Φωτογραφία από την χειραψία Χαρδούβελη - Λαγκάρντ
Φωτογραφία από την χειραψία Χαρδούβελη - Λαγκάρντ
12/10/2014 21:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έγινε το πρώτο βήμα για την έξοδο της Ελλάδας από το μνημόνιο

Το οικονομικό επιτελείο έφυγε από τη συνάντηση με χαμόγελο καθώς η Λαγκάρντ δεν απέκλεισε το «διαζύγιο», αντιθέτως είπε ότι θα στηρίξει την ελληνική προσπάθεια.

Το πρώτο βήμα για την έξοδο της Ελλάδας από το μνημόνιο έγινε στην Ουάσιγκτον κατά τη διάρκεια της συνάντησης της ελληνικής αντιπροσωπείας με την Κριστίν Λαγκάρντ. Ασφαλώς πρόκειται για μια πολύ σκληρή και μακρά διαπραγμάτευση η οποία ενδεχομένως να ολοκληρωθεί προς το τέλος του έτους, όταν και θα έχουν μπει οι βάσεις για την οριστική διευθέτηση του ελληνικού χρέους.

Το οικονομικό επιτελείο έφυγε από τη συνάντηση με χαμόγελο καθώς η Λαγκάρντ δεν απέκλεισε το «διαζύγιο», αντιθέτως είπε ότι θα στηρίξει την ελληνική προσπάθεια.

Παράλληλα απένειμε τα εύσημα για την σημαντική πρόοδο που έχει σημειώσει η Ελλάδα όσον αφορά τα δημοσιονομικά. Ανώτερη κυβερνητική πηγή, σχολιάζοντας εκ νέου τη συζήτηση στο πλαίσιο του «βασικού στόχου» για έξοδο της Ελλάδας από το μνημόνιο, τόνισε ότι «υπάρχει ικανοποίηση για τη θετική ανταπόκριση που υπήρξε από μέρους της κ. Λαγκάρντ».

Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «η συζήτηση ξεκίνησε για την επόμενη μέρα» και ότι «τα μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας είχαν άγχος το πρωί και ήταν σκυθρωποί και τώρα αισθάνονται καλύτερα, υπάρχουν χαμόγελα, λόγω της θετικής ανταπόκρισης από μέρους της κ. Λαγκάρντ».

Στο σύνολό της η συνάντηση διήρκησε μισή ώρα, αλλά προηγήθηκε κατ' ιδίαν συνάντηση Χαρδούβελη-Λαγκάρντ για δέκα λεπτά.

Από μέρους του Ταμείου, εκδόθηκε ανακοίνωση για τη συνάντηση Λαγκάρντ-Χαρδούβελη, στην οποία αναφέρεται:

«Η διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ, συναντήθηκε σήμερα με τον υπουργό Οικονομικών της Ελλάδας, Γκίκα Χαρδούβελη, τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα και τους συνεργάτες τους για να συζητήσουν την πρόοδο του προγράμματος και τα ενδεχόμενα επόμενα βήματα. Η κ. Λαγκάρντ συνεχάρη τις (ελληνικές) Αρχές για τη σημαντική πρόοδο στο δημοσιονομικό τομέα και συνέστησε (στην Ελλάδα) να εφαρμόσει αποφασιστικά κρίσιμες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, ευθυγραμμισμένες με τις δεσμεύσεις του προγράμματος. Επανέλαβε τη δέσμευση του Ταμείου για την υποστήριξη της Ελλάδας, στην προσπάθεια συνέχισης επίτευξης των στόχων του προγράμματος».

Ο κ. Χαρδούβελης μετά το πέρας της συνάντησης τόνισε ότι είχε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με την κα Λαγκάρντ. Όπως είπε, η επικεφαλής του ΔΝΤ του έδωσε τα συγχαρητήριά της για την μεγάλη πρόοδο που κατέβαλε η Ελλάδα ενώ συνέστησε τη συνέχιση των μεταρρυθμίσεων ώστε αυτές να γίνουν κτήμα του ελληνικού λαού.

Ο υπουργός Οικονομικών σημείωσε ότι η Κριστίν Λαγκάρντ τον διαβεβαίωσε ότι το Ταμείο θα είναι «αρωγός στην ελληνική προσπάθεια» και σε αυτό που επιθυμεί η ελληνική πλευρά να κάνει, εννοώντας προφανώς την πρόωρη απεμπλοκή από το μνημόνιο.

Πρόσθεσε ότι με την επικεφαλής του ΔΝΤ μίλησαν τόσο για την παρούσα αλλά και την μελλοντική σχέση της Ελλάδας με το Ταμείο.

«Είχαμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η κ. Λαγκάρντ μας συνεχάρη για την πολύ μεγάλη πρόοδο που έχει κάνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Μας συνέστησε να συνεχίσουμε τις μεταρρυθμίσεις και αυτές οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να γίνουν με τρόπο ώστε να γίνουνε κτήμα του ελληνικού λαού και να συνεχιστούν. Να μην οπισθοδρομήσουμε. Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο θα είναι αρωγός στην ελληνική προσπάθεια και σ' αυτό που πάμε να πετύχουμε», είπε ο υπουργός.

Όπως μετέδωσε ο Μιχάλης Ιγνατίου από την Ουάσινγκτον, ο κ. Χαρδούβελης θεωρεί ότι η σημερινή συζήτηση εντάσσεται στο πλαίσιο μιας μακράς διαπραγμάτευσης και μιας μεγάλης εθνικής προσπάθειας.

Σύμφωνα με τo ΑΠΕ, κυβερνητική πηγή ανέφερε ότι «οι συζητήσεις ξεκίνησαν» και «το ΔΝΤ είναι θετικό γιατί συνέβαλε σ' αυτή την προσπάθεια».

Όπως υπογραμμίστηκε, «υπάρχουν πολλοί παράγοντες και πρωταγωνιστές σ' αυτή τη διαπραγμάτευση». Όσον αφορά τη συνεργασία με το ΔΝΤ, διατυπώθηκε η άποψη ότι «θα είναι μια μετεξέλιξη της σχέσης που όλοι θα κερδίσουν».

Η κυβερνητική πηγή πρόσθεσε δε ότι «στο τέλος, θέλουμε όλοι να είναι ευχαριστημένοι», τονίζοντας ιδιαίτερα ότι «θέλουμε όλοι οι αγορές να πάρουν ένα θετικό μήνυμα. Είναι δύσκολο εγχείρημα», προσθέτοντας ότι «η "βεντάλια" άνοιξε».

Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού, Σταύρος Παπασταύρου και ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο ΔΝΤ, Θάνος Κατσάμπας.

