18/01/2011 14:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διαπραγματεύσεις των συμβάσεων για μείωση διοδίων

Σε επαναδιαπραγμάτευση των όρων για τα υπό κατασκευή τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου Ελευσινα- Τσακώνα και Κλειδί- Μαλλιακός βρίσκεται η εκ των αναδόχων κατασκευάστρια Vinci, ανέφερε σε συνέντευξή του στο Bloomberg ο επικεφαλής του τμήματος έργων παραχώρησης της γαλλικής εταιρίας, Louis Roch Burgard.

Σύμφωνα με το πρωινό report της Eurobank Securities, ως αποτέλεσμα τέτοιων διαπραγματεύσεων θα πρέπει να αναμένεται μείωση των διοδίων και πιθανή αύξηση του χρηματοδοτικού κόστους με παρέκταση στον χρόνο ζωής της σύμβαση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris. A avatar
    Aris. A 18/01/2011 14:56:15

    Να δείτε που το Πασόκ θα πετύχει και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.

    Και οι τεχνικές εταιρείες θα ικανοποιηθούν με το να μην κατασκευάσουν τμήματα των αυτοκινητόδρομων που δεν θα έχουν μεγάλη κίνηση και άρα είναι τόσο αποδοτικά.

    Και οι πολίτες θα είναι ευχαριστημένοι επειδή θα μειωθούν ελάχιστα τα διόδια αφού μετά τις διαπραγματεύσεις για λιγότερα χιλιόμετρα θα εχουμε πληρώσει περισσότερα χρήματα.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Aris. A 18/01/2011 15:38:27

      Το ΠΑΣΟΚ εχει ταλεντο στην επιμηκυνση...
      απο το Δανειο στους Δρομους μεχρι τα νευρα μας... μονο ο Τιραμολα τη γλιτωνει..

      Να μας δειξουν τη συμβαση επιμηκυνσης των εργολαβων Vinci, Hochtief, Aκτωρα, ΓΕΚ... μην πεσουν υπογραφες στη ζουλα...κακιες συνηθειες δεν κοβονται..

      ΠΠ

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/01/2011 16:52:38

        το Πασόκ έχει ταλέντο στην πεναδιαπραγμάτευση συμβάσεων παραχώρησης. Θυμίζου το αεροδρόμιο, και πως η σύμβαση Μάνου έγινε σύμβαση Λαλιώτη, επαχθέστερη για τον Ελληνα φορολογούμενο, αλλά με συμβούλους, την έκαναν συμφερότερη. Από τις περιπτώσεις που ο Μητσοτάκης (ο Μάνος δηλαδή) είχε 100% δίκιο, αλλά του ξανάγραψαν την ιστορία (χρωμα πράσινο και Χοκτιφικό) σε αυτό το κεφάλαιο.

        Και δεν ισχύει η πιτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος. Εάν φανεί ότι ισχύει είναι απειδή υπάρχει το άπατο βαρέλι που λέγεται φορολογούμενος. 1ος Νόμος.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ archaeopteryx 18/01/2011 16:58:43

          Να συνυπολογίσετε ότι οι εργολάβοι δεν έχουν κατασκευάσει ούτε ένα
          ένα χιλιόμετρο παράπλευρου δικτύου όπως ήταν στις υποχρεώσεις τους και δεν το έχουν κάνει μέχρι σήμερα.

  2. Σταύρος avatar
    Σταύρος 18/01/2011 18:05:17

    Τρώγοντας έρχεται η όρεξη και ΣΠΡΩΧΝΩΝΤΑΣ ανοίγουν οι μπάρες.
    Οι δρόμοι έχουν πληρωθεί παλαιόθεν.
    Το γράφει άλλωστε και το Συμβόλαιο με τον Λαό της 3ης Σεπτέμβρη!!!

  3. vel avatar
    vel 18/01/2011 19:52:06

    λιγότερες κουβέντες και πιό πολύ δουλειά!!

  4. straydog avatar
    straydog 19/01/2011 00:51:20

    Θαυμάστε τώρα τον Γκλέτσο και τους ήρωες του `` δεν πληρώνω-δεν πληρώνω``!!Ηταν οι χρήσιμοι ηλίθιοι,προκειμένου οι εταιρείες να πάρουν
    για,ποιος-ξερει ποσο επιπλεον,την εκμεταλλευση των αυτοκινητοδρομων...
    Ακόμη μια ελληνικη ``εξεγερση``αποδείχτηκε τζούφια και γελοία...αλλα,
    αλήθεια,περιμένατε κάτι άλλο;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.