#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/02/2013 11:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραιτήθηκε η κυβέρνηση στη Βουλγαρία



Παραιτήθηκε, μετά τις πανεθνικές διαδηλώσεις κατά της λιτότητας και της υψηλής τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος, η βουλγαρική κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός της χώρας, Μπόικο Μπορίσοφ. «Δε θα συμμετάσχω σε μια κυβέρνηση στη θητεία της οποίας οι πολίτες υφίστανται ξυλοδαρμό από την αστυνομία. Η εξουσία μας δόθηκε από τον λαό. Σήμερα, τού την επιστρέφουμε», τόνισε απευθυνόμενος στο Κοινοβούλιο ο Βούλγαρος πρωθυπουργός.

Οι Βούλγαροι βουλευτές επρόκειτο να ψηφίσουν επί της παραίτησης του υπουργού Οικονομικών και αντιπροέδρου της κυβέρνησης Συμεών Ντιάνκοφ, όταν ο Μπορίσοφ ανακοίνωσε, αίφνης, ότι η κυβέρνησή του πρόκειται να παραιτηθεί μαζικά γύρω στο μεσημέρι. «Δεν μπορώ να μείνω και να κοιτώ τη ματωμένη Γέφυρα του Αετού» υπογράμμισε, αναφερόμενος στην πολυσύχναστη διασταύρωση στο κέντρο της Σόφιας, όπου έγιναν χθες αιματηρές συγκρούσεις μεταξύ της αστυνομίας και διαδηλωτών. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι δεν προτίθεται να συμμετάσχει σε προσωρινή κυβέρνηση. Είπε, τέλος, πως η απειλή να εξελιχθούν σε αιματηρές διαδηλώσεις οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας των πολιτών ήταν αυτή που τον οδήγησε στην απόφαση της παραίτησης.

Δεκατέσσερα άτομα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο μετά τη χθεσινή διαδήλωση διαμαρτυρίας στη Σόφια. Η Βουλγαρία είναι η φτωχότερη χώρα της ΕΕ. Τον Ιούλιο επρόκειτο να διεξαχθούν εκλογές, οι οποίες προφανώς θα επισπευσθούν.

bbc

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dimx avatar
    dimx 20/02/2013 11:28:07

    και στα δικα μας το συντομοτερο !

  2. Στέργιος avatar
    Στέργιος 20/02/2013 11:38:26

    Στην Ελλάδα, το λίκνο της δημοκρατίας, τέτοιες ευαισθησίες μάς τέλειωσαν προ πολλού.

    • Αποδημος Εθνικηστης avatar
      Αποδημος Εθνικηστης @ Στέργιος 20/02/2013 14:44:20

      ...Μαλλον εννοεις το "φερετρο " της δημοκρατιας

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Στέργιος 21/02/2013 09:43:00

      Και αν αναλογιστείς και το... "νυχτερινό" παρελθόν του Βούλγαρου πρωθυπουργού (πριν γίνει πολιτικός), εύκολα τεκμαίρεται το συμπέρασμα ότι ο αξιακός κώδικας της "νύχτας" είναι πολύ ηθικότερος από εκείνον του ελλαδικού πολιτικού συστήματος και προσωπικού.

  3. dimx avatar
    dimx 20/02/2013 13:33:11

    Και προσοχη μην το μαθει ο Κουβελης , για τον Βενιζελο δεν ανησυχω.

  4. Stef avatar
    Stef 20/02/2013 14:23:26

    Εδώ στέλνουν την αστυνομία να δέρνει και το χαίρονται!!! Σύτομα η Ελλάδα θα είναι φτωχότερη απο τη Βουλγαρία και θα το χαίρονται περισσότερο. Από το τέλος του Τσαουσέσκου δεν πήραν μάθημα όμως...Ακούτε κ. της Ελληνικής Κλεπτοκρατίας;

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Stef 20/02/2013 15:52:01

      Κόψε κάτι.... Τα φορολογικά έσοδα της ελλάδας μόνο είναι ολόκληρο το ΑΕΠ της βουλγαρίας!

