Ερχονται πιο «τσουχτερά» τέλη κυκλοφορίας - Ποια αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν
26/09/2015 14:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ερχονται πιο «τσουχτερά» τέλη κυκλοφορίας - Ποια αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν

Ανατροπές στα Ι.Χ.

Σε νέο κύκλο συζητήσεων εισέρχεται το οικονομικό επιτελείο αναφοριά με τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώσουν εκατομμύρια ιδιοκτήτες Ι.Χ. Η καταβολή των τελών που γίνεται παραδοσιακά μέχρι το τέλος του έτους, θα αλλάξει φέτος καθώς η κυβέρνηση σχεδιάζει διαφορετικό τρόπο υπολογισμού.

Πληροφορίες που επικαλείται το capital, αναφέρουν ότι στο τραπέζι έχουν πέσει τα εξής σενάρια:

- Να μπαίνει το κριτήριο του συνολικού αριθμού ΙΧ ανά νοικοκυριό. Τα νοικοκυριά με δυο ενήλικες που έχουν τρίτο ή και τέταρτο ΙΧ θα επιβαρυνθούν σε σχέση με όσα καταβάλλουν σήμερα. Αντίστοιχα το νοικοκυριό με έναν φορολογούμενο και περισσότερα από ένα ΙΧ επίσης θα επιβαρυνθούν.
- Η εισαγωγή κριτηρίου αθροίσματος κυβικών των ΙΧ κάθε νοικοκυριού. "Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα "χιλιάρι" για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί", λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις. "Γιατί όμως να μην πληρώσει περισσότερα το εύπορο νοικοκυριό που διαθέτει δύο ή τρία οχήματα μεγάλου κυβισμού.
- Η εισαγωγή κριτηρίου εμπορικής αξίας κυρίως για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά και σήμερα τα ύψος των τελών υπολογίζεται αποκλειστικά με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους. Τονίζουν στο υπουργείο Οικονομικών ότι αυτός ο υπολογισμός ευνοεί σημαντικά φορολογούμενους που αγοράζουν ακριβά ΙΧ σε σχέση με φορολογούμενους που έχουν ΙΧ με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά αλλά είναι μοντέλα πριν το 2010.

Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας ανήλθαν το 2014 στα περίπου 1,1 δις. ευρώ και με τις παραπάνω παρεμβάσεις εκτιμάται ότι θα υπάρξει αύξηση των κρατικών εσόδων, αλλά με επιβάρυνση, όπως υποστηρίζουν στο υπουργείο Οικονομικών, των νοικοκυριών που διαθέτουν φοροδοτική ικανότητα. Ουσιαστικά θα επιβαρυνθούν όσοι έχουν περισσότερα των δύο αυτοκίνητα και κυρίως οι έχοντες Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού ή μεγάλης αξίας.

imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Naruto avatar
    Naruto 26/09/2015 15:28:58

    Άντε πάλι να αρμέξουμε την αγελάδα που λέγεται Ι.Χ αυτοκίνητο . Μην δείτε κάποιον να προκόβει ρίξτε του μια να πάει κάτω με τους άλλους προλετάριους .

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Naruto 26/09/2015 16:24:39

      Η φορολόγηση των αυτοκινήτων κλείνει την ψαλίδα του εμπορικού ισοζυγίου και περιορίζει το όφελος που έχει η Γερμανία (εξαγωγέας) από τα μνημόνια. Και ότι βλάπτει την Γερμανία, είναι θετικό για την Ελλάδα στον ίδιο βαθμό («παίγνιο μηδενικού αθροίσματος»). Όποιος θέλει αυτοκίνητο, ας πάρει κορεάτικο ή ιαπωνικό (καλύτερη σχέση κόστους προς ποιότητα) ή ας πάρει μεταχειρισμένο, να δουλέψει και κανα συνεργείο (εσωτερική αγορά).

