Ο Πούτιν αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Κριμαίας
17/03/2014 18:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Πούτιν αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Κριμαίας

Ο πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας υπέγραψε διάταγμα με το οποίο αναγνωρίζει την περιοχή της Κριμαίας ως «κυρίαρχο και ανεξάρτητο κράτος»

Ο πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλαντίμιρ Πούτιν υπέγραψε σήμερα ένα διάταγμα με το οποίο αναγνωρίζει την περιοχή της Κριμαίας ως ανεξάρτητο κράτος, μετά τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο στην Αυτόνομη Δημοκρατία.

Η περιοχή της Ουκρανίας ανακήρυξε την ανεξαρτησία της κι υπέβαλε αίτηση για την εισδοχή της στη Ρωσία.

Το διάταγμα, το οποίο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της κυβέρνησης, φαίνεται πως αποτελεί το πρώτο βήμα στη διαδικασία ένταξης της Κριμαίας στη Ρωσική Ομοσπονδία.

Το διάταγμα, που τέθηκε σε ισχύ άμεσα, αναφέρει ότι η Μόσχα αναγνωρίζει τη χερσόνησο ως ανεξάρτητο κράτος βάσει της «βούλησης του λαού της Κριμαίας».

Το κοινοβούλιο της Κριμαίας πρότεινε και επίσημα η Ρωσία να «κάνει δεκτή την Δημοκρατία της Κριμαίας ως νέο μέλος (της Ρωσικής Ομοσπονδίας) με το καθεστώς της δημοκρατίας».

Ο Πούτιν αναμένεται να αναφερθεί στο θέμα αύριο, κατά τη διάρκεια ειδικής κοινής συνεδρίασης των δύο σωμάτων του ρωσικού κοινοβουλίου.

Προηγήθηκε επίσημο αίτημα του Κοινοβουλίου της Κριμαίας για την ένωση με τη Ρωσία μετά το συντριπτικό αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος (ποσοστό 96,77%) που στήθηκε με διαδικασίες-εξπρές μετά τη ντε φάκτο κατάληψη της χερσονήσου από τις ρωσικές δυνάμεις στα μέσα Φεβρουαρίου.

Παρά τις κυρώσεις...

Προηγουμένως, οι υπουργοί Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν στο έκτακτο συμβούλιό τους, σήμερα στις Βρυξέλλες, στην επιβολή κυρώσεων σε βάρος προσωπικοτήτων στη Ρωσία, σύμφωνα με συγκλίνουσες πηγές.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εξωτερικών της Λιθουανίας, οι κυρώσεις αυτές αφορούν 21 πρόσωπα και περιλαμβάνουν ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και πάγωμα πόρων.

Εν τω μεταξύ, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ουκρανία θα υπογράψουν το πολιτικό σκέλος της συμφωνίας σύνδεσής τους στις 21 Μαρτίου, στο περιθώριο της Συνόδου των ηγετών της ΕΕ στις Βρυξέλλες, προκειμένου να υπογραμμιστεί η ευρωπαϊκή στήριξη στις νέες αρχές του Κιέβου, ανακοίνωσε σήμερα μια διπλωματική πηγή.

Εξετάζονται τρόποι μείωσης ενεργειακής εξάρτησης της Ε.Ε. από τη Ρωσία

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ξεκινήσει να συζητά σχετικά με την ανάγκη να μειώσει την εξάρτησή της από τη ρωσική ενέργεια, δήλωσε σήμερα ο βρετανός υπουργός Εξωτερικών Ουίλιαμ Χέιγκ.

«Αρχίσαμε σήμερα να συζητάμε για την ανάγκη να μειωθεί μακροπρόθεσμα η εξάρτηση της Ευρώπης από τη ρωσική ενέργεια τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Χέιγκ μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο Sky News έπειτα από το έκτακτο συμβούλιο των υπουργών Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες.

Ο βρετανός υπουργός σημείωσε ότι θα μπορούσε να διευρυνθεί ο κατάλογος με τους 21 Ρώσους εναντίον των οποίων η ΕΕ επέβαλε κυρώσεις.

Ο Χέιγκ επεσήμανε εξάλλου ότι το εύρος των μελλοντικών κυρώσεων θα εξαρτηθεί από το πώς θα αντιδράσει η Μόσχα στο αίτημα της Κριμαίας να ενταχθεί στη Ρωσική Ομοσπονδία μετά το χθεσινό δημοψήφισμα.

Διάγγελμα Πούτιν την Τρίτη

Αύριο στις 13:00 ώρα Ελλάδας (15:00 τοπική) ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν αναμένεται να απευθύνει διάγγελμα προς την Ομοσπονδιακή Συνέλευση της χώρας, που αποτελείται από τα δύο Σώματα της ρωσικής Βουλής, καλώντας τους βουλευτές να επιταχύνουν τις διαδικασίες προσχώρησης στη Ρωσική Ομοσπονδία του νέου 84ου μέλους της.


