#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/04/2012 10:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ραγδαία αύξηση των λαθρομεταναστών στην Ευρώπη



Οι πόλεμοι και οι κρίσεις του 2011 έχουν οδηγήσει σε μια παγκόσμια αύξηση των προσφύγων. Με πολλές χώρες της Δύσης να σφραγίζουν τα σύνορά τους, οι πρόσφυγες άρχισαν τώρα να στρέφονται και προς αλλού.

Η όλη κατάσταση θυμίζει την ηρεμία πριν από την καταιγίδα.

Στη διάρκεια του χειμώνα που πέρασε, η μικρή ιταλική νήσος Lampedusa, έπαψε να απασχολεί το παγκόσμιο ενδιαφέρον. Μέχρι τότε, αποτελούσε το επίκεντρο της διεθνούς προσοχής. Για πολλούς μήνες, αυτό το νησάκι απέναντι από την Τυνησία, γέμιζε καθημερινά από Αφρικανούς απελπισμένους, που έψαχναν για μια καλύτερη ζωή. Οι άθλιες συνθήκες διαβίωσης στα κέντρα κράτησης, τους οδήγησαν ακόμη και σε εξεγέρσεις, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ένα από αυτά πυρπολήθηκε.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της υπηρεσίας προσφυγικών θεμάτων του ΟΗΕ UNHCR, η Μάλτα και η Ιταλία έχουν δεχθεί μια ιδιαίτερη αύξηση αιτήσεων ασύλου  το 2011. Κάτι ανάλογο συνέβη και στη Τουρκία, με αύξηση των προσφύγων από το Ιράκ και τη Συρία.

Οι αριθμοί απηχούν τις κρίσεις του 2011, δηλαδή την αραβική άνοιξη, τον εμφύλιο πόλεμο στη Συρία, και γενικά τα αιματηρά γεγονότα σε πολλά αφρικανικά κράτη.

Συνολικά, περίπου 441.300 άτομα ζήτησαν άσυλο στις αναπτυγμένες χώρες, δηλαδή 20% περισσότερα από το 2010.

Όπως λέει ο επίτροπος του ΟΗΕ για θέματα προσφύγων Antonio Gutteres, «ο υψηλός αριθμός αιτήσεων ασύλου αποδεικνύει ότι το 2011 ήταν μια δύσκολη χρονιά για πολλούς ανθρώπους. Μέχρι το 2010, οι αριθμοί αυτοί σημείωναν σταθερή πτώση, ενώ τώρα αυξάνονται…».

Σύμφωνα με τον Karl Kopp της ΜΚΟ Pro Asyl, «όχι μόνο τα νούμερα, αλλά και η όλη κατάσταση είναι πλέον δραματική… το 2011 ήταν η πιο δραματική χρονιά σε θέματα προσφυγικής πολιτικής στην Ευρώπη. Είχαμε τους περισσότερους θανάτους. Πάνω από 2.000 άτομα πέθαναν προσπαθώντας να περάσουν από την Τυνησία και την Λιβύη στην Ιταλία».

Μεγάλος αριθμός προσφύγων προέρχεται από την Ακτή του Ελεφαντοστού, τη Λιβύη, την Συρία, το Αφγανιστάν, το Ιράκ, και την Κίνα. Ο μεγαλύτερος όμως αριθμός προσφύγων προέρχεται από τις παραπάνω τρεις τελευταίες χώρες, όπως άλλωστε συνέβη και το 2010.

Οι χώροι κράτησης των προσφύγων στις χώρες της Ευρώπης έχουν γεμίσει από ανθρώπους. Το ταξίδι τους είναι μια οδύσσεια.

Για παράδειγμα, πολλοί Ιρακινοί κατέφυγαν στη Συρία, ενώ τώρα αναγκάζονται να φύγουν κι από κει. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο Ιράν και το Πακιστάν. Οι δυο αυτές χώρες προσπαθούν να επαναπροωθήσουν τους πρόσφυγες από το Αφγανιστάν, με αποτέλεσμα όλοι αυτοί οι άνθρωποι να ψάχνουν για νέους προορισμούς.

