20/10/2011 22:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

VIDEO με τον Καντάφι ΠΡΙΝ τον σκοτώσουν



 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. saltcity avatar
    saltcity 20/10/2011 22:13:24

    Μην μας φτιάχνεις βραδιάτικα...

  2. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 20/10/2011 22:14:52

    Δύσκολες μέρες για τα μέλη της Σοσιαλιστικής Διεθνούς..

  3. lampros avatar
    lampros 20/10/2011 22:16:18

    Αύριο μπορεί να έρθουν και από δω να φέρουν την «δημοκρατία» τα καλόπαιδα και οι βοηθοί τους...

    Όποιος το γελάει, θα γέλαγε και αν άκουγε πριν πέντε χρόνια για το ΔΝΤ, για απολύσεις ΔΥ από το ΠΑΣΟΚ, κλπ κλπ.

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ lampros 20/10/2011 22:28:58

      Εχουν έρθει και την εφαρμόζουν...

      • A.M. avatar
        A.M. @ ΠΙΛΟΤΟΣ 20/10/2011 22:52:19

        Μπα.. ακόμα δεν ήρθαν όπως πήγαν στην Λιβύη ή στο Ιράκ, ή στην πρώην Γιουγκοσλαβία ή στο Αφγανιστάν, ή.. ή.. ή...
        Ανάμενε και εδώ .. δημοκρατία τύπου ...νέας Λιβύης.
        Αν δλδ είχαμε και εδώ κάποιον που να μην κατεβάζει τα παντελόνια του - ο Καντάφι ΔΕΝ τα κατέβασε μέχρι τέλους! και μπράβο του! - όπως ο ΓΑΠ, ίσως να βλέπαμε τις ίδιες εικονες και να μας έκαναν και εμάς .. δημοκρατία!
        Αλλά όταν κάνεις ότι σε διατάζουν οι μεγάλοι τότε μπορεί να πάς και για ΓΓ του ΟΗΕ!
        Άσχετα βέβαια αν θα έχουν π@δήξει τον λαό σου οι μεγάλοι.

        Μερικοί ΔΕΝ θέλετε να δείτε κάτι οφθαλμοφανέστατο:
        Η Δυτικοί δεν ενδιαφέρθηκαν ξαφνικά για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Λιβύη!
        Σαράντα χρόνια ήταν ο Καντάφι εκεί και συνεργάζονταν μαζί του.
        Ούτε ενδιαφέρονται για τα δημοκρατικά δικαιώματα του Λιβυκού λαού.
        Χ@σμένα πατόκορφα τάχουν και τον λιβυκό λαό και τα δημοκρατικά του δικαιώματα.
        Το είδαμε εξ άλλου μόλις χτές στην Αίγυπτο πόσο ενδιαφέρονται για την δημοκρατία και για τον λαό.

        Για τον ΠΛΟΎΤΟ της Λιβύης ενδιαφέρονται!
        Βγάζει μάτια! ακόμα και τυφλοί το βλέπουν!

        Οι Λίβυοι θα πεινάσουν!!!

        Οι αντικαθεστωτικοί το πρώτο πράγμα που δημιούργησαν ήταν .. κεντρική τράπεζα!
        Εξαρτώμενη απ το διεθνές τραπεζικό σύστημα!
        Γιατί;
        Επειδή το τραπεζικό σύστημα της Λιβύης ήταν αυτόνομο, ανεξάρτητο και ως τέτοιο ΑΝΕΞΈΛΕΓΚΤΟ απ την Παγκόσμια Τράπεζα και απ την Νέα Τάξη.

        Μα .. μετά από τόσες .. δημοκρατίες που έχουν επιβάλλει διά της βίας οι αμερικάνοι και οι ευρωπαίοι συνένοχοί τους δεν βλέπετε που το πάνε;

        Τόσο πολύ σας τυφλώνει η διεθνής παραπληροφόρηση;
        Και εγώ δεν γουστάρων το πασοκ ούτε είχα έρωτα με τον Καντάφι.

