#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/05/2012 22:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα παίρνει πίσω η Λαγκάρντ



(Ανανεωμένο) Σε στροφή 180 μοιρών φαίνεται πως υποχρεώθηκε η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ, μετά τη «θύελλα» ελληνικών αντιδράσεων στο Facebook, που ακολούθησε τις «εμπρηστικές» τις δηλώσεις στη βρετανική εφημερίδα The Guardian.

Σύμφωνα με το protothema.gr απαντώντας στις επικρίσεις, με διευκρινιστική της δήλωση μέσα από την επίσημη σελίδα της στο Facebook, η κυρία Λαγκάρντ επιχειρεί να... διασκεδάσει τις εντυπωσεις, εξηγώντας ότι η θέση της είναι πώς «ειδικά οι προνομιούχοι, θα πρέπει να πληρώνουν τους φόρους τους».

Αναλυτικά η διευκρινιστική δήλωση Λαγκάρντ: «Όπως έχω πει πολλές φορές, έχω μεγάλη κατανόηση για τον ελληνικό λαό και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Για το λόγο αυτό, το ΔΝΤ υποστηρίζει την Ελλάδα στο εγχείρημά της να ξεπεράσει τη σημερινή κρίση και να επιστρέψει στο μονοπάτι της οικονομικής ανάπτυξης, της απασχόλησης και της σταθερότητας».

«Ένα σημαντικό κομμάτι της προσπάθειας αυτής έχει να κάνει με το ό,τι όλοι θα πρέπει να φέρουν το δικό τους, δίκαιο μερίδιο βάρους, ιδιαίτερα δε οι πιο προνομιούχοι και ιδίως στο σημείο αυτό που έχει να κάνει με το να πληρώνουν τους φόρους τους. Αυτό είναι το σημείο, στο οποίο έδωσα έμφαση, όταν μίλησα στην εφημερίδα The Guardian, ως τμήμα μιας ευρύτερης συνέντευξης πριν από αρκετό καιρό» καταλήγει η γενική διευθύντρια του ΔΝΤ.

Νωρίτερα εκατοντάδες Έλληνες εντόπισαν την προσωπική σελίδα της κυρίας Λαγκάρντ στο Facebook και την «έλουσαν» με σχόλια, που κινούνται μερικές φορές και πέραν του καθωσπρεπισμού.

Η επίμαχη συνέντευξη 

Με μια συνέντευξη "έξω από τα δόντια", στην βρετανική εφημερίδα Guardian, η επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) Κριστίν Λαγκάρντ, αυξάνει την πίεση προς την Ελλάδα, δηλώνοντας ότι το ΔΝΤ δεν πρόκειται να προχωρήσει σε χαλάρωση των όρων του προς την Αθήνα.

«Μην περιμένετε καμία συμπάθεια, ήρθε η ώρα να πληρώσετε τους φόρους σας» δηλώνει, καθιστώντας σαφές ότι το Ταμείο δεν πρόκειται να χαλαρώσει τους όρους της σύμβασης.

Απαντώντας σε ερωτήματα αν μπορεί να βγάλει από το μυαλό της τους γονείς και τις μητέρες που δεν έχουν πρόσβαση σε φαρμακευτική περίθαλψη, η Γαλλίδα αξιωματούχος δηλώνει:

«Σκέφτομαι πολύ περισσότερο τα παιδιά σε ένα σχολείο σε μικρό χωριό στο Νίγηρα, που πηγαίνουν στο μάθημα μόνο για δύο ώρες την ημέρα και αναγκάζονται να μοιραστούν στα τρία ακόμα και την καρέκλα του θρανίου και προσδοκούν τη μόρφωση. Τα έχω μονίμως στο μυαλό μου. Γιατί πιστεύω ότι χρειάζονται πολύ περισσότερη βοήθεια από ό,τι οι άνθρωποι στην Αθήνα.»

Οι Έλληνες γονείς πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους, εάν η ζωή των παιδιών τους επηρεάζεται από τις περικοπές δημοσίων δαπανών, δήλωσε η επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ σε συνέντευξή της στη βρετανική εφημερίδα «Γκάρντιαν». «Οι γονείς πρέπει να πληρώσουν τους φόρους τους» είπε αποφασιστικά.

Και συμπλήρωσε ότι η Ελλάδα, που είδε την οικονομία της να συρρικνώνεται κατά 1/5 από τότε που ξεκίνησε το πρόγραμμα λιτότητας, έχει συμφωνήσει να περικόψει τους μισθούς, τις συντάξεις και τις δημόσιες δαπάνες με αντάλλαγμα την οικονομική βοήθεια από το ΔΝΤ, την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Η κ. Λαγκάρντ προέβλεψε ότι η οικονομική κρίση έχει δρόμο ακόμη να διανύσει και πρόσθεσε: «Ξέρετε κάτι; Σε ό,τι αφορά την Αθήνα, σκέφτομαι επίσης όλους αυτούς τους ανθρώπους που προσπαθούν συνέχεια να φοροδιαφεύγουν». Και συμπλήρωσε ότι σκέφτεται, εξίσου με τους Έλληνες που στερούνται δημοσίων υπηρεσιών, τους Έλληνες που δεν πληρώνουν τους φόρους τους. «Πιστεύω ότι οι Έλληνες πρέπει να βοηθήσουν τους εαυτούς τους. Συλλογικά. Πληρώνοντας τους φόρους τους».

Ερωτώμενη, εάν αυτό που ουσιαστικά λέει -στους Έλληνες και τους άλλους Ευρωπαίους- είναι ότι τώρα πρέπει να πληρώσουν για τα καλά χρόνια που πέρασαν, απάντησε: «Αυτό ακριβώς».

Στη συνέντευξή της η κ. Λαγκάρντ διευκρινίζει ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να χαίρει ευνοϊκότερης μεταχείρισης από ένα φτωχό κράτος στον αναπτυσσόμενο κόσμο και ότι το ΔΝΤ δεν θεωρεί ότι συνιστά σκληρότερη πολιτική να επιβάλλει αυστηρούς όρους σε ένα πλούσιο κράτος.

«Το πρόγραμμα δεν είναι σκληρότερο. Όχι. Διότι αυτή είναι η πολιτική του Ταμείου, και δουλειά μου είναι να λέω την αλήθεια, ασχέτως του ποιος κάθεται από την απέναντι πλευρά του τραπεζιού. Και σας λέω το εξής: είναι μερικές φορές περισσότερο επώδυνο να λες στην κυβέρνηση μιας χώρας χαμηλού εισοδήματος, όπου οι άνθρωποι ζουν με 3.000 – 5.000 δολάρια κατά κεφαλή εισόδημα ετησίως, να σφίξουν τον προϋπολογισμό τους και να μειώσουν το έλλειμμα. Γνωρίζω τι σημαίνει αυτό σε όρους κοινωνικών προγραμμάτων και υποστήριξης των φτωχών. Οι επιπτώσεις είναι πολύ σοβαρότερες».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. S.P. avatar
    S.P. 26/05/2012 15:08:58

    Τι άδικο έχει;

    • ΔΚ avatar
      ΔΚ @ S.P. 26/05/2012 16:33:30

      Να σου το ζωγραφίσω, αφού δεν καταλαβαίνεις.

      1) Οι φτωχοί γονείς, που τα παιδιά τους πεινάνε, δεν έχουν όφσορ και καταθέσεις, ούτε δικηγόρους και λομπίστες. Αυτοί πληρώνουν τη νύφη.

