Δεν έχετε πληρώσει τα χαράτσια στα ακίνητα; Μπλοκάρονται όλες οι μεταβιβάσεις!
24/07/2014 07:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν έχετε πληρώσει τα χαράτσια στα ακίνητα; Μπλοκάρονται όλες οι μεταβιβάσεις!

Μπλόκο» σε οποιαδήποτε μεταβίβαση ακινήτου, εάν δεν έχουν εξοφληθεί όλοι οι φόροι ακίνητης περιουσίας της τελευταίας πενταετίας έχει βάλει το υπουργείο Οικονομικών μέσω του «πιστοποιητικού ΕΝ.Φ.ΙΑ».

Ο ιδιοκτήτης κάθε ακινήτου που πρόκειται να μεταβιβαστεί (πώληση, δωρεά, γονική παροχή, κληρονομιά κ.ά.) θα πρέπει να προσκομίσει στο συμβολαιογράφο πιστοποιητικό «φορολογικής ενημερότητας» για το συγκεκριμένο ακίνητο. Πρόκειται για το πιστοποιητικό ΕΝ.Φ.ΙΑ με το οποίο αποδεικνύεται ότι έχουν πληρωθεί όλοι οι φόροι ακίνητης περιουσίας της τελευταίας πενταετίας ή ότι δεν είχε βεβαιωθεί κάποιο ποσό φόρου.

Οι μεταβιβάσεις ακινήτων που θα γίνονται χωρίς πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ θα θεωρούνται άκυρες.

Όπως διευκρινίζεται σε εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών:

  1. Είναι αυτοδικαίως άκυρη κάθε υποσχετική ή εκποιητική δικαιοπραξία με την οποία συστήνονται, μεταβάλλονται, αλλοιώνονται ή μεταβιβάζονται από οποιαδήποτε αιτία δικαιώματα επί ακινήτου ή παρέχεται δικαίωμα προσημείωσης ή υποθήκης σε αυτό, αν δεν μνημονεύεται και δεν επισυνάπτεται από το συμβολαιογράφο στο συμβόλαιο που συντάσσει, πιστοποιητικό ΕΝ.Φ.Ι.Α. για το συγκεκριμένο ακίνητο με τις ειδικότερες προϋποθέσεις που ο νόμος ορίζει. Το ίδιο ισχύει και για τη σύνταξη κατακυρωτικής έκθεσης επί εκούσιου πλειστηριασμού.
  2. Οι φύλακες μεταγραφών και οι προϊστάμενοι των κτηματολογικών γραφείων υποχρεούνται να αρνηθούν τη μεταγραφή ή την καταχώρηση στα κτηματολογικά βιβλία συμβολαιογραφικού εγγράφου, αν δε μνημονεύεται και δεν επισυνάπτεται πιστοποιητικό ΕΝ.Φ.Ι.Α.. Το ίδιο ισχύει και για τη μεταγραφή ή καταχώρηση της κατακυρωτικής έκθεσης επί εκούσιου πλειστηριασμού, καθώς και για τη μεταγραφή ή καταχώρηση της αποδοχής κληρονομιάς.
  3. Είναι απαράδεκτη η συζήτηση ενώπιον δικαστηρίου εμπράγματης αγωγής επί ακινήτου, πλην της μονομερούς εγγραφής υποθήκης ή προσημείωσης υποθήκης ή της άρσης κατάσχεσης, αν δεν προσκομισθεί από τον υπόχρεο σε ΕΝ.Φ.Ι.Α., το σχετικό πιστοποιητικό.
Έτσι είναι αδύνατη πλέον κάθε μεταβίβαση ακινήτου ή οποιαδήποτε άλλη πράξη σχετική με ακίνητο, ακόμη και η άσκηση αγωγής εξώσεως, αν ο ιδιοκτήτης δεν έχει εξοφλήσει ή έχει τακτοποιήσει όλες τις οφειλές του από φόρους ακινήτων τουλάχιστον για την τελευταία πενταετία.

Το Πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ εκδίδεται μέσω του taxisnet με τους προσωπικούς κωδικούς του φορολογούμενου. Για το έτος 2014 χορηγείται πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ για τα έτη 2010-2013 και εκδίδεται για κάθε Αριθμό Ταυτότητας Ακινήτου (Α.Τ.ΑΚ.) χωριστά.

