03/02/2010 16:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντίθετοι στην αύξηση των καυσίμων

Την πλήρη διαφωνία των επαγγελματιών της Θεσσαλονίκης για την αύξηση της φορολογίας των καυσίμων, εκφράζει ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της πόλης (ΕΕΘ), Μιχάλης Ζορπίδης, με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου και τον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου.

    Ζητά δε, να επανεξεταστεί η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα και να επιλεγούν, αντ΄ αυτής, «μέτρα που δεν επιβαρύνουν υπέρμετρα τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα».

    Στην επιστολή υπογραμμίζεται ότι η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα «πλήττει όλους τους Έλληνες[...], αυξάνει τα κόστη για τις επιχειρήσεις και δημιουργεί το υπόβαθρο για νέες πληθωριστικές πιέσεις».

    Σύμφωνα με τον κ.Ζορπίδη, η εμπειρία του παρελθόντος δείχνει ότι οι κερδοσκόποι θα εκμεταλλευτούν την αύξηση «για να φορτώσουν νέα καπέλα στις τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων». Δυστυχώς, προσθέτει, «δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην ικανότητα του ελεγκτικού μηχανισμού να πατάξει τους κερδοσκόπους»._

Την αντίθεσή της στην αύξηση των φόρων στα καύσιμα εξέφρασε κια η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος. Όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση, «με επίκληση την κρίση η κυβέρνηση διάλεξε για μια ακόμη φορά τον πλέον εύκολο δρόμο για να εισπράξει φόρους και να επιρρίψει τα βάρη της κρίσης στους βενζινοπώλες και τους καταναλωτές».

Η ΟΒΕ καλεί την κυβέρνηση να κτυπήσει άμεσα το λαθρεμπόριο καυσίμων, από το οποίο όπως αναφέρει μπορεί να εισπράξει πολλαπλάσιους φόρους επιβάλλοντας ταυτόχρονα φορολογική δικαιοσύνη και εξυγιαίνοντας την αγορά.

Σημειώνει ακόμη ότι η κρίση έχει ήδη επιφέρει μείωση της κατανάλωσης ως 20% και κάθε νέα αύξηση της τιμής, σε συνδυασμό με τη μείωση των διαθέσιμων εισοδημάτων των καταναλωτών, θα οδηγήσει σε νέα μείωση της κατανάλωσης που θα ακυρώσει στη πράξη το μέτρο.

Οι βενζινοπώλες εκφράζουν εξάλλου φόβους ότι με αφορμή τις αυξήσεις τιμών που θα επιφέρει η αύξηση του ΕΦΚ θα αρχίσει και πάλι κυνήγι μαγισσών σε βάρος του κλάδου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 03/02/2010 21:23:36

    Κατι περισσοτερο ασο ολους πρεπει να ξερουν οι βενζινοπωλες για το λαθρεμποριο καυσιμων, που εχει εκτοξευσει στα υψη αρκετους λαθρεμπορους που δειχνουν μαλιστα και μουρη. Γιατι το κουβερνο (και η αντιπολιτευση) δεν τους καλουν σε μια ειδικη επιτροπη στη Βουλη να πουν ολα οσα γνωριζουν. Δηλαδη, για το πως γινεται το λαθρεμποριο αλλα και απο ποιους, ξεκαθαρες κουβεντες και οχι μασημενα λογια, οπως ακουσα οτι το ελεγε η κουμπαρα του μπατζανακη του αδελφου της πεθερας του και αλλα παρομοια. Το θεμα του λαθρεμποριου των καυσιμων πρεπει να το γνωριζου ν πολυ καλα και σε βαθος και οι τελωνειακοι, οι οποιοι κανουν μοκο. Βλεπετε, ειναι πολλα τα λεφτα, οπως και οι διακλαδωσεις και τα υπογεια αλληλοσυμφεροντα...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ xenitemenos21 03/02/2010 21:28:12

      Γιατί οι λαθρέμποροι καυσίμων, ιδιαίτερα της Δυτ. Αττικής, αποτελούν μερικούς από τους καλύτερους χρηματοδότες ορισμένων πολιτικών, βουλευτών τε και υπουργών.
      Ένας δε ιδιαίτερα προβεβλημένος κοινωνικά, επιχειρηματικά και αθλητικά, νεόκοπο "τζάκι" με ανεξήγητες πέραν του Ατλαντικού επιχειρηματικές επιτυχίες, φημολογείται σαν κρυφό ταμείο του κυβερνώντος κόμματος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xenitemenos21 03/02/2010 21:43:08

      Αν και δίνεις αρκετά στοιχεία, ωστόσο δεν πάει το μυαλό μου κάπου συγκεκριμένα...

    • Orestios avatar
      Orestios @ xenitemenos21 03/02/2010 21:45:32

      Προφήτη, συμβαίνουν αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα? Δεν το πιστεύω!!!! :)

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/02/2010 21:58:02

    Γράφω και ονόματα, άμα λάχει, αλλά θα κυνηγάνε το Φάκτορα.

