#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/03/2013 17:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κινεζικό ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος



Άνοιξε η όρεξη των Κινέζων για την Ελλάδα, φαίνεται, και όποια πέτρα κι αν σηκώσεις θα δεις από κάτω κι έναν Κινέζο επιχειρηματία.

Δεν ξέρουμε αν είναι φαντασία μας, αλλά μετά την επιτυχία της Cosco με το λιμάνι του Πειραιά, η Κίνα μπορεί να αποτελέσει το εφαλτήριο για μεγάλες επενδύσεις στην Ελλάδα.

Άλλωστε, από τους «μνηστήρες» του ΟΠΑΠ είναι και η κινεζική Fosun. Κι απ' ότι μαθαίνουμε το πρωί στο υπουργείο Οικονομικών ομάδα επιχειρηματιών από την Κίνα είχαν συνάντηση με τον Γιάννη Στουρνάρα. Σίγουρα δεν ήταν... Ερυθροί Χμερ, πάντως. Σοβαροί επιχειρηματίες ήταν που φαίνεται ότι βλέπουν μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήταν εκπρόσωποι του fund ShenzhenAirport και της Fredmann Pacific Asset Management οι οποίοι ενδιαφέρονται για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» που πουλάει η Χόχτιφ. Είδομεν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. helios avatar
    helios 12/03/2013 21:47:10

    Γιατί οι Κινέζοι... λατρεύουν τα ελληνικά λιμάνια

    Το φαινόμενο δεν είναι τωρινό. Ωστόσο, στο αμέσως προσεχές διάστημα, αναμένεται ότι θα πάρει μεγάλες διαστάσεις. Ο λόγος αφορά στην εισαγωγή ασιατικών και κυρίως κινεζικών προϊόντων, τα οποία διατίθενται στην ελληνική και στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά ως made in EU. Και μάλιστα με καθ' όλα νόμιμο τρόπο.



    Πώς γίνεται αυτό; Στην πραγματικότητα, εισάγονται οι πρώτες ύλες από την Κίνα, και στη συνέχεια «συναρμολογούνται» στην Ελλάδα. Επειδή ακριβώς η τελική διαδικασία της παραγωγής λαμβάνει χώρα επί ευρωπαϊκού εδάφους, το προϊόν δεν είναι made in China, αλλά made in Greece. Και κάπως έτσι φτάνει στα ράφια των σούπερ μάρκετς, όπου ο αγοραστής τα επιλέγει ως ...ελληνικά.

    Πού γίνεται όλη αυτή η διαδικασία; Σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, πέριξ του Πειραιά, ο οποίος, αργά αλλά σταθερά, μετατρέπεται στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της Κίνας στην ΕΕ. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η Cosco θέλει να αναπτύξει τόσο την επένδυση της στον ΟΛΠ, καθώς αποδεικνύεται το καλύτερο ευρωπαϊκό διαβατήριο της. Το ίδιο δε, θέλει να κάνει τόσο με τον ΟΛΘ όσο και με άλλα μεγάλα ελληνικά λιμάνια.

  2. o avatar
    o 13/03/2013 08:45:16

    Επισης γυρω απο διακομετακομιστικα κεντρα κατασκευαζονται κεντρα συντηρησης κλπ. π.χ. οι μοναδες επισκευων μεγαλων εταιριών hp, ibm, dell κλπ βρίσκονται γύρω απο κέντρα logistics (για να υπαρχει παρε δωσε στα ανταλλακτικα)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.