Αναγκαστική δήμευση των καταθέσεων θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ αν έλθει στην εξουσία
10/05/2014 16:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αναγκαστική δήμευση των καταθέσεων θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ αν έλθει στην εξουσία

Ο Ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει, ότι σε περίπτωση που ο κ. Τσίπρας κερδίσει τις εκλογές, θα προκαλέσει εκροή καταθέσεων (bank run), κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος, και τελικά, χρεοκοπία.

Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, με αφορμή τη συνέντευξη του επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλη Γλέζου στην «Ελευθεροτυπία», όπου μιλά για «εσωτερικό αναγκαστικό δανεισμό», δήλωσε:

Ο επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μανώλης Γλέζος αποκαλύπτει σε σημερινή συνέντευξη του(Ελευθεροτυπία) , ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «θα κάνει εσωτερικό αναγκαστικό δανεισμό για εισοδήματα πάνω από ένα όριο». Δηλαδή, αναγκαστική δήμευση των καταθέσεων, όπως έγινε στην Κύπρο.

Ο Ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει, ότι σε περίπτωση που ο κ. Τσίπρας κερδίσει τις εκλογές, θα προκαλέσει εκροή καταθέσεων (bank run), κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος, και τελικά, χρεοκοπία.

Ο κ. Τσίπρας συνειδητά επιδιώκει την καταστροφή για να επιβεβαιωθεί η μιζέρια του…

Ο Ελληνικός λαός δεν θα του το επιτρέψει!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. drider avatar
    drider 10/05/2014 16:19:17

    Στην Κύπρο δεν ήταν δανεισμός.

    • GJ avatar
      GJ @ drider 10/05/2014 17:28:19

      Γιατί εδώ θα είναι? Από πού θα τα βρει να τα επιστρέψει από τις Γερμανικές αποζημιώσεις που θα πάρει ή από τα 60 δις του ΓΑΠ?

    • χαβιάρης avatar
      χαβιάρης @ drider 10/05/2014 18:20:23

      Γιατί στην Ελλάδα θα είναι; :)

  2. Ραβινος avatar
    Ραβινος 10/05/2014 16:44:01

    Οσο παει ξεκαθαριζει για μια ακομη φορα η επιλογη ψηφου .Απο την μια πλευρα οι κρατικοδιαιτοι συριζοχαρουμενοι τεμπελχαναδες που περιμενουν με ετοιμη την κουταλα για την χυτρα με το φαι και απο την αλλη οι εργατες τεχνης και γνωσης που προσπαθουν για την προοδο και την προσωπικη & οικογενειακη τους επιτυχια γεμιζοντες την χυτρα με το φαι .Να δουμε ποιοι θα επικρατησουν τελικα .Το σιγουρο ειναι οτι οι εισφεροντες στην χυτρα δεν ειναι τοσο κοροιδα να συνεχισουν την συμμετοχη τους .Με την οψεποτε επκρατηση {που δεν προκειται } της συριζοσυμμοριας μην τους ειδατε και μην τους απαντησατε σε αλλη γη σ'αλλα μερη.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Ραβινος 11/05/2014 00:23:35

      στο καλό......

  3. GEORGE FILOS avatar
    GEORGE FILOS 10/05/2014 17:30:22

    Πέστα Γλέζο μήπως ξυπνήσουν μερικοί που νομίζουν ότι οι Συρριζαίοι θα μοιράζουν λεφτά. Οι λιγούρηδες θα πέσουν επάνω στις οικονομίες, που έχουν κάνει όσοι κάνουν το σκατό τους παξιμάδι ενώ οι ξύπνιοι τα έχουν φυγαδεύσει.