Οι βουλευτές των δύο Σωμάτων θα προσέλθουν στην αίθουσα του Αγίου Γεωργίου στο Κρεμλίνο για να ακούσουν το διάγγελμα, «που είναι ήδη έτοιμο», σύμφωνα με πηγές της προεδρικής διοίκησης.


Παρόντες στην όλη διαδικασία θα είναι οι επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Κριμαίας, ο πρόεδρος της τοπικής Βουλής Βλαντίμιρ Κονσταντίνοφ και ο πρωθυπουργός της Σεργκέι Αξιόνοφ, οι οποίοι ήδη μεταβαίνουν στη Μόσχα, εξουσιοδοτημένοι από το κοινοβούλιο της χερσονήσου να υπογράψουν τη διακρατική συμφωνία με τη Ρωσία για την ένταξη σ' αυτήν της Κριμαίας και της «ειδικού καθεστώτος» πόλης της Σεβαστούπολης.


Κατά τη σημερινή του συνεδρίαση το κοινοβούλιο -ή Ανώτατο Σοβιέτ, όπως αυτοαποκαλείται- της Κριμαίας μετονομάστηκε σε Κρατικό Συμβούλιο της Δημοκρατίας με 85 ψήφους παρόντων βουλευτών του και θα αποτελεί το νομοθετικό - αντιπροσωπευτικό όργανο της Δημοκρατίας της Κριμαίας, όπως είναι το όνομα του νέου κράτους, την ανεξαρτησία του οποίου δεν αναγνωρίζει η ΕΕ, οι ΗΠΑ και πολλά ακόμη κράτη μέλη του ΟΗΕ.

Η Αυτόνομη Δημοκρατία της Κριμαίας επίσης μετονομάστηκε σε Δημοκρατία της Κριμαίας και το Κοινοβούλιό της θα είναι το ανώτατο όργανο εξουσίας έως το Σεπτέμβριο του 2015. Σύμφωνα με τις ίδιες αποφάσεις, υιοθετείται η ώρα Μόσχας και το ρωσικό ρούβλι ως νόμισμα της χερσονήσου, παράλληλα με το οποίο θα κυκλοφορεί έως την 1η Ιανουαρίου του 2016 και η ουκρανική γρίβνα.

NATO: Η Ρωσία να μην προχωρήσει στην προσάρτηση της Κριμαίας

Οι πρεσβευτές των κρατών μελών του NATO αρνούνται να αναγνωρίσουν το αποτέλεσμα του «παράνομου» δημοψηφίσματος το οποίο διεξήχθη στην Κριμαία χθες και καλούν τη Ρωσία «να μην προχωρήσει σε οποιοδήποτε βήμα για να προσαρτήσει την Κριμαία», όπως ανέφερε μια ανακοίνωση του Βορειοατλαντικού Συμφώνου που δόθηκε σήμερα στην δημοσιότητα.

«Καλούμε τη Ρωσική Ομοσπονδία να αποκλιμακώσει την κατάσταση, (προχωρώντας σε μέτρα) περιλαμβανομένης της διακοπής όλων των στρατιωτικών της ενεργειών εναντίον της Ουκρανίας», ανέφερε η ανακοίνωση αυτή. «Το λεγόμενο δημοψήφισμα υπονομεύει τις προσπάθειες να εξευρεθεί μια πολιτική λύση στην κρίση στην Ουκρανία».

Κυρώσεις και από ΗΠΑ

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα επέβαλε κυρώσεις σε 11 Ρώσους και Ουκρανούς νυν και πρώην αξιωματούχους, οι οποίοι κρίνονται υπεύθυνοι για την ρωσική στρατιωτική δραστηριότητα στην ουκρανική χερσόνησο της Κριμαίας.

Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται δύο κορυφαίοι σύμβουλοι του Ρώσου προέδρου Βλάντιμιρ Πούτιν.

Η εντολή του Αμερικανού προέδρου αφορά το πάγωμα οποιουδήποτε λογαριασμού των παραπάνω ατόμων στις ΗΠΑ, καθώς και ταξιδιωτική απαγόρευση εισόδου στη χώρα.

Στους 11 συμπεριλαμβάνεται μεταξύ άλλων ο πρώην πρόεδρος της Ουκρανίας Βίκτορ Γιανουκόβιτς και οι στενοί συνεργάτες του Βλάντιμιρ Πούτιν Βλάντισλοβ Σούρκοφ και Σεργκέι Γκλάζιεφ.