        ΑΛΛΆ σε σχέση με τα δεινά που περιμένουν τον Λιβυκό λαό στην μετα-Κανταφική εποχή η ζωή στην Λιβύη επί Καντάφι θα θυμίζει - σε όσους καταφέρουν να επιζήσουν! - σαν χαμένος παράδεισος!

        Εδώ είμαστε - πρώτα ο Θεός! - και θα με θυμηθείτε!

        • Γιώργος1 avatar
          Γιώργος1 @ A.M. 20/10/2011 23:05:14

          Πόσο δίκιο έχεις, ό,τι ήθελα να πω το είπες εσύ...

        • kastroHEL avatar
          kastroHEL @ A.M. 20/10/2011 23:33:57

          poso dikio exeis!!!!

        • ΝΙΚΗ avatar
          ΝΙΚΗ @ A.M. 21/10/2011 01:15:03

          Ακριβώς.... Δυστυχώς....

          • The Saint avatar
            The Saint @ ΝΙΚΗ 21/10/2011 03:54:55

            Σωστός, σωστότατος!
            Α, και μη νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνουμε τι γίνεται όλοι εδώ, υπάρχουν και κάποιοι που δεν μασάνε κουτόχορτο (όσο τουλάχιστον μπορούν και σκέφτονται ελευθερα...)

          • The Saint avatar
            The Saint @ The Saint 21/10/2011 03:55:35

            Το comment πάει στον Α. M.

          • madprof avatar
            madprof @ The Saint 21/10/2011 10:42:50

            Επιτέλους, ελάχιστοι που δεν μασάμε το "διαίρει, κάψε, σκότωσε, ιδιοποιήσου τα πλούτη και βασίλευε" υπό τον μανδύα της "δημοκρατίας", της "δικαιοσύνης" και της "ελευθερίας" που εφαρμόζουν αείποτε τα λόμπυ της ΠολιτικοΘρησκευτικοΧρηματοΜιλιταριστικής Διεθνούς Αλητείας των Δυτικών. Τιμή και δόξα στον μεγάλο πολιτκό ηγέτη Μ. Καντάφι που θα μείνει στην μνήμη των σκεπτόμενων πολιτών του κόσμου σαν ο τελευταίος Αντιστασιακός Ηγέτης ενάντια στην Διεθνή Αλητεία των ΑμερικανοΕγγλεζοΓαλλοΙταλών και λοιπών αλητήριων εθελοντών Ολοκαυτωμάτων Ανεξάρτητων κρατών και των δύσμοιρων πολιτών τους!

        • m.s avatar
          m.s @ A.M. 21/10/2011 10:06:54

          Αν τα παντελόνια του ο Καντάφι και οι γιοί του δεν τα είχαν κατεβάσει για να κάνουν τα αίσχη στις συμπατριώτισσες του και στοιχειωδώς σέβονταν την αξιοπρέπεια των πολιτών και δεν εξαφάνιζε αντιφρονούντες σαν μύγες και δεν προκαλούσε σκανδαλωδώς με την χλιδάτη ζωή αυτός και οι συν αυτώ , θα ζούσε και θα βασίλευε και η Δύση δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα(όπως δεν είχε άλλωστε).

        • Θέκλα Μεταξά avatar
          Θέκλα Μεταξά @ A.M. 21/10/2011 23:20:25

          Συμφωνώ απόλυτα, με τον Α.Μ. Έχεις την πιο σωστή τοποθέτηση. Είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες.

  4. Orestios avatar
    Orestios 20/10/2011 22:57:43

    http://www.youtube.com/watch?v=KEPnIKI3Ivg&feature=youtu.be

    • dmtrs avatar
      dmtrs @ Orestios 20/10/2011 23:30:04

      θλίβομαι...
      μία επανάληψη στην Αντιγόνη θα βοηθούσε (;) ίσως...
      ελληνορθόδοξοι είμαστε!

