#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2011 13:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φτάνουν τους εκατό οι νεκροί στην Νορβηγία



(Ανανεωμένο) Στους 87 έφτασαν οι νεκροί από την επίθεση στο νησί Οτόγια, ενώ τα θύματα της επίθεσης στο Όσλο ξεπερνούν τους 7.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης Κνουτ Στόρμπεργκετ είπε ότι η Νορβηγία δεν έχει αυξήσει το επίπεδο εθνικής απειλής μετά τις χθεσινές επιθέσεις.

Μετά το βομβαρδισμό στο 'Όσλο, μέλη του στρατού εγκαταστάθηκαν σε διάφορα σημεία της Νορβηγικής πρωτεύουσας και η αστυνομία συνέστησε στους τρομοκρατημένους πολίτες να αποφεύγουν να κυκλοφορούν στους δρόμους.

Ο 32χρονος νορβηγός πολίτης Αντερς Μπέχριγκ Μπρέιβικ κατονομάζεται από τις αρχές ως ο δράστης της διπλής επίθεσης στο Οσλο, που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 87 άτομα και είχε δεκάδες τραυματίες.

Ο 32χρονος περιγράφεται ως ακροδεξιός και με μίσος απέναντι στο Ισλάμ. Σύμφωνα με πληροφορίες, διατηρούσε φάρμα στην Ανατολική Νορβηγία, όπου είχε συγκεντρώσει τόνους νιτρικής αμμωνίας (υλικό που χρησιμοποιείται για την κατασκευή εκρηκτικών μηχανισμών).

«Ενα άτομο με πίστη είναι ίσο σε δύναμη με 100.000 που έχουν μόνο ενδιαφέροντα», έχει μεταξύ άλλων γράψει ο δράστης στον λογαριασμό του στο Twitter και φαίνεται ότι βάλθηκε να το αποδείξει.

Η Αστυνομία είναι βέβαιη πλέον ότι ο ίδιος τοποθέτησε τη βόμβα που εξερράγη στο κέντρο της πρωτεύουσας, κοντά στο κυβερνητικό κτίριο, σκοτώνοντας τουλάχιστον 7.

Στη συνέχεια, ο δράστης εμφανίστηκε ντυμένος αστυνομικός στο καμπ της νεολαίας και άνοιξε πυρ κατά των ανυποψίαστων νεαρών, σκοτώνοντας τουλάχιστον 80 από αυτούς.

Σύμφωνα με το προφίλ του στο Facebook, ο Μπρέιβικ έχει χόμπι το κυνήγι, τα βιντεοπαιχνίδια World of Warcraft, Modern Warfare 2 και ανάμεσα στα ενδιαφέροντά του είναι η πολιτική και το χρηματιστήριο.



Ολόκληρος ο κόσμος σκέφτεται τα θύματα των δύο χθεσινών επιθέσεων στη Νορβηγία, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός της χώρας Γενς Στόλτενμπεργκ, έπειτα από συνάντηση που είχε σε ξενοδοχείο κοντά στο νησί Οτόγια με επιζήσαντες, αλλά και συγγενείς των 84 θυμάτων του μακελειού που έγινε στο νησί αυτό στη διάρκεια συνεδρίου της νεολαίας του Εργατικού Κόμματος.

Ο ίδιος δήλωσε "βαθειά συγκινημένος" και σημείωσε ότι γνώριζε προσωπικά κάποιους από αυτούς που σκοτώθηκαν.

"Ολόκληρος ο κόσμος τους σκέφτεται", είπε, ευχαριστώντας τα ξένα κράτη για την αλληλεγγύη που εξέφρασαν προς τη Νορβηγία.

Ο πρωθυπουργός προσέθεσε ότι νορβηγοί αξιωματούχοι συνεργάζονται με ξένες υπηρεσίες πληροφοριών για να δουν αν υπάρχει οποιαδήποτε διεθνής ανάμειξη στη χθεσινή βομβιστική επίθεση κοντά στην έδρα της κυβέρνησης στο Όσλο και το μακελειό στο Οτόγια, που προκάλεσαν συνολικά το θάνατο τουλάχιστον 91 ανθρώπων.

"Έχουμε επαφή με τις υπηρεσίες πληροφοριών άλλων χωρών", είπε. Ήδη "πραγματοποιείται έρευνα", προσέθεσε, σημειώνοντας ότι "ένα μέρος της αφορά προφανώς (...) τη διερεύνηση του αν υπήρχαν οποιεσδήποτε διεθνείς διασυνδέσεις".

Ο νορβηγός βασιλιάς Χάραλντ και η Βασίλισσα Σόνια έφτασαν κι αυτοί στο ξενοδοχείο στο βορειοδυτικό Όσλο όπου βρίσκονται οι επιζήσαντες και οι συγγενείς των 84 ανθρώπων που σκοτώθηκαν στη μία εκ των δύο επιθέσεων, αυτήν στο νησί Οτόγια.

Παρών είναι επίσης ο πρίγκιπας-διάδοχος του νορβηγικού θρόνου Χάακον.

Η νεολαία των Εργατικών θα επιστρέψει στο Οτόγια δείχνοντας ότι δεν υποχωρεί στην τρομοκρατία, ανακοίνωσε παράλληλα σήμερα ο επικεφαλής της.

Η νεολαία του Εργατικού Κόμματος (AUF) "δεν θα σιωπήσει. Απέναντι σε αυτήν την αδιανόητη και γεμάτη μίσος επίθεση, απευθύνουμε το εξής μήνυμα: η AUF και οι ιδέες της θα επιζήσουν όπως έκαναν πάντα", δήλωσε ο Έσκιλ Πέντερσεν.

"Δεν εγκαταλείπουμε τη μάχη για τις πεποιθήσεις μας. Θα επιστρέψουμε στην Οτόγια", σημείωσε ο νεαρός Πέντερσεν, ο οποίος είναι ένας από τους επιζήσαντες του μακελειού στο νησί.

Οι δύο "αδιανόητες" αυτές επιθέσεις από τις οποίες έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον 91 άνθρωποι είναι "τα χειρότερα βίαια επεισόδια που έχουν σημειωθεί στη σύγχρονη νορβηγική Ιστορία", αναφέρει παράλληλα σε σημερινή ανακοίνωσή του ο σουηδός πρωθυπουργός Φρέντρικ Ράινφελντ.