  4. Ντεκος avatar
    Ντεκος 10/05/2014 17:31:33

    οχι μωρε απλά το 45% των καταθεσεων θα τσιμπήσει για να δωσει επιδόματα χαρτοκόπτη και για να ξανααγοράσει τον ΟΤΕ , Αλλα θα καταργησει το χαρατσι , αυτο που το πας

  5. airman avatar
    airman 10/05/2014 17:47:54

    Να διευκρινισθεί ότι δεν μιλάμε για (υποτιθέμενη) νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στις επικείμενες Ευρωεκλογές, αλλά για τις εθνικές εκλογές, οι οποίες έχουν το χρόνο τους. Υ.Γ. Όποιος έχει χρόνο για χάσιμο, μπορεί να ασχοληθεί και με τέτοια σενάρια έμπνευσης του κ. Γλέζου. Προφανώς εκεί στην Κουμουνδούρου έχουν και ως φαίνεται στο άμεσο μέλλον θα έχουν ακόμα περισσότερο!

  6. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/05/2014 18:26:54

    Άν πρόκειται για τις μη εξασφαλισμένες (το μερίδιο των άνω των 100.000 - καλύτερα θα πρότεινα άνω των 200.000) καλά και άγια θα κάνει. Αρκεί βέβαια να γίνει με πανευρωπαικό συντονισμό - περιλαμβανομένης και της Ελβετίας. Που σημαίνει ότι μη εξασφαλισμένες καταθέσεις Ελλήνων πολιτών ή εταιριών με κύριους μετόχους Έλληνες στην Barclays ή στην UBS η στις Παρθένες Νήσους (Βρετανικό έδαφος), θα αντιμετωπισθούν με τον ίδιο τρόπο: Βαθύ κούρεμα. Χωρίς αυτή την εντελώς απαραίτητη προυπόθεση, άν δεν είναι προεκλογική σαχλαμάρα, θα είναι "γλυκό χάδι με το αριστερό χέρι" στους "πολυμήχανους όλο φιγούρα". Κύριοι Σταθάκη, Μηλιέ, Δραγασάκη και Τσακαλώτο, do you understand;

    • Nikos avatar
      Nikos @ Uncle Stgm 10/05/2014 19:48:32

      Θείε είναι το ωραιότερο και σωστότερο σχόλιό σου στο antinews εδώ και 4 χρόνια! Συμφωνώ και επαυξάνω! Αυτή είναι Η ΛΥΣΗ κι ας λένε μπαρούφες περι Τσίπρα. Θα αποδείξει εμπράκτως οτι είναι Αριστερά και όχι άλλο ένα golden boy των Τραπεζών? Γι αυτό λέω οτι η δοκιμή του στην εξουσία είναι μονόδρομος. Αν δεν γίνει ούτε αυτό , είμαστε να φεύγουμε για τα καράβια... * Το αυτό ισχύει για τους μισθούς . "Κούρεμα" των άνω των 2000 ευρώ το μήνα και συμπίεση των άλλων προς τα κάτω.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Nikos 11/05/2014 08:01:25

