01/02/2011 15:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Wall Street Journal βλέπει χρεοκοπία, αλλά το Χ.Α. δε χαμπαριάζει

Τι κι αν επιμένουν τα σενάρια περί χρεοκοπίας της Ελλάδας με τη σκυτάλη να περνάει από τις βρετανικές εφημερίδες (FT-Guardian) στην αμερικανική Wall Street Journal. Το χρηματιστήριο της Αθήνας δε φαίνεται να χαμπαριάζει...

Η επιθετική μείωση του spread προς τις 760 μονάδες (με αγορές από τα επίπεδα των 803 μονάδων), αλλά και η αναβάθμιση του ελληνικού χρηματιστηρίου από την Credit Suisse προκαλεί έκρηξη αγορών στην Οδό Αθηνών αλλά και στην ΗΔΑΤ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρώτη μιάμιση ώρα της συνεδρίασης, οίκοι όπως η JP Morgan, η Citigroup, η UBS και η DeutscheBank «σκούπισαν» τα ελληνικά ομόλογα, αγοράζοντας τίτλους αξίας 90 εκατ. ευρώ, με επίκεντρο τους 10ετείς τίτλους. Η εξέλιξη αποδίδεται στο διαφαινόμενο σχέδιο επιμήκυνσης του ελληνικού χρέους, καθώς οι ξένοι θεωρούν ότι από αυτά τα επίπεδα μπορούν να υπάρξουν επιδόσεις.

Στις αγορές μετοχών πρωταγωνιστούν αμερικανικές εταιρείες όπως η Morgan Stanley και η Goldman Sachs. Κέρδη 2,90% για την Οδό Αθηνών με τον Γενικό Δείκτη στις 1639 μονάδες. Κέρδη 5,10% για την Εθνική στα 7,42 ευρώ. Πάνω από 6% τα κέρδη σε Πειραιώς και άνω του 5% η άνοδος σε Eurobank, Tράπεζα Κύπρου και Alpha Bank. Kέρδη 3,33% για τον ΟΠΑΠ και άνω του 2% η άνοδος σε Μυτιληναίο και Jumbo.

http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=103503

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/02/2011 16:03:45

    Ο καθενας εχει το ρολο του σε καθε μπουρδελο. οργανωση.
    η WSJ "ριχνει", οι ξενοι θεσμικοι φορτωνουν, εφον πριν 20 μερες μας πηγαν στον πατο απο τις 3 αδερφες..
    μετα θα ξαναπαμε στον πατο.. και θα ξανααγορασουν.. ετσι θα μας παρουν τα βρακια τσαμπα...
    μ αρεσε που χτες ολοι χαρηκαν με το Σαλλα και τα 800 της ΑΜΤ αχχαχαα!!!
    εμπιστοσυνη... ναι .. τον τοτο τον ξερετε??
    Ποιοι και ποσο αγορασαν Πειραιως??? οι Αγορες??!!!

    ΠΠ

  2. STATHIS avatar
    STATHIS 01/02/2011 16:05:15

    Ποιοί ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΒΛΕΠΕΙΣ (τσάμπα πράμα ) ?????
    ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ .......... ΘΑ ΠΕΤΑΜΕ ΑΠ' ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥ "ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ Χ.Α. ("αποτελεί ένδειξη εμπιστοσύνης των αγορών" θα μας λέν, η δε χαρά θα δείνει και θα παίρνει ).





    *Μιά άποψη.-

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ STATHIS 01/02/2011 18:06:44

      Υπάρχουν μερικές Ελληνικές εταιρείες στο ΧΑΑ με εξαιρετικά οικονομικά μεγέθη και προοπτικές: Και δεν εννοώ τράπεζες, ούτε κρατικές, αλλά ιδιωτικές, από αυτές με εξαγωγικό προσανατολισμό. Κυρίως οι 5 - 6 μεγαλύτερες, ονόματα δεν λέω. Μέταλλα, πρώτες ύλες, δευτερογενής τομέας γενικώς. Είναι ζεστό πράγμα και "σαλεύει".
      Οι επενδυτές, εγχώριοι ή αλλοδαποί, θα ήταν τυφλοί άν δεν τις πρόσεχαν. Τις προσέχουν φυσικά, και έτσι εξηγείται η άνοδος, τώρα που χαλάρωσε κάπως η πίεση στα δημοσιοοικονομικά.
      Όπως είναι ψέμα ότι όλος ο Δημόσιος τομέας είναι για πέταμα, είναι ακόμη μεγαλύτερο ψέμα ότι η εγχώρια επιχειρηματικότητα έχει "πεθάνει". Η ψυχολογία της απόλυτης μαυρίλας, όταν δεν έιναι κερδοσκοπία, είναι εντελώς λάθος.

      • STATHIS avatar
        STATHIS @ Ο Θείος 01/02/2011 18:11:21

        Τη πλασματική αισιοδοξία ΦΟΒΑΜΑΙ αγαπητέ πιό πολύ και από τη κερδοσκοπία .!
        Όσο για τις εταιρίες με "αντικείμενο" ....συμφωνώ!!!



