19/04/2011 13:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ρωσία σταμάτησε να αγοράζει ελληνικά ομόλογα

Εκτός της λίστας των επενδύσεών της θέτει η Ρωσία τα ελληνικά και τα ιρλανδικά ομόλογα.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, μιλώντας στην ρωσική τηλεόραση Russia Today, ο υπουργός Οικονομικών της Ρωσίας, Alexei Kudrin, δήλωσε πως η χώρα επενδύει τα επιπλέον έσοδά της από τις πετρελαϊκές δραστηριότητες σε αμερικανικά, ευρωπαϊκά, ιαπωνικά και βρετανικά κρατικά ομόλογα, ενώ από τη «λίστα» εξαιρεί τα ελληνικά και ιρλανδικά ομόλογα.

Ο κ. Kudrin εκτίμησε πως τα ρωσικά εταιρικά και κρατικά ομόλογα θα συνεχίσουν να έχουν ζήτηση, όσο η Ρωσία ανταποκρίνεται σε αυστηρές μακροοικονομικές παραμέτρους. Σύμφωνα με τον ίδιο, το χρέος της Ρωσίας ανέρχεται στο 11% του ΑΕΠ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nick avatar
    nick 19/04/2011 13:56:23

    Ο Βλαντιμίρ στέλνει χαιρετισμούς στον ΓΑΠ...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ nick 19/04/2011 15:29:51

      και οχι μονον...

      ΠΠ

  2. Orestios avatar
    Orestios 19/04/2011 14:21:06

    Ντρουμ, ντρουμ, ντρουμ,
    ντρουμ, ντρουμ, ντρουμ,
    τα βραχιόλια της βροντούν!

    Γειά σου Γκόγκω, παιχταρά!!!!!!!!

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/04/2011 14:32:56

    Βλέπεις, τιραμόλα; "Κουρασμένος" ο Κωστάκης, που έτρεχε να κάνει πολιτική με τους αγωγούς. Φάε τώρα τον "αεικίνητο" και "γυμνασμένο" ΓΑΠ, να τρώει τη μια χλαπάτσα μετά την άλλη...

  4. Kostas D avatar
    Kostas D 19/04/2011 14:33:38

    Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ κυβερνηση Παπανδρεου ΣΚΟΠΙΜΑ εφερε τη χωρα σε αυτη την κατασταση και σε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ με ΣΤΟΧΟ τα ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ!!!!!!! ΠΡΟΣΟΧΗ.....!!

  5. Kostas D avatar
    Kostas D 19/04/2011 14:36:21

    ΤΙΠΟΤΑ δεν εγινε...."απο βλακεια.." η "τυχαια"(οπως θελουν ο κοσμος να νομισει..) οι ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ αυτοι ανθρωποι ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ!!!!!
    Εδω και 18 μηνες ΔΕ βλεπετε το ντομινο εξελιξεων για την Ελλαδα και που οδηγει??????
    ( Οσο δε για τον Καραμανλη και η κουτση μαρια σιγα σιγα καταλαβαινει οτι ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΑΝΕ!!)

  6. Kostas D avatar
    Kostas D 19/04/2011 14:39:29

    Και μην ξεχνατε και αυτο , ο ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ παπανδρεου
    http://www.antinews.gr/2011/04/16/96967/

  7. Loretta avatar
    Loretta 19/04/2011 14:44:44

    Καλα τωρα και συ τι περιμενεις ο τιραμολα θα πει παλι οτι ο ΓΑΠ ειναι θεος και θα προσκυνησει οπως ολοι οι Παστοκοι!!

  8. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 19/04/2011 16:25:04

    είδηση είναι αυτό; ΚΑΝΕΙΣ δεν αγοράζει ελληνικά ομόλογα. Μόνο μικρής διάρκειας και πάλι πιο πολύ ελληνικές τράπεζες

    Οι Ρώσοι ποτέ δεν ήταν φίλοι μας πολιτικά. Ας μην ξεχνούμε ότι παρά την σωστή επιμονή του Καραμανλή στην κατασκευή του αγωγού, δεν είχε κατασκευαστεί ουτε...εκατοστό από αυτόν... Οι Ρώσοι ήταν από τις πρώτες χώρες που αναγνώρισαν τα Σκόπια με το απλό Δημοκρατία της Μακεδονίας.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 19/04/2011 18:32:28

      Αυτά επί Γέλτσιν. Τα τελευταία 10 χρόνια όμως υπάρχει ο Πούτιν στα πράγματα. Όσο για την κατασκευή του αγωγού, δεν μπαίνουν οι υπογραφές και την άλλη μέρα ξεκινάει το σκάψιμο. Άν δεν είχε ακυρώσει τις συμφωνίες ο ΓΑΠ ίσως να είχε ήδη φτιαχτεί το μεγαλύτερο μέρος του έργου, τώρα που μιλάμε. Όσο για τα ομόλογα, άν (δια)τηρούσε ο ΓΑΠ τις ισορροπίες που έπρεπε, τότε που τους χρειαζόμασταν, θα αγόραζαν οι Ρώσοι και (οι Κινέζοι) και δεν θα έφταναν να απαξιωθούν τόσο τα ομόλογά μας.