Ο πιο δημοφιλής προορισμός παραμένει η Ευρώπη, με 327.000 αιτήσεις ασύλου μέσα στο 2011. Στις ΗΠΑ, ο αριθμός αυτός φτάνει τις 99.400. Στη Γερμανία, 45.741.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο δημοφιλέστερος προορισμός στην ΕΕ είναι η Γερμανία, με αιτήσεις ασύλου από πρόσφυγες του Αφγανιστάν, του Πακιστάν, του Ιράν, και της Συρίας.

Έκπληξη προκαλεί και η αυξημένη αίτηση ασύλου στην Ιαπωνία και στη Νότιο Κορέα. Οι δυο αυτές χώρες είδαν μια αύξηση των αιτήσεων κατά 77%. Βέβαια ο πραγματικός αριθμός είναι μικρός (2.900 αιτήσεις), αλλά δεν παύει να αποτελεί μια ένδειξη ότι οι πρόσφυγες ψάχνουν για όλο και πιο νέους προορισμούς.

Αιτήσεις ασύλου υπάρχουν ακόμη και για χώρες της Ν. Αμερικής, κάτι που σημαίνει ότι οι διαδρομές των προσφύγων γίνονται όλο και πιο επικίνδυνες, πιο ακριβές, και πιο μακρινές. Ένας παράγοντας που συντελεί σε αυτό είναι και το γεγονός ότι η ΕΕ, αλλά και χώρες όπως η Αυστραλία θέτουν όλο και περισσότερους περιορισμούς στο ζήτημα της χορήγησης ασύλου, και παράλληλα αστυνομεύουν πιο αποτελεσματικά τα σύνορά τους.

Οι εκτιμήσεις των ειδικών θέλουν όλο και περισσότερους ανθρώπους να διακινδυνεύουν αυτό το επικίνδυνο ταξίδι της προσφυγιάς το 2012. Ήδη ξανάρχισε ένα νέο κύμα προσφύγων προς την ιταλική Lampedusa, με μικρά σκάφη που διασχίζουν με μεγάλο κίνδυνο την Μεσόγειο. Όσοι ξεκινούν ένα τόσο επικίνδυνο ταξίδι δεν έχουν πολλά να χάσουν. Τον μήνα που διανύουμε, έφτασαν στο νησί αρκετές εκατοντάδες νέων προσφύγων, αλλά τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην διαδρομή.

stratrisks.com

S.A.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/04/2012 10:31:37

    Όσο επιτρέπουμε στην ιδεολογική ηγεμονία των αριστερούληδων να αποτρέπει δραστικές λύσεις, τόσο η πλημμυρίδα των λάθρο θα φουσκώνει.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Αυριανιστής 01/04/2012 11:04:37

      Πολύ σωστα,οι άλλες χώρες όμως δεν έχουν Υπατίες.
      Οπως πήγαν,θα φύγουν.Με το ίδιο πλοιάριο

    • Γιώργoς Αχαιός avatar
      Γιώργoς Αχαιός @ Αυριανιστής 02/04/2012 19:14:52

      "Όσο επιτρέπουμε στην ιδεολογική ηγεμονία των αριστερούληδων να αποτρέπει δραστικές λύσεις, τόσο η πλημμυρίδα των λάθρο θα φουσκώνει"

      Πολύ σωστό αυτό. Η ηγεμονία αυτή ξεκίνησε ήδη από το 74 όταν ο καραμανλής ο πρεσβύτερος, έλεγε ότι δεν είμαστε πλέον δεξιοι, λες και έχουμε κάτι να κρύψουμε ή να ντραπούμε. Μετά γίναμε μεσαίοι κτλ κτλ.

      Οι αριστεροί έχουν μία ευχέρεια να ενοχοποιούν λέξεις και έννοιες. Ενοχοποίησαν κάθε τι που έχει να κάνει με το έθνος, ενοχοποίησαν την λέξη δεξιός, τώρα πάνε να ενοχοποιήσουν και τις λέξεις ελλάδα και πατρίδα.

