Πέντε θεωρίες για το τι συνέβη στην πτήση της AirAsia
29/12/2014 09:31
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πέντε θεωρίες για το τι συνέβη στην πτήση της AirAsia

Άλλη μια πτήση ασιατικών αερογραμμών «εξαφανίστηκε». Τι μπορεί να συνέβη; Ιδού οι θεωρίες των εμπειρογνωμόνων της αεροπορίας:

Μηχανική Βλάβη:

Το Α320 έχει ένα εξαιρετικό ρεκόρ ασφάλειας, με μόνο 26 συντριβές από τότε που τέθηκε σε λειτουργία πρώτη φορά το 1988. Σύμφωνα με τον πιλότο και εμπειρογνώμονα της αεροπορίας Gideon Ewers, όλα τα προβλήματα που έχουν προκληθεί οφείλονται σε άλλα ζητήματα και όχι σε προβλήματα με το αεροπλάνο. Το πιο γνωστό ήταν μια επίθεση από πουλιά στο αεροπλάνο της US Airlines που αναγκάστηκε να προσθαλασσωθεί στον ποταμό Χάντσον, το 2009.

Χτυπήθηκε από θύελλες:

Ο πιλότος είχε ζητήσει να αυξηθεί το ύψος πτήσης πριν το αεροπλάνο εξαφανιστεί από τα ραντάρ, για να αποφευχθούν οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα της αεροπορίας Mike Vivian, οι καταιγίδες μπορεί να φτάσουν στα χιλιάδες πόδια ύψους και οι βροντές και οι αστραπές μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες σε αεροσκάφη. Ωστόσο, αυτές οι καιρικές συνθήκες δεν είναι σπάνιες στην περιοχή και οι πιλότοι είναι ειδικοί στο να πετούν υπό τέτοιες καταστάσεις. Ο Vivian είπε ότι ήταν απίθανο ένα ξαφνικό καιρικό φαινόμενο να οδήγησε το αεροπλάνο στην «εξαφάνιση».

Σταμάτησε να λειτουργεί λόγω πάγου:

Το αεροπλάνο μπορεί να πετούσε σε συνθήκες πάγου που μπορεί να προκάλεσαν την διακοπή της λειτουργίας του και να το έκαναν να «πέσει από τον ουρανό», σύμφωνα με το πιλότο Ray Karam Singh, ο οποίος γνωρίζει καλά την διαδρομή πάνω από τη Θάλασσα της Ιάβας. Είπε ότι ο πιλότος του QZ8501 πιθανόν να προσπαθούσε να βγει από τις παγωμένες συνθήκες πετώντας ψηλότερα, αλλά θα μπορούσε να έχει αντιμετωπίσει και άλλα προβλήματα με τον πάγο. Ο Singh δήλωσε ότι ο πάγος ήταν η πιο πιθανή αιτία συντριβής, και όχι οι καταιγίδες.

Εσκεμμένη πράξη:

Οι πιλότοι του αεροπλάνου της AirAsia διατήρησαν την επικοινωνία με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας μέχρι την τελευταία στιγμή, σύμφωνα με τον David Learmount, υπεύθυνο της ιστοσελίδας Flight Global. Το μάντρα των πιλότων είναι να πετάνε, να πλοηγούνται και μετά να επικοινωνούν. Ως εκ τούτου, κάτι τους απέσπασε την προσοχή και σήμαινε ότι δεν ήταν σε θέση να μιλήσουν στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας. Ο Learmount είπε: «Κάτι απέσπασε την προσοχή τους, ώστε δεν ήταν πλέον σε θέση να συνεχίσουν να μιλάνε. Δεν ξέρουμε τι συνέβη προς το παρόν και δεν φαίνεται να είναι μια συνειδητή πράξη». Είναι σύνηθες σε τρομοκρατικούς στόχους η υπεύθυνη ομάδα να ανυπομονεί να διεκδικήσει μια «νίκη».

Σφάλμα του πιλότου:

Ο πιλότος από την Ινδονησία είχε 20.000 ώρες πτητικής εμπειρίας, σύμφωνα με το αφεντικό της αεροπορικής εταιρείας, Tony Fernandes. Επτά χιλιάδες από αυτές τις ώρες ήταν με την AirAsia. Είχε συνηθίσει να κάνει αυτή τη σύντομη διαδρομή και είχε σημαντική εμπειρία, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες της αεροπορίας.

http://news.sky.com/

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.