Από πλευράς του ΔΝΤ το «παρών» έδωσαν ο υπεύθυνος του ευρωπαϊκού τμήματος του Ταμείου, Πολ Τόμσεν και ο εκπρόσωπος Τύπου, Τζέρι Ράις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 13/10/2014 05:46:18

    Πίσω από τις γραμμές διαβάζουμε ότι ο Χαρδούβελης έκανε "τα δικά του". Έκανε λέει και ιδιωτικό τετ-α-τετ, όπου είπε τι; που δεν έπρεπε να το ακούσουν οι άλλοι; Αν ο Σαμαράς δεν διώξει αυτόν τον άχρηστο, δεν πρόκειται ποτέ να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση. Μα πού πήγε και τον βρήκε; Δεν ξέρουμε αν και τι μετράει ως τεχνοκράτης, αλλά από τη στιγμή που δεν μπορεί να λειτουργήσει μέσα σε ομάδα είναι άχρηστος. Θα τινάξει τα πάντα στον αέρα. Ήδη τα τινάζει. Από εκεί και πέρα, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι το ΔΝΤ θα συναινέσει ποτέ σε "συναινετικό" διαζύγιο. Μακάρι, αλλά δεν νομίζω. Υπάρχουν απίστευτες ιδιοτέλειες πίσω από τον κάθε άνθρωπο, τον κάθε φορέα. Μόνον να σκεφτούμε ότι η Ελλάδα το 2010 έδωσε σκαστά 400 εκ. ευρώ προμήθεια στο ΔΝΤ για τη συμβολή του στο "πρόγραμμα"! Εμείς πληρώνουμε τους μισθούς τους, εμείς είμαστε η πηγή της εξουσίας τους. Για να σκεφτουμε λιγάκι, ποιος από εμάς θα ήξερε ποια είναι η κα. Λαγκάρντ αν δεν ήμασταν σε πρόγραμμα του ΔΝΤ; Αν την κάνει "κάποια" κάτι, την κάνει το γεγονός ότι μας έχει στην εξουσία της. Ποιος ο λόγος να θέλει να χάσει αυτή την εξουσία; Η ιστορία με την "προληπτική" γραμμή πίστωσης κρύβει κατά τη γνώμη μου παγίδες όχι μόνον για την Ελλάδα, αλλά και για την Ευρώπη. Κάτι επιδιώκει το ΔΝΤ με αυτό που δεν είναι ακόμη εμφανές. Πάντως το ΔΝΤ κινήθηκε εξαρχής με πολιτικό δόλο στη δική μας κρίση. Τουλάχιστον από το 2012 και μετά, ίσως και νωρίτερα. Να έφυγε άραγε τώρα ο "δόλος"; Την επιστολή, Πρόεδρε, την επιστολή. Και μην ξεχάσεις να ζητήσεις από τον Τσίπρα να την συνυπογράψει. Γραπτώς να το ζητήσεις. Δεν είναι ανάγκη να το βγάλεις αμέσως στη δημοσιότητα, το βγάζεις και μετά. Και άστον μετά να κουρεύεται και να λέει "η κυβέρνηση είχε στόχο να παραμείνει σε Μνημόνιο". Εγώ σου είπα άνθρωπέ μου να κάνουμε μια επιστολή που να παραιτούμαστε από τις δόσεις του 2015-16 που θα μας έδινε το ΔΝΤ και, άρα, θα βγαίναμε από το Μνημόνιο ως προς το ΔΝΤ. Εσύ δεν θέλεις; Δεν θέλεις. Το πράγμα έμπλεξε, πάντως, και το στοίχημα της κυβέρνησης για άμεση απεμπλοκή ενόψει προεδρικών εκλογών βρίσκεται σε κίνδυνο... Χρειάζεται επειγόντως διορθωτική δράση. Αν και, όντως, είναι καλό και μόνον που ξεκινήσαμε.

    • George N avatar
      George N @ Διογένης 13/10/2014 10:14:57

      Η προληπτική γραμμή πίστωσης είναι κάτι που έγινε και για τους άλλους που αφήσανε την τρόικα πίσω τους. Στο κάτω κάτω αν η ΕΖ διακρίνει ιδιοτέλεια μπορεί άνετα να δώσει αυτή την πιθανή πίστωση. Το ουσιαστικό είναι να απαντηθεί το πως αναπτύσσεται η Ελληνική οικονομία. Τι πρέπει να γίνει (και τι να ξεγίνει) Η συζήτηση όμως γίνεται για ανύπαρκτα ή δευτερεύοντα, όπως το μνημόνιο που έτσι κι αλλιώς λήγει ή για το χρέος που έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν θα εξοφληθεί. Αυτός όμως είναι κι ο πιο σίγουρος τρόπος για να ξαναγυρίσει η χώρα σε μνημόνια.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ George N 13/10/2014 10:43:38

        Δεν νομίζω να έγινε για άλλους. Οι άλλοι βγήκαν εντελώς.

        • George N avatar
          George N @ Διογένης 13/10/2014 14:42:38

          Έχετε δίκιο δεν το θυμώμουν καλά. Τους είχε προταθεί αλλά δεν πήρανε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Διογένης 13/10/2014 10:42:03

      Δεν είναι κάτι που κρύβει.Το καταστατικό του γράφει ότι για να δανειοδοτήσει κάποιον πρέπει να είναι εξασφαλισμένο για 12 μήνες ότι αυτός ο κάποιος δεν θα χρεωκοπήσει. Λέει η Ελλάδα δώστε μου τα υπόλοιπα 3,5 δις για το 2014 και δεν θέλω τα άλλα για το 2015-16.Οπότε η απάντηση είναι και που ξέρω εγώ ότι δεν θα χρεωκοπήσεις το 2015;Πάρε γραμμή προληπτικής πίστωσης να το ξέρω.