        Ο Γλέζος έχει απλοική σκέψη περί τα οικονομικά. Αν κάνουμε τσαμπουκάδες και επαναστάσεις στη μέρκελ, είναι σίγουρο ότι δεν περνάνε. Το ξέρει ο κάθε τσοπάνης στα βουνά αυτό, εκτός από μερικούς μπαρουφάκηδες που πιστεύουν στις μπλόφες και νομίζουν ότι όσα γινονται στις ταινίες ,σαν το κεντρί, μπορούν να εφαρμοστούν στην αληθινή ζωή. Πάμε παρακάτω. Λεφτά από τους εξαποδώ κομμένα ,ως δανεικά. πού θα βρεθούν λοιπόν τα ευρόπουλα για μπαίνουν στα ΑΤΜ και να τα παίρνουν στο τέλος του μήνα οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι? Άναφέρω μονο αυτούς γιατί εκεί είναι το πρόβλημα ,το πραγματικό, για το εγχώριο σύστημα. Οι έχοντες μεγάλες καταθέσεις θα τις ξαποστείλουν, είναι το μόνο σίγουρο, το έκαναν πετυχημένα στην αρχή της κρίσης και δεν θα πιαστούν στη φάκα από τον δραχμαζάνη. Αν δεν τυπώσουν δραχμές, θα τυπώσουν χαρτιά υγείας με την μεγάλη σφραγίδα του μπαχαλιστάν μας, θα γράφουν μεγαλοπρεπώς ευρώ και θα δοθούν στους....δημόσιους υπάλληλους έναντι του μισθού τους. Εσωτερικός δανεισμός ονομάζεται. Με τις τράπεζες κλειστές, τα ΑΤΜ να μην δίνουν πάνω από κανά πενηντάρι την βδομάδα, τα λαμόγια μας να κάνουν πάρτι με τα τρόφιμα και τα φάρμακα , ξέρουν αυτοί δεν μας δίνουν οι εξαποδώ κλπ κλπ, τα βενζινάδικα να δίνουν βενζίνα με δελτίο και άλλη τιμή στα κανονικά ευρά και άλλη στα κολόχορτα, πόσες μέρες νομίζετε ότι μπορεί να αντέξει μια κυβέρνηση ατζαμήδων και κολλημένων στο 1917, όταν το χρήμα μεταφέρονταν με πλάκες χρυσού από χώρα σε χώρα? Η δήμευση των καταθέσεων μόνο αιφνιδιαστικά μπορεί να επιβληθεί, αλλιώς είναι αυτοκτονία. Χάθηκε πιά αυτή η ευκαιρία. Αν το δοκίμαζε ο θλιβερός αρχικηπουρός το 2009 ,πριν βγούν τα ευρά από την χώρα, θα πετύχαινε μεν ,αλλά δεν φτάνει. Οσα και να μαζέψει το κράτος ,αν δεν φτιάξει ένα σοβαρό σύστημα διαχείρισης και ελέγχου θα χαθούν σε ένα δυό μήνες, όχι χρόνια. Το μπάχαλο του ταμείου που δημιουργήθηκε από τον χοντρό Κωστάκη, όπου όλοι άρπαζαν όσα έβρισκαν στο συρτάρι και κανείς δεν έβαζε είναι χαρακτηριστικό. Τα λαμόγια μας είχαν καλομάθει και το πάρτι ήταν τεραστίων διαστάσεων, χωρίς να το διατυμπανίζουν. Μόνο στο χώρο της υγείας έφευγαν δέκα δίς το χρόνο, πόσα να μαζέψεις με εσωτερικό δανεισμό? Επομένως αγαπητοί φίλοι μην περιμένετε αυξήσεις μισθών, κουρέματα των πλουσίων και των λαμογιών. Το παιχνίδι αυτό θα πλήξει τους πολλούς, αλλιώς δεν μπορεί να εφαρμοστεί, και πολλοί είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι που πληρώνονται από κρατικό χρήμα, που το ξεχνάμε συνεχώς, δεν υπάρχει. Ούτε μια βδομάδα δεν στέκεται η χώρα με κλειστές τράπεζες και ΑΤΜ χωρίς λεφτά...Ποιος εσωτερικός δανεισμός και κουραφέξαλα.. Ο πανταλάκης έβγαλε τα ευρά του έξω, προφανως διάβασε το σχέδιο για την περίπτωση αυτή , και δεν θα είναι τόσο αγαθός για να του τη φέρει ο δραχμαζάνης και ο Γκλέζος. Πάλι οι πολίτες θα την πληρώσουν αν δοκιμαστεί κάτι παρόμοιο. Και μόνο με το ενδεχόμενο αυτό, αν αρχίσει να γίνεται υπαρκτή σαν πιθανότητα, ούτε σε εκλογές δεν θα προλάβουμε να φτάσουμε. Οι τράπεζες θα έχουν καταρεύσει σε μια βδομάδα. Αν δεν υπογράψει ο μικρός αλέξης ότι μετά τις εκλογές θα είναι συνεργάσιμος και τα υπόλοιπα είναι μερικές βλακείες περί λιονταριών και λαγωών, δεν θα υπάρχει χώρα να παραλάβει και να διοικήσει...Θα τους πάρουν με τις πέτρες οι συνταξιούχοι και τον γκλέζο και τον δραχμαζάνη,όταν τα ΑΤΜ είναι θα κλειστά μια βδομάδα πριν τις εκλογές και οι΄τράπεζες θα έχουν κατεβασμένα ρολά...

