05/02/2010 15:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν κυρώνεται η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για εργαζόμενους της Ολυμπιακής

Η κυβέρνηση δεν πρόκειται να κυρώσει την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία ρυθμίζονται θέματα που αφορούν εργαζόμενους της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ανακοίνωσε την Παρασκευή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ.Πεταλωτής.

Οι ρυθμίσεις αυτές εκτιμάται ότι αφορούν, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, περίπου 200-250 εργαζόμενους, ενώ αργότερα εντάχθηκαν και άλλοι εργαζόμενοι (συμβασιούχοι), με το εκτιμώμενο κόστος να υπολογίζεται στα 800 εκατ. ευρώ.

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ τ. Α 181/16-09-09) υπεγράφη στις 16 Σεπτεμβρίου 2009, περίπου 2,5 εβδομάδες πριν τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου, ενώ μία εβδομάδα αργότερα ήταν έτοιμη και η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Με την ΚΥΑ που υπεγράφη από τους τότε υπουργούς Μεταφορών, Οικονομίας και Οικονομικών, και Εσωτερικών κ.κ. Στυλιανίδη, Παπαθανασίου και Φλογαϊτη, βάσει της παρ. 1 του αρθ. 11 του ν. 3783/09, προσδιορίστηκαν ειδικά εργασιακά θέματα που αφορούν τη μεταφορά των ιπταμένων χειριστών στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Η διεκπεραίωση αυτής της ΚΥΑ δεν πρόλαβε να δημοσιευτεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, λόγω της διενέργειας των εκλογών.

Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι είναι στον «αέρα», καθώς δεν έχει εκδοθεί ακόμα η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, ώστε να καταστεί δυνατή η συνταξιοδότηση τους. Αυτοί που επέλεξαν να συνταξιοδοτηθούν υπολογίζονται σε 2.100 περίπου, ενώ εκείνοι που επέλεξαν μετάταξη σε κάποια ΔΕΚΟ, σε 2.400.

Στο κείμενο της πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου περιλαμβάνονται διατάξεις οι οποίες ρυθμίζουν:

- Ασφαλιστικά δικαιώματα εργαζομένων, την ένταξη των εργαζομένων της «ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ», θυγατρική της Ολυμπιακής, στο τακτικό προσωπικό της Ολυμπιακής και θέματα των υπαλλήλων της Ολυμπιακής στο εξωτερικό.

- Τον συνυπολογισμό, χωρίς προσαύξηση, του χρόνου ασφάλισης των εργαζομένων εκτός Ολυμπιακής και θέματα αποσπασμένων της Ολυμπιακής στο Ελληνικό Δημόσιο.

- Θέματα των εργαζομένων της OLYMPIC CATERING, καθώς επίσης και η δυνατότητα και των μηχανικών αεροσκαφών, αλλά και των ιπταμένων χειριστών της Ολυμπιακής να μεταφερθούν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το κυριότερο από εκεί να έχουν το δικαίωμα να ζητούν και να λαμβάνουν άδεια άνευ αποδοχών άνω του ενός έτους, για να μπορούν οι ίδιοι να ζητούν εργασία εκτός Υπηρεσίας της Πολιτικής Αεροπορίας, να εργάζονται κανονικά και όταν επιθυμούν να επιστρέψουν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εάν και εφ' όσον το επιθυμήσουν.

Σε δηλώσεις του, ο τότε γγ του υπουργείου Μεταφορών, Δημήτρης Πλατής, είχε πει ότι «με το σύνολο των νόμων που έγινε, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα είτε να μεταφερθούν στο Ελληνικό Δημόσιο με συνθήκες και προϋποθέσεις που και οι ίδιοι ήθελαν, είτε να πάνε στον ιδιωτικό τομέα με συνθήκες και προϋποθέσεις που οι ίδιοι ήθελαν, είτε πλέον να συνταξιοδοτηθούν αλλά πάλι με συνθήκες και προϋποθέσεις που οι ίδιοι ήθελαν».

ΣΥΡΙΖΑ: Στέλνετε 5.000 εργαζόμενους σε εξαθλίωση

«Πάνω από 5.000 εργαζόμενοι στην ΟΑ, όλοι τους απολυμένοι από τις 15/12/09, ενώ διανύουν μια περίοδο χωρίς αποζημιώσεις ή και αποδοχές και περιμένουν τις διαδικασίες μετάταξης τους η και την συνταξιοδότησή τους, η σημερινή κυβέρνηση, με λογικές νεοφιλελεύθερου κοινωνικού αυτοματισμού προχωρά στον επίλογο ενός μακροχρόνου εγκλήματος με τελευταία θύματα τους 5.000 απολυμένους της ΟΑ» αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο ΣΥΡΙΖΑ κάλεσεί την κυβέρνηση να μην προχωρήσει σε τελεσίδικες αποφάσεις, «που θα σπρώξουν χιλιάδες εργαζόμενους στην χωματερή του κοινωνικού αποκλεισμού και της ανέχειας», αλλά να διασφαλίσει άμεσα και χωρίς περιστολές τις διαδικασίες μετάταξης και συνταξιοδότησης όπως αυτές έχουν προβλεφθεί.

Newsroom ΔΟΛ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/02/2010 20:58:47

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΡΥΘΜΙΣΕ ΜΙΑ ΑΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΝΔ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/02/2010 21:22:40

      Ο ΓΑΠ δεν είναι που έλεγε πως αν γίνει κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ, θα ξαναπάρει την ΟΑ στο δημόσιο;
      Και ο ΣΥΡΙΖΑ καλά θα κάνει να μάθει, αν δεν το ξέρει, ότι όλοι αυτοί της πρώην ΟΑ πληρώνονται κανονικά (καθήμενοι) όλο αυτό το καιρό από το κράτος, με βαρβάτους μισθούς ιπταμένων κλπ. Τέτοια ιδιωτικοποίηση έγινε. Όσο για το να μεταταγούν στην ΥΠΑ... βαρέθηκα να το λέω. Είναι μια κλασική δημόσια υπηρεσία με γραφιάδες, Τι να τους κάνει τους 300 πιλότους και τις 400 αεροσυνοδούς; Τι;

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/02/2010 21:27:56

    Να πανε οι αεροσυνοδες στις εφοριες.. να δει εσοδα το κρατος.

    ΠΠ

  3. Tsolias avatar
    Tsolias 05/02/2010 21:33:23

    Οι αεροσυνοδίνες δικαιούνται να πάνε στο δημόσιο και να στελεχώσουν τα κυλικεία των υπουργείων και των δημόσιων υπηρεσιών. Γιατί όχι;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Tsolias 05/02/2010 21:35:50

      Ναι να παρουν Jeep και μεζονετες στην Εκαλη... ΠΟΘΕΝ ΑΙΣΧΟΣ !! χαχα

      ΠΠ

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Tsolias 05/02/2010 21:40:00

      Σαν την άλλη, που έκλεισε ως γυναίκα για κανένα δίμηνο, και μετά ξαναάνοιξε πλέρια.... όπως ήταν ορθάνοιχτη και πριν γνωρίσει τον σιδερένιο.
      A propos. Η Βαγγέλω που βρίσκεται;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.