#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/12/2010 16:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γαλλική πρόταση για οικονομική κυβέρνηση στην Ευρωζώνη



Τη δημιουργία μιας ισχυρής οικονομικής κυβέρνησης στην Ευρωζώνη πρότεινε η Γαλλίδα υπουργός Οικονομικών Κριστίν Λαγκάρντ.

Σε συνέντευξή της στη γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung "SZ" (Ζιντόιτσε Τσάιτουνγκ 23.10.10), σημειώνει πως η οικονομική κυβέρνηση πρέπει να συμπεριλαμβάνει τις 16 χώρες της Ευρωζώνης, αλλά να μπορούν να προστεθούν στη συνέχεια και άλλες χώρες, μοντέλο, που η κ. Λαγκάρντ χαρακτηρίζει «Φόρμουλα 16 συν».

Σύμφωνα με τη Γαλλίδα υπουργό, η οικονομική κυβέρνηση θα πρέπει να δίνει την έγκρισή της κάθε φορά που μία χώρα παίρνει αποφάσεις οικονομικού και πολιτικού περιεχομένου οι οποίες έχουν αντίκτυπο και στις άλλες χώρες.

Η πρώτη αντίδραση στις δηλώσεις Λαγκάρντ ήρθε από το Βερολίνο και ήταν αρνητική.

Ο υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Ράϊνερ Μπρούντερλε χαρακτήρισε κακή την πρόταση σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Μια τέτοια ευρωπαϊκή οικονομική κυβέρνηση δεν αποτελεί ένα καλό σχέδιο. Εκείνος ο οποίος τείνει προς μια ευρωπαϊκή οικονομική κυβέρνηση οδεύει σε έναν κακό δρόμο».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 23/12/2010 16:51:53

    Ευρωφοβικη Δοροθεα, παλι εκανες την βρωμια σου.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/12/2010 16:54:25

    εγώ είμαι με τον Ράϊνερ Μπρούντερλε

    • SM avatar
      SM @ archaeopteryx 23/12/2010 17:38:39

      Είσαι με αυτό που είπε ή με αυτό που εννοούσε; Γιατί από όσο θυμάμαι η Γερμανία δεν ήθελε , έλεγε, να χάσει το μάρκο...Και νομίζω ότι άλλο εννοεί...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ SM 23/12/2010 18:13:46

        α, φίλε μην τον κάνεις πολύπλοκο... Δεν θέλω να μου επιστρέψουν λάφυρα με αντάλλαγμα την ψυχή μου.

        Τώρα, αν βγούν σοσιαλιστές και εκεί, θα ακούω h++p://www.youtube.com/watch?v=4Luxw7Lfqls σε μόνιμη φάση. Ή θα μετακομίσω στο ...Κουρδιστάν.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ archaeopteryx 24/12/2010 11:38:17

      Πάλι καλά που είσαι θαυμαστής της ομοσπονδιακής Αμερικής...

  3. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 23/12/2010 17:38:15

    ...είπαμε, τα λάφυρα δεν επιστρέφονται!
    Αν και Αρχαίε,μετά τίς εκλογές τους, μπορεί να δείς μια διαφοροποιημένη version, the next step of control πού λένε....

  4. blackpeteg avatar
    blackpeteg 23/12/2010 17:59:31

    Μήπως είναι το πρώτο βήμα για την Ευρω-μεσογειακή ένωση που είχαν προτείνει παλαιότερα οι Γάλλοι;

    • man8os avatar
      man8os @ blackpeteg 23/12/2010 18:07:04

      Ελπιζω προς αυτη τη κατευθηνση να κινηθουμε. Μια ενιαια Ευρωπη με 2 μπλοκ, βορειο και νοτιο.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/12/2010 21:05:06

    Παγιες θεσεις των δυο χωρων.Παντα η Γαλλια ηθελε μια οικονομικη κυβερνηση στην ευρωζωνη και παντα η Γερμανια την απερριπτε.
    H Ελλαδα αρχαιε ειναι με τη Γαλλια και εννοω και τα δυο κομματα ΝΔ,ΠΑΣΟΚ.
    Απλως ο Γιωργος εχει προχωρησει πολυ και οραματιζεται και παγκοσμια κυβερνηση.