      Και τι κάνουμε εμείς; Κάθε φορά που ενοχοποιούν μία λέξη αυτοί, αποφέυγουμε να την χρησιμοποιήσουμε μπας και μας κολλήσει η "ρετσινιά". Τόσο ανόητοι είμαστε.

      • Καποιος νικος avatar
        Καποιος νικος @ Γιώργoς Αχαιός 02/04/2012 21:32:57

        Συμφωνώ απόλυτα, είναι καιρός να ενοχοποιήσουμε την αριστερά στα μάτια του κόσμου μιά για πάντα, στο λαθρομεταναστευτικό δεν χωράνε λύσεις Πάκη, αλλιώς θα κατευθυνθούνε όλοι στον κωλοτούμπα κι ειδικά στη ΧΑ από τυφλή οργή(και δε θα έχουν και πολύ άδικο να προσθέσω). Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της ΝΔ να ξανακερδίσει τους δεξιούς ψηφοφόρους..

  2. Στέργιος avatar
    Στέργιος 01/04/2012 11:19:47

    Όσο οι μετανάστες έφτιαχναν τα στάδια της Γιάννας, ήταν καλοί.
    Τώρα που έσφιξαν οι κώνοι, ξαφνικά οι μετανάστες έγιναν φορείς νόσων, εγκληματίες με χατζάρες, βιαστές δεκάχρονων παιδιών, τέρατα με τρία κεφάλια.

    Όσο εμείς στη Θεσσαλονίκη πριν το 2004 λέγαμε ότι πρέπει να ελεγχθεί η μετανάστευση, εσείς στην Αθήνα μάς λέγατε ξενόφοβους και ρατσιστές.
    Τώρα που το αγγούρι έφτασε και στους αθηναϊκούς πόλους, αθηναϊκή δεξιά και αθηναϊκή αριστερά ονειρεύονται Άουσβιτς και Μπίρκεναου μεταναστών στη Θεσσαλία και στη Μακεδονία, για να μπορεί η Μαντάμ Σουσού να πίνει ανενόχλητη τον καφέ της στο Κολωνάκι.

    Να τα φτιάξετε στην Αττική τα στρατόπεδα συγκέντρωσης που ονειρεύεστε, φασιστόμουτρα Αθηναίοι. Όπως φάγατε όλα τα λεφτά τής χώρας τότε με τους Ολυμπιακούς αλλάκαι διαχρονικά, έτσι και τώρα να φάτε όλα τα σκ@τά. Όλα όμως.

    • siakkas avatar
      siakkas @ Στέργιος 01/04/2012 15:51:44

      Με γεμίζουν θλίψη σχόλια σαν το δικό σου Στέργιο, έχουμε τόσο και τόσα προβλήματα θα έχουμε και το πρόβλημα Αθήνας-Θεσσαλονίκης;
      Και σου τα λέει ένας που μένει στη Μακεδονία.
      Πολύ απλά.. δεν μπαίνω και δεν πρέπει να μπούμε στο τρυπάκι λάθρο εδώ ή παραδίπλα.
      Πουθενά! ώρα καλή και στον τόπο τους.
      Εδώ δεν έχει δουλειά και ένα σπίτι να βάλει το κεφάλι του ο Έλληνας που πλήρωνε και πληρώνει φόρους άμεσους και έμμεσους γιατί τα έκανε σκ@τα το πολιτικό σύστημα, θα έχει για 2 εκατομμύρια ψυχές που έφτασαν εδώ;
      Και για να δούμε πως έφτασαν και αν είναι πολιτικοί πρόσφυγες...
      Όταν έκανε δημόσια εμφάνιση ο Τσίπρας πρόπερσι στη καθιερωμένη γιορτή της δημοκρατίας στο προεδρικό μέγαρο με μια μαύρη μετανάστρια αυτές οι εικόνες δεν ταξίδεψαν σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου;
      Όταν εσκεμμένα έκαναν κατάληψη στο πανεπιστήμιο και δίκην μαμάς Τερέζας τους στέγασε στο κτίριο της Υπατείας ο αριστερός σύμβουλος δημοσκοπικής εταιρίας με δεξιά τσέπη, αυτές οι εικόνες δεν έφτασαν σε όλο τον κόσμο;
      Κι αφού περνάνε απο την Τουρκία της ανάπτυξης, κατά τα λεγόμενα πασόκων, γιατί δεν σταματάνε να εργαστούν εκεί; ή να θυμηθούμε λόγια Τούρκου πολιτικού ότι δεν είναι ανάγκη να κάνουμε πόλεμο με την Ελλάδα σε 5 χρόνια θα έχει 6 εκατομμύρια μουσουλμάνους.
      Δυστυχώς είμαστε σε έναν αφανή πόλεμο με στόχο την εξαφάνιση του Έθνους και εχθρός είναι οι βλάκες και πουλημένοι πολιτικοί που κυβερνούσαν και κυβερνούν την χώρα μας... μή νομίζεις ότι στη Θεσσαλονίκη δεν έχει βλήματα που ΔΕΝ διάβασαν και αυτοί το μνημόνιο..
      Καθώς και η νεοταξική αριστερά..το άρθρο του Φαήλου παρακάτω με εκφράζει απόλυτα.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ siakkas 01/04/2012 16:39:50