"Κάτι το αδιανόητο χτύπησε τους γείτονές μας στη Νορβηγία με το θάνατο περισσότερων από 90 ανθρώπων. Ένας μόνο δράστης συνελήφθη γι'αυτό που συνιστά όπως φαίνεται τα χειρότερα βίαια επεισόδια στη σύγχρονη νορβηγική Ιστορία", σημειώνει ο πρωθυπουργός της Σουηδίας.

Η νορβηγική αστυνομία έχει συλλάβει και ανακρίνει έναν "φανατικό χριστιανό", για τον οποίο υπάρχουν υποψίες ότι είναι ο δράστης των χθεσινών επιθέσεων.

Τα συλλυπητήριά του για τα θύματα και την αλληλεγγύη του προς τη Νορβηγία εξέφρασε παράλληλα σήμερα ο ρώσος πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ στον νορβηγό πρωθυπουργό Στόλτενμπεργκ.

"Καταδικάζουμε με τους πλέον απερίφραστους όρους αυτά τα τερατώδη εγκλήματα, για τα οποία δεν μπορεί να υπάρξει καμία δικαιολογία", δηλώνει σε συλλυπητήριο τηλεγράφημά του ο Μεντβέντεφ.

Σε άλλο μήνυμά του προς τον βασιλιά Χάραλντ ο Μεντβέντεφ υπενθυμίζει ότι η Ρωσία συνορεύει με τη Νορβηγία και διαβεβαιώνει τη γειτονική της χώρα "για την πραγματική αλληλεγγύη της αυτές τις δύσκολες ώρες".

Τα συλλυπητήριά της εκφράζει και η βασίλισσα Ελισάβετ της Βρετανίας σε μήνυμά της προς τον νορβηγό βασιλιά. "Είμαι βαθύτατα συντετριμμένη από την τραγική απώλεια τόσων ζωών στο νησί Οτόγια και στο Όσλο", αναφέρει η βασίλισσα στο μήνυμά της. "Οι σκέψεις και οι προσευχές μας απευθύνονται σε όλους αυτούς που επλήγησαν από αυτές τις ωμότητες".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/07/2011 13:59:10

    Ένας άνθρωπος μόνος του το έκανε όλο αυτό;
    Αφού ανατίναξε το κτίριο πήγε μετά στο νησί;

    Σε διάστημα 2 εβδομάδων έχουμε 2 χτυπήματα στα 2 ενεργειακά θαλάσσια άκρα της Ευρώπης, Κύπρο και Νορβηγία.

  2. ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ avatar
    ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ 23/07/2011 14:06:39

    ηρεμειστε..... στην κυπρο .....πανε δυο χρονια πουταν στην λιακαδα.....δεν ηταν ασυμμετρος η επιθεσις ......νταξει ειπαμε καλη η γοητεια της συνομωσιολογιωτατης ,,,,αλλα να ξερουμε και τι λέμε ,,,,,,οχι οτι μας κατεβηηηηηηηηηηηηηηηηη

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ 23/07/2011 14:18:10

      για πυραυλική επίθεση στην Κύπρο γράφει ο ινφ0γνώμ0νας

  3. τάσος avatar
    τάσος 23/07/2011 14:20:00

    οργανωμένη δουλειά, μαντζουριανός εκτελεστής ("χριστιανός"), απευθείας μεγατραμπουκισμός της νορβηγικής κυβέρνησης (κυβερνητικό κτήριο, κατασκήνωση της νεολαίας του κυβερνώντος κόμματος). υπάρχουν και πολύ χειρότερα από το "δεκέμβρη". κανένας, όσο χριστιανός και να είναι, δεν πάει να φάει καμιά εκατοστή παιδάκια ρίχνοντας στο ψαχνό. κανένας. βασικά τώρα που το σκέφτομαι τους αρέσει να χτυπάνε παιδάκια, κι εδώ παιδάκι φάγανε. μου ήρθε στο μυαλό η ταινία του γκρέγκορ τζόρνταν unthinkable με τον σαμ τζάκσον. "what i'm about to do is…unthinkable…". twisted ass movie.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ τάσος 23/07/2011 14:44:59

      Ναι "Χριστιανός", όσο και οι "χριστανοί" που καίγανε μικρά κορίτσια ως "μάγισσες". Ή όσο οι άλλοι, οι κονκινσταδόρες, που σφάζανε τα παιδιά των Ίνκας για "να στείλουν την ψυχή τους στον παράδεισο".
      Φυσικά δεν σκότωσε Ασιάτες αλλά νέους σοσιαλιστές. Και στοχοθέτησε σοσιαλιστή πρωθυπουργό. Όχι κανέναν manager!
      Αποκλείεται φυσικά να το έκανε ένας. Είναι κάτι σάν το γνωστό ρητορικό ερώτημα, άν όλη την φρίκη του Β' Παγκοσμίου την οφείλουμε "σε ένα άτομο στον Χίτλερ".
      Μου θυμίζει το περιστατικό της Οκλαχόμα (επίθεση σε κυβερνητικό κτίριο) ή την ανατίναξη του σιδηροδρομικού σταθμού στην Ιταλία: Αυτοί είναι οι μεταμοντέρνοι φασίστες. Γι αυτούς, η τζιχάντ είναι κρυφός σύμμαχος και ο "πολυπολιτισμός" πρόσχημα. Ο πραγματικός εχθρός τους είναι η Δυτική δημοκρατία και το τρίπτυχο "Ελευθερία-Ισότητα-Αδελφότητα". Αυτό που θέλουν να πετύχουν είναι μια μεταμοντέρνα τεχνοκρατική δεσποτεία -στο "Μάτριξ" θα ήταν ολόψυχα με τους "κακούς".

