#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2012 00:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

CIA: Παραιτήθηκε ο Πετρέους, διότι...



Ο Διευθυντής της CIA, και στρατηγός ε.α. Ντέιβιντ Πετρέους υπέβαλε επιστολή παραίτησης προς τον Πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα, δήλωσε σήμερα ο διευθυντής της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών Τζέιμς Κλάπερ. "Η απόφαση του Ντέιβιντ να παραιτηθεί αντιπροσωπεύει την απώλεια ενός από τους πλέον αξιοσέβαστους δημόσιους λειτουργούς της χώρας μας", σημειώνει στην ανακοίνωσή του ο Κλάπερ.

Ο Πετρέους, ανέφερε σε μήνυμά του προς το προσωπικό της CIA ότι παραιτείται εξαιτίας μιας εξωσυζυγικής του σχέσης. "Μετά από 37 χρόνια γάμου, έκανα μια εξαιρετικά κακή επιλογή δεσμευόμενος σε μια εξωσυζυγική σχέση. Μια τέτοια συμπεριφορά είναι απαράδεκτη, τόσο ως συζύγου όσο και ως επικεφαλής ενός οργανισμού όπως ο δικός μας", σημειώνει ο Πετρέους.

Ο πρόεδρος Ομπάμα, έκανε αποδεκτή την παραίτηση, προσθέτοντας ότι προσεύχεται, για τον Ντ. Πετρέους και τη ...σύζυγό του.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. maverick avatar
    maverick 10/11/2012 01:24:41

    Ενώ στην Ελλάδα, παρόμοια περιστατικά, θα λέγανε οι opinion makers, ότι παραβιάζουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα κλπ. Από κάτι τέτοια, φτάσαμε σ' αυτά τα χάλια και έπεται και συνέχεια, αφού δεν κάνουμε τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, ελλείψει πολιτικής βούλησης.

  2. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 10/11/2012 03:15:41

    Και εμεις ειχαμε τον Αντρικο στο Χερφιλντ με την γκομενα και κοκορεβομαστε και απο πανω και μετα μας φταινε οι ξενοι για τα χαλια μας.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Ανδρεας45 10/11/2012 09:03:08

      Χε,χε,χε...Θυμαμαι τον Σημιτη με την φωτογραφια του Ανδρεα στο πετο στην υποδοχη στο αεροδρομιο με την ''θρυλικη '' χειρονομια επιβολης της γκομενας στο πολιτικο γιγνεσθαι και οχι μονο !Μεγαλεια και διηγωντας τα να κλαις για την καταντια ενος λαου που κρατησε μια φουσκα το ΠΑΣΟΚ 20 και χρονια στην εξουσια με τα γνωστα αποτελεσματα που τα γευομαστε ακομη !Και μετα ηρθαν οι μελισσες οι Συριζαιοι με τα μελισσοπουλα τις συνιστωσες του να το παιζουν μεταννοουσες Μαγδαληνες για ο,τι εχουν κανει και κανουν {βλεπε συνεντευξη Τσιπροκοπανου στην Die Welt}!

  3. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 10/11/2012 10:54:01

    Σιγουρα δεν ειναι Γαλλος...

  4. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/11/2012 11:12:09

    Πόσο πίσω από μας είναι οι Γιάνκηδες, τς τς τς...

  5. Εθνικιστης avatar
    Εθνικιστης 10/11/2012 11:14:20

    ουαου !

  6. συντηρητικός avatar
    συντηρητικός 10/11/2012 17:34:45

    Ναι κύριοι σωστά τα λέτε. Το γεγονός ότι ο στρατηγός ξενοπήγε τον κάνει χειρότερο διοικητή. Αντίθετα αν παρέμενε πιστός στη σύζυγο, θα ήταν ασφαλώς και καλύτερος δημόσιος λειτουργός.
    ...και ο πρόεδρας ευχήθηκε προσευχόμενος, κλείνοντας με τακτ τον κύκλο της υποκρισίας.