  2. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 13/10/2014 08:25:35

    ‘’Η ιστορία με την "προληπτική" γραμμή πίστωσης κρύβει κατά τη γνώμη μου παγίδες όχι μόνον για την Ελλάδα, αλλά και για την Ευρώπη. Κάτι επιδιώκει το ΔΝΤ με αυτό, που δεν είναι ακόμη εμφανές. Πάντως το ΔΝΤ κινήθηκε εξαρχής με πολιτικό δόλο στη δική μας κρίση. Τουλάχιστον από το 2012 και μετά, ίσως και νωρίτερα. Να έφυγε άραγε τώρα ο "δόλος";'' Αγαπητέ Διογένη, μόνο το ΔΝΤ ''κινήθηκε με πολιτικό δόλο στη δική μας κρίση;'' Και η Ε.Ε, δηλαδή οι ΜερκελοΣόϊμπλε που συναίνεσαν, που βολεύτηκαν, που εκβίασαν, που αισχροκέρδισαν απομυζώντας δις από την αφαίμαξη όλου του Νότου, αυτοί που όποτε απευθυνθήκαμε για χαλάρωση της θηλιάς μας απέφευγαν προτρέποντας μας να βρούμε άκρη με την..Τρόϊκα, τι ήταν για σας αλήθεια; Εταίροι; Φίλοι; Σύμμαχοι; Αρωγοί; Ή μήπως συνεργοί, εκμεταλλευτές και άξιοι συνέταιροι του ΔΝΤ; Ας δούμε την αλήθεια κατάματα επί τέλους και ας μην ευχόμαστε να υπάρξουν ...σκοτεινές, άτιμες και προσβλητικές πίσω απ΄την πλάτη των Ελλήνων πολιτών υπογραφές και συμφωνίες. Αυτά τα καραγκιοζιλίκια, απομεινάρια της Οθωμανικής κουτοπονηριάς (στα οποία κάποιοι έχουν εθιστεί), πρέπει να λήξουν. Πρέπει όλοι εμείς να τους τα απαγορεύσουμε, συμπεριφερόμενοι με ωριμότητα, μη συγχωρώντας, μη ξεχνώντας και πάντα πληρώνοντας τους εξαπατητές με την αποδοκιμασία μας, που θα τους περιθωριοποιεί πολιτικά, άπαξ. Στο μόνο που θα μπορούσαν να συμπαραταχθούν οι πολιτικές δυνάμεις, εάν επάνω απ’ το κομματικό τους συμφέρον και την εξουσιομανία έβαζαν το συμφέρον της πατρίδας και του λαού της, είναι μυστικά από τους κατακτητές, να συμφωνούσαν να ζητήσουν αρχικά κούρεμα του μη βιώσιμου χρέους μας (320 δις!!!)(με επίγνωση οτι αυτό ίσως δεν περάσει, με την πεποίθηση όμως, πως στις διαπραγματεύσεις οφείλεις να ξεκινήσεις τη διεκδίκηση από πολύ ψηλά, ώστε να καταλήξεις να σου παραχωρηθεί, κάτι πολύ ικανοποιητικό) και να επιδιώξουν- απαιτήσουν την αποπληρωμή του, με γνώμονα το ρυθμό ανάπτυξης της οικονομίας μας. Οτιδήποτε άλλο, θα μας κρατήσει γονατισμένους και η εικονική πιθανή ελάχιστη εικονική ''ανάπτυξη'' που μας προμηνούν οτι θα έρθει, δε θα΄ναι παρά κατασκευασμένη ευημερία των αριθμών, που δεν θ΄ απεικονίζει την άνοδο του βιωτικού μας επιπέδου, ούτε την εξυγίανση της οικονομίας μας, ούτε τηναναπροσαρμογή και την ανάπτυξη της παραγωγής μας. Σημασία έχει λοιπόν ΕΝΩΜΕΝΟΙ, με τον Ελληνικό λαό ενήμερο και πληροφορημένο με απόλυτη ειλικρίνεια σχετικά με το διακύβευμα, να ξεφύγουμε από τα νύχια των αρπακτικών, είτε αυτά ανήκουν στο ΔΝΤ, είτε στα όρνια της στυγνής, αισχροκερδούς Μερκελοκρατίας που καταστρέφει την Ε.Ε και διαλύει το όραμα του αλληλοσεβασμού και της ισότητας, μεταξύ των λαών της.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Άλυτη Εξίσωση 13/10/2014 08:47:45

      Άλλος ο δόλος των Γερμανών, άλλος του ΔΝΤ. Τώρα εδώ μιλάμε για το ΔΝΤ. Όσο για τα υπόλοιπα; Μα καλά, δεν διδασκόμαστε τίποτε από την ιστορία;;; Εθνικό όραμα το να ζητήσουμε να μας χαρίσουν λεφτά οι άλλοι;;; Τι να πω, δεν θα μιλήσω για την έλλειψη κατανόησης της πραγματικότητας (στο κάτω κάτω δεν θεωρώ κανέναν υποχρεωμένο να γνωρίζει για ποιο λόγο το ελληνικό χρέος ΕΙΝΑΙ βιώσιμο σήμερα χωρίς κανένα κούρεμα, αν και ως πολίτες θα έπρεπε να ξέρουμε), αλλά θα παραθέσω αντί άλλης απάντησης τον Ύμνο εις την Ελευθερία: Μὲ τὰ ροῦχα αἱματωμένα
      ξέρω ὅτι ἔβγαινες κρυφὰ
      νὰ γυρεύῃς εἰς τὰ ξένα
      ἄλλα χέρια δυνατά. Μοναχὴ τὸ δρόμο ἐπῆρες,
      ἐξανάλθες μοναχή·
      δὲν εἴν' εὔκολες οἱ θύρες
      ἐὰν ἡ χρεία τὲς κουρταλῇ. Ἄλλός σοῦ ἔκλαψε εἰς τὰ στήθια,
      ἀλλ' ἀνάστασι καμμιά·
      ἄλλος σου ἔταξε βοήθεια
      καὶ σὲ γέλασε φρικτά. Ἄλλοι, ὀϊμέ, στὴ συμφορά σου
      ὀποῦ ἐχαίροντο πολύ,
      «σύρε νὰ 'βρῃς τὰ παιδιά σου,
      σύρε», ἔλεγαν οἱ σκληροί. Φεύγει ὀπίσω τὸ ποδάρι
      καὶ ὀλογλήγορο πατεῖ
      ἢ τὴν πέτρα ἢ τὸ χορτάρι
      ποὺ τὴ δόξα σοῦ ἐνθυμεῖ. Ταπεινότατή σου γέρνει
      ἡ τρισάθλια κεφαλή,
      σὰν πτωχοῦ ποὺ θυροδέρνει
      κι εἶναι βάρος του ἡ ζωή. Ναί, ἀλλὰ τώρα ἀντιπαλεύει
      κάθε τέκνο σου μὲ ὁρμή,
      ποὺ ἀκατάπαυστα γυρεύει
      ἢ τὴ νίκη ἢ τὴ θανῆ. Ἀπ' τὰ κόκαλα βγαλμένη
      τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
      καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη,
      χαῖρε, ὦ χαῖρε, Ἐλευθεριά! Και συνεχίστε εσείς τώρα, Συνέλληνες, να κυνηγάτε χατήρια από τους ξένους! Ε, ρε Τσίπρας που μας χρειάζεται...

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Διογένης 13/10/2014 09:54:26

        Πολυ σωστα αγαπητε Διογενη. Απλα να περιμενετε επιθεση απο τρολ. Τρολ που παγωσαν απο την εμφανιση του Αλεξη στην Βουλη. Τρολ που περιμενουν να ξεχαστει λιγο και μετα παλι θα επιτεθουν.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 13/10/2014 10:28:33

          Εσείς γιατί τάχα να σπαταλάτε την ...πολύτιμη ενέργειά σας, σε ...προκαταβολικές αμυντικές επιθέσεις; Γιατί σας έχουν πεί πως είναι η ασφαλέστερη μέθοδος; Δεν πιάνει πάντα όμως, ούτε σε όλους.... :-)

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 13/10/2014 14:03:01

            Αλυτη εξισωση γιατι το παιρνετε προσωπικα? Δεν αναφερθηκα σε εσας. Ο Διογενης εχει αναφερθει σχολαστικα στα οικονομικα. Διαβαζω με προσοχη τα σχολια του. Εχει αποδειχθει ομως οταν τα σχολια δεν ειναι αρεστα σε καποιους που προσπαθουν να σωσουν οτι εχει απομεινει απο το αμαρτωλο κρατος να αρχιζει επιθεση .

