Ταμήλος στο Παρίσι ΄τωρα που έχει και Χριστουγεννιάτικη αγορά, για να μην γκρινιάζει οτι τον στέλνουμε όλο στο Μπακού και στο Ντουμπάι? Πάντως πρόκειται για μεγαλοφυές επικοινωνιακό τρύκ εκ μέρους της κυβέρνησης. Αν χάσει, θα πεί οτι έχασε εκτός έδρας. Αν κερδίσει θα πεί οτι το γκόλ μετράει διπλό ως εκτός έδρας. Ετσι αποκλείεται να χάσει εντός... Για να δούμε πόσα θα μας κόψει απ΄τις συντάξεις για να κρατήσουν οι "ημέτεροι" τις κουτάλες για μερικούς μήνες ακόμα...

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. 24/11/2014 15:00:31

        ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΟΥΤΑΛΕΣ ,ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΑΛΕΣ .....ΝΗΣΤΙΚΩΝ.

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/11/2014 15:23:49

          Είτε κουτάλες ...φαγωμένων είτε κουτάλες ...νηστικών, άδειες τις βλέπω να μένουν. Καλύτερα να χρησιμοποιήσουν πηρούνια ή καλαμάκια. Από εδώ και πέρα θα τρώνε τις σάρκες και θα πίνουν το αίμα μας, ΟΛΟΙ τους.

  5. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 24/11/2014 12:53:50

    Ultimo tango a Parigi.

    • Απονενοημένος Διάβημας avatar
      Απονενοημένος Διάβημας @ ΙΚΟ 24/11/2014 13:09:48

      και χωρίς βούτυρο........

      • Μικρός Νικόλας avatar
        Μικρός Νικόλας @ Απονενοημένος Διάβημας 24/11/2014 13:34:12

        Mε δεδομένο όμως, το ...φυστικο-βούτυρο....

  6. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/11/2014 13:13:42

    ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ? Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ,Η ΤΡΟΙΚΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΠΙΕΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ......ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ !!!!
    ΜΑ ΠΟΣΟ ΧΑΧΟΛΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΤΕΤΟΙΑ?

    • ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/11/2014 15:12:29

      Αφού τα αναπαράγουν ως σοβαρά νέα οι χαχόλοι αντίπαλοί τους, γιατί να μην τα πούν?

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ Σ. 24/11/2014 23:54:19

        ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ . ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.

  7. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 24/11/2014 13:29:14

    Αφού πάει ο Χρηστάρας ο Πρωτόπαπας κοιμάμαι ήσυχος. Με κλήρο τους βγάζουν τους συνοδούς ; Η το ζήτησε ο Χρήστος γιατί θέλει να κάνει τα χριστουγεννιάτικα ψώνια του ; Δεν έχει πάτο το βαρέλι, αποδεικνύεται σε όλα τα επίπεδα.

  8. JayGatsby avatar
    JayGatsby 24/11/2014 13:47:57

    Δεν θα μείνει καλσόν για καλσόν πάλι...

  9. JayGatsby avatar
    JayGatsby 24/11/2014 13:49:50

    Στην αποστολή θα συμμετέχει και ο Χ. Πρωτόπαπας, τραπεζικός συνδικαλιστής και μετέπειτα πολιτικός. Αν ήμουν ΔΝΤ θα αρνιόμουν να τον δω.

    • Montechristo avatar
      Montechristo @ JayGatsby 24/11/2014 14:12:55

      Γιατί θα αρνιόσουν; Αφού μαζί τα μαγειρέψανε. Αν δεν υπήρχαν οι ...Πρωτόπαππες, δεν θα είχε δουλειά και χρήμα το ΔΝΤ.

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/11/2014 15:18:37

    Στην πραγματικότητα συγκλίνουν. Παίζουν θέατρο για να πασάρουν τον μουτζουρη στο σύνηθες θύμα: Στους εργαζόμενους και συνταξιούχους του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ τομέα και στους ανέργους. Και στις πραγματικά παραγωγικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις, που επιβαρύνονται με τερατώδη "παράπλευρα κόστη" (ενέργειας, μεταφορών, γραφειοκρατίας, πολυνομίας, δικαστικού μηχανισμού πιο αργού από γυμνοσάλιαγκα, προστατευμένων επαγγελμάτων, φόρων υπέρ εξασφαλισμένων τρίτων, γρηγορόσημων και πάσης φύσεως διαφθοράς...). Ξέρω τον αντίλογο, "πάντα οι εργαζόμενοι φταίνε"...
    Που συγκλίνουν κυβέρνηση και τρόικα; Στην οικονομική πολιτική που μας θυμίζει ο Κρούγκμαν ότι ονομάζεται στην αργκό των οικονομολόγων "λικβινταρισμός". Τον κακόηχο όρο οι οικονομολόγοι τον δανείστηκαν απο το παλαιοκομμουνιστικό, τριτοδιεθνίτικο λεξιλόγιο.
    Κοντολογίς: διάλυση μέσα στην κρίση όλου του "απροστάτευτου" παραγωγικού τομέα, ιδίως της παραγωγικής απασχόλησης και της όλης αγοράς εργασίας.
    Για να επιβιώσει ο καλά προστατευμένος πυρήνας του παλιού Κοινωνικού Συμβολαίου: Ήτοι ο "σκληρός πυρήνας" των συστημικών κρατικών υπαλλήλων, τα προστατευμένα και εκτός ανταγωνισμού επαγγέλματα, ο χρηματοπιστωτικός παραλογισμός (τράπεζες χρεοκοπημένες ως επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα θεωρούνται ακόμη ιδιωτικές επιχειρήσεις), και βέβαια για να βιώσει ακόμη μεγαλύτερη έκρηξη η "παραγωγή αλά γκρέκα": καφέ μπαρ, ταβερνάδικα, ψητάδικα - γουρουνάδικα, τουριστάδικα εκτός φορολογικού συστήματος και ...επιχειρήσεις πεντικιούρ-μανικιούρ.
    Ένα ακόμη θλιβερό τσίρκο έρχεται, με εξωτερική διακόσμηση θεάτρου σκιών. Αναμείνατε στο ακουστικό. Πρόκειται για κλαυσίγελω.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 24/11/2014 15:23:57

      Λικβινταρισμός: Στον ενδιαφέροντα "διάλογο" οικονομολόγων για την κρίση, μεταξύ του νομπελίστα Πωλ Κρούγκμαν και του πολύ γνωστού Μάρτιν Γούλφ των FT:Πωλ Κρούγκμαν: Γιατί δεν χτύπησε ο συναγερμός πριν την κρίση; Η «στιγμή Μίνσκυ» The New York Review of Books - Οκτώβριος 2014

  11. Seagull avatar
    Seagull 24/11/2014 17:10:39

    Κουραστήκαμε αφάνταστα με αυτό το τροπάριο της κακιάς τρόϊκας που όλο ζητάει. Αν δεν μπορεί να αλλάξει το τροπάριο ας μας πουν και καμιά αλήθεια για το τι ακριβώς συμβαίνει, δεν θα χαλάσει και ο κόσμος δα αν πούνε και καμιά αλήθεια.

  12. chp avatar
    chp 24/11/2014 18:03:12

    Η πλάκα είναι ότι εάν η τρόικα είχε πελάτη τον ιδιωτικό τομέα ,με βάση τα αποτελέσματα της στην οικονομική πολιτική ,θα είχε απολυθεί με κλωτσιές ! Αλλά και αυτοί πέρνουν σύνταξη στα 55 και δεν πληρώνουν φόρους απ'ότι γνωρίζω . Θυμίζουν τον άτεγκτο εισαγγελέα της Ρόδου . Γενικά πάντως απορώ με τόσα "μέτρα" ,φόρους και τόκους πως δεν κλατάρει εντελώς ο ιδιωτικός τομέας. Ισως η ύπαρξη της φοροδιαφυγής και της παραοικονομίας να είναι η Ιερή Κιβωτός του Εθνους . Οσο και να την κακολογούμε !

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ chp 24/11/2014 19:34:41

      Δε το σκέφθηκες και πολύ το τελευταίο νομίζω... Αν δεν υπήρχαν αυτά, ΔΕ θα φθάναμε ΠΟΤΕ σε μνημόνιο. Θα είχε περίσσευμα κάθε χρόνο. Η φοροδιαφυγή είναι το Νο1 πρόβλημα των δημοσιονομικών μας. Το υπόλοιπα είναι από Νο10 και κάτω σε σπουδαιότητα...

