#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/10/2012 22:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η ΦΑΓΕ μετακομίζει στο Λουξεμβούργο



Σοκ στην ελληνική επιχειρηματική αγορά αλλά και πολλά ερωτηματικά προκάλεσε η απόφαση της διοίκησης του ομίλου ΦΑΓΕ να φύγει από την Ελλάδα και να μεταφέρει την έδρα της στο Λουξεμβούργο, προφανώς για φορολογικούς λόγους.

Ενας ακόμη κραταιός επιχειρηματίας αποχωρεί από τη χώρα μας, εν μέσω της κρίσης και των φόβων για οικονομική ύφεση πολλών ετών. Μάλιστα, ακούγονται φήμες και ότι θα κουνήσουν... μαντίλι κι άλλοι επιχειρηματίες, όπως π.χ. ο Σπύρος Λάτσης αλλά και ο Κουτσολιούτσος που πουλάει τα ΚΑΕ. Η ΦΑΓΕ ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε την 1η Οκτωβρίου η εσωτερική αναδιάρθρωση του ομίλου ΦΑΓΕ με στόχο την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της εταιρικής του δομής προκειμένου αυτή να αντικατοπτρίζει καλύτερα τον ολοένα και πιο παγκόσμιο χαρακτήρα των δραστηριοτήτων του, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση προς τους επενδυτές. Ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης αυτής, η FAGE International SA, νεοσυσταθείσα εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο, που ελέγχεται από τους Ιωάννη και Κυριάκο Φιλίππου, είναι η μητρική εταιρεία για το σύνολο των δραστηριοτήτων του ομίλου. Σε ό,τι αφορά στις δραστηριότητες της ΦΑΓΕ στην Ελλάδα, πραγματοποιούνται μέσω της ελληνικής θυγατρικής της ΦΑΓΕ Dairy Industry (πρώην μητρική του ομίλου) ενώ οι δραστηριότητες της ΦΑΓΕ στο εξωτερικό θα γίνονται μέσω της νεοσυσταθείσας θυγατρικής στο Λουξεμβούργο, της FAGE Luxembourg S.a.r.l. Η ιστορία της ΦΑΓΕ έχει περάσει από 40 κύματα τα τελευταία χρόνια. Στην Ελλάδα ο κάποτε ισχυρότερος παίκτης είχε χάσει μεγάλο μερίδιο στην αγορά γιαουρτιού ενώ πριν μερικά χρόνια είχε αποχωρήσει από την αγορά του φρέσκου γάλακτος και της φέτας. Ωστόσο, είχε καταφέρει να κάνει εντυπωσιακή διείσδυση στην αμερικανική αγορά όπου το ΤΟΤΑΛ κέρδισε τους καναταλωτές. Στη χώρα μας είχε ξεκινήσει κύκλο απολύσεων και είχε παρουσιάσει ζημιές . Γ. Φιλίππου είχε μπλέξει και με την ΑΕΚ στο μπάσκετ μια περίοδο ενώ λέγεται ότι είχε συγκρουστεί με τον αδερφό του Κυριάκο. Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, ήταν γαμπρός του Γιάννη Φιλίππου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AIK avatar
    AIK 09/10/2012 22:49:02

    Όταν μάθουν στην Ελλάδα πως λειτουργεί ο νόμος του Λάφερ και πως δεν είναι δυνατόν να εξικμάζουμε αυτούς που παράγουν πλούτο για να ταϊζουμε ανίκανους σαλιωτές χαρτοσήμων και πάσης φύσεως παράσιτο, είναι απολύτως βέβαιο ότι θα ξαναγυρίσουν οσοι βαρέθηκαν να πληρώνουν και έχουν τη δυνατότητα να φύγουν

  2. panas avatar
    panas 09/10/2012 22:57:21

    Καλή επιτυχία να ευχηθούμε στην ΦΑΓΕ στις επιχειρηματικές της προσδοκίες στο εξωτερικό. Έχουμε αρκετές εταιρείες στο εσωτερικό που μπορούν να καλύψουν το κενό που αφήνει. Από αυτές θα ψωνίζουμε.
    Θα ξαναπάρω γιαούρτι ΦΑΓΕ, αν μεταναστεύσω και εγώ στα βόρεια, αφού ξέρω πως εκεί θα γίνει και πολύ πιο χαμηλή η τιμή του, καθώς εκεί λειτουργεί ο ανταγωνισμός...
    Να μάθουν και τα στελέχη της εταιρείας πως λειτουργεί μια εταιρεία εκτός καρτέλ...