      Το κατακεφαλήν διπλάσιο, ο βασικός 4,5 φορές ο βουλγάρικος, το συνολικό αεπ της ελλαδας 5πλάσιο απο το βουλγαρικό....

      Για να γίνουμε σαν την βουλγαρία πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια ακόμα στα οποία να χτυπάμε -6%, όχι ένα και δύο....

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Γιώργος Αχαιός 20/02/2013 22:49:42

        Μόνο και μόνο που φτάσαμε στο σημείο να συγκρινόμαστε με μια πρώην κομμουνιστική χώρα δείχνει τα χάλια μας.

      • Φοιτητης avatar
        Φοιτητης @ Γιώργος Αχαιός 20/02/2013 23:11:40

        Ναι, και στην Ιρλανδια εχουν 1462 βασικο, αυτο σημαινει οτι ειναι παμπλουτοι; Οχι. Απλα πληθωρισμενοι ειναι (οπως και εμεις στις τιμες).

        Σε ερευνα πριν 1 χρονο ειχαν δειξει οτι η αγοραστικη δυναμη στην Ελλαδα ειναι μεσοσταθμικα 20% μεγαλυτερη της Βουλγαρικης. Ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα εχει ηδη πεσει και οσο περναει ο καιρος θα τεινει στο μηδεν.

        Η Βουλγαρια μπορει να εχει το 1/4 του κατωτατου μισθου στην Ελλαδα αλλα ειναι μια χωρα με τιμες το 1/3 αυτων της Ελλαδος. Επομενως, 2-3 χρονακια με το πρωτοφανη συνδυασμο "μειωσεις μισθων + αυξηση τιμων" (φαντασου, ακομη και η ιδια η ελληνικη οικονομια φαιρεται αντιμνημονιακα!) και γιναμε Βουλγαρια. Το οποιο δεν θεωρω ντροπη, αλλα οσο να ειναι, ειναι μια καταντια...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Φοιτητης 21/02/2013 09:35:06

          Στον πρωτοφανή συνδυασμό που αναφέρεις, ξέχασες να προσθέσεις και την άγρια φορομπηξία. Κατά τη γνώμη μου, σε πραγματικούς όρους διαθεσίμου εισοδήματος / αγοραστικής δυνάμεως, είμαστε ήδη σαφώς πιο κάτω από τη Βουλγαρία.

  5. ένδον avatar
    ένδον 20/02/2013 15:26:25

    Αυτά δεν γίνονται στας Αθήνας. Οι κυβερνήσεις πέφτουν από αποστασία και όχι συνεπεία λαϊκής κατακραυγής. Εδώ τα κόμματα πιάνονται με λαδωμένα τα χέρια από μίζες, κανείς δεν τιμωρείται, κανείς δεν εξορίζεται, και την άλλη μέρα με έναν απλό νόμο τα κουκουλώνουν όλα και βγάζουν τη Siemens καθαρή. Ή μετά τις εκλογές κάνουν γαργάρα τα προεκλογικώς λεχθέντα, πάνε στην κρεβατοκάμαρα με τον δήθεν αντίπαλο για νέο μήνα του μέλιτος και δεν τρέχει τίποτα. Δημοκρατία δεν σου αξίζει επειδή την εφηύραν οι πρόγονοί σου, αλλά επειδή την προστατεύεις με νύχια και δόντια κάθε μέρα από αυτούς που την επιβουλεύονται. Με ξεσκισμένο σύνταγμα, τρύπιους νόμους, αν-εύθυνους υπουργούς και δικαιοσύνη που δεν λειτουργεί, τι δημοκρατία ζητάμε; Ίσως τα παιδιά μας τη γευθούν, εμείς δεν προκάνουμε. Ραγιάδες (πότε του τούρκου, πότε του γερμανού, πότε του κοτζαμπάση) θα πεθάνουμε. Δυστυχώς!

