#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/02/2011 19:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αρνήθηκε την πρόταση η ALPHA BANK



Ολόκληρη η ανακοίνωση – άρνηση των μετόχων της Alpha Bank έχει ως εξής:

Σε απάντηση της από 18ης τρέχοντος επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, η "Alpha Τράπεζα Α.Ε." (η "ΑLPHA") ανακοινώνει ότι, στις 18 Ιανουαρίου 2011, έλαβε μη αιτηθείσα (unsolicited) έγγραφη πρόταση της "Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος Α.Ε." (η "ΕΘΝΙΚΗ") περί συγχωνεύσεως των δύο πιστωτικών ιδρυμάτων δια απορροφήσεως της ALPHA από την ΕΘΝΙΚΗ.
Ειδικότερα η πρόταση, μεταξύ άλλων:
(Α) Διελάμβανε ότι η συγχώνευση θα διενεργείτο δυνάμει σχέσεως ανταλλαγής 11 κοινών μετοχών εκδόσεως της ALPHA προς 8 μετοχές εκδόσεως της ΕΘΝΙΚΗΣ, και
(Β)Παρέθετε τις εκτιμώμενες ωφέλειες εκ της συνενώσεως των πιστωτικών ιδρυμάτων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας νέων πηγών εισοδήματος και εξοικονομήσεως δαπανών.
Εν συνεχεία, η ALPHA υπέγραψε με την ΕΘΝΙΚΗ σύμφωνο εμπιστευτικότητος, το οποίο, μεταξύ άλλων, προέβλεπε ως καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων επί της προτάσεως, την 18η Φεβρουαρίου 2011, και εισήλθε σε διερευνητικές συνομιλίες μετά της ΕΘΝΙΚΗΣ, επικουρούμενη από ειδικούς προς τούτο συμβούλους.
Κατ' ακολουθίαν, το Διοικητικό Συμβούλιο της ALPHA, στην από 18ης Φεβρουαρίου 2011 συνεδρίασή του, απεφάσισε ομοφώνως, μετά προσήκουσα μελέτη των όρων της, όπως απορρίψει την πρόταση, λαμβάνοντας υπόψη, αφενός μεν την αβεβαιότητα που η τρέχουσα συγκυρία δημιουργεί, αφετέρου το περιεχόμενο της προτάσεως, οι όροι της οποίας κρίνονται ασύμφοροι για τους μετόχους της ALPHA.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. RYaN avatar
    RYaN 18/02/2011 19:07:46

    Την προηγούμενη φορά που έγινε απόπειρα είχαν αρνηθεί τα στελέχη της Alpha γιατί πίστευαν (μάλλον βάσιμα) ότι αρκετοί από αυτούς θα χάσουν σημαντικό μέρος από τα bonus τους. Τώρα πάλι το ίδιο έγινε?

  2. anonymous avatar
    anonymous 18/02/2011 19:08:30

    Καλύτερα, θα πάει η Εθνική στα 3 Ευρώ.

  3. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 18/02/2011 19:09:42

    Fast track χυλοπιτα.

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/02/2011 19:11:27

    "υπό τους παρόντες όρους", λένε.
    Απλά να επαναλάβουμε οτι η πρόταση της Εθνικής υπεβλήθη στις 18 Ιανουαρίου.
    Τώρα γιατί αποφάσισαν το πρωϊ να ανακοινώσουν την πρόταση της Εθνικής και το βράδυ την απόρριψη της Αlpha, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε.

  5. kakofonix avatar
    kakofonix 18/02/2011 19:13:14

    Διάβαζε πίσω από τις λέξεις:
    Απορρίπτεται με τους υπάρχοντες όρους, στη γλώσσα της Άλφα (αν ξέρατε πόσο καλά την ξέρω…) σημαίνει Yes

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ kakofonix 18/02/2011 19:17:26

      μπορείς να γίνεις πιο σαφής??γιατί σημαίνει yes??μήπως κρύβετε κάτι άλλο??