        Φίλε siakkas, ένα σου λέω. Αναλογίσου πού βρισκόταν η Θεσσαλονίκη και η Μακεδονία σε σχέση με τον εθνικό μέσο όρο το 1980 και πού βρίσκεται σήμερα.

        Η Αθήνα θα μας αποτελειώσει πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο αποτελεσματικά από ό,τι τα 2 εκατομμύρια μεταναστών που μας μαθαίνουν να φοβόμαστε. Πριν μας αποτελειώσει, όμως, μας αποκοιμίζει γλυκά, με καλέσματα πατριωτισμού και εθνικής ομοψυχίας... στα δύσκολα είμαστε πάντα όλοι Έλληνες, στα εύκολα όμως, η Αθήνα κοιτάει μόνο τον εαυτό της. Το δέχεσαι;

        • siakkas avatar
          siakkas @ Στέργιος 01/04/2012 18:02:54

          Είναι μια "λογική σκέψη" που συζητιέται ανοιχτά πλέον σε όλους τους χώρους (εργασία, καφενεία, οικογένεια) στη Μακεδονία και Θράκη.
          Αλλά δε θα μπω σε αυτή την αντιπαράθεση γιατί καταντά οπαδική .
          Έχουμε και εμείς το μερίδιο ευθύνης μας, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία που έχουμε, με τα προσκυνημένα βόδια που εκλέγουμε.. ελάχιστες οι καθαρές φωνές που ζητάνε ισονομία και ισοπολιτεία
          Να μην αναφερθώ και στους απαράδεκτους δημάρχους και συμβούλους που εκλέχθηκαν ερήμην της δικής μας συμμετοχής.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ siakkas 01/04/2012 22:02:50

            Δηλαδή, φίλε siakkas, θέλεις να πεις ότι από τη στιγμή που τόσα χρόνια ψηφίζαμε τους εκλεκτούς που μας πλάσαραν τα αθηναϊκά κόμματα αντί να οργανωθούμε σε μια πολιτικά και οικονομικά αυτόνομη περιφέρεια στα πρότυπα των ισπανικών autonomias είμαστε άξιοι τής μοίρας μας;
            Συμφωνώ!

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 01/04/2012 23:08:26

    Δεν είναι απόλυτα σχετικό, αλλά..για μια ακόμη φορά η Θεσσαλία της έκατσε στο στομάχι της Διαμάντως...
    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=131274&catid=6

