#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/07/2011 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι εξελίξεις στο Κοσσυφοπέδιο




 Το 2008 το Κόσσοβο κήρυξε μονομερώς την ανεξαρτησία του από τη Σερβία, ως αυτόνομο και κυρίαρχο κράτος. Το Βελιγράδι όμως αρνήθηκε να το αναγνωρίσει, και συνεχίζει να διατηρεί στενούς δεσμούς με τη σερβική κοινότητα στο βόρειο Κοσσυφοπέδιο, περιοχή η οποία ουδέποτε αποδέχθηκε το νέο καθεστώς ούτε και την εξουσία  της κοσοβαρικής κυβέρνησης.

Τα δυο συνοριακά περάσματα στον ελεγχόμενο από τους Σέρβους Βορρά, ελέγχονταν μέχρι πρότινος  από την αποστολή Rule of Law Mission (EULEX) της ΕΕ, και Σέρβους αστυνομικούς του Κοσσόβου.

Η Πρίστινα στις αρχές αυτού του μήνα απαγόρευσε όλες τις εισαγωγές από τη Σερβία, ως αντίποινο της αντίστοιχης απαγόρευσης από πλευράς Βελιγραδίου. Μόλις όμως οι Κοσοβάροι αστυνομικοί προσπάθησαν να εφαρμόσουν την απαγόρευση, ξέσπασε βία.

Οι μειονοτικοί Σέρβοι αντέδρασαν βάζοντας φωτιά στο συνοριακό φυλάκιο της Jarinje, ενώ πυροβόλησαν και εναντίον μελών της ειρηνευτικής δύναμης του ΝΑΤΟ KFOR.

Η ΕΕ και οι ΗΠΑ άσκησαν κριτική στο Κοσσυφοπέδιο, που ξεκίνησε τις αστυνομικές επιχειρήσεις στα σύνορα, χαρακτηρίζοντάς τις ως προκλητικές. Ο Κοσοβάρος πρωθυπουργός υπερασπίστηκε την απόφασή του να εφαρμόσει το εμπάργκο, λέγοντας πως «η αστυνομία προσπάθησε να επιβάλλει τον νόμιμο έλεγχο των συνόρων της χώρας του με τη Σερβία». Παράλληλα, η κίνηση αυτή θεωρείται ως προσπάθεια μείωσης του ντε φάκτο σερβικού ελέγχου του Βορείου Κοσσυφοπεδίου, και ενίσχυση της εφαρμογής του εμπάργκο στα σερβικά προϊόντα.

Οι συνομιλίες μεταξύ Κοσσόβου και Σερβίας είναι προγραμματισμένες για τον Σεπτέμβριο. Το αντικείμενό τους θα είναι τα ταξιδιωτικά έγγραφα, αλλά όχι το ακανθώδες θέμα του στάτους του Κοσσυφοπεδίου.

Η Νατοϊκή δύναμη του KFOR πρέπει να αναφέρεται στα «όργανα» και όχι στη κυβέρνηση, στα «όρια» και όχι στα σύνορα. Πολλές χώρες μέλη του ΝΑΤΟ, όπως η Τσεχία, η Ισπανία, η Κύπρος, η Ελλάδα, η Ρουμανία, και η Σλοβενία δεν αναγνωρίζουν το Κόσσοβο ως κράτος.

Σύμφωνα με τα κριτήρια του Μοντεβίδεο, που ορίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις ενός κράτους, ένα κράτος διαθέτει σαφώς οριοθετημένα εδάφη, μόνιμο πληθυσμό, κυβέρνηση, και τη δυνατότητα σύναψης σχέσεων με άλλα κράτη. Πως όμως μπορούν να κυβερνούν τα «όργανα και οι θεσμοί»; Και όμως, στο Κόσσοβο αυτό ακριβώς γίνεται, αφού η περισσότερη δουλειά που θα έπρεπε να διεκπεραιώνεται από μια λειτουργούσα κυβέρνηση, γίνεται στην ουσία από κάποιους διεθνείς οργανισμούς.

Η KFOR διασφαλίζει την ελεύθερη διακίνηση, και την ασφάλεια. Η EULEX βοηθά τα διοικητικά όργανα να εφαρμόσουν το νόμο και τη δικαιοσύνη, ενώ η αστυνομική αποστολή της ΕΕ EUPOL ασφαλίζει τα σύνορα. Τέλος, από το 1999, ο ΟΗΕ συνδράμει το Κόσσοβο μέσω της UNMIK, της μεταβατικής πολιτικής διοίκησης.