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ περήφανος δεξιός 18/02/2011 19:20:43

        Παζαρεύουν οφίτσια.

        Κατά τα άλλα η απόφαση είναι πολιτική, μάλλον αντιπερισπασμός του παιδιού.

        Δεν έχει νόημα να ενώνεις δύο φούσκες σε μία...

        • kakofonix avatar
          kakofonix @ kakofonix 18/02/2011 19:23:46

          Αυτό το ''τρέχουσε συγκυρία'' είναι όλα τα λεφτά!
          Οι της Άλφα ξέρουν πολύ καλά ότι δεν έχει κανένα νόημα η συγχώνευση, αλλά, αν είναι να γλύψουν κανένα κόκκαλο, θα ενδώσουν.

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/02/2011 19:23:03

    Οι μιλημένοι και μερικοί τυχεροί πάντως, το έβγαλαν το μεροκάματο της ..χρονιάς!
    Σε μια μέρα!

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Κώστας Ροδινός 18/02/2011 19:25:50

      Ναι, πρώτα έβγαλαν τη φήμη ότι πάει σε αύξηση κεφαλαίου και η μετοχή έπεσε στο γκρεμό και μετά ανακάλυψαν τη συγχώνευση. Η διακύμναση είναι τρομακτική. Για εισαγγελέα είναι...

  7. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 18/02/2011 19:24:17

    Ο kakofonix, έχει δίκιο! Αν και συνομιλούν οικονομολόγοι, η γλώσσα είναι διπλωματική! Οι "υπάρχοντες όροι", μπορούν να βελτιωθούν, να ανασχηματιστούν ή και μερικοί να διαγραφούν! 'Έτσι είναι αυτά τα "κοντράτα"! Δεν πέφτει ο ένας στην αγκαλιά του άλλου, ως ρομαντικός ερωτευμένος! Η υπόθεση θα τραβήξει! Εκείνο που μένει να δούμε είναι πιο θα είναι το κόστος, γιατί θα υπάρξει, σε θέσεις εργασίας!

  8. kakofonix avatar
    kakofonix 18/02/2011 19:27:09

    500 καταστήματα και 5.000 εργαζόμενοι, απλά περισσεύουν.

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/02/2011 19:28:28

    Δες τι έγινε σήμερα και στις άλλες τράπεζες.
    Η Ανάσταση του Λαζάρου!

  10. neotera avatar
    neotera 18/02/2011 19:42:05

    Ξαναζεσταίνουν την "Δυνατή Ελλάδα". Οι οικονομικοί συντάκτες στα κουρελοκάναλα σήμερα αναπέμπουν ελεγείες στον Μολώχ της τραπεζαλητικής ως βάλσαμο στις πληγές των θυμάτων της φτώχειας. Αιδώς στα παλιόβλαχοι !

  11. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 18/02/2011 19:42:35

    σηκωνει σκονη η κυβερνητικη διοικηση της εθνικης για να καλυψουν τον αχρηστο για το ποστο που εχει,υπουργο οικονομικων.

  12. maraki avatar
    maraki 18/02/2011 20:18:53

    Κρίμα!!! Το αλαζονικό αποτυχημένο ανθρωπάκι θα πάθει την πλάκα του.
    Θα τρέχει πάλι να συκοφαντεί τους πιθανούς διαδόχους του με τα παπαγαλάκια που πληρώνει για να αγοράσει χρόνο!!!
    Βιάστηκε να πανηγυρίσει ο καταστροφέας Παπακωνσταντίνου

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ maraki 18/02/2011 21:34:20

      άλλος είναι το παπαγαλάκι, μαράκι μου.