  4. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 01/04/2012 23:49:49

    Στεργιο ειναι επικινδυνα αυτα που λες και νομιζω οτι τοποθετεισαι περισσοτερο με θυμο (μερικως δικαιο) και λιγοτερο με την λογικη....
    ηπρωτα απο ολα αν ξεκινησουν αυτονομιστικες τασεις η Ελλαδα μας θα κατακερματιστει.. σκεψου μονο τι εχει να γινει την επομενη που η Μακεδονια μας θα ζητησει διοικητικη και πολιτικη αυτονομια..οι επομενοι θα ειναι οι μουσουλμανοι της Θρακης (οι οποιοι βεβαια θα εχουν αλλους σκοπους)..και μετα θα ρθει και η Κρητη (που ηδη υπαρχουν καποιες ελαχιστες ακραιες φωνες για κατι τετοιο και μαλιστα με χρηματοδοτηση απο Γερμανια μερια απο ο,τι λενε).. η Αθηνα σιγουρα σε ολη τη φαση της μεταπολιτευσης επισκιασε την περιφερεια με ευθυνη των πολιτικων μας και οχι μονο... λιγοι ηταν οι ανθρωποι που οραματιζονταν την πραγματικη και ουσιαστικη αποκεντρωση και ενδυναμωση της περιφερειας (ενας εξαυτων ο τεραστιος Μιχαλης Χαραλαμπιδης που αν και απο τα ιδρυτικα μελη του ΠΑΣΟΚ οταν διαπιστωσε με τι παλιοφαρες και ανθελληνες ειχε να κανει αποχωρησε με ψηλα το κεφαλι).. ομως μην ξεχνας και το αλλο.. επι πολλα χρονια ειχαμε πρωθυπουργους και μεγαλουπουργους απο Μακεδονια..αυτοι γιατι δεν εκαναν τιποτα για τον αδικο καταμερισμο πλουτου και εργασιας μεταξυ Αθηνων και περιφερειας και μαλιστα της Μακεδονιας?... ο Κωνσταντινος Καραμανλης αλλα και ο νεοτερος που αποδεδειγμενα αγαπανε την Μακεδονια οχι μονο δεν εμποδισαν αλλα και συνεβαλαν και αυτοι στην επικυριαρχια των Αθηνων...
    επισης ως προς το θεμα των μεταναστων..απο που και ως που αποτελει μονο προβλημα της Αθηνας.. με την ιδια λογικη ουτε της Αθηνας ειναι προβλημα διοτι οι περισσοτεροι ερχονται απο τα βορεια και ανατολικα συνορα και αρκετοι απο τα νησια... δεν φυτρωσαν ξαφνικα στην Αθηνα... επομενως επαγωγικα θα μπορουσε να πει και η Αθηνα ας τους γυρισουμε στην Θρακη, στο Κιλκις, στην Κω και απο οπου αλλου φτασανε διοτι δεν ειναι δικο μας προβλημα αλλα των βορειων και ανατολικων συνορων μας...
