#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/04/2011 18:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σεισμός 7,1 ρίχτερ στην Ιαπωνία

 



(Ανανεωμένο) Ισχυρός σεισμός μεγέθους 7,1 R καταγράφηκε στην Ιαπωνία με επίκεντρο τον Νομό του Miyaki.

Αρχικά, εξεδόθη προειδοποίηση για τσουνάμι με κύματα ύψους δύο μέτρων, η οποία αργότερα ήρθη.

Η σεισμική δόνηση κατεγράφη στις 23.32 τοπική ώρα ανοικτά των ακτών της Sendai  με εστιακό βάθος 49Km,  144 Km περίπου από την Φουκουσίμα, επίκεντρο του σεισμού της 11ης Μαρτίου.

Παράλληλα, οι ιαπωνικές αρχές  έδωσαν  εντολή στους εργαζόμενους  που βρίσκονται στον κατεστραμμένο πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, να εγκαταλείψουν τον  χώρο.

Σύμφωνα με τους υπευθύνους του σταθμού, ο σεισμός δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει  τις εγκαταστάσεις.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. skopelosnews avatar
    skopelosnews 07/04/2011 18:32:43

    ΤΩΡΑ να πιστέψουμε είναι φυσικά όλα αυτά?

  2. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2011 18:37:20

    Πάλι γίνεται της .............. εκεί.

  3. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2011 18:40:01

    Κι άλλο πυρηνικό εργοστάσιο καπούτ

  4. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2011 18:41:46

    Αυτή η λάμψη που φάνηκε στο Σεντάι τί είναι?

  5. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 07/04/2011 20:26:11

    Κι αλλο πυρ. εργοστασιο με προβλημα στην Onaqawa. Εκει ειχε ηδη κλεισει τους 2 αντιδραστηρες απο τη πρωτη καταστροφη και επανενεργοποιησε τον εναν. Δεν εχει ουτε δυο βδομαδες και τωρα εχει και αυτος προβλημα με τη ρευματοδοτηση μετα το νεο σεισμος. Ηταν δυο σεισμοι 7.4 ριχτερ ο ενας κατω απο τη περιοχη του πυρηνικου εργοστασιου. Εντω μεταξυ αν ελθeι παλι τσουναμι θα γυρισουν ολα τα ραδιενεργα υδατα παλι πισω απο εκει που τα εριξαν στη θαλασσα, απ τη Fukushima.
    Ειναι λιγο κωμικοτραγικη η κατασταση..

  6. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 07/04/2011 20:56:48

    Αλ τζαζίρα h++p://www.youtube.com/watch?v=UvoPWnBBOMs

  7. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 07/04/2011 20:58:02

    Μάλλον ήταν ο μεγάλος μετασεισμός. κοντά στα 7,5 Ρίχτερ που περιμένανε.

  8. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2011 21:24:42

    Στο βίντεο τα περίεργα φώτα.
    h--p://www.youtube.com/watch?v=WFe1QwvxHQg

    • saltcity avatar
      saltcity @ Orestios 07/04/2011 21:27:48

      spooky. Τί είναι τελικά μάθαμε ?

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Orestios 07/04/2011 22:59:45

      ωχ..χμμμ
      Τωρα ειδα το βιντεο.
      Περιεργο.

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Greece Pleading 07/04/2011 23:07:44

        Ειναι μετασχηματιστες της ΔΕΗ που σκανε.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Greece Pleading 07/04/2011 23:23:48

          Της δικής μας ΔΕΗ?
          ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

          • Greece Pleading avatar
            Greece Pleading @ Orestios 07/04/2011 23:58:14

            Οχι αλλα του δικου μας ΟΤΕ (ασχετο με το θεμα αλλα μαλλον σωστο κατα πασα πιθανοτητα) ηταν οι γραμμες που εκοψε γηραια κυρια κατα λαθος αναζητωντας παλιοσιδερα απο την Αρμενια και ξηλωσε ολο το ιντερνετ Γεωργιας και Αρμενιας!
            Μια μονο οπτικη κατω απο μερικους ποντους χωμα!

            αχαχαχαχαχα!!!

