#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/05/2011 14:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Osama bin Laden: Δολοφόνος ή ήρωας;




 

(Al Jazeera) Με τον σημερινό του θάνατο, ο Osama bin Laden κράτησε μια υπόσχεση που είχε κάνει σε ένα ηχητικό μήνυμα του 2006. Μιλώντας για το ανθρωποκυνηγητό εναντίον του, είχε ορκιστεί να πεθάνει ελεύθερος!

Έτσι, ο θάνατος του βάζει οριστικό τέλος στο μεγαλύτερο ανθρωποκυνηγητό όλων των εποχών, που ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια, και στο οποίο συμμετείχαν χιλιάδες Αμερικανοί στρατιώτες στο Αφγανιστάν, και δεκάδες χιλιάδες Πακιστανοί στα κακοτράχαλα βουνά της μεθορίου.

Είτε θεωρηθεί τρομοκράτης και δολοφόνος, είτε χαιρετιστεί ως ο ήρωας των απανταχού καταπιεσμένων Μουσουλμάνων, η αλήθεια είναι ότι ο bin Laden άλλαξε την ιστορία του κόσμου μας.

Προκαλώντας την ισχύ του πλέον παντοδύναμου έθνους στον πλανήτη, οργανώνοντας διάφορες επιθέσεις εναντίον του, κατάφερε να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο δίκτυο συμμάχων που συμμετείχαν σε έναν πόλεμο ο οποίος συνεχίζεται ακόμη και μετά το θάνατό του.

Ο νεκρός, που φέρεται να είναι αυτός που οργάνωσε την επίθεση της 9/11, ήταν η απόλυτη νέμεση του πρώην προέδρου George Bush, που είχε ορκιστεί να τον πιάσει ζωντανό ή νεκρό, και που οι δυο προεδρικές του θητείες χαρακτηρίστηκαν κυρίως από τον «πόλεμο εναντίον του τρόμου», και το κυνηγητό της al-Qaeda, που είχε ιδρυθεί το 1988.

Με το χαρακτηριστικό του μούσι, ο bin Laden αποτελούσε μια από τις πιο γνώριμες μορφές ολόκληρου του πλανήτη. Η φάτσα του εμφανίζονταν σε δεκάδες προπαγανδιστικά βίντεο, ενώ κυριαρχούσε σε έναν αμερικανικό ιστότοπο, που πρόσφερε $25 εκατομμύρια για τη σύλληψή του. Το 2007, το ποσό αυτό ανήλθε στα $50 εκατομμύρια.



Γεννημένος στη Σαουδική Αραβία το 1957, ο bin Laden ήταν ένα από τα 50 παιδιά του πολυεκατομμυριούχου επιχειρηματία Mohamed bin Laden, που πέθανε όσο ήταν ακόμη μικρός. Ήταν ένα ντροπαλό παιδί, και μέτριος μαθητής, ενώ αργότερα μπόρεσε και πήρε πτυχίο πολιτικού μηχανικού.

Ο πρώτος του γάμος ήταν με μια Σύρια ξαδέλφη του, στην ηλικία των 17 ετών, και φημολογείται πως έχει τουλάχιστον 23 παιδιά από 5 διαφορετικές συζύγους. Η οικογένεια του είχε φτιάξει τεράστια περιουσία από την άνθηση του εργολαβικού και κατασκευαστικού τομέα, σε  μια Σ. Αραβία που ευημερούσε εξαιτίας του πετρελαίου της.

Το βιβλίο του Steve Coll, The Bin Ladens, αναφέρει πως ο Osama ριζοσπαστικοποιήθηκε εξαιτίας του θανάτου του αδελφού του Salem το 1988. Παράλληλα, η φοίτησή του στο ελιτίστικο θεολογικό πρότυπο σχολείο Al Thagher στη πόλη Jeddah, τον έφερε σε επαφή με το ριζοσπαστικό πολιτικό Ισλάμ.

Μεγάλη επίδραση άσκησε στον νεαρό Σαουδάραβα και ο Παλαιστίνιος καθηγητής και μέλος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας Dr Abdullah Azzam, ο οποίος είχε ακραίες θέσεις, τις οποίες διδάχθηκε ο Osama στη διάρκεια της φοίτησής του στο πανεπιστήμιο Abdulaziz της Σ. Αραβίας. Μάλιστα, όπως λέγεται, ο Azzam  στρατολόγησε τον νεαρό Osama, πείθοντάς τον να χρηματοδοτεί και να στρατολογεί με τη σειρά του νεαρούς Μουσουλμάνους  που θα πολεμούσαν τους Ρώσους στο Αφγανιστάν. Η CIA από τη πλευρά της, τον βοήθησε στο να μεταβεί στο Αφγανιστάν και να συμμετέχει στην αντίσταση εναντίον των Σοβιετικών.

Η αποστασιοποίησή του από τις αμερικανικές θέσεις έγινε όταν άρχισε να αντιτίθεται στην αμερικανική στρατιωτική παρουσία στη Σ. Αραβία, στη διάρκεια του πρώτου πολέμου εναντίον του Ιράκ.

Η βασιλική οικογένεια «μυρίστηκε προβλήματα», και έτσι αποφάσισε να τον απελάσει το 1991, ενώ του στερήθηκε η υπηκοότητα το 1994, και επιπλέον πάγωσαν τα περιουσιακά του στοιχεία.