  13. Στεγόσαυρος avatar
    Στεγόσαυρος 18/02/2011 21:05:18

    Κακα τα ψεματα οι τραπεζες δεν δινουν δανεια (δεν εχουν πωλησεις) οποτε τα υποκαταστηματα μπαινουν μεσα. Λογω δυσπραγιας τα επομενα χρονια τα μισα υποκαταστηματα ειναι περιττα. Πως θα γινει αυτο? Εγω ξερω τραπεζα η οποια ανοιγει ΝΕΑ!!! καταστηματα για να απασχολησει προσωπικο που βαραει μυγες. Κανενας δεν τολμα να απολυσει η να κλεισει υποκαταστημα γιατι φοβαται το BANK-RUN. Οποτε υποχρεωτικα θα παμε σε συγχωνευσεις για να κανουν οικονομιες κλιμακος και να εχουν δικαιολογια για κλεισιμο καταστηματων χωρις να τις κατηγορησουν οτι εχουν προβλημα.

  14. ierofantis avatar
    ierofantis 18/02/2011 21:11:57

    Καλησπέρα,

    Σύνήθως η φιλική πρόταση εξαγοράς προϋποθέτει περίοδο διαπραγματεύσεων μιας ορισμένης διάρκειας πχ ενός μήνα.

    Δεύτερον, κατά την περίοδο αυτή, τα μέρη διεξάγουν τη συζήτησή τους, υπό συνθήκες απόλυτης μυστικότητας. Εξ ου και το σύμφωνο εμπιστευτικότητας που είχαν υπογράψει τα μέρη.

    Τρίτον οι συζητήσεις διεξάγονται από τα μέρη μεσω ομάδας διαπραγματευτών.

    Τέταρτον, μετά την περίοδο συζητήσεων υπάρχει η καταληκτική ημέρα (σήμερα) που ανακοινώνεται α) η πρόταση στο ευρύ κοινό και β) η απόφαση του δεχόμενου την πρόταση. Κρίσιμος είναι ο χρόνος. Η ανακοίνωση της Εθνικής είδε το φως της δημοσιότητας το μεσημέρι της Παρασκευής, μερικές ώρες πριν κλείσει η αγορά του Χρηματιστηρίου και η απάντηση της Αλφα, το βράδυ στα δελτία των 8...

    Η πρόταση είχε ένα χαρακτηριστικό που είναι σημαντικό υπό τις σημερινές περιστάσεις. Δεν περιλαμβάνει καθόλου μετρητά. Αυτό μπορείτε να το εκτιμήσετε ελεύθερα.

    Επίσης, συνήθως οι μεγάλες συμφωνίες χαλάνε για ασήμαντα πράγματα, όπως τα θέματα του management, τα οφίκια. Και αυτό μπορείτε να το εκτιμήσετε ελεύθερα.

    Αυτό όμως που εγώ βλέπω είναι ότι στην ουσία επιδιώχθηκε μέσω της πρότασης μια τεχνητή προσπάθεια να αναστηθεί πολιτικά το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης. Η απάντηση της Αλφα ίσως μεταφράζεται και ως απόσυρση της εμπιστοσύνης των παραδοσιακών ιδιωτών τραπεζιτών από την κυβέρνηση εξαιτίας των παλινωδιών της, στην οικονομική πολιτική. Εκτός από τις συγχωνεύσεις και τα μεγάλα deal κάθε τράπεζα έχει να διαχειριστεί ένα διαρκώς επιδεινούμενο επενδυτικό περιβάλλον, μειωμένη και όλο και πιο ακριβή πρόσβαση στη ρευστότητα της ΕΚΤ, πελάτες που καταρρέουν από τα βάρη και πλέον απειλούν με πτώχευση αν δεν εξασφαλίσουν αναχρηματοδότηση, μεγάλα δημόσια έργα που έχουν χρηματοδοτηθεί με δάνεια και είτε είναι στάσιμα είτε υφίστανται πίεση από διάφορους παράγοντες (πχ κίνημα δεν πληρώνω κλπ).

    Αυτά είναι παράμετροι που κάθε σοβαρός τραπεζίτης θα πρέπει να πάρει υπόψη του. Ακόμη, κανείς δεν πάει να βάλει το κεφάλι του στον ντορβά, όταν η αγορά ενδεχομένως έχει ήδη αρχίσει να οσμίζεται ότι η κυβερνητική παράταξη πλέον κλονίζεται σοβαρά και ότι το ενδεχόμενο αλλαγής πολιτικού σκηνικού φαντάζει πιθανό. Δεν αποκλείω μάλιστα και ορισμένοι παράγοντες της αγοράς πλέον να έχουν αρχίσει συστηματικά την αποδόμηση της παρούσας κυβέρνησης ως επικίνδυνης για την ομαλή και αδιατάρακτη συνέχιση της οικονομικής τους πορείας.

