#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/12/2012 16:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αναστέλλονται οι πλειστηριασμοί για την πρώτη κατοικία



Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που θα δημοσιευτεί εντός της ημέρας, μετά από πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης, αναστέλλονται μέχρι 31 Δεκεμβρίου του 2013 οι πλειστηριασμοί για την πρώτη κατοικία και οι εξώσεις στις εμπορικές μισθώσεις.

Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα προαιρετικής λειτουργίας των καταστημάτων και των επιχειρήσεων για τις δύο επόμενες Κυριακές, ενόψει των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικόλας avatar
    Νικόλας 17/12/2012 18:50:50

    Δεν κατάλαβα γιατί να αναστέλλονται οι πλειστηριασμοί α' κατοικίας; Ή όλοι οι πλειστηριασμοί να αναστέλλονται ή κανένας. Οι άλλοι που πληρώνουν τα δάνειά τους κορόιδα είναι δηλαδή;

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Νικόλας 17/12/2012 21:13:36

      Νικόλα, είμαι σίγουρη πως εσύ θα περάσεις πρώτα τη νεοφιλεύθερη περίοδο ως φοιτητής και ως εργαζόμενος θα καταλήξεις κκε μ-λ! :ρ

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Β.Κ.Σ. 18/12/2012 00:38:16

        Χαχαχα καλύτερα νεοφιλελεύθερος παρά κκε μ-λ πάντως :P Διαφωνώ με κρατικές παρεμβάσεις σε τέτοια θέματα πάντως. Είτε έχεις δάνειο για πρώτη κατοικία είτε για δεύτερη πιστεύω πρέπει να έχεις ίδια αντιμετώπιση.

        Καταλαβαίνω ότι ίσως κάποιος πήρε ένα σπιτάκι και τον πετάνε στο δρόμο και μου είναι δυσάρεστο αλλά έτσι είναι το καπιταλιστικό σύστημα, με τα ωραία του και με τα στραβά του. Όπως επίσης και υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ένα πιάτο φαί. Αλλά γιατί να χαρίζεται δάνειο σε κάποιον που αγόρασε διαμέρισμα 200τ.μ. στη Γλυφάδα σαν πρώτη κατοικία για παράδειγμα; Δεν είναι άδικο;

        • sofia or8h avatar
          sofia or8h @ Νικόλας 18/12/2012 08:49:48

          δεν θα υπερασπιστώ τα 200 μ2 στην Γλυφάδα,ακραίο παράδειγμα έφερες,αλλά τα 60-80 μ2 μιας οικογένειας σε γ ζώνη ,που έμειναν και άνεργοι,ειναι δίκαιο αυτό?
          και ποιος μίλησε για χάρη?αυτοί που έμειναν άνεργοι θα έχουν ενα σπιτάκι και θα το χρωστάν και τα δισέγγονα τους,ενω εσυ ο καλοπληρωτής θα το εξωφλήσεις χωρίς άλλους τόκους.

    • Δημήτρης Π. avatar
      Δημήτρης Π. @ Νικόλας 17/12/2012 21:55:10

      Προφανώς δεν έχεις δει τι γίνεται στην Ισπανία, όπου δικαστικοί επιμελητές πετάνε έξω από το σπίτι τους όσους δεν έχουν να πληρώσουν τα δάνειά τους. Εκτός αν τα έχεις δει, και σου άρεσαν.

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Δημήτρης Π. 18/12/2012 01:10:51

        Δεν εννοει αυτό.
        Προφανώς και πρέπει να σκεφτει ενα Κράτος εκτός απο αυτόν που δυσκολεύεται να πληρώσει και αυτόν που συνεχίζει να πληρώνει κανονικά,ώστε να μην νοιώθει ο μπιπ της υπόθεσης και σταματήσει να πληρώνει και αυτός!!.

  2. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 18/12/2012 04:28:43

    Ετσι ακριβως! Γιατι ξερω ηδη ατομα που αν και οριακα , με τη βοηθεια συγγενων, θα μπορουσαν να δινουν καποια χρηματα για το στεγαστικο τους, ετοιμαζονται να δηλωσουν σταση πληρωμων! Και μετα ειναι να μην νοιωθουμε κοροιδα οσοι στερουμαστε , για να ειμαστε συνεπεις στις πληρωμες μας??
    Αρα ας σταμητησουν γενικα οι πλειστηριασμοι. Να χαριστουν και τα χρεη , που λεει κι συριζα, κι οτι απομεινει απ τις καταθεσεις μας, να χρησιμοποιηθει, για τη ...αναπτυξη της χωρας. Παμε μπροστα ολοι μαζι με Αλ ΤΣιπρα... αργα ή γρηγορα θα παρεις ΕΣΥ, πανμεγιστε Αλεξη, το τιμονι αυτης της χωρας.

    • spider avatar
      spider @ Μικρασιάτης 18/12/2012 10:32:39

      Οπως τα λες θα συμβούν φίλε Μικρασιάτη...