#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/04/2013 21:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

New York Post: Φωτογραφίζει τους δύο ύποπτους που αναζητά το FBI



Οι αμερικανικές αρχές που διεξάγουν τις έρευνες για τις βομβιστικές επιθέσεις στη Βοστόνη επιχειρούν να αναγνωρίσουν δύο άνδρες που καταγράφηκαν να συνομιλούν μεταξύ τους κοντά στη γραμμή τερματισμού του μαραθωνίου. Η New York Post δημοσιεύει και τις φωτογραφίες τους, οι οποίες έχουν διανεμηθεί εσωτερικά σε όλες τις μονάδες των δυνάμεων της τάξης προκειμένου να αναγνωρισθούν. Ο πρώτος από τους δύο άνδρες έχει ένα μεγάλο σακίδιο πλάτης, ένα ανοιχτόχρωμο καπέλο και γυαλιά ηλίου, ο δεύτερος φορά ένα πανωφόρι μπλε με ρίγες και κρατά έναν μεγάλο αθλητικό σάκο επίσης μπλε χρώματος.

«Δεν υπάρχουν άμεσες ενδείξεις που να τους συνδέουν με την επίθεση, όμως οι αρχές θέλουν να αναγνωρισθούν», επισημαίνει η εφημερίδα. Χθες, δικαστικές πηγές ανέφεραν πως οι διωκτικές αρχές διαθέτουν φωτογραφίες «ενός προσώπου που θεωρείται ότι είναι ύποπτο», αλλά δεν έχει αναγνωρισθεί ακόμη διότι δεν φαίνεται καλά στις εικόνες. Τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο και για έναν δεύτερο ύποπτο. Σύμφωνα με την Boston Globe, η βιντεοκάμερα ασφαλείας ενός πολυκαταστήματος έσωσε στις Αρχές μια πιο σαφή εικόνα της ζώνης κοντά στη γραμμή τερματισμού, αλλά ακόμα δεν έχει πιστοποιηθεί αν οι δύο άντρες της φωτογραφίας φαίνονται και σε αυτό το βίντεο. Προς το παρόν δεν έχει γίνει καμία σύλληψη.

http://www.nypost.com/p/news/national/feds_have_men_in_sights_j43UJwXZncr0wmysU42scJ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 18/04/2013 22:13:00

    Μαγκρέμπ...

  2. ΚΜ avatar
    ΚΜ 18/04/2013 23:05:36

    Φάτσες τύπου Υπατίας οι εικονιζόμενοι. Τώρα, άν το έκαναν αυτοί, δεν ξέρω...

  3. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 19/04/2013 00:55:01

    ......As it turns out the two men were a local high school track athlete and his coach who had come to watch the race. CBS reporter John Miller contradicted The Post, reporting that neither man is a suspect and that their pictures were not circulated by law enforcement.

  4. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 19/04/2013 00:57:10

    Οι εικονιζόμενοι αποδείχτηκε ότι ήταν μαθητές- αθλητές Λυκείου, και ήταν εκεί μαζί με τον γυμναστή- καθηγητή τους

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Αμφιβολία 19/04/2013 02:31:33

      Αν ειναι αυτοι μαθητες Λυκειου, τοτε κι εγω θα δηλωνω οτι ειμαι 24 χρονων φοιτητης, να ''ριξω'' και καμια πιτσιρίκα. Το κακο ειναι οτι ειμαι 40-something...

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Μικρασιάτης 19/04/2013 07:42:24

        Τό κακό φίλε μου δέν εἶναι νά εἶσαι 40 καί κάτι,ἀλλά τό νά ξέρεις τί παντόφλα σέ περιμένει στό σπίτι ἐκεῖ στά σκοτάδια...:-)

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Αμφιβολία 19/04/2013 02:31:33

      Αν ειναι αυτοι μαθητες Λυκειου, τοτε κι εγω θα δηλωνω οτι ειμαι 24 χρονων φοιτητης, να ''ριξω'' και καμια πιτσιρίκα. Το κακο ειναι οτι ειμαι 40-something...

  5. Evangelos avatar
    Evangelos 19/04/2013 07:23:00

    http://www.nypost.com/p/news/national/investigators_determine_marathon_Pu15seYXiNS1fIyqbRWlLK

    ok ??? δηλώστε τώρα φίλτατοι ότι "ειμαι 24 χρονων φοιτητης, να ”ριξω” και καμια πιτσιρίκα. Το κακο ειναι οτι ειμαι 40-something…"

    ΠΟΣΟ ΠΡΟΠΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ???

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Evangelos 19/04/2013 10:42:36

      ... the two men whose pictures...

      Εάν οι εικονιζόμενοι ήσαν μαθητές, το ρεπορτάζ θα τους ανέφερε ως ...school boys ή ακόμα ως teenagers..

      ΠΟΣΟ ΠΡΟΠΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ??? άραγες

  6. cgh avatar