      • foros1 avatar
        foros1 @ Γεώργιος Τ. 24/11/2014 21:10:38

        το πανεπιστήμιο του Σικάγου, υπολόγισε την φοροδιαφυγή στην Ελλάδα για το 2009, σε 28 δισ. ευρώ, χωρίς να υπολογίζει τους μισθωτούς!!! (η καθημερινή 22.08.12) να πούμε ότι σήμερα είναι η μισή; μιλάμε για 15 δισ.!!! όλο το παζάρι με την τρόϊκα γίνεται για 2,5 δισ. τα λόγια περισσεύουν...

        • Geros avatar
          Geros @ foros1 25/11/2014 14:29:53

          Κανεις λάθος, το Πανεπιστήμιο του Σικάγο μίλησε για εισοδήματα που δεν δηλώνονται, όχι φόρους. Από το σύνολο των εισοδημάτων αυτών θα μπορούσε να εισπραχθεί φόρος 11 δις λέει το πανεπιστήμιο, όχι 28, 28 είναι το φορολογητέο εισόδημα που δεν δηλώθηκε, κατάλαβες? Θα μου πεις τώρα "και τα 11 λίγα είναι?" Όχι φυσικά δεν είναι λίγα, αλλά ξέρεις εσύ καμια χωρα που δεν έχει φοροδιαφυγή? Με αυτό θέλω να πω πως το να περνάμε τα 11 δις θα ήταν μη ρεαλιστικός στόχος, όλες οι χώρες του κόσμου έχουν σημαντικό ποσοστό φοροδιαφυγής, ακόμα και οι πιο ευνομούμενες. Αυτό σημαίνει πως από τα 11 δις μια χωρα με καλύτερο εισπρακτικό μηχανισμό από την Ελλάδα θα εισέπραττε 3-4, όχι 11, αυτό θα ήταν ένας ρεαλιστικός στόχος. Θα μου πεις τώρα "και τα 4 δις λίγα είναι?" Όχι φυσικά αλλα είναι κοντά δυο ΕΝΦΙΑ, ξέρεις τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι τα μετρα που θα έπρεπε να ληφθούν τότε για την είσπραξη τους είναι εντελώς έξω από την λογική της Ελληνικής κοινωνίας. Το να βάζεις στο ταμείο δυο ΕΝΦΙΑ δεν είναι απλό πράγμα, δεν είναι μια εγκύκλιος στις εφορίες που να λέει "Ρε μάγκες κάντε καλύτερα την δουλειά σας", είναι το να έρθει ο κόσμος ανάποδα! Βλέπεις τελικά πως καταλήξαμε από τα 28, στα 11, μετά στα 4 και τέλος στο να παραδεχτούμε πως ακόμα και τα τέσσερα δεν θα μπορούσαν να εισπραχθούν λόγω των απίστευτων αντιδράσεων που τα απαραίτητα μετρα θα είχαν στην κοινωνία? Έτσι καταρρίπτονται οι μύθοι φίλε μου, πως δήθεν αν κάποιοι πολιτικοί θέλανε θα πιάναν τους φοροφυγάδες και δεν θα υπήρχε κρίση. Μπαρούφες αγαπητέ, μπαρούφες ...

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 25/11/2014 15:00:28

            Ας τους αφησουμε λοιπον να φοροκλεβουν, να φοροδιαφευγουν, να τσεπωνουν μιζες, να δανειζονται δανεικα και αγυριστα, να ξεπλενουν το μαυρο χρημα σε παραδεισους του εξωτερικου κλπ κλπ κλπ. Μεγαλο ποσοστο του ελληνικου χρεους εχει κρυφτει στο εξωτερικο και εμεις δεν πρεπει να λεμε τιποτε, δεν πρεπει να κανουμε τιποτε γιατι αυτο αντιβαινει σε καποιες αμφισβητησιμες εκτιμησεις και στατιστικες και στα ιδεολογηματα μας. Μα ετσι δεν προκειται φυσικα να εισπραξουμε ποτε τιποτε. Ας συνεχιστει λοιπον το παρτυ.

          • Geros avatar
            Geros @ Zugzwang 25/11/2014 15:30:15

            Είπα εγώ να αφήσουμε κανέναν να φοροδιαφέυγει? Αυτό που είπα είναι πως το να νομίζουμε ότι η κρίση ήρθε γιατί κάποιοι πολιτικοί δεν είχαν την πολιτική βούληση να πιάσουν τους φοροφυγάδες είναι ΜΥΘΟΣ. Η φοροδιαφυγή ήταν και είναι κάτι που το θέλει και το ανέχεται η Ελληνική κοινωνία στο σύνολο της. Αν το 2008 η κυβέρνηση Καραμανλή έφτιαχνε νόμους που θα έπιαναν αυτά τα 4 δις που βρήκε η έρευνα του πανεπιστημίου του Σικάγου ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ. Τα κανάλια και η αντιπολίτευση θα την ξεσκιζαν κυριολεκτικά και ο κόσμος θα ήταν εξοργισμένος. Έχουμε φοροδιαφυγή γιατί θέλουμε φοροδιαφυγή.

          • foros1 avatar
            foros1 @ Geros 25/11/2014 18:33:06

            διαφωνώ μαζί σας, και πιστεύω ότι θα μπορούσαν να εισπραχθούν ΚΑΙ τα 11 δισ, του παραδείγματός σας, με μικρότερη κοινωνική επιβάρυνση από ότι ο ΕΝΦΙΑ. η φοροδιαφυγή, ακόμη και σε κλίμακα ΕΕ, θα μπορούσε να μηδενιστεί σε 1 με 2 χρόνια με αυτό που πάει να εφαρμόσει η Σουηδία, τις συναλλαγές χωρίς ρευστό. στους μόνους που δεν συμφέρει αυτό, είναι οι μεγάλοι πελάτες των offshore και των φορολογικών παραδείσων.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Γεώργιος Τ. 25/11/2014 02:28:14

        Φεύ, έχουμε μια τάση να τα κάνουμε όλα στάχτη. Αν δεν είχαμε φοροδιαφυγή, θα μάζευε το πολιτικό μας τσίρκο λεφτά, θα μετέτρεπε σε αργόσχολους ΔΥ άλλους τόσους, ο παραγωγικός ΙΤ θα συρρικνωνόταν περισότερο και θα άνθιζαν οι ταβέρνες και οι καφετερίες ακόμα περισσότερο. Άλλωστε, αυτά που δανειζόμασταν τα τελευταία χρόνια, του ΓΑΠ και του ΚΚ του Μικρού, ξεπερνούσαν την υποτιθέμενη φοροδιαφυγή, στο σύνολό της. Άρα, χωρίς αλλαγή ΝΟΤΡΟΠΙΑΣ, ούτε η φοροσύλληψη θα μας έσωζε, αν και θα βελτίωνε την κατάσταση, υλικά και ηθικά.