      • Orestios avatar
        Orestios @ dmtrs 20/10/2011 23:40:53

        Καμία σχέση όμως

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ dmtrs 20/10/2011 23:43:48

        Η χαρά όσων είμαστε Ορθόδοξοι, δεν είναι τέτοιες ''δημοκρατικές'' σκηνές...

        • A.M. avatar
          A.M. @ ΕΥΑ 20/10/2011 23:59:47

          Και απλά άνθρωπος να είσαι
          δεν νομίζω να χαίρεσαι με κάτι τέτοια.
          Και άθεος ακόμα... τι να λέει;

          Θυμίζουν ύαινες που ξεσκίζουν την λεία τους για να φάνε τις σάρκες.
          Και οι ύαινες τουλάχιστον τις τρώνε.
          Τα ανθρωποειδή αυτά .. γιατί;;;

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ A.M. 21/10/2011 00:11:44

            Για μια ακόμη φορά, συμφωνώ...η ανθρωποφαγία δεν έχει Θεό...

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ A.M. 21/10/2011 02:20:23

            Nα χαίρονται τη θρησκεία τους...

        • m.s avatar
          m.s @ ΕΥΑ 21/10/2011 21:26:01

          αγαπητή μου παλιά εδώ στην Ελλάδα κάποιους πολύ επικίνδυνους ληστές (Γιαγκούλας-Μπαμπάνης) τους έκοβαν τα κεφάλια και τα περιέφεραν στα χωριά για παραδειγματισμό.Δεν είναι μόνο θέμα θρησκείας αλλά γενικότερα ωριμότητας μιας κοινωνίας.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ m.s 21/10/2011 23:34:38

            Συμφωνώ σ' αυτό που λες..θέμα ωριμότητας, θέμα συνείδησης...χρησιμοποίησα τη θρησκεία, επειδή χρησιμοποίησε τον όρο αυτό κι ο dmtrs..

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ dmtrs 21/10/2011 00:34:53

        Θέλεις κάτι ελληνικό επί του θέματος;
        .....
        Το βράδυ βρήκα την περικοπή:
        “τον έδεσαν χειροπόδαρα” μας λέει
        “τον έριξαν χάμω και τον έγδαραν
        τον έσυραν παράμερα τον καταξέσκισαν
        απάνω στους αγκαθερούς ασπάλαθους
        και πήγαν και τον πέταξαν στον Τάρταρο κουρέλι”.

        Έτσι στον κάτω κόσμο πλέρωνε τα κρίματά του
        Ο Παμφύλιος ο Αρδιαίος ο πανάθλιος Τύραννος.

        Είναι από το γνωστό ποίημα του Σεφέρη. Στα εισαγωγικά είναι η μετάφραση στα νεοελληνικά του αποσπάσματος της Πολιτείας του Πλάτωνος.

        Αυτές τις απόψεις είχαν κάποιοι Έλληνες (για να θυμόμαστε).

        • Αντρίκος avatar
          Αντρίκος @ Professor Moriarty 21/10/2011 18:55:26

          Εδώ πληρωνόνται όλα

  5. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 20/10/2011 23:24:19

    Μη γελάτε καθόλου.
    Μπορεί αύριο να αποφασίσουν να μας "ελευθερώσουν" απο το ΓΑΠ, που "αυτοί" μας φόρτωσαν, με τον ίδιο τρόπο που απελευθέρωσαν το Ιρακ απο τον Σαντάμ και τη Λιβύη απο τον Καντάφι.

  6. Οργή avatar
    Οργή 20/10/2011 23:24:53

    Τρέμω στην σκέψη οτι κάποιο πρωΐ, οι "πεφωτισμένοι" θα ανησυχήσουν για την δημοκρατική σταθερότητα στη δική μας γωνιά...
    Εκεί να δεις "εισαγόμενα" καφράκια με όπλα, να εγκαθιδρύουν τη δημοκρατία...