Ο Αμερικανός πρόεδρος τόνισε μάλιστα ότι η χώρα του είναι έτοιμη και για επιβολή βαρύτερων κυρώσεων, ανάλογα με τις εξελίξεις στην Κριμαία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ραβινος avatar
    Ραβινος 17/03/2014 19:23:15

    Tωρα μαλιστα ! Κυρωσεις σε στελεχη της κυβερνησης Πουτιν & Κριμαιας !Τους εκαναν τα μουτρα κρεας τα γατακια.Ουτε κοκκος σκονης στα ρουθουνι της αρκουδας που προσαρτησε μια χωρα οσο το Βελγιο χωρις να ανοιξει μυτη μονο με την κινητοποιηση 20.000 στρατιωτων της .Αυτο πρεπει να διδασκεται στις στρατιωτικες ακαδημιες ως μελετη περιπτωσεως !Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω λαιδη Ανστον και Χειγκ εγγλεζακια διπλωματικοι νανοι.Τα μονα οπλα της δυσης απεναντι στην Ρωσια ειναι οικονομικα και μονο .Σε μια χωρα με δημοσιο χρεος οπως της Ρωσιας στο 16 % του ΑΕΠ εσταξε η ουρα του γαιδαρου.Μονο και μονο με την πληρωμη των χρεων της Ουκρανιας στην Ρωσια κοντα στα 50 δισ € που θα τα αναλαβει η ΕΕ τωρα η Ρωσια θαχει να ταιζει τη Κριμαια για 20 χρονια .Θα μου πειτε μα δεν θα τα πληρωσει η Ουκρανια μιας και διεκοψε τις σχεσεις της με την Ρωσια .Τοτε θα εχει να περιμενει το κρυο του χειμωνα του 2014 με την διακοπη χορηγησης το αεριου θερμανσης καθως και την αυξηση κατα 100 % των τιμων του καθως και την ομοσπονδοποιηση ολης της ανατολικης Ουκρανιας .Οι ηλιθιοι της Μαινταν του Κιεβου και οι δυτικοι συμμαχοι τους τωρα βλεπουν τι εκαναν με τις βλακειες τους περι συνδεσης με την ΕΕ και την απαγορευση της Ρωσικης γλωσσας στην επικρατεια τους.Καλα να παθουν !

    • ΑΛΕΚΟΣ- avatar
      ΑΛΕΚΟΣ- @ Ραβινος 17/03/2014 20:13:31

      .Αγαπητέ Ραβίνε σου βγάζω το καπέλλο με σεβασμό για την απόλυτα διεισδυτική και αντικειμενική σου ανάλυση που φαίνεται σε όλα τα σχόλιά σου για το ζήτημα της Ουκρανίας. Το 1974 θυμάμαι είχε τεθεί με πολύ δραματικό τρόπο το θέμα της απεξάρτησης της Δυτικής Ευρώπης απ' το πετρέλαιο. Τώρα που την πατήσανε σαν βλάκες (που είναι) στην Ουκρανία, ήτοι 40 χρόνια μετά, ξανα σκέφτονται τάχα για πρώτη φορά το θέμα αυτό. Σε 2-3 βδομάδες που η Ουκρανία θα έχει εγκαταλειφθεί στη φτώχεια της απο τους Δυτικούς "παρ' ολίγον εταίρους" της, θα το έχουν ξεχάσει για άλλα 40 χρόνια και εκτός απο τον Σρέντερ θα στείλουν μάλλον και τον Σόιμπλε για buissines as usual με τους Ρώσσους Καπιταλιστές...

  2. Άλυτη εξίσωση avatar
    Άλυτη εξίσωση 17/03/2014 20:31:34

    Βλαντιμίρ γερά, πάρτους τα μυαλά!! (και τα λεφτά φυσικά) :-)

  3. Άλυτη εξίσωση avatar
    Άλυτη εξίσωση 17/03/2014 20:35:38

    Καλησπέρα. Έκανα επανεκκίνηση στο ρούτερ μου που κόλλησε και άλλαξα IP αναγκαστικά. Μήπως είναι εύκολο να εγκρίνετε τη νέα ΙP μου; Ευχαριστώ

  4. Naruto avatar
    Naruto 17/03/2014 23:28:21

    Ο Πούτιν τους πλήρωσε τους δυτικούς με το ίδιο νόμισμα όπως λέμε Κόσοβο για αυτό τους τους ετσουξε ιδίως τους Αμερικάνους .Εδω όμως εμείς πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ μια που έχουμε σοβαρά συμφέροντα με την Ρωσία να μη πληρώσουμε εμείς τα μέτρα αντί για τους Ρώσους .Οπως λέει η παροιμία όταν στο βάλτο μαλώνουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια .

  5. Κωνσταντίνος Σπ avatar
    Κωνσταντίνος Σπ 17/03/2014 23:46:28

    όταν επί Μπους ξεκινούσε το παιχνίδι των αναγνωρίσεων με το Κοσσυφοπέδιο, οι δυτικοί ηγέτες δεν προνόησαν ότι θα συναντήσουν μπροστά τους καταστάσεις που δεν θα τους αρέσουν καθόλου. Τώρα ο Πούτιν με την ίδια μεθοδολογία και φρασεολογία ανταποδίδει τα ίσα....