  13. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 24/11/2014 19:12:48

    Μια συζήτηση μου με τον Geros. Την διατυπώνω ξανά εδώ προς χάριν της συζήτησης. -------------------------------------------------------------------- Geros:
    Δυστυχώς είσαι ένας ακόμα που χαρακτηρίζει ως "νεοφιλελεύθερα" γενικά και αόριστα όσα πράγματα δεν του αρέσουν στα οικονομικά. Άσχετα αν αυτά τα πράγματα είναι στην ουσία νεοφιλελεύθερα ή είναι εντελώς στον αντίποδα της θεωρίας αυτής. Δεν σου αρέσει? Το λες νεοφιλελεύθερο και είσαι μέσα! Αλλά ακόμα και αν (κατά τύχη προφανώς) κάποια πράγματα που χαρακτήρισες νεοφιλελεύθερα τελικά είναι , λες ένα "μπούρδες" και καθάρισες! Έτσι απλά! Όταν κάτι είναι νεοφιλεύθερο, είναι εκ προοιμίου μπούρδα! Ας τα πάρουμε με την σειρά αυτά που είπες μπας και καταλάβεις την πλάνη και πραγματικά πιστεύω πως αν είσαι καλόπιστος θα την δεις. 1. Λες ότι κανείς στον κόσμο δεν εφάρμοσε όλα όσα ζητάει η τρόικα , κανεις λάθος αγαπητέ. Δεν υπάρχει τίποτα από αυτά που ζητάει η τρόικα που δεν εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου. Και όταν μιλάμε για χώρες δεν μιλάμε για την Ουγκάντα και την Ονδούρα , αλλα για την Ολλανδία , την Σουηδία και δεκάδες άλλες ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ χώρες. Αν εννοείς ότι μερικά από αυτά που ζητάει η τρόικα υπάρχουν χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης που δεν τα εφαρμόζουν ναι , έχεις δίκιο , έχουν και άλλες χώρες αγκυλώσεις και θέματα που είναι πολιτικά ευαίσθητα , δεν έχουμε το προνόμιο εμείς να είμαστε η μοναδική χωρα με τέτοια προβλήματα. Αλλα δεν λες αυτό , λες ότι αυτά που μας ζητάει η τρόικα είναι κάτι το πρωτότυπο και πειραματικό. Κατηγορηματικά όχι! Αυτά που ζητάει είναι σε τεράστιο αριθμό δυτικών χωρών ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Αν κάτι μπορείς να προσάψεις της τρόικας είναι το ανάποδο , έλαβε υπερβολικά υπόψιν της την "Ελληνική ιδιαιτερότητα" δημιουργώντας ένα πρόγραμμα που δεν έχει μέσα πολλά πράγματα που είναι αυτονόητα για όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες , δεν έθεσε παραδείγματος χάριν θέμα άρσης της μονιμότητας στο δημόσιο , μιας μονιμότητας που δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στην Ευρώπη. 2. Θεωρείς την άρση της γραφειοκρατίας λογικό μέτρο και είναι περίεργο γιατί είναι νεοφιλελεύθερο μέτρο. Μα θα μου πεις όλα τα κόμματα και όλοι οι οικονομολόγοι μιλούν για άρση της γραφειοκρατίας , γιατί είναι νεοφιλελεύθερο? Γιατί τα κόμματα μιλούν για την γραφειοκρατεία ως σαν να πρόκειται για αυτοάνοσο νόσημα. Ένα κακό χτικιό που ενέσκηψε χωρίς να ξέρουμε γιατί και ότι και να λέμε όσο ξέρω τον εαυτό μου για να το καταπολεμήσουμε αυτό εκεί! Ζει και βασιλεύει. Πάταξη της γραφειοκρατίας έχουν εξαγγείλει όλοι οι πολιτικοί που κυβέρνησαν την Ελλάδα από την ίδρυση της και μετά , αν οι διαγνώσεις ήταν σωστές κάτι θα είχε γίνει σε αυτόν τον τομέα διακόσια χρονια τώρα. Οι μόνες χώρες στον κόσμο που μείωσαν την γραφειοκρατία (όχι εξάλειψαν , χρειάζεται και κάποια γραφειοκρατία τελικά) είναι οι χώρες που άλλαξαν την έννοια των αρμοδιοτήτων του κράτους , και αυτό είναι νεοφιλελεύθερο. Στην Ελλάδα όταν έχουμε ένα πρόβλημα προτείνουμε την λύση: "να δημιουργηθεί ένας φορέας που θα αναλάβει να ...." , "να δημιουργηθεί μια επιτροπή που θα αναλάβει να ....." , "να δημιουργηθεί ένας οργανισμός που θα αναλάβει να ....." , "να επιληφθεί το κράτος για να αναλάβει να ......" , "να μεριμνήσει η πολιτεία για να αναλάβει να ......" Αυτό είναι η γραφειοκρατία. Αυτό την δημιουργεί. Βγαίνουν πολλοί και λένε "μα είναι δυνατόν να χρειάζονται τόσες υπογραφές για να ληφθεί η τάδε άδεια?" Φυσικά και είναι τρελό αλλα ας αναρωτηθούμε γιατί και ποτε κάποιος έβαλε τις διαδικασίες της κάθε μια από αυτές τις υπογραφές. Αν το ψάξετε θα δείτε ότι πίσω από κάθε μια υπογραφή κρύβεται μια λύση πολιτικού του στιλ "να επιληφθεί το κράτος να αναλάβει να ...." 3. Η μείωση μισθών και συντάξεων δεν είναι νεοφιλελεύθερο μέτρο. Η μείωση των μισθών και των συντάξεων έγινε όχι γιατί την διάβασε ο Τόμσεν σε κάποιο βιβλίο του Friedman, η μείωση έγινε γιατί ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ , το ταμείο ήταν άδειο , δεν υπήρχε σάλιο , έπεσε φαλιμέντο , πως να το πούμε αλλιώς? Και γιατί ήταν άδειο το ταμείο? Γιατί εδώ και 40 χρονια δημιουργούσαμε βήμα βήμα ένα αντιπαραγωγικό μοντέλο στην οικονομία μας και στην κοινωνία μας ολόκληρη. Χωρίς αξιολόγηση , χωρίς ανταγωνισμό , χωρίς επιβράβευση της αριστείας. Φτιάχναμε ένα σοσιαλιστικό μοντέλο και φαλιρίσαμε και τώρα που δεν υπάρχει φράγκο στο ταμείο φταίει ο νεοφιλελευθερισμός επειδή κάποιος μας είπε "μείωσε μισθούς γιατί δεν έχεις από που να τους πληρώσεις" ? E όχι αγαπητέ! Αυτό είναι αντιστροφή της πραγματικότιτας. 