Τότε είναι που κήρυξε τον πόλεμο εναντίον των ΗΠΑ, της χώρας που ξόδεψε πολλά εκατομμύρια για να στηρίξει την αφγανική αντίσταση στην οποία συμμετείχε και ο ίδιος. Η Al-Qaeda προχώρησε σε μια σειρά από τρομοκρατικές επιθέσεις, αρχής γενομένης με μια βομβιστική επίθεση εναντίον των δίδυμων πύργων το 1993, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 6 ατόμων, και την ανάδυση του ισλαμικού εξτρεμισμού στην Αμερική. Ακολούθησαν επιθέσεις εναντίον Αμερικανών στρατιωτών, και εναντίον πρεσβειών των ΗΠΑ στη Κένυα, στη Τανζανία, και αλλού. Το 2000 σημειώθηκε επίθεση αυτοκτονίας εναντίον του πολεμικού πλοίου USS Cole στην Υεμένη, που είχε αποτέλεσμα το θάνατο 17 Αμερικανών ναυτών.

Αποκληρωμένος από την οικογένειά του και χωρίς την υπηκοότητά του, ο bin Laden μετέβη το 1992 στο Σουδάν, και όταν επικράτησαν οι Ταλιμπάν το 1996, εμφανίστηκε στη Καμπούλ. Σύντομα κυριάρχησε στους κόλπους τους, υιοθετώντας τις αυστηρές τους απόψεις για το Ισλάμ.

Από τη Καμπούλ, ο bin Laden έβγαζε θρησκευτικά κηρύγματα εναντίον των αμερικανικών δυνάμεων, και ίδρυσε στρατόπεδα εκπαίδευσης για νεαρούς Μουσουλμάνους με σκοπό τη παγκόσμια τρομοκρατία. Οι εκπαιδευόμενοι έρχονταν από παντού: Ασία, Μ. Ανατολή, Αφρική, Ευρώπη, κλπ. Όλοι τους μοιράζονταν ένα κοινό μίσος για τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, και τα μετριοπαθή αραβικά καθεστώτα.

Μετά από τις επιθέσεις εναντίον των πρεσβειών της (1998), οι ΗΠΑ εξαπέλυσαν μπαράζ επιθέσεων με πυραύλους cruise, εναντίον των αφγανικών στρατοπέδων εκπαίδευσης, αλλά ο Bin Laden κατάφερνε πάντα να διαφεύγει ανέπαφος. Από τη πλευρά τους οι Ταλιμπάν που τον στήριξαν,  υπέστησαν μια ολοκληρωτική ήττα όταν οι ΗΠΑ εισέβαλλαν στο Αφγανιστάν μετά την επίθεση της 9/11/2001.

Στη συνέχεια η Al-Qaeda αποδυναμώθηκε, και πολλά μέλη της σκοτώθηκαν ή συνελήφθησαν. Ο ίδιος ο Bin Laden εξαφανίστηκε, ενώ σύμφωνα με φήμες αρκετές φορές γλίτωσε το θάνατο παρά τρίχα. Ο πόλεμος εναντίον του Ιράκ το 2003, ξαναζωντάνεψε την οργάνωση, και πάρα πολλοί νέοι στρατολογήθηκαν στις τάξεις της. Προστατευμένος από τους Ταλιμπάν στα πακιστανικά τους ορεινά καταφύγια, ο Bin Laden έχτισε δεσμούς με μια σειρά από παραστρατιωτικές οργανώσεις της νότιας Ασίας, και στήριξε με όλες του τις δυνάμεις την αιματηρή εξέγερση των Πακιστανών Ταλιμπάν εναντίον του καθεστώτος της χώρας.

Η νέα αναζωογονημένη al-Qaeda κατηγορήθηκε για διάφορες τρομοκρατικές ενέργειες στην Ινδονησία, στο Πακιστάν, στο Ιράκ, στη Τουρκία, στην Αίγυπτο, στη Κένυα, στο Μαρόκο, στην Αλγερία, στη Μαυριτανία, στη Τυνησία, στη Σαουδική Αραβία, στην Υεμένη, στη Σομαλία, στην Ισπανία, και στην Αγγλία. Η τελευταία «επιτυχία» της οργάνωσης ήταν η βομβιστική επίθεση στο Λονδίνο που συντέλεσε στο θάνατο 52 ανθρώπων το 2005.

S.A.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 02/05/2011 15:11:13

    Αν ο Κανάρης ο μπουρλοτιέρης των Τούρκων είναι ήρωας, γιατί ο Μπιν Λάντεν ο μπουρλοτιέρης των Αμερικανών να μην είναι;

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ Ιεροκλής 02/05/2011 16:59:47

      το εχεις χασει τελειως...

      • Ιεροκλής avatar
        Ιεροκλής @ αντιλαικος 02/05/2011 17:05:45

        κι εγώ σ' αγαπάω...

    • Rebellious avatar
      Rebellious @ Ιεροκλής 03/05/2011 20:50:48

      kala ta les

  2. anonymous avatar
    anonymous 02/05/2011 15:18:06

    Εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπεις. Για κάποιους από τους μουσουλμάνους δηλ. για τους Ταλιμπάν και τους σκληροπυρηνικούς είναι ήρωας, για τους άλλους (φιλελεύθεροι διωκόμενοι μουσουλμάνοι και δυτικοί) δολοφόνος. Κατά τη γνώμη μου είναι δολοφόνος διότι σκότωνε αμάχους και σκοταδιστής διότι προσπάθησε να επιβάλει την πιο μαύρη πλευρά του Ισλάμ.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2011 15:31:43

    One man`s terrorist is another man`s freedom fighter.

  4. Roter Platz avatar
    Roter Platz 02/05/2011 15:36:59

    Πρωτα παντρεψαν τον φλωρο και μετα ανακοινωσαν τη δολοφονια!!!!!