      2) Τα παιδιά που πεινάνε και οι άστεγοι που γυρίζουν στους δρόμους, δεν είναι καλοί ή κακοί λόγω καταγωγής. Εκτός αν είσαι Ναζιστής.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ S.P. 27/05/2012 13:27:37

      Για αυτό γελάω με τους ...ηλίθιους της δραχμής. Τι είπε η γυναίκα; Οτι πρέπει να πληρώνουν το φόρο. Αδιανόητο στη χώρα της μαγκιάς. Ποιος να πληρώσει το φόρο πλην μισθωτών και συνταξιούχων;Ο ιατρός, ο δικηγόρος, ο ηλεκτρολόγος, ο υδραυλικός;
      Εδώ πριν λίγο καιρό είπε το κράτος να διασταυρώσει (από τις βάσεις δεδομένων που εδώ και χρόνια υπάρχουν) τα εισοδήματα και έγινε χαμός: μας φακελώνουν, μας παρακολουθούν, το 666, μας ψεκάζουν ή οτιδήποτε άλλο οι ηλίθιοι κλέφτες ψέλλισαν. Γιατί είναι λογικό να δηλώνεις κάτω από το αφορολόγητο και να έχεις σπίτι & εξοχικό(...λογαριασμούς ΔΕΚΟ & τηλεφωνία) αμάξι κάρτες κινητό κάθε μήνα ....πάγια έξοδα πάνω από το αφορολόγητο....αλλά μας φακελώνουν.
      Αλλά δεν ανησυχώ υπάρχει λύση η δραχμή. Να δουλεύει ο Χολαργός όπως ημερών του Τσάρου και παρ΄ολίγο υπηρεσιακού πρωθυπουργού....
      Γιατί αν έχουμε δασμούς και room to let και μηχανές να τυπώνουν, πεινάνε και τα παιδάκια μας (γιατί το Κράτος δεν πρέπει να διαχειρίζεται έσοδα αλλά να τυπώνει...) δεν υπάρχει πρόβλημα...σε τελική ανάλυση με τη δραχμή μόνο 5 φόρες έχουμε πτωχεύσει στην ιστορία μας....

      ....& να ζητήσει συγνώμη η μαντάμ γιατί εμείς είμαστε οι μάγκες και αν δεν το κάνει θα της στείλουμε τον Βενιζέλο να της πει πόσο είναι ο ΦΠΑ στην μπουγάτσα και έχουμε και άλλους 299 να συγγράψουν επιστολές αν τολμά...για αυτό ή να κόψει τις κόνξες και να μας δώσει τα € ή θα τις στείλουμε τους πολιτικούς μας και θα δει ...ότι βλέπουμε εμείς τόσα χρόνια...

      Ας το ξανά σκεφτεί η ησυχία κοστίζει ...φθηνότερα από τη συνεδρία που θα ακολουθήσει τους πολιτικούς μας...

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/05/2012 15:12:45

    Διαφωνώ πλήρως με όσους Έλληνες στα φέισμπουκ ικετεύουν την ελεημοσύνητης
    Nαι, να τα δώσει τα λεφτά στο Νίγηρα καθώς και όλα όσα τους έχει πάρει.

    Εκκρεμεί δικαστική διερεύνηση εναντίον της για 285 εκατομμύρια ευρώ που χάρισε στο φίλο της Μπερνάρ Ταπί.

  3. konstantinos avatar
    konstantinos 26/05/2012 15:25:43

    Kαλα θα κανει η γηραια καλοπληρωμενη αβανταδορισα του Συριζα και υπερμαχοs τηs χρεοκοπιαs τηs Ελλαδοs να το βουλωσει. Αν την επιασε ο πονοs για τα παιδακια του Νιγηρα η πατριδα τηs κρατοs παλαι ποτε αποικιοκρατικο να βοηθησει. Ειδαμε και τον προκατοχο συμπολιτη τηs ποσο σοβαροs ηταν.

  4. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/05/2012 15:34:38

    Βάλτε ἀπό τή μιά πλευρά αὐτό πού εἶπε ἡ Λαγκάρντ γιά τά παιδιά στό Νίγηρα καί ἀπό τήν ἂλλη τή σύζυγο τοῦ Ἂκη πού ξόδευε δυό καί τρεῖς χιλιάδες εὐρῶ σέ ξενοδοχεῖα γιά μιά βραδυά,ἢ 3000 εὐρῶ γιά φούντες στούς καναπέδες!!!!!
    Ἒχει δίκιο ἢ ὂχι.....;;
    Γιατί,πῶς νά τό κάνουμε,κι αὐτά εἶναι τό ἲδιο χτυπητά μέ τοῦς χιλιάδες ἀνέργους καί ἐξαθλιωμένους συμπατριώτες μας πού ἡ ἀνέχεια σπρώχνει ἀρκετούς στήν αὐτοκτονία...
    Γι'αὐτό ἡ κ. Σταμάτη εἶναι ΔΥΟ (2) φορές ἒνοχη καί ἀπέναντι στούς φτωχούς Ἓλληνες καί ἀπέναντι στά παιδιά τοῦ Νίγηρα...
    Νά μήν πῶ δέ,πόσο ἀναπολόγητη εἶναι ἀπέναντο στό Θεό,γιατί πολλοί δέν τά δέχονται αὐτά...

    Ν

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/05/2012 15:47:14

      Έχει δίκιο η κ. Λαγκάρντ γιά τά παιδιά στό Νίγηρα. Σαφώς.
      Αλλά αυτά έπρεπε να τα πεί πριν το 2008 - 2009. Ήξερε. Όλοι ήξεραν.
      Τώρα μιλά μακριά από το "ταμείο".
      Άν είναι ειλικρινης. τουλάχιστον άς "μεσολαβήσει" να έλθει στις Ελληνικές αρχές το CD από την Ελβετία.

      ΥΓ. Και το τι έκανε ο κ. Τσοχαζόπουλος στη διάρκεια της θητείας του, μάλλον το ήξερε. Και μπορούσε για λεπτομέρειες να ρωτήσει την Γαλλική εταιρεία Ντασσώ, που παράγει τα "Μιράζ".
      Όλοι από τότε ήξεραν ή υποπτευόντουσαν, πολιτικοί φίλοι και αντίπαλοι του. Περισσεύει η υποκρισία.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Θείος 26/05/2012 16:27:13

        Ἂσε τί ἒκανε ὁ Τσοχαντζόπουλος στή θητεία του,αὐτόν,ἂν εἶναι,θά τόν δικάσουν ἂλλοι,ἐγῶ μίλησα γιά τήν προκλητική διαβίωση ὀρισμένων ἐξ'ἡμῶν,ὂχι ἑμένα κι ἑσένα,γιά νά ἐξηγοῦμαι,πού βγάζουν τόσο πολύ τά μάτια πολλῶν,πού φτάσαμε στό ἒσχατο σημεῖο νά μᾶς τό ὑπενθυμίζουν οἱ ξένοι μέ πλάγιους τρόπους...

    • aks avatar
      aks @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/05/2012 15:51:58

      Kαι έχει το θράσος η Λαγκάρντ που λατρεύει την αρχαία Ελλάδα, τώρα που η καρέκλα του ΔΝΤ τη μετέτρεψε όπως η κίρκη σε γουρούνα, να μας επιβάλλει να ψηφίσουμε πχ. το ΠΑΣΟΚ του Τσοχατζόπουλου πού μας φόρτωσε αμέτρητα δις χρέους για να μπορεί η κ. Σταμάτη να κάνει τα ψώνια της? Και έχει την απαίτηση να μην τολμήσει ο Τσίπρας να αμφισβητήσει τη νομιμότητα αυτού του χρέους?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ aks 26/05/2012 16:00:24

        Γιατί το ΠΑΣΟΚ, χάθηκαν τα συγγενή Ελληνικά κομματα ;
        Υπουργός οικονομικών του Σαρκοζύ ήταν, μέλος του UDF. Είναι το ομόλογο κόμμα της ΝΔ.
        Και ποιό κόμμα του Ελληνικού κοινοβουλίου άσκησε τότε έγκαιρα έλεγχο για τις αγορές οπλικών συστημάτων του κ. Τζοχατζό; Ο ΣΥΡΙΖΑ; Η ΝΔ;
        Ήταν "ευαίσθητο εθνικό θέμα" βλέπετε, έκανε τζίζ !!!
        Όποιος τη νύχτα περπατεί λάσπες και σκαδά πατεί.