4. Η διόρθωση που λέτε ότι έγινε στους μισθούς του δημοσίου τομέα δεν έγινε αγαπητέ. Το χάσμα μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα μεγάλωσε στην κρίση δεν έκλεισε. Μην κοιτάτε αν πλησίασε ο μισθός του δημοσίου στα χαρτιά αυτόν του ιδιωτικού , κοιτάξτε την πραγματικότητα. Ο όγκος χρήματος που δινόταν για μισθούς στον ιδιωτικό τομέα σε σχέση με τον όγκο χρήματος στο δημόσιο, που έγινε η μεγάλη μείωση? Στο δημόσιο? Όχι φυσικά, στον ιδιωτικό. Αυτό έγινε μέσο της ανεργίας. Οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν απολύθηκαν, απλά δέχθηκαν μικρή μείωση των αποδοχών τους , οι ιδιωτικοί υπάλληλοι έμειναν στον δρόμο. Αν υπολογίσουμε και τους εκατοντάδες χιλιάδες δημοσιους υπαλληλους που μέσα στην κρίση βγήκαν σε πρόωρη συνταξιοδότηση, το χάσμα μεταξύ των δυο αυτών κόσμων στην Ελλάδα έγινε τεράστιο. Η διόρθωση , είναι μπροστά μας , στην επόμενη φάση της Ελληνικής κρίσης.
    Απάντηση Θόδωρος 17.06.201?
    24/11/2014 19:25
    Τζάμπα κουράζεσαι, Γέρο, να μου αναλύεις θέματα που μου είναι γνωστά. "Δυστυχώς" για σένα, που εγώ χαρακτηρίζω πράγματα νεοφιλελεύθερα και "κακά". Ευτυχώς για μένα, λέω εγώ. Το να μου λες ότι δεν ξέρω τι είναι νεοφιλελευθερισμός και ότι το χρησιμοποιώ γενικά σαν αφορισμό, υποβιβάζεις συνειδητά το επίπεδο της συζήτησης μας. Φτηνό επιχείρημα και το αντιπαρέρχομαι μεγαλόψυχα.. 1. Οι Ευρωπαϊκές χώρες που αναφέρεις τι κατώτατο βασικό μισθό έχουν? Η Ιρλανδία που ήταν κι αυτή σε μνημόνιο, γιατί έχει μεγάλο βασικό μισθό? Μήπως γιατί εκεί δεν τόλμησαν να τους μειώσουν τόσο πολύ? Λες η τρόϊκα δεν έθεσε θέμα άρσης της μονιμότητας στο Δημόσιο. Από όσο ξέρουμε -και ξέρουμε όλοι- αυτό που λες είναι λάθος. Το έθεσε και το ζητά ακόμα. Το οποίο είναι και σωστό για μένα. Η τρόϊκα δεν έλαβε καμιά Ελληνική ιδιαιτερότητα υπόψη της. Εκτέλεσε τις εντολές που είχε, απλά. 2. Η άρση της γραφειοκρατίας δεν είναι νεοφιλελεύθερο μέτρο, είναι φιλελεύθερο μέτρο μιας φιλελεύθερης οικονομίας που ευνοεί την ανάπτυξη και τις επενδύσεις. Να φτιάξεις δλδ. σε σωστές και λειτουργικές βάσεις τις ΔΥ ενός κράτους. Όχι την εγκατάσταση μιας νέας φεουδαρχίας, όπως κάνει ο νεοφιλελ/σμος. Το outsourcing με μισθούς πείνας, μειώνει κατά πολύ την γραφειοκρατία, αλλά δημιουργεί σύγχρονους σκλάβους. Αυτό είναι ο νεοφιλελευθερισμος -και η εφαρμογή του κυρίως- για μένα. 3. Αν μειώσεις μισθούς, μειώνεις και τις ασφαλιστικές εισφορές. Όχι? Πως σώζεις τα ταμεία έτσι? Δεν καταλαβαίνω. Όσο για τις συντάξεις, να το δεχτώ, ότι φαλήρισαν τα ταμεία και γι' αυτό τις μειώνεις, αφού ήταν πολύ μεγαλύτερες από τις εισφορές (όχι όλες, βέβαια). Ερωτώ: Τώρα έχουν ισοσκελιστεί αυτά τα 2? Πότε θα ξέρουμε το σημείο της "δίκαιης σύνταξης"? Γιατί αν συνεχίσεις μετά, αφαιρείς άδικα, "κλέβεις" από τους συνταξιούχους στην ουσία. 4. Οι ΔΥ είχαν μεγάλες μειώσεις στον μισθό τους, δεν τα ξέρεις (ή κάνεις πως δεν τα ξέρεις) καλά. Ναι, ο ΙΔ χτυπήθηκε περισσότερο, ΙΥ είμαι και το ξέρω. Αλλά για πόσο θα κρατάει αυτός ο ακήρυχτος "πόλεμος"? Αυτά γίναν, θα κοιτάξουμε μπροστά κάποτε? Να φτιαχτεί ο ΔΤ και μέσω της μείωσης γραφειοκρατίας να προωθήσει την επανάκαμψη του ΙΤ. Ισορροπία, όχι εκμηδενισμό του ενός εις βάρος του άλλου, όπως έγινε ως τώρα με τον ΙΤ. Κε Γέρο, εγώ βλέπω το 60% του παγκόσμιου πλούτου να συσσωρεύεται στο 1% των υπερπλούσιων μεγιστάνων της Γης (τυχαία νούμερα αλλά κάπου εκεί είναι). Βλέπω ότι αυξήθηκαν οι Έλληνες (δισ-) ή (εκατόντα-) εκατομμυριούχοι όπως διάβαζα πρόσφατα σε κάποια αξιόπιστη έρευνα. Αυτά εμένα μου μυρίζουν ΝΕΑ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ! Για μένα δεν κερδίζει αυτός που παράγει καλύτερα, αυτός που εργάζεται περισσότερο ή πιο αποτελεσματικά, ο πιο έξυπνος εν τέλει, βρε αδερφέ!.. Δεν οφελείται ο ικανός αλλά τουναντίον αυτός που (και πάλι) θα κλέψει, θα ξεγελάσει, θα εξαπατήσει, θα κερδίσει από το short selling με inside info. Δεν είναι φιλελευθερισμός αυτό, σας είπα τι είναι. ΝΕΑ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ εμείς θα αγωνιστούμε να μην υπάρξει, κε Γέρο. Όσο κι αν κάποιοι το θέλουν!..