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 13/10/2014 14:43:26

            Αγαπητέ Ρεαλιστή, δεν πήρα τίποτε απολύτως προσωπικά. Αλλά παραδεχτείτε οτι δεν είναι και τόσο πρέπον, να χαρακτηρίζετε ως ...τρολ τον οποιονδήποτε τυγχάνει να διαφωνεί με κάτι που σ΄εσάς, φαντάζει να είναι πολύ σωστό. Κάθε άλλη άποψη, διαφορετική από τη δική μας (και διατυπωμένη ευγενικά) πρέπει να γίνεται σεβαστή, άνευ τετριμμένων προχαρακτηρισμών, που αποδυναμώνουν τελικά μόνον αυτόν, που ατυχώς τους επιλέγει.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Διογένης 13/10/2014 10:22:14

        Ο δόλος είναι πάντα δόλος, απ΄όπου και αν προέρχεται. Αυτός που εκμεταλλεύεται αισχρά καταστάσεις ανάγκης για να αποκομίσει oφέλη ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ είναι, είτε παρουσιάζεται στυγνός, είτε σε αφαιμάζει με ...γαλυφιές μιλώντας σου για....συμπαράσταση, στήριξη και… βοήθεια. Η μυωπική παρατήρηση των γεγονότων κι η ...επιλεκτική όμως αντίληψη, πάντα θα είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός. ''Εθνικό όραμα το να ζητήσουμε να μας χαρίσουν λεφτά οι άλλοι;;;'' "«Ήξερα ότι το πρόβλημα αυτό θα έφθανε, διότι το συζητούσαμε: οι Γερμανοί, οι Γάλλοι, ο πρόεδρος Ζαν-Κλοντ Τρισέ στην ΕΚΤ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εγώ ο ίδιος -για τις προοπτικές για αυτό που δεν ήταν τότε γνωστό και το αποκαλούμε ελληνική κρίση» δήλωσε ο κ. Γιούνκερ σε συνέντευξη Τύπου στην Ουάσινγκτον στα πλαίσια της συνάντησης του ΔΝΤ. Όπως εξήγησε ο κ.Γιούνκερ, γνώριζε και ο ίδιος ότι «η Γαλλία και η Γερμανία κέρδιζαν τεράστια ποσά από τις εξαγωγές τους προς την Ελλάδα. Εγώ δεν θα μπορούσα να πω δημόσια αυτό που γνώριζα», παραδέχτηκε. Την ίδια ώρα, Παρίσι και Βερολίνο επιδεικνύουν ένοχη σιωπή, καθώς δεν έχουν αντιδράσει καθόλου στην καταγγελία Γιούνκερ ότι χρόνια γνώριζαν το ελληνικό πρόβλημα, αλλά δεν έκαναν τίποτα για να το αποτρέψουν και δεν έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου στις ελληνικές κυβερνήσεις, προκειμένου να συνεχίζονται απρόσκοπτα οι εξαγωγές Γαλλίας Γερμανίας προς την Ελλάδα και να θησαυρίζουν οι δύο αυτές χώρες.'' http://www.express.gr/news/finance/364421oz_20101011364421.php3 Όταν πας να διαπραγματευτείς λοιπόν σθεναρά το κούρεμα του τερατώδους πλέον χρέους σου το οποίο σκοπίμως εξέθρεψαν οι ...φίλοι, εταίροι,δανειστές, ...αρωγοί σου, στο δικό μου τον κόσμο, λέγεσαι γενναίος και ανυποχώρητος υπερασπιστής των Ελληνικών συμφερόντων. Εσείς, μπορείτε να το πείτε όπως βολεύει όμως, ώστε να κρύψετε μέσα στο χαρακτηρισμό τη μινιμαλιστική, ηττοπαθή υποχωρητικότητα που πρεσβεύετε.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Άλυτη Εξίσωση 13/10/2014 10:25:17

          To ποίημα όμως που ταιριάζει στην περίπτωσή μας, ΠΙΣΤΕΥΩ οτι είναι το παρακάτω αγαπητέ : ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ – ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ Ήρθαν ντυμένοι φίλοι
          αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
          το παμπάλαιο χώμα πατώντας
          και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους.

          Έφεραν το Σοφό, τον Οικιστή, και το Γεωμέτρη,
          βίβλους γραμμάτων και αριθμών,
          την πάσα υποταγή και δύναμη,
          το παμπάλαιο φως εξουσιάζοντας.
          Και το φως δεν έδεσε ποτέ με τη σκέπη τους.

          Ούτε μέλισσα καν δεν γελάστηκε το χρυσό ν’ αρχίσει παιχνίδι
          ούτε ζέφυρος καν, τις λεύκες να φουσκώσει ποδιές.

          Έστησαν και θεμελίωσαν στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα
          πύργους κραταιούς και επαύλεις
          ξύλα και άλλα πλεούμενα,
          τους νόμους τους θεσπίζοντας
          τα καλά και συμφέροντα,
          στο παμπάλαιο μέτρο εφαρμόζοντας. Και το μέτρο δεν...
          έδεσε ποτέ με την σκέψη τους.
          Ούτε καν ένα χνάρι θεού
          στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε
          ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς
          τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει.

          Έφτασαν ντυμένοι «φίλοι» αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
          τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας.
          Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε
          παρά μόνο σίδερο και φωτιά.
          Στ’ ανοιχτά που καρτέραγαν δάχτυλα
          μόνο όπλα και σίδερο και φωτιά.
          Μόνο όπλα και σίδερο και φωτιά.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Άλυτη Εξίσωση 14/10/2014 01:47:30