Όλοι αυτοί οι ρόλοι δεν μεταβιβάστηκαν στο Κόσσοβο ούτε στα κυβερνητικά του όργανα, αλλά σε διεθνείς οργανισμούς, μια διαδικασία που δυσκολεύει τους Κοσοβάρους στο να ελέγχουν τη χώρα τους.

Το Κόσσοβο δεν μπορεί να ελέγξει τη βόρεια περιοχή της χώρας, όπως δεν μπορούν ούτε και οι διεθνείς οργανισμοί. Η Σερβία ασκεί τον ουσιαστικό έλεγχο βόρεια του ποταμού Ibar. Ο συγκεκριμένος ποταμός διασχίζει και κόβει στη μέση τη πόλη Mitrovica, όπου οι Σέρβοι κατοικούν στο βόρειο μέρος της, και οι Αλβανοί στο νότιο.

Οι κάτοικοι του Κοσσυφοπεδίου έχουν μάθει να λειτουργούν σε μια σκιώδη κοινωνία, όπου στην επιφάνεια φαίνεται να υπακούν, αλλά στο βάθος ακολουθούν δικούς τους νόμους, και παράλληλα αυτοαστυνομεύονται. Αυτή είναι η δομή των φατριών. Φατρίες που σήμερα έχουν μετατραπεί κατά κάποιο τρόπο σε πολιτικά κόμματα, τα οποία για τον έξω κόσμο δείχνουν ως στοιχεία δημοκρατίας. Κάτι που όμως, όπως λένε οι ειδικοί, δεν ισχύει.

Τώρα είναι στο χέρι του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ να βρει τρόπους να  επανενώσει τις φατρίες, και να ενώσει το Κόσσοβο.

S.A.-Radio Netherlands Worldwide

http://www.rnw.nl/international-justice/article/kosovan-shopping-danger-zone

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/07/2011 13:51:40

    Όλοι αναγνωρίζουν ότι η Σερβία είναι έτοιμη για διαδικασία ένταξης στην Ευρωπαική Ένωση, χάρις στο σπουδαίο έργο της δημοκρατικής της κυβέρνησης.
    Το ετερόκλητο "μέτωπο της άρνησης" (η υπό των ελεγχο των Αλβανο-Κοσοβάρων "κυβέρνηση" του Κοσόβου και οι πιό ακραίες από τις εθνικιστικές-αντιευρωπαικές πολιτικές δυνάμεις στην ίδια τη Σερβία), κάνουν ότι μπορούν για να εμποδίσουν το Ευρωπαικό μέλλον της Σερβίας.
    "Εχθροί" μέν, κοινό συμφέρον δε.

    • Enzo avatar
      Enzo @ Ο Θείος 29/07/2011 14:45:24

      μπαρμπα, ξερεις τι ηταν και ειναι το Κοσσυφοπέδιο για τους Σερβους?
      οτι ειναι η Πελοποννησος για την Ελλαδα.
      Δηλαδη αμα πανε οι Αλβανοι στην Πελοποννησο και αρχιζουν και γεννανε σα τα κουνελια και μετα απο 50 χρονια ειναι πενταπλασιοι απο τους Ελληνες να την κανουμε Αλβανικη ε?
      φοβερη λογικη της NWO.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Enzo 29/07/2011 16:03:58

        Το Κοσσυφοπέδιο για τους Σερβους είναι ό,τι το Νότιο Τυρόλο (με γερμανόφωνη πλειοψηφία κατοίκων) για τους Ιταλούς.
        Ευτυχώς η Ιταλική Δημοκρατία φέρθηκε επιδέξια και ο αποσχιστικός εξτρεμισμός (δεκαετίες 1960 - 1970) νικήθηκε και ενσωματώθηκε. Οι γερμανόφωνοι του Ν. Τυρόλου είναι τώρα απολύτως νομιμόφρονες Ιταλοί πολίτες.
        Δυστυχώς, ο Μιλόσεβιτς, αυτονομημένος πρώην εκλεκτός τραπεζίτης του Μπούς πατρός, κατέστρεψε τυχοδιωκτικά την ενσωμάτωση του Κοσσυφοπεδίου στη Σερβία που είχε εξασφαλίσει επιδέξια ο Τίτο. Μετά οι βομβαρδισμοί του ΝΑΤΟ ολοκλήρωσαν το κακό.
        Ο δρόμος για αποκατάσταση θα είναι δύσκολος και μακροχρόνιος. Για να αποκαταστήσει η Σερβία τη συνέχεια με το Κοσσυφοπέδιο, κοιτίδα του Μεσαιωνικού Σερβικού πολιτισμού ("όχι σύνορα μεταξύ Σερβίας και Κοσόβου"), ο δρόμος περνά τώρα μέσα από την Ευρωπαική Ένωση.
        Το Κόσοβο ήταν αυτόνομη περιοχή της Σερβικής Δημοκρατίας, και όχι Ομόσπονδη Δημοκρατία στη Γιουγκοσλαβική Ομοσπονδία, με δικαίωμα ανεξαρτησίας (όπως π.χ. η Βοσνία, Μαυροβούνιο, Κροατία κτλ).