        • Nikos avatar
          Nikos @ ορεσείβιος 11/05/2014 09:56:09

          Φίλε Ορεσείβιε, έχεις την εντύπωση οτι αν βγεί ο Τσίπρας Πρωθυπουργός και πάει στις Βρυξέλλες αλήθεια την επόμενη μέρα: "Λεφτά από τους εξαποδώ κομμένα,ως δανεικά".? Δεν νομίζω. Απεναντίας εγώ πιστεύω οτι θα του στρώσουν και αυτοί το κόκκινο χαλί και όταν βγεί απο την Ευρωπαική λιμουζίνα, οι φρουροί στις Βρθξέλλες θα βαρέσουν προσοχή για χάρη του. Και γεύμα προς τιμήν του νεοεισερχόμενου θα παραθέσουν και "εμείς ανέκαθεν τιμούμε την Ελλάδα" θα του πουν. Και μετά θα αρχίσουν οι γνωστές διαπραγματεύσεις για να δούμε πως θα διαχειριστούμε με τον καλύτερο τρόπο την νέα κατάσταση ώστε να μην έχουμε και επανάληψη του φαινομένου και σε μεγάλες χώρες που είναι πάνω απο το 2% στην Ευρώπη. Και όπως ξέρεις στην ΕΕ οι διαπραγματεύσεις όταν αρχίζουν, πάντα τελειώνουν με τον γνωστό Τούρκικο τρόπο της μοιρασιάς όσων μπήκαν στο τραπέζι. Ούτε επαναστάσεις, ούτε ανατροπές θα υπάρξουν. Απλά θα μας δώσουν κάτι τις παραπάνω για να μην φωνάζουμε άλλο. Κάπου αλλού λες: "Οι έχοντες μεγάλες καταθέσεις θα τις ξαποστείλουν, είναι το μόνο σίγουρο, το έκαναν πετυχημένα στην αρχή της κρίσης και δεν θα πιαστούν στη φάκα από τον δραχμαζάνη." Αλήθεια πιστεύεις σοβαρά οτι αυτοί που το έκαναν στην αρχή της κρίσης έχουν ξαναφέρει μέσα τις καταθέσεις τους ? Ούτε ένα σέντσι δεν έχουν ξαναφέρει φίλε Ορεσείβιε και δεν θα ξαναφέρουν αν δεν ξαναανέβουν οι τιμές στα ακίνητα και μάλιστα αν η άνοδος αυτή δεν σταθεροποιηθεί. Δεν τά έφεραν για να πάρουν τόκο απ' τις Ελληνικές τράπεζες... "πού θα βρεθούν λοιπόν τα ευρόπουλα για μπαίνουν στα ΑΤΜ και να τα παίρνουν στο τέλος του μήνα οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι?" Διαψεύδεις λοιπόν τον Σαμαρά που λέει οτι παράγουμε αρκετά (τουρισμός, ναυτιλία, εξαγωγές κλπ) ώστε όχι μόνο να έχουμε και να μοιράζουμε πλεόνοασμα, αλλά αυτό θα το έχουμε μόνιμα πλέον?

          • foros1 avatar
            foros1 @ Nikos 11/05/2014 12:29:45

            Νίκο, δυστυχώς για μας, οι Βρυξέλλες θα "κάνουν την πάπια" μόνο αν πιστέψουν ότι ένα "εξαποδώ" θα κάνει την ευρωζώνη τους "γαία πυρί μειχθήτω"! Η Ελλάδα όμως μάλλον είναι μικρή για κάτι τέτοιο πλέον....