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ O Θείος 24/07/2011 13:08:56

        "Έγραψες" Θείε!
        Συμφωνώ από την αρχή ως το τέλος του σχολίου σου

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ τάσος 23/07/2011 15:18:22

      Με "θεωρίες συνωμοσίας" πάτε πάντα να "σώσετε την ψυχή σας".
      "Χριστιανοί"...
      Άν ήταν εδώ ο Χριστός, θα σας γιαούρτωνε με βαρύ πήλινο κεσέ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ O Θείος 23/07/2011 15:50:57

        Αμφισβητείς τα όσα γράφω για τον πολυ "πολιτισμό" της Νορβηγίας;
        Αμφισβητείς τα όσα γράφω για τις μαρτυρίες ανθρώπων σε πανικό που είναι για τον κουβά;

        Ήδη γράφουν για δεύτερο άτομο στο νησί.

        Από κεσέδες εσύ ξέρεις καλύτερα!!!

        ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 23/07/2011 15:54:51

          # Παράλληλα εταιρεία λιπασμάτων ανακοίνωσε σήμερα ότι ο Νορβηγός που συνελήφθη ως ύποπτος για την έκρηξη κοντά στην έδρα της κυβέρνησης στο Όσλο και για την επίθεση στο Οτόγια είχε αγοράσει 6 τόνους λιπάσματος το Μάιο.
          # Ορισμένα είδη αγροτικών λιπασμάτων έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για την παρασκευή εκρηκτικών.
          # Ο ύποπτος, ο οποίος κατονομάστηκε από τα νορβηγικά μέσα ενημέρωσης ως Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ, είχε κάνει την παραγγελία αυτή μέσω της εταιρείας του, διευκρίνισε η εταιρεία λιπασμάτων.
          # "Πρόκειται για προϊόντα που παραδόθηκαν στις 4 Μαΐου", δήλωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας Felleskjoepet Agri Όντνι Έστενσταντ στο Ρόιτερς, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει το είδος των λιπασμάτων που αγοράστηκαν από τον ύποπτο.
          # "Ήταν έξι τόνοι λιπάσματος, το οποίο ήταν μια μικρή, φυσιολογική παραγγελία για έναν κανονικό παραγωγό αγροτικών προϊόντων", προσέθεσε.
          # "Δεν γνωρίζω τον ίδιο ή την εταιρεία (του), παρά μόνον ότι είναι μια εταιρεία που επικοινώνησε μαζί μας με συνηθισμένο τρόπο και παρήγγειλε λίπασμα, το οποίο της παραδόθηκε", σημείωσε.
          #
          # Ο 32χρονος ύποπτος συνελήφθη από τις ειδικές δυνάμεις στο Οτόγια, δυτικά του Όσλο, μετά τη φερόμενη επίθεσή του στο συνέδριο της νεολαίας του κυβερνώντος Εργατικού Κόμματος.
          # Ο απολογισμός των 84 νεκρών της επίθεσης στο Οτόγια μπορεί να αυξηθεί καθώς η αστυνομία εξακολουθεί να αναζητά θύματα, δήλωσε ο αναπληρωτής επικεφαλής της αστυνομίας του Όσλο Ρότζερ Άντρεσεν.
          # Λίγες ώρες πριν από την επίθεση στο συνέδριο, ο ύποπτος φέρεται ότι πυροδότησε βόμβα στο κεντρικό Όσλο, από την οποία έχασαν τη ζωή τους 7 άνθρωποι, σύμφωνα με την αστυνομία. Ούτε αυτός ο απολογισμός είναι οριστικός, σύμφωνα με τον Άντρεσεν.
          από τον Ελεύθερο Τύπο: είχε αγοράσει λίπασμα για να φτιάξει βόμβες λέει!!! στον κήπο με τα βιολογικά λαχανικά του λέει!!! με τιμολόγιο το λίπασμα λέει!!! 6 τόνους λέει!!!

          # Παράλληλα η αστυνομία διερευνά σήμερα τις πληροφορίες ότι και ένας δεύτερος οπλισμένος άνδρας μπορεί να εμπλέκεται στην επίθεση στο νησί Οτόγια που προκάλεσε το θάνατο τουλάχιστον 84 ανθρώπων.Αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν ότι ένας δεύτερος άνδρας, ο οποίος δεν φορούσε στολή αστυνομικού, όπως ο πρώτος ύποπτος που συνελήφθη, εθεάθη στο νησί Οτόγια όπου σημειώθηκε το μακελειό, μετέδωσε το δίκτυο NRK και το πρακτορείο ειδήσεων NTB.

          ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΥΤΟΠΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ!!!

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 23/07/2011 15:57:07

            Είχε αγοράσει λιπάσματα για τον κήπο με τιμολόγιο λέει!!!

            Έτσι γίνονται αυτά !!! λέει!!!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ O Θείος 24/07/2011 18:45:31

        Το ατομο εχει συγκεκριμενο μανιφεστο το οποιο θα ξεδιπλωσει στη δικη του.
        Προς το παρον ειναι στην ιστοσελιδα του.Ζητει τη διαλυση της ΕΕ κα την παυση του πολυπολιτισμου και την απωθηση του ισλαμισμου.
        Προτυπο του ειναι η Νοτιος Κορεα και η Ταιβαν και η Ιαπωνια ως συγχρονες μονοπολιτισμικες εθνικες κοινωνιες.
        Ολοι οι συνωμοσιολογοι θα απογοητευθουν γιατι στη δικη θα φανει οτι τα εχει τετρακοσια και θα ξεκαθαρισει τα παντα.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ ψυχραιμια 24/07/2011 20:08:07

          δεν αποκλείεται Ψυχραιμία να είναι και έτσι, είναι πολλά τα καινούργια στοιχεία, η ιστοσελίδα του είναι ο fjordmann? γιατί το μανιφέστο ούτε που φορτώνει

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/07/2011 14:29:30

    Ως γνωστόν, οι "μαρτυρίες" ανθρώπων ευρισκόμενων σε πανικό σε τέτοιας έντασης γεγονότα είναι για τον κουβά.
    Αν ερωτηθούν 100 θα περιγράψουν και οι 100 διαφορετικά το δράστη, ούτε θα ξέρουν να πουν αν είναι ένας ή πολλοί.
    Το όπλο του μακελιού τι ήταν;

    Φυσικά δεν πιστεύουμε τίποτα από όσα κατασκευασμένα λένε τα κανάλια.
    Στη Νορβηγία έχουν αρχίσει να νοιώθουν τα "οφέλη" του πολυ"πολιτισμού" στο πετσί τους και έχουν αρχίσει να γκρινιάζουν σοβαρά, διότι οι βιασμοί Νορβηγίδων από αφροασιάτες έχουν γίνει μάστιγα -πρόσφατα αυτοκτόνησε ένα 14χρονο κορίτσι το οποίο είχε βασανισθεί με ομαδικό βιασμό- ο καλύτερος τρόπος για να αντιστρέψουν το ρεύμα και να βουλώσουν το στόμα όσων αντιτίθενται στον πολυ"πολιτισμό" είναι να τα ρίξουν σε έναν "φονταμενταλιστή Χριστιανό".