  6. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/02/2013 15:32:12

    Για να τελειώνουμε με τα πάμπολλα ανόητα σχόλια που αφορούν την Ελλάδα: μόλις το περασμένο καλοκαίρι είχαμε εκλογές. Και καλώς ή κακώς ψηφίσαμε όσοι ψηφίσαμε και ότι ψηφίσαμε. Αν δεν περάσει 1 χρόνος τουλάχιστον από τότε δεν είναι καθόλου λογικό να βγαίνει ο κάθε "επαναστάτης"-λαϊκιστής να λέει ότι πρέπει να παραιτηθεί η κυβέρνηση. Τέλος! Είναι γελοίο και ανεύθυνο να λέμε κάθε 6 μήνες ότι θέλουμε εκλογές...

    • Φοιτητης avatar
      Φοιτητης @ Γεώργιος Τ. 20/02/2013 17:03:06

      Λαϊκισμος; Αυτα δεν τα ξερει η κυβερνηση... Αλλωστε, ο,τι κανει το ειχε πει και προεκλογικα...

      Αλλωστε, ποιος ειναι μεγαλυτερος λαϊκισμος; Η αποτυχημενη εσωτερικη... ανατιμηση που σκεφτονται να ξαναεφαρμοσουν για χιλιοστη φορα με την ελπιδα οτι τωρα θα πετυχει υποτιμηση, το οτι λενε οι θυσιες δεν πηγαν χαμενες και οτι θα μεινουμε στο ευρω ενω η ανατιμηση αλλα λεει;...

      Ειναι μεγαλο το θρασος των φιλοκυβερνητικων οταν κατηγορουν για λαϊκισμο... Ας παρατησουν αυτη την καραμελα... Μεγαλυτεροι λαϊκιστες απο αυτους δεν υπαρχουν...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Φοιτητης 20/02/2013 18:48:23

        Μα και ο Χίτλερ κάποτε, με λαϊκισμό, εθνικισμό και φιλολαϊκή οικονομική πολιτική πήρε την εξουσία και τον προσκυνούσαν ως σωτήρα τους οι Γερμανοί. Και μετά είδαν όλοι τι τέρας ήταν και ποιο ήταν το ύπουλο σχέδιο που εφάρμοσε όταν κέρδισε με δόλο την εμπιστοσύνη του λαού δανειζόμενος από αμερικανικές τράπεζες. Κάτι τέτοια φιλολαϊκά δεν τάζουν σήμερα οι της αντιπολίτευσης εκμεταλλευόμενοι τον πόνο και την αγωνία του λαού μας;

        • Φοιτητης avatar
          Φοιτητης @ Γεώργιος Τ. 20/02/2013 20:50:07

          Αντιθετα, το παραδειγμα που φερατε δειχνει παραλληλισμο Χιτλερ-κυβερνησης. Απλα αντι να δανειζεται απο αμερικανικες τραπεζες, δανειζεται απο ευρωπαϊκες. Αλλωστε, αν ο λαϊκιστης-φιλολαϊκος δεν πουλα μεταλλεια χρυσου για 2 δις με δωρο δαση με χαλκο με (δι)αφανεια και διαδικασιες παρομοιες χωρων της Υποσαχαριας Αφρικης, μηπως θα φανει οτι ενδιαφερεται περισσοτερο απο τους μη-λαϊκιστες τωρινους κυβερνωντες; Μηπως θα φανει και πιο δημοκρατικος; Μηπως θα φανει και περισσοτερο ρεαλιστης παρα λαϊκιστης αν πει οτι παρα τις μειωσεις μισθων μας παχυναμε κι αλλο στην εσωτερικη ανατιμηση τα 3 αυτα χρονια, αρα δεν υπαρχει τροπος παραμονης στο ευρω, σε αντιθεση με τις διαβεβαιωσεις των μη-λαϊκιστων που ομως παραμενουν φρουδες αφου η ιδια η οικονομικη πραγματικοτητα μας πεταει καθε μερα πιο εξω απο το ευρω ; Λεω εγω, με την πιστη μου παντα στον εαυτο μου και σε κανεναν σωτηρα, για να ξεκαθαριζομαστε...