          • Nikos avatar
            Nikos @ foros1 12/05/2014 15:02:29

            Δυστυχώς όχι μόνο για μας φίλε Foros1, αλλά για όλη την ΕΕ και το κόσμο όσο οι 10-12 άπληστοι μέχρι θανάτου Υπερτραπεζίτες μας κυβερνούν. Ο Τσίπρας συμφωνεί μαζί σου γι αυτό και σε όλες τις ομιλίες του στην Ευρώπη δεν παύει να το λέει οτι η Ελλάδα είναι απλά το φυτίλι αν δεν μαζευτούν ΟΛΟΙ οι "Νότιοι" να απειλήσουν την Ευρωζώνη οτι θα γίνει "Κούγκι" , δεν αλλάζει τίποτε. Το πολύ πολύ να δώσουν στην Ελλάδα κανα-δυό "κοινωνικά μερίσματα" ακόμα...

  7. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/05/2014 18:35:56

    Ενας και ο αυτός ισολογισμός είναι. Στην αριστερή σελίδα του βιβλίου έχει τις liabilities (υποχρεώσεις, τα στοιχεία παθητικού, δηλ. το δημόσιο χρέος). Στη δεξια είναι τα assets (περιουσιακά στοιχεία, τα στοιχεία ενεργητικού, δηλ. ιδιωτικός πλούτος). Για να φέρεις σε ισορροπία ενεργητικό και παθητικό, πρέπει να μεταφέρεις από την αριστερή σελίδα στη δεξιά. Με άλλη γλώσσα ειπωμένο, να "κουρέψεις" και στις δύο σελίδες. Τα απλά τραπεζικά λογιστικά αυτό λένε. Και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κάνεις σωστό το κουτσό τραπέζι: Κόβεις μόνον το αφύσικα ψηλό πόδι. "Αριστεροί και δεξιοί σύντροφοι" με τις ωραίες οικονομικές σπουδές, αυτά τα ξέρετε πολύ καλύτερα από μένα.

  8. guest avatar
    guest 10/05/2014 19:37:06

    Η συντριπτική πλειοψηφία που πλέον δεν εχει καταθέσεις λογω ανεργίας και υπερφορολογησης σκοτίστηκε αν καταρρεύσουν οι τράπεζες

    • παν avatar
      παν @ guest 11/05/2014 20:42:44

      και τα 160δις ποιανου ειναι νομιζεις ,των ολιγαρχων; δε νομιζω.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/05/2014 20:47:48

    Για ποιες μη- εξασφαλισμένες λες Uncle; Αυτά ισχύουν για περίπτωση χρεωκοπίας τραπεζών.Εδώ δεν υπάρχει καμμιά χρεωκοπία.Μόλις ανακεφαλαιοποιήθηκαν και μπηκαν μεσα και ξενα κεφαλαια.Δεν μιλα για την περιπτωση αυτη,μιλα για αρπαγη για να χρηματοδοτησει το Δημοσιο. Και σιγα μη γινει πανευρωπαικό κουρεμα επειδη το θελουν οι παρανοικοι της Κουμουνδουρου. Θα τους κοψουν τη χρηματοδοτηση και αφου φανε τα λεφτα των καταθέσεων θα τελειωσουν ή θα τυπωσουν δραχμες.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 10/05/2014 21:22:24