  5. someone avatar
    someone 02/05/2011 15:40:24

    Διοτι ο Κανάρης ανατίναξε μια τουρκική ναυαρχίδα γεματη απο τουρκους που γλεντοκοπούσαν στο λιμάνι της Χιου,πανηγιρίζοντας για μια απο τις μεγαλύτερες θηριωδίες των γεγονότων της Επαναστασης.Της σφαγής εκατοντάδων αθώων οι οποιοι πληρωσαν με τον πιο βαρβαρο τρόπο την επιθυμία τους για ελευθερία.Διοτι ο Κανάρης μεσω του αγώνα του υποστηριξε ιδανικα οπως η ελευθερια,την υπεράσπιση των πάτριων χωματων του που επι 4 αιωνες καταπατουνταν.
    Σε αντίθεση όλων αυτων ο "μπουρλοτιέρης" κατα την αποψη σου, δεν χτηπυσε καν στρατιωτικους στοχους.'Εβαλε κατά αθώων σκοτώνοντας χιλιαδες οι οποιοι δεν εφταιγαν σε τιποτα να πληρώσουν το μισος καποιου κατα ολοκληρου του δυτικου κοσμου.Ο 'ηρωας' ειχε σαν κυριο στόχο του την διαδοση της θρησκείας του δια πυρος και σιδηρου.Ωστοσο αυτος ο 'ηρωας' δεν ηταν καν παρων εκει που μαχονταν οι υποστηρικτες του αλλα κρυμενος σε μια επαυλη καπου στο Πακισταν(πως πεθαινει καποιος ελευθερος αλλά κρυμένος σε επαυλες δεν ξερω).
    Ελπιζω τωρα να αντιλαμβάνεσαι οτι ο Λαντεν οχι μόνο δεν ήταν ηρωας αλλα μαλλον ψυχοπαθης δολοφονος που μισουσε τους παντες κ τα παντα.Ο παραλληλισμος του με τον Καναρη -εναν απο τους εθνικους μας ηρωες-όχι μονο δεν ειναι ορθή αλλά και δειχνει γιατι η Ελλαδα σημερα εχει τα χαλια της...γιατι καποιοι τυποι σαν κ εσενα υποτιμουν και ξεχνουν την ιστορία τους.

    ΥΓ:"για να τειθασευτει η ελληνικη φυλη πρέπει να της κόψετε τη θρησκεια,την γλωσσα ,την ιστορια ",Κισινγκερ

    • Enjoy Capitalism avatar
      Enjoy Capitalism @ someone 02/05/2011 15:53:52

      Πέστα ρε someone...διοτι στην κυρίαρχη αριστερή θολοκουλτούρα της σημερινής Ελλάδας έχουμε μπλέξει τις π...ίτσες με τις βούρτσες... !!!

    • Ιεροκλής avatar
      Ιεροκλής @ someone 02/05/2011 16:23:13

      Ανασκευάζω σχόλιο: Δεν παραλλήλισα τον Κανάρη με τον Μπιν Λάντεν, ούτε αμφισβήτησα τον ηρωισμό του πρώτου. Τον Μπιν Λάντεν παραλλήλισα με τον Κανάρη. Υπάρχει φυσικά διαφορά στο να χτυπάς στρατιώτες από αμάχους το αναγνωρίζω. Το χέρι όμως του Μπιν Λάντεν το όπλισε ο ίδιος ο Αμερικάνος κι ας πρόσεχε για τα παιδάκια του…Αν εσύ τώρα συμμερίζεσαι τη χαρά και την επισημότητα του Ομπάμα…
      Υ.Γ. Αναγνωρίζω επίσης την προσωπική μου υπαιτιότητα για το σημερινό Ελληνικό χάλι και καλώ όλους εσάς τους ακέραιους να με κρίνετε με επιείκεια…

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ someone 02/05/2011 17:23:06

      καλά τα λες someone!!!

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ someone 02/05/2011 18:21:14

      "... ο Κανάρης μεσω του αγώνα του υποστηριξε ιδανικα οπως η ελευθερια,την υπεράσπιση των πάτριων χωματων του που επι 4 αιωνες καταπατουνταν".

      "O 'ήρωας’ ειχε σαν κυριο στόχο του την διαδοση της θρησκείας του δια πυρος και σιδηρου".

      Αυτό ακριβώς.
      (Εννοείται πως συμφωνώ και με όλα τα άλλα someone).

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/05/2011 15:45:27

    Αν οι κανόνες του πολέμου έχουν αλλάξει, δεν είναι ούτε δολοφόνος ούτε ήρωας. Χαμένος είναι.

    Αν οι Ελληνες είμαστε, ενστικτωδώς και θυμικά, με τους Άραβες τους Πέρσες, ή τους Μουσουλμάνους χρειαζόμαστε ομαδικά ψυχίατρο, ή έχουμε Ιστορική Αμνησία.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ archaeopteryx 02/05/2011 16:43:42

      Από τις λίγες, έως ελάχιστες, φορές που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου Αρχαιοπτέρυγα! Ειδικά στο δεύτερο μέρος του σχολίου σου.

    • lichnee avatar
      lichnee @ archaeopteryx 02/05/2011 17:39:58

      +1000

    • Ιεροκλής avatar
      Ιεροκλής @ archaeopteryx 02/05/2011 19:07:51

      Ευτυχώς που πήρε το αίμα μας πίσω ο Μέγας Αλέξανδρος!