  6. Vee avatar
    Vee 18/03/2014 00:50:22

    "Ο Πούτιν αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Κριμαίας". Είναι αυτό τώρα είδηση; Είναι σαν να μας λέτε ότι ο Ετσεβίτ αναγνώρισε το Τουρκοκυπριακό ψευδοκράτος...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Vee 18/03/2014 16:55:29

      Τζούζει ε;

      • Vee avatar
        Vee @ Lichnee 18/03/2014 20:12:06

        Να δεις πόσο θα τσούξει όταν γίνει το ίδιο με τη Θράκη...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Vee 18/03/2014 20:23:25

          Δεν άλλαξε τίποτα, σε επίπεδο προηγουμένου (precedent, στη γλώσσα σου), που δεν είχε ήδη αλλάξει με το έκτρωμα του Κοσσυφοπεδίου. Τα παραπονά σου, στους «προστάτες» του UCK και μόνον.

        • Άλυτη εξίσωση avatar
          Άλυτη εξίσωση @ Vee 18/03/2014 20:37:20

          Πάλι τα ίδια εσύ άνθρωπέ μου; Η Θράκη δεν έχει καμία σχέση με τη συγκεκριμένη περίπτωση. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ. Η Μουσουλμανική μειονότητα που υπάρχει εκεί, αν θέλει περισσότερους μιναρέδες, είναι ελεύθερη να περάσει απέναντι που έχει άφθονους. Μπορεί να μην την ....στείλαμε όταν έπρεπε, αλλά δεν πρόκειται και να την εμποδίσουμε αν δηλώσει με σαφήνεια την πρόθεση.

          • Vee avatar
            Vee @ Άλυτη εξίσωση 18/03/2014 21:26:46

            Κύριοι, δεν καταλαβαίνετε κάτι. Η Ιστορία λίγο ρόλο παίζει (δυστυχώς), όταν τα συμφέροντα υπερισχύουν. Και στην Κύπρο, που πάντα ήταν και πάντα θα είναι Ελληνική και οι Τουρκοκύπριοι ήταν μια μειονότητα, δεν τους εμπόδισε να επέμβουν.

          • ΑΛΕΚΟΣ avatar
            ΑΛΕΚΟΣ @ Vee 18/03/2014 22:10:02

            Καημένε vee μην ματαιοπονείς...Δεν κατάλαβες οτι εμείς οι Ελληνες νοιώθουμε πλέον απέναντι στους Δυτικούς (μέχρι να μετανοήσουν εμπράκτως και όχι μόνο ηθικά) τα ίδια όπως οι Ρώσοι (και οι Ελληνες) της Κριμαίας? Και οτι έχουμε Πραγματικές αιτίες για να νοιώθουμε έτσι? Απέμεινες μόνος να υποστηρίζεις την εισβολή των Αμερικανογερμανών στην Ουκρανία, λες και έχουν ανάγκη αυτοί να υποστηρίξεις τα ηθικά τους δίκαια...

          • Vee avatar
            Vee @ ΑΛΕΚΟΣ 18/03/2014 22:28:41

            Αλέκο, ίσως έχεις δίκιο ότι ματαιοπονώ. Εκτός από τους Ρώσους και τους Αμερικανογερμανούς όμως, μήπως ξεχνάμε και κάποιους άλλους; Που είναι και άμεσα ενδιαφερόμενοι; Ουκρανούς τους λένε.

          • ΑΛΕΚΟΣ avatar
            ΑΛΕΚΟΣ @ Vee 19/03/2014 08:44:01

            Γιατί ενδιαφέρθηκαν για μας οι Ουκρανοί, έστω και μιά μέρα?

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Vee 19/03/2014 01:19:18

          Μια χαρά ζούμε εδώ στη Θράκη.Τίποτα ίδιο δεν πρόκειται να γίνει.Μόνο στο μυαλό κάποιων υπάρχει πρόβλημα.Ειδικά όταν οι αγαπημένοι τους Αμερικανογερμανοί τρώνε μια crushing defeat για να σας το πω και στην αγαπημένη σας γλώσσα.

          • Vee avatar
            Vee @ Lichnee 19/03/2014 02:08:31

            Μακάρι να είναι αλήθεια. Σας εύχομαι πάντα ηθικό ακμαιότατο. Παρ'όλα αυτά, τον Ερντογάν και τον Νταβούτογλου τους ρώτησες;