      Μα πριν από 15 μέρες το ίδιο είπε ο Ντάισεμπλουμ για τους νέους κανόνες ανακεφαλαιοποίησης τραπεζών απο 1/1/2015, με λίγο διαφορετικά λόγια: Όταν σε συστημική τράπεζα υπάρχει μαύρη τρύπα, πρώτα κουρεύονται τα τραπεζικά ομόλογα, μετά οι μη εξασφαλισμένες καταθέσεις, και μονο στο τέλος μπαίνει δημόσιο χρήμα του Μηχανισμού - ως "δάνειο προς ιδιώτη" (καμμιά σχέση με δημόσιο προυπολογισμό πιά). Έχεις την εντύπωση ότι οι 4 συστημικές τράπεζες έχουν εξασφαλίσει όντως κεφαλαιική επάρκεια με την πρόσφατη τροφοδοσία (γύρω σο 10 % των ΙΚ) απο funds - του Paulson και άλλα; Του λόγου μου, όχι. Το αντίθετο. Άν ήξερες αγαπητέ πόσο ψηλά τιμολογούν ακόμη τις υποθήκες στεγαστικών δανείων του 2000 - 2008, θα τρόμαζες. Και κάτι επιχειρηματικά θαλασσοδάνεια, που δεν τα έχουν ξεγράψει... Η φούσκα εξακολουθεί να έχει μέσα πολύ αέρα. Τα 10 δις του Paulson και των άλλων έχουν απέναντι 50 δις "τόννους σκελετών". Θα χρειαούν άλλα 40 - 50 δις. Βέβαια ο Πόλσον και οι λοιποί που μπήκαν, χαμένοι δεν θα βγούν. Έχουν ήδη 8 - 10 % core capital στις 4 τράπεζες. Ωε γνωστόν, όταν φθάσεις το 10 % προστατεύεσαι μέσω των warrants - και με το παραπάνω. Έτσι ακριβώς, ο Ντμίτρι Ριμπλόβλεφ έχει σήμερα δική του, ολόδική του την Τράπεζα Κύπρου. Παρά το βαθύ κούρεμα μετοχών, ομολόγων και καταθέσεων. Είχε φροντίσει να έχει 10 %.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 10/05/2014 21:39:30

      Πρώτο καμπανάκι: Η Κομισιον και η Eurostat δεν συνυπολόγισαν για το 2013 το ποσό της ανακεφαλαιοποίησης τραπεζών στο Ελληνικό δημόσιο έλλειμμα. Ο Χάνς Βέρνερ Ζίν που είναι ξύπνιος, αμέσως έπιασε που το πάνε και άρχισε να διαμαρτύρεται: "Μα η Ελλάδα δεν έχει πρωτογενές πλεόνασμα αλλά έλλειμμα. Ξεχάσατε τις τράπεζες. Οι κανόνες". Οι κανόνες άλλαξαν. Πάει η εποχή (2011) που η Ιρλανδία παρουσίασε ετήσιο έλλειμμα 33 % λόγω τραπεζών. Αλλά είπαμε: Κάποιος πρέπει να χρεωθεί τη λέζα, αλλοιώς πως θα κλείσουν τα βιβλία; Δεύτερο καμπανάκι: Γιατί αντέστρεψαν πολιτική απέναντι στις εδώ τράπεζες τα Funds Paulson & Co (που μιλούσε επί 3 χρόνια για έξοδο απο το ευρώ), Fairfax, Βaupost, York; "Εάν από τις προβλέψεις και διαγραφές δανείων που έχουν πάρει οι ελληνικές τράπεζες επιστρέψουν χρήματα τότε τα κέρδη θα είναι τεράστια για τους ξένους επενδυτές. Τα καθυστερούμενα δάνεια διαμορφώνονται σε 75 δισ. ευρώ- και πολλά από τα προβληματικά ήδη βρίσκονται σε ειδικές διευθύνσεις των Τραπεζών (όπως στην Πειραιώς, στην Eurobank κα) προκειμένου να αξιοποιηθούν και να πωληθούν ως πακέτα προς ξένους επενδυτές, είτε να χρησιμοποιηθούν για να αντληθούν κεφάλαια..." (Δ. Παφίλας) http://global-chessboard.blogspot.gr/2014/05/funds.html

