#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/09/2011 23:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα μας τρελάνουν αυτό το Σαββατοκύριακο;



Χαμός σήμερα στα διεθνή μέσα από το νέο επεισόδιο στον πόλεμο του Βερολίνου με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και τον Τρισέ και την παραίτηση του Γιούργκεν Σταρκ.

Σε ανακοίνωση της ΕΚΤ αναφέρεται ότι ο Σταρκ θα παραιτηθεί και πως θα παραμείνει στη θέση του μέχρι να διοριστεί ο διάδοχός του, κάτι, που σύμφωνα με τις απαραίτητες διαδικασίες, θα γίνει έως το τέλος του χρόνου. Ο Γιούργκεν Σταρκ ήταν μέλος της ΕΚΤ από τον Ιούνιο του 2006.

Ο λόγος παραίτησης του Γερμανού φαίνεται πως ήταν η αντίθεσή του στην αγορά ομολόγων υπερχρεωμένων χωρών όπως η Ελλάδα από την Κεντρική Τράπεζα.Ο Σταρκ συγκαταλέγεται στους σφοδρότερους επικριτές του προγράμματος αγοράς κρατικών ομολόγων από την Κεντρική Τράπεζα, ήδη από την έναρξή του το Μάιο.

Λίγο μετά την ανακοίνωση, η ισοτιμία του ευρώ υποχώρησε σε νέο χαμηλό εξαμήνου ενώ άρχισε μεγάλη πτώση στα Χρηματιστήρια

Ακολούθησαν οι γερμανικές διαρροές περί ελληνικής χρεοκοπίας που σήμαναν νέο συναγερμό και πριν η Αθήνα να συνέλθει έγινε γνωστό πριν από λίγο ότι ο πρόεδρος του Eurogroup και πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Ζαν - Κλοντ Γιούνκερ, σκέφτεται να παραιτηθεί από το πρώτο για να ασχοληθεί μόνο με τα πρωθυπουργικά του καθήκοντα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 09/09/2011 18:07:20

    Θα ξεκινήσει το τύπωμα ευρώ??????????????????????????????

  2. lornion avatar
    lornion 09/09/2011 18:36:07

    τα έχει κάνει το πασοκ θάλασσα ,αλλά και αυτοί οι κύριοι των Βρυξελών δεν πάνε πίσω. παρέλαβαν μια Ευρώπη προπαντός ομονοούσα και ενωμένη και την κατήντησαν φτωχή για τον κόσμο ,αλλά πλούσια για τις επιχειρήσεις . Δεν έχω κατι εναντίον των επιχειρήσεων ,όμως προφανώς το υπερκέρδος προτιμήθηκε σε βάρος των ιδίων εργαζομένων-κιαυτό κατά την γνώμη μου οδήγησε στα χρέη των μελών και στην οπισθοδρόμηση των οικονομιών.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/09/2011 22:54:32

    Άλλες φήμες αναφέρουν ότι παραιτείται και ο Γιουνκέρ από επικεφαλής του Eurogroup.

    • Theo avatar
      Theo @ Αυριανιστής 10/09/2011 04:53:08

      αυριανιστη,
      πριν σχολιασεις να διαβαζεις την αναρτηση!!!!

  4. anonymous avatar
    anonymous 09/09/2011 23:21:36

    Καλά αυτός ο Στάρκ αγχώθηκε με την αγορά λίγων ομολόγων από την Ελλάδα, που να πλακώσουνε της Πορτογαλίας, Ισπανίας, Ιταλίας κλπ., μάλλον προβλέπει για να έχει. Το οικοδόμημα τρίζει συνθέμελα.

  5. Orestios avatar
    Orestios 10/09/2011 00:02:49

    Στα σκουπίδια (junks) o Juncker

  6. bunker avatar
    bunker 10/09/2011 01:44:03

    Δεν θελω να σας στενοχωρησω αλλα η γραφειοκρατια των Βρυξελλων ειναι σχεδον το ιδιο ανικανη και σιγουρα ακομα πιο αποκομενη απο την πραγματικοτητα απο την Ελληνικη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ bunker 10/09/2011 02:51:19

      +1000
      Νομίζει ότι είναι παγκόσμια διακυβέρνηση
      τα μυαλά φούσκωσαν με γερμανικες αηδίες