  7. nasos avatar
    nasos 20/10/2011 23:28:04

    αυτές τις αηδιαστικές σκηνές τις έδειξαν τα αμερικανικά κανάλια;
    το λέω επειδή όταν ο Ομπάμα ανακοίνωσε περιχαρής το θάνατο του Μπιν Λάντεν,είπαν στους Αμερικανούς πως δεν δίνουν εικόνες του νεκρού αρχιτρομοκράτη στην δημοσιότητα επειδή λέει ήταν ''πολύ σοκαριστικές''

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ nasos 20/10/2011 23:35:24

      Δεν έδωσαν τις εικόνες γιατί δεν υπήρχαν...

  8. Panos avatar
    Panos 20/10/2011 23:35:44

    Κοίταξε να δεις. Βασικά λυπάμαι να το βλέπω αυτό, καθώς και εκείνος έχει δικαιώματα. Θα μου πεις εδώ ο υπεύθυνος του τομέα ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ πανηγύριζε σήμερα για τη "νέα μέρα που ξημερώνει" καθώς έβλεπε έναν αιμόφυρτο να τον σκοτώνουν, ποιά ανθρώπινα δικαιώματα. Από την άλλη, σαν τσιράκι των αμερικανών, που τον διόρισαν, με αντάλλαγμα κάποια δολλάρια, να τους δίνει πετρέλαιο και πετούσε ένα ξεροκόματο στους πολίτες, είναι η ίδια φάρα με τον γκαπ. Ως εκ τούτου δε θα με ενοχλούσε ο τελευταίος να έχει άυριο ακριβώς την ίδια τύχη. Και χειρότερη. Σε HD.

  9. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 20/10/2011 23:36:10

    Όποιος και αν ήταν ο Καντάφι (τον αντιπαθούσα γιατί ήθελε να εξισλαμίσει την Ευρώπη με κάθε τρόπο, ήταν ακραίος φονταμενταλιστής), τέτοιες φρικαλέες εικόνες δεν ταιριάζουν στο ανθρώπινο είδος -αν ακόμα ανήκουμε σε αυτό-.
    Έκανα το λάθος να δω τα βίντεο και λυπήθηκα για το πόσο βάρβαροι και "χασάπηδες" μπορεί να γίνουμε οι άνθρωποι.
    Σε κανέναν δεν αξίζει τέτοιο τέλος.
    Και όπως λέει η λαϊκή ρήση: "ούτε στον εχθρό μου τέτοιο τέλος"

    • A.M. avatar
      A.M. @ Γιώργος msn 20/10/2011 23:55:46

      Διευκρίνηση:
      Αυτό το βίντεο όπως και το βίντεο με το κρέμασμα του Σαντάμ στο Ιράκ - ευτυχώς για τον ίδιο ο Μιλόσεβιτς πέθανε αθώος πριν καταδικαστεί -
      είναι ένα σαφέστατο μήνυμα της Νέας Τάξης προν οιονδήποτε διανοηθεί μελλοντικά να της αντισταθεί.
      Λέει δλδ αυτό το μήνυμα...
      «Όποιος δεν μου κάθεται έτσι θα πεθάνει!»

      Για όποιον δεν το κατάλαβε δλδ....

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ Γιώργος msn 21/10/2011 00:36:24

      Σεβαστή η διαφωνία, αλλά σε ποιο πράγμα ακριβώς;

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ Γιώργος msn 21/10/2011 01:23:25

      Συμφωνώ! ό,τι και να έκανε, άνθρωπος ήταν και δεν αξίζει σε κανέναν τέτοιο τέλος. υπάρχουν κι άλλοι τρόποι τιμωρίας για τους εγκληματίες. Συμφωνώ και με τον Panos παραπάνω.. η Αμερική τόσα χρόνια δεν έκανε βήμα για το τι γινόταν στη Λιβύη. Τώρα χάλασε το πράγμα και αποφάσισε να "σπειρει" τη δημοκρατία και εκει;

  10. jkr avatar
    jkr 20/10/2011 23:54:22

    Δεν θα πρεπε να προβληθούν τα βιντεος αυτό, είναι κτηνωδία.

