18/10/2012 21:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ανεστάλη η διαπραγμάτευση της μετοχής της Google

 

Σεισμό στη Wall Street προκάλεσαν τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε η Google. Η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης στο Διαδίκτυο ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του έτους κάθετη πτώση της κερδοφορίας της κατά 20%.

Η ανακοίνωση της Google

Η είδηση πυροδότησε ξεπούλημα των μετοχών της εταιρείας, ενώ «γύρισε» σε αρνητικό έδαφος ολόκληρη τη νεοϋορκέζικη κεφαλαιαγορά, έπειτα από ένα σερί τεσσάρων κερδοφόρων συνεδριάσεων. Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι, η μετοχή της Google, αφού έφθασε να χάνει το 11% της αξίας της, αποφασίστηκε η αναστολή της διαπραγμάτευσής της.

Ειδικότερα η Google ανακοίνωσε για την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου κέρδη 2,18 δισ. δολαρίων ή 9,03 δολαρίων ανά μετοχή. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 10,65 δολαρίων ανά μετοχή. Τα έσοδα που κατέβαλαν στην εταιρεία οι διαφημιστές για κάθε «κλικ» των πελατών υποχώρησε κατά 15% το τρίμηνο σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Οι ειδικοί ερμηνεύουν τα αποτελέσματα της Google ως ένδειξη ότι τα «εργαλεία» της εταιρείας χάνουν την ελκυστικότητα και την αξία τους για τους διαφημιστές. Κάποιοι αναλυτές μιλούν επίσης για «γκάφα» της εταιρείας, ενδεχομένως και της διοίκησης της Wall Street, επειδή τα απογοητευτικά αποτελέσματα ανακοινώθηκαν μεσούσης της συνεδριάσεως και όχι μετά το πέρας αυτής.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=479985

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τέας avatar
    Τέας 18/10/2012 21:49:00

    Χαρά η apple!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Τέας 18/10/2012 22:28:10

      Επόμενο ήταν. Όταν φτιάχνεις λειτουργικά (βλέπε Android) που τα μοιράζεις τζάμπα για να κατασκευάζονται ακόμα και φτηνιάρικες μαϊμουδοκινεζιές των 50 ευρώ, το επόμενο αναπόφευκτο στάδιο είναι να ξεπέσεις τόσο στα μάτια των επενδυτών, ώστε να αρχίσουν οι βουτιές των κερδών.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Αυριανιστής 18/10/2012 23:35:14

        Μπα, η εξαγορά της Motorola μάλλον φταίει... Η Google κερδίζει από τις διαφημίσεις.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Τέας 18/10/2012 22:39:40

      περιμενε θα τους δεις κι'αυτους σε λιγο
      -10% μεχρι στγμησ τον Οκτ. και γραφουμε
      στο σοφτγουερ εχουν αρχισειι να το χανουν το παιχνιδι
      και στο χαρντγουερ με 7'' ipad δεν βλεπω μεγαλες προκοπες..
      Αμαζον - για σιγουρια

  2. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 18/10/2012 22:11:39

    Κάποιοι θα τις αγοράσουν με το κιλό αύριο και έπρεπε να πέσει αρκετά η τιμή σήμερα.
    Στο Χρηματιστήριο ούτε το κατούρημα δεν είναι τυχαίο.

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 19/10/2012 01:20:06

    Είναι μεγάλος ο αριθμός χρηστών του διαδικτύου οι οποίοι χωρίς τις βασικές γνώσεις διαφήμισης και χωρίς επίγνωση του διαδικτυακού κινδύνου, επενδύουν στο Adwords PPC (Pay Per Click) σύστημα, ("όπου αν δεν ξέρεις καλά τι κάνεις, το πουκάμισό σου χάνεις"), πιστεύοντας στις φρούδες υποσχέσεις των διαφόρων απατεώνων (fly by night pies), για δήθεν γρήγορο πλουτισμό. Και όταν τα (σχεδόν) μηδενικά αποτελέσματα των πανάκριβων διαφημίσεων, τούς επαναφέρουν στη σκληρή πραγματικότητα, οι διαφημιζόμενοι αυτοί έχουν ήδη επενδύσει και χάσει σε χρόνο, χρήμα κι εμπιστοσύνη στις όντως εκπληκτικές δυνατότητες για την έντιμη δημιουργία πλούτου στο διαδίκτυο και χωρίς το πολυαναμενόμενο ROI (Return On Investment), χωρίς απόσβεση της αρχικής τους επένδυσης, δηλαδή.

    «Τα έσοδα που κατέβαλαν στην εταιρεία οι διαφημιστές για κάθε «κλικ» των πελατών υποχώρησε κατά 15% το τρίμηνο σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.»

    Η διαδικτυακή (όπως και η offline) διαφημιστική επιτυχία, δεν είναι ποτέ τυχαία. Χρειάζονται γνώσεις γραφής έξυπνων, πρωτότυπων και σύντομων διαφημιστικών μηνυμάτων (text ads) που κεντρίζουν το αγοραστικό ενδιαφέρον και κάνουν τη διαφορά μέσα σε πλαίσιο, σε ειδικές σελίδες, επενδύοντας σε ποιοτικές διαφημιστικές καμπάνιες (Premium Campaigns), σε επιλεγμένο χρόνο (αρχή, μέση, τέλος της εβδομάδας, πρωϊ, μεσημέρι, ή βράδυ, γιορτές, αργίες κλπ), σε συγκεκριμένες πάντα χώρες, για εξειδικευμένες αγορές (niche markets), προς στοχευμένες ομάδες (group targets): (φύλο, ηλικίες, ;έγγαμοι, άγαμοι, μορφωτικό επίπεδο, κοινωνικό status, αγοραστική δύναμη, ιδιοκατοίκηση, ενοικίαση, αυτοκίνητο, δίκυκλο, hobies..), χρήση Links-Key-Codes (Κώδικες-Κλειδιά Συνδέσεων) για να μαθαίνουμε ποιές διαφημίσεις μάς δίνουν αποτελέσματα π.χ. αγορές/πωλήσεις προϊόντων/υπηρεσιών, εγγραφές νέων μελών.. (αυτές κρατάμε) και ποιές Οχι (αυτές διακόπτουμε για εξοικονόμιση χρημάτων), γνώσεις επιλογής των κρίσιμων Λέξεων-Κλειδιών (Για την επιλογή οποίων την ευθύνη φέρουν οι webmasters και Οχι oι πανάκριβες Google, Yahoo, MSN, AOL, CNN, Lycos)..

    Ηλεκτρονικό Εμπόριο = Υπομονή + Επιμονή + Προβολή
    (Αδιάκοπη Ποιοτική Προβολή – Νοn stop Quality Promotion)

  4. Nik avatar
    Nik 19/10/2012 12:27:08

    Dimi, ξεχνάς κάτι απλό: είναι στοιχειώδης εμπορική σοφία να πηγαίνεις κατευθείαν στον κοινό σου και να μην εξαρτάσαι από την όποια Google να σου κάνει τον PPC δραγομάνο, και μάλιστα μεθυσμένο (προβάλλει διαφημίσεις πχ ποδηλάτων όταν διαβάζεις άρθρα για ατυχήματα με ποδήλατα!). Αυτό προφανώς το καταλαβαίνουν όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες που φάγαν τα μούτρα τους, και τα φράγκα τους με το PPC αεροπλανάκι. You can fool some of the people κλπ.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Nik 19/10/2012 13:32:39

      Nik, συμφωνούμε. Τα ίδια με διαφορετικά λόγια, λέμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.