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ panas 09/10/2012 23:55:03

      Πολύ εύστοχο το σχόλιο σου , μπράβο !

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Αλέξανδρος 10/10/2012 12:43:00

        Συμφωνώ. Η δραστηριοποίηση (και μεγιστοποίηση) ελληνικών εταιρειών σε υγιέστερο οικονομικό περιβάλλον μπορεί να λειτουργήσει και σαν δείκτης για την ορθή κατεύθυνση της εξυγίανσης των οικονομικών δομών του κράτους σε σχέση με την επιχειρηματικότητα.

    • kat avatar
      kat @ panas 10/10/2012 13:39:54

      Ψωνίζω Ολύμπος,Εβρογάλ ,Ροδογαλ... Στηρίζω ΕΛΛΗΝΕΣ, οχι ελληνόφωνους...

      • makis avatar
        makis @ kat 10/10/2012 15:15:45

        kai egw stirizo ta elinhka ala posi to kanoun??

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ makis 10/10/2012 18:07:54

          Ντον'τ τελλ μι !

        • ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΠΑΝΤΕΛΙΤΣΑ avatar
          ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΠΑΝΤΕΛΙΤΣΑ @ makis 10/10/2012 23:40:29

          Αν στηριζες Ελληνικα θα εγραφες Ελληνικα.

      • armageddon avatar
        armageddon @ kat 10/10/2012 18:42:40

        +100000000000000000000000000

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/10/2012 23:42:02

    Αποφασίσαμε με τη γυναίκα μου να μην ξαναγοράσουμε γιαούρτι ΦΑΓΕ. Απλούστατα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, εδώ και καιρό προτιμούσαμε άλλες εταιρείες. Ένας λόγος παραπάνω τώρα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 10/10/2012 10:13:39

      Εμείς τα προϊόντα της τα είχαμε κόψει προ πολλών ετών, όταν αποκαλύφθηκε ότι το γιαούρτι τους το έβρισκες φθηνότερο στα σούπερ μάρκετ της Γερμανίας και της Βρετανίας, παρά στης Ελλάδας. Και πρόσφατα κόψαμε και τα προϊόντα της 3Ε, όταν αποφάσισε να κλείσει πολλές παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα και να τις μεταφέρει στη Βουλγαρία.

  4. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 10/10/2012 00:04:33

    Προϊόντα ΦΑΓΕ, τέλος!

  5. punisher avatar
    punisher 10/10/2012 00:42:18

    telos i fage kai apo mena diadwste to pantou se filous suggeneis opou mporeite prepei na mathoume na stirizoume osous prosferoun stin patrida min ksexnate pws emeis exoume ton teleutaio logo an oloi osoi agorazame fage strafoume se alli elliniki viomaxania galaktos tote i viomixania auti 8a afksisei tin paragwgh ths kai 8a kalupsei to keno pou afinei i fage kai ws pros tis 8eseis ergasias kai ws pro ta esoda pros to kratos

    • Γλαυξ avatar
      Γλαυξ @ punisher 10/10/2012 18:54:44

      Ας μου επιτρέψει ο Πηλέας να επαναλάβω το εύστοχο σχόλιό του
      Ντον’τ τελλ μι !