          Οι αγορές αυτές αποφασίστηκαν από δημοκρατικές κυβερνήσεις με την ενθουσιώδη αποδοχή των υπηκόων που μετείχαν και αυτοί αφθόνως στο μοίρασμα των δημοσίων χρημάτων. Μεγάλο μέρος των αγορών αυτών έγινε μίζες για το εγχώριο πολιτικό προσωπικό, που εν συνεχεία αύξησαν την αγοραστική δύναμη και κάποιων άλλων Ελλήνων, στο βαθμό που δεν κατέληξαν στο εξωτερικό. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η δημοκρατικότητα των κυβερνήσεών μας δεν επιτρέπει τον χαρακτηρισμό του χρέους ως απεχθούς/επαχθούς. Ούτε μέρους του. Όλα έγιναν με τη συναίνεση του κυρίαρχου λαού. Τώρα ο κυρίαρχος λαός ζητάει να υποταχθεί εκουσίως για μια ακόμη φορά στους "καλούς ξένους" που πάλι πρέπει να αναγνωρίσουν την αγαθοσύνη και ορθοφροσύνη των επιλογών του και να του πάρουν το βάρος που ο ίδιος συσσώρευσε, ψηφίζοντας Ανδρέα που τόσο πολύ το επαγγέλθηκε σε όλες τις εκλογικές του επιτυχίες. "Τσοβόλα δώστα όλα". 40% ο ημιθανής Ανδρέας το 1989-90, 47% το 1993. Εμ, βέβαια. Το κράτος μοίραζε λεφτά. Αρκεί να κουνούσες μια πράσινη σημαία. Τώρα έρχεται η άλυτη εξίσωση που λύνεται τόσο μα τόσο εύκολα και μας λέει "όχι, να μας τα χαρίσουν, πήραμε πλοία και αεροπλάνα με αυτά από τους εταίρους". Ε, τότε να τους επιστρέψουμε και τα πλοία και αεροπλάνα. Στη σημερινή τους αξία μήπως; Τις μίζες ποιος θα τις επιστρέψει; Τα παλάτια που χτίστηκαν με τις μίζες και έγιναν τοπική αγοραστική δύναμη; Μόνοι μας καταστρέψαμε τη χώρα και τώρα ζητάμε να μείνουμε για πάντα εξαρτημένοι από τους ιδιοτελείς και δόλιους ξένους, προκειμένου να μην σκουμπωθούμε να ρίξουμε μόνοι μας τα νούμερα, όπως τόσο εφικτό είναι για όποιον ξέρει να τα βάλει κάτω σε ένα φύλλο Excel. Αλλά όχι, προτιμάμε "άλλοι να μας ταϊζουν και άλλοι να φυλάν τα σύνορά μας". Είναι πιο απλό. Και πιο εύκολο. Όποιος έχει δει τη "διάσωση του στρατιώτη Ράιαν" ας θυμηθεί το "είναι πιο εύκολο για σένα" που λέει ο Γερμανός στα γερμανικά κάπου προς το τέλος. Σε ποια στιγμή το λέει. Κρίμα την ένδοξη ιστορία μας. Πλήρως ανάξιοι των προγόνων μας. Νεοαποικία της δύσης θέλουμε να είμαστε. Χωρίς υποχρεώσεις, όμως, μόνον με δικαιώματα. Χάριν του ένδοξου παρελθόντος μας. Που αν είχαμε τα σημερινά μυαλά είναι βέβαιο ότι ποτέ δεν θα είχε υπάρξει.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Διογένης 14/10/2014 06:39:18

            ''Όλα έγιναν με τη συναίνεση του κυρίαρχου λαού.'' Ο ...''κυρίαρχος λαός'' βυθισμένος στην πλάνη του, να βοσκάει αμέριμνος ζαχαρωμένα ψίχουλα, ενώ οι ντόπιοι νταβατζήδες με τις συμμορίες τους και τη συνδρομή των ...ομοτράπεζων ξένων μαφιόζων συνέταιρων, μασούσανε ανεμπόδιστοι άπληστα τα δις, λίγο πριν μας το παίξουν...τιμητές αδέκαστοι. Είπαμε. Το παραμυθάκι της συλλογικής ευθύνης, ετελείωσε! Σήμερα πια, όλοι γνωρίζουμε το παίγνιον. ''Πλήρως ανάξιοι των προγόνων μας. Νεοαποικία της δύσης θέλουμε να είμαστε.'' Με αυτές τις τετριμμένες, βαρετές και φάλτσες Πασοκομνημόσυνες κραυγές, πολύ σωστά καταλήγετε στην αυτοκριτική σας. Ανάξιοι είσαστε όσοι εσείς που παλεύετε (άδικα) μήπως και πείσετε τον Ελληνικό λαό να αισθανθεί ένοχος, να σκύψει και ν΄αποδεχτεί το ρόλο του δούλου στη Νεοαποικία των τοκογλύφων που ποθείτε να μετατραπούμε. Οι πρόγονοί μας, με το παράδειγμά τους μας έδειξαν το δρόμο. Κι αυτός είναι του συνεχούς αγώνα για την ελευθερία και την ανεξαρτησία. Απεξάρτηση και από τα δανεικά που σε αλυσοδένουν και από την ατιμία που σε διαφθείρει και από τη δουλικότητα που σε μηδενίζει λοιπόν. Όποιος δεν το αντέχει, ας μείνει στο παρελθόν, να βαυκαλίζεται για τους Τσοβόλες, τους πάρτα όλα και τις λοιπές ανοησίες. Οι μεμψίμοιροι, οι ενοχικοί, οι ηττοπαθείς και οι γερασμένοι ψυχικά, είναι για τα μετόπισθεν. Ας αρκεστούν να φυτεύουν μαρούλια λοιπόν και να αναμασούν το μαύρο παρελθόν στα καφενεία. Δεν τους ακούμε. Κοιτάζουμε μπροστά και ξέρουμε.

  3. Seagull avatar
    Seagull 13/10/2014 09:24:01

    Αν σε κάποιον έγιναν κτήμα οι περιβόητες " μεταρρυθμίσεις" αυτός είναι ο απλός λαός που του άλλαξαν τα φώτα στους φόρους, άμεσους και έμμεσους, τώρα για άλλες μεταρρυθμίσεις δεν ξέρουμε, μπορεί κάπου, κάποτε να γίνουν.

  4. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 13/10/2014 10:08:12

    Εγινε ομως και το πρωτο βημα να συνεργαστουν Ποταμι και ΣΥΡΙΖΑ. Επειδη φαινεται οτι δεν βγαινουν τα κουκια αρχισαν κατι οι Ανεξαρτητοι Βουλευτες, το Ποταμι, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ να κινουνται στο ιδιο ρευμα. Αντε να κανει και ο Αρβανιτης κομμα. Απο την αλλη οι τελευταιοι συνδικαλιστες του ΠΑΣΟΚ κινουνται να σωσουν οτι εχουν (εις βαρος ολων των αλλων ) πετυχει. Κανενα απο τα παραπανω κομματα και αποκομματα δεν εχει ενα σχεδιο για να βγουμε με το κεφαλι ψηλα απο την κριση. Μονο προσωπικες γνωμες ακουμε για ψεκασμους , συνομωσιες , κακους ξενους ηγετες , αρνηση πληρωμων των δανειων που φαγαμε κλπ. Κανενα απο τα παραπανω κομματα δεν εχει σχεδιο και δεν εχει επεξεργαστει μια κριση στο Αιγαιο. Κανενα απο τα παραπανω κομματα δεν εξηγει στον κοσμο τα κυρια αιτια της κρισης . Απλα οι περισσοτεροι δημιουργουν ενα γενικοτερο μισος εναντιον του Σαμαρα και των προσπαθειων του. Λυπαμαι αλλα βασει οσων η Ιστορια μας εχει διδαξει ειμαστε ετοιμοι να κανουμε το μεγαλο λαθος παλι. Απλα τωρα δεν θα υπαρχει σωτηρια.