    • Geros avatar
      Geros @ Θόδωρος 17.06.201? 25/11/2014 10:28:12

      Ευχαριστώ για την μεγαλοψυχία σου πάνω στο σχόλιο μου ότι δεν γνωρίζεις τι είναι νεοφιλελευθερισμός, η απάντηση σου όμως απέδειξε τον αρχικό μου ισχυρισμό. Δεν γνωρίζεις τι είναι νεοφιλελευθερισμός και χρησιμοποιείς την λέξη για να περιγράφεις γενικά και αόριστα πράγματα που δεν σου αρέσουν στην οικονομία. 1. Ο κατώτατος μισθός αφορά το επίπεδο παραγωγικότητας, αν μια χώρα είναι πολύ παραγωγική και έχει κατώτατο μισθό χίλια ευρώ δεν έχει και μεγάλο πρόβλημα. Το πρόβλημα το έχει μια χώρα που έχει εφτακόσια ευρώ κατώτατο και παραγωγικότητα για τριακόσια. Ο νεοφιλελευθερισμός πιστεύει στην πλήρη κατάργηση της έννοιας του κατώτατου μισθού μιας και θεωρεί ότι είναι εργαλείο φτωχοποίησης των λαϊκών στρωμάτων. Από την άλλη όμως αν ο κατώτατος πρέπει να υπάρχει μιας και ακούγεται όμορφα άσχετα με την ζημιά που κάνει, τότε πρέπει να είναι σε επίπεδα που σηκώνει η παραγωγικότητα της οικονομίας. Δεν ήθελα να μπω σε περιπτωσιολογία αλλα μιας και εσύ μπήκες στην λεπτομέρεια όσο αφορά τον κατώτατο στην Ιρλανδία, για πες μου τι κατώτατο έχει η Γερμανία? Μην το ψάχνεις, δεν έχει. Η πιο πετυχημένη οικονομία της Ευρώπης δεν έχει κατώτατο μισθό. Και δεν τον κατάργησε όταν πλούτισε, όταν οι μισθοί ανέβηκαν τόσο πολύ που δεν είχαν ανάγκη αυτό το εργαλείο. Ο κατώτατος μισθός καταργήθηκε στην Γερμανία το 1948, όταν ο κόσμος πέθαινε από την πείνα και η φτώχεια ήταν απόλυτη, από έναν νεοφιλελεύθερο οικονομολόγο ονόματι Ludwig Erhard. Μα θα μου πεις η Γερμανία έχει θαυμάσιο κοινωνικό κράτος, νεοφιλελεύθερος το έστησε? Ναι αγαπητέ, νεοφιλελεύθερος το έστησε, όντας απόλυτα υπεύθυνος για την οικονομική πολιτική της Γερμανίας από το ένα η το άλλο πόστο από το 1948 (διορίστηκε διευθυντής οικονομικών των κατεχόμενων από τους συμμαχους περιοχών), μέχρι το 1966 (έληξε η θητεία του ως καγκελαρίου) Το θέμα της άρσης της μονιμότητας δεν υπήρχε σαν προαπαιτούμενο καμίας διαπραγμάτευσης με την τρόικα. 2. Ο νεοφιλελευθερισμός δημιουργεί σκλάβους, γαλέρες .... τα έχουμε ακούσει όλα αυτά αγαπητέ ξανά και ξανά και ξανά από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το πως το κάνει δεν το έχουμε ακούσει, για πες μας για να ξέρουμε και εμείς. Βλέπεις την τελευταία φορά που κοίταξα δημιούργησε πανίσχυρες οικονομίες (Μεγάλη Βρετανία με την Thatcher) και οικονομικά θαύματα (Γερμανία με τον Ludwig Erhard). Και είναι πραγματικά τρελό πως οι Έλληνες που πιστεύουν ότι ο νεοφιλελευθερισμός δημιούργησε σκλάβους και γαλέρες, τώρα με την κρίση μεταναστεύουν μαζικά στις χώρες που τον εφάρμοσαν! Δεν μεταναστεύουν στην Κούβα και στην Βενεζουέλα , στην Γερμανία , την Μεγάλη Βρετανία και την Αυστραλία πάνε. 3. Η μείωση μισθών δεν είναι νεοφιλελεύθερο μέτρο και φυσικά μειώνει και τις εισφορές. Την μείωση δεν την έφερε καμία οικονομική θεωρία, την έφερε η πραγματικότητα της χρεοκοπίας, πόσες φορές να το πούμε αυτό για να το καταλάβουμε? Όσο αφορά το επίπεδο συντάξεων, δεν υπάρχει δικαιοσύνη εκεί, δεν υπάρχει "σημείο δίκαιης σύνταξης". Το επίπεδο των συντάξεων αφορά τον πλούτο που έχεις να μοιράσεις και όχι κάποια έννοια περί δικαιοσύνης. Για εμένα δίκαιο είναι να παίρνει ο καθένας πέντε χιλιάδες ευρώ, έχω να τα δώσω? Πρέπει να βγούμε από την λογική όπου ο καθένας προσπαθεί να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα από ένα άδειο ταμείο, δεν θα πάμε πουθενά έτσι, πρέπει να μπούμε στην λογική της δημιουργίας πλούτου. Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις για το ασφαλιστικό, δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, κόκκινες γραμμές και κεκτημένα δικαιώματα. Αυτό που θα επακολουθήσει στο ασφαλιστικό είναι οδυνηρό, δύσκολο και δεν θα αρέσει σε κανέναν, είναι το επόμενο κεφαλαιο της Ελληνικής χρεοκοπίας. Όσο αφορά το ασφαλιστικό η όποια κριτική απέναντι στους δανειστές και την τρόικα είναι δικαιολογημένη, ο ρόλος τους είναι κατάπτυστος. Μαζί με τις κυβερνήσεις που χειρίστηκαν την κρίση, έβαλαν το ασφαλιστικό κάτω από το χαλί για μια ακόμα φορά. Όχι μόνο το έβαλαν κάτω από το χαλί, το χρησιμοποίησαν κιόλας για να πετάξουν εκεί τους υπεράριθμους δημοσίους υπαλλήλους. Πήραν τις μισθοδοσίες τους από ένα φαλιρισμένο κράτος και τις έβαλαν σε ένα φαλιρισμένο ασφαλιστικό. Η απόλυτη χρεοκοπία του ασφαλιστικού είναι θέμα χρόνου κατά την γνώμη μου. Στα ερείπια του θα συζητήσουμε ποιός έφταιξε και τι είδους σύστημα θα δημιουργήσουμε από μηδενική βάση και μπορεί αυτή να ήταν η πρόθεση της τρόικας από την πρώτη στιγμή. 4. Έχεις δίκιο ότι υπάρχει ένας ακήρυχτος πόλεμος μεταξύ ιδιωτικού και δημοσιου τομέα, υπάρχει μια έχθρα που έχει δημιουργηθεί και αυτό δεν είναι υγιές. Για να είμαστε δε αντικειμενικοί πρέπει να πούμε ότι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι έχουν έχθρα απέναντι στους δημοσίους και όχι το αντίθετο. Και εγώ νιώθω έχθρα για την εκπαιδευτικό που κάνει ιδιαίτερα στο παιδί μου και την ώρα που μου κλαίγεται για την μείωση που της έφεραν τα μνημόνια, μου παίρνει μαύρα και αφορολόγητα λεφτά που το κράτος μου έχει φορολογήσει δέκα φορές. Όσο και να προσπαθήσω δεν μπορώ να την δω ως κάποια που κάνει λειτούργημα, σαν βδέλλα την βλέπω. Εμ παρέχει τόσο κακές υπηρεσίες σαν εκπαιδευτικός που με ανάγκασαν να πάω το παιδί μου σε ιδιωτικό και να πληρώνω, εμ την πληρώνω με τους φόρους μου για την κακή υπηρεσία που ΔΕΝ μου παρέχει, εμ την πληρώνω μαύρα για να κάνει φροντιστήρια. Βλέπεις εσύ καμία ισορροπία σε αυτό? Εγώ δεν μπορώ να δω. Τέλος έθεσες δυο μεγάλα ζητήματα, το πρώτο είναι το άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ φτωχών και πλουσίων και το δεύτερο είναι το κατά πόσο η απληστία είναι η κινητήριος δύναμη του καπιταλιστικού συστήματος. Όσο αφορά το πρώτο για εμένα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο να υπάρχει μεγάλη διαφορά εισοδημάτων μεταξύ φτωχών και πλουσιων, όσο το σύστημα μοιράζει άνισα τον πλούτο είναι καλύτερο από ένα σύστημα που θα μοίραζε ίσια την φτώχεια. Δεν θεωρώ ότι οι Bill Gates αυτού του κόσμου έχουν κλέψει τον πλούτο των φτωχών, πιστεύω ότι δημιούργισαν πλούτο και όσο υπάρχουν αυτοί υπάρχει πρόοδος. Δεν έκαναν τις οικονομίες τους φτωχότερες με τον πλούτο που απέκτησαν, πλουσιότερες τις έκαναν. Τα συστήματα που κατάρρευσαν ήταν αυτά που δεν είχαν Bill Gates , όχι αυτά που είχαν. Φυσικά βασική προϋπόθεση είναι ο πλούτος τους να έχει αποκτηθεί νόμιμα. Όσο αφορά το δεύτερο η απάντηση είναι ναι. Ναι, ο καπιταλισμός έχει ως κινητήρια δύναμη την απληστία και επιβραβεύει όχι την αρετή αλλα την ικανότητα να χρησιμοποιείς το σύστημα προς όφελος σου. Ξέρεις εσύ κανένα σύστημα που δεν έχει κινητήρια δύναμη την απληστία?

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ Geros 25/11/2014 16:15:46

        Οι τελευταίες 4 παράγραφοι σου είναι όλα τα λεφτά, Γέρο. Υπάρχει μεγάλος αντίλογος σ' αυτά που λες, πολλά φαντάζουν έξω από κάθε λογική, εκτός κι αν σε εξυπηρετούν τέτοιες καταστάσεις. Αν σε εξυπηρετεί αυτό το σύστημα, καλά κάνεις και το υποστηρίζεις. Εμένα δεν με εξυπηρετεί και θα ψάξω για ένα άλλο. Φεύγω τώρα. Έχω ραντεβού την Πέμπτη στην απεργία της ΓΣΕΕ μαζί με άλλους ομοιοπαθούντες σαν και με μένα.

        • Θόδωρος 17.06.201? avatar
          Θόδωρος 17.06.201? @ Θόδωρος 17.06.201? 25/11/2014 17:26:41

          Διόρθωση: "...σαν και με μένα", "...σαν και μένα.."

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ Geros 25/11/2014 16:46:12

        Εντωματαξύ μας λες κι ότι μισείς την δασκάλα των παιδιών σου! Και εγώ ζητάω από σένα ισορροπία...

        • Geros avatar
          Geros @ Θόδωρος 17.06.201? 25/11/2014 17:31:17

          Όλοι οι γονείς μια έχθρα με τους καθηγητές που δεν καταλαβαίνουν το πόσο ιδιοφυΐες είναι οι κανακάρηδες τους, την έχουν αγαπητέ. : ) Δεν είπα ποτέ ότι μισώ κανέναν , δυστυχώς αντί να απαντήσετε πετάξατε με αυτή τον μπούρδα αντί απαντήσεως την μπάλα στην κερκίδα και την κάνατε με ελαφρά πηδηματάκια. Δεν κάνατε και τίποτα πρωτότυπο , οι περισσότεροι του φυράματος σας όταν τους αντιμετωπίζεις με επιχειρήματα την κοπανάνε εξαπολύοντας προσβολές. Και επί της ουσίας μόκο!

          • foros1 avatar
            foros1 @ Geros 25/11/2014 18:50:00

            και εγώ στέλνω το παιδί μου φροντιστήριο αγαπητέ Geros για προετοιμασία για τις Πανελλαδικές. δεν θεωρώ τον καθηγητή της στην σχολική τάξη κατώτερο του φροντιστή, αντίθετα μάλιστα. απλά ο πρώτος έχει να παλέψει με 26 παιδιά μέσα στην τάξη με επίπεδο γνώσεων από 0(!) έως 20, ενώ ο δεύτερος με 6-7 παιδιά περίπου ίδιου επιπέδου.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 25/11/2014 19:24:31

            Γερο Σταματα να εκθειαζεις το 4ο Ραïχ. Εγινες κουραστικος. 8000 ( γνωστες) αυτοκτονιες απο οικονομικη απελπισια ηδη στην Ελλαδα (και ποσοι αλλοι νεκροι απο ανεχεια;). Για 10000 νεκρους θεωρηθηκε η Σρεμπενιτσα γενοκτονια. Κοντομελετα και ερχεται... Προσωρινη κρατηση του πρωην πρωθυπουργου, φιλου του ΓΑΠ, διεταξε η δικαιοσυνη στην Πορτογαλια. Και στα δικα μας.