    • George N avatar
      George N @ ψυχραιμια 11/05/2014 18:46:00

      Δεν μπορούν να φάνε τα λεφτά των καταθέσεων γιατί αυτές έχουν γίνει δάνεια. Μάλιστα τα δάνεια που έχουν δοθεί είναι 60 δις πιο πολλά από τις καταθέσεις και 80+ από αυτά είναι κόκκινα. Ο μόνος τρόπος για να φας τις καταθέσεις είναι να αναγκάσεις αυτόν που δεν πληρώνει το στεγαστικό του να το εξοφλήσει και εσύ να κάθεσαι δίπλα στον ταμία για να τα πάρεις. Άρα για να φτάσεις στο ψητό πρέπει να λύσεις ένα άλλο πρόβλημα πρώτα. Πώς αναγκάζεις κάποιον που δεν έχει λεφτά να πληρώσει? Αν το καταφέρουν αυτό πάνε για νόμπελ οικονομίας σε χρόνο dt. Οι τελευταίες προσπάθειες πάντως με το αεικίνητο δεν πήγαν πολύ καλά.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ George N 12/05/2014 12:04:28

        Οι τράπεζες λειτουργούν σαν "ανάποδο μαγαζί": Οι καταθέσεις που δέχονται είναι παθητικό (υποχρεώσεις, liabilities), γιατί η τράπεζα τις "χρωστά" στους καταθέτες και κάποτε πρέπει να τις πληρώσει. Τα δάνεια που δίνουν είναι ενεργητικό (περιουσιακά στοιχεία, assets), γιατί οι οφειλέτες τα χρωστουν στις τράπεζες και κάποτε θα τα επιστρέψουν σ΄αυτές. Δεν χρειάζεται να πάρουν τις καταθέσεις με μορφή ρευστού χρήματος. Απλώς θα μεταφέρουν στον ετήσιο ισολογισμό απο τη μία σελίδα στην άλλη, το ποσοστό των καταθέσεων που "κουρεύεται υπέρ πατρίδος". Έτσι ο ισολογισμός (balance sheet) θα αλλάξει. Το παθητικό (Π) θα μικρύνει, το ενεργητικό (Ε) θα μείνει σταθερό. Δηλαδή η "τρύπα" (Π-Ε) θα μικρύνει ή και θα εξαφανιστεί. Την πρακτική διαφορά θα την καταλάβεις μόνον όταν πάς να αποσύρεις την κατάθεση σου (άν είσαι μη εξασφαλισμένος καταθέτης). Το μέρος που κουρευτηκε δεν θα υπάρχει. Μέχρι τότε καμμιά μεταφορά υλικού χρήματος δεν χρειάζεται. Απλά λογιστικά μόνον...

        • George N avatar
          George N @ Uncle Stgm 12/05/2014 12:59:24

          Συμφωνώ. Απλά έλεγα ότι μια υποθετική κυβέρνηση συριζα δεν μπορεί να πληρώσει μισθούς και συντάξεις όπως φαντάζεται δλδ με μια απλή επίσκεψη στο ATM των τραπεζών. Ούτε μπορεί να δώσει νέα δάνεια για την ανάπτυξη, όπως λένε, από τις καταθέσεις. Γιατί αυτές οι καταθέσεις έχουν ήδη γίνει κάτι άλλο. Λογιστικά σαφώς παίζουν όλα μέχρι και να χαρίσεις δάνεια, εξαφανίζοντας αντίστοιχες καταθέσεις ή να πεις ότι τα δάνεια πια τα χρωστάνε στην κυβέρνηση κι όχι στις τράπεζες και οι καταθέτες να πάνε να κουρεύουν αυγά. Στο τέλος της ημέρας όμως ο λαός στο super market θα κάνει window shopping και όχι shopping. Αν βασίζονται σε τέτοιες συνταγές δεν θα βγάλουν βδομάδα. Αν η αγορά καταλάβει ότι τέτοια σκέφτονται δεν θα προλάβουν να ορκιστούν.

  10. Αντιγόνη avatar
    Αντιγόνη 10/05/2014 20:56:41

    Ευτυχώς που δεν έχουμε 100.000 € τελικά! Αλλά ούτε 10.000 € έχουμε..... :-( Πάλι οι έρμοι οι έχοντες θα κατατρομάξουνε. Ε, πια. Πάρτε τα και από αυτούς ν΄απελευθερωθούνε !