    Αυτό το "εν ευθέτω όροις" μάλλον μου φαίνεται ότι είναι σα να λένε ότι "παιδιά της Εθνικής (δηλαδή παιδιά της Κυβέρνησης), καλή η πρόταση αλλά δεν σας βλέπουμε και για πολύ καιρό ακόμη σε θέση να παίρνετε αποφάσεις..."

    Μάλλον κερδίζουν χρόνο και ίσως αφήνουν τα πράγματα να εξελιχθούν διαλυτικά για το κυβερνητικό σχήμα. Άλλωστε, σε ενδεχόμενη μεταβολή στη κυβέρνηση, μπορεί οι ευκαιρίες για οργανική ανάπτυξη αντί συγχωνεύσεων να είναι καλύτερες, και δεν θα ήταν σοφό να δεσμευτεί τώρα κανείς, ειδικά αν το σκηνικό που υποστηρίζει μια πρόταση ή την πατρονάρει, αρχίζει να εμφανίζει διαλυτικά φαινόμενα.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ ierofantis 18/02/2011 22:28:12

      Αξιόλογη ανάλυση, όπως συνηθίζεις.
      Δεν υπάρχουν πολλά να συμπληρώσει κάποιος.

      Δίνω έμφαση στη διπλωματικότατη φράση περί συγκυρίας, που ουσιαστικά είναι μομφή προς το παιδί, δηλαδή του λένε με τακτ, εδώ ο κόσμος καίγεται...

      Πίσω από τις άφρονες προθέσεις του παιδιού βλέπω και μια διάθεση της Τρόικας να εξασφαλίσει εγυυήσεις, όπως ακριβώς προσπαθεί να κάνει με την ακίνητη περιουσία. Βλέποντας ότι μια αναδιάρθρωση θα γκρεμίσει εν μία νυκτί τις ελληνικές τράπεζες, προσπαθεί να κρατικοποιήσει τις δύο μεγαλύτερες και να πετάξει το μπαλάκι της φούσκας στο κράτος.

      Μεγάλη είναι επίσης η πιθανότητα το παιδί να επιθυμούσε να προβάλλει μια ''επιτυχία'' για να ενισχύσει τη (δυσχερέστατη) θέση του.

      Μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια όσον αφορά την Άλφα είναι η στελέχωση του δικτύου της.

      Καθώς η τράπεζα αυτή λειτουργοούσε ως οικογενειακή επιχείρηση, το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού είναι κουμπάροι, γιοι, κόρες, φίλοι, ρουσφέτια κ.λπ.

      Ακόμα και πριν λίγα χρόνια, τα παιδιά των υπαλλήλων προσλαμβάνονταν επιλεκτικά (συμβατικός όρος) στην τράπεζα αεξαρτήτως άλλων προσόντων. Το γεγονός αυτό εξασφάλιζε και μια ιδιότυπη ''πίστη'' προς τη διοίκηση. Είνια αξιοσημείωτο, ότι στην τράπεζα αυτή δεν απεργούσε κανείς.

      Αυτό σημαίνει σε απλά ελληνικά. ότι όταν μετά τη συγχώνευση έρθει η ώρα των χιλιάδων απολύσεων, η διοίκηση θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να απολύει ''τα δικά της παιδιά''.
      Παρόλα αυτά, η κατάσταση της τράπεζας αυτής είναι τόσο άσχημη, που προκειμένου να πάρει παράταση, θα μπορούσε να συγχωνευτεί ακόμα και με την Proton Bank!