        • ZARKO avatar
          ZARKO @ Ο Θείος 29/07/2011 19:39:15

          ΘΕΙΕ @
          Θα διαφωνήσω. Το Κόσοβο ήταν (και εν μέρει είναι ακόμα) για τους Σέρβους ό, τι ήταν η Πόλη για μας μέχρι το 1922. Πολιτιστική και εθνική κοιτίδα. Μην ξεχνάμε ότι εκεί βρίσκονται φημισμένα σερβικά μοναστήρια ή ό,τι έχει μείνει από αυτά όπως επίσης τη σπουδαιότητα και τον συμβολισμό που είχε για τους Σέρβους η Μάχη του Κοσσυφοπεδίου (1389). Λειτούργησε σαν τομή στη συνέχεια του σερβικού έθνους, δηλ. τη διάλυση των μεσαιωνικών σερβικών ηγεμονιών και την υποδούλωση στους Οθωμανούς. Ο παραλληλισμός με την Άλωση είναι προφανής.
          Μην ξεχνάμε επίσης ότι οι Σέρβοι δεν έφυγαν οικειοθελώς, αλλά εκδιώχθηκαν από το Κόσοβο και ακολούθησε εποικισμός από (τουρκ)Αλβανούς.
          Δεύτερον: σίγουρα οι χειρισμοί του Μιλόσεβιτς δεν ήταν και οι καλύτερες δυνατές στο θέμα του Κοσσυφοπεδίου, όμως κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι ο Τίτο δρούσε προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης του Κοσσυφοπεδίου στη Σερβική Ομοσπονδιακή Δημοκρατία. Το αντίθετο μάλιστα. Η ΣΟΔ ήταν η μοναδική ΟΔ της Γιουγκοσλαβίας που υπέστη επιμέρους διαχωρισμούς (βλ. Βοϊβοδίνα και Κόσοβο). Επίσης το Σύνταγμα του 1974 καθιστούσε το Κόσοβο κράτος εν κράτει καθώς παραχωρούσε αφειδώς προνόμια στην εκπαίδευση και την αυτοδιοίκηση. Στο μυαλό του Στρατάρχη τα πάντα ήταν βασισμένα στο moto ''Αδύναμη Σερβία - Ισχυρή Γιουγκοσλαβία".
          Όσον αφορά το σήμερα, αυτό που μπορώ να φανταστώ είναι ότι η διχοτόμηση του Κοσσυφοπεδίου και η ενσωμάτωση του Β. Κοσόβου στο σερβικό κράτος θα ήταν μια σημαντική επιτυχία της σερβικής εξωτερικής πολιτικής δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στην περιοχή από το 1999 και της κατάστασης στην οποία είχε περιέλθει η Σερβία από τότε. Μ'αυτόν τον τρόπο η ευρωπαϊκή της προοπτική δεν θίγεται καθόλου, αντιθέτως μάλλον ενισχύεται.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ZARKO 30/07/2011 12:23:22