  7. Tempus Invictus avatar
    Tempus Invictus 02/05/2011 15:45:39

    Στην αρμαδα των Οθωμανων υπήρχαν και σκλαβοι Ελληνες (κοπηλατες), χανουμησες Ελληνιδες και αιχμαλωτοι πάλι Ελληνες. Απλα ο σκοπος αγιαζει τα μεσα. Αν υπήρχε το τωρινό δίκαιο στα χρόνια της επαναστασης ο Καναρης θα ηταν 'τρομοκρτατης'.
    Ομως δε πρεπει να βλεπουμε το παρελθόν με τα ματια του τωρηνου κοσμου.

  8. Kostas D avatar
    Kostas D 02/05/2011 15:47:18

    Μπιν Λαντεν και τριχες….αφου ανθρωπος "φιλος" των αμερικανων ειναι/ηταν καποτε (Η οικογενεια του επισης φυγαδευτηκε στη Νεα Υορκη μετα την 11η σεπτ., αυτος εξαφανιστηκε “ταχα στη σουδικη αραβια”, ΑΛΛΑ εκαναν πολεμο στο αφγανισταν….) Ο μπιν λαντεν, ηταν το προσχημα των αμερικανων για τον γελοιο και αοριστο “πολεμο κατα της τρομοκρατιας”…….
    (Η 11η σεπτεμβριου ηταν ΟΛΗ στημμενη για να μπει σε εφαρμογη το σχεδιο Μπους..!! αυτο το εχουν καταλαβει ακομα και οι πετρες.. Υστερα ο πολεμος στο Ιρακ σε αυτο το γελοιο θεμα βασιστηκε, δε θυμαστε που ολα τα ΜΜΕ μας ειχαν ζαλισει οτι ΔΗΘΕΝ ο Σανταμ Χουσειν ηταν κι αυτος υπευθυνος για την 11η σεπτ, "φιλος" του Μπιν λαντεν, ετσι ανεφεραν τα ΜΜΕ, κι οτι ταχα ειχε οπλα μαζικης καταστροφης, που αφου εγινε ο πολεμος....μετα "ααα ΔΕΝ βρεθηκαν" γιατι πολυ απλα ΔΕΝ υπηρχαν.....μιας και ο πολεμος στο Ιρακ εγινε ξανα με ΓΕΛΟΙΑ αμερικανικα προσχηματα. Ελεγαν επισης οι "αγγλοσαξονες φωστηρες" οτι ταχα θα διαρκουσε "ΜΟΝΟ...15 μερες" ...."παιχνιδακι" ισα ισα να ανατρεψουν τον πρωην "φιλο" τους Σανταμ.....και βλεπετε περασαν 8 ολοκληρα χρονια στο Ιρακ και 10 στο αφγανισταν.....)

    Τελος παντων αυτα ειναι λιγο εκτος θεματος, αλλα καλο ειναι να τα θυμηθουμε..

    Μιας και τωρα θελουν να ανατρεψουν εναν ακομα πρωην.. "φιλο" τους..
    τον Κανταφι....

    ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ!!!!!
    Για να γινεται εμποριο οπλων, και να φερνουν στην εξουσια ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ..
    Αφου πρωτα εχουν ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ μια χωρα, και σφαζοντας αμαχους....

  9. dimos avatar
    dimos 02/05/2011 16:00:21

    Αμέ όλοι οι μακελλάρηδες στην ιστορία έχουν πάντα κάποια ζομπι να τα θεωρούν ήρωες (Χίτλερ, Στάλιν, κτλ...). Αν σου τρώγανε το παιδί πρωί πρωί στο γραφείο του, θα βλέπαμε τι θα έλεγες ?? Στη κόλαση θα καεί ο αντίχριστος.

  10. King Leonidas avatar
    King Leonidas 02/05/2011 16:10:54

    Είναι τρελό να παραλληρίζει κανεις τον Κανάρη που βοηθησε στην απελευθέρωση της Ελλάδας με έναν δολοφόνο αθώων που σκόρπισε τον θάνατο παντού, από την Νέα Υόρκη και το Λονδίνο μέχρι την Μαδρίτη και την Τουρκια. Αν ήταν μάγκας ας χτυπούσε στρατιωτικούς στόχους ή τον Bush και τον Cheney. Οι αθώοι πολίτες που σκότωσε τα τελευταία 10 χρονια δεν φταίνε σε τίποτα. Αλλα τι να πει κανεις όταν κάποιοι θρηνούν τον γιο του Καντάφι όταν ο πατέρας του καθάριζε κόσμο και κοσμάκη τις προηγούμενες εβδομάδες στην Λιβύη. Για να μην μιλήσω για την υποστήριξη στον χασάπη των Βαλκανίων το 1999. Ακόμα ο δυτικός κόσμος θάβει την Ελλάδα για την συμπαράσταση στο Μιλόσεβιτς. Τελικά με ποιους είμαστε? Με το Φιντέλ και τον Σαντάμ, ή με την Δύση? Η αποθέωση του παραλογισμού.

    • Ιεροκλής avatar
      Ιεροκλής @ King Leonidas 02/05/2011 16:43:34

      Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες
      Υ.Γ. Δεν πιστέυω να το πίστεψες, για πλάκα το 'πα...