  6. epsilon avatar
    epsilon 10/10/2012 00:50:51

    Ως συνηθως βλεπουμε μονο το τυρι.Πολυ σωστα λεμε παντα αντε στο καλο ,κεφαλαιουχοι,αφεντικα,παμπλουτοι κ.α. Δε μου λετε ομως κατι ρε παιδια?Αυτοι φταινε ή το κρατος που τσακιζει τα παντα? Παραδειγμα:Βενζινη ,τιμη 1,65 απ αυτα Φορος 1 ευρω και παραπανω ,οι εταιρειες που προμηθευουν καυσιμα βγαζουν περιπου 60λεπτα(μαζι με τα εξοδα τους) και ο βενζινας 4-5 cents το λιτρο.Ελεος δηλαδη.Ο κυριος Κρατος μας κανει να μην εχουμε να βαλουμε βενζινη.Ο κανονικος φορος επρεπε να ειναι συμφωνα με την τιμη της βενζινης κανα 15λεπτο το πολυ και η τιμη στο πρατηριο να ειναι 80 cents οχι 1,70.Πως να μη την κανουν ολοι για εξω?Εδωσα προσοφορα για ανταλλακτικα κοψοχρονια 100 ευρω ισα ισα για να πιασω πελατη και μου βγαλε τιμολογιο απο Βουλγαρια τελικη τιμη με τα μεταφορικα 35 ευρω. Εκλεισα.Δηλαδη αν ειχα φυγει αντι να κλεισω θα μουν λαμογιο που εφυγα για να γινω πλουσιος?

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ epsilon 10/10/2012 02:41:44

      Το κράτος καλώς βάζει τέτοιους φόρους σε μια τέτοια δύσκολη συγκυρία (φόρος στη βενζίνη = μείωση εισαγωγών πετρελαίου). Το κακό είναι ότι τα τρώνε. Αυτό όμως είναι άλλη ιστορία.

      Κάποιοι επιχειρηματίες οργανώνουν καρτέλ. Καλώς τους βρίζει ο κόσμος, όχι επειδή είναι πλούσιοι αλλά επειδή χρησιμοποιούν μερικοί αθέμιτα μέσα.

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ Νικόλας 10/10/2012 09:25:16

        Κάνεις τραγικό λάθος. Το κράτος κάκιστα αυξάνει τους φόρους σε μία τέτοια συγκυρία και με δεδομένη τη γειτνίαση πλέον με χώρες της ΕΕ (όπου θα βρεις τα πάντα φθηνότερα), χωρίς ταυτόχρονα να προχωρά και στη λήψη ανακουφιστικών μέτρων.
        Αν το κράτος μας ήταν σοβαρό, δεν θα συζητούσαμε τρία τέσσερα χρόνια, κάθε μέρα που περνάει, τα θέματα:
        - της εξυγίανσης του δημοσίου,
        - της αρπαχτής κάποιων (γνωστών σε όλους),
        - της φοροδιαφυγής,
        - της απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων,
        - του ασφαλιστικού,
        - της σωστής φορολογικής μεταρύθμισης,
        - της ΑΟΖ,
        - της ανταγωνιστικότητας
        - της τραπεζικής ανεπάρκειας (που ακούστηκε να μη μπορείς να πάρεις επιχειρηματικό δάνειο σε μία δυτική χώρα;),
        - των καρτελ που αναφέρεις, δηλαδή της στρέβλωσης της αγοράς,
        - της ακρίβειας που δεν καταπολεμάται,
        - κ.ο.κ. /σκέψου πόσα ξέχασα!!/
        και να μη λύνουμε κανένα από αυτά
        Αν ήμασταν σωστό κράτος, θα κάναμε πρώτα αυτά και μετά θα βάζαμε φόρους και χαράτσια.
        Όσον αφορά στη ΦΑΓΕ (τα προϊόντα της οποίας δεν αγοράζω γιατί προτιμώ άλλα), για ποιό λόγο να κάτσει στην Ελλάδα;
        Δηλαδή στεναχωριόμαστε, πικραινόμαστε και καταλαβαίνουμε τους νέους μας που φεύγουν μετανάστες για να βγάλουν κανένα φράγκο, αλλά θυμώνουμε αν κάνει το ίδιο κανένας "βολεμένος";
        Αν τελικά η ΦΑΓΕ έχει αυξημένα έσοδα απο το εξωτερικό, πολύ πιο δύσκολα θα κλείσει τις εδώ μονάδες της, ακόμη και αν αυτές έχουν χασούρα.

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Κώστας Χ. 10/10/2012 12:58:06

          Φυσικά και να πάει στο εξωτερικό αν θέλει. Δικαίωμά της. Όπως και εγώ και η οικογένειά μου δεν ξανααγοράζουμε προϊόν ΦΑΓΕ και το ίδιο θα παροτρύνω όλους τους γνωστούς μου να κάνουν. Δικαίωμά μας.