            Αγαπητέ Zarko,
            Γνωρίζω τα μνημεία του Σερβικού πολιτισμού στο Κοσσυφοπέδιο και τα έχω επισκεφθεί παλιά, όταν υπήρχε Γιουγκοσλαβία. Γνωρίζω τη Μεσαιωνική ιστορία όπως την αναφέρεις και τους θρύλους. Έχω ακόμα από παλιά και το δίσκο των αγαπημένων μου Bijelo Dugme - Μπρέγκοβιτς "Kosovka Devojka", με τον πίνακα του Uroš Predić στο εξώφυλλο.
            Η πολιτική του Στρατάρχη Τίτο και οι στόχοι του ήταν όντως αυτή, όπως την περιγράφεις. Ήταν κάτι σαν "αυτοκράτορας" που ήθελε να έχει ενιαία την "αυτοκρατορία" του. Οι αυτοκράτορες χρησιμοποιούν μεταξύ των άλλων και το "διαίρει και βασίλευε". Κράτησε όμως έτσι κάποιες υποφερτές ισορροπίες επί 40 χρόνια. Δεν δημιούργησε διαδόχους και μετά το θάνατό του όλα διαλύθηκαν.
            Προσωπικά, είχα συνηθίσει τη Γιουγκοσλαβία ως όλον, κατά την νεότητά μου ταξιδεύοντας περνούσα συνεχώς από τη χώρα και μού άρεζε να τη διασχίζω. Είχα και έχω φίλους στις χώρες της. Η διάλυσή της μου ήταν κάτι πολύ λυπηρό.
            Η διχοτόμηση του Κοσόβου είναι μιά διέξοδος, αλλά η οριστική εξομάλυνση θα έλθει με την ένταξη στην Ευρωπαική Ένωση. Η Σερβία θα είναι μέλος σύντομα. Οι Αλβανοκοσοβάροι θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στην απομόνωση σε διαρκές προτεκτοράτο - μη κράτος (η ένωση με την Αλβανία αποκλείεται) ή στην εξομάλυνση και στο κοινό "Ευρωπαικό σπίτι".

          • ZARKO avatar
            ZARKO @ Ο Θείος 01/08/2011 13:14:20

            ΘΕΙΕ@
            Η διχοτόμηση του Κοσόβου και η ευρωπαϊκή προοπτική της Σερβίας είναι δύο ζητήματα που αλληλεπιδρούν. Εγώ αυτό που φοβάμαι είναι μήπως η λύση της διχοτόμησης επιχειρηθεί να χρησιμοποιηθεί και για την Κύπρο.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Ο Θείος 29/07/2011 22:29:41

          Και εδώ η χάρη σου βέβαια, όπου Σερβία απέναντι εσύ!
          Θα τα έλεγες αυτά σε καμια Σέρβα μάνα άραγε;
          Τα σκυλιά τα μαύρα οι φίλοι σου έσφαζαν Σέρβους στο κίτρινο σπίτι και τους έπαιρναν τα όργανα!
          Για τις εκκλησίες που κατέκαψαν οι αλβανοκοσοβάροι δεν έχεις ακούσει τίποτα;
          Για ομαδικούς τάφους Σέρβων που βρέθηκαν και ομολόγησε ο πρόσφατα ο αξιωματικός των στρατευμάτων;
          Αναπαράγεις όλη τη μαύρη προπαγάνδα που οδήγησε στο βομβαρδισμό και στο μακέλεμα της χριστιανικής Σερβίας.

          • ZARKO avatar
            ZARKO @ αλλενάκι 30/07/2011 00:11:49

            Σε ποιον αναφέρεσαι ακριβώς;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ZARKO 30/07/2011 02:03:44

            Ζάρκο, το Αλλενάκι απευθύνεται στον γνωστό πλασιέ της «Pax Germanica» και της «διεθνούς διακυβέρνησης». Στον ίδιο που απάντησες κι εσύ νωρίτερα (19:39) για το νόημα του Κοσσυφοπεδίου (αλλά σιγά μην κατάλαβε).

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ΚΜ 30/07/2011 12:01:06

            Το τί έκαναν μερικοί ¨δικοί σας" - Πασόκοι, Νεοδημοκράτες, "αριστεροί" και λοιποί "αντιιμπεριαλιστές" μαιμού - κατά τον πόλεμο στη Σερβία, το ξέρουν καλύτερα μερικές τράπεζες, κυρίως Κυπριακές. Μαζί με τους εκεί εξουσιαστές, βοηθούντων και των ανθρώπων του άλλου" υπηρέτη του έθνους", του Τούτζμαν, και μαζί με συμμορίες τύπου Ζέλικο Ραζνάτοβιτς, έκαναν τη δουλειά και μετά ξέπλυναν με Dixan τα κλεμμένα από το Σερβικό λαό. Μετά, Κίνα και Λευκορωσία. "Φίλοι των Σέρβων" αλλά με το αζημίωτο.
            Αλήθεια, σεις που εντρυφείτε τόσο στα συνωμοσιολογικά, ξέρετε ποιοί σκότωσαν τον προκάτοχο πρόεδρο της Σερβίας Ίβαν Στάμπολιτς στη Φρούσκα Γκόρα το 1990; Ήταν μόνο οι "ειδικές δυνάμεις" του ήδη στην εξουσία Μιλόσεβιτς, ή και κάποια γνωστή "υπηρεσία";
            Για εξηγήστε επίσης, ποιά γνώμη έχετε για τη σημερινή δημοκρατική και ευρωπαική Σερβία;
            Στους ΚΜ και αλλενάκι απευθύνομαι.
            Με τον ZARKO σε πολλά συμφωνώ, σε άλλα όχι, αλλά θα καταλάβει σε τι αναφέρομαι.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ZARKO 30/07/2011 12:20:40