        • leleki avatar
          leleki @ Ο Θείος 27/05/2012 09:48:24

          Η μόνη ορατή προοπτική του αυτοαποκαλούμένου «ευρωπαϊκού μετώπου» είναι η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
          Το επεδίωξαν και στις 6/5 , όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τα πρακτικά των συνεδριάσεων στην Προεδρία, αλλά δεν έφταναν τα κουκιά.
          Συνεπώς , ψηφίζοντας Ντόρα ξέρεις πως παίρνεις πεσκέσι και το Πασοκ του Άκη, του ΓΑΠ και του Βενιζέλου.
          Εμ σαμπού, εμ κοντίσιονερ.

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 26/05/2012 15:39:04

    Blame it on her overflowing testosterone.

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/05/2012 15:40:23

    Η κ. Λαγκάρντ μιλά στην Guardian για τη μερίδα των Ελλήνων που φοροδιαφεύγει. Και αντικειμενικά έχει δίκιο.
    Αλλά αφου ξέρει τόσο καλά τι φοροκλοπή γίνται στην Ελλάδα, στους Έλληνες πολιτικούς, με τούς οποίους συνομιλεί εδώ και 3 χρόνια, είτε ως υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας, είτε ως Γ.Τ. του ΔΝΤ, τα έχει πεί αυτά δεόντως;
    Πριν το 2009 τα έλεγε ως υπουργός, στους συναδέλφους της κ. Αλογοσκούφη, Παπαθανασίου, Παπακωνσταντίνου;
    Άν τα έλεγε έχει καλώς. Άν όχι, ήξερε και δεν μιλούσε εγκαίρως. Ήταν"δύσκολο".
    Αυτή ακριβώς είναι η μεγάλη αποτυχία της Ευρωπαικής οικονομικής πολιτικής: Στον καιρό των παχειών αγελάδων, κανείς δεν νοιάζονταν, ούτε εντός Ελλάδος, ούτε εκτός.
    Τώρα, μετά την καταστροφή εύκολο είναι...
    Δρυός πεσούσης, πάς ανήρ (και γυνή) ξυλεύεται.

    • αγθ avatar
      αγθ @ Ο Θείος 26/05/2012 15:45:34

      Θειε, αρκετά!
      Κάτσε στην Γερμανία, και άσε μας να δούμε τι θα κάνουμε για να βγούμε από τα σκατά των οικοδεσποτών σου!
      Μετά τιμής, ένας κωλοέλληνας!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αγθ 26/05/2012 16:02:14

        Δεν βλέπεις;
        Σκαδα εκεί, σκαδά εδώ, κοινό το Ευρωπαικό πρόβλημα κόπρου, αγθ.
        Και δεν βλέπω Ηρακλή στον ορίζοντα !!!

  7. αγθ avatar
    αγθ 26/05/2012 15:41:22

    Αγαπητή Κριστίν, το δάχτυλο αυτό ξέρεις πολύ καλά που να το βάλεις... Στον πάτο των "αγορών", που πλέον, εκλιπαρούν για ....κρατικοποίηση των ζημίων τους! Η οποία ήδη συντελείται, με το ...αζημίωτο, φυσικά. Το οποίο θα ....πονέσει, τόσο όσο πόνεσε και η ...ενοχοποίησή μας (ελλαδιτών και ευρωπαίων, οσονούπω)! Au revoir, ma chere... Je t ai pencher....

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/05/2012 15:54:04

    Άν ήμουν πρωθυπουργός της Ελλάδας, θα έστελνα αμέσως ένα σύντομο mail στην κ. Λαγκαρντ:

    Cher K. Lagarde,
    nous pouvons vous aider dans le CD suisse?

    Reconnaissant
    Le Premier Ministre de la Démocratie Grecque

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/05/2012 15:54:24

    Θυμάστε πόσο επηρέασε τις εκλογές της 6ης Μαΐου η απειλητική "προειδοποίηση" Σόιμπλε μερικές μέρες νωρίτερα.

    Άλλη μία τέτοια συνέντευξη σαν τη σημερινή να δώσει η εν λόγω κυράτσα, και τον βλέπω αυτοδύναμο τον Τσίπρα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 26/05/2012 16:05:34

      Τσίπρα, ξε-Τσίπρα, J'm'en fous, φίλτατε.
      Το CD με τους φοροφυγάδες γίνεται να έλθει, να τους κουτουπώσουμε;
      Αυτο μετράει. Πράξεις και money.

    • ΔΚ avatar
      ΔΚ @ Αυριανιστής 26/05/2012 16:35:16

      Δεν το κάνει τυχαία όμως. Σκέψου βαθύτερα.

  10. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 26/05/2012 15:55:49

    Σαν τον στρος καν θα καταλήξει κι αυτή.
    Κατσαρίδες...

  11. S.P. avatar
    S.P. 26/05/2012 15:59:35

    Δεν μπορώ να καταλάβω, πολλοί αξιόλογοι σχολιαστές απαιτούν από την κ. Λαγκάρντ να καταπολεμήσει, εκείνη την διαφθορά. Οι Έλληνες με την ψήφο τους εκλέγουν τους χειρότερους, για να κάνουν την (παράνομη) δουλειά τους και μετά ζητάμε τα ρέστα. Εδώ ένας λαός (τεράστιο τμήμα) έκανε νοματαίο έναν Τσοχατζόπουλο, που όπως φαίνεται από τις σημειώσεις του δεν γνώριζε Γραμματική και Συντακτικό και παραλίγο να τον κάνουνε το 1996 και πρωθυπουργό και τώρα ζητάμε τα ρέστα από την κ. Λαγκάρντ;
    Πάει έχουμε χάλια αδιόρθωτα. Άλλο πάλι και τούτο, να μας ρυθμίσει τα του οίκου μας η κ. Λαγκάρντ , ηθικοποιώντας την πολιτική ζωή της Ελλάδος.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ S.P. 26/05/2012 16:11:08

      Δεν μπορούμε μόνοι μας, αποδείχθηκε.
      Στο βαθμο που είμαστε μέλος της ΕΕ, η ευθύνη είναι κατά ένα μέρος συλλογική, υπάρχει ούτως ή άλλως και τυπική μεταφορά μέρους της κυριαρχίας από το 1981.
      Και οικονομικά υπάρχει αλλληλοσύμπλεξη: Η φοροδιαφυγή σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρωζώνης επηρεάζει όλες τις άλλες. Πρωτίστως δεν είναι ηθικό ζήτημα, αλλά λειτουργικό - ορθολογικό: Λειτουργικό της Ένωσης κρατών που είναι η ΕΕ. Αποδεικνύει το πολιτικό έλλειμμα της ΕΕ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ S.P. 26/05/2012 16:25:43

      Η περίπτωση Τσοχατζό είναι εξαιρετικά ακραία όχι μόνον λόγω ατόμου, αλλά λόγω των πολλαπλών επιπέδων θεσμικής ασυλίας που τύγχανε ο υπουργικός του θώκος. Αλλά πολύ ενδεικτική του άρρωστου πολιτικού συστήματος:
      Οι δαπάνες του Υπουργείου Άμυνας δεν υπόκεινται ουσιαστικά σε κανέναν κοινοβουλευτικό έλεγχο. Η εθνική ιδιομορφία του υπουργείου αυτού χρησιμοποιείται διαχρονικά ως φερετζές για να καλύπτει κάθε ανομία.

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ S.P. 26/05/2012 16:31:31

      Συγγνώμην η κάθε κυρία Λαγκάρντ δεν ήξερε πως μέσω κόλπων της goldman sachs μπηκε η Ελλάδα στο ευρώ;

      Συγγνώμην η κάθε κυρία Λαγκάρντ δεν ήξερε πως υπάρχουν πολλοί "τσοχατζόπουλοι" που λαδώνονται από ξένες εταιρείες στην Ελλάδα; Εταιρείες μάλιστα που πολλές από αυτές ανήκουν στο IMF;

      Μόνον οι έλληνες "φοροφυγάδες" είναι ηθικά κατακριτέοι;
      Η αφεντιά της δεν είναι;

      Οι τραπεζίτες και οι κολλαούζοι τους το πέρασαν το στάδιο της ύβρεως πλέον...