          • Greece Pleading avatar
            Greece Pleading @ Greece Pleading 07/04/2011 23:59:02

            Ο πΟΤΕ τους ειχε περασει το ιντερνετ αν θυμαμαι καλα.
            (σορρυ για το ασχετο και8 παλι)

          • Orestios avatar
            Orestios @ Greece Pleading 08/04/2011 00:06:55

            Οι εργολάβοι έκαναν κι εκεί λαμογιές?
            ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  9. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2011 21:35:46

    Όχι. Έχει κανείς γνώση πάνω στο θέμα??

    • saltcity avatar
      saltcity @ Orestios 07/04/2011 21:41:48

      Από τα σχόλια στο βίντεο το πιο πιθανό είναι να έγινε έκρηξη σε ηλεκτροπαραγωγική μονάδα, εξού και το black out ακολούθως.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ saltcity 07/04/2011 21:54:37

        πολύ άσπρο το φως για έκρηξη

        • Orestios avatar
          Orestios @ archaeopteryx 07/04/2011 22:04:39

          Τί χρώμα έχουν οι εκρήξεις?

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ Orestios 07/04/2011 22:07:05

            σαν ηλεκτρικό, σαν μεγα-βραχυκύκλωμα μοιάζει
            (αλλά δεν έχω ιδέα...)

      • Orestios avatar
        Orestios @ saltcity 07/04/2011 21:59:03

        Παρόμοια μπλε φώτα υπήρχαν στον σεισμό της Χιλής.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Orestios 07/04/2011 22:31:37

      Οριστε:

      Pulse Reactor

      "a nuclear reactor that operates in the pulse mode. In contrast to a stationary nuclear reactor, whose power level is constant with respect to time, in a pulse reactor short power pulses and, correspondingly, neutron flux pulses are generated. The duration of the pulses ranges from a few microseconds to a few seconds. A pulse reactor makes possible the production of high power and an intensive neutron flux in short time intervals. This mode of operation is advantageous for some research purposes, such as experiments involving the measurement of the speed of neutrons during their traversal of a known distance. The occurrence of the power pulse in a pulse reactor is due to the vigorous development of the nuclear chain reaction. For this purpose an excess quantity of nuclear fuel is rapidly introduced into the pulse reactor, or the neutron absorbers are removed. To “quench” the pulse the “excess” nuclear fuel is often removed."

      h++p://encyclopedia2.thefreedictionary.com/Pulse+Reactor

      Και ειδου πως φαινεται και στη πραγματικοτητα.

      h++p://www.youtube.com/watch?v=6I3JKYdGWTE

      ΤΣΑΚ!
      Στο τσακ που λεμε..

      Τωρα το neutron absorber που λεει στο αρθρο ειναι η ραβδος ελεγχου, το χωνεις και τσακ! Ηρεμει!
      Το βγαζεις και τσακ! Θεριευει και γινωνται ολα μπλε!
      Ακτινοβολια Τσερενκοβ!

      Αυτο που πρεπει να κανει δηλαδη κι ο Σαμαρας με το κοσμο. :P

      • Orestios avatar
        Orestios @ Greece Pleading 07/04/2011 23:38:40

        Αν κατάλαβα καλά, η αντίδραση γίνεται εντός του αντιδραστήρα. Μέσα στο κέλυφος. Με προστασία από νερό.
        Πώς φάνηκε τόσο δυνατά στον ορίζοντα?
        Δεν είναι παράδοξο?

  10. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 07/04/2011 22:10:10

    Μπλε φωτα βγαζουν και οι πυρ. αντιδραστηρες μολις επιτευχθει συντηξη. Φυσικα σε κανονικες συνθηκες ελεγχου π.χ. σε ηλεκτροπαραγωγικες μοναδες δεν αφηνετε να φτασει ως εκει η αντιδραση των στοιχειων. Αν τραβηξεις τις ραβδους ελεγχου, ΤΣΑΚ! Τα βλεπεις μπλε! Μετα, αν ολο αυτο ειναι βλαβη, δηλαδη δεν ειναι ελεγχομενη κατασταση ο Θεος βοηθος!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Greece Pleading 07/04/2011 22:26:57

      Ήδη 2 μονάδες σε κοντινό πυρηνικό εργοστάσιο είναι εκτός λειτουργίας μετά τον σεισμό