  11. δημης avatar
    δημης 20/10/2011 23:57:39

    Η...ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕ.. ΑΝ ΜΑΘΑΙΝΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ GAP-GAP ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 37....

    • Tem avatar
      Tem @ δημης 21/10/2011 00:27:47

      Πολύ άσχημες σκηνές αυτές. Θα προτιμούσα να μην τις έβλεπα. Ας θυμηθούμε όμως και κάτι από το πρόσφατο παρελθόν
      http://www.youtube.com/watch?v=dJyaTCk6bpk
      Με παρουσία Πεταλωτή.

  12. The Saint avatar
    The Saint 21/10/2011 04:05:21

    Tωρα που το σκέφτομαι, και επειδή το video ΔΕΝ είναι καθαρό, είμαστε 100% σίγουροι ότι αυτός που δείχνουν είναι ο Καντάφι;
    Οχι τίποτα άλλο , αλλά επειδή ειπώθηκε ότι επι χρόνια έκανε το κέφι των Αμερικανών, και "ξαφνικά" τους "γυάλισαν" τα ανθρώπινα δικαιώματα στη Λιβύη...
    Λέω λοιπόν μήπως τελικά έχει φυγαδευθεί με άλλο διαβατήριο όνομα, και λεφτά κάπου αλλού, (αλα Μπιν Λάντεν) απλώς βρήκαν κάποιο σωσία γιά να κάνουν το show τους;

  13. Kostas avatar
    Kostas 21/10/2011 04:37:25

    Δύσκολες εικόνες, αλλά αναμενόμενες.
    Ο Καντάφι δεν ήταν άγιος, δικτάτορας ήταν. Κόσμος και κοσμάκης πέθανε όλους αυτούς τους μήνες. Με μαχητικά κυνηγούσε τους διαδηλωτές..
    Τα ξεχάσατε;
    Πόσες και πόσες φορές του ζήτησαν να σηκωθεί να φύγει αναίμακτα..

    Άλλωστε όσοι ζούνε με τα όπλα πεθαίνουν από αυτά.

    Υ.Γ.
    Και εδώ ζητούμε κάποιους να σηκωθούν να φύγουν, αλλά δεν καταλαβαίνουν, και ήδη έχουμε 4 νεκρούς.
    Μάλλον θα πρέπει να αρχίσουν να προβληματίζονται έντονα..

  14. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 21/10/2011 07:42:03

    Τα πλάνα αυτά αφιερώνονται στους εραστές της τεχνολογικής ανάπτυξης και της αθεϊας, που πιστεύουν ότι σήμερα οι Άνθρωποι και τα ήθη είναι καλύτερα από πριν από έναν αιώνα επειδή έχουμε κομπιούτερ και κινητά τηλέφωνα.

  15. Αρης avatar
    Αρης 21/10/2011 10:27:12

    O "Συνταγματαρχης" Κανταφι περασε τις τελευταιες στιγμες της ζωης του κρυμενος σαν ποντικι σε ενα αδρευτικο καναλι.....Πως να περασαν αραγε τις τελευταιες στιγμες τους οι επιβατες της πτησης 103?

  16. madprof avatar
    madprof 21/10/2011 10:49:26

    Naϊf σκεπτικό!

  17. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 21/10/2011 12:20:54

    Το βιντεο και τα σχολια πολλων παραπανω αποδεικνυουν για πολλοστη φορα το ποσο πρωτευων αιμοχαρες αρπακτικο ειναι ο ανθρωπος.