          • Geros avatar
            Geros @ Zugzwang 25/11/2014 19:41:16

            Με τον μύθο των αυτοκτονιών δεν θα ξανασχοληθώ, τα έχουμε πει 100 φορές εδώ μέσα. Και εσύ ξέρεις πολύ καλά ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουν αυτοκτηνίσει από όλες τις αιτίες στην Ελλάδα κάτω από δύο χιλιάδες άνθρωποι. Πως στο καλό αφού το σύνολο είναι κάτω από δύο χιλιάδες , αυτοί του μνημονίου να είναι οχτώ? Είπαμε να υπερβάλεις αλλά αυτό καταντάει γελοίο. Ας πάει εκατό φορές φυλακή ο ΓΑΠ, τι με νοιάζει εμένα? Δεν είμαι με κανένα τέταρτο ούτε πέμπτο ράιχ, με την λογική είμαι, για αυτό σε τσούζουν αυτά που λέω, θες να συνεχίσεις να πιστέυεις της παράλογες σαχλαμάρες του αντιμνημονιού.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Geros 25/11/2014 22:30:30

            Με τη δικη σου λογικη μονο εισαι, που σε κανει να ξεχνας οτι κοινη γαρ η μοιρα και το μελλον αορατο.

          • ΌΛΓΑ avatar
            ΌΛΓΑ @ Zugzwang 25/11/2014 20:11:40

            Μην του ζητάτε πράγματα αδύνατα. Μισεί σχεδόν τους πάντες και κυρίως τον εαυτό του. :)

      • foros1 avatar
        foros1 @ Geros 25/11/2014 19:05:55

        όλα τα συστήματα μπορούν να αμφισβητηθούν αγαπητέ Geros. και για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, ποιος πλούτος ήταν μεγαλύτερος; ο πραγματικός του Bill Gates ή το "τύπωμα" της FED την τελευταία πενταετία;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Geros 27/11/2014 03:13:28

        "Τι κατώτατο έχει η Γερμανία?Μην το ψάχνεις, δεν έχει". Ήταν κάποτε αυτό και πάει. Τώρα έχει: The German parliament has approved the country's first minimum wage, in a vote in the Bundestag on Thursday. The wage is set at 8.50 euros (£6.80) per hour, which is higher than the equivalent in the US and UK. Angela Merkel's Christian Democrats approved the new policy as part of a power-sharing deal with the Social Democratic Party (SPD). (ΒΒC Business, 3 July 2014) Κάνω λοιπόν το λογαριασμό μου:
        22 εργ. ημέρες x 7 ώρες x 8,5 ευρώ = 1309 ευρώ μηνιαίως. Λίγο παραπάνω από τον Ιρλανδικό ελάχιστο μισθό = 1200 ευρώ (στην Ιρλανδία ισχύει όμως 8ωρο). Αυτό αφορά όμως μόνον τον "ρυθμισμενο" τομέα της αγοράς εργασίας. Υπάρχουν και στη Γερμανία, όπως στην Ελλάδα, πάρα πολλοί μισθωτοί με τις λεγόμενες άτυπες ή απορρυθμισμένες σχέσεις εργασίας (κοινώς "μπλοκάκια"), που μένουν εκτός ρύθμισης. Καταλάβαμε τι μούσι μας πουλάει η Ελληνική πολιτική και οικονομική ελίτ;

  14. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 24/11/2014 20:06:49

    Γεώργιε Τ, Από τα ελάχιστα σωστά σχόλια που διάβασα στην παρούσα ανάρτηση!

  15. chp avatar
    chp 24/11/2014 20:07:10

    Κοιτα Γεώργιε , Ηταν τέτοια η δυναμική του χρέους , η μείωση του παραγωγικού ιστού και η ατιμωρησία που θα φθάναμε στο ίδιο ακριβώς σημείο με την ίδια ταχύτητα. Απλώς θα έτρωγαν περισσότερα οι μέσα και οι έξω από τα περισσότερα έσοδα .Ετρωγαν εκατό ,θα έτρωγαν 200 Θα πτωχεύαμε την ίδια ώρα .Το ίδιο συμβαίνει όμως και τώρα . Φαντάσου να μάζευαν τα ληξιπρόθεσμα μονομιάς ή να συλλαμβάνανε όλη την φοροδιαφυγή . Δεν θα υπήρχε ρευστό στην αγορά,ο κόσμος θα πέθαινε στους δρόμους.Δεν θα υπήρχε "αίμα" ! Η παραοικονομία είναι ο βασικός πυλώνας της οικονομίας , παίζει τον ρόλο της κοινωνικής πολιτικής . Τα παραπάνω αφορούν τους μικρομεσαίους και ένα τμήμα των μεγάλων.Αυτοί που περιμένουν την ώρα για να τα φέρουν ,μετά την καταιγίδα . Η ζωή δεν είναι τόκος και φόρος ,υπάρχουν κράτη που το μέν πρώτο είναι απαγορευμένο ,το δε δεύτερο σχεδόν εξαφανισμένο . Ενα από αυτά τα κράτη είναι και τα ΗΑΕ .Θα φτιαχθεί η πρώτη κλιματιζόμενη πόλη στον πλανήτη . Τα καταφέρνουν με καλή ηγεσία .Η Ελλάς έπρεπε να είναι πιο μπροστά από εκείνο το σημείο για μια σειρά από λόγους ,αλλά δεν έχει ηγεσία .Και αυτό αφορά όλο το πολιτικό σύστημα .Δεν τους βλέπεις ?

  16. Ρηνα avatar
    Ρηνα 24/11/2014 20:55:57

    Το κλιμα που δημιουργειται στη κοινωνια ας μην το παραβλεπουμε. Οταν ερχονται οι ειδησεις -κατραπακιες, η μια μετα τη αλλη για τα εξωφρενικα που ζηταει η τροϊκα, ο αλλος οσο και καλοπροαιρετος να ειναι θα το πει το σιχτιρ και πολυ ευκολα θα σκεφτει: τι χειροτερο να παθουμε με τον ΣΥΡΙΖΑ; ισως και κατι να γλυτωσουμε τελικα.... ΥΓ Σημερα το πρωϊ η Μητροπουλος στην τηλεοραση λανσαρισε οτι μονο με αυτοδυναμια θα μπορει ο ΣΥΡΙΖΑ να εκπληρωσει το προγραμμα του και τις υποσχεσεις του....

  17. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 24/11/2014 21:17:05

    Παρίσι! Τι ρομαντικό! Σαν κυνηγημένοι εραστές...Δυστυχώς (στην ιστορία μας) ό,τι αρχίζει ως ρομάντζο καταλήγει σε τσόντα...

  18. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 24/11/2014 23:31:17

    chp, Πολύ σωστά να μην υπάρχουν καθόλου φόροι, αλλά δυστυχώς δεν είμαστε ΗΑΕ, για να διαθέτει το Κράτος ανεξάντλητους πόρους. Οπότε από κάπου πρέπει να βρει ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων και εφόσον δεν το αντλεί από την παραοικονομία το "αρπάζει" από τους κατά τεκμήριο ανήμπορους και ασθενέστερους. Και συνεπώς δεν θα το έλεγα ότι αυτή η αρπαγή είναι που διασώζει την Οικονομία!

