#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/11/2011 23:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κλείνει το ξενοδοχείο "Μακεδονία-Παλλάς"



Διακόπτει τη λειτουργία του, στις 27 Δεκεμβρίου 2011, το ιστορικό ξενοδοχείο «Μακεδονία Παλλάς» της Θεσσαλονίκης, όπως έκανε γνωστό η εταιρία τουριστικών επιχειρήσεων που είχε αναλάβει τη διαχείρισή του τα τελευταία δέκα πέντε χρόνια. «Αφού σας ευχαριστήσουμε για την άψογη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία μας σταματά να λειτουργεί το ξενοδοχείο «Μακεδονία Παλλάς», στις 27/12/2011. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση», αναφέρει η λιτή ανακοίνωση.

Μετά απ΄ αυτή την εξέλιξη η διοίκηση του ασφαλιστικού φορέα του ΙΚΑ, στην ιδιοκτησία του οποίου ανήκει το ξενοδοχειακό συγκρότημα, θα προχωρήσει σε διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό, με στόχο την εξεύρεση του νέου ενοικιαστή του «Μακεδονία Παλλάς», για τα επόμενα χρόνια.

Στο ξενοδοχείο απασχολούνται 120 εργαζόμενοι, οι οποίοι παρακολουθούν με αγωνία τις εξελίξεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. piraxtiri avatar
    piraxtiri 16/11/2011 23:55:11

    κανενα σχολιο εδω....ποιος αληθεια νοιαζεται για τον ιδιωτικο τομεα, τους εργαζομενους 120 οπως λεει η αναρτηση....αν ειναι ενα κεκτημενο ''δικο'' μας τα σχολια τωρα θα περισσευαν.....Ενα ιστορικο κομματι της Θεσσαλονικης τελειωνει...δεν μιλω και δεν αναφερομαι στον Δασκαλανωνακη ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ......

  2. talas avatar
    talas 17/11/2011 00:20:24

    Ναι αλλα δειτε και εδω:

    http://newpost.gr/post/84757/%CE%A7%CF%81%CF%89%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B5%CE%B9-3,2-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84.-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%B7-%CF%83%CF%8D%CE%B6%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%8D-%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CE%A3%CE%B7%CF%86%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7!/


    Εμπλεκεται και πως ο κ. Σηφουνακης ή καλυτερα, η συζυγος αυτου;

  3. Wolf avatar
    Wolf 17/11/2011 00:37:10

    Είναι ο ίδιος που χρωστά στο δημόσιο 636.000.000 ευρώ. Ο πεθερος του Σηφουνακη, του υπουργού του Παπανδρέου. Και δεν έχουν ίχνος τσιπας και πετάνε στο δρόμο 120 εργαζόμενους και φυσικά με τις οικογένειες τους μαζι.
    Κατα τ αλλα κόβουν το ρεύμα και κλείνουν φυλακή το μικροφειλετη που δεν πλήρωσε τη δόση του σπιτιού του.

  4. Qnihilism avatar
    Qnihilism 17/11/2011 01:05:13

    Α μπράβο. Τη μοναδική φορά που το ΙΚΑ κινήθηκε με βάση το συμφέρον, είδαμε δακρύβρεχτα δάκρυα. Αν εγώ χρωστούσα τόσα λεφτά τώρα θα δούλευα στα ζαχαροκάλαμα σκλάβος.

  5. Θύμιος avatar
    Θύμιος 17/11/2011 07:13:18

    Τον Αλατίνη κι όχι τον Κεμάλ, πρέπει να τιμήσει ο Μπουτάρης.

  6. perseus avatar
    perseus 17/11/2011 08:08:24

    μα καλα ,με ρεκορ αφιξεων τουριστων ,με την μακεδονια να βουλιαζει απο Ρωσους και το Μακεδονια Παλλας βαζει λουκετο?

  7. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 17/11/2011 12:07:43

    Λαε της Θεσσαλονικης ηρθα!!!!
    Μονο και μονο γι αυτη την αρχικη προσφωνηση του Εθναρχη Καραμανλη ,απο το μπαλκονι του Ξενοδοχειου και τους εκατονταδες χιλιαδες απο κατω θεσσαλονικεις να παραληρουν,αξιζει κανεις να χαρακτηρησει το Μακ.Παλλας ιστορικο.
    Μερα που ειναι και σημερα.

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ NIK THE GREEK 17/11/2011 12:59:23

      παρανομο θα ειναι χτισμενο επι χουντας πανω στον αιγιαλο.