  18. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 21/10/2011 13:50:08

    Σπερνεις ανεμους, θεριζεις θυελλες. Τωρα στην ατζεντα τι υπαρχει; "Δημοκρατικες" εκλογες, διχοτομηση της χωρας, δημιουργια του κρατους της ανατολικη Λιβυης καθοδηγουμενη απο Δυτικους, εκλογες στην Αιγυπτο, αναδειξη κυβερνησης απο Δυτικους και μετα...ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΟΖ ΜΕ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ. Το σχεδιο βαδιζει με βαση τα χρονοδιαγραμματα...Ευχομαι τα γεωπολιτικα να σταματουν εκει και να σκεφτονται "ΕΛΛΑΔΑ" και οχι "ΚΡΗΤΗ".

  19. kostas avatar
    kostas 21/10/2011 15:38:41

    Το ελεγα !! το λεω ! και θα το ξανα πω " Οσοι δικτατορες και αν περασαν απο την γη ..... ολοι μα ολοι ειχαν την ιδια καταληξη !!!!!!! "

    Αντε και στους δικους μας !!!!

  20. Mak avatar
    Mak 21/10/2011 18:53:21

    Λιντσάρισαν την εξωτερική πολιτική της δεκαετίας του 1980 και όχι μόνο...

    Ο Καντάφι θα πέθαινε ούτως ή άλλως.

    Είχε φανατικούς οπαδούς (λίγους ή πολλούς) και το να τον κρατήσουν ζωντανό θα ήταν επικίνδυνο για το μέλλον.

    Πέθανε για τον ίδιο λόγο που πέθανε και ο Τσαουσέσκου...Αν ήθελαν δε θα άφηναν τον "όχλο" να τον λιντσάρει.

    ΥΓ: Τα λεφτά του Καντάφι στην Ελλάδα τι θα γίνουν; Μήπως κάποιοι "φίλοι" του δεν στεναχωρήθηκαν και τόσο;

  21. εξυπνάκιας avatar
    εξυπνάκιας 21/10/2011 19:18:48

    PAUL JEFFREY-COCKNEY REBEL R.I.P

  22. sam avatar
    sam 21/10/2011 22:03:57

    επαναλαμβανεται

    ..δυο ειναι τα σεναρια

    1) Οι ανθρωποι ειναι τοσο τυφλωμενοι που εχουν χασει το μετρο και την αντιληψη της ανθρωπινης ζωης και αξιοπρεπειας-ελαχιστη εξελιξη απο τους πιθηκους
    2) Ολοι ειμαστε κομπαρσοι σε ενα απεραντο εργο και τη στιγμη που μιλαμε ο Κανταφι πινει μοχιτο με τον Σανταμ, τον Λαντεν και τη Νταιανα σε καποιο τροπικο παραδεισο (και οι θανατοι που παρακολουθησαμε ειναι απλα τηλεοπτικοι)

    ..σας παρακαλω πριν διαλεξετε, σκεφτειτε το λιγο παραπανω

  23. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 21/10/2011 23:31:42

    Όλοι καταλαβαίνουμε το παιχνίδι των ανιστόρητων Αμερικανών και των παρατρεχάμενών τους στην παγκόσμια σκακιέρα. Στόχος η αρπαγή του παγκόσμιου πλούτου.
    Αυτό όμως είναι άλλο και άλλο το ότι επί 8 μήνες ο Καντάφι (υπαίτιος και για χιλιάδες άλλους θανάτους στο παρελθόν) εξαπέλυσε τους μισθοφόρους του εναντίον του λαού του, σκορπίζοντας πόνο και θάνατο. Ωστόσο οι σκηνές του βίντεο είναι φρικτές και συγκλονιστικές για όσους δεν έχουμε χάσει τα ανθρώπινα στοιχεία μας.
    Βέβαια και το ΓΑΠ σκορπίζει ήδη πόνο και θάνατο, αλλά αυτός δεν νομίζω ότι θα μπορούσε ποτέ να κάνει και τον ήρωα. Θα προτιμήσει τη νυχτερινή φυγή με ελικόπτερο.