    • chp avatar
      chp @ ΝΤΙΝΟΣ 25/11/2014 16:02:00

      Αγαπητέ κε Ντίνο , Δεν χρησιμοποιεί κάνενα από τα κράτη του κόλπου τα λεφτά του πετρελαίου για να κάνει επενδύσεις στα ακίνητα ή για την μεταποίηση. (Οι Σαουδάραβες έχουν παράγει ένα τυρί που το λένε FETA .Δεν είναι πρόβειο αλλά κατσικίσιο όμως ,που προσιδιάζει στην γεύση με το "λευκό τυρί κεφαλλονιάς" . Δηλαδή ούτε φέτα δεν εξάγουμε ,σε ανθρώπους που δεν έχουν πρόβλημα με το οικονομικό και τους αρέσει η Ελλάδα). Οι επενδυτές α) Ερχονται λόγω της σταθερότητος .Δεν γίνονται μεταρρυθμίσεις καθε μέρα.Αντιθέτως αν κάτι αλλάξει θα αλλάξει αφού ανακοινωθεί μετά από ένα χρόνο και αφού γίνει διάλογος στις εφημερίδες ,στην τηλεόραση κτλ . Φυσικά ο Μονάρχης θα μπορούσε να το κάνει αλλά τηρεί τους οικονομικούς κανόνες ,πρώτα απ'όλα. Δεν υπάρχει Θεοχάρης ,Σαβαίδου,Σόιμπλε ,Σαμαράς Τσίπρας,Χερι-Χέρι ,Μερκελ ,Εκκοφιν ,ΠΟΛ ,επεξήγηση ΠΟΛ ,ειδικοί στα θέματα νομοθεσίας κτλ. Καθε χώρα έχει το δικό της νόμισμα και με 0,20 € κάτι αγοράζεις (ενα μικρό σνακ,αναπτήρα).Ολα είναι συνδεδεμένα με το δολλάριο. 2)Υπάρχει ρευστότητα και είναι κοινωνίες μετρητών .Οι ισλαμικές τράπεζες δεν δίνουν τόκο αλλά δώρο ,έχουν χαμηλότερη κερδοφορία και επενδύουν στην πραγματική οικονομία μεσω funds.Σε ορισμένες χώρες του κόλπου βέβαια υπάρχουν και δυτικές τράπεζες αλλά με κανόνες. 3)Υπάρχουν λίγοι κανόνες αλλά πολύ αυστηροί .Πχ το 51 % το κατέχει ντόπιος.Η μειοψηφία έχει πολλά δικαιώματα και απόλυτα στην περίπτωση απάτης κτλ. Στις ελεύθερες ζώνες αυτό αλλάζει αλλά δεν έχεις τις ευκαιρίες της ενδοχώρας . Παρόμοια πολιτική έχει αρχίσει και εφαρμόζει η Σιγκαπούρη ,η Μαλαισία κτλ Μολονότι έχουν λίγους αλλά σαφείς περιορισμούς που φαίνονται σκληροί (51% σε ντόπιο) οι επενδυτές από όλη την υφήλιο συρρέουν και παρακαλούν να επενδύσουν . Σημειωτέον ότι στο Κατάρ ο Εμίρης έχει παραχωρήσει ορόφους στους νέους ουρανοξύστες στους πτωχότερους υπηκόους για να αποκτήσουν περιουσία. Επομένως μπορεί να εκκίνησαν λόγω πετρελαίου ,όπως εμείς πήραμε τόσα δάνεια ,εισροές από ΕΟΚ & ΕΕ -λόγω του ανοίγματος της εγχώριας αγοράς-αλλά η οικονομία πάει και χωρίς το αρχικό εναυσμα . Μια χώρα δεν τα κατάφερε .Εμπλεξε με κάτι περίεργα κόμματα ,με κάτι κυβερνήτες που έκλεβαν το κράτος . Αυτή η χώρα ονομάζεται Χαρούμενη Αραβία ,πολιτιστικά είναι η μήτρα του Αραβικού πολιτισμού ,με χαρακτηριστική και πολύ όμορφη αρχιτεκτονική ,με φυσικούς πόρους,αρχαιολογικούς τόπους, όμορφο κλίμα , με τα περίφημα αραβικά άλογα. Η Ελλάδα της αραβίας : Η Υεμένη!

  19. Συνταξιουχος avatar
    Συνταξιουχος 25/11/2014 00:07:50

    Διαβαζω συχνα το σαιτ & εχω μεινει καταπληκτος απο τα λεγομενα απο τον Geros που υποστηριζει την συγκυβερνηση χειροτερα απο τους πολιτικους & μου γενναται το ερωτημα τι μερους του λογου εκπροσωπει ? Καταφερεται κατα παντων εκτος των πολιτικων! Οτι για την καταστροφη της χωρας ευθυνονται οι πολιτες, οτι οι πολιτες φταινε που ψηφιζαν οποιον ψηφιζαν κ.λ.π. & δεν φταινε οι πολιτικοι που μας κυβερνησαν επι 35-40 συναπτα ετη. φταιει ο πολιτης για τις μιζες , φταιει για την ολυμπιαδα που εφαγαν με χρυσα κουταλια ολα τα κομματοσκυλα, φταιει για τα εξοπλιστικα ,φταιει για τα αποθεματικα των ταμειων που αλλοι τα επαιξαν χρηματιστηριο αλλοι ομολογα ,φταιει για το σκανδαλο Κοσκωτα, για το μεγαλο κολπο του χρηματιστηριου, φταιει που αυτοι που μας κυβερνουν εβαζαν κοσμο στο Δημοσιο για να εχουν μονιμους ψηφοφορους & ελεγχομενο κομματικα το κορμο του Δημοσιου κ.λπ. Οσον αφορα τις συνταξεις εγω πληρωσα αυτα που αναλογουσαν απο το μισθο μου επι 35 ετη & τωρα μου δινουν συνταξη που αναλογει στο μισo του μισθου μου αλλα το ταμειο μου δεν θα ειχε προβλημα αν δεν παιζονταν τα αποθεματικα του στο χρηματιστηριο, αν δεν παιζονταν σε ομολογα, αν δεν γινονταν το κουρεμα με το PSI αρα δεν φταιει ο κακομοιρος εργαζομενος που του φαγανε τα λεφτα του ταμειου του ουτε ο δυστυχης πατερας που τον εκμεταλευονταν ο καθε πολιτικος προκειμενου να κανει το καλυτερο για τα παιδια του με μια θεση στο Δημοσιο Αυτοι το διελυσαν το κρατος γιατι το ειχαν κανει μαγαζι τους λεγοντας ψαμματα στον κοσμο οτι παμε καλα ενω το πλοι βουλιαζε. Αυτα τα λιγα εχω να σου πω που πιστευω να σου θυμησουν το παραλθον των κομματων που κυβερνουν σημερα & μελος ενος απο αυτα ημουν & εγω & τωρα αισθανομαι προδομενος.

    • ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ 2 avatar
      ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ 2 @ Συνταξιουχος 25/11/2014 15:54:59

      Δεν κατάλαβες αγαπητέ συνάδελφε τι μερος του λογου εκπροσωπει o Geros? Δεν διαπιστώνεις οτι κάθε άλλο παρά διαμαρτύρεται για την κρίση? Αλλωστε δεν το έχει κρύψει οτι αυτός δεν χάνει απο αυτήν, αφού τα λεφτά του τα έχει έξω. Ο Geros απλά δεν είναι με εμάς, αλλά με τον Αντίπαλό μας. Γι αυτό μας είναι χρήσιμο να διαβάζουμε και να ξεσκεπάζουμε όλο και περισσότερο την σκέψη και την ψυχή του. Γι αυτό λέμε οτι το antinews είναι σπουδαίο Δημοκρατικό μετερίζι και στην Δημοκρατία αναγκαστικά υπηρετεί την αληθινή πλειοψηφία. Αν οι ωφελημένοι απο την κρίση ήταν η πλειοψηφία, θα είχε φανεί και στο antinews...Όμως δεν είναι.

      • Geros avatar
        Geros @ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ 2 25/11/2014 18:26:01

        Στο nick Συνταξιούχος 21 σταμάτα γιατί στο 22 καίγεσαι! Νομίζω ότι αν το προχωρήσεις λίγο ακόμα θα πας σε πρακτικές του δόκτορος Βαν Χέλσινγκ για να με αντιμετωπίσεις!

        • Κυριλέ Κρατικοδίαιτος Μεγαλοκλεφτοκοτάς avatar
          Κυριλέ Κρατικοδίαιτος Μεγαλοκλεφτοκοτάς @ Geros 25/11/2014 21:03:08

          Μπράβο Geros! Άναψέ τους τα λαμπάκια των παλιοσυνταξιούχων από τον 1 έως τον 1821! Αν δεν καταφέρουμε να τους εξολοθρεύσουμε από τα γενόσημα Μαλαισίας, αν μας ξεφύγουν από τις συντάξεις αντίδωρο και αν τη σκαπουλάρουν τελικά από τους ' Ενφιες και τα ρέστα, να φύγουν μαζικά από εγκεφαλικά. Άξιος ο μισθός σου ανηλεή εργάτη της συμφεροντολογίας και του φιλοτομαρισμού, ακάματε υπερασπιστή των μνημονιοΤροϊκανικών διαταγών, υποταγμένε γιουσουφάκο του ακραίου νεοφιλελευθερισμού. Μη δείχνεις συμπόνια. Να σε βρίζουνε δεν προσπαθείς; Το έχεις.