      • svetlana avatar
        svetlana @ kakofonix 19/02/2011 00:23:57

        Επειδή μάλλον δεν γνωρίζεις τα πράγματα εκ των έσω, στην ΑΛΦΑ δεν συμμετέχει κανείς στις απεργείες τις τελευταίας εικοσαετίας όχι επειδή οι υπάλληλοι είναι "δικά της παιδιά" αλλά λόγω της τραγικής κατάστασης που είχε προκύψει κατά τη διάρκεια της μεγάλης απεργείας του 1989... Τότε που το ΠΑΣΟΚ και ο τότε εργατοπατέρας πρόεδρος και νυν ιδιοκτήτης χρηματιστηριακής ΠΟΥΛΑΡΙΚΑΣ είχαν αποφασίσει να κλείσουν την ΤΡΑΠΕΖΑ. Και για να μη ξεχνιώμαστε το 2000 η ΑΛΦΑ εξαγώρασε την ΙΟΝΙΚΗ... και η τελευταία πρόσληψη παιδιών υπαλλήλων μέσω διαγωνισμού έγινε στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και πριν την εξαγωρά της ΙΟΝΙΚΗΣ. Τις τελευταίες ώρες έχουν γραφτεί του κόσμου οι ανακρίβειες σε όλα τα Blogs. Και κάτι τελευταίο... Όσο είναι ο Κωστόπουλος στο τιμόνι της ΑΛΦΑ, δεν πρόκειται να γίνει κανενός είδους ξεπούλημα. Μιλάμε για έναν άνθρωπο με αρχές, ήθος και ιστορία... Ο μοναδικός έλληνας Τραπεζιτής που σέβεται την προσωπική του ιστορία και τις ζωές των υπαλλήλων του...

        • kakofonix avatar
          kakofonix @ svetlana 19/02/2011 10:44:01

          Γνωρίζω προσωπικά δεκάδες περιπτώσεις παιδιών υπαλλήλων που προσλήφθηκαν από το παράθυρο μετά το 2000, κυρίως διευθυντών. Έχω και ονόματα αλλά δεν είναι σωστό. (Χ.....ας, Π...άς, Σ....ου, Π....ου και δεν εχει τελος).

          Αυτά με τον Πουλαρίκα είναι last year. Η πικρή αλήθεια είναι ότι η μία συνδικαλιστική παράταξη είναι χρόνια τώρα σε αγαστή συνεργασία με τη διοίκηση, η οποία τους ταϊζει κανονικά και δίνει λίγα ψίχουλα (bonus) στο προχωπικό. Εξ ού και οι μη απεργίες.

          Ο κ. Κωστόπουλος έχει απωλέσει από καιρό τον ουσιαστικό έλεγχο της τράπεζας, ήδη από το 2002 (βλ. Μαντζούνης). Συμφωνώ για το ήθος του ανδρός και την αξιοπρέπειά του, αλλά πλέον είναι διακοσμητικός.

          Η απαράδεκτη αυτή τράπεζα έχει απωλέσει εδώ και καιρό την έξωθεν καλή μαρτυρία και στελέχη της συμμετείχαν σε καραμπινάτες απάτες.

          Σου θυμίζω την υπόθεση κορυφαίου στελέχους θυγατρικής, μπλεγμένο σε μίζες και υπερεκτιμήσεις ακινήτων με τις ευλογίες διευθυντών και χρηματοδοτικών κέντρων (Χ....ης, άλλο ένα παιδί που προσλήθφηκε και ανέβηκε την ιεραρχία με ασανσέρ). Η υπόθεση περιλαμβάνει και την προείσπραξη πλαστών συναλλαγματικών συν προεισπράξεις στεγαστικών από εργολάβο ενώ οι οικοδομές ήταν ακόμα..... αέρας. Βρίσκεται στα δικαστήρια έπειτα από μηνύσεις εξαπατημένων πελατών.

          Μἀλλον δεν θέλετε να τα γνωρίζετε καλά τα πράγματα ή προπαθείτε να σώσετε τα προσχήματα.