      Πολύ επιλεκτική μνήμη έχεις λοιπόν και δεν βγάζεις σωστά συμπεράσματα.

    • charulisN avatar
      charulisN @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 20/06/2011 01:28:13

      Η Ρωσία δεν είναι υπεύθυνη και δεν θα μπορούσε άλλωστε σαν χώρα εξαγωγέας του μαύρου χρυσού, για τη μη κατασκευή του αγωγού, Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, αλλά η φίλο-αμερικανική Βουλγαρική ελίτ σε συνδυασμό με τις δηλώσεις του Γιώργου Παπανδρέου: "Διαφημίζουν τον περίφημο αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης, για τον οποίο βεβαίως παλέψαμε και εμείς, αλλά η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς. Εμείς θα διασφαλίσουμε τους περιβαλλοντικούς όρους και σε ξηρά και σε θάλασσα. Και κάθε μας συμφωνία θα γίνεται μετά από διαβούλευση, από διάλογο, από συζήτηση με την τοπική κοινωνία. Και φυσικά, η Ελλάδα θα διασφαλίσει τα συμφέροντά της τόσο στην κατασκευή, όσο και στη λειτουργία αυτού του αγωγού."
      Υπενθυμίζω ότι παρόμοιες αφορμές περιβαλλοντικών και κατασκευαστικών όρων για την καθυστέρηση υλοποίησης του έργου Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη είχε ήδη εγείρει η νέα βουλγαρική κυβέρνηση, δείχνοντας (και αυτή) την έμμεση προτίμησή της στην προώθηση του ανταγωνιστικού (φιλο-αμερικανικών συμφερόντων) αγωγού Ναμπούκο, με μη ρωσικούς υδρογονάνθρακες, μέσω Τουρκίας.
      Την εποχή εκείνη είχαμε και συστάσεις σε Ε.Ε. και Ελλάδα να περιορίσουν την ενεργειακή τους εξάρτηση από τη Ρωσία, με δηλώσεις του βοηθού υφυπουργού Εξωτερικών των HΠA κ. Μάθιου Μπράιζα. σε συνέδριο του Eκόνομιστ.
      Ειδικά για την περίπτωση της χώρας μας ο κ. Μπράιζα είχε εμφανιστεί ιδιαίτερα αυστηρός, επικρίνοντας τη στρατηγική της Ελλάδας στον τομέα της προμήθειας φυσικού αερίου, την οποία παραλλήλισε με μονοπωλιακή πρακτική.
      Αυτό ήταν διαχρονικά και το μεγαλύτερο στρατηγικό σφάλμα της Ελλάδας έναντι της Βουλγαρίας, πριν δώσουμε το πράσινο φως για την είσοδό της το 2007 στην Ε.Ε.

  9. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 19/04/2011 16:45:51

    Καλα ενα εχω μονο να πω μην τα παρει κρανιο ο Βλαδιμηρος και μας κανει κανενα χουνερι με Τουρκια μερια.....με αυτο τον Αχαιρευτο G.A.P ολα να τα περιμενεις.....οι Ρωσοι τπτ δεν κανουν τυχαια...

  10. Γιώργος avatar
    Γιώργος 19/04/2011 18:09:24

    Και γιατί ν αγοράσει; Μα...κες είναι;

    Οι ΠΑΣΟΚοι ακύρωσαν (πέραν των αγωγών) την προμήθεια των ρωσικών τεθωρακισμένων την ίδια ώρα που υπέγραφαν για την παραλαβή των γερμανικών υποβρυχίων που γέρνουν. Κι όχι μόνο αυτό, παρήγγειλαν κι άλλα δύο έτσι για να χουμε.

  11. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 19/04/2011 19:30:19

    Οι ομόδοξοι Ρώσοι που κάποιοι νόμιζαν για συμμάχους και τώρα κατασκευάζουν το πυρηνικό εργοστάσιο της Τουρκίας. Ας μην είμαστε αφελείς, όλοι το συμφέρον τους κοιτούν.
    Η Ελλάδα πρέπει να στρατφεί δυναμικά στο Ισραήλ και τις ΗΠΑ, είναι μονόδρομος.