Πληρωμή ΕΝΦΙΑ 2014

Οσον αφορά στην πληρωμή του νέου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων η εκκαθάριση του αναμένεται να ολοκληρωθεί τις επόμενες ημέρες. Αμέσως μετά η Γενική Γραμματεία Δημοσίων θα ξεκινήσει την αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων προκειμένου να ενημερώσει τους υπόχρεους ιδιοκτήτες ακινήτων ότι μπορούν να εκτυπώσουν το εκκαθαριστικό σημείωμα για την πληρωμή του φόρου. Η πρώτη δόση θα πρέπει να καταβληθεί στο τέλος Αυγούστου και η τελευταία στις 31 Δεκεμβρίου. Σημειώνεται ότι την περασμένη εβδομάδα κατατέθηκαν τροπολογίες στη Βουλή με τις οποίες ρυθμίζονται διατάξεις που αφορούν τον υπολογισμό του φόρου για τα οικόπεδα, ενώ παρέχεται η δυνατότητα συμπλήρωσης ή τροποποίησης των στοιχείων στη δήλωση ακινήτων μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2014. Εφόσον δηλαδή κάποιος ιδιοκτήτης ακινήτων διαπιστώσει στο εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ ότι ο φόρος έχει υπολογιστεί με λανθασμένα στοιχεία θα πρέπει να υποβάλλει τροποποιητική δήλωση. Βέβαια στο διάστημα αυτό θα πληρώνει το φόρο κανονικά που έχει υπολογιστεί και εκ των υστέρων θα τους επιστραφεί το επιπλέον ποσό που έχει καταβάλλει. Όμως σε περίπτωση που από τη διόρθωση προκύψει μείωση φόρου μεγαλύτερη των 300 ευρώ τότε οι υποθέσεις θα παραπέμπονται για φορολογικό έλεγχο

http://www.imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 24/07/2014 08:27:22

    Ωραία πράγματα. Έτσι, να καταρρεύσουν όλα. Μετά αναρωτιούνται γιατί δεν πάμε μπροστά. Σε ποια άλλη χώρα του κόσμου ισχύουν αυτά, ήθελα να ήξερα...

  2. Jimakos avatar
    Jimakos 24/07/2014 10:04:54

    Και όλα τα χαράτσια να έχεις πληρώσει για την τελευταία πενταετία, σου επιβάλουν να πληρώσεις ΚΑΙ το φόρο εισοδήματος άμεσα χωρίς δόσεις, αλλιως δεν σου δίνουν ενημερότητα! Αυτό το ξέρατε; Οι δε υπάλληλοι των εφοριων ζητάνε να τους φέρεις τυπωμένο το εκκαθαριστικό για να δουνε το φόρο! Δηλαδή γυρνάς σπίτι σου ή στο λογιστή σου, ανοιγεις τον υπολογιστή τυπωνεις την εκκαθάριση από το taxis και επιστρέφεις στην εφορία με το χαρτι! Ο υπάλληλος του taxis σε βαζει να του φερεις χαρτι απο το taxis! Μετά ολοκληρώνεται η εκδίκηση του κρατους των σοβιετ προς ευχαρίστηση των σκληρά εργαζόμενων δημοσιων λειτουργών του. Τι θέλεις μεταβίβαση, γονική παροχή; Δε γίνεται πρεπει να πληρωσεις το φορο εισοδήματος! Μα τον εχω βάλει να πληρωθει σε τρεις δόσεις, όπως κι εχω δικαίωμα... Τι λες καλε; Τωρα που σε βρήκαμε στην αναγκη, αν θες να γινει η μεταβιβαση πληρωνε!!!

    • SIRIOS avatar
      SIRIOS @ Jimakos 24/07/2014 10:47:32

      Φίλε Τζιμάκο παρόλο που σε βασικά θέματα διαφωνούμε , σ' αυτό το σχόλιό σου σε συγχαίρω διότι περιγράφεις το ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ του Ελληνικού Δημοσίου, που είναι ακριβώς η αντιμετώπιση του πολίτη ως εχθρού, επιζήμιου για το ΒΟΛΕΜΑ του Δ.Υ. Δυστυχώς ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ και ΚΑΝΕΝΑΣ όρος των μνημονίων δεν αγγίζουν, επίτηδες προφανώς, το θέμα, γιατί ο σκοπός τους είναι να αρπάξουν λεφτά και χ@ στηκαν αν ο Ελληνας πολίτης υποφέρει απο τη συμπεριορά του κράτους εναντίον του...