  15. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 18/02/2011 21:44:19

    A εγώ τα τελευταία 2 χρόνια έχω αναπτύξει αλάνθαστο κριτήριο στα οικονομικά: αφού εξυμνεί ο κύριος Παπακωνσταντίνου και το Μεγ κάλο κανάλι, όπως με Πειραιώς και ΤΤ - Αγροτική ....

    ΥΓ

    quiz για την παρέα αν πχ πουληθεί το ΤΤ και η Αγροτική σε ιδιωτική τράπεζα η γη και τα ακίνητα που κατέχουν είναι ιδιωτικά ή δημόσια;
    Γιατί κάποιοι θα φέρουν και νόμο ότι δεν θα πουληθεί δημόσια γη....

  16. ierofantis avatar
    ierofantis 18/02/2011 21:47:53

    Να το επεκτείνω λίγο το ερώτημά σου...

    Η παραγωγική - διατροφική υποδομή της χώρας θα ελέγχεται από ιδιωτικά κεφάλαια ή όχι και τι σημαίνει αυτό ως προς την αυτάρκεια τροφίμων των ... ιθαγενών;

  17. RYaN avatar
    RYaN 18/02/2011 22:21:00

    Μία συγχώνευση βγάζει άπλυτα από τα συρτάρια και σκελετούς από τα υπόγεια.
    Μήπως κάποιοι αποφεύγουν με νύχια και με δόντια τη γενική καθαριότητα?

  18. epifylaktikos avatar
    epifylaktikos 19/02/2011 00:59:25

    άλλοι γελάνε κι άλλοι θα κλαίνε... γιατί όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο kakofonix 5000 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ απλά ... θα βρεθούν ξαφνικά χωρίς αντικείμενο και θέση ! δε βαριέσαι θα ανέβουν κι αυτοί στο fast track της ανεργίας
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΡΕ ΓΑΜΏΤΟ

  19. ARISTOMENIS VIGILANT avatar
    ARISTOMENIS VIGILANT 19/02/2011 05:57:05

    Τι 8 - 11, με την ΕΤΕ πνιγμένη στα ΟΕΔ (Ομόλογα ΕΛΛηνικού Δημοσίου)???
    Ακόμα Και με το 1 - 1 χάρη της κάνουν...
    Ο κυρ Γιάννης είναι γάτα και τους περιμένει στη γωνία..
    Αν γίνει δε και δυνατό haircut θα τους πάρει και τις θυγατέρες για ιστιοπλοία...

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ ARISTOMENIS VIGILANT 19/02/2011 10:46:17

      Στον αντίποδα ο κυρ Γιάννης έχει μια φόυσκα στο ενεργητικό του από τα ακίνητα, που άμα σκάσει θα βρωμίσει μέχρι τη Νέα Υόρκη!

  20. dimka avatar
    dimka 19/02/2011 09:36:04

    Καλημέρα.
    Αλλο ένα βρώμικο παιχνίδι εξελίσεται σε βάρος των τραπεζουπαλλήλων.

    Πόσα ποιά παραδείγματα να δούμε για να καταλάβουμε οτι πίσω απο όλα αυτά κρύβονται οι καλές!!!! διοικήσεις περιμένοντας στην γωνία τα 30 δις - και πόσα αλλα κάτω απο το τραπέζι - που τους υποσχέθηκαν.
    Απο την άλλη πλευρά δεν υπάρχει κερδοφόρα τράπεζα λόγω επισφαλειών και μη χορήγησης δανείων τα έσοδα τους έχουν συρικνωθεί επικίνδυνα βάλτε και τις επιδοτήσεις στα επιτόκια για νέα χρήματα βουλιάζουν μέρα με την μέρα.

    Το μάρμαρο το πληρώνουν οι εργαζόμενοι. Για ρωτήστε πόσοι παίρνουν υπερωρίες οι bonus και το χειρότερο όλων είναι οι απειλές.
    Χαρακτηριστικά παραδείγμματα ( φυσήξτε την άμμο να φανεί το διαμάντι που κρύβεται μέσα σας για να μπορεί να έχει κέρδη ο μέτοχος και εσείς δουλειά ).