      • King Leonidas avatar
        King Leonidas @ Ιεροκλής 02/05/2011 16:46:35

        Ανήκουμε εις την Δύση (Karamanlis forever) LOL

  11. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 02/05/2011 16:24:56

    Το πρόβλημα δεν είναι ο Οσάμα, που τον έχουν πεθάνει 4-5 φορές και τον έχουν κηρύξει άλλες τόσες φορές ανύπαρκτο ως δημιούργημα των μυστικών υπηρεσιών. Το πρόβλημα είναι η ανεξέλεγκτη δράση και η παραπληροφόρηση που εκπορεύεται από τις υπηρεσίες αυτές. Το πρώτο όμως πρόβλημα μας, υπαρξιακό θα έλεγα, είναι η ίδια η απάνθρωπη υπερεθνική Αλήτ που διαπράτει αλλεπάλληλα εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας, το μικρότερο απ' τα οποία ασφαλώς δεν είναι η ενθρόνιση της χρηματιστηριακής φούσκας στην κορυφή των προτεραιοτήτων και των αξιών του πολιτισμού μας.

  12. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 02/05/2011 16:44:28

    Δολοφόνος νέτα-σκέτα. Τέλος....

  13. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2011 17:02:18

    Πάντως στη πρώτη επάνω φωτό, μοιάζει πολύ με τον ... Κανάκη (μείον το μούσι).

  14. Philippos avatar
    Philippos 02/05/2011 17:33:01

    Δολοφονος η ηρωας ? Μονο στην Ελλαδα του αντιαμερικανισμου τιθεται ενα τετοιο ερωτημα. Ποτε θα σταματησει επιτελους αυτος ο χαζος αντιαμερικανισμος στην Ελλαδα ? Μπραβο στους Αμερικανους. Να σκοτωσουν κι αλλους σαν τον Μπιν Λαντεν.

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/05/2011 17:36:02

    Aκροδεξιος τρομοκρατης ηταν.Η σχεση του με τον Καναρη ηταν οτι αγωνισθηκε να επικρατησει ενα συστημα παρομοιο με αυτο εναντιον του οποιου ξεσηκωθηκε ο Καναρης.
    Μετα τις 11/9 και ενω στην Ελλαδα διαφοροι εκστασιασμενοι δηλωναν λαντενικοι σε ενα διαγγελμα του ο Οσαμα εξηγουσε οτι μαχεται για να τελειωσουν τα τελευταια πικρα 80 χρονια για τους μουσουλμανους.
    Ενω οι Ελληνες δημοσιογραφοι απορουσαν τι εγινε πριν 80 χρονια που ηταν τοσο κακο την ιδια στιγμη σε ολα τα ξενα καναλια εξηγουσαν οτι αναφερεται στην πτωση της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας και την καταργηση του χαλιφατου απο τον Κεμαλ.
    Στοχος του Οσαμα ηταν η αναβιωση του χαλιφατου -ισως με τον ιδιο σουλτανο και χαλιφη επικεφαλης δηλαδη ακριβως του οθωμανικου συστηματος.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 02/05/2011 18:11:50

      Μπράβο Ψυχραιμία, σωστά το (ξανα)θέτεις.
      Το ζήτημα βέβαια είναι ότι, μετά από τόσα χρόνια κατήχησης και οικονομικών ενισχύσεων από παντού, σήμερα δεν χρειάζεται καν η φυσική του παρουσία για την προώθηση του σκοπού του, έχουν αυτονομηθεί οι απανταχού ισλαμιστές, που επιδιώκουν ακριβώς τον ίδιο στόχο.
      Και μία απορία: το κείμενο γράφει
      "βομβιστική επίθεση εναντίον των δίδυμων πύργων το 1993, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 6 ατόμων"
      Καλά, όλοι διαγωνίως διαβάζετε? (Γιατί αν είναι έτσι, χάνετε τη μισή χαρά...)

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ δρόμος 02/05/2011 18:38:37

        Ποια είναι η απορία;

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Strange Attractor 02/05/2011 19:38:18

          6 ατόμων?

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ δρόμος 02/05/2011 19:46:48

            (απ'όσο θυμάμαι, είχε χιλιάδες τραυματισμένους, με αρκετούς μεταγενέστερους θανάτους)

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ δρόμος 02/05/2011 20:19:54

            Μπερδεύεσαι με τη 11/9/01.
            Το 1993 ήταν μια άλλη επίθεση στο WTC, με βόμβα σε φορτηγό στην είσοδο, και 6 νεκρούς.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Strange Attractor 02/05/2011 21:19:21

            όχι παράξενε, δεν μπερδεύομαι - η βομβιστική επίθεση του 1993 είχε χιλιάδες τραυματίες, από τους οποίους πολλοί σοβαρά, που πέθαναν μετά

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 02/05/2011 21:38:11

            Μην επιμένεις.
            Από Γουικιπιντια:
            The 1993 World Trade Center bombing occurred on February 26, 1993, when a truck bomb was detonated below the North Tower of the World Trade Center in New York City. The 1,336 lb (606 kg) urea nitrate–hydrogen gas enhanced device[1] was intended to knock the North Tower (Tower One) into the South Tower (Tower Two), bringing both towers down and killing thousands of people.[2][3] It failed to do so, but did kill six people and injured thousands.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ δρόμος 02/05/2011 21:39:10

            Οι θάνατοι ήταν 6

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ δρόμος 02/05/2011 21:43:09

            Έχεις δίκιο για τους τραυματίες.