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/07/2011 14:30:07

    Και το ότι βγήκε ο Ομπάμα αμέσως να καταδικάσει μου είναι αρκετό...

    • vildanden avatar
      vildanden @ αλλενάκι 23/07/2011 18:20:43

      Είναι άλλωστε πάγια τακτική της διεθνούς κοινότητας να επικροτούν τέτοια γεγονότα!

  6. O Θείος avatar
    O Θείος 23/07/2011 15:15:44

    Ο τρόπος που σχολιάζεται το φρικτό αυτό γεγονός από πολλούς εδώ μέσα, μου αφήνει πάρα πολύ πικρή γεύση. Και ξεχειλίζει ένα ποτήρι ήδη γεμάτο...
    Έχω την αίσθηση ότι όπου βασιλεύουν τόσο απόλυτα τα ιδεολογήματα (δηλαδή η ψευδής συνείδηση), μάταιο καταντά να επικαλείται κανείς επιχειρήματα και προπαντός, πραγματολογικά στοιχεία.
    Είναι μόνο λέξεις που πάνε στα χαμένα, δυστυχώς.
    Προτιμότερη χίλιες φορές η σιωπή, λοιπόν.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ O Θείος 23/07/2011 16:04:35

      Να υποθέσω ότι εσύ είσαι από αυτούς που θέλουν να διαρρήξουν το Μάτριξ, ε;

      Ακριβώς όπως θέλεις να μας πείσεις ότι τον ΑΘΩΟ Σόιμπλε τον πυροβόλησε ένας τυχαίος "ψυχοπαθής" σε μια τυχαία εποχή της ζωής του ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΣΕ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΡΟΒΕΝΤΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ!!!

      • O Θείος avatar
        O Θείος @ αλλενάκι 23/07/2011 16:34:07

        Μά ακριβώς, αυτή είναι η διαφορά: Ο ψυχοπαθής πυροβόλησε ένα άτομο, τον δεξιό πολιτικό Σόιμπλε (όπως επίσης μια ψυχοπαθής είχε μαχαιρώσει τον σοσιαλιστή Λαφονταίν).
        Ενώ ο ακροδεξιός ιδεολόγος (και θα δούμε μαζί και πίσω του), σκοτώνει 80 εφήβους της νεολαίας του σοσιαλιστικού κόμματος και ανατινάζει το κτίριο της κυβέρνησης.
        Όπως ακριβώς είχε κάνει στην Οκλαχόμα ο ριζοσπαστικοποιημένος ιδεολογικός "πρoπάτορας" του σημερινού Tea Party. Οι ήπιοι ομοιδεάτες του φυσικά επικαλέσθηκαν και τότε "κρατική συνωμοσία των Ομοσπονδιακών". Τώρα, κάποιος υπονόησε εδώ μέσα ότι το οργάνωσε "μόνος του ο Στόλτεμπεργκ και η Νορβηγική κυβέρνηση"
        (οπως η 11η Σεπτέμβρη, πού και αυτή ήταν δήθεν "έργο της Αμερικανικής κυβέρνησης").
        Οι τρελοί κάνουν μεμονωμένες βίαιες πράξεις.
        Η μαζική τρομοκρατία δεν είναι έργο τρελών, αλλά συνήθως ολοκληρωτικών ιδεολογιών, όταν αποφασίζουν να περάσουν από τη θεωρία στην πράξη.
        Κι επειδή ο λόγος του μίσους είναι ο σπόρος της πράξης του μίσους, είναι σωστότερο η Δημοκρατία να καταστέλλει με τα μέσα του νόμου τις ολοκληρωτικές ιδεολογίες έγκαιρα: Όπως π.χ. στη Γαλλία, όπου η φιλοναζιστική και αντισημιτική προπαγάνδα είναι κακούργημα, και δεν καλύπτεται από την ελευθερία του λόγου. Αυτή είναι η γνώμη μου, χωρίς καμμιά επιφύλαξη. Και το μόνο μου επιχείρημα, ότι έτσι θα είχαν γλυτώσει 90 παιδιά.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ O Θείος 23/07/2011 17:26:57

          Τελικά ήταν μόνος του ο νορβηγός βαν νταμ ή πολλοί;
          Τι απόλα ισχύει κατ' εσέ;
          Διότι παραπάνω γράφεις: "Αποκλείεται φυσικά να το έκανε ένας."
          Το ότι ένας "χριστιανός φονταμενταλιστής" "κατεβάζει" ένα κυβερνητικό κτιριο στο κέντρο της νορβηγικής πρωτεύουσας, με το σκεπτικό ότι η Νορβηγία έχει αλωθεί απο τον πολυ"πολιτισμό" να το φάμε.
          Το ότι ο ίδιος άνθρωπος πηγαίνει καπάκι στο νησί και εκτελεί παιδάκια -ακυρώνοντας κατ' αυτό τον τρόπο τους "ιδεολογικους σκοπούς του" και την απήχηση της πράξης του - δεν...

          Για το Σόιμπλε: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΕΠΙΜΕΛΩΣ.

          Ουδείς ψυχοπαθής τον πυροβόλησε. Ο Σοιμπλε πυροβοληθηκε για τον ίδιο λόγο και λίγο μετά από την εκτέλεση/δολοφονία του Ροβέντερ, για τον οποίο δεν έχουν βρεθεί ακόμα οι δράστες (έχουν πει 3 εκδοχές: φράξια κόκκινος στρατός ή στάζι ή πάνω σε συναλλαγή-ρίξιμο στη μοιρασιά των λαφύρων απο το ξεπούλημα της Αν.Γερμανίας) .
          Ο λόγος της απόπειρας κατά Σόιμπλε ήταν ότι ήταν ο αρχιτέκτονας της Συνθήκης Ενοποίησης The Treaty και έφτιαξαν μαζί με το Ροβέντερ το Ταμείο Ξεπουληματος Treuhand.
          Διόλου ψυχοπαθής. Τον άρπαξαν αμέσως μετά τους πυροβολισμούς, τον εξαφάνισαν και τον εμφάνισαν μετά από λίγο ως "πάσχοντα από σχιζοφρένεια" και τα τοιαύτα, που φυσικά ουδείς το πιστεύει.

          Αλλά το δικό μου νόημα είναι άλλο: ΔΕΝ πιστεύω τίποτα από ότι μεταδίδουν τα ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ.

          ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ.

          ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, Ο ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

          • O Θείος avatar
            O Θείος @ αλλενάκι 23/07/2011 22:38:53

            Δεν έχει νόημα να γράφω άλλα αλλενάκι.
            Η πολιτική αργκό ή οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιείς με επιμονή - και πολλοί άλλοι εδώ - ένα επιβεβαιώνει:
            Εδώ μέσα γίνεται όλο και πιό σκληρά radical, χώρος "ακατάλληλος" για ανθρώπους σαν και του λόγου μου.
            Ο μαζικός διαδικτυακός χώρος για ζύμωση, έχει νόημα μόνον άν διατηρεί μια κάποια πολυσυλλεκτικότητα. Αλλά κι αυτή η λίγη που είχε υπήρχε, χάνεται στις στιγμές κρίσης, ιδίως με γεγονότα όπως αυτό το τραγικό. Χάνεται και από προχτές, που την πάτησαν οι δραχμολιγούρηδες και οι εθνικο-απομονωτικοί.
            Συνεχίστε τη "ζύμωση", σε στενό πλέον κύκλο.
            ΥΓ. Για τα λιπάσματα, δεν είναι μούσι: Άν είναι νιτρικά (π.χ. η συνήθης νιτρική αμμωνία), με απλές χημικές αντιδράσεις παίρνεις εύκολα εκρηκτικά αζώτου, πολύ προσφιλή στους τρομοκράτες κάθε "χρώματος". Τι είναι άλλωστε η νιτρο-γλυκερίνη ή η αμμωνιο-δυναμίτιδα; Το χημικό πρόβλημα λύνεται εύκολο, αρκεί να υπάρχει επαρκής φανατισμός και κακότητα ψυχής.

          • O Θείος avatar
            O Θείος @ αλλενάκι 23/07/2011 22:49:37

            Αποκλείεται φυσικά να το έκανε ένας.
            Οι ηθικοί αυτουργοί είναι χιλιάδες, δεκάδες χιλιάδες. Εντός και εκτός Νορβηγίας.
            Οι φυσικοί αυτουργοί μπορεί να είναι ένας, δύο, δέκα... Έχει όμως τόση σημασία;
            Πάντως, στο δικαστήριο της πολιτικής, της ηθικής και της ιστορίας είναι μαζί στο εδώλιο όλες αυτές οι πολλές χιλιάδες, φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί.
            Το ίδιο ακριβώς όπως για την Οκλαχόμα, το Μιλάνο, τη Νέα Υόρκη, το Άουσβιτς, το Γκούλαγκ, την ΟΠΛΑ, το Μελιγαλά.
            Μερικοί θα θεωρήσουν τον Αντερς Μπέχριγκ Μπρέιβικ '"ήρωα", όπως άλλοι περισσότεροι θεωρούν τον Βελουχιώτη. Σε κάθε περίπτωση, προτιμώ τη γνώμη του Σέρβου συγγραφέα Ντάνιλο Κίς: "Καλύτερα να είναι κανείς με τους διωκόμενους, παρά με τους διώκτες".

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ O Θείος 23/07/2011 23:29:56

            σε πείραξε το δοσίλογοι και τα καθεστωτικά μέσα έτσι;
            το αν την πάτησαν οι εθνικοαπομονωτικοί θα φανεί στην πορεία...

            ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ FALSΕ FLAG ΟPERATIONS ΜΟΝΟ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΡΑΧΜΟ-ΛΙΡΟ-ΦΙΟΡΙΝΟ-"ΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ"!

            όλως τυχαίως πολλές κουβέντες για μελιγαλάδες όπλες οκλαχόμες αουσβιτς και δε συμμαζεύεται, αλλά κουβέντα για τους ομαδικούς τάφους των Σέρβων που βρέθηκαν πρόσφατα και που αποσιωπούντο επιμελώς από τους φίλους και τα επιτελεία αυτών που μας φύτεψαν στη πλάτη το ναρκοκράτος προτεκτοράτο της τσέχας τεκνατζούς με τη συνδρομή των ελληνόφωνων ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ που υπέγραψαν τους βομβαρδισμούς της Σερβίας

            όλως τυχαίως κουβέντα για τα σύγχρονα Άουσβιτς των βομβών φωσφόρου...

          • O Θείος avatar
            O Θείος @ αλλενάκι 23/07/2011 23:47:51

            Αλλενάκι, μη τα λές σε άνθρωπο που πήγαινε σε αντιαμερικανικές διαδηλώσεις για το Βιετνάμ για να φάει ξύλο. Τότε βέβαια έκανε τζίζ κι γινόσουν μαύρο πρόβατο να είσαι στην Ελλάδα αντιαμερικανός, και "ο στρατός μας δεν ήταν της Ελληνικής Δημοκρατίας αλλά του Τζόνσον και του Νίξον". Και τα ναπάλμ έκαιγαν ασήμαντα κίτρινα ανθρωπάκια...
            Τώρα πού όλη η νεοελληνική παρηκμασμένη αστούρα και μεσο-αστούρα έγιναν επιτέλους "αντιαμερικανοί", είναι εύκολο να είναι κανείς αντιαμερικανός, ακόμα και στην Ελλάδα. Aργά, πολύ αργά, και υστερόβουλα, για να προκαλεί ψυχική ανάταση...