      • pikeman avatar
        pikeman @ ΚΜ 27/09/2015 08:46:07

        Δεν εφαρμόζεται η θεωρία εδώ κατά τη γνώμη μου. Διότι η Γερμανία παίζει και έχει τρόπους που εμείς δε γνωρίζουμε και βέβαια η επίδραση που έχουμε πλέον στην Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι μηδαμινή. (Δεν είμαι μαθηματικός αλλά έχω βρει τη Θ.Π. πολύ ενδιαφέρουσα και προσπαθώ να μελετήσω λιγάκι)

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ pikeman 27/09/2015 19:32:14

          Μην ξεχνάς όμως ότι το Τευτονικό παράσιτο έχασε μέσα σε διάστημα ενός χρόνο τις προσοδοφόρες αγορές της Ρωσίας αρχικώς, και τώρα καί των ΗΠΑ. Οποιεσδήποτε περαιτέρω απώλειες, όσο μικρές κι άν είναι, καθίστανται επομένως δυσανάλογα οδυνηρές. («Marginal effect» από την ανάποδη!) Εξάλλου, μπορεί τα μεγέθη να είναι μικρά για την δικιά τους την οικονομία, όμως για τη δικιά μας είναι σημαντικά (και αναφέρομαι κυρίως στην ψαλίδα του εμπορικού ισοζυγίου). Τέλος, ποτέ δεν πρέπει να πετάμε οποιαδήποτε ευκαιρία να βλάψουμε την Γερμανία, όσο μικρό και άν είναι το πλήγμα.

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ ΚΜ 27/09/2015 18:21:58

        Τι διαβάζουν τα ματάκια μας!!!

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Jimakos 27/09/2015 18:56:50

          Δεν σου άρεσε ε, Συνδρομάκι της Στοκχόλμης; Πάρτο άλλη μια: Ό,τι ΒΛΑΠΤΕΙ την Γερμανία σου, είναι ΘΕΤΙΚΟ για την Ελλάδα στον ίδιο βαθμό.

  2. Δήμητρα Μ. avatar
    Δήμητρα Μ. 26/09/2015 17:21:53

    Οι σοφοί μας άρχοντες των οικονομικών, οφείλουν να συνειδητοποιήσουν και επειγόντως να ενημερώσουν τους φίλους μας δανειστές οι οποίοι, 200 Δις Ευρώ καρπώθηκαν στη διάρκεια της 5ετούς στυγνής λιτότητας στην Ελλάδα (η Μύκονος ΔΕΝ αποτελεί μέτρο σύγκρισης της κοινωνικο-οικονομικής ευμάρειας της χώρας). Να καταλάβουν οι δανειστές ότι, η Ελληνική Κοινωνία έχει προ πολλού ξεπεράσει τις αντοχές της, ότι η Φοροδοτική της ικανότητα, έχει πλέον εξαντληθεί. Τέλος οι σοφοί μας, έχουν μετρήσει τα Πιστοποιητικά Καταστροφής 2014, των μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων τα οποία, αντί 500-600 ευρώ, δόθηκαν στις εταιρείες ανακύκλωσης, λόγω ανυπαρξίας αγοραστών; Γνωρίζουν ότι οι Τράπεζες έχουν μετατραπεί σε "μάντρες" κατασχεμένων αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού; Και πόσες εκατοντάδες χιλιάδες είναι αυτά, πανελλαδικά; Οικογένειες με 2 και 3 μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, είναι πλέον η σπάνια εξαίρεση. Συνεπώς οι σοφοί μας, ας κρατούν μικρό καλάθι για την επιβολή και είσπραξη "τσουχτερών" τελών κυκλοφορίας, με την ανάλογη αύξηση των κρατικών εσόδων.

  3. Naruto avatar
    Naruto 27/09/2015 19:24:53

    Να εισάγεται μόνο ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου με τις ίδιες προδιαγραφές και το ίδιο χρώμα για να είμαστε ολοι ίσοι και να μήν ζηλεύουν οι αριστεροί . Ρε τί μου θυμίζει , τι μου θυμίζει .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.