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Προφήτης 03/02/2010 22:11:19

      Δεν νομιζω οτι ειναι ταμιας του κυβερνωντος κομματος αυτος που υπονοεις εαν εχω καταλαβει καλα.Αλλη οικογενεια εκ Κρητης ειναι που του εδωσε τα συμβολαια για τις περαν του ατλαντικου δουλειες.Εαν υπονοεις το αιλουροειδες οπως τα λεω ειναι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Προφήτης 03/02/2010 22:39:29

      Η οικογένεια εκ Κρήτης, αν είναι αυτή που νομίζω και κάνει τις ίδιες δουλειές, τον αγαπάει πολύ αυτόν, γιατί έκανε φυλακή αντί γι' αυτούς για λαθρεμπόριο καυσίμων και μόλις βγήκε από τη φυλακή τον φτιάξανε από ευγνωμοσύνη.

    • Soustom avatar
      Soustom @ Προφήτης 04/02/2010 00:14:09

      Δ-έν Μ-πορώ ,δεν μπορώ...
      χωρίς Δικέφαλο Αετό!!!

      Α ρε λησμονημένες Πατρίδες!

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Προφήτης 04/02/2010 12:56:38

      Αυτον εννοω.Μονο που δεν εκανε φυλακη.Απλα τραβηχτηκε στα δικαστηρια.Παντως για να ειμαστε σωστοι,καμμια σχεση δεν εχει με το κυβερνων κομμα.

  3. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 03/02/2010 23:43:50

    Για κοιταξτε λιγο παραπισω, στην εποχη του Αντρεα, εκει υπηρξε η βαση της εξορμησης του - οι ναυτικοι λενε οτι το λαδι (το πετρελαιο, δηλαδη) βρωμαει αλλα αφηνει πολλα λεφτα... Για να καταλαβετε περισσοτερα κοιταξτε τις "κοινωνικες" εκδηλωσεις του νεου μας πριγκιπα και εκει θα εντοπισετε την "πηγη" της ισχυος του που δεν παραλειπει να παρισταται ειτε αυτοπροσωπως, ειτε δια του υιου!
    Και μια που μιλαμε για πετρελαια, σε ναυτιλιακο site διαβασα πριν λιγες μερες οτι η εταιρια Athinian Tankers, συμφεροντων του κυριου Μινωα Κυρικου παρελαβε το σουπερ τανκερ (VLCC) "Athιnian Success", μεταφορικης ικανοτητας 300.000 τοννων αργου, το οποιο ενταχθηκε στο νηολογιο των Marshall Islnds, στο οποιο εχει γραμμενα και τα αλλα πλοια του ο ιδιοκτητης του ANTENNA.
    Στο ιδιο site αναφεροταν οτι το εν λογω νηολογιο εχει γραφειο στην Ελλαδα, μαλιστα μοστραριζε και τη φωτογραφια του επικεφαλης, δηλαδη στη ναυτιλιακη Ελλαδα αφηνουμε τον οποιονδηποτε να μας αρπαζει μεσα απο τα χερια πλοια που θα μπορουσαν να συνεισφερουν στον τοπο! Ειναι δε ενυπωσιακο οτι στο συγκεκριμενο νηολογιο κατευθυνονται αμεσως μετα την παραλαβη τους απο τα ναυπηγεια πολλα ελληνοκτητα πλοια, συνηθως πολυ μεγαλης χωρητικοτητας...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xenitemenos21 03/02/2010 23:52:36

      Δεν πάει έτσι στη ναυτιλία, τα πλοία τα αφήνεις να σηκώσουν τη σημαία που θέλουν. Πάλευε το ελληνικό κράτος κατά των ξένων σημαιών, μέχρι που κατάλαβε ότι πολεμάει εις βάρος της οικονομίας του, γιατί τα πλοία πηγαίνουν έτσι κι αλλιώς στην ξένη σημαία και δεν υπάρχει τρόπος να το εμποδίσεις. Δεν ήταν politically correct να δεχτείς την ξένη σημαία και η μόνη κυβέρνηση που κατάφερε να τη δεχτεί ήταν η χούντα, που δημιούργησε και τα κίνητρα του αναγκαστικού νόμου 89 για την ξένη σημαία, σχεδόν μόλις εξελέγη. Τα κίνητρα αυτά διατηρήθηκαν και επεκτάθηκαν και από όλες τις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις, διότι ήταν ο μόνος τρόπος για να κρατήσουν θέσεις εργασίας για τη διοίκηση της ναυτιλίας στην Ελλάδα. Διότι προδικτατορικά, οι θέσεις εργασίας αυτές, όσες αφορούσαν την ξένη σημαία, έφευγαν κυρίως για Λονδίνο.

      Τα πλοία έχουν προπέλα και φεύγουν. Η ρήση είναι του Καραμανλή νομίζω, του θείου, όταν του είχαν τεθεί ανάλογα διλήμματα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xenitemenos21 03/02/2010 23:55:16

      Για να μην παρεξηγηθεί αυτό που έγραψα, εννοείται ότι τα κίνητρα για την ελληνική σημαία είναι σαφώς μεγαλύτερα και ισχυρότερα και είναι και συνταγματικά κατοχυρωμένα. Στην ουσία αυτό που λέει ο αναγκαστικός νόμος 89 είναι ότι κατοχυρώνει το αφορολόγητο της ναυτιλιακής δραστηριότητας, ακόμη και με ξένη σημαία (και όχι μόνον με ελληνική, που κατοχυρώνεται το αφορολόγητο στο Σύνταγμα, αφορολόγητο με την εξαίρεση του ειδικού φόρου επί πλοίων).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.