        *Μιά άποψη.-

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ STATHIS 01/02/2011 18:09:26

      Αγοράζουν και εγχώριοι επενδυτές πάντως ΧΑΑ, αυτές τις μέρες. Πολλοί. Άν κάποιες από τις εντολές τους έρχονται από Λονδίνο ή νησιά της Καραιβικής, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι "ξένοι". Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.

      • STATHIS avatar
        STATHIS @ Ο Θείος 01/02/2011 18:14:35

        Εεε όχι κι από ΣΑΓΚΑΗ (μάλλον κατάλαβες) , να το τρώμε ως επένδυση .......μάλλον επαναφορά (με εσάνς) "διαφυγόντων" είναι.!




        *Μιά άποψη.-

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ STATHIS 01/02/2011 18:24:17

          Επαναφορά "εξηγμένων κεφαλαίων" και (επανα)τοποθέτηση σε "εισηγμένες" στο ΧΑΑ (με δυσανάλογα χαμηλή αποτίμηση) είναι. Για να ακριβολογούμε.
          Άν η Ελλάδα είχε χρεωκοπήσει ή το Ευρώ είχε διαλυθεί (όπως οι ίδιοι "εγχώριοι επενδυτές" ανέμεναν - και γι αυτό έβγαλαν έξω τα χρήματα), θα αγόραζαν άλλα πράγματα, όχι μετοχές.
          Με πολύ ψηλότερη προοπτική κέρδους.

          • STATHIS avatar
            STATHIS @ Ο Θείος 01/02/2011 18:30:25

            Σου "έστειλα" φωτογραφία με το παραπάνω ....αλλά δεν έκανες "αναγνώριση" ..... δε πειράζει !!!

            Πιό πολλά "δε κάνει" να πούμε επ'αυτού !!!!



            *μιά άποψη.-

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ STATHIS 01/02/2011 18:34:07

            Δεκτόν. Η "συμμορία της Σαγκάης" είναι μία από τις περιπτώσεις. Υπάρχουν και μεγαλύτερες; City, Keyman Islands, Virgin Islands, Barbados, Λευκωσία...
            "Που να στα λέω τώρα", που λεγε και ο αξέχαστος Sir Μπιθί.

          • STATHIS avatar
            STATHIS @ Ο Θείος 01/02/2011 18:38:19

            Καμμία σχέση ...... αλλά δε πειράζει .
            Να δείς που θα τ' αναγνωρίσεις σε λίγο και θα πείς Ααααα !!!!




            *Μιά άποψη.-

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/02/2011 17:56:31

    Η Deutsche Bank και το κρατικό Κινέζικο fund ομολόγων "σκουπίζουν" στη δευτερογενή αγορά Ελληνικά, Ιρλανδικά, Πορτογαλικά και Ισπανικά ομόλογα Δημοσίου εδώ και δυό μήνες.
    Σε τιμές 20 - 30 % κάτω από τις ονομαστικές.
    Το ερώτημα είναι ποιοί πουλάνε. Ένα "πουλάκι" λέει ότι η ίδια η ΕΚΤ μεταπωλεί ένα μέρος των ομολόγων που είχε αγοράσει από το Μάιο μέχρι πρόσφατα.
    Σημειωτέον, ότι εδώ και 15 μέρες ο Τρισέ δεν έχει αγοράσει άλλα ομόλογα.
    Οι βρετανικές εφημερίδες και η Wall Street Journal μάλλον έχουν χάσει συνέχειες.
    Ένα σοβαρό άλυτο πρόβλημα που ήδη έχω επισημάνει είναι ο όγκος των Ιρλανδικών χρεών που κατέχουν Ευρωπαικές τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία: Είναι 750 δις (περίπου όσο τα Ελληνικά και Πορτογαλικά μαζί). Και είναι κυρίως "μαύρη τρύπα" χρεωκοπημένων και κρατικοποιημένων (πρώην) ιδιωτικών τραπεζών, όχι "καθαρό" Δημόσιο χρέος.
    Το ζήτημα αυτό ελάχιστα συζητιέται, ίσως επειδή είναι δύσκολα αντιμετωπίσιμο μέσα στα πλαίσια των Ευρωπαικών συνθηκών. Ίσως και επειδή είναι "αμαρτία" αμιγώς του ιδιωτικού τομέα. Ο οποίος ως γνωστόν, είναι "άσπιλος και άμωμος", κατά τις σωμόν εφημερίδες.

  4. A.M. avatar
    A.M. 01/02/2011 19:38:51

    «Η ζωή μου κύκλους κάνει...»
    h**p://www.youtube.com/watch?v=1uqweE77i-g

    Αμφέφαλλε κάποιος ότι θα ξανάρχονταν η στιγμή που θα αγόραζαν πάλι;
    Μπαίνουν στα χαμηλά.. παίζουν «άνοδο» μέχρι εκεί που θα αρχίσουν να τσιμπάει το πλήθος και να «αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στην χρηματαγορά» .. και μετά παίζουν «χαντάκωμα» πουλώντας - κερδίζοντας - βγαίνοντας εν μια νυκτί.

    Χαμένοι; όσοι τσίμπησαν.
    Κερδισμένοι; όσοι οργανώνουν τον κύκλο και όσοι τον μυρίζονται και προλαβαίνουν.