  5. Γιωργος avatar
    Γιωργος 13/10/2014 10:37:54

    Eιναι η πρωτη φορα που ποσταρω, αν και παρακολουθω το σαιτ λογω κοινων πολιτικων θεσεων γιατι μου δημιουργηθηκε μια απορια. Ως οπαδος της θεωριας που θελει το μνημονιο αναγκαιο κακο και να εχει πολλα θετικα μεσα στην σκληροτητα του, αναρωτιεμαι το εξης: Αν μεσω αυτου δανειζομαστε με επιτοκιο 2%, ποιος ο λογος να βγουμε στις αγορες που θα μας προσφερουν στην καλυτερη 5,5-6%; Την διαφορα ποιος θα την πληρωσει; Απο το πλεονασμα; Μα αυτο δεν ειναι να δωθει πισω;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Γιωργος 13/10/2014 20:05:08

      Ποιος θα την πληρωσει; Αυτός που πληρώνει πάντα. Ο έντιμος, εργαζόμενος πολίτης. Που δεν φοροδιαφεύγει, δεν απασχολεί ανασφάλιστους, που μειώθηκε ο μισθός του (όχι σαν κάτι άλλους), που έμεινε άνεργος, που δεν ήταν ποτέ χλιδιάρης και λαδιάρης, που δεν έχει μεζονέτα αλλά ...σπίτι (ιδιόκτητο η ενοικαιζόμενο), που δεν έχει προστάτη βουλευτή ή κομματάρχη....

  6. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 13/10/2014 12:41:42

    Το θέμα δεν είναι που θα βγούμε από το μνημόνιο, αλλά ποιος θα υπογράψει το επόμενο, εκεί κατά το Πάσχα. Ο μικρός αλέξης είναι εγκλωβισμένος. Να καταγγείλει μνημόνια, να σκίσει τσόχες και τρόικες δεν θα μπορεί.. Θα έχουν φύγει. Τα ταμεία του κράτους θα μείνουν από μετρητά. Ποιος παλαβός θα πληρώνει φόρους όταν θα διαλαλεί ο δραχμαζάνης ότι θα μειώσει την φορολογία θα κουρέψει τα χρωστούμενα και άλλα φαιδρά? Το κακό είναι ότι θα μείνουν χωρίς ρευστό και τα ΑΤΜ των τραπεζών. Όταν επι αρχικηπουρού Γιωργάκη είχαν αδειάσει οι τράπεζες σε 2-3 μέρες εν όψει υπογραφής του μνημονίου , από φόβο μήπως φύγουμε από το ευρώ, ποιος παλαβός, ούτε ο ίδιος ο Λαφαζάνης δεν θα το κάνει, θα αφήσει τα λίγα του ευρά στην τράπεζα για να του τα δίνει 5-10 κάθε μέρα ο μηλιός? Δυστυχώς για τους επαναστάτες της συμφοράς, είναι κακή εποχή για να παίξουν επανάσταση. Γιατί βιάζονται λοιπόν? Το δέλεαρ της εξουσίας και η αλαζονεία τυφλώνει. Κανείς εκεί μέσα δεν βλέπει τα επερχόμενα..Ολοι ονειρεύονται υπουργιλίκια, εξουσία, χαιρετούρες που είναι το τυράκι και κανείς την μεγάλη φάκα. Θα είναι η μεγαλύτερη επιτυχία, αλλά και ένα αποδοτικό δίπορτο, για τα λαμογιστάν μας η κυβέρνηση του μικρού Αλέξη. Είναι πιά σίγουρο ότι μπορεί να χειραγωγηθεί πολύ καλύτερα και από τον αλήστου μνήμους GAP γκούπ γιωργάκην. Αν συμβιβαστεί νωρίς νωρίς, υπογράψει μνημόνια και δανεικά, κανένα πρόβλημα. Το μνημόνιο της αριστεράς ποιος θα το πολεμήσει? Για τον λαό γίνεται. Αν πρέπει να φύγουμε κλωτσηδόν από το ευρώ, η αριστερά θα το πράξει και μετά θα φύγουν κλωτσηδόν από τον κόσμο οι νέοι κυβερνήτες χωρίς να καταλάβουν καν τι έγινε, ενώ οι μάγκες θα κερδίζουν μια χώρα ολάκερη. Μαεστρική κίνηση.. Αν δεν βρεθεί λύση, με πρόσχημα τους 180 για πρόεδρο, φορτώνουν τον μικρό Αλέξη με μια χειροβομβίδα ,χωρίς περόνη, και τον αφήνουν να παίζει επανάσταση. Αν βρεθούν οι 180, η κυβέρνηση ασφαλίζει την χειροβομβίδα. Σε κάθε περίπτωση όμως τα κρίσιμα θέματα θα έχουν τακτοποιηθεί. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς των τραπεζων και των μεγάλων επιχειρήσεων, η περιουσία δηλαδή των ανθρώπων που κυβερνούν ουσιαστικά την χώρα εδώ και 70 χρόνια θα έχει τακτοποιηθεί. Ολος ο καυγάς τόσα χρόνια τώρα γιαυτό γίνεται... Κατάφεραν το ακατόρθωτο. Να χρεοκοπήσουμε ως χώρα χωρίς να χρεοκοπήσει καμία τράπεζα και χωρίς να φύγει σχεδόν κανείς από το σάπιο κατασκεύασμα που ονομάζεται ελληνικό κράτος. Ούτε τον μπαρμπα φώτη δεν μπόρεσαν διώξουν οι δημαρίτες, αυτοί που σχεδιάζουν να διώξουν την τρόικα. Πιά ανανέωση του πολιτικού συστήματος και κουραφέξαλα.. Εδώ είναι μπαλκάνια..., ελλάς... , δεν είναι παίξε γέλασε..Ηρθε , θα φύγει και το ΔΝΤ ,αλλά όλα έμειναν στη θέση τους...Ακόμη και ο οργανισμός αποξήρανσης της λίμνης κωπαίδας, πόσο μάλλον αυτός της διεκδίκησης των ολυμπιακών αγώνων του 2004. Ασε που με τον μικρόν αλέξην θα ιδρύσουμε και ακόμη μερικούς οργανισμούς για να μελετούν τις δομές και τους τρόπους λειτουργίας των οργανισμών της αποξηρανσης λίμνης κωπαίδας. Με την κλιματική αλλαγή και αφού λειώσουν εν τω μεταξύ οι πάγοι, θα γεμισει νερά η κωπαίς και θα χρειαστεί νέα αποξήρανση για να δοθούν χωράφια στο λαό και τους κολλίγους.. Τι να μας πούν οι κουτόφραγκοι...Όταν αυτοί έτρωγαν βελανίδια εμείς φτιάχναμε οργανισμούς για την μελέτη της επίπτωσης της κλιματικής αλλαγής στην ανάπτυξη της βελανιδιάς. Ελλαδάρα Αθάνατη...