      • my way avatar
        my way @ SIRIOS 24/07/2014 11:16:39

        Μα καλά, βρε jimakos και SIRIOS, είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι όλες αυτές οι διαδικασίες είναι επινοήσεις των υπαλλήλων; Αποδώστε τις ευθύνες εκεί που πρέπει, στον ανεκδιήγητο Θεοχάρη και τους πολιτικούς προϊσταμένους του.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ my way 24/07/2014 12:08:11

          Ο Θεοχάρης απλώς έβαλε "τούρμπο" σε μια ήδη καλοκουρδισμένη μηχανή βασανισμού του πολίτη υπέρ του κράτους. Ενίσχυσε ένα ήδη ισχυρό αστυνομικό οικονομικό κράτος. Για τη νοοτροπία αυτή φοβάμαι ότι φταίει όλη η κοινωνία μας. Ο μέσος τηλεθεατής που με μανία ζητάει "πάταξη της φοροδιαφυγής". Στο όνομα της οποίας γίνονται όλες αυτές οι ανοησίες.

          • νεφέλη avatar
            νεφέλη @ Διογένης 24/07/2014 18:22:16

            Με την έκδοση πιστοποιητικού ΕΝΦΙΑ ο Θεοχάρης προσδοκούσε, να υποχρεώσει τον κάθε μικρομεσαίο ιδιοκτήτη ακινήτου, να πληρώσει μέχρι υπερτόκων, ότι παρανοικό έχει υπερφορολιγηθεί από τον προισταμενό του κι όχι να στριμώξει την φοροδιαφυγή, με την οποία κι ουδέποτε ασχολήθηκε, να πατάξει! Εκτός κι αν εκδίδουν πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ στους λουλουδένιους φοροπαραδείσους, που βρίσκονται καταχωρημένα τα υπερπολυτελή ακίνητα.....



























        • SIRIOS avatar
          SIRIOS @ my way 24/07/2014 13:01:27

          Φίλε my way εγώ δεν απέδωσα τις ευθύνες στους Δ.Υ. αλλά στο σύστημα που κυβερνά, ήτοι Νταβατζήδες-εργατοπατέρες και πολιτικοί. Το Ελληνικό κράτος είναι απο την εποχή του Αντρέα το πιο ιδιωτικοποημένο κράτος στον κόσμο και αφελώς νομίζουν οι καλοπροαίρετοι νεοφιλελεύθεροι οτι δήθεν είναι "Σοβιετικό" . Οι Δ.Υ. στην Ελλάδα εξυπηρετούν με πάθος μόνο τους ιδικτήτες του κράτους νταβατζήδες και πολιτικούς και όχι τους πολίτες, διότι αυτό το σύστημα, όχι μόνο επιτρέπει την συμπεριφορά αυτή των Δ.Υ., αλλά τους δίνει και ΟΛΑ τα Νόμιμα μέσα ή προσχήματα που ψηφίζουν οι πολιτικοί, ωστε να είναι καλυμμένοι και να να μην αναλαμβάνουν ΠΟΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ευθύνη, ακόμα κι όταν πραγματοποιούν ποινικά αδικήματα. Π.χ. υπάλληλος Πολεοδομίας που ξεκόλλαγε τα χαρτόσημα απο τα υποβαλλόμενα έντυπα και σχέδια και τα πούλαγε , συνελήφθη κατόπιν καταγγελίας, έγινε ΕΔΕ, μετατέθηκε για 6 μήνες 45 χλμ. απο το σπίτι του και δεν δικάστηκε ποτέ!

          • my way avatar
            my way @ SIRIOS 24/07/2014 13:14:10

            Κακώς, κάκιστα. Τι έκανε για την περίπτωση αυτή, ο πολιτικός προϊστάμενος του; Προφανώς τίποτα.