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ Vee 19/03/2014 02:32:35

            Όχι.Και αυτό το επιχείρημα είναι έωλο. Μιλάμε για την μουσουλμανική μειονότητα. Ας πάρουμε λοιπόν κάποια στοιχεία. 1ον.Πρόκειται για θρησκευτική μειονότητα.Οι άνθρωποι αυτοί είναι Έλληνες μουσουλμάνοι βάση της συνθήκης της Λωζάνης. 2ον.Είναι μειονότητα και αριθμητικά.Στην περιοχή της Ξάνθης σε σύνολο περίπου 100000 κατοίκων το ποσοστό ανέρχεται σε 35%.Στην Κομοτηνή,σε 120000 κατοίκους,περίπου 40%.Στο νομό Έβρου,βάση της προαναφερθείσας συνθήκης,είναι αμελητέο το ποσοστό. 3ον.Δεν πρόκειται (επί το πλείστον) για τουρκόφωνους.
            Το βασικό ποσοστό των μουσουλμάνων της Θράκης είναι πομάκοι (Αγριάνες) οι οποίοι ως γνωστόν έχουν δική τους γλώσσα η οποία είναι πιο κοντά στη βουλγαρική παρά στην ελληνική ή την τουρκική. Και 4ον,οι άνθρωποι αυτοί,αισθάνονται ως επί το πλείστον Έλληνες.Πολύ περισσότερο από πολλούς ελληναράδες που έχω προσωπικά γνωρίσει σε άλλα μέρη της Ελλάδας. Όσο για το ηθικό,είναι πάντα ακμαιότατο.Σύνορα φυλάμε κ.Vee,κοιμηθείτε ήσυχοι στην Αττική. :) Συγγνώμη για το σεντόνι.

          • Vee avatar
            Vee @ Lichnee 19/03/2014 14:53:47

            Συμφωνώ σε όλα όσα λες. Αυτά όμως δε μας εξασφαλίζουν από την επιθετικότητα των Τούρκων. Παρεμπιπτόντως, δε ζώ στην Αττική. Και αν και είμαι 40+, ως έφεδρος του Μηχανικού ευχαρίστως θα ερχόμουν αν γινόταν κάτι από τους "απέναντι".

          • Stamatina  Chasomeri avatar
            Stamatina Chasomeri @ Lichnee 16/04/2014 01:23:40

            Συμφωνώ απολύτως μαζί σας, μουσουλμανική θρησκευτική μειονότης σημαίνει Έλληνες πολίτες.

          • Ιπτάμενο Χαλί avatar
            Ιπτάμενο Χαλί @ Vee 19/03/2014 12:20:58

            Και γιατί να τους ρωτήσει; Δεν είναι όλοι Γιουσουφάκια σαν εσένα....

  7. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 18/03/2014 02:16:50

    Το κακο για την ανθρωποτητα ειναι οτι οι Αμερικανοι κανουν εξωτερικη πολιτικη χωρις να εχουν διδαχτει απο τη Ιστορια. Λιγο τα χρηματα , λιγο η μορφωση που δεν εχουν τους οδηγουν σε λαθη. Καταρχην ποτε δεν καταλαβαν τι σημαινει Ρωσος τοσο απο χαρακτηρα οσο και απο μορφωση. Δεν καταλαβαν οτι και ο Μ. Ναπολεων και ο Χιτλερ εφαγαν τα μουτρα τους απο τους Ρωσους. Δεν καταλαβαν πως με τοσα λεφτα , με ΝΑΣΑ με υπερυπολογιστες εβλεπαν την σκια των Ρωσων τοσο στην αεροναυπηγικη οσο και στην διαστημικη επιστημη. Οι Ρωσοι απο την αλλη επρεπε και για θεματα γοητρου αλλα και για θεματα ασφαλειας να ενεργησουν τοσο στην Γεωργια, στην Συρια αλλα και στην Ουκρανια με τον τροπο που ενηργησαν. Φυσικα το Κοσοβο και η Β. Αφρικη ηταν εκτος σχεδιασμου και εκτος ενδιαφεροντος των Ρωσων. Βεβαια ολα αυτα δημιουργουν φαινομενα ντομινο οπως Μακεδονικο, Θρακη, Βενετια, νησακια στην Ιαπωνια, Κουρδικο , ενδεχομενα Σκωτια κλπ. Σημερα δεν υπαρχει Ραμπο αλλα η τιμη του πετρελαιου και η αποφυγη χρεοκοπιας των εταιριων παραγωγης πολεμικου υλικου. Ενας νεος ψυχρος πολεμος θα δημιουργησει και θα αναστησει εταιριες. Θα δημιουργησει και θα αναστησει εθνικα κινηματα εχθρες και νεους εξοπλισμους. Μια Ευρωπη που ειναι ακομα σε καθεστως κατοχης (Γερμανια) , μια Αγγλια που η πολιτικη του διχασμου (Ινδια, Κυπρος, Ιρλανδια, Αφρικη) ειναι κυριαρχη διαχρονικα δεν μπορουν να κανουν πραγματικη πολιτικη και να πεισουν την κοινη γνωμη οτι εχουν δικαιο. Μια διεφθαρμενη Ουκρανια που ως επι το πλειστον ειναι τεχνικη χωρα δεν ειναι ευκολο να διατηρηθει για παντα. Αλλα και μια εγωιστικη Ρωσια με νοοτροπια νεοπλουτου δεν εχει πεισει οτι εχει το δικαιο με το μερος της. Η πλακα ειναι οτι ολες οι χωρες , εκτος ισως της Γερμανιας αντιμετωπιζουν εσωτερικα προβληματα. Αγγλια με απιστευτη εγκληματικοτητα, πανακριβη και χρεοκοπημενη. Αμερικη με χρεοκοπημενες πολιτειες, με εγληματικοτητα με οικονομια που πιεζεται απο την Ασια , την Ευρωπη και την Ρωσια. Μια Ρωσια που προσπαθει να επανελθει αλλα εσωτερικα ο κοσμος υποφερει και αντιμετωπιζει προβλημματα με τις αλλες εθνοτητες και θρησκειες. Τα πραγματα ειναι δυσκολα. Μακαρι η Ελλαδα να καταφερει να μεινει εξω απο αυτο το παιχνιδι.