          Για τα καρτέλ δε μου απάντησες. Είχε δικαίωμα τόσα χρόνια η ΦΑΓΕ να ξεζουμίζει τον καταναλωτή ενώ στις ΗΠΑ θα είχε φάει ένα πρόστιμο που θα την έστρωνε για τα καλά;

  7. λαλακης avatar
    λαλακης 10/10/2012 03:17:52

    Τελικα η φυγη κεφαλαιων κ επιχειρησεων θα παρει εκρηκτικες διαστασεις
    μαζι με τη φυγη ανθρωπων που ηδη εχει ξεκινησει.
    Θα μεινουν μονο συνταξιουχοι ,ΔΥ , Πακιστανοι να τους υιοθετησει
    η Μερκελ.

  8. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 10/10/2012 06:38:41

    Ξεκινησε! Ερχονται οι επενδυσεις!

  9. αβαρία avatar
    αβαρία 10/10/2012 09:17:42

    Αν περάσει και το νέο φορολογικό δεν θα μείνει καπνός απο επιχείρηση ή ελεύθερο επαγγελματία στην Ελλάδα. Και δεν χρειάζεται το Λουξεμβούργο. Η Βουλγαρία ήδη δεν προλαβαίνει να ανοίγει "γραφεία " Ελληνικών επιχειρήσεων.
    Η κίνηση της ΦΑΓΕ είναι η αρχή του τέλους, εκτός αν η κυβέρνηση πέση μόλις πάρει έστω τη μισή δόση, μιας και ολόκληρη μάλλον αποκλείεται.

    • Κονιορτοποιός avatar
      Κονιορτοποιός @ αβαρία 10/10/2012 21:53:25

      Έχεις απόλυτο δίκιο. Μάλιστα πολλά site διαφημίζουν σε παράπλευρα banner των κυρίων θεμάτων τους ,την αυθημερών ίδρυση επιχειρήσεων στην Βουλγαρία με αντίτιμο 480 € .Δώστε λίγο παραπάνω προσοχή στις ιστοσελίδες που επισκέπτετε ο καθένας και θα πέσετε επάνω τους.

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/10/2012 09:59:55

    Λογικό: Οι γαλακτοφόρες αγελάδες είναι δίπλα (Ολλανδία).
    Εμείς έχουμε μόνον βόïδα. Αρσενικά. Δεν παράγουν γάλα. Μόνον τρώνε σανό και μετά (μας) πηδά@ε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 10/10/2012 10:15:52

      Με μία διαφορά, Θείο. Θα προτιμήσουμε να τιμωρήσουμε πιο σκληρά τις "ελληνικές" επιχειρήσεις που δρουν με λογική νεογενίτσαρου και φεύγουν σε μια τέτοια συγκυρία, παρά τις αμιγώς ξένες.

  11. αβαρία avatar
    αβαρία 10/10/2012 10:04:12

    To κεφάλαιο δεν εχει πατριδα. Κάρλ Μάρξ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αβαρία 10/10/2012 10:06:29

      Ούτε η εργατική δύναμη. Μήτσος ο μετανάστης.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αβαρία 10/10/2012 10:09:17

      Η βασική διαφορά είναι ότι ο μετανάστης Μήτσος, εκεί στην Σουηδία ή Αυστραλία, θα αισθάνεται σίγουρα νοσταλγία.
      Ο βασικός μέτοχος (και ο μισθωτός CEO) της ΦΑΓΕ στο Λουξεμβούργο, όχι.

      • αβαρία avatar
        αβαρία @ Ο Θείος 10/10/2012 10:23:46

        Πολύ ωραία απαντάς μόνος σου θείο. Διεθνισμός...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ αβαρία 10/10/2012 10:34:03

          Καλοδεχούμενος ο διεθνισμός στην οικονομία (και πολιτική), αλλά ο πολιτισμός, η παιδεία και η καθημερινή ζωή θέλουν επίσης το οικείο και "εθνικοτοπικό" τους. Γι αυτό άλλωστε νοσταλγούμε την πατρίδα όταν είμαστε αλλού.
          Όταν επιστρέφουμε βέβαια, αυτή "δέρνει κάθε μέρα τα παιδιά της", "πληγώνει τη χαρά" και "μας τρώει την ψυχή".
          Και έτσι, εμείς συνεχίζουμε να την αγαπάμε όπως πάντα...

          • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
            ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ Ο Θείος 10/10/2012 21:57:05

            Αγαπητέ Θείε . Κι' εγώ που έχω επιστρέψει πριν αρκετά χρόνια "από τα έξω" , αφ' ενός μεν έχω "λουστεί τα μέσα" , αφ' ετέρου δε σε κατανοώ απολύτως ...

          • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
            ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 10/10/2012 21:58:58

            Αχ συγγνώμη . Λείπει ένα κόμμα "," στο "αφ' ετέρου δε , "

  12. ERASMUS avatar
    ERASMUS 10/10/2012 11:30:07

    Το τι θα κάνει ένας επιχειρηματίας για να διαχειριστεί καλύτερα την εταιρία του είναι δικό του θέμα. Δική του είναι η εταιρία ... ότι θέλει την κάνει..... Καλό είναι να βάλουμε τον εαυτό μας στην θέση του και να σκεφτούμε ότι αν ερχόταν κάποιος που έμενε 16 τετράγωνα μακριά από το δικό μας σπίτι και να μας έκανε κουμάντο στο σπίτι μας γιατί είναι πχ βαμμένο κίτρινο εξωτερικά δεν νομίζω ότι θα άρεσε σε κανέναν από εμάς.... Η ιδιοκτησία του καθένα είναι ιερή ... ΤΕΛΟΣ ..... και καθένας κάνει με αυτήν ότι θέλει .......
    Αυτό είναι το ένα θέμα .... στο οποίο ΔΕΝ χωράει αντίθετη γνώμη ....

    Το δεύτερο κομμάτι είναι το συναισθηματικό. Το ότι δηλαδή στην περίοδο που τον έχεις περισσότερο ανάγκη κάποιος σου ρίχνει μια κλωτσιά και σε πηγαίνει ακόμα βαθύτερα.. Είναι τελείως αντίστοιχο με αυτόν που έριχνε την ασπίδα στην αρχαία Ελλάδα και έτρεχε να σώσει τον εαυτό του αδιαφορώντας για τους συνμαχητες του και σώζοντας μόνο τον εαυτό του. Ο λεγόμενος και ρίψασπις ...
    Δεκτό... Κάποιοι δεν μπορούν να είναι τόσο γενναίοι όσο οι άλλοι. Δεν είμαστε όλοι πλασμένοι για τα δύσκολα.. Οι νεοελληνικά οριζόμενοι και ως "κότες"
    Και αυτό δεκτό ...
    Όσοι λοιπόν είναι της πρώτης άποψης, όπως εγώ, .. οκ ... δεν τρέχει τίποτα ..πάμε στα επόμενα…
    Όσοι είναι της δεύτερης της συναισθηματικής άποψης .. όπως προείπαν και άλλοι συνομιλητές .... ας κάνουν ολικό μποϋκοτάζ στα προϊόντα του ομίλου ..
    Άλλωστε ο όμιλος θα έχει ήδη προϋπολογίσει την ζημιά που θα έκανε στο brand name της εταιρίας η κίνηση αυτή και θα την έχει ήδη κοστολογήσει ... και προφανώς η οικονομική ζημιά θα ήταν διαχειρίσιμη ......Αν δεν το έκανε .. κακό του κεφαλιού του ….Ας απολύσει τους διάφορους συμβούλους του γιατί είναι άχρηστοι ….

  13. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 10/10/2012 13:24:47

    Εγώ το βλέπω από την ανάποδη.
    Τώρα άνοιξε ο δρόμος για να ανοίξω κι εγώ μια νέα γαλακτοβιομηχανία.

  14. kat avatar
    kat 10/10/2012 13:44:33

    Ψωνίζω Εβρογάλ, Ροδογάλ ,Ηλιογάλ... Στηρίζω Ελληνα και όχι Ελληνόφωνο παραγωγό ,κτηνοτρόφο,βιομήχανο..