          • SIRIOS avatar
            SIRIOS @ my way 24/07/2014 19:40:12

            A, μπράβο. Τώρα συμφωνούμε, οταν λέω οτι και για το "καθεστώς" των Δ.Υ. βασικοί υπεύθυνοι είναι οι πολιτικοί (προιστάμενοι κλπ.) και οι Νταβατζήδες αυτών των πολιτικών που τους χρησιμοποιούν "κατάλληλα" και δεν το ευφήυραν απο μόνοι τους. Διότι όταν οι Δ.Υ κάνουν αυτά που περιγράφει στο παρακάτω του σχόλιο ο Τζιμάκος και που είναι η πλειοψηφία σχεδόν των περιπτώσεων, ο πολιτικός τους προιστάμενος που ο Τζιμάκος τον πληρώνει βασικά για να κόβει τα κεφάλια τέτοιων υπαλλήλων, όταν τους εντοπίζει τους λέει : "Bασίσου σε μένα, αλλά βάλε τώρα μια υπογραφούλα σου σ΄αυτό τον αποχαρακτηρισμό δάσους, γιατί τον ζητάει ο Μεγάλος και αν δεν το κάνεις θα μας καταργήσει κι τους δύο"... Eκεί ο υπάλληλος υπογράφει χωρίς καν να το διαβάσει, όπως έκαναν οι συγκυβερνώντες καθ΄ομολογίαν τους με το μνημόνιο... Το παραμύθι οτι φταίμε όλοι γενικώς και αορίστως λόγω προπατορικού αμαρτήματος και όχι οι Νταβατζήδες οι Τραπεζίτες οι πολιτικοί και τα λαμόγια τους, δεν περνάει πιά. Πέρναγε το 2009-2010 , στην αρχή του μεγάλου ΣΟΚ, Τώρα όλοι σχεδόν ξέρουν τους εγκληματίες και τους βασικούς ενόχους γιατί εκτός απο το κοκκαλάκι που τους πέταξε ο Πάγκαλος πλήρωσαν και ολόκληρο το βόδι. Είναι και πολλοί που πιστεύουν οτι οι πλούσιοι δεν πιάνονται διότι έχουν τα "μέσα" και που καταλήγουν οτι αφού δεν πιάνονται είναι μάταιο και να τους κυνηγάμε, διότι είναι "παραγωγοί πλούτου" δήθεν...

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ my way 24/07/2014 15:10:53

          Ας τελειώνουμε με αυτό το παραμύθι οτι πάντα φταίνε κάποιοι άλλοι, που συνήθως είναι ψηλά και τους τα φορτώνουμε όλα! Σιγά μην δεν έχει πρόσβαση από τον υπολογιστή της να δει το εκκαθαριστικό και σιγα μην ρώτηςαν το Θεοχάρη και τους είπε τι να κάνουν. Άλλά τους έχει γίνει δεύτερη φύση να λένε με ευκολία πηγαινε φέρε μου χαρτιά, γιατί κανένας δεν αναλαμβάνει την ευθύνη. Έχουν μάθει να ζητάνε χαρτιά που έχει εκδόσει κάποιος άλλος κι εχει σφραγίσει ένας άλλος, που πιθανότητα δεν τα κοίταξε καν! Έτσι η κυρία στην εφορία ζήταγε το εκκαθαριστικο, η κυρία στον ΟΑΕΔ ζήταγε το βιβλιαριο ασθενείας ενώ δεν χρειάζεται, τα ένσημα που πας στο ΙΚΑ και σου λεει οτι βλεπει αυτή στον ΟΑΕΔ βλέπω κι εγω, η κυρία στη ΔΕΗ που σου ζητάει ενημερότητα για να εισπράξεις μικροποσό, κι οταν της λες μα εισαστε ΑΕ ο νόμος δεν το απαιτει, σου απαντάει φέρε να εχω το κεφάλι μου ήσυχο! Το δε καλύτερο μου το είχε πει υπάλληλος του ΕΜΠ τηλεφωνικα, " μη με σκοτίζεις, έγω έκλεισα το μινι μαρκετ που είχα για ερθω εδω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο"! Γι αυτό κομμένο το επιχείρημα οτι κάποιος τους είπε, κάποιος τους όρισε κτλ. Το κράτος είναι και άνθρωποι που επέλεξαν συνειδητά το ρόλο του ΔΥ, γιατί τους ταιριάζει η χαλαρότητα και η έλλειψη ευθύνης! Δεν μπήκαν στο δημόσιο να κάνουν καμιά επανάσταση κι απέτυχαν, μπήκαν γιατι ακριβώς αυτο το όραμα είχαν και ίδιοι για τον εαυτό τους! Οι ευθύνες των πολιτικων προισταμένων είναι γιατί κάνουν τα στραβά μάτια στο χάλι που επικρατεί και περιορίζονται σε ωραία λογάκια. Με εξαίρεση ίσως ο Βρούτσης που με έχει εκπλήξει θετικα, προς το παρόν.