  8. Ρηνα avatar
    Ρηνα 18/03/2014 09:42:55

    "Μακαρι η Ελλαδα να καταφερει να μεινει εξω απο αυτο το παιχνιδι" Θα μεινει, οχι γιατι το λεω εγω αλλα γιατι εχει πια διαφανει περιτρανα γιατι πτωχευσαμε. Οταν εισαι πλουσιος και ισχυρος ειναι βεβαιο οτι θα συμμετεχεις σε ολα τα "παιχνιδια". Ο εγωϊσμος σου θα σου το επιβαλλει. Η οικονομικη και στρατιωτικη ισχυς παει πακετο με τις επεμβασεις και τις αναμιξεις στη διεθνη σκακιερα. Ακομα και οταν θιγεσαι εχεις την υπεροψια οτι θα αντεπιτεθεις να βρεις το δικιο σου. Μια χωρα δε οπως εμεις σε εξαιρετικο γεωπολιτικο σημειο με κακους γειτονες απο την αρχαια εποχη, εχει πληρωσει αυτες τις θεσεις με πολυ αιμα. Συνηθως ανεμειχθει σε αμυντικους πολεμους αλλα και στους ελαχιστους "επιθετικους" το αποτελεσμα ηταν να το πληρωσει ακριβα και σε ανθρωπινο δυναμικο και σε ολικη καταστροφη. Σε ενα εθνος οπως το δικο μας που σβηνει απο την υπογεννητικοτητα και την ηθικη παρακμη, θα ηταν ανεπιτρεπτο να εμπλακει και σε πολεμικες περιπετειες. Ποιος αλλωστε σημερα θα ηταν διατεθειμενος να προσφερει το παιδι του στη πατριδα και με αμφισβητουμενους μαλιστα και συσκιασμενους λογους διεθνους πολιτικης; Λοιπον θα χαθουμε; Θα μας καταπιουν κινησεις Ευρωπαικης σκακιερας, υπερατλαντικοι υπολογισμοι και επιθετικο Ισλαμ; Εκτιμω πως οχι. Η φτωχεια μας θα μας κανει ταπεινους οταν το τοπιο γυρω μας θα φλεγεται, γιατι προς τα εκει οδευουμε. Στα γυρω μερη μας θα ξεσπασει πολεμος, ειναι ηλιου φαεινοτερον. Κι αν το μυαλο μας αδυνατει να το εμπεδωσει, εχουμε προειδοποιηθει πολυ καλα απο Αγιους που μας εχουν πει οτι η Ελλαδα σε ολες αυτες τις συρραξεις θα μεινει ουδετερη. Γιατι αραγε; οταν θα απειλειται, οταν θα προκαλειται, οταν θα παραβιαζονται τα εναερια και θαλασσια συνορα της; Γιατι θα την εμποδιζει η φτωχεια της.....γιατι δεν θα εχει καυσιμα ουτε για πλοια ουτε για αεροπλανα και αυτο θα τη γλυτωσει τελικα απο το αιμα, αυτο και η μετανοια των Ελληνων που θα προκληθει απο τον μεγαλο φοβο. Θα εχει στρατο μονο στα συνορα-οπως λεει η προφητεια- γιατι οποιος παρει μερος σ αυτον τον πολεμο, θα καταστραφει. Αυτα ολα το καιρο των παχεων αγελαδων δεν μας ελεγαν τιποτα. Τωρα που τα κομματακια του παζλ αρχιζουν και ταιριαζουν ενα ενα, οσοι ενδιαφερονται βρισκουν τις εκπληκτικες ομοιοτητες με τα χρονια που ζουμε. Αλλα και παλι μονο ο Θεος μπορει να αποφασισει. Εμεις να ζητουμε μονο το ελεος Του γιατι ειναι παραπανω απο βεβαιο οτι θα το χρειαστουμε τα χρονια αυτα. Εναν λαο βαθια και Ορθοδοξα θρησκευομενο, εστω κι αν απομακρυνθηκε, θα βρει τροπο ο Θεος να τον βοηθησει, αλλα θα χρειαστει και η δικη μας συμμετοχη. Κατεθεσα λιγες σκεψεις που μου δημιουργηθηκαν σχετικα με την συμμετοχη η οχι της Ελλαδας στα γεγονοτα που φαινεται οτι ερχονται......