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 26/05/2012 16:16:28

    To 1893 πτωχεύσαμε. Πέρασαν τέσσερα δεινά χρόνια και οι Ηρακλείς πατριώται της εποχής οδήγησαν στον καταστροφικό πόλεμο του 1897 . Αποτέλεσμα ήταν η επιβολή του Διεθνούς Οικονομικού Ελέγχου ο οποίος διαλύθηκε τυπικά το 1978!
    Η αγνόηση του συσχετισμού των Δυνάμεων - σε αντίθεση με το 1912-13 - οδήγησε στην απώλεια της Μικράς Ασίας από άλλους λέοντες πατριώτες της εποχής. Το 1932 πτωχεύσαμε ξανά επί πρωθυπουργίας Βενιζέλου. Βασιλικοί και Φιλελεύθεροι κραύγαζαν στα μπαλκόνια κατηγορώντας ο ένας στον άλλο. Επαναλαμβάνουμε με κουραστικά συνεπή τρόπο τα ίδια σφάλματα. Δε χρειάζεται να είναι κανείς μάντης για να κάνει προβλέψεις.

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/05/2012 16:27:52

      Τα σέβη μου

  13. fortstis avatar
    fortstis 26/05/2012 16:21:45

    ΚΥΡΙΟΙ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΗΞΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ "PIGS".
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ Η ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙΣΤΩΝ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΣΤΙΣ ΓΥΡΩ ΧΩΡΕΣ.
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΥΠΟΤΑΓΗ, ΝΑ ΜΕΤΟΙΚΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΑΡΕΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ-ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΑΝΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΑΝΘΟΥΣ ΑΡΕΙΕΣ-ΟΥΣ.

  14. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 26/05/2012 16:22:27

    Η Λαγκάρντ λέει, έμμεσα: Τέρμα τα φράγκα, για να ισορροπήσετε φροντίστε να πετύχει η εσωτερική υποτίμηση (που, μετά από δυόμιση χρόνια περικοπών και ένα εκατομμύριο ανέργους, δεν έχει, ούτε καν, σκάσει μύτη, αλλά και δεν έχει πετύχει ποτέ, πουθενά)!
    Και, ενώ εμείς ασφυκτιούμε στο σκοτάδι, (και) η Κύπρος πιθανολογεί την ένταξή της στα EFS. Την ίδια ώρα οι "βόρειοι" αγγίζουν την κορυφή των οικονομικών τους επιδόσεων.

    Δεν μπορεί, κάτι θα φταίει, που δεν το αγγίζει κανένας.

  15. forokleftis avatar
    forokleftis 26/05/2012 17:06:45

    Ε οχι και να πληρωνουμε φορους, ρε φασιστρια.
    Εμεις γουσταρουμε να διοριζουμε στο δημοσιο και να πληρωνουνε αλλοι..οι εξωγηινοι...
    Να πληρωνουν οι γερμαναραδες και ολοι οι υπολοιποι..

  16. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 26/05/2012 17:14:56

    Δεν ρωτησε ο δημοσιογραφος την κυρια Λαγκαρντ αν οι Νιγηριοι γωνεις δεν...πληρωνουν και αυτοι τους φορους τους και καταντησαν ετσι...

    Η μηπως τους καταληστευσε η γαλλικη Τοταλ και οι υπολοιπες των 7 αδελφων συν...συν...συν....

    Εκει δεν θελει δημοσιογραφο τον Βερυκιο της Γκαρντιαν αλλα καποιον γνωστη και...με αντερα !


    Μεχρι και η λεξη εικονικο χαστουκι κυρια μου εκ μερους των ταπεινομενων επρεπε να της πει....

  17. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 26/05/2012 17:27:47

    Κάτι που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι τα ατέλειωτα επιθετικά κατά της Λαγκάρντ σχόλια των άγγλων. Διάβασα το άρθρο χθες στον γκάρντιαν όπου υπήρχαν ήδη πάνω από 400 σχόλια.

    Πολλοί αναρωτιούνταν πόσα πληρώνει η ίδια η κυρία γαλλίδα σε φόρους.
    Άλλοι τις απέδιδαν χαρακτηρισμούς πχ despicable woman
    Άκαρδη σκύλα επίσης. "Πως είναι δυνατόν να μην συμπάσχει με ένα γονέα που βλέπει τα παιδιά του σε κίνδυνο;"

    Θυμάμαι έναν σχολιαστή να δηλώνει σοκαρισμένος απο την ωμότητα και να γράφει ότι δεν πιστεύει ότι τέτοιες δηλώσεις μπορεί να έγινα πραγματικά απο μία πολιτικό.

    Ένας άλλος έλεγε ότι ναι μεν πεινάνε τα παιδια΄στην αφρική και είναι λυπηρό. Αλλά η ελλάδα είναι στην ευρώπη, τόσο κοντά στην αγγλία και τέλος πάντων ο λόγος που πιέζονται οι έλληνες είναι η λάθος συνταγή.

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Γιώργος Αχαιός 26/05/2012 17:37:47

      Γένικά τα δικά μας σχόλια είναι πολύ πιο ήπια από αυτά των άγγλων! Με βάζει σε σκέψεις αυτό.

      • Σφύριζας avatar
        Σφύριζας @ Γιώργος Αχαιός 26/05/2012 18:29:52

        Ναι είναι πολύ δύσκολο να σκεφθεί κανείς ότι επιδιώκουν την διάλυση του ευρώ.

      • Μάκης avatar
        Μάκης @ Γιώργος Αχαιός 27/05/2012 11:29:29

        Οι Άγγλοι ΚΑΙ μισούν ΚΑΙ δεν φοβούνται τους Γερμανούς.
        Είναι όπως η μαγκούστα μπροστά στην κόμπρα.

        Οι Έλληνες είμαστε αλλιώς, πιο αμφιθυμικοί.
        Οι μισοί από μας μισούν τους Γερμανούς, οι άλλοι μισοί δεν ξεχνούν τον καλό κύριο Φριτς που μας έφερνε λάδι και φέτα κατά την Κατοχή.
        Είναι πάρα πολλοί οι στρατόκαυλοι αυταρχικοί συμπατριώτες μας που θαυμάζουν τη Γερμανία. Με τέτοια μυαλά δεν φτιάχνεις αντίσταση κατά τής Μέρκελ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιώργος Αχαιός 26/05/2012 20:18:44

      Στούς πλούσιους Τόρυδες δεν αρέσει να πληρώνουν οι πλούσιοι φόρους.
      Στους Έλληνες πλούσιους και δεξιούς επίσης.
      Οι Γάλλοι, Γερμανοί και Σκανδιναβοί πλούσιοι και δεξιοί, ειναι πολύ μεγάλα κορόιδα. Ντροπή τους !!!

      • juliet avatar
        juliet @ Ο Θείος 26/05/2012 20:29:12

        Τελικά είναι γεγονός ο δεξιός που έχει ένα σπίτι ,ένα αυτοκίνητο και που παιδεύτηκε να σπουδάσει τα παιδιά του και αν τα έστειλε και στην αλλοδαπή .....πλουτοκράτης ο ελεεινός.
        Αριστερός ,πασόκος γενικά μη δεξιός με δύο σπίτια ,με τέσσερα αυτοκίνητα ένα για κάθε άτομο ....κλπ ,κλπ ......λαός ο δύστυχος.
        Και οι Γάλλοι φοροδιαφεύγουν και οι Γερμανοί αλήθεια τις μίζες με τι παραστατικά τις παιρνούν στην εφορία;
        Ας αφήσουμε λοιπόν οι Ελληνες και το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ juliet 26/05/2012 20:37:26

          Α, όλα κι όλα αγαπητή: Ο "αριστερός" ή πασόκος της συνομοταξίας των "ευκατάστατων" δεν είναι ποτέ πλούσιος.
          Νεόπλουτος είναι.
          Το CD για τους Γερμανούς φοροφυγαδες πάντως, το πήρε ο Σόιμπλε απο την Ελβετία. Με όχι και πολύ νόμιμα μέσα, οι χάκερς κάνανε πανηγύρι. Αλλά σημασία έχει ότι τους πιάσανε.
          Προτείνω να κάνουν το ίδιο και για τους Έλληνες.