  15. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 10/10/2012 13:49:06

    Δεν είμαι από αυτούς που κακολογούν το κεφάλαιο, είναι και αυτό ένας από τους συντελεστές της παραγωγής ισοδύναμος και με τους άλλους δύο, κακολογώ το κεφάλαιο , όταν με διάφορες μεθοδεύσεις κατορθώνει και αποκομίζει παράνομα κέρδη, για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν γνωρίζω κάτι στα σίγουρα, παρά του ότι έχω ακούσει πάρα πολλά, αυτό όμως που ξέρω μετά σιγουριάς και με προσωπική πείρα είναι ότι, τα προϊόντα αυτής της εταιρείας πωλούνται στην Ελλάδα ακριβότερα από ότι στο εξωτερικό, πράγμα που φανερώνει μάλλον μεθόδευση, η οποία είναι αποκύημα της παρανομίας.

    • αβαρία avatar
      αβαρία @ ΝΤΙΝΟΣ 10/10/2012 15:23:02

      Δεν είχες ακούσει τίποτα για τους "κουμπάρους" που ανεβάζουν τις τιμές των γαλακτοκομικών?

  16. Λιογκος avatar
    Λιογκος 10/10/2012 13:57:55

    Να μας πει ο Φιλίππου πριν μας αποχαιρετήσει τι έκανε στη μπασκετική ΑΕΚ και τη φέσι άφησε πίσω του...θα μου πείτε τι λέω τώρα αλλά η ατιμωρησία σε όλα τα επίπεδά αυτά τα αποτελέσματα έχει.

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/10/2012 15:35:16

    Άργησε ο Φιλίππου. Ο πρόεδρος που ήταν πολύ πιό γρήγορο πιστόλι, ξεπούλησε στον Βγενό και έγινε έγκαιρα ραντιέρης και συλλέκτης. Έμεινε και πρόεδρος...
    Άντε να τα κάνει ντίλ τώρα ο Φιλίππου με τους Ολλανδούς αγελαδοτρόφους ! Θα τον χορέψουν πάνω στα κέρατα...

  18. Φανη avatar
    Φανη 10/10/2012 16:21:15

    παρατηστε τα γιαουρτια, παρτε αλευρι, θα σας φανει πιο χρησιμο....

  19. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 10/10/2012 18:25:36

    Μερικούς, δεν τους καταλαβαίνω! Γιατί, δεν πιστεύω ότι, η ΦΑΓΕ φέύγει από κακία. Προφανώς, αιτία είναι η προοπτική μικρότερης κερδοφορίας ή/και ζημίας εδώ, παρά εκεί. Στην Ευρώπη ζούμε. Αυτήν ψηφίσαμε ότι θέλουμε. Δικαίωμά της ΦΑΓΕ να πάει όπου θέλει. Αν έμενε στην Ελλάδα για να στηρίζει, επί ζημία της, τον κάθε "Φωτόπουλο", θα ήταν άξια οικτιρμού. Η οικονομία έχει δυναμικό χαρακτήρα. Δεν χαρίζεις στους ανταγωνιστές σου μια δεσπόζουσα θέση για να σε λένε οι "πατριώτες σου" και εκμεταλλευτή, από πάνω.
    Αν η Ελλάδα, ποτέ, ξυπνήσει, θα δημιουργήσει συνθήκες για να γυρίσει και η ΦΑΓΕ και να έλθουν και οι περιβόητοι "επενδυτές" -είναι οι δύο όψεις του αυτού νομίσματος.
    ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ! Εμείς θα την βγάλουμε, διπλοφορολογώντας τους υπόλοιπους, για να μην λείψει τίποτα στους προεστούς του Δημοσίου.

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ ΠΗΛΕΑΣ 10/10/2012 18:30:35

      Άψογος!

  20. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 10/10/2012 18:27:56

    Αβαρία,
    Αυτά που αναφέρεις λέγονται "Μεθόδευση", και αν διάβαζες προσεκτικότερα αυτά που γράφω θα καταλάβαινε ότι σ΄αυτά αναφέρομαι.