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ ορεσείβιος 13/10/2014 14:08:36

      Με τον μικρο Αλεξη θα επανακρατικοποιησουμε τον ΟΤΕ , οτι αλλο εχει ιδιωτικοποιηθει , θα επαναπροσλαβουμε οσους εφυγαν, θα επαναφερουμε τους παλαιους μισθους, θα διαλυσουμε το ΝΑΤΟ, θα ξανατυφλωσουμε τους ανοιχτοματηδες συνταξιουχους με συνταξη αναπηριας λογω τυφλωσης, κλπ.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Ρεαλιστης 13/10/2014 17:06:13

        Αυτά δεν είναι απλώς τυρί, ροκφόρ είναι....παλαιό, βρωμερό με πρασινογαλάζιες μούχλες, αλλά πιάνει σαν δόλωμα.

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ ορεσείβιος 14/10/2014 00:03:05

          Eτσι λετε τον Αλεξη? Τυρι ροκφορ και μαλιστα χαλασμενο? Γιατι αυτος και οι δικοι του τα λενε

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Ρεαλιστης 14/10/2014 00:26:57

        Μα ο ΟΤΕ στην πραγματικότητα ...κρατικοποιήθηκε. Μάλλον για πρώτη φορά στη σταδιοδρομία του αφού πάντα, επί δεκαετίες τον λυμαίνονταν πελάτες, ιδιώτες και idiots. Πέρασε λοιπόν απο τον ουσιαστικό "κύριο μέτοχο" τον Κόκ στην Deutsche Telekom η οποία ως γνωστόν ανήκει πλειοψηφικά στο γερμανικό Δημόσιο. Λέτε να τον "επανιδιωτικοποιήσουν";

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Uncle Stgm 14/10/2014 00:47:40

          Ο κοκ πιστευετε οτι ηταν ο κυριος μετοχος? Μηπως γνωριζετε και το μοντελο που δουλευει η Deutsche Telekom? Μηπως γνωριζετε οτι ενας κοκ οπως τον αποκαλειτε ειχε τοτε την καλλιτερη τεχνολογια? Οτι επενδυσε? Οτι εδωσε δουλεια σε χιλ. νεους επιστημονες? Οτι ηταν ο μονος που παραχωρησε τις Γεν. Διευθυνσεις της εταιριας του σε 35ρηδες χαρισματικους επιστημονες? Οτι κερδισε διαγωνισμους πληροφορικης σε ολον τον κοσμο? Οτι η αλλη εταιρια του θριαμβευει διεθνως σαν πολυεθνικη? Οτι οταν εκανε εγκαταστασεις με επενδυσεις 100δων εκ... Μαλλον εισαστε και εσεις θυμα της προπαγανδας του ανατγωνισμου. Γιατι καποιες αλλες εταιριες εμφανιστηκαν σαν πυροτεχνηματα. Που τα μαζεψαν απο το ΧΑ και μετα χωρις επενδυσεις εξαφανιστηκαν. Απλα τα χρηματα εφυγαν και μαλιστα δεν φαινονται στις λιστες Λαγκαρντ. Και τα γραφω εγω που ουτε Ολυμπιακος υπηρξα, ουτε φυσικα μελος καποιας επιτροπης προμηθειων η διαγωνισμου στον ΔΤ. Γιατι δεν ειμαι ΔΥ . Αλλα πρεπει καποιες φορες να λεμε τις αληθειες μακρυα απο συνομωτικα σεναρια και μακρια απο τα κομματα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Ρεαλιστης 14/10/2014 01:19:21

            Δεν διαφωνώ με τα περισσότερα που επισημαίνετε. Ιδίως για την ποιότητα της τότε τεχνολογίας, ότι απασχολήθηκαν επιστήμονες και ότι η άλλη εταιρία είναι σοβαρή. Μακριά από εμένα οι κομματικές-πολιτικές αξιολογήσεις θεμάτων καθαρα επιχειρηματικών-τεχνικών, που δημιούργησαν τη γνωστή υστερία. Η γνώμη μου για τις περισσότερες άλλες ιδιωτικές εταιρείες είναι χείριστη. Γιατί το έγραψα; Ήθελα μόνον να επισημάνω ότι αυτή η συζήτηση, περί "καλού κρατικού" ΟΤΕ που δήθεν "ιδιωτικοποιήθηκε" από τους δήθεν "κακούς νεοφιλελεύθερους" είναι ψευδεπίγραφη και bon pour l' Orient. Μας δουλεύουν άγαρμπα. Κατά τα άλλα: Εκτιμώ ιδιαίτερα την τιμολογιακή πολιτική του OTE μετά την ανάληψή του από την DT (επιτέλους de-bubbling, σε αντίθεση με την παλιότερη bubble του "δημόσιου" ΟΤΕ). Πρόκειται για τις οικονομίες κλίμακας. Αυτό είναι το βασικό μοντέλο, που συγκεντρώνει μεγάλο μετοχικό-εταιρικό μέρος των τηλεπικοινωνιών στο Βαλκανικό και κεντροευρωπαικό χώρο (Σλοβακία, Τσεχία, Ουγγαρία, Κροατία, FYROM, Μαυροβούνιο, ΟΤΕ-Ελλάδα, Ρουμανία). Υπόψη ότι μαζί με την Γαλλική France Télécom - Orange δημιούργησσαν και το μεγαλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας στη Βρετανία EE. Αυτό είναι το βιώσιμο μέλλον στην τηλεπικοινωνία και στην ενέργεια: Διευρωπαικά δίκτυα και οικονομίες κλίμακας, στο τεχνικό και στο επιχειρηματικό επίπεδο. Και όπως βλέπετε, πλειοψηφικά κρατικές εταιρείες (η Γαλλική και Γερμανική Telekom) είναι σε θέση να είναι απολύτως ανατγωνιστικότερες από τις ιδιωτικές. Υπόψη ότι παράπάνω απο το μισό (πλειοψηφικό) πακέτο των κρατικων μετοχών της DT, το γερμανικό δημόσιο το κατέχει μεσω της κρατικής αναπτυξιακής τράπεζας KfW- Kreditanstalt für Wiederaufbau που δημιουργήθηκε το 1949 στα πλαίσια του Σχεδίου Μάρσαλ. Συμππερασμα: όλη αυτή η μανιχαιστική συζήτηση για το "κακό δημόσιο" και τον "καλό ιδιωτικό τομέα" (εξίσου και αντίστροφα) είναι για τα σκουπίδια.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Uncle Stgm 14/10/2014 01:59:54