          • juliet avatar
            juliet @ Ο Θείος 26/05/2012 20:59:01

            Θείε ,
            παίζουμε με τις λέξεις ....νεόπλουτος μεν αλλά λαός δε .
            Οσο για τις καταθέσεις ..μακάρι ,πόσοι υπολογίζεις ότι είναι ,εγώ πάντως ,περισσότεροι από τα αλλοδαπά .Εξω οι αλλοδαποί ,μέσα οι κλέφτες,έχεις σκεφτεί πόσοι θα μέναμε;

          • m.s avatar
            m.s @ juliet 26/05/2012 21:15:47

            @ juliet
            ένα ανεκδοτάκι για χαλάρωμα

            Ο πατέρας, μεγάλος φαν της ακροαριστεράς, κομμουνιστής μέχρι κόκαλο. Αραχτός, βλέπει στην τηλεόραση τον Στρατούλη να ανεβάζει την πίεση στους πάντες σε ένα πάνελ.
            Ο πιτσιρίκος του τον πλησιάζει με ένα βλέμμα απορίας.
            - Μπαμπά, πετάει ο ελέφαντας;
            - Τι μαλ@κίες ρωτάς ρε; Χάζεψες; Κάνεις παρέα με τίποτα δεξιούς στο σχολείο και σε ποτίζουν τίποτα;
            - Ρε μπαμπά, μια ερώτηση σου κάνω, πετάει ο ελέφαντας;
            - Καλά, χαζό είσαι; Είναι δυνατόν να πετάει ο ελέφαντας;
            - Μα ρε μπαμπά, εγώ διάβασα ότι πετάει!
            - Στο σχολείο στις μαθαίνουν αυτές τις μαλ@κίες; Που διάβασες εσύ ότι πετάει ο ελέφαντας;
            - Στην ΑΥΓΗ!
            - Καλά τώρα... Πετάει... Που λέει ο λόγος πετάει, δέκα μέτρα πάει και μετά πέφτει...

          • juliet avatar
            juliet @ m.s 26/05/2012 21:42:57

            :) :)

  18. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 26/05/2012 17:33:49

    Ναι έχεις απόλυτο δίκιο αυριανιστή. Διάβασα χθες το άρθρο στον γκάρντιαν και αμέσως αυτό σκέφτηκα. Ότι είναι δώρο στον Σύριζα. Δεν καταλαβαίνουν ότι οι έλληνες (ίσως και άλλοι λαοί) με τέτοιες δηλώσεις πάνε στο άλλο άκρο;

    Επίσης μου έκανε εντύπωση το βρισίδι που της έριξαν της κυρίας οιμ άγγλοι σχολιαστές!

  19. athamas avatar
    athamas 26/05/2012 17:42:56

    Η προσβολή έγκειται στην ταύτιση της Ελλάδος με την Νιγηρία !Από το 1821 και δώθε είμαστε υπό την επιρροή τους . Έμμεσα το υπονοούν συνεχώς με τις δηλώσεις τους και μας προτρέπουν να ψηφήσουμε τους τοποτηρητές τους και να μην ξεθαρρεύουμε και ζητούμε ανεξαρτησία .Αλλά το χάος με την αταξία του δημιουργεί προϋποθέσεις ανεξαρτησίας . Θα τις εκμεταλλευθούμε ?

  20. anonymous avatar
    anonymous 26/05/2012 18:07:01

    O Νίγηρας πριν ανεξαρτητοποιηθεί στις 3/8/60 Γαλλική αποικία ήταν,
    και θα είχε ενδιαφέρον να μας πει η κ.Λαγκάρντ ποιος εκμεταλλεύεται τα σημαντικότατα κοιτάσματα ουρανίου που διαθέτει η χώρα.

  21. S.P. avatar
    S.P. 26/05/2012 18:16:04

    Μα τότε αγαπητέ, ο κάθε βλάχος που δεν θέλει να γνωρίζει τι είναι ΑΦΜ θα κηρύξει επανάσταση και αντίσταση κατά των ξένων, που επεμβαίνουν στην Ελλάδα!!!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ S.P. 26/05/2012 20:26:16

      Ο βλάχος παίρνει εξαιρετικές επιδοτήσεις, 70 ευρώ για κάθε κατσικίσιο "κεφάλι", άν δεν απατώμαι.
      Είναι από τους φανατικούς του 85 % υπέρ του Ευρώ.
      Από κάτι "ελευθεροεπαγγελματίες" που κάνουν πολλές καισαρικές και αμβλώσεις ή πολλά "by-pass" σε κινητήρες τούρμπο άνω των 2000 κυβικών να φοβάστε: Αυτοί έχουν ΑΦΜ, αλλά είναι πάντα "άδειο".

  22. S.P. avatar
    S.P. 26/05/2012 18:24:40

    Αν και κάπως ακατάληπτα τα γραπτά σας, σας απαντώ: όλοι αυτοί έχουν μία ψήφο όσοι και ο κάθε ενάρετος. Και είδαν να έρχεται πακτωλός χρημάτων από το 1981 και εντεύθεν (1οκαι 2ο πακέτο Ντελόρ, ΜΟΠ, επιδοτήσεις πάσης φύσεως, λεφτά για το κτηματολόγιο - που δεν έγινε, ...) από ΕΕ. Να ψηφίζει ο κόσμος τους χειρότερους ήξερε, να μάθει τι εστί ΑΦΜ, δεν ήξερε.
    Εάν δεν καταλαβαίνω, δεν φταίω εγώ που ο Θεός σας έκανε ευφυή και εμένα όχι ευφυή . Τα υβριστικά που είπατε τα παρακάμπτω, επειδή δεν είστε ψύχραιμος.

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 26/05/2012 22:02:40

      S.P
      καλησπέρα,
      κάποτε ο Καραμανλής είπε ότι είμαστε ένα απέραντο φρενοκομείο ....τώρα είμαστε και ένα απέραντο λησταρχείο.
      Ληστές που το ρίξανε στη τρελλή !Δεν ξέραμε ότι δεν ήταν δικό μας ,στο δρόμο το βρήκαμε αδέσποτο και το μαζέψαμε .Αν ήξερες πόσοι γίνανε ....νεόπλουτοι από το Κτηματολόγειο, από τη Γέφυρα ,από τις επιδοτήσεις ,από τα προγγράματα τα εκπαιδευτικά ,από τις μελέτες ...μελέτες να δουν τα μάτιά σου ....για τους Ολυμπιακούς δεν λέω ,για μια επίδειξη ζούμε ...τώρα το πήδημα θα είναι επι κοντώ ...
      Και βέβαια τα παιδιά πεινάνε γιατί η πολιτεία ενδιαφέρθηκε μόνο για τα ''δικά της ''παιδιά ,δεν ενδιαφέρθηκε για τα παιδιά του εμποράκου ,αλλά είπαμε φοροδιαφεύγει.
      Δεν μπορείς να φανταστείς την υποκρισία και την αδιαφορία .Οταν το κράτος παραπαίει αυξάνεις τα πάντα.Σήμερα πήγα στο φαρμακείο να πάρω κάτι ,εφημέρευε,και ο άνθρωπος ήτανε σ'απόγνωση μου χρωστάνε μου έλεγε.Πληρώνω υπαλληλο 1000 το μήνα ,παίρνω λιγότερα εγώ.
      Δηλ. και αυτοί που θέλουν δεν μπορούν ,νομοθέτες ανάλγητοι ,πολίτες πονηροί .Ο ένας να κοροιδεύσει τον άλλο ,τα υπόλοιπα είναι φιλολογίες να παιρνάμε την ώρα μας ....έτσι και αλλιώς δουλειές δεν υπάρχουν κάτι να λέμε ότι κάνουμε.