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ Ρηνα 18/03/2014 13:51:18

      Μέχρι την στιγμή των αγίων καλά το πήγαινες. Μετά απαξίωσες όλο το κείμενο σου

  9. Ρηνα avatar
    Ρηνα 18/03/2014 14:39:26

    Αγαπητε, οι περισσοτεροι που γραφουν σημερα, ειτε μικρα κειμενα ειτε ακομα και βιβλια, εχουν στο πισω μερος του μυαλου τους καποια κινητηριο δυναμη που συνηθως δεν τη φανερωνουν. Αλλοι επιθυμουν πολιτικη ισχυ, αλλοι οικονομικα συμφεροντα, αλλοι συντεχνιακα συμφεροντα, παντως ολοι κατι επιθυμουν να πετυχουν, ισως ακομα και να αρεσουν στον Διευθυντη τους για να μην τους απολυσει. Ομως τις περισσοτερες φορες δεν φανερωνουν τον απωτερο τους σκοπο. Εγω εχω τη συνηθεια να κανω γνωστο απο που ξεκινω ορμωμενη, απο ποια πηγη ξεπηδουν οι σκεψεις μου που ειναι και καθοριστικη της πορειας μου. Δεν ταμπουρωνομαι πισω απο πλειοψηφιες που ανατριχιαζουν στη σκεψη της ταπεινωσης και του να ζητησουν ελεος. Ισα ισα αυτο το υπερμεγεθες ΕΓΩ του σημερινου ανθρωπου ανεφερα ακροθιγως. Ολα τα παραπανω ομως δεν εμποδιζουν ουτε τη κριση μου ουτε τον ορθολογισμο μου οπως και συ παρατηρησες. Απλα μεσα στον "σκληρο δισκο μου"(ισως αυτες τις εκφρασεις τις νοιωθεις πιο καλα), μπαινουν και αλλες παραμετροι προκειμενου να διαμορφωθει το τελικο μου συμπερασμα.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Ρηνα 18/03/2014 18:06:53

      Θα συμφωνησω αγαπητη μου αλλα οχι σε ολα. Πιστευτε οτι χρεοκοπησαμε γιατι το ηθελαν οι ξενοι ή διοτι εμεις ειμασταν ανικανοι να χειριστουμε σε 3 δεκαετιες τα του οικου μας? Οταν μεσα σε 30 ετη σπαταληθηκαν εκ. δισ για να παρουν εφ απαξ και τεραστιες συνταζεις εκ. δημ. υπαλληλοι, οταν οι μαιμου συνταξεις εχουν ξεπερασει τις 400 χιλ, οταν οι δημοσιοι υπαλλαηλοι (οχι ολοι ευτυχως) απεκτησαν πολυτελη αυτοκινητα, διαμερισματα των 4 χιλ το τ.μ στα νοτια προαστεια , εξοχικο σε κοσμικα μερη κλπ μας χρεοκοπησαν η χρεοκοπησαμε? Αν προσθεσετε τα δισ της φοροδιαφυγης, τα φακελακια στους ιατρους, τις μιζες στα εργα θα καταλαβετε οτι μονοι μας αυτοκτονησαμε. Και το χειροτερο ειναι οτι μας φταινε ολοι οι αλλοι και οχι εμεις.

      • ΑΛΕΚΟΣ avatar
        ΑΛΕΚΟΣ @ Ρεαλιστης 18/03/2014 21:52:03

        . Αγαπητέ Ραλιστή εσύ πέφτεις στην απέναντι λακκούβα... Τί συμμετοχή είχε κατά τη γνώμη σου η γενική καθυστέρηση της Ελλάδος,( που την κατατάσσει στα Μεσανατολικά και Βαλκανικά κράτη που έχουν ΟΛΑ αυτά τα ελαττώματα που έχουμε εμείς αλλά σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό), στο σκάσιμο της Leehman Brothers που προκάλεσε την Αμερικανική και την Ευρωπαική κρίση που βούλιαξε την Ιταλία σε 2τρις χρέος και τα υπόλοιπα PIIGS και την Κύπρο? Προφανώς αμελητέα... Αμφιβάλλεις πως αν δεν έσκαγε η Leehman Brothers, εμείς θα είχαμε ακόμα τον Καραμανλή Β' πρωθυπουργό μετά απο 2-3 χρόνια επιτήρηση απο τον Αλμούνια που θα μας κατέβαζε το χρέος κάτω απο την κόκκινη γραμμή των ραντάρ των αγορών, αν υποθέσουμε οτι αυτή είναι στο 120% του ΑΕΠ, ας πούμε στο 100%, που έχουν οι περισσότερες χώρες της Ευρωζώνης σήμερα, χωρίς να είναι αποκλεισμένες λόγω υποβάθμισης των "οίκων" απο τις αγορές?