    • Nikos avatar
      Nikos @ Αντιγόνη 11/05/2014 09:58:52

      Οπως πάντα σωστή και τετράγωνη η λογική σου αγαπητή Αντιγόνη...

  11. Marcelos avatar
    Marcelos 10/05/2014 21:13:22

    Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι... Έχουν 65 χρόνια εκεί στην Αριστερά που ονειρεύονται να πάρουν τα σπίτια και τις οικονομίες όσων δεν είναι (κρυφο)κομμουνιστές... "Αναγκαστικός εσωτερικός δανεισμός"... Μάλιστα... Ποιοι θα δανείσουν, με ποια κριτήρια, για πόσον καιρό, ποια ποσά και πότε θα επιστραφούν δεν μας λέει. Εάν μάλιστα αναλογιστεί κανείς το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, νομιμοποίηση όλων των ΛΑΘΡΟμεταναστών οι οποίοι κατόπιν θα δικαιούνται να φέρνουν και τις οικογένειές τους, τότε καταλαβαίνετε όλοι για ποιον χτυπάει η καμπάνα: για όποιον έχει δουλειά με μισθό άνω των 500 Ευρώ και ιδιόκτητη κατοικία πάνω από 50τμ... Και φυσικά για όποιον δεν είναι κομμουνιστής (κρυφός ή φανερός)... Έλα Γλέζο στα Γιάννενα και πάρε μου εμένα το πατρικό στο χωριό που στέλνω εγώ λεφτά από το εξωτερικό για χαράτσια και Ε9 χωρίς να έχω ζήσει ποτέ εκεί. Έλα Γλέζο να το πάρεις και φέρε και τους ομοϊδεάτες σου να ξαναγίνει εκεί ότι έγινε το '48-'49...

  12. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 10/05/2014 21:52:06

    Σε λιγο θα βαλουν και χαρατσι στα ακινητα

    • Nikos avatar
      Nikos @ Simon Bolivar 11/05/2014 10:52:15

      Θα επιτρέψουν και τους πλειστηριασμούς Α' κατοικίας...

      • Simon Bolivar avatar
        Simon Bolivar @ Nikos 11/05/2014 11:09:12

        Μην σου πω και εισφορά αλληλεγγύης με τέλος επιτηδεύματος .

      • foros1 avatar
        foros1 @ Nikos 11/05/2014 11:55:01

        αποκλείεται πάντως να "κουρέψουν" τους ομολογιούχους....

  13. Aegean times avatar
    Aegean times 12/05/2014 15:46:11

    Από την μία η αναγκαστική δήμευση του τσύριζα και η αλλοπρόσαλη πολιτική του σκέψη και από την άλλη η παρούσα φοροκαταιγίδα που ζούμε που αν συνεχιστεί για δύο χρόνια ακόμη και με την ανεργία στο 30% θα στείλει στους δρόμους ουρές άστεγων που η εφορία ή οι τράπεζες θα τους έχουν πάρει το καλύβι τους. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα, μια ζωή έτσι είναι στην ψωροκόσταινα, σε φυσιολογική κατάσταση ποτέ δεν μπορούμε να βρεθούμε.

  14. Λεύκιππος avatar
    Λεύκιππος 12/05/2014 20:33:11

    Εδώ στην πόλη μου γνωρίζουμε όλοι πολλούς γιατρούς και άλλους εισοδηματίες που τα παίρνουν μαύρα και φτιάχνουν περιουσίες μη αποδίδοντας τους φόρους στο κράτος αφού δεν κόβουν σε όλους αποδείξεις. Τι έκανε γι αυτό η κυβέρνηση; Άρα, μακάρι να βγει κάποιος που θα βάλει χέρι στις καταθέσεις των πλουσίων πάνω από ένα όριο φυσικά!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.