#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2012 12:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσο θα κόστιζε στη Γερμανία μια ελληνική χρεοκοπία

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aurora3363 avatar
    aurora3363 14/02/2012 12:45:05

    Ε..ΚΑΙ??ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΩ..

    • avanti avatar
      avanti @ aurora3363 14/02/2012 12:53:53

      Ε, αυτά δεν φτάνουν, πάνε τα έχουν επενδύσει .... τώρα θέλουν και την Ελληνική δημόσια περιουσία, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, (αεροδρόμιο /ΟΤΕ έχουν), ορυκτό πλούτο, τίποτα νησάκια... άμα είσαι μεθοδικός άνθρωπος όλα τα πετυχαίνεις!!!!

  2. k. avatar
    k. 14/02/2012 12:49:35

    άρα τι;;; μας έπαιρνε να τους εκβιάσουμε μήπως;

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ k. 14/02/2012 13:13:48

      Είναι σαν να απειλούμε να αυτοπυρποληθούμε προκαλώντας υλικές ζημιές.

  3. KA avatar
    KA 14/02/2012 13:10:52

    Δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει ο παραπάνω πίνακας. Κανείς δεν έχει εξηγήσει (ίσως επειδή δεν υπάρχει ακριβής υπολογισμός) τις συνέπειες της πυροδότησης των CDSs. Αν αληθεύει (από άρθρο βαρουφάκη το θυμάμαι) πως η εκκαθάριση της Lehman Brothers απαιτεί εργασία 700+ ανθρώπων για πολλά χρόνια, ίσως τα πράγματα να μην είναι τόσο απλά. Ίσως ο παραπάνω πίνακας να μην είναι ούτε καν τα `ψιλά' της υπόθεσης. Το θέμα είναι πως κανείς δεν ξέρει, δεν μπορεί να απαντήσει με σαφήνεια στο βασικό ερώτημα: ποιές θα είναι οι επιπτώσεις μίας ελληνικής χρεωκοπίας, διεθνώς.

  4. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 14/02/2012 13:26:37

    Αν υπολογιζόταν έτσι απλοικά και λογιστικά το "κόστος" δεν θα ετίθετο δίλημμα για τους ευγενείς και πολιτισμένους βόρειους "εταίρους". Δε θα συζητούσαν κάν.
    Η παγκοσμιοποιημένη οικονομία είναι ένα σύστημα με αλληλεπιδράσεις, όπου ένα γεγονός προξενεί διαταραχές στην ...ομαλή ροή κερδών στα καντράν όλου του κόσμου. Μη με ρωτήσετε γιατί και πώς, ανοησία είναι όλο αυτό που λέγεται παγκόσμια οικονομία, αλλά έτσι είναι. Μια τράπεζα κατέρευσε στην Αμερική, συμπαρέσυρε την ασφαλιστική της, και δείτε τι επίδραση είχε σ όλο τον κόσμο, και στην Ευρώπη ειδικότερα. Δείτε τι ελείμματα παρουσίασαν το 2008/2009 όλα τα κράτη της Ευρώπης, δείτε τί ύφεση, τι΄έκρηξη ανεργίας, τι αδιέξοδα.
    Εγώ λοιπόν σας λέω, ότι μια στάση πληρωμών των δανείων προς τους εξωτερικούς δανειστές, θα παρέσυρε τις Αμερικανικές εταιρίες που έχουν εκδόσει τα σφάλιστρα κινδύνου. ΑΜΕΣΑ. Τις "ασφαλιστικές εταιρίες" δηλαδή.

    Την άλλη μέρα, η Ευρώπη θα είχε να αντιμετωπίσει όχι το χρέος της Ελλάδας, αλλά το χρέος ΤΡΙΣ της Ιταλίας, και τα κολοσιαία χρέη όλων των κρατών με πρώτο της Ισπανίας. Η Ελλάδα καθόλου δε θα τους απασχολούσε πια.

    Το θέμα είναι άλλο. Οχι τι μπορούμε να κάνουμε για να γίνουμε οι κακοί και να προξενήσουμε την κατάρευση του παγκόσμιου οικονομικού οικοδομήματος ( που ούτως ή άλλως είναι σαθρό, εντελώς στρεβλό, αφού στηρίζεται στην ολοένα αυξανόμενη δημιουργία εικονικών κερδών από ένα ολοένα αυξανόμενο παγκόσμιο χρέος και εικονικά επανεπενδυόμενα κεφάλαια 800 τρίς που δεν υπάρχουν παρά μόνο λογιστικά, στα καντράν) αλλά, τι μπορούμε να κάνουμε εμείς ώς έθνος, για να προστατευθούμε.

  5. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 14/02/2012 13:34:23

    Η βασική ερώτηση είναι:

    ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ, ΤΑ CDS ΔΗΛΑΔΗ;

    Εκεί παίζεται το παιχνίδι. Αρκεί να σκεφτούμε οτι, αν το Πρωτογενές Προϊόν του πλανήτη ολόκληρου υπολογίζεται σε κάπου 70 τρις, το σύνολο του (κερδοσκοπικού...) χρήματος στον πλανήτη είναι πάνω από 800 τρις. Και το μεγαλύτερο μέρος του είναι CDS!

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Ανώνυμος 14/02/2012 14:14:46

      Κυρίως Αμερικανικοί χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί.

  6. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 14/02/2012 13:52:12

    Ο πίνακας αυτός, αν υποτεθεί ότι είναι πλήρης, δεν λέει τίποτε.

    Επειδή βρισκόμαστε σε ασταθή κατάσταση, ακόμη και μία μικρή σχετικά διαταραχή στο σύστημα μπορεί να οδηγήσει σε ολική κατάρρευση. Και η ελληνική χρεοκοπία θα είναι αρκετά σοβαρή διαταραχή.

    Για να γίνει μία σοβαρή εκτίμηση των επιπτώσεων, πρέπει να συμπεριληφθεί και το κόστος που θα έχει στην Γαλλία, την επίπτωση που θα έχει στην Ιταλία, να εκτιμηθεί πού θα πάνε, στην περίπτωση αυτή τα κόστη δανεισμού και οι αξιολογήσεις για Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιρλανδία, κλπ., τα κόστη των CDS. Ποιά θα είναι η αντίδραση των αγορών, των πολιτών, και άλλα. Αν όλα αυτά δημιουργήσουν αλυσωτή αντίδραση, τότε το κόστος για την Γερμανία θα είναι απροσδιόριστο....

  7. Αγανακτισμένος φραπες avatar
    Αγανακτισμένος φραπες 14/02/2012 14:55:08

    και πόσα θα κέρδιζαν από τα ασφάλιστρα?

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Αγανακτισμένος φραπες 14/02/2012 18:09:55

      Στα ποσά αυτά υπάρχει συμφωνία σίγουρα, αλλά τα 100 δις χωρίς τις "μίζες" είναι λογικό ποσό.....