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Γεώργιος Τ. 20/02/2013 17:43:51

      Στις εκλογες ο κοσμος ψηφιζει οχι επειδη του αρεσει το προσωπο καποιου ηγετη ή οι "παλαιες περγαμηνες" καποιας πολιτικης παραταξης, αλλα επειδη επιλεγει καποιο προγραμμα διακυβερνησης της χωρας. Οταν ο ηγετης και η παραταξη αποδειχτει στην πραξη οτι ελεγαν ψεμματα, τοτε ο κοσμος εχει καθε δικαιωμα να ζητησει την αντικατασταση τους, μεσω νεων εκλογων. Αυτο το παραμυθι οτι "καθε 6 μηνες θελουμε εκλογες" πρεπει να σταματησει. Ο κοσμος δεν ειναι "ερωτευμενος" με την εκλογικη διαδικασια, απλως εχει διαπιστωσει τα ψεμματα και το αδιεξοδο κι ο μονος τροπος -πλην "επαναστασης"- για να διεκδικησει αυτα που του υποσχεθηκαν -και που τα πιστεψε- ειναι οι εκλογες. Aυτο ειναι το νοημα της δημοκρατιας. Λετε οτι "καλως ή κακως" ψηφισαμε ο,τι ψηφισαμε. Ε, αποδεικνυεται οτι "κακως" εγινε αυτο κι εδω δεν μπορει να ισχυει το "μετα την απομακρυνση εκ του ταμειου ουδεν λαθος αναγνωριζεται" ! Οταν ακομα κι ο αβουλος προεδρος της δημοκρατιας λεει επισημως οτι υπαρχει κινδυνος κοινωνικης εξεγερσης, τοτε τι αλλο χρειαζεται να λεχθει ;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Μ.Γ 20/02/2013 18:56:06

        Μα αυτό είναι το θέμα. Αφού ο Σαμαράς δεν έχει υποσχεθεί λαγούς με πετραχήλια όπως ο Τσίπρας πριν τις εκλογές για ποιο θέμα τον κρίνουμε αρνητικά; Για την εξεταστική για το μνημόνιο μήπως; Μα αυτό με αυτοδυναμία θα γινόταν και το έλεγε. Για το μεταναστευτικό κάτι γίνεται, με τις λίστες προχωράει, με τη μεγάλη φοροδιαφυγή γίνονται δημεύσεις περιουσιών, το χαράτσι το καταργεί και βάζει μηδέν ή πολύ χαμηλό φόρο για όσους έχουν ένα σπίτι, με τους Τούρκους προχώρησε στο νομοσχέδιο για τους ιμάμηδες, για την ΑΟΖ προχωράει μεθοδικά με συμμαχίες, το σκοπιανό το έχει παγώσει, οι σκληροί του βορρά το έχουν βουλώσει και δεν κάνουν υποτιμητικές δηλώσεις για την Ελλάδα. Δηλαδή πόσα πρέπει να διορθώσει κάποιος σε λίγους μήνες από μια κατάντια 40 ετών για να του δώσουμε κάποιο χρόνο παραπάνω για να σιγουρευτούμε πόσο καλός ή κακός είναι;

    • papasmurf avatar
      papasmurf @ Γεώργιος Τ. 20/02/2013 19:08:58

      ¨Άμεση διαπραγμάτευση 10 σημείων

      * Αποκατάσταση των πολύ χαμηλών συντάξεων στα επίπεδα που ήταν το 2009. Ακόμα αποκατάσταση των πολυτεκνικών επιδομάτων, στα επίπεδα του 2009 και αποκατάσταση της εξισωτικής για τους κτηνοτρόφους.

      * Επέκταση του επιδόματος ανεργίας κατά ένα χρόνο ακόμα, στα δύο χρόνια

      * Έκτακτο επίδομα ανεργίας και για μη μισθωτούς, αυτοαπασχολούμενους ή καταστηματάρχες

      * Να ρυθμιστούν οι αλλεπάλληλες φορολογικές επιβαρύνσεις των επομένων μηνών.

      * Να μην πέσουν άλλο οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα.


      * Μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση των εσόδων, σταδιακή άνοδος του αφορολόγητου ορίου από τις 5.000 σήμερα στις 8.000 για την επόμενη χρονιά και στις 10.000 χιλιάδες για τη μεθεπόμενη.

      * Αντικατάσταση του περιβόητου χαρατσιού από νέο διευρυμένο ΕΤΑΚ, πιο δίκαιο, πιο αναπτυξιακό και υποφερτό για όλους.

      * Σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών

      * Η περικοπή 11,7 δισ. δημοσίων δαπανών για 2013-14 - να επεκταθεί για δύο ακόμα χρόνια, έως το 2016 τουλάχιστον.

      * Πέρα από τον κανόνα 1 προς 10, επαναφορά της πρότασης της ΝΔ για το πλεονάζον προσωπικό από οργανισμούς του Δημοσίου."
      Αντώνης Σαμαράς 31/5/2012

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Γεώργιος Τ. 20/02/2013 22:48:44

      Ναι, αλλά ο κόσμος ψήφισε Σαμαρά γιατί ο Σαμαράς τού έταξε αναδιαπραγμάτευση των όρων τού μνημονίου. Όσο την είδες εσύ την αναδιαπραγμάτευση, άλλο τόσο την είδα κι εγώ. Είναι σαν να έρχομαι στο εστιατόριό σου, να σου ζητάω μπριζόλα, να μου φέρνεις ροφό, και να έχεις την απαίτηση να μη διαμαρτυρηθώ, να πληρώσω τον ροφό, και να ξαναέρθω για φαγητό στο εστιατόριό σου. Δεν πάει έτσι.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ Γεώργιος Τ. 20/02/2013 23:06:31

      Δεν είναι καθόλου γελοίο, όταν οι προηγούμενες ήταν μούφα, με παντελώς ψεύτικα προεκλογικά προγράμματα, απλώς για αν κερδίσουν τις ψήφους των αφελών. Αν η υπογραφή μνημονίου με ΔΝΤ δεν χρειάζεται λαϊκή εξουσιοδότηση, αν η πρωθυπουργία Παπαδήμου δεν χρειάζεται λαϊκή εξουσιοδότηση, αν οι κινήσεις της παρούσας κυβέρνησης δεν χρειάζονται λαϊκή εξουσιοδότηση, αφού δεν ψηφίστηκε για να κάνει αυτά που κάνει (αλλά συνεχίζει αυτά που έκανε πριν η προηγούμενη), τότε ο πολίτης δεν θεωρείται συμμετέχων αλλά άβουλος όχλος. Και ας μην μιλούν για ανευθυνότητα, όσοι αποφασίζουν για το μέλλον της χώρας ερήμην του λαού της. Ακούω και διαβάζω μερικούς που χαίρονται για την υστέρηση φορολ. εσόδων και τον τρέχοντα μήνα, λες και το κράτος που οδηγείται σε πτώχευση είναι κράτος άλλων ή είναι εχθρός τους. Εκεί φθάσαμε, αντί στα δύσκολα να είμαστε μια ενωμένη γροθιά, να βλέπουμε το κράτος απέναντί μας. Αυτό είναι κατάντια. Αν ο λαός δεν πιστέψει και δεν συστρατευθεί στο πρόγραμμα, το πρόγραμμα δεν βγαίνει. Ούτε με δόσεις...

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Γεώργιος Τ. 21/02/2013 10:37:56

      Το γεγονός ότι ψηφίσαμε με βάση υποσχέσεις που δεν υλοποιήθηκαν ποτέ παίζει ρόλο ή έπρεπε να το είχαμε μαντέψει? Το γεγονός ότι εγω προσωπικά ψήφισα με βάση υπόσχεση ότι θα μπουν μερικοί απατεώνες φυλακή και οι απατεώνες αυτοί γίνανε κυβερνητικοί μας εταίροι βαραίνει εμένα?

  7. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 21/02/2013 07:32:07

    Οι κυβερνήσεις που εφαρμόζουν νεοφιλελευθερες πολιτικές και ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων αγαθών(ρεύμα) σαρώνονται παντού στην Ευρώπη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.