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 24/07/2011 19:54:06

            για την Παγκόσμια Αλητ ο λόγος, όχι για μία χώρα...

            τι σχέση εχουν στην κουβέντα τα "αντιαμερικανά" τσιτάτα;

            sheeple είναι και τα αμερικανά, τώρα τελευταία έχουν αρχίσει να ανοίγουν το ένα μάτι ...

    • τάσος avatar
      τάσος @ O Θείος 23/07/2011 16:14:03

      παραφράζοντας τον αδερφό του σωκράτη γκιόλια θα δεχόμουν ακόμη κι ότι περνώντας τυχαία από το νησί εκπυρσοκρότησε το πολυβόλο του "χριστιανού" και καθάρισε καμιά εκατοστή παιδάκια, παρά το τούνελ του πραγματολογισμού σου.

  7. takis1 avatar
    takis1 23/07/2011 15:37:29

    ένας τα έκανε όλα αυτά..?? μα ποιός είναι .. ο τσακ νόρρις..??

  8. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 23/07/2011 16:26:03

    Δεν ξέρω πόσοι παρανοϊκοί υπάρχουν στον κόσμο , αλλά στο παζλ της οπτικής μας θα πρέπει να προσθέσουμε ότι η Νορβηγία δύο φορές αντιστάθηκε δύο φορές με δημοψήφισμα ( 1972 + 1994 ) να ενταχθεί στην λεγόμενη Ευρωπαϊκή Ένωση... Την τρίτη φορά η Ευρώδουλοι τα κατάφεραν.

    Θα χρειαστεί μια σοβαρότερη ανάλυση για την γεωστρατηγική θέση της χώρας και τις πολιτικές της δυνάμεις. Πάντως το τραγικό γεγονός θα πρέπει να μας προβληματίσει απ΄΄ όλες του τις διαστάσεις.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΝΤΑΝΤΟΝ 24/07/2011 18:49:40

      Τι καταφεραν;Η Νορβηγια δεν ειναι στην ΕΕ.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/07/2011 16:36:34

    Μια ενδιαφέρουσα άποψη γιατί χτυπήθηκε η Νορβηγία.
    Ενεργειακό το διακύβευμα.

    Από το http://thoureios.blogspot.com/
    Σχόλιο απο τον Περικλή Αθανασόπουλο

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ.

    Τι χώρα είναι η Νορβηγία και τι ρόλο μπορεί να παίξει σήμερα στην διαμόρφωση του παγκόσμιου Ενεργειακού Χάρτη;Η Νορβηγία είναι μια φιλήσυχη χώρα που σε όλη την ιστορία της έχει καταναλώσει τις κρατικές και ιδιωτικές υπηρεσίες στην ανάπτυξη της χώρας και στο ανέβασμα του ποιοτικού επιπέδου του Λαού της.
    Η Νορβηγία είναι μια χώρα που σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης μιας κρατικής επιχείρησης, τα εισπραχθέντα κέρδη μοιράζονται, με την λεγομένη «ανακατανομή του εισοδήματος» στο λαό.
    Σχεδόν όλα τα κρατικά ομόλογα η πάσης φύσεως κρατικά κεφάλαια ανήκουν στα ασφαλιστικά της ταμεία, δηλαδή στον Νορβηγικό λαό.
    Τα αποθεματικά των Ασφαλιστικών ταμείων της Νορβηγίας αγγίζουν τα 2 τρις ευρώ, δηλαδή περίπου 7 φορές , ναι καλά διαβάζετε, 7 φορές του χρέους της Ελλάδας…!!!

    Από τον περασμένο χρόνο η Νορβηγία είχε αγοράσει σχεδόν όλο το χρέος της Ελλάδας περίπου 300 δις Ευρώ, και περιμένει να το συμψηφίσει με την δυνατότητα που θα της δώσει η χώρα μας της εκμετάλλευσης και κυρίως της άντλησης του υποθαλάσσιου πλούτου μας!!!
    Πέρα απ όλα αυτά όμως η Νορβηγία είναι η μόνη χώρα που διαθέτει την τεχνογνωσία εξόρυξης υποθαλάσσιων αντλήσεων σε βάθη άνω των 10.000 μέτρων.
    Ακόμα και της Ρωσίας τις αντλήσεις τις πραγματοποιεί η Νορβηγία.
    Η δεύτερη χώρα που έχει αντίστοιχες δυνατότητες είναι Οι Ηνωμένες Πολιτείες σε συνεργασία με τον Καναδά.
    ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ;
    Αν ληφθούν υπ όψη όλα τα παραπάνω, αντιλαμβανόμαστε ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην διαμόρφωση του παγκόσμιου Ενεργειακού Χάρτη, και κυρίως στην διαμόρφωση του στην ανατολική Μεσόγειο είναι η Νορβηγία…!!!
    Η Νορβηγία είναι μια χώρα που δεν έχει οικονομία «φούσκα» αλλά πραγματική, και μπορεί όχι μόνο να σταθεί στις παγκόσμιες «ψευτο - αγορές», αλλά μπορεί να τις διαλύσει…!!!
    Η Νορβηγία δεν έχει ανάγκη την «ψευτο-αξιολόγηση» από τους «ψευτο-οίκους» αξιολόγησης, γιατί απαντάει με την τεχνογνωσία της και με την εργατικότητά της…!!!
    Με το χτύπημα της Νορβηγίας η επερχόμενη παγκόσμια τάξη δίνει μια προειδοποίηση στην παγκόσμια διεθνή έννομη τάξη να ετοιμάζεται για πλήρη υποταγή…!!!
    Ο στόχος είναι: ελέγχουμε τα πάντα, και παράγουμε μόνο αυτό που θέλουμε, όπως το θέλουμε (μεταλλαγμένα), για να θρέψουμε αυτό που θέλουμε…!!!
    ΤΑ ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ Μ.Μ.Ε…!!!
    Τα Νορβηγικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι τρομοκρατημένα, γιατί ενώ γνωρίζουν από ποιόν και γιατί χτυπήθηκε η χώρα δεν μπορούν να το αναμεταδώσουν…!!!
    Αναμένονται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και οι ανακοινώσεις των Μ.Μ.Ε της Ρωσίας γιατί με την Νορβηγία έχουν πολύ στενές σχέσεις σε επίπεδο συνεργασίας για την ενέργεια.