          • my way avatar
            my way @ Jimakos 24/07/2014 20:26:29

            Αυτά είναι άλλα θέματα και άλλο θέμα είναι ό τρόπος που έχουν μπλοκαριστεί οι μεταβιβάσεις ακινήτων. Αυτόν κρίνω και γι' αυτόν αποδίδω τα "εύσημα" στον Θεοχάρη και τους λοιπούς.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Jimakos 24/07/2014 11:11:04

      φοβάμαι (και το απευχομαι) πώς αυτό το άθλιο κομματικό κράτος των παρασίτων και των κλεπτων μόνο με τα όπλα θα πέσει...δυστυχώς για μας και τα παιδιά μας. δεν μπορούμε από τους κλέφτες που τα κατάντησαν failed state να το φτιάξουν, το βλέπουμε καθημερινά εδώ και 4 χρόνια...

  3. Χαβιάρης avatar
    Χαβιάρης 24/07/2014 15:49:30

    Δηλ. σε άλλες χώρες είναι δυνατή η πώληση περιουσιακού στοιχείου που δεν είναι τακτοποιημένο φορολογικά; Δύσκολο να το πιστέψω...

    • SIRIOS- avatar
      SIRIOS- @ Χαβιάρης 24/07/2014 19:46:27

      .Μόνο στις τακτοποιημένες χώρες φίλε Χαβιάρη. Στη μοναδική χώρα της Ευρώπης που δεν είναι τακτοποιημένη κτηματολογικά, πως μπορούν να είναι τακτοποιημένα φορολογικά τα περιουσιακά στοιχεία, αφού μπορούν να είναι ατακτοποήτα ιδιοκτησιακά και να μισοανήκουν ή και καθ' ολοκληρίαν να ανήκουν στο κράτος που δεν το ξέρει. Η φορολογική ενημερότητα του "φερόμενου" ως ιδιοκτήτη τα μάρανε?

  4. νεφέλη avatar
    νεφέλη 24/07/2014 18:30:38

    Με αυτή την σχιζοειδή λογική, αν το κράτος σε μπλοκάρει από το να πουλήσεις ακίνητο, πως κατά τον σοφό νου τους θα μπορέσει κανείς να αποπληρώσει οφειλές στην εφορία, ελλείψει άλλης πηγής ρευστότητας; Ακίνητα δεν δέχονται έναντι οφειλών στην εφορία, η αγορά ακινήτων είναι πετρωμένη κι αν προκύψει κάποια ευκαιρία πώλησης, σε μπλοκάρει το φοροεισπρακτικό σύστημα από το να το πουλήσεις.... Πέρα από δρομολογούμενη κουμουνιστικού τύπου δήμευση περιουσιών, ποιά άλλη λογική μπορεί να παραμονεύει, πίσω από τόσο σοφές αποφάσεις;;;

    • SIRIOS. avatar
      SIRIOS. @ νεφέλη 24/07/2014 19:48:06

      και πάλι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ αγαπητή νεφέλη.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ SIRIOS. 25/07/2014 09:12:04

        πρόκειται περί ιδιοτελών ηλιθίων γιατί η επιβίωσή τους, όχι αυτή του κράτους, εξαρτάται από αυτά που πράττουν εις βαρος μας. Ό,τι έχουν πράξει είχε και έχει ως σκοπό την επιβίωσή τους και των στηριγμάτων τους. λυσσαλέα. το ότι ενδύουν τις πράξεις τους με το ιδεολόγημα της διάσωσης τας ελλάδας τους αποκαλύπτει, διότι, η πολιτική έιναι οι μηχανισμοί υπεράσπισης των συμφερόντων και της συνεχούς διάσωσης της πατρίδας, και μόνο αυτό δεν έπρατταν τόσες δεκαετίες.

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 24/07/2014 18:45:10

    Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου Δεν γίνεται κατανοητή η ελληνική γλωσσοπλαστία: “Νομιμοποίηση Αυθαιρέτου”. Τρελαίνονται οι ξένοι νομικοί. “Πως είναι δυνατόν;” ρωτάνε. “Ένα αυθαίρετο κτίσμα, είναι ένα παράνομο κτίσμα. Και ως παράνομο, εκτός σχεδίου κτίσμα, Δεν νομιμοποιείται, όσα πρόστιμα και αν πληρώσει ο ιδιοκτήτης του. “Legalized arbitrariness? I rest my case”, μου είχε πει φίλος αμερικανός νομικός. Στη τριτοκοσμική Ουαγκαντούγκου, πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο, έχουν Κτηματολόγιο. Στη πατρίδα μας, ανεξαρτήτως των Παραβόλων που πληρώσαμε και των Επικυρωμένων Συμβολαίων, Τοπογραφικών Σχεδιαγραμμάτων, Φωτογραφιών ΓΥΣ του 20ου και 21ου αιώνα, των Τίτλων Κυριότητος και των Πιστοποιητικών Υποθηκοφυλακείων τα οποία νόμιμα, εμπρόθεσμα και εις διπλούν με Αποδείξεις καταθέσαμε, ένα Κτηματολόγιο ολοκληρωμένο, μέχρι σήμερα, Δεν είδαμε. Προς τέρψιν των οικοπεδοφάγων και των καταπατητών της Δημόσιας και Ιδιωτικής Γης.