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ ψυχραιμια 02/05/2011 20:32:00

      Ακροδεξιός; Σιγά μην ήταν και με τον Πινοτσέτ!Πρωτοφανής χαρακτηρισμός για τον αποθανόντα δολοφόνο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ μουρίνιο 02/05/2011 22:34:27

        Ο Πινοτσετ ηταν ακροδεξιος σε μια χριστιανικη χωρα.
        Στις ισλαμικες χωρες υπαρχει η αριστερα που ειναι ο κοσμικος σοσιαλισμος ( Νασερ,Μπααθ,Κανταφι κλπ ) και η δεξια που ειναι τα ισλαμικα κομματα.
        Στην Τουρκια π.χ. αριστερα ειναι οι κεμαλικοι και δεξια ο Ερντογαν και το κομμα του.
        Τη διακριση αυτη τη δεχονται διεθνως γιαυτο και τα κοσμικα κομματα τυπου Μουμπαρακ ησαν μελη της Σοσιαλιστικης Διεθνους του Γιωργου ενω το κομμα του Ερντογαν ειναι παρατηρητης στο Ευρωπαικο Λαικο Κομμα που μετεχει η ΝΔ.
        Με βαση αυτη τη διακριση ο μπιν Λαντεν ως ακραιος ισλαμιστης ειναι για τα μετρα του κοσμου του ακροδεξιος.

  16. Victim avatar
    Victim 02/05/2011 17:56:49

    Η δύναμη της προπαγάνδας ειναι φανερή. Οπως ακριβώς και η δύναμη μεγάλων καπιταλιστων εναντίων των πολιτων. Ο Μπιν Λαντεν ΠΟΤΕ ΔΕΝ εκανε την επιθεση στους διδυμους πυργους. Οπως ακριβως δεν εκανε και καποιες απο τις βομβιστικες επιθεσεις που του αναλογισαν. Η παρωδια των Διδυμων Πυργων ηταν ακομα ενα εμπορικο κολπο. Ακομα ενα κολπο ωπου ο Ροκεφελερ και λοιποι μεγαλοι καπιταλιστες και εκμεταλευτες εβγαλαν εκατομμυρια. Ακομα ενα κολπο για να ξεκινησουν ακομα ενα πολεμο οι Αμερικανοι και να περασουν και αλλους "αντι-τρομοκρατικους" νομους που ουσιαστικα καταπατουν τα δικαιωματα αλλοδαπων. Οι "μαυροι" ομως, δεν ειναι οι τρομοκρατες..Αυτοι που προκαλεσαν τους πολεμους -οι απανθρωποι συμεφεροντολογοι- ειναι οι πραγματικοι τρομοκρατες. Στο θεμα ομως, ηρωας η δολοφονος... Ειναι τελειως ανουσιο να το σκεφτεστε και να το διαπραγματευεστε, οταν αυτοι που τον σκοτωσαν ελεγχουν και την ενημερωση σας. Οταν αυτοι που τον σκοτωσαν, εκαψαν εκατονταδες αθωους πολιτες ριχνοντας ολες τις ευθυνες σε αυτον. Οταν αυτοι που τον σκοτωσαν καποτε του ζητησαν βοηθεια εναντιον των Σοβιετικων... Πρεπει επιτελους να δειξουν τι πραγματικα πιστευε και τις πραγματικες αιτιες, αλλα και παλι παραμενει ενας στιγνος δολοφονος......
    Υ.Γ: Συγχωρεστε τα γραμματικα και τα εφραστικα λαθη.Στο κατω-κατω, ακομα ενας 16χρονος ειμαι..γιατι να με παρεται στα σοβαρα...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Victim 02/05/2011 20:55:46

      Θα σε παρουμε στα σοβαρα.Κοιταξε να δεις ,ο Λαντεν ειναι η κορυφη του ισλαμικου κινηματος.Το οτι για προφανεις λογους το κινημα αυτο ειναι ακατανοητο στην Ελλαδα οδηγει πολλους να συμπεραινουν οτι δεν υπαρχει και ειναι κατασκευασμα πρακτορων.Δεν ειναι ετσι ομως γιατι συσπειρωνει εκατομμυρια.
      Γραφεις οτι τον βοηθησαν εναντιον των Σοβιετικων - φυσικα και το εκαναν γιατι τους συνεφερε.Αλλα αυτο δεν αρκουσε για να παρει φωτια το Αφγανισταν.Σε καμμια κομμουνιστικη χωρα δεν εγινε δυνατον να σταθει ανταρτικο κατα του καθεστωτος εκτος απο το Αφγανισταν και αυτο εγινε γιατι το ισλαμικο κινημα εκει πηρε τεραστιες διαστασεις.
      Οπως σε καθε μεγαλη συγκρουση πρακτορες και αντιπρακτορες δρουν απο ολες τις μεριες αλλα το ισλαμικο ρευμα υπαρχει ειτε αρεσει ειτε δεν αρεσει.
      Η ελληνικη αμηχανια οφειλεται στο οτι αυτο το ρευμα δεν εχει καμμια απηχηση στη δικη μας κοινωνια και καλως δεν εχει και αρα πολλοι προσπαθουν να το βγαλουν ψευτικο.
      Δεν καταλαβαινω αυτη την ανασφαλεια γιατι πρεπει σωνει και καλα ενα κινημα που δεν μας αρεσει να το βγαλουμε ψευτικο.
      Δεν εχω προβλημα να το χαρακτηρισω ισλαμοφασιστικο και ταυτοχρονα να αποδεχθω οτι υπαρχει και εχει πολλους οπαδους.Η αντιληψη οτι οτιδηποτε συγκεντρωνει λαικες μαζες ειναι καλο ειναι αφελης.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Victim 02/05/2011 23:31:19

      Ναι τους δίδυμους πυργους τους έρριξαν οι Αμερικανοί , που όμως δεν είχαν τρόπο να κρύψουν ένα φορτίο ή πέντε βαρέλια χημικά και να τα φορτώσουν στο Σαντάμ Χουσείν.