    • Geros avatar
      Geros @ Συνταξιουχος 25/11/2014 17:21:01

      Χαίρομαι που σας έκανα τόση πολύ εντύπωση, ελπίζω στο μέλλον να διαβάζετε το σάιτ ακόμα περισσότερο έτσι ώστε να μην μου προσάπτετε πράγματα που δεν έχω πει και δεν με εκπροσωπούν. Όσο αφορά την κακομοίρα την συνταξούλα σας και το κακόμοιρο το παιδάκι σας στο δημόσιο, που μάλλον μπήκε για την κακομοίρα την μάνα του και όχι για την κακομοίρα την αργομισθία του, έχω να πω πως συγκινήθηκα παρά πολύ! Δυστυχή μου πατέρα που σε εκμεταλεύτηκαν για να χώσεις το παιδί σου στο δημόσιο, ζεις μια κόλαση βρε συ! Σου λέγανε "ψαμματα" ενώ το "πλοι" βούλιαζε ...... Αν είχατε την καλοσύνη να γίνετε πιο λεπτομερής και να μου πείτε ποιο ταμείο σας έδωσε σύνταξη στο μισό του μισθού σας θα σας είμαι υπόχρεος. Τέλος δεν ξέρω γιατί δεν λέτε ανοιχτά ότι είσασταν πρασινοφρουρός , νομίζετε δεν το καταλάβαμε? Άντε , σας θέλω τώρα να ψηφίσετε Συριζα όπως όλοι οι πρασινοφρουροί και μετά όταν θα κοπανήσουμε στον επόμενο βράχο να λέτε πάλι για το πόσο κακόμοιρος είσαστε και πόσο δεν ξέρατε, δεν ρωτούσατε, δεν φταίτε ......

  20. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 25/11/2014 16:51:32

    Συνταξιούχε, επιτέλους ο Γέρος βρήκε τον Μάστορα του! Αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα σου απαντήσει ή θα σκεφθεί επαναλαμβάνοντας τα ίδια, " Ας μην ψήφιζες αυτούς που ψήφισες, να μην πάθεις αυτά που έπαθες"! Λες και είχαμε την σωστή ενημέρωση, λες και οι άλλοι θα τα έκαναν καλλίτερα,λες και είχαμε πολλές επιλογές! Και με την ευκαιρία, ο αλήστου μνήμης ΓΑΠ, όταν από το Καστελόριζο ..θριαμβολογούσε ότι έσωσε την Ελλάδα, ταυτόχρονα ενημέρωνε τον κόσμο, πόσο θα του στοιχίσει αυτή η διάσωση, να είστε σίγουροι πέραν πάσης αμφιβολίας ότι δεν θα προλάβαινε να γυρίσει στην Αθήνα, στην καλλίτερη περίπτωση το Αεροπλάνο που τον μετέφερε,θα σκάλωνε για λίγο στη Ρώμη, πριν πετάξει για την ιδιαίτερη Πατρίδα του,εκτός αν την του "βαρούσε" και του Πιλότου του και "φουντάριζε" το σκάφος με όλους μαζί στο Αιγαίο!!

  21. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 25/11/2014 17:54:11

    Gero, Σου δηλώνω εγώ που ποτέ δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ και τα συναφή, ποτέ δεν υπήρξα πρασινοφρουρός, αντιθέτως διώχτηκα από αυτούς, ποτέ δεν έβαλα παιδί στο Δημόσιο, ποτέ δεν είχα σχέσεις με το Δημόσιο, σου δηλώνω λοιπόν ότι προκαλείς και προκαλείς ιταμά, ανάλγητα σαδιστικά , ενσυνείδητα και επί τούτου! Και λυπάμαι που όπως αντιλαμβάνομαι ανήκουμε στην ίδια παράταξη και ειλικρινά πιστεύω ότι η συντριπτική της πλειοψηφία δεν θα σε ήθελε μέλος της!!

    • Geros avatar
      Geros @ ΝΤΙΝΟΣ 25/11/2014 18:20:30

      Είσαι σαν τον άλλoν που δεν είχε πάει ούτε στα μπουζούκια στην ζωή του ? Που χάθηκε εκείνη η ψυχή? Για καποιον λόγο όλοι αυτοί με τις πονεμένες ιστορίες "δεν ήξερα, δεν ρώταγα, δεν έφαγα" γράφουν ένα δύο μηνύματα και εξαφανίζονται, γιατί άραγε? Δεν με θέλεις για μέλος της Ν.Δ.? Και αν σου έλεγα ότι είμαι κάτι παραπάνω από μέλος τι θα έκανες?

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ Geros 25/11/2014 19:44:59

        Ότι είσαι ο Μεγαλέξαντρος και κατέβηκες απ' την Αμφίπολη να σχολιάσεις στο Antinews...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Geros 25/11/2014 19:47:50

        Άν είσαι παραπάνω από μέλος, να βγεις επώνυμα να γράψεις τα ίδια που γράφεις εδώ (ημι)-ανώνυμα, για να σου πει τί θα σε κάνει!

        • Stormy Night avatar
          Stormy Night @ ΚΜ 25/11/2014 19:53:04

          Ωραίος ΚΜ !!! Xαxαxαxaxaxa! Κι άμα τολμήσεις και το πείς ποιός είσαι, τότε θα σου πούμε κι οι υπόλοιποι τι ακριβώς σκοπεύουμε να σου κάνουμε.... Έεεεελααααα

      • Stormy Night avatar
        Stormy Night @ Geros 25/11/2014 19:49:51

        Ε, τώρα δεν έχει δίκιο ο ΝΤΙΝΟΣ; Το κάνεις εσκεμμένα και συστηματικά παππού κουτεντέ. Μπαίνεις εδώ μέσα κατά διαστήματα, γράφεις διάφορα τέρατα για να προκαλέσεις και φυσικά, βρίσκεσαι με 5-6 να σου ...τη λένε και να παίζεις μετά και το θύμα. Αν μας έλεγες δε οτι είσαι .....κάτι παραπάνω από ...μέλος, θα σου λέγαμε σιγά τον πολυέλαιο! Θα μπορούσες να είσαι οποιοσδήποτε χιλιοωφελημένος από τα μνημόνια άχρηστος, κρατικοδίαιτος, επιζήμιος χλελχλές. Ο πρώτος ή ο τελευταίος; Πάντως δεν πιάνετε να ξέρεις μία όλοι εσείς μαζί κι από την άλλη της ζυγαριάς, ένας αγνός Νεοδημοκράτης εργαζόμενος που υποφέρει και καταστρέφεται απ' την ανικανόητα και την απύθμενη βαλακεία σας. Κατάλαβες Geros?

  22. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 25/11/2014 18:12:07

    Αγαπητέ chp, Συμφωνώ μαζί σου και ασφαλώς γνωρίζω το οικονομικό σκέπτεσθαι των ΗΑΕ. Επικέντρωσα την διαφωνία μου όμως στο ότι "...η οικονομία σώζεται από την ύπαρξη της παραοικονομίας" Είναι εντελώς διαφορετικό το να μην πληρώνει κανένας φόρο και εντελώς , μα εντελώς διαφορετικό, τους φόρους να τους επιβαρύνονται μόνο τα "κορόιδα"!! Δηλαδή να πληρώνουν μόνο οι συνεπείς Επιχειρηματίες, μισθωτοί και συνταξιούχοι!

  23. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 25/11/2014 20:58:34

    Gero, Μετά από την απάντησή σου σιγουρεύτηκα, αποκλείεται να είσαι μέλος της ΝΔ και μάλιστα παρά πάνω από μέλος, όπως λες! Είσαι προβοκάτορας και σκοπός σου είναι να κηλιδώσεις την παράταξη που προσποιείσαι ότι υποστηρίζεις. Προτείνω όλα τα ...θύματά σου από δω και πέρα να σε αγνοούν , ότι και να γράφεις!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.