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 19/04/2011 22:10:09

      Η Ελλάδα πρέπει να στραφεί δυναμικά, πρώτα προς την ... Ελλάδα φίλε μου. Οι άλλες στροφές, έπονται...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Γιάννης_Άλιμος 20/04/2011 00:59:34

        +1000000000000000000000000000000

    • Αλεξανδρος avatar
      Αλεξανδρος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 19/04/2011 22:49:46

      Μπα και γιατι παρακαλω να σου κανουν τη χαρη να σε βοηθησουν οι ομοδοξοι οταν σχεδον ποτε απο το 1920 και μετα η Ελλας δεν εκανε το παραμικρο βημα προσεγγισης με τη τοτε ΕΣΣΔ ? Αν θυμαστε καλα αγαπητε ο πρωτος πρωθυπουργος που εκανε ανοιγμα προς τη Ρωσια ηταν ο Κων/νος Καραμανλης μετα το 74 και ηταν ο πρωτος πρωθυπουργος που επισκεφτηκε την ΕΣΣΔ.Αν η Ελλαδα ηθελε ειλικρινα να βρει κοινο τοπο συνεργασιας με τους Ρωσους θα ειχε και τη μεγιστη δυνατη υποστηριξη.Παντοτε ομως ολα γινοταν επιδερμικα και παντα συμπεριφερομαστε Δουλικα απεναντι στις επιταγες των ΗΠΑ (εμμεσως και του Ισραηλ) και εκτος οτι σχεδον παντα τρωγαμε τα μουτρα μας ποτε δεν μας εμπιστευτηκαν οι Ρωσοι γιατι δεν φροντισαμε εμεις για αυτο.Η μονη περιοδος που κατι πηγε να γινει ηταν με ο Κ.Κ το νεοτερο αλλα και παλι με το ΓΑΠ καναμε κωλοτουμπες και το γυρισαμε στο τσαμικο.Ολα τα αλλα ειναι ανοησιες για να εχουμε να λεμε....

    • Kostas K avatar
      Kostas K @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 21/04/2011 04:16:52

      Και στους Νεφελίμ...

    • charulisN avatar
      charulisN @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 20/06/2011 01:50:02

      Από πότε οι ομόδοξοι λαοί και κράτη δεν έχουν το δικαίωμα να κατασκευάσουν πυρηνικά εργοστάσια, σε όσους πληρώνουν. Τι θεωρία πάλι είναι αυτή. Το πρόβλημα θα υπήρχε αν ζητούσε η Ελλάδα αντίστοιχους πυρηνικούς σταθμούς και υπήρχε η άρνηση της Ρωσίας.
      Η Ρωσία διέθεσε σε χώρα του ΝΑΤΟ όπως είναι η Ελλάδα αντιπυραυλικό σύστημα, τους γνωστούς S300 αγκάθι για την Τουρκία και ειδικά για την πολεμική της Αεροπορία.
      Η Ελλάδα δεν έχει κάνει! ακόμα δοκιμές στο συγκεκριμένο όπλο.
      Όσο για τη συνεργασία με το Ισραήλ δεν διαφωνεί κανείς, αρκεί να μη αποτελέσουμε ως κράτος το στρατηγικό βάθος του, και τη πόρτα για τα μελλοντικά του σχέδια, βλέπε Κουρδιστάν, χωρίς ανταλλάγματα, εξάλλου αυτοί ωφελούνται πρωτίστως με την συνεκπαίδευση με τη Πολεμική μας Αεροπορία.
      Στο παγκόσμιο γίγνεσθαι δεν υπάρχουν φιλίες και ομόδοξες παραδοξότητες, βλέπε Σερβία και παραδόσεις στρατηγών και θα καταλάβεις. Υπάρχει μόνο εθνικό συμφέρον. Αυτός είναι ο ύψιστος κανόνας. Αν είναι να ζυγίσουμε τη καταστροφή του έθνους μας με τη καταστροφή χωρών, προτιμούμε τη καταστροφή λαών και χωρών. Εξάλλου έτσι σκέφτεται και το… Ισραήλ.

  12. tsar avatar
    tsar 19/04/2011 19:43:22

    Μικρό το "κακό" με τους ρώσους.

    Το μεγάλο μπαμ, θα γίνει μόλις οι κινέζοι θα σταματήσουν να αγοράζουν αμερικανικά ομόλογα.

    Εκεί θα γελασει/κλάψει ο κάθε πικραμένος. Κάτι δηλαδή που προβλέπεται να γίνει σύντομα...

    http://www.infowars.com/economic-woes-created-by-elitists-behind-the-scene/

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ tsar 19/04/2011 23:31:15

      Θα γίνει όντως τεράστιο μπαμ...αλλά δεν θα γίνει... Είναι η νέα ισορροπία του τρόμου και τους Κινέζους δεν τους συμφέρει να τη διαταράξουν...

  13. dimos avatar
    dimos 19/04/2011 23:39:12

    Ολοι οι ασχετοι έχουν γίνει ειδικοί στα θέματα χρηματιστηρίου , ομολόγων, αναρδιαρθρώσεων χρέους, εξαγορών , συγχωνεύσεων κτλ. Εδώ και 2 χρόνια το ελληνικό χρέος αγοράζεται σχεδόν αποκλειστικά από τις κακές ελληνικές τράπεζες. ελεος πια με την σοβαροφανή ανάλυση όλων των γεγονότων .