  17. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 02/05/2011 18:06:40

    Από καθαρά τυπική άποψη, βέβαια, δεν έχει δοθεί κανένα σοβαρό στοιχείο για το αν όντως ήταν ο Μπιν Λάντεν αυτός που σκοτώθηκε. Το μόνο που έχουμε είναι η ανακοίνωση Ομπάμα η οποία υποθέτουμε ότι είναι αξιόπιστη. Κυκλοφορεί μία ιστορία στον τύπο, σύμφωνα με “αυτόπτες” μάρτυρες και ανώνυμους “αξιωματούχους”. Δύο χρόνια πριν η CIA, λένε, είχε εντοπίσει ένα σπίτι σαν οχυρό στα περίχωρα του Ισλαμαμπάντ, χθες δόθηκε η τελική έγκριση για επίθεση η οποία ήταν σε γνώση λίγων κυβερνητικών αξιωματούχων στο Πακιστάν, τέσσερα ελικόπτερα συμμετείχαν στην επίθεση εκ των οποίων το ένα έπεσε από “μηχανική βλάβη”(!) και ύστερα οι κομάντος το ανατίναξαν πριν φύγουν, έπεσαν βόμβες, ρουκέτες, πιστολίδι κάποιοι πέθαναν ανάμεσα τους και ο Οσάμα με σφαίρα στο κεφάλι, άλλοι τραυματίστηκαν και συνελήφθησαν. Τον ΜπινΛάντεν λέει τον αναγνώρισαν οπτικά, κανείς δεν είπε τίποτε ακόμη για έλεγχο DNA. Τον φόρτωσαν σε ελικόπτερο και κάποια στιγμή αργότερα “ποντίσθηκε”. Καλό σενάριο, δε λέω. Αναρωτιέμαι πότε θα το δούμε σε ταινία...

    Τώρα, για το αν ήταν καλός ή κακός, εξαρτάται σε ποια πλευρά ανήκεις. Το κήρυγμα ΜπινΛάντεν εμάς μας κατέτασσε στους “απίστους”, άρα δεν βρίσκω κανέναν λόγο να τον συμπαθώ. Οι ισλαμιστές και όσοι δεν έχουν αντίρρηση να εξισλαμιστούν έστω και δια της βίας μπορεί να έχουν διαφορετική άποψη.

  18. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 02/05/2011 18:57:40

    Συγχωρέσατέ μου την αμάθεια. Ο Μπιν Λάντεν για τους Αυγανούς σήμερα τί είναι; δολοφόνος ή ήρωας; Ο Κανάρης τότε για τους Τούρκους τί ήταν; δολοφόνος ή ήρωας;

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ Ιεροκλής 02/05/2011 20:28:32

      Για τους Αφγανούς είναι εχθρός, γιατί αυτοί τον φιλοξένησαν κι εκείνος έκανε μπουρ@#λο τη χώρα τους ( ήταν που ήταν για ατ μπάζα...)

  19. αδιαφθαρτος avatar
    αδιαφθαρτος 02/05/2011 18:58:57

    Με ποιο δικαιωμα ο ομπαμα εδωσε εντολη να εκτελεσουν δηθεν τον μπιν λαντεν ? εχει αποδειχθει σε καποιο δικαστηριο η ενοχη του ? ξερει κανεις σαυτο τον κοσμο τι εχει κανει . δολοφονος ειναι ο ομπαμα που παραδεχεται οτι εδωσε εντολη δολοφονιας . η εντολη του επρεπε να λεει συλληψη και αυτο εφοσον υπαρχουν στοιχεια ενοχης . σε ποιο κοσμο ζουμε επιτελους ?

    • Ιεροκλής avatar
      Ιεροκλής @ αδιαφθαρτος 02/05/2011 19:10:16

      Τους τραντάζεις το δυτικό οικοδόμημα... Δε θα στο συγχωρήσουν... Ανήκομεν εις την Δύσην είπαμε, το χει πει ο φρείδιας...

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ αδιαφθαρτος 02/05/2011 20:18:48

      Σιγά μη του έστελναν και κλήση σε απολογία....

    • diplomat avatar
      diplomat @ αδιαφθαρτος 18/07/2011 16:28:50

      poli swstos o adiafthartos!!! auto diapistwnoun kai poloi diethneis poinikologoi pws efoson den eixe apodixtei i enoxi tou enopion kanenos dikastiriou pranomi simfwna me to diethni nomo itan i entoli dolofonias tou pou edwse o obama.... aftheresia kai katapatisi anthrwpinwn dikaiwmatwn

      http://www.bbc.co.uk/news/world-south-asia-13318372

  20. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 02/05/2011 20:45:53

    Ρε παιδιά, να βάλω και γω ένα κουιζάκι; Τζορτζ Μπους ο νεότερος: δολοφόνος ή βλαξ;

    • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
      ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 02/05/2011 22:28:46

      Είναι απαραίτητο το διαζευκτικό;