    Τελος ναι μεν η Αθηνα εχει επικυριαρχησει της περιφερειας αλλα οι Αθηναιοι αγαπητε μου Στεργιε ειναι στην πλειοψηφια δυστυχισμενοι πολιτες.. στην Αθηνα η ζωη πλεον ειναι πανακριβη... εγω για να παω στην δουλεια μου καθε μερα χαλαω ενα σωρο λεφτα σε βενζινη ενω στην επαρχια ολα ειναι κοντινα... ας παμε στα νοσοκομεια..(ειμαι γιατρος και εχω δουλεψει τοσο στο Ηρακλειο οσο και στην Καρδιστα καθως επισης και στην αγαπημενη μου Λακωνια.. και αλλα 4 χρονια σε μεγαλο νοσοκομειο των Αθηνων.. αυτα που τραβανε οι Αθηναιοι πολιτες ειναι απιστευτο...στην Καρδισα μεσος χρονος αναμονης του καθε ασθενους ουτε 5 λεπτα.. στην Αθηνα πανω απο 3 ωρες (και λιγες λεω).. στην Αθηνα μετα τις 8-9 το βραδυ σε εφημερια το ραντζο παει συννεφο...στην Καρδιτσα και στην Σπαρτη ουδεποτε συναντησα ραντζο... και ας παμε στον ελευθερο χρονο και στις αποστασεις..στην Καρδιτσα ολοι εφευγαν πιο νωρις απο τις δουλειες τους, υπηρχε απλετος χρονος να τον διαθεσουν στα παιδια τους, επισης τα παιδια τους απλετους ελευθερους χωρους να παιξουν αφοβα, γενια μια ζωη ηρεμη, με ελαχιστο κοστος σε σχεση με την Αθηνα και πιο ανθρωπινη... μεσα σε 10 λεπτα μπορουσαν να συναντηθουν 2 ανθρωποι απο το ενα ακρο της πολης στο αλλο... στην Αθηνα οι ανθρωποι λογω αποστασεων,κυκλοφοριακου και ελλειψης χρονου διοτι εδω ολα τρεχουν πιο γρηγορα οι ανθρωποι εχουν αλλοτριωθει και εχουν χασει τους φιλους τους αλλα και τον εαυτο τους..ουτε πια τους συγγενεις τους δεν βλεπουν καλα καλα... τα παιδια τους για να ξεσκασουν με ασφαλεια αναγκαζονται οταν βρουν χρονο να τα πανε σε παιδοτοπους ή σε εμπορικα κεντρα για να πνιξουν το ελλειμα επικοινωνιας στην καταναλωση... εχουμε θατρα και σινεμαδες..ωραια..πλεον ποιος εχει ελευθερο χρονο ή χρημα για να παει?... εχουμε ολες τις δημοσιες υπηρεσιες στην πολη μας..ε και τι?.ποιος Αθηναιος νομιζει οτι εξυπηρετειται?.. στην Καρδιτσα και στο Ηρακλειο εκανα μαζεμενες δουλειες (ΤΣΑΥ, ΙΚΑ,ΕΦΟΡΙΑ,ΔΕΗ) σε μια μερα..εδω θελεις 1 ημερα για καθε υπηρεσια..δηλαδη χαμενες εργατοωρες, και να σε κοιταει και το αφεντικο με μισο ματι..οι Αθηναιοι ειμαστε δυστυχισμενοι... την οποια αρχιτεκτονικη κληρονομια ειχαμε θυσιαστηκε στο οραμα της αντιπαροχης, δεν υπαρχει χρονος, χωρος, διαθεση, καθαρο περιβαλλον, δεντρα, και τωρα πια και χρημα... διοτι η κριση χτυπαει πρωτιστως τις μεγαλες πολεις για πολλους λογους.. σε ζαλισα αλλα τα πραγματα δεν ειναι ασπρο ή μαυρο και οι Αθηναιοι δεν πλεονεκτουν εναντι των Θεσσαλονικεων και λοιπων Μακεδονων, η Πελοπονησιων ή Κρητικων...προσωπικα αν δεν ειχα παντρευτει θα προτιμουσα να ζω στην περιφερεια και ας με αγνοουσε το αθηνοκεντρικο κρατος... συγγνωμη που σε ζαλισα..