  21. armageddon avatar
    armageddon 10/10/2012 18:41:03

    Στηρίξτε τις πραγματικές Ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες...Ας πάει στο...καλό ο ΦΑΓΕΣ

  22. Στάθης avatar
    Στάθης 10/10/2012 20:38:05

    Η είδηση δεν μου προκαλεί έκπληξη....όσι πηγαίνουν τακτικά σε σουπερ μαρκετ θα έχου ήδη διαπιστώσει πως τα προϊόντα της εν λόγω εταιρίας μένουν απούλητα στα ράφια, ενώ τα αντίστοιχα από μικρούς Έλληνες παραγωγούς και συνεταιρισμούς γίνονται ανάρπαστα και τα οποία είναι ασύγκριτα υψηλότερης ποιότητας

    • Lampros avatar
      Lampros @ Στάθης 10/10/2012 20:56:04

      Ότι θέλουμε λέμε...

      Σιγά που η ΦΑΓΕ φεύγει επειδή ο κόσμος ...το έριξε στο καλό γιαούρτι, και δεν την προτιμάει πιά. Ο κόσμος μια χαρά αγοράζει και ΦΑΓΕ και ότι βλακεία άλλη θέλεις. Και τα βλέπεις στα «ράφια» επειδή γεμίζουν συνέχεια με μεγάλες ποσότητες, όχι επειδή μένουν απούλητα. Το Σουπερμάρκετ δεν είναι βλάκας να ανανεώνει παραγγελίες για προϊοντα που μένουν απούλητα.

      Προφανώς την ζόρισαν με τα φορολογικά να δώσει κάνα φράγκο, δεν την παίρνει να ζητάει της τιμές καρτέλ που ζήταγε, και βγάζει την έδρα της έξω. Κλασσικοί καπιτάλες, αρμέγουν τον κόσμο της χώρας, και όταν ζορίσει λίγο το πράγμα, μην τον είδατε τον Παναή. Αυτό θα πεί «παγκοσμιοποίηση», όχι σαν κάτι παλιούς αστούς που ήθελαν να είναι και «εθνικοί ευεργέτες».

      Κίνηση φορολογική είναι. Και πάλι εδώ θα είναι η κύρια αγορά της, και εδώ θα πουλάει τα περισσότερα προϊοντα της. Απλά η λογιστική έδρα και η φορολόγηση θα είναι στο εξωτερικό για να γλυτώσουν κάνα φράγκο παραπάνω.

  23. MCA avatar
    MCA 10/10/2012 20:42:50

    Στο καλό.

  24. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 10/10/2012 21:15:22

    Θα βγουν τώρα οι γνωστοί αριστεροαναρχοσυνδικαλιστές που μέχρι χθες διαμαρτύρονταν για την ύπαρξη τέτοιων επιχειρήσεων να διαμαρτυρηθούν επειδή πλέον δεν υπάρχουν

  25. Γιαννης avatar
    Γιαννης 10/10/2012 21:22:09

    εν δεν έχει πάρει επιδοτήσεις από τα λεφτά των φορολογουμένων να παει οπου θέλει

  26. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 10/10/2012 21:55:55

    Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε, βάσει των τελευταίων δημοσιευμένων της λογιστικών καταστάσεων, ποιο ποσοστό αντιπροσωπεύουν οι πωλήσεις εκτός Ελλάδας σε επίπεδο ομίλου. Επίσης ποια η διαφορά στη φορολογική κλίμακα για κέρδη εταιρειών του δικού της μεγέθους μεταξύ Ελλάδας και Λουξεμβούργου. Γνωρίζει κανείς;

    Αν οι εξωτερικές πωλήσεις είναι σημαντικές, δεν είναι παράλογο να πηγαίνει πλησιέστερα στους κύριους πελάτες της. Μήπως μεγάλωσε πολύ και δεν την χωρά το κοστούμι της Ελλάδας; Ή μήπως έμαθε τίποτε περί κυνηγιού από την εφορία των κρυμμένων κερδών λόγω τριγωνικών συναλλαγών και αποφάσισε να το κάνει με εντελώς νόμιμο τρόπο;

    Σε κάθε περίπτωση, ενιαία αγορά έχουμε, άρα έμμεσα και ανταγωνισμό φορολογικών καθεστώτων. Καλώς κάνει ό,τι κάνει, αφού σκοπός της είναι η βελτιστοποίηση των κερδών των μετόχων της.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.