            Μαλλον ειμαστε γειτονες

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Uncle Stgm 14/10/2014 02:04:43

            Καπως ετσι ειναι και DPost που εξαγορασε την DHL. Που με το μοντελο εκανε αντιπροσωπους σε καθε χωριο ιδιωτες. Που ολοι ειναι χαρουμενοι. Ας δουμε τον δικο μας ΕΛΤΑ και ας τον χαρουμε

          • George N avatar
            George N @ Uncle Stgm 31/10/2014 21:17:44

            Η τιμολογιακή πολιτική του ΟΤΕ είναι ελεγχόμενη, δεν μπορεί να προσφέρει τις τιμές που θα ήθελε. Είναι πολύ μακριά οι Ευρωπαϊκές telco από το να είναι ανταγωνιστικές και αυτό φαίνεται στην αγορά των ΗΠΑ. Είναι πολύ μικροί. Προφανώς και η λύση θα ήταν να αφεθούν να παίξουν στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς. Όσο υπάρχουν εθνικοί έλεγχοι και εθνικοί πρωταθλητές όμως απλά κατεβαίνει η τιμή με την οποία θα εξαγορασθούν στο μέλλον από τους παγκόσμιους players που αναπόφευκτα θα δημιουργηθούν. Ποια οικονομία κλίμακας όταν καμιά Ευρωπαϊκή telco δεν μπορεί από μόνη της να δώσει ένα κύκλωμα σε δυο χώρες με ορισμένη τιμή. Απλά ακούτε τον επιθανάτιο ρόγχο του μεταπολεμικού ευρωπαϊκού μοντέλου και τον νομίζετε για κραυγή νίκης.

  7. Κωστας avatar
    Κωστας 13/10/2014 18:33:10

    Καλα αφου θα φυγουμε απο τα μνημονια τοτε θα δανειζομαστε με 5-6 % στις αγορες αρα παλι χρεος ή ξανα μνημονιο. Εκεινο που μου προξενει μεγαλη απορια ειναι οταν βλεπω στην ΤV βουλευτες & υπουργους τις ΝΔ να κατακεραυνωνουν τους Συριζαιους οτι καλα τα λενε κατα της τροικας αλλα απο που θα βρουν χρηματα ?αφου δεν υπαρχει αλλος τροπος για χαμηλοτοκα δανεια τοτε γιατι βριζαμε τον Παπανδρεου οταν μας εβαλε στο μνημονιο & θα περναμε χαμηλοτοκα δανεια? Να αρχιζω να πιστευω οτι ειχε δικαιο & οτι δικαιωνεται ? Επισης δεν γινεται γνωστο στον κοσμο οτι ναι μεν μπορει να φυγουμε απο το μνημονιο λλα θα ειμαστε υπο επιτηρηση που ειναι το ιδιο ισως & χειροτερο & οτι καποια μετρα τουμνημονιου θα εχουν εφαρμογη μεχρι το 2025. Αυτα τα γνωριζει ο λαος μας?

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Κωστας 14/10/2014 01:50:23

      Αφού τα γνωρίζετε εσείς, είναι βέβαιο ότι θα ενημερώσετε και το λαό μας.

  8. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 13/10/2014 19:57:53

    "Κατάφεραν το ακατόρθωτο. Να χρεοκοπήσουμε ως χώρα χωρίς να χρεοκοπήσει καμία τράπεζα και χωρίς να φύγει σχεδόν κανείς από το σάπιο κατασκεύασμα που ονομάζεται ελληνικό κράτος". Πρόκειται για το νο 1 πολιτικό σχόλιο της 6ετίας. 2008 - 2014. 'Ισως και της δεκαετίας Ορεσίβειε, τα σέβη μου. Και καταθέτω ταπεινά το πληκτρολόγιο, όλα τα ουσιώδη έχουν ειπωθεί, τα περαιτέρω περιττεύουν.

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 31/10/2014 20:35:15

    Εικόνες από την πανέμορφη και απόκοσμη Ισλανδία, λίγο νοτιότερα από τον Αρκτικό Κύκλο. {"Ισλανδία: Ξεπληρώνει πρόωρα 909 εκατ. $ στο ΔΝΤ "– inewsgr.com}. Η πατρίδα μας, δεν έχει κάτι να ζηλέψει από το φυσικό μεγαλείο της χώρας αυτής. Με εξαίρεση, κατά τη γνώμη μου, την ευλάβεια στο υπερευαίσθητο οικοσύστημα και τον σεβασμό στις ώρες κοινής ανάπαυσης και ησυχίας των πολιτών. http://www.iceland.is http://www.icelandtravel.is

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 31/10/2014 23:37:19

      Και για να μην ακούμε και αμάσητα καταπίνουμε τις ψηφοθηρικές μεγαλοστομίες μειρακίου, Δραχμαζάνη και των διαφόρων άλλων τα εμπριμέ. ΣΚΑΙ: “Παραμένει δεσμευμένο το μισό δάνειο του ΔΝΤ προς την Ισλανδία.” Δηλαδή, το 50% του δανείου ΔΝΤ προς την Ισλανδία, παραμένει δεσμευμένο, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ του συντριπτικού «ΟΧΙ» (93,2%), έναντι του μόλις (1,8%) «ΝΑΙ» των Ισλανδών, στη πληρωμή των €υρώ 3,9 Δισεκατομμυρίων, για τις αποζημιώσεις των Ισλανδών καταθετών, οι οποίοι, ζημιώθηκαν από την οικονομική κατάρρευση της Ισλανδικής τράπεζας IceSave. http://www.skai.gr/mobile/article?aid=140523 Kαι ο Πρωθυπουργός ΔΝΤ, Γιώργος Παπανδρέου του Ανδρέα, ετοιμάζεται γιά νέο κόμμα, λέει. Η ΑΣΥΛΙΑ Του, για τις Πράξεις Εθνοκτονίας Του, υπεράνω όλων, δηλαδή. Κι εσύ, εξαπατημένε, αθεράπευτα (Α)μνήμονα Ελληνικέ Λαέ, θα τον ΞΑΝΑπιστέψεις, θα τον ΞΑΝΑψηφίσεις, στη Βουλή (απόντα-πάντα) θα τον ΞΑΝΑστείλεις, κι αυτός, ο μασκαρεμένος, ο ατιμώρητος, “ο εκ των έσω θανάσιμος εχθρός”, θα σε ΞΑΝΑγράψει εκεί όπου, μόνον αυτός ξέρει. “Θα γονατίσω τους Έλληνες όσο ποτέ κανείς δεν κατάφερε.” (~Tειρεσίας). Αυτή, ήταν η μία και η μοναδική, η χολερική υπόσχεσή του, την οποία, με τα δάκρυά μας και το αίμα μας, μέχρι κεραίας υλοποίησε. •••

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.