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Σικελιανος 02/04/2012 08:13:51

      Αν είσαι τόσο δυστυχισμένος, γιατί δεν φεύγεις από την Αθήνα; Προφανώς γιατί δεν είσαι τόσο δυστυχισμένος όσο λες. Προτιμάς να περιμένεις 3 ώρες στην εφημερία αντί για 5 λεπτά, γιατί την επόμενη μέρα θα συνεχίσεις να ζεις τη ζωή σου σε μια πόλη που είναι 100 χρόνια μπροστά από την υπόλοιπη Ελλάδα, με λεφτά της υπόλοιπης Ελλάδας, φυσικά.
      Ο Καραμανλής ο νεώτερος δεν είναι Μακεδόνας, είναι Αθηναίος. Πανάθεμά με κι αν ήξερε πού έπεφτε η Θεσσαλονίκη πριν μάς τον κατσικώσει η ΝΔ σαν υποψήφιο βουλευτή. Όσο για τον Καραμανλή τον γέρο, έχεις δίκιο, πρόδωσε τη Μακεδονία, γιατί συντάχτηκε πλήρως με το όραμα τής αθηνοκεντρικής Ελλάδας και ταυτίστηκε με την Αθήνα όπως τόσοι και τόσοι πρώην Μακεδόνες που τώρα ζουν κι εργάζονται στην Αθήνα και κακολογούν τη Μακεδονία όπου βρεθούν κι όπου σταθούν, προκειμένου να αποδείξουν στον εαυτό τους πόσο έξυπνοι και άξιοι είναι που σηκώθηκαν κι έφυγαν.
      Όσο για τους εθνικούς κινδύνους, τώρα... Με τον ελληνικό στρατό να έχει περιχαρακωθεί νοτίως των Τεμπών και με τις αθηναϊκές κυβερνήσεις ενδοτικές στο μάξιμουμ απέναντι στην Τουρκία και στα Σκόπια, πιστεύεις ότι η εδαφική ακεραιότητα τής Ελλάδας υφίσταται επειδή η Τουρκία φοβάται τα γερμανικά μας υποβρύχια που μπατάρουν; Απλώς η Τουρκία ξέρει ότι αυτά που θέλει μπορεί να τα πετύχει με ειρηνικά μέσα, κουμπαριές, ζεϊμπέκικα, ρεπουσομπακογιάννικες προσεγγίσεις, κλπ.
      Κάθε φορά που εμείς εδώ στη Μακεδονία υψώνουμε το ανάστημά μας και ζητάμε τα δικαιώματά μας, κάποιος από εκεί κάτω στην Αθήνα βγαίνει και μας λέει, μη, είναι επικίνδυνοι οι καιροί, καραδοκούν κίνδυνοι, θα σας φάνε οι λύκοι. Νοιαστήκατε για μας, ξαφνικά. Πόνεσε η ψυχή σας. Κι ενώ μας τρομοκρατείτε με ψεύτικους κινδύνους, η Μακεδονία αποδυναμώνεται διαρκώς πολιτικά, οικονομικά, πληθυσμιακά, ιστορικά, ενώ οι Τούρκοι κάνουν ανενόχλητοι παιχνίδι στη Θράκη και στο Αιγαίο. Περισσότερο κακό έκαναν στη Μακεδονία τα 100 χρόνια αθηναϊκής κατοχής, παρά τα 500 χρόνια οθωμανικής κατοχής. Λυπάμαι που το λέω, αλλά έτσι είναι. Ο αδερφός μάς φέρθηκε χειρότερα από ό,τι ο εχθρός.

  5. Ευθυμης avatar
    Ευθυμης 11/04/2013 14:51:56

    Εαν θελουμε να επιζησουμε σαν εθνος πρεπει αμμεσα να εξαλειψουμε καθε ιχνος διχονοιας, να τελειωσουμε τους διεφθαρμενους πολιτικους, να τηρηθουν οι νομοι για ολους, να παρουμε επιτελους τις δικες μας αποφασεις και να βαλουμε μια ξεκαθαρη αμυντικη γραμμη σε οσους πολεμουν την Ελλαδα. Πρεπει να προστατευσουμε τη χωρα μας.

    Γεννηθηκα και μεγαλωσα στη Θεσσαλονικη, μεγαλωσα με καποια κομπλεξ (δικαια και αδικα) κατα της Αθηνας, δεν συμφωνω ουτε με τους ακροαριστερους ουτε με τους ακροδεξιους και δεν εμπιστευομαι τους πολιτικους γενικοτερα, δεν θελω να ερχονται ανεξελεγκτα λαθρομεταναστες στη χωρα μου αλλα ουτε και να τους φερομαστε ρατσιστικα, πρεπει να δωσουμε κινητρα στους "καλους" μεταναστες να μεινουν (ανθρωποι με γνωσεις, που κατεχουν καποια τεχνη και ειναι νομιμοι πολιτες ακολουθωντας τους νομους) , πιστευω σε μια κοινωνια οπου ολοι ειναι ισοι ανεξαιρετως φυλου χρωματος η θρησκειας και εχουν δικαιωματα καθως και υποχρεωσεις, καθως επισης το κρατος πρεπει να οργανωθει με τετοιο τροπο που κανενας μα κανενας να μην νιωθει παραγκωνισμενος η ξεχασμενος απο τη χωρα του εστω και στο πιο μικρο νησι εστω και στο πιο ψηλο βουνο.

    Εχουμε πολλα προβληματα και δεν ειναι ευκολο να ξεπεραστουν. Ομως εαν εμφανιστει η διχονοια μεταξυ μας θα εξαφανιστουμε για παντα σαν εθνος και εμεις και οι παραδοσεις μας και η ιστορια μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.