#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/09/2012 21:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ισότιμο μέλος πλέον του Eurogroup και το ΔΝΤ;



Η γενική διευθύντρια τουΔΝΤ, Κριστίν Λαγκάρντ, θα βρίσκεται το Σαββατοκύριακο στην Κύπρο έπειτα από πρόσκληση του προέδρου του Eurogroup, Ζαν Γκλοντ Γιούγκερ. Παρ' ότι δεν είναι η πρώτη φορά, που το ΔΝΤ, συμμετέχει σε θεσμικές συνεδριάσεις της ΕΕ, η ολοένα συχνότερη παρουσία της Λαγκάρντ, σε Eurogroup, τίποτε το καλό, δεν προοιωνίζεται, η παρουσία της Γαλλίδας "σιδηράς κυρίας".

Σύμφωνα με το ΡΙΚ, η Κριστίν Λαγκάρντ θα συμμετάσχει στην Άτυπη Σύνοδο του Eurogroup, που αρχίζει την ερχόμενη Παρασκευή στη Λευκωσία.

Στη διάρκεια της επίσκεψής της, θα έχει επαφές με Κύπριους επισήμους για τα προβλήματα της κυπριακής οικονομίας ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα συναντηθεί και με τον Πρόεδρο Δημήτρη Χριστόφια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. λογοκροσια avatar
    λογοκροσια 10/09/2012 22:06:58

    Η πραγματικη αποστολη του γαπ πετυχε.
    Εφερε το ΔΝΤ σε ολη την ευρωζωνη.

  2. alexei avatar
    alexei 10/09/2012 22:24:11

    βρε βρε βρε!!!

    καλωσηρθατε στις Ηνωμενες και Χρεωμενες πολιτειες της Ευρωπης!

    αιντε και αργησε!

  3. Enzo avatar
    Enzo 10/09/2012 22:40:53

    Ξεφτιλιστικε η ΕΕ.
    και Μαο και Πουτιν θα ερθει στην Ευρωπη στο τελος.
    θα γεμισουμε απο αυτους.
    Η περηφανια και η αξιοπρεπεια ειναι πανω απο ολα τα χρεη.

  4. sokion avatar
    sokion 10/09/2012 22:44:30

    o jefry και το πασοκ τωρα δικαιωνονται

  5. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 10/09/2012 22:45:23

    Οπως έλεγε και ο μέγας ποδηλάτης- καραβοκύρης
    We need global governance and we need it fast

    Λέτε να τα κατάφερε ο μπαγάσας;

  6. δημης avatar
    δημης 11/09/2012 00:27:04

    ......ΟΛΟΙ ΟΙ...ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ ...ΟΛΟΙ ΟΙ..ΚΑΛΟΙ...

  7. Σωτος avatar
    Σωτος 11/09/2012 08:55:34

    Ηταν να τρουπωσουν........ αφου τρουπωσαν αλι και τρισαλι μας.....

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/09/2012 13:35:57

    Το ΔΝΤ έχει μονίμως (από το 1946) Ευρωπαίο διευθυντή.
    Πέρασαν 5 Γάλλοι (με την Λαγκάρντ), 2 Σουηδοί και από ένας Βέλγος, Ολλανδός, Γερμανός και Ισπανός.
    Oi ψήφοι χωρών της ΕΕ στο συμβούλιο είναι το 32 %, έναντι 16,75 % των ΗΠΑ, 6,23 % της Ιαπωνίας και 11 % των BRICS.
    To ΔΝΤ δεν είναι από τον Σείριο ή από άλλον γαλαξία, παρά την σχετική πλούσια μυθολογία...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 11/09/2012 16:26:43

      Η κυρα-Χριστίνα είναι η πρώτη επικεφαλής θηλυκού γένους.
      Αλλά 4 Γάλλοι και μία Γαλλίδα σε σύνολο 11 Διευθυντών καταντά ...Ναπολεόντεια εταιρεία.