      • S.P. avatar
        S.P. @ juliet 26/05/2012 22:13:06

        Καλησπέρα τα ξέρω όλα και τα υπόλοιπα τα φαντάζομαι. Για αυτό δεν είμαι αισιόδοξος. Σε δύο χρόνια περάσαμε δια πυρός και σιδήρου. Μας έδωσαν λεφτά για να αποφύγουμε την πτώχευση και δεν τηρήσαμε καμία δέσμευση: π.χ. Κανένα επάγγελμα δεν άνοιξε. Το κράτος κανονίζει ακόμα τις τιμές της διαδρομής στους ταξιτζήδες, οι οποίοι μαζί με τους φαρμακοποιούς, συμβολαιογράφους, πανεπιστημιακούς (λόγω Μπαμπινιώτη και Τσίπρα) αναθάρρησαν ... Νομίζω τώρα θα πάμε φούντο όλοι δίκαιοι και άδικοι. Κουράγιο!

        • voter avatar
          voter @ S.P. 27/05/2012 09:40:42

          Αγαπητοι μου Juliet και SP,

          Μεσα απο τα εξαίρετα σχόλια σας , φαίνεσθε και οι δύο ανθρωποι με πολυ ισχυρό το αίσθημα της προσωπικής ευθύνης και είναι λογικό να σας ενοχλει οταν οι συμπατριωτες μας δεν κανουν την αυτοκριτική τους .
          Σε προηγούμενη ανάρτηση ο SP σχολιασε με μία εξαιρετική ρύση απο τα Ηθικα του Αριστοτέλη περι αρχοντων και αρχομένων ,που τα λέει όλα .
          Η ευθύνη των αρχομένων βεβαιως δεν μηδενίζεται ,απλως ερχεται δεύτερη και ειναι οδυνηρο που υπάρχει τοση ετερομομφή απο μερους τους .Ωστόσο , βλέπουμε οτι κατι κινείται ακομα και μέσα απο τις εξαιρετικά επικινδυνες ακροβασίες των Συριζόπληκτων.Τα αποτελέσματα των εκλογών ηταν αποκαλυπτικά μιας τετοιας εργώδους και δυσχερούς κίνησης .
          Αν καταφέρουμε να επιπλεύσουμε , υπαρχει παντα ελπιδα στην ανάκτηση της Αρετης σε μεγαλύτερο ποσοστο απο το 20% που δίνει ο SP.

          • juliet avatar
            juliet @ voter 27/05/2012 09:59:09

            voter
            Καλημέρα,
            δεν είναι θέμα προσωπικής ευθύνης είναι σεβασμός του εαυτού σου.Φταίω που μπορεί ν' εμπιστεύτηκα ανθρώπους που δεν έπρεπε.Φταίω που μπορεί να συμβιβάστηκα .Φταίω που μπορεί να τ'έβαλα στα πόδια όταν έπρεπε ν'αγωνιστώ.
            Αλλά παραδέχομαι ότι φοβήθηκα αν ήμουν μόνη μου δεν θα μ' ενδιέφερε .Δεν ήθελα να πληρώσουν τα παιδιά μου τις δικές μου επιλογές .Εγώ πλήρωσα ......όχι τις επιλογές αλλά την αναγκαιότητα της φυγής του πατέρα μου από χώρα με ανατροπή καθεστώτος,είδα ,άκουσα ...στη πορεία έκανα επιλογές ,τις πλήρωσα αλλά δεν μετανοίωνω καλύτερα ν'αγωνίζομαι με ταπεινούς ανθρώπους παρά να τρώω και να πίνω με διεφθαρμένους και σιχαμερούς.
            Ξέρω ότι η καταιγίδα πλησιάζει ...και τα σπουργίτια θ'επιβιώσουν είναι πονηρολούλια ,τα πλουμιστά πουλιά των κλουβιών δεν ξέρω,εκτός αν αλλάξουν κλουβί!κάτι συνηθισμένο .
            Και και άλλο δεν πουλάω ιδέες και ανθρώπους και αυτό είναι μείον γιατί η ιδέα μπορεί να μη σε προδόσει ..ο άνθρωπος;;
            Χαίρομαι που μιλάμε ..και που δεν χάθηκε η αισιοδοξία και η ελπίδα.

        • aks avatar
          aks @ S.P. 28/05/2012 16:28:45

          Aνοιξε των μηχανικών .
          Εμπρός ορμάτε όλοι κτίστε, λέει ο υπουργός ανάπτυξης...
          Θα σας καταργήσουμε και το χαράτσι... (τελειώστε εσείς τις οικοδομές και μετά που δεν θα μπορείτε να τις μετακινήσετε όπως οι εφοπλιστές τα καράβια, τα λέμε για το φόρο. Να δούμε στο μεταξύ και εμείς πόσα θα μας λείπουν...)

      • S.P. avatar
        S.P. @ juliet 26/05/2012 22:27:11

        Juliet Καλησπέρα,
        ξέχασα την σωστή προσφώνηση! χα, χα, χα!!!

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ S.P. 27/05/2012 12:48:01

      Επενδύουν δισεκατομμύρια στον τομέα της διαχείρισης της πολιτικής συμπεριφοράς των λαών.
      Το social engineering έχει γίνει σχεδόν ξεχωριστή έδρα στα ακριβότερα πανεπιστήμια όπου σπουδάζει η ελίτ των κυβερνώντων.
      Αν δεν απέδιδε, δεν θα επενδύονταν τόσα κεφάλαια.
      Η λογική και η ιδεολογική αυτοάμυνα του μέσου πολίτη, δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την ολομέτωπη επιδρομή της άρχουσας τάξης.
      Δεν φταίει ο φτωχός που άγεται και φέρεται από την προπαγάνδα του συστήματος.

  23. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 26/05/2012 18:31:54

    Στη Νιγηρια οι μισθοι ειναι υποδεκαπλασιοι της Ελλαδας! Ο ορυκτος πλουτος ειναι σαφως ανωτερος της Ελλαδας! Και ομως η ανταγωνιστικοτητα και το ΑΕΠ ειναι στα ταρταρα. Οψιμος ο πονος για την Αφρικη. Εξαλλου για την καταντια της , αυτη και τα συνεταιρακια της οι Τροικανοι ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ . Παντως αυτα τα λεει με επιγνωση οτι ριχνει νερο στο μυλο του Τσιπρα και ερχομαι να πιστεψω οτι για καποιους λογους , ισως εξυπηρετοντας τζογαδορους επενδυτες, να επιθυμει πραγματικο αλλοθι για την αποπομμπη μας απο την Ευρωζωνη!!!
    Ξερει οτι κανενας υπερηφανος λαος δεν θα υπεκυπτε σε τετοια ωμη παρεμβαση, ποσο μαλλον ο Ελληνικος που δεχεται τα παντα , εκτος απο να μην του θιξουν το φιλοτιμο. Οσο γι 'αυτους που δινουν δικιο στη Λαγκαρτ ή το κανουν απο αμετρη ηλιθιοτητα ή απο βλακωδη ασβαιστο μισος προς το λαμογια που μας εφτασαν μεχρις εδω. Παντως και σ' αυτη την περιπτωση το φταιξιμο δεν ειναι του λαου ,παρα των ιδιων, γιατι αυτοι τους κανακεψαν, τους ταισαν και μας τους επεβαλαν με τους τροπους τους! Και μη μου πειτε πως ολα αυτα τα χρονια η Λανγκαρτ και οι ομοιοι της δεν γνωριζαν την πραγματικη οικονομια της Ελλαδας. (Που εγω οπως και σεις φανταζομαι , δεν ειχαμε ιδεα). Και πως δεν χρισιμοποιησαν τον ΓΑΠ και τη συμμορια του να μας φορεσουν τη Τροικα. Θα πρεπει να δοθει μια πρεπουσα απαντηση απο τον υγειη πολιτικο κοσμο, διαφορετικα βλεπω τον Τσιπρα να παιρνει αυτοδυναμια! (και ισως σ΄αυτο το μοτιβο να ειναι το αυστηροτατο υπομνημα μας)!!!