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Greece Pleading 07/04/2011 22:35:00

      μην λέτε τέτοια πράγματα χωρίς να βάζετε το :-) γιατί θα τα διαβάσει κανένας περαστικός και θα νομίσει ότι τα εννοείτε...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Greece Pleading 07/04/2011 22:37:33

      ήταν εκτός λειτρουργίας, Το εάν έπαθαν τίποτα από τον δεύτερο σεισμό δεν έχει ειπωθεί κάτι. Ο φόβος τους είναι μην βγάλει ακόμα κανένα 8άρι ή 9άρι σεισμό όπως είχε γίνει πριν από χρόνια στην Σουμάτρα.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Greece Pleading 07/04/2011 22:51:26

      Επειδη οι Ιαπωνες ειναι πονηροι στο τι αφηνουν να περασει καιτι οχι, εγω θυμαμαι απο παλαιοτερο link που ειχα διαβασει οτι στη Onaqawa κοντα στην πολη Sedai, τωρα βλεπω απο το google οτι εχει και εκει δυο πυρ. εργοστασια, ειχαν αν θυμαμαι τους τρεις αντιδραστηρες ενος εργοστασιου, τοσους ειχε στο συνολο, αλλα δεν διευκρινηζαν ποιου εργοστασιου, οπως εκαναν και με τη Φουκουσιμα δινωντας δελτια τυπου και δε σε αφηναν να καταλαβεις αν ηταν πυρηνικο, ή πυρηνικα εργοστασια (πληθυντικος). Ενω σταδιακα θα αρχιζαν μετα τους σεισμους να τους ενεργοποιουν αλλα με μετρο, δηλαδη μονο μερικους αντιδραστηρες σε καθε εργοστασιο, γι αυτο ηθελαν οπως ελεγαν τη κατανοηση του κοσμου.
      Τωρα αν ειναι το ιδιο η τα ιδια εργοστασια αφου μιλα για τη πολη του Sedai στην οποια αναφερωταν το link που ειχα διαβασει, αγνωστον! Παντως εκει ηταν που τους απενεργοποιησαν και μετα εβαλαν μπροστα μονο τον εναν, αλλα θαρρω οτι και εκει ειχαν καποια προβληματα με το τσουναμι και δεν ηταν απλα προληπτικη η απ/ενεργοποιηση.
      Βαλτε και το σχολιο μου που εξηγω ποτε γινωνται μπλε οι αντιδραστηρες! :p

    • Orestios avatar
      Orestios @ Greece Pleading 07/04/2011 23:22:53

      Αρχαίε, η TEPCO είναι χειρότερξ από την Σοβιετία σε ενημέρωση.
      Το πολύ πολύ να αυξήσουν το όριο επικινδυνότητας για τους ανθρώπους στην ραδιενέργεια.
      Τα ίδια δεν έχει κάνει και η ΕΕ μόλις χθές ή προχθές?

  11. saltcity avatar
    saltcity 07/04/2011 23:29:08

    χαχα
    ΄σ'ωραίος !

  12. Enzo avatar
    Enzo 07/04/2011 23:56:22

    Οι 7 σαλπιγγες της αποκάλυψης έχουν αρχίσει να ακούγονται δυνατά πλέον.οι σφραγίδες αρχίζουν να σπάνε.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Enzo 08/04/2011 01:21:58

      Δηλαδή καλού κακού να καβαντζώνουμε κονσέρβες, εμφιαλωμένα νερά και κωλόχαρτα :

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Κάποιος 08/04/2011 04:46:09

        Πουλάει εξυπνάδα ο προοδευτικός, που πιστεύει στις «προφητείες» του Μαρξ και την έλευση του σοσιαλισμού!

        • Λάμπρος avatar
          Λάμπρος @ ΚΜ 08/04/2011 08:35:23

          Τουλάχιστον δεν πιστεύει στην βιωσιμότητα του καπιταλισμού.

          Λίγο το έχεις;

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΚΜ 08/04/2011 12:15:23

          Καλημέρα φίλε ΚΜ,βγήκες πάλι για κυνήγι;

          • ΚΜ avatar