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/05/2011 23:04:13

    Περίπου το 1/3 του ελληνικού πληθυσμού συνολικά έχει εξισλαμιστεί και έχει χαθεί για το ελληνικό έθνος, ενώ ανήκει πλέον στο τουρκικό έθνος. Οι εξισλαμισμοί άρχισαν μαζικά ήδη από τον 12ο αιώνα στη Μικρά Ασία, που μέχρι την Άλωση της Πόλης ήταν στην πλειονότητά της εξισλαμισμένη. Εξισλαμισμοί συνέβησαν και στην Κύπρο, την Κρήτη, τη Μακεδονία, τη νότια Ελλάδα και αλλού. Οι Έλληνες εκδιώχθηκαν από τη Μικρά Ασία με βάση το θρήσκευμά τους, γι'αυτό την ίδια τύχη μοιράστηκαν ελληνόφωνοι και τουρκόφωνοι Χριστιανοί ορθόδοξοι. Η Μικρά Ασία άλλαξε ριζικά χαρακτήρα μετά από αιώνες κυρίαρχης ελληνικής πολιτισμικής παρουσίας. Η Μέση Ανατολή, από περιοχή που ανήκε στη σφαίρα του ελληνορωμαϊκού-χριστιανικού πολιτισμού, πέρασε στη σφαίρα του ισλάμ και οι χριστιανοί εκεί φθίνουν ραγδαία (με τις ευθύνες και τη συνενοχή και της Δύσης). Αλλά φθίνουν επειδή τους επιβουλεύονται οι μουσουλμάνοι συμπατριώτες τους.
    Εμείς οι ίδιοι περάσαμε 400-500 χρόνια ως ραγιάδες, ως υπήκοοι β΄ κατηγορίας σε ένα ισλαμικό κράτος, όπου το κυρίαρχο "έθνος" (μιλλέτ) ήταν το γένος του ισλάμ.

    Αν μετά από όλα αυτά υπάρχουν Έλληνες που υποστηρίζουν μουσουλμάνους, αυτοί είναι ή αφελείς, ή ανιστόρητοι, ή ιδεοληπτικοί αριστεροί. Δεν υποστηρίζω ιερούς πολέμους της Δύσης κατά του μουσουλμανικού κόσμου, γιατί το μόνο θύμα των πολέμων αυτών είναι οι εναπομείνασες χριστιανικές κοινότητες της Ανατολής. Οι μουσουλμάνοι πρέπει να βρουν οι ίδιοι τη δύναμη να ξεφύγουν από τη δηλητηριώδη θρησκεία τους. Μέχρι να γίνει αυτό, ειλικρινά, η μοίρα του μουσουλμανικού κόσμου με αφήνει παγερά αδιάφορο. Δεν τους λυπούμαι, είναι οι ίδιοι άξιοι της τύχης τους. Το μόνο "πολιτισμικό" επίτευγμα στο οποίο μπορούν να φτάσουν είναι νεοπλουτίστικα ξενοδοχεία και κτίρια 100 ορόφων και τεχνητά νησιά και εμπορικά κέντρα στυλ Ντουμπάι. Μέχρις εκεί μπορεί να φτάσει η "κουλτούρα" τους. Η στάση της Δύσης απέναντί τους πρέπει να είναι "μακριά και αγαπημένα".

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 02/05/2011 23:09:35

      Περιττό να πω ότι θεωρώ το ισλάμ σέκτα για ηλίθιους, για συμπλεγματικούς ή για ανθρώπους με πνευματικό επίπεδο βεδουϊνου και όποιος θεωρεί ακραίο αυτό που γράφω δεν έχει παρά να προσπαθήσει να διαβάσει το Κοράνι, ΟΛΟ. Οπως υποχρεούται να κάνει κάθε καλός μουσουλμάνος στο Ραμαζάνι. Και μάλιστα στην αραβική, έστω και αν η μητρική του γλώσσα είναι η γλώσσα της Ιάβας...Διότι κανονικά το Κοράνι είναι αμετάφραστο, ως άκτιστο, εικόνα ενός πρωτοτύπου που υπάρχει προαιωνίως στον ουρανό. Αυτό είναι το επίσημο δόγμα του σουννιτικού ισλάμ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 02/05/2011 23:14:17

      Και κάτι άλλο: Αν εγώ με μερικά άλλα άτομα συστήσουμε ένα σύλλογο πολιτιστικό και στο καταστατικό γράψουμε ότι "απαγορεύεται στα μέλη του συλλόγου η αποχώρησή τους από τον σύλλογο επί ποινή θανάτου" και πάω στο πρωτοδικείο για να γίνει έγκριση του καταστατικού, εσείς τι λέτε;
      Θα το εγκρίνει το πρωτοδικείο το καταστατικό;
      Το έθεσα το ερώτημα σε φίλο μου νομικό και μου απάντησε "σαφώς και όχι"!
      Και όμως, αυτό προβλέπει το Κοράνι για όσους εγκαταλείπουν το ισλάμ: τον θάνατο. Ρωτήστε και τον πλέον μετριοπαθή μουσουλμάνο, δεν θα το αρνηθεί. Ρώτησα ο ίδιος κορυφαίο στέλεχος των μουσουλμάνων της Ελλάδας και δεν μου απάντησε, βρέθηκε σε αμηχανία. Δεν το αρνήθηκε όμως...
      Κατά συνέπεια, το ισλάμ αποτελεί σέχτα ολοκληρωτικού χαρακτήρα και γίνεται δεκτό στις δημοκρατικές και ελεύθερες κοινωνίες μόνο χάρη στην άκρα ανοχή των κοινωνιων αυτών και σε αντίθεση με τον δικαιϊκό τους πολιτισμό.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΒΙΣ 02/05/2011 23:33:40

        Άριστα ΒΙΣ!!!

  22. Αίθρα avatar
    Αίθρα 03/05/2011 00:25:48

    Αυτό ακριβώς το στοιχείο, ότι απαγορεύεται επί ποινή θανάτου σε έναν μουσουλμάνο να εγκαταλείψει το Ισλάμ, το παραβλέπουν πολλοί... Πράγματι έτσι είναι.

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/05/2011 01:11:49

    Αυτα εχουν ξεχασθει.Ο αντιαμερικανισμος εχει ριζωσει τοσο πολυ στην Ελλαδα που εχει φτασει στο σημειο να εκτοπισει την αντιληψη για ελληνικα εθνικα συμφεροντα χαριν ενος πεισματος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.