    • S.P. avatar
      S.P. @ ΝΤΙΝΟΣ 26/05/2012 20:52:01

      Το παρακάτω σχόλιο είναι απάντηση για σας.

  24. Σταράτα avatar
    Σταράτα 26/05/2012 19:21:36

    Ο βασικός της μισθός είναι 467.940 δολάρια το χρόνο, ενώ της δίνεται επίδομα για έξοδα παράστασης, χωρίς δικαιολογητικά, ύψους 83.760 δολαρίων το χρόνο, δηλαδή, 551.700 δολάρια - το οποίο ποσό, επαναλαμβάνουμε δεν φορολογείται, ενώ αναπροσαρμόζεται με κάθε αύξηση των τιμών. γειά σου ρέ Λαγκάρντ

  25. S.P. avatar
    S.P. 26/05/2012 19:43:26

    Για το "...άλλοθι για την αποπομπή..." έχετε δίκιο.
    Για ποιό όμως φιλότιμο μιλάτε δεν κατάλαβα; Ο λαός στην συντριπτική του πλεοψηφία δεν συμμετείχε στην κωμμωδία: "αντιαμερικανικόν πασόκ" και στήριζε το φιλοαμερικανικότερο κόμμα όλων των εποχών; Επειδή έπεφτε το άκοπο, δανεικό και αδούλευτο χρήμα. Σας το λέω εγώ που είμαι φίλος του αμερικανικού λαού και όχι αντίπαλος της αμερικανικής Realpolik.
    Αντίστοιχα σκέφτόταν ο λαός και για τα άλλα κόμματα και για το εξαρτημένο από την Μόσχα ΚΚΕ.

  26. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/05/2012 20:22:45

    Η κυρία με τις ατελείωτες ώρες σολάριουμ να μάθει ότι όταν σε ένα καθηγητή ΜΕ (όπως η αδελφή μου) που έπαιρνε 1400 ευρώ το μήνα μετά από χρόνια προϋπηρεσία και με 3 παιδιά, και είχε πάρει και ένα στεγαστικό για πρώτη κατοικία με δόση 700 ευρώ το μήνα, ξαφνικά του πας τον μισθό στα 800-900 ευρώ, απλά ή αφήνει το σπίτι του να του το πάρει η τράπεζα ή δεν μπορεί να θρέψει τα παιδιά του.
    Επίσης, να μάθει η κυρία Λαγκάρντ ότι η μείωση μισθών και συντάξεων αποδίδει αν συνοδεύεται από αντίστοιχη μείωση τιμών σε καταναλωτικά αγαθά, τα βασικά τουλάχιστον. Την καλώ την κυρία να επισκεφθεί ένα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα (νομίζω ότι ούτε στη Γαλλία δεν θα έχει πάει σε σούπερ μάρκετ εδώ και πολλά χρόνια) και να κρίνει από εκεί και πέρα αν μπορεί ένα μέσα νοικοκυριό να τα φέρει βόλτα.
    Οι γενικεύσεις της κυρίας Λαγκάρντ είναι άδικες και απεχθείς. Αν είχε επίσης, ως υποτιθέμενη κεντροδεξιά, το "Δοκίμιο για τη φτώχεια¨ του κλασικού φιλελεύθερου γάλλου στοχαστή Αλέξις ντε Τοκβίλλ (υπάρχει και στα ελληνικά, εκδόσεις Πόλις) θα είχε καταλάβει ότι η φτώχεια δεν μετριέται σε απόλυτα νούμερα, αλλά σε συνάρτηση με πολλές άλλες συνθήκες.
    Τέτοιες δηλώσεις είναι που ανεβάζουν τα ποσοστά του Σύριζα, συνεχίστε έτσι "φίλοι¨ μας Ευρωπαίοι, μια χαρά τα πάτε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΒΙΣ 27/05/2012 09:33:03

      Η εν λόγω κυρία πάντα μου θύμιζε στην όψη πτηνό!

      • android.K. avatar
        android.K. @ Strange Attractor 27/05/2012 09:42:20

        συμφωνώ απόλυτα!
        αντίθετα με την δική μας άποψη έχει ανακηρυχτεί η πιο σέξι πολιτικός σε παγκόσμιο επίπεδο!!
        περί ορέξεως.... κολοκυθόπιτα!!!

  27. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/05/2012 20:28:58

    Γιά τήν προκλητική διαβίωση πολλών συνελλήνων - με κοινωνική συνείδηση πολύ υπό το μηδέν - συμφωνώ απολύτως και επαυξάνω.

  28. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/05/2012 20:31:03

    Και μετά, "θα φάμε. θα πιούμε και νηστικοί θα κοιμηθούμε"!
    Είμαστε καραγκιόζηδες, αλλά με "μαγκιά" και "περηφάνεια"!

  29. Nik avatar
    Nik 26/05/2012 20:54:25

    Πολύ θα ήθελα η Λαγκάρντ και οι όμοιοι της να μου μεταφράσουν στα εγγλέζικα τήν έννοια ΣΥΝΑΦΕΙΑ.

    Να μας πουν πως θα ένιωθαν αυτοί αν είχαν την επιλογή μεταξύ της αποδοχής εκ προοιμίου ενοχής ή της καταδίκης τους εν καιρώ.

    Αυτή η καραμέλα περί συστημικής φοροδιαφυγής είναι δική μας επιννόηση και τώρα μας την βαράνε κατάμουτρα. Η αλήθεια είναι ότι η μαύρη οικονομία στην Ελλάδα είναι στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού μέσου όρου και πολύ χαμηλότερη από ότι στην Ιταλία για παράδειγμα. Και υπάρχει στον εξευγενισμένο βορρά, στη Δανία και στη Γερμανία. Ας αφήσει λοιπόν τα σάπια η κυρία Λαγκάρντ.

  30. kapar13 avatar
    kapar13 26/05/2012 21:28:30

    Η "κυρία" στους εν Ελλάδι φοροφυγάδες συμπεριλαμβάνει άραγε και το Carefour (και άλλες γαλλικών συμφερόντων πολυεθνικές) που με την γνωστή μέθοδο του transfer (ή internal) pricing μεταξύ θυγατρικών γράφουν τα κέρδη τους σε φορολογικούς παραδείσους και εμφανίζουν ζημίες ή ελάχιστα κέρδη στο Ελλαδιστάν;
    Επίσης, για τους άλλους φοροφυγάδες τα "πατριωτάκια" μας, ντε, τι ακριβώς έχει κάνει η παντοδύναμη Τρόϊκα 2 χρόνια τώρα; Πίεσε; Απείλησε; Εκβίασε; Έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό; Στο κόκκαλο μήπως; Όχι, ε; Α, εντάξει τότε...

    • αγθ avatar
      αγθ @ kapar13 27/05/2012 09:05:50

      Μα πώς να μιλήσει και να πιέσει, όταν είναι σάρξ εκ της σαρκός της ευρωπαϊκής φοροδιαφεύγουσας και προκλητικά διαβιούσης ελίτ? πώς να μιλήσει όταν βρίσκεται στην πηγή των τεράστιων προμηθειών που μοιράστηκαν αφειδώς στα εγχώρια λαμόγια πολιτικά και μη, χωρίς πραγματικό οικονομικό αντίκρυσμα, και τώρα που έσκασε η φούσκα, ζητείται η πληρωμή τους από τους πολίτες? αλήθεια, η τρόικα, 2 χρόνια τώρα γιατί δεν έκανε μια παρέμβαση διαμαρτυρίας για το ότι πράγματι δεν πειράχτηκε ο φαύλος κύκλος των τρελών δαπανών και των καταθετικων ...διαρροών αλλά μόνο οι ...συντάξεις?
      όσο για τον Νίγηρα, περισσεύει η υποκρισία, για μια χώρα πλούσια σε φυσικούς πόρους, καταδικασμένη σε μόνιμη φτώχεια και εξαθλίωση για χάρη της ...ανάπτυξης και της ...ανταγωνιστικότητας, δηλαδή του ξεζουμίσματος του πλούτου της με μηδενικά ανταλλάγματα για τους πολίτες της - πλαίσιο που ίσως έχουν στο μυαλό τους και για εμάς, με δεδομένο τους επίσης σημαντικούς φυσικούς πόρους, τη θέση, κλπ. - για αυτό και επιμένουν στην εσωτερική υποτίμηση, με παράλληλη διατήρηση των τιμών στα ύψη και αυξανόμενη απώλεια εργασίας, συνταγή που θα φέρει ....ανάπτυξη και κυρίως, ανταγωνιστικότητα!!! Το επόμενο στάδιο μπορει να το φανταστεί κανείς...