    Έχει επισης γραφεί ότι η Νορβηγία είχε αποκλείσει εταιρείες του Ισραήλ από συμμετοχή στα ενεργειακά θέματά του.
    Έχει επίσης γραφεί ότι στο νησί θα γινόταν αυτό το Σ/Κ εκδήλωση εορτή συμπαράστασης στη δημιουργία παλαιστινιακού κράτους. Γι αυτό ήταν μαζεμένα εκεί τόσα παιδιά του σοσιαλιστικού κόμματος.

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/07/2011 16:37:56

    Μια ενδιαφέρουσα άποψη γιατί χτυπήθηκε η Νορβηγία.
    Ενεργειακό το διακύβευμα.

    Από το h**p://thoureios.blogspot.com/
    Σχόλιο απο τον Περικλή Αθανασόπουλο

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ.

    Τι χώρα είναι η Νορβηγία και τι ρόλο μπορεί να παίξει σήμερα στην διαμόρφωση του παγκόσμιου Ενεργειακού Χάρτη;Η Νορβηγία είναι μια φιλήσυχη χώρα που σε όλη την ιστορία της έχει καταναλώσει τις κρατικές και ιδιωτικές υπηρεσίες στην ανάπτυξη της χώρας και στο ανέβασμα του ποιοτικού επιπέδου του Λαού της.
    Η Νορβηγία είναι μια χώρα που σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης μιας κρατικής επιχείρησης, τα εισπραχθέντα κέρδη μοιράζονται, με την λεγομένη «ανακατανομή του εισοδήματος» στο λαό.
    Σχεδόν όλα τα κρατικά ομόλογα η πάσης φύσεως κρατικά κεφάλαια ανήκουν στα ασφαλιστικά της ταμεία, δηλαδή στον Νορβηγικό λαό.
    Τα αποθεματικά των Ασφαλιστικών ταμείων της Νορβηγίας αγγίζουν τα 2 τρις ευρώ, δηλαδή περίπου 7 φορές , ναι καλά διαβάζετε, 7 φορές του χρέους της Ελλάδας…!!!

    Από τον περασμένο χρόνο η Νορβηγία είχε αγοράσει σχεδόν όλο το χρέος της Ελλάδας περίπου 300 δις Ευρώ, και περιμένει να το συμψηφίσει με την δυνατότητα που θα της δώσει η χώρα μας της εκμετάλλευσης και κυρίως της άντλησης του υποθαλάσσιου πλούτου μας!!!
    Πέρα απ όλα αυτά όμως η Νορβηγία είναι η μόνη χώρα που διαθέτει την τεχνογνωσία εξόρυξης υποθαλάσσιων αντλήσεων σε βάθη άνω των 10.000 μέτρων.
    Ακόμα και της Ρωσίας τις αντλήσεις τις πραγματοποιεί η Νορβηγία.
    Η δεύτερη χώρα που έχει αντίστοιχες δυνατότητες είναι Οι Ηνωμένες Πολιτείες σε συνεργασία με τον Καναδά.
    ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ Η ΝΟΡΒΗΓΙΑ;
    Αν ληφθούν υπ όψη όλα τα παραπάνω, αντιλαμβανόμαστε ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην διαμόρφωση του παγκόσμιου Ενεργειακού Χάρτη, και κυρίως στην διαμόρφωση του στην ανατολική Μεσόγειο είναι η Νορβηγία…!!!
    Η Νορβηγία είναι μια χώρα που δεν έχει οικονομία «φούσκα» αλλά πραγματική, και μπορεί όχι μόνο να σταθεί στις παγκόσμιες «ψευτο - αγορές», αλλά μπορεί να τις διαλύσει…!!!
    Η Νορβηγία δεν έχει ανάγκη την «ψευτο-αξιολόγηση» από τους «ψευτο-οίκους» αξιολόγησης, γιατί απαντάει με την τεχνογνωσία της και με την εργατικότητά της…!!!
    Με το χτύπημα της Νορβηγίας η επερχόμενη παγκόσμια τάξη δίνει μια προειδοποίηση στην παγκόσμια διεθνή έννομη τάξη να ετοιμάζεται για πλήρη υποταγή…!!!
    Ο στόχος είναι: ελέγχουμε τα πάντα, και παράγουμε μόνο αυτό που θέλουμε, όπως το θέλουμε (μεταλλαγμένα), για να θρέψουμε αυτό που θέλουμε…!!!
    ΤΑ ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ Μ.Μ.Ε…!!!
    Τα Νορβηγικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι τρομοκρατημένα, γιατί ενώ γνωρίζουν από ποιόν και γιατί χτυπήθηκε η χώρα δεν μπορούν να το αναμεταδώσουν…!!!
    Αναμένονται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και οι ανακοινώσεις των Μ.Μ.Ε της Ρωσίας γιατί με την Νορβηγία έχουν πολύ στενές σχέσεις σε επίπεδο συνεργασίας για την ενέργεια.

    Έχει επισης γραφεί ότι η Νορβηγία είχε αποκλείσει εταιρείες του Ισραήλ από συμμετοχή στα ενεργειακά θέματά του.
    Έχει επίσης γραφεί ότι στο νησί θα γινόταν αυτό το Σ/Κ εκδήλωση εορτή συμπαράστασης στη δημιουργία παλαιστινιακού κράτους. Γι αυτό ήταν μαζεμένα εκεί τόσα παιδιά του σοσιαλιστικού κόμματος.

    • thersitis avatar
      thersitis @ αλλενάκι 24/07/2011 15:04:09

      http://krisaion.blogspot.com/2011/07/blog-post_23.html

      ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΛΛΕΝΑΚΙ.

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ thersitis 24/07/2011 20:09:45

        τώρα θα το διαβάσω με προσοχή γιατί είναι πολλά, το έθεσα πάντως υπόψη του Μποτίλια στο Πέλαγος για να το αξιολογήσει, έχει γνώσεις σε αυτά τα θέματα

        ειδικά αυτό με το κομματικό σκάφος μου έκανε εντύπωση

  11. m.s avatar
    m.s 23/07/2011 17:25:58

    Σας υπενθυμίζω ότι τον Κένεντι τον σκότωσε ο Όσβαλντ με σφαίρα τύπου Μαραντόνα (έκανε ντρίπλες στον αέρα).