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ η Dimi 24/07/2014 20:57:06

      Παρ' ότι συμφωνώ με το πνεύμα του σχολίου σας, μια μικρή παρατήρηση -για να είμαστε δίκαιοι: "Noμιμοποίηση" αυθαιρέτου κτίσματος υπάρχει μόνο στη δημοσιογραφική γλώσσα (και στη γλώσσα όσων μηχανικών θέλουν να παραμυθιάζουν τον κόσμο). Στην πραγματικότητα πρόκειται για "τακτοποίηση". Δεν πρόκειται για παιχνίδι με τις λέξεις -υπάρχει διαφορά (έστω και μικρή). Το αυθαίρετο κτίσμα δεν γίνεται ποτέ τελεσίδικα "νόμιμο". Aς μην τρελαίνονται άδικα οι ξένοι νομικοί.

      • νεφέλη avatar
        νεφέλη @ Καβαλιώτης 24/07/2014 21:42:54

        άρα Dimi... regulate arbitrariness, είναι η σωστότερη μετάφραση ....

      • SIRIOS avatar
        SIRIOS @ Καβαλιώτης 25/07/2014 09:35:03

        Καβαλιώτη, εκείνο που δεν ξέρουν οι ξένοι είναι σίγουρα οτι περισσότεροι Νόμοι της Ελλάδος είναι αυθαίρετοι και αντισυνταγματικοί και ψηφίζονται πάντα απο μια τεχνητή πλειοψηφία +50 βουλευτών που δεν αντιπροσωπεύουν το λαό. Ετσι πολλές φορές ψηφίζονται νόμοι που εξαναγκάζουν ή θεωρούν αυτονήτο οτι οι πολίτες θα τους παραβιάσουν αφού οι νομοθέτες ξέρουν οτι η διοίκηση ούτε μπορεί ούτε θέλει να τους εφαρμόσει, όπως π.χ. τον νόμο περι ημιυπαιθρίων χώρων.Επίσης δεν ξέρουν οτι η Ελλάδα είναι η μόνη Ευρωπαική χώρα που δεν διαθέτει κτηματολόγιο ωστε να είμαστε βέβαιοι για τη νομιμότητα των κτιρίων της.

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ SIRIOS 25/07/2014 10:45:55

          Συμφωνώ για την έλλειψη κτηματολογίου, όπως επίσης και για τη νομοθεσία, π.χ. περί ημιυπαιθρίων, που ήταν σαν κλείσιμο του ματιού προς την παρανομία (για να το θέσω μετριοπαθώς και να μην πω ότι ουσιαστικά ήταν σαν να αναβόσβηνε μια πινακίδα νέον με κεφαλαία γράμματα που να έγραφε "ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ"). Από την άλλη, καμμία νομοθεσία δεν σε προέτρεπε να σπείρεις αυθαίρετη βιλάρα μέσα σε δάσος ...

  6. NEMESIS avatar
    NEMESIS 27/07/2014 13:07:52

    Μεχρι που να ξυπνήσει καποιος και να στοιχειοθετήσει έτσι την προοσφυγή του ωστε να υποχρεωθεί το κρατος να αγοράζει το ακινητο στην αντικειμενική αξία που αυτο ορίζει βέβαια, παρακρατώντας φυσικά τα οφειλόμενα

  7. Mαρκος avatar
    Mαρκος 28/07/2014 13:09:47

    Πολυ καλο το μετρο,δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να μεταβιβαζουμε ακινητα ο ενας στον αλλον και να πληρωνουμε φορους,το μοναδικο σπιτι που εχω ανηκει στον προπαππου μου και φυσικα δεν με ενδιαφερει να το μεταβιβασω σε εμενα αφου ετσι ουτε χρειαζεται να πληρωσω καποιο φορο μεταβιβασης ουτε καποιους αλλους τρεχοντες φορους.Οποιος ανοιγει λακκους πεφτει ο ιδιος μεσα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.