    • voter avatar
      voter @ kapar13 27/05/2012 09:23:07

      Εχετε πολύ δίκιο Kapar13 !
      Σε συνεργασία μου σε ισχυρη πολυεθνική εταιρεία-κολοσσό στην κυριολεξία - προ 6-ετιας ως επιστημονικος σύμβουλος , είχα μείνει στην κυριολεξία αφωνη από το γεγονός οτι, στο τέλος της χρονιάς ,ακουγόταν οτι παρουσίασαν έλλειμμα !!!
      Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ακριβως την αλήθεια των όσων συζητιοταν στου διαδρόμους, γιατί δεν είχα προσβαση στα οικονομικά της εταιρείας αλλα οταν αναρωτήθηκα το πως γινεται αυτό , μου εξηγησαν την μεθοδο που αναφερατε με την μεταφορα κερδων .
      Κοντα σε αυτό δε , και η γνωστη επιχειρηματολογία " η εταιρεια δίνει δουλειά σε τόσα ατομα , ας τολμησουν να την αγγίξουν ..."
      Τωρα το εν λόγω μεγαθήριο έχει απολύσει περισσότερο απο το 25% του προσωπικου και συζηταει το να κλείσει τα εδω γραφεία της οριστικα .

      • juliet avatar
        juliet @ voter 27/05/2012 10:25:20

        Πολύ απλά ,ένα κατάστημα ν'ανοίξει πέφτουν τα κέρδη και μπορεί να παρουσιάσει και παθητικό .
        Αυτοί φορολογούνται με 20% εδώ επί των κερδών και μετά τα μεταφέρουν στην έδρα στη Γαλλία .

  31. The Saint avatar
    The Saint 26/05/2012 23:38:26

    Η μαντάμ, (με την περίσσεια solarium, και την παντελή έλλειψη σολάριουμ κάνει τη δουλειά της. Είτε τα εννοεί, αυτά που λέει, είτε όχι.
    Εμείς τη δική μας θα την κάνουμε? Μπροστά μας είναι...

    • The Saint avatar
      The Saint @ The Saint 26/05/2012 23:48:57

      Aμαν ρε παιδιά εκεί στο control. Εκανα ότι πέρναγε απο το μυαλό μου γιά να γραφτεί παραπάνω όπως ήθελα, χωρίς να κοπεί....
      Τέλος πάντων όσοι διαβάσατε το παραπάνω χωρίς να το καταλάβετε, βάλτε μπροστά απο το δεύτερο "σολάριουμ" το γράμμα "π"...
      Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ The Saint 27/05/2012 01:43:21

        Εσύ, ένας άγιος; !!!!

        • The Saint avatar
          The Saint @ Diamond Angel 27/05/2012 02:48:02

          Φιλτατε έχεις δίκαιο.
          γίνομαι πολυ παλιόπαιδο ώρες ώρες, αν και το avatar μου (εφ'οσον γνωρίζεις το σενάριο απο την τηλεοπτική σειρά "The Saint") προσδιορίζει το ...μέγεθος της "αγιότητάς" μου. :D
          Ωρες ώρες όμως, όπως προλάλησα, βγαίνω απ'τα ρούχα μου με αυτά που βλέπω και συμβαίνουν.
          Μας κοροιδεύουν ΟΛΟΙ τους, "και οι μέσα και οι έξω", ενώ ο σκοπός τους γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτός... ΕΜΕΙΣ τι κάνουμε?

  32. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 27/05/2012 04:01:50

    εχουμε μπλεξει με αρρωστες. αυτη απο το σολαριουμ εχει καψει εγκεφαλικα κυτταρα. δεν εξηγειται αλλιως. η ιδια δεν πληρωνει φορους και για τους αλλους βλεπει μονο φορους. σαν να λεμε δεν εχω να φαω. α!!! πρεπει να πληρωσεις τους φορους. η το αλλο με τον τοτο... σε πλουσιες χωρες(βλεπε ελλαδα) ζηταει λιτοτητα. και σε χωρες που ο πολιτης περνει 3000 δολλαρια το χρονο ζηταει και παλι λιτοτητα, αλλα να ρε γαμωτο εχει τυψεις. μαλλον θα περνει και να ψυχοφαρμακο, κανα υπνωτικο, γιατι στο four seasons ny τα βραδια, μενει μονη της και της ερχονται οι εικονες των παιδιων απο την νιγηρια.
    ps. ρε συ μιλαμε το εχουν χασει ολοι αυτοι. αλλαλουμ χειροτερο απο τους δικους μας.

  33. ΓΙΩΤΑ avatar
    ΓΙΩΤΑ 27/05/2012 10:38:12

    ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΣΤΑΦΥΔΙΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΥΡΙΑ?ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΞΑΓΡΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥΣ.

  34. aks avatar
    aks 27/05/2012 20:31:47

    Tο πρόβλημα αγαπητέ Ιθαγενή είναι οτι όταν η "κυρία" λέει να πληρώσετε όλους τους φόρους εσείς, εννοεί ακριβώς μόνο τους μισθωτούς και συνταξιούχους που τα δικά της ΜΜΕ έχουν σχεδόν πείσει τους πάντες στην Ευρώπη οτι ΑΥΤΟΙ είναι οι Ελληνες που δεν πληρώνουν τoυς φόρους τους. Δεν εννοεί τούς "παραγωγούς πλούτου" που η δική της "ιδεολογία" θεωρεί οτι δεν πρέπει να φορολογούνται.( ιατροι, δικηγόροι,ηλεκτρολόγοι,υδραυλικοί).
    Γιατί όπως τώρα το ξέρουμε σχεδόν όλοι οι Ελληνες, η εν λόγω "κυρία" και οι όμοιοί της είναι ποινικά υπόδικοι στις συνειδήσεις των πολιτών για τεράστια φοροδιαφυγή μέσω των Off Shore σαν εκείνες του Τσοχατζόπουλου που διαθέτουν ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.

  35. Α avatar
    Α 27/05/2012 21:22:27

    Ρε παιδιά δεν είναι σολάριουμ. Η γυναίκα είναι απλά μαύρη , μέσα, έξω!

  36. zame avatar
    zame 29/05/2012 14:44:23

    ! NOMIMO & ΗΘΙΚΟ !
    Παρά τις ιλιγγιώδεις αποδοχές της η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟ ούτε ένα ευρώ ! Φοροαπαλάσσεται νομίμως, όπως και ο Ντομινίκ Στρος-Καν και όλοι οι προκάτοχοί της, με βάση νομική ρύθμιση του 1961.με τα άρθρα 34 και 38 της Συνθήκης της Βιέννης για τις διπλωματικές σχέσεις,
    ΑΦΟΥ «ο διπλωματικός αξιωματούχος απαλλάσσεται από κάθε φορολογία, προσωπική ή πραγματική, εθνική, τοπική ή κοινοτική,
    βαρύνεται ωστόσο με κάποιους φόρους για την«ακίνητη περιουσία του που βρίσκεται στην χώρα όπου είναι διαπιστευμένος»
    ή για κάποιες «ειδικές υπηρεσίες» τις οποίες θα ζητήσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.