    Συνήθως κάποιες οργανώσεις πίσω από τις οποίες κρύβονται συμφέροντα (που μπορούμε να φανταστούμε ποια είναι) βρίσκουν κάτι "γόνιμα "μυαλά τα φλομώνουν παραμύθι, τους αποχαζώνουν εντελώς και τους ξαμολάν στην πιάτσα με ιερές αποστολές ...( αν είσαι μουσουλμάνος σε ντύνουν με κουστουμάκι ΤΝΤ και σε στέλνουν στους απίστους κλείνοντας ραντεβού στον παράδεισο με παρθένες και βουνά από πιλάφια, τώρα αν είσαι άρειος σε κάνουν να βλέπεις τους "μελαχρινούς " και τους φίλα προσκείμενους σαν μύγες που πρέπει να κοπανηθούν για να μην μιάνουν το περιβάλλον σου).
    Και μέσα στο γενικό χαμό οι δημιουργοί αυτών των πνευματικά ακρωτηριασμένων ανθρώπων και ηθικοί αυτουργοί αυτών των εγκλημάτων σχεδιάζουν στο παρασκήνιο "σφικτές" πολιτικές εν ονόματι της ασφάλειας ,της δημοκρατίας της θρησκείας της δικαιοσύνης .

  12. factorx avatar
    factorx 23/07/2011 17:26:13

    Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Η εθνική τραγωδία που έπληξε τη Νορβηγία, με θύματα αθώους πολίτες – και μεταξύ αυτών πολλούς νέους ανθρώπους – δείχνει το μέγεθος της απειλής, που συνιστά για τις σύγχρονες κοινωνίες, η έκρηξη της τυφλής βίας, από οπουδήποτε κι αν προέρχεται, όποια προσχήματα κι αν επικαλείται.
    Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, ο Τομέας Εξωτερικών, όλα τα στελέχη και ο κόσμος της Παράταξης, εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας για τα κατά συρροήν αποτρόπαια εγκλήματα που έγιναν στη φίλη χώρα.
    Απευθύνουμε τα πιο ειλικρινή μας συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων και εκφράζουμε την αλληλεγγύη και την ενεργό συμπαράστασή μας στο Νορβηγικό λαό».

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/07/2011 17:38:13

    Βεβαίως, για την περίπτωση του πολέος σεξοψυχοπαθούς Στρος Καν όλοι έστερξαν και έτρεξαν ασμένως να υιοθετήσουν τις θεωρίες συνωμοσίας.

    Βέεεβαιααα....

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ αλλενάκι 23/07/2011 17:54:58

      Όποτε τους συμφέρει. Γιατί να μην πιστέψω τον Χίτλερ όταν έλεγε ότι οι Κομμουνιστές έκαψαν το Ράιχσταγκ, και να πιστέψω ότι 10 ξυπόλυτοι Μουσουλμάνοι που δεν είχαν δίπλωμα ούτε για μοτοποδήλατο, έριξαν κοτζάμ δίδυμους πύργους σαν σε ελεγχόμενη κατεδάφιση επαγγελματιών, και ολόκληρο πεντάγωνο που ακόμα ψάχνουν ολόκληρο μπόινγκ στα συντρίμμια του;; (αλήθεια, γιατί δεν έριξαν κανά αεροπλάνο στον Λευκό Οίκο;;). Και επί του θέματος: Συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων, και ελπίζω να μάθουμε γιατί έγινε όλο αυτό το μακελειό.

  14. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 23/07/2011 18:35:38

    χριστιανος και μασονος γινεται? και αν ηταν εναντιων του ισλαμ γιατι δεν εκανε επιθεση σε τζαμι? ακροδεξιος απο ποιους περιγραφετε? απο τους γειτονες του ή αυτοπροσδιοριζεται ετσι? περιεργα πραγματα...

  15. dexiback avatar
    dexiback 23/07/2011 18:40:21

    Βεβαίως, τα ελληνικά ΜΜΕ έσπευσαν αλλαλάζοντα, με πηχαίους υπέρτιτλους στις ιντερνετικές εκδόσεις του να βάλουν τίτλο "ακροδεξιός παράφρων", την ώρα που κανένα μέσο στον κόσμο, δεν αναφέρει τη λέξη "umtra-right" (φυσικά!), αλλά "nationalist". To "εθνικιστής" δεν βλάπτει τη Ν.Δ., το "ακροδεξιός" όλο και κάποιους συνειρμούς δημιουργεί αφού ακόμη στο μυαλό κάποιων υπάρχουν αριστερά - κεντρώα και δεξιά κόμματα.
    Φυσικά, ποτέ δεν βλέπουμε τον όρο "ακροαριστερός" όταν δολοφονούν οι ακροαριστερές οργανώσεις, ούτε βέβαια ...ακρο-σοσιαλιστής ή εθνικο-σοσιαλιστής, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να παρασυρθούν κάποιες γιαγιάδες κι όταν ακούν "σοσιαλιστής" να πηγαίνει το μυαλό τους σε βόμβες και ανατιναγμένα κορμιά.
    Όπως τώρα, που λέει ο Πάγκαλος στη Βουλή "οι δεξιοί" το μυαλό της γιαγιάς πηγαίνει στο ακροδεξιοί του Νορβηγού παράφρονα.
    Δεν μπορούν να κρατηθούν από τη χαρά τους τα ελληνικά ΜΜΕ. Με το κυκλοφόρησε η (ελεγχόμενη) πληροφορία πώς πρόκειται για "nationalist", όρμηξαν να βάλουν τα οκτάστηλα: ακροδεξιός !!!

  16. Ενναλακτικός avatar
    Ενναλακτικός 23/07/2011 19:42:44

    Και ιδού η αποκάλυψη (με τεκμηριωμένα links)
    Μασόνος και σιωνιστής ο βομβιστής
    http://www.wakeupfromyourslumber.com/blog/joeblow/oslo-bomber-norwegian-freemason-and-super-zionist

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.