#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/10/2012 10:00
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Facebook: Φτάνουν 1 δις φίλοι για να το κρατήσουν «ζωντανό»;



Από την είσοδό του στο χρηματιστήριο, τον περασμένο Μάιο, το Facebook έχει δει τη μετοχή του να βουτά, από τους δύσπιστους επενδυτές. Αλλά τουλάχιστον ένα πράγμα που συνέχισε να αυξάνεται: στις 4 Οκτωβρίου το γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο αποκάλυψε ότι έχει πλέον ένα δισεκατομμύριο ενεργά μηνιαίους χρήστες, διπλάσιους απ’ ότι τον Ιούλιο του 2010. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, το αφεντικό της εταιρείας, καυχήθηκε ότι αυτό τον βάζει στο ίδιο πάνθεον με επιχειρήσεις όπως η Coca-Cola και η McDonalds.

Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά για το Facebook, καθώς οι «φίλοι» του και η μετοχή του δεν συμβαδίζουν. Ένα βασικό σημείο είναι πώς θα καταφέρει να κερδίσει περισσότερα χρήματα από τη διαφήμιση. Η εταιρεία αποκάλυψε ότι έχει τώρα περί τα 600 εκατ. χρήστες κινητής τηλεφωνίας, το οποίο είναι ένας ακόμα εντυπωσιακός αριθμός, ενώ η απόκτηση του Instagram, μιας υπηρεσίας ανταλλαγής εικόνας για smartphones, έχει επεκτείνει τις δυνατότητές του στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά κινητής τηλεφωνίας. Αλλά εξακολουθεί να ψάχνει για αποτελεσματικές μορφές διαφήμισης.

Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα είναι το κατά πόσον η εταιρεία μπορεί να βρει νέους τρόπους για να μοιράζεται ακόμη περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη ζωή των χρηστών με τους διαφημιζόμενους, χωρίς να τίθεται θέμα αντίδρασης για την παραβίαση της ιδιωτικής ζωής. Το Facebook βρίσκεται ήδη υπό εξονυχιστικό έλεγχο από τις ρυθμιστικές αρχές σε Αμερική και Ευρώπη. Θα πρέπει, επίσης, να δείξει ότι μπορεί να διαφοροποιήσει τις πηγές εσόδων του. Αυτός είναι ο λόγος που πειραματίζεται, με υπηρεσίες όπως η δυνατότητα να αγοράσουν οι χρήστες και να στείλουν φυσικά δώρα.

Για την ιστορία πάντως, στις 14 Σεπτεμβρίου που συμπληρώθηκε ο αριθμός του 1 δις, η μέση ηλικία των χρηστών του Facebook ήταν 22 ετών. Οι πέντε χώρες με τα περισσότερα μέλη στο Facebook είναι η Βραζιλία, η Ινδία, η Ινδονησία, το Μεξικό και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Όσο για το περίφημο «Like» έχει πατηθεί πάνω από 1,13 τρισεκατομμύρια φορές από τότε που τέθηκε σε λειτουργία.

http://www.economist.com/blogs/schumpeter/2012/10/facebook-0

 

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.