06/11/2009 19:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Αλαλούμ» με την απόσυρση εν μέσω πτώσης

Στον αέρα βρίσκονται περίπου 4.000 ιδιοκτήτες ΙΧ που απέσυραν την περασμένη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου το αυτοκίνητό τους.

Σύμφωνα με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ με ημερομηνία 2 Νοεμβρίου, τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση ισχύουν έως και την 1η Νοεμβρίου, ημέρα μέχρι την οποία ο ενδιαφερόμενος θα έπρεπε να έχει στα χέρια του τη βεβαίωση παραλαβής απόσυρσης οχήματος.

Ο νέος αυτός γρίφος για όσους απέσυραν τα αυτοκίνητά τους προστίθεται στη μείωση κατά 22,1% που κατέγραψε ο αριθμός των ΙΧ που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 10μηνο του 2009.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα για πρώτη φορά 247.554 καινούρια ή μεταχειρισμένα από το εξωτερικό αυτοκίνητα, δηλαδή υπήρξε πτώση σε ποσοστό 22,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περυσινού έτους.

ΑΝΤ1

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o aristos avatar
    o aristos 07/11/2009 20:47:19

    Τα Σαραβαλάκια "Βλάπτουν Σοβαρά" το Περιβάλλον και την Παιδεία

    "Στο μέτωπο των δαπανών,.... ενώ η κατάργηση της απόσυρσης θα οδηγήσει σε εξοικονομήσεις 400 εκατ. ευρώ.

    Για παράδειγμα το ποσό που εξοικονομείται από την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση των πόρων για την Παιδεία....." Με τον προϋπολογισμό, όπως είπε ο υπουργός, υλοποιούνται οι δεσμεύσεις για αύξηση των πόρων στην Παιδεία κατά 1 δισ. ευρώ....

    Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων το "ΒΗΜΑ" σε άρθρο του της Πέμπτης 5 Νοεμβρίου 2009, σχετικά με τις δαπάνες του Προϋπολογισμού για την παιδεία.
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=297619&ct=3&dt=05/11/2009

    Την ίδια ώρα, στον αέρα βρίσκονται περίπου 7.000 ιδιοκτήτες ΙΧ που απέσυραν την περασμένη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου το αυτοκίνητό τους. Σύμφωνα με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ με ημερομηνία 2 Νοεμβρίου, τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση ισχύουν έως και την 1η Νοεμβρίου, ημέρα μέχρι την οποία ο ενδιαφερόμενος θα έπρεπε να έχει στα χέρια του τη βεβαίωση παραλαβής απόσυρσης οχήματος.

    Όπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ έχει και τεράστιο δημοσιονομικό κόστος. Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμώμενο ετήσιο κόστος για την απόσυρση αυτοκινήτων θα άγγιζε τα 400 εκατ. ευρώ.

    Για να δούμε τώρα τι πραγματικά συμβαίνει με απλά μαθηματικά.
    Από τα 7000 άντε 10000 αυτοκίνητα που δεν θα αποσυρθούν τελικά, θα εξοικονομηθούν 10 εκατ. ευρω.

    Σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα που ΘΑ αποσύρονταν το 2010, γι αυτά δεν έχουν εγγραφεί και δεν πρόκειται να προβλεφθούν ως δαπάνες στον προϋπολογισμό του 2010, πολύ απλά γιατί το ΠΑΣΟΚ κατάργησε το μέτρο και δεν έχει προβλέψει σχετική δαπάνη.
    Τα χρήματα αυτά ΘΑ υπήρχαν, αν ΘΑ συνεχιζόταν το μέτρο της απόσυρσης.
    Με απλά λόγια τα χρήματα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και ούτε πρόκειται ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ.

    'Αρα και τα "σαραβαλάκια" θα μείνουν και θα ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα και ο κόσμος θα χάσει τα λεφτά του και η Παιδεία θα μείνει παραπονούμενη.

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/11/blog-post_07.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.