#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2010 11:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σοβαρές ταραχές και διαδηλώσεις στη Ρώμη



Οι εκτεταμένες χθεσινές ταραχές στην Ρώμη είχαν ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό 50 αστυνομικών, και 40 διαδηλωτών. Οι διαδηλωτές έβαλαν φωτιά σε αυτοκίνητα, αναποδογύρισαν κάδους απορριμμάτων, και έπαιξαν πετροπόλεμο με τις αστυνομικές δυνάμεις, επιδεικνύοντας την αγανάκτηση μεγάλου μέρους του ιταλικού κοινού για τη γεμάτη σκάνδαλα διακυβέρνηση του Berlusconi, αλλά και για το αβέβαιο μέλλον της ιταλικής οικονομίας. Η αστυνομία προχώρησε σε εκτεταμένη χρήση χημικών, στα οποία οι διαδηλωτές αντέδρασαν με ρίψεις  πυροτεχνημάτων, προκαλώντας χάος στην ιταλική πρωτεύουσα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/12/2010 12:03:33

    Αριστεριστές πράκτορες αποδομητές του έθνους και τις κοινωνίας χτύπησαν και την Ρώμη μετά το Παρίσι, την Αθήνα και το Λονδίνο.Εξετάζεται το ενδεχόμενο να συμμετέχουν και μουσουλμάνοι μετανάστες εξτρεμιστές.
    Επιχειρείται πραξικόπημα κατά της νόμιμης κυβέρνησης του Μπερλουσκόνι.
    Η ευρωπαική τάξη και η κοινωνική ειρήνη κινδυνεύουν!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κάποιος 15/12/2010 12:25:33

      Oταν θα ελθει η κυβερνηση της κεντροαριστερας και θα κοψει τους μισθους και θα γινονται πολυ μικροτερα επεισοδια ισως καταλαβουν οτι επρεπε να λαβουν υποψι τους τα ελληνικα κολπα του 2008 αλλα θα ειναι αργα.

      • chrisss avatar
        chrisss @ ψυχραιμια 15/12/2010 13:06:49

        +1000

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ ψυχραιμια 15/12/2010 15:51:10

        Ετσι ακριβως!!!!!!!!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 15/12/2010 15:52:49

        +10000

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 15/12/2010 18:36:00

        Σοσιαλιστικά εξαπτέρυγα, πράκτορες του διεθνισμού και του αθεισμού είναι, που προσπαθούν να ανατρέψουν τον λαικό ηγέτη και πιστό χριστιανό Μπερλουσκόνι!
        Οι παλιοαχάριστοι...

  2. man8os avatar
    man8os 15/12/2010 13:00:04

    First we take Rome, then Paris, and lastly Berlin.
    As on WW2.

  3. Orestios avatar
    Orestios 15/12/2010 15:53:16

    Δεν έπεσε ο Μπερλουσκόνι εχθές, οπότε ανέλαβε ο σοσιαλιστικός στρατός.

  4. deldio avatar
    deldio 15/12/2010 16:25:22

    Πάλι το ΠΑΜΕ θα είναι. Καλά δεν σκέφτονται τη δυσφήμηση της χώρας τους; Πώς θα μπορέσει να εκδράμει ο πάσα ένας μαλάκας στη Ρώμη τα Χριστούγεννα εάν γίνονται τέτοια επεισόδια στην Ιταλία; Τί λέει επ' αυτού ο Λοβέρδος, ο Παπαχελάς ή ο Χατζηνικολάου της Ιταλίας; Μήπως έχουν κλείσει και τους καταπέλτες οι ιταλοί ναυτεργάτες;

    • Λήσταρχος Νταβέλης avatar