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Ρεαλιστης 19/03/2014 10:45:37

        Αγαπητε ρεαλιστη οντως φταιμε για πολλα και αυτο το νοημα ειχε η λεξη "μετανοια" που χρησιμοποιησα. Δεν ειχε μονο θρησκευτικη χροια αλλα και ουσιαστικη κριτικη στον τροπο που ζησαμε τις τελευταιες δεκαετιες. Αργησαμε να καταλαβουμε οτι ολη η προκοπη της ανθρωπινης υπαρξης εγκειται στον κοπο. Μετα απο εναν παγκοσμιο πολεμο και τις δικες μας περιπετειες θελησαμε λιγο τα ευκολα...Η τεχνολογικη ανοδος του 20ου αιωνα βοηθησε στον εκμαυλισμο μας. Δεν ηταν κακο που πεταξαμε το ψυγειο παγου, κακο ηταν που το ηλεκτρικο μας γεμιζε απο πραγματα που μπορουσαν να ζησουν 3 οικογενειες, δεν ηταν κακο που αποφασισαμε να γνωρισουμε τον κοσμο, κακο ηταν που ξοδευσαμε τοσα λεφτα για να εγωϊστουμε για τα ταξιδια μας και στο τελος να παραδεχτουμε (τελευταιοι μετα απο ολη την υφηλιο) οτι η πατριδα μας ειναι ο καλυτερος τοπος για διακοπες. Καλο ηταν που θελαμε να δωσουμε ενα δωρο στο γιατρο που εσωσε τη ζωη της μανας μας, κακο ηταν που καποιοι το εκαναν θεσμο. Καλο ηταν που ανεβηκαν μισθοι και συνταξεις, κακο ηταν που θρεψαμε ασυνειδητους συνδικαλιστες και συντεχνιακα αχορταγους. Καλο ηταν που φτιαξαμε παντου στην Ελλαδα σχολεια για να διαμορφωσουμε Ελληνοπουλα, κακο ειναι που αναγκαστηκαμε να τα κλεισουμε γιατι οι Ελληνες ζητησαν μονο την ευκολια τους και την καλοπεραση. Και εδω θελω να καταληξω: καλες οι ευκολιες αλλα ευλογημενος και ο κοπος.... και αυτο το θεμελιωδες αξιωμα της ζωης πρεπει να φροντιζουν οι ηγετες να το περνουν στους υπηκοους τους. Πρεπει να τηρειται το μετρο σε ολα στη ζωη. Αλλωστε η Θρησκεια μας ομολογει περιτρανα οτι η μεγαλυτερη των αρετων ειναι η διακριση. Εμεις πεσαμε με τα μουτρα στην ευζωϊα και στον νεοπλουτισμο και δεν βρεθηκε ενας να μας σταματησει, το αντιθετο οι ηγετες με το παραδειγμα τους εσπρωχναν το λαο ακομα πιο βαθια, κολακευοντας τα εμφυτα ελαττωματα του και χαϊδευοντας την εγωπαθεια του. Κι αν βρισκοταν και καποιος να πει σε ποιον κατηφορο βαδιζαμε, αμεσως ολοι τον απομονωναν γιατι τους χαλουσε τη νιρβανα τους. Της καλοπερασης, της μιζας, του λιγοτερου κοπου.... Αυτα ολα δεν χρειαζοντουσαν να αλλαξουν; δεν χρειαζοντουσαν και δεν χρειαζονται ακομα μετανοια; γιατι ακομα σ αυτη τη νοοτροπια ειμαστε. Πως να εξασφαλισουμε τα δικα μας εις βαρος των αλλων. Για αυτο ειπα οτι κανεις ξενος δεν προκειται να μας βοηθησει, αν εμεις μονοι μας δεν παρουμε στροφη προς τις παραδοσιακες μας αξιες που μας κρατησαν εθνος μεχρι σημερα, προς την Ορθοδοξια που εχει ποτισει με αιμα το χωμα που παταμε και προς την υποταγη του εγω μας. Οσο για τη Leehman Brothers, αγαπητε Αλεκο, ετσι κι αλλιως αν δεν ηταν αυτη κατι αλλο θα βρισκοταν στο δρομο ενος εθνους που ειναι στη κατρακυλα και δε λεει να συμμορφωθει. Αν δε τη σωτηρια μας την φανταζομαστε να ξαναγυρισουμε στις παλιες μας συνηθειες, τοτε ειμαστε αξιοι για τα παθηματα μας γιατι ουτε μυρουδια δεν πηραμε γιατι τα περναμε ολα αυτα.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.