            ZARKO, τώρα το είδα, ναι, όπως το ορίζει τόσο καλά με δυό κουβέντες ο ΚΜ,
            Pax Germanica.
            Πως θα μπορούσα να αναφέρομαι σε σένα;

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 30/07/2011 12:39:37

            Την ιστορία τη γράφουν οι νικητές Θείε.
            Δηλαδή εσείς, οι εμπνευστές του βομβαρδισμού μιας ευρωπαϊκής χώρας.

            Δεν υπάρχει Σερβία σήμερα, Πατρίδα για το Σέρβικο Λαό.
            Υπάρχει μια εγκληματικά βομβαρδισμένη, ηττημένη,
            φοβισμένη χώρα, προσκυνημένη από την απελπισία.
            Η ελπίδα για τη Σερβία λεγόταν Βούκ Ντράσκοβιτς, όπως πολύ καλά μου είχε εξηγήσει η φίλη μου η Σέρβα. Αυγή το όνομά της στα Ελληνικά.
            Δεν ξέρω τι έγινε τότε με αυτόν και τον εξαφάνισαν από το προσκήνιο.
            Πρέπει να έγιναν κάποια λάθη.

            Όμως, οι τωρινές εξελίξεις στο Κοσσυφοπέδιο δείχνουν ότι Η ΦΛΟΓΑ ΚΑΙΕΙ ΑΚΟΜΑ.

            Για μένα ήταν ανέλπιστο και σημαίνει ότι η ψυχή των Σέρβων
            δεν έχει παραδοθεί.
            Και όταν δεν έχει παραδοθεί η ψυχή τίποτα δεν έχει παραδοθεί.
            Το ναρκω-προτεκτοράτο του διεθνούς απαγωγέα οργάνων προόρισται να διαλυθεί, όπως ακριβώς τους αξίζει.

            Τέτοιοι ήταν πάντα.
            ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ με το όνομα...

            Και κούτσουρα θα παραμείνουν.
            Εσαεί.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ αλλενάκι 30/07/2011 14:43:02

            Αλλενάκι, άν κάνεις τον κόπο να ανατρέξεις στα βιβλία του μοναδικού ίσως Έλληνα γνώστη της Σερβικής πολιτικής, του δημοσιογράφου Λεωνίδα Χατζηπροδρομίδη, θα δείς τι έγινε στην περίοδο του πολέμου και τι κάνανε μερικοί δικοί μας "πολυμήχανοι".
            Σημειωτέον ότι ο Λεωνίδας έχει ζήσει επί πολύ στο Βελιγράδι και γνωρίζει από πρώτο χέρι πρόσωπα και καταστάσεις.
            Όχι αλλενάκι, στο τέλος την Ιστορία ΔΕΝ τη γράφουν οι νικητές.
            Άλλωστε η Ιστορία είναι πόρνη: Οι νικητές του χθές είναι οι ηττημένοι του σήμερα και οι οι ηττημένοι του σήμερα ίσως θα είναι οι νικητές του αύριο.
            Sic transit gloria mundi.
            Οι μόνοι που είναι οριστικά χαμένοι είναι οι νεκροί. Γι' αυτούς οργίζομαι, ούτε για Αμερικάνους, ούτε για Γερμανούς, ούτε για τους δικούς μας Ελλαδέμπορους.
            Το "εσείς" που μου απευθύνεις προτιμώ να μη το σχολιάσω εκτενώς. Πάντως, την προσωπική μου άποψη - που είναι σε πρώτο ενικό - δεν δέχομαι να την ενσωματώνει κανείς, σε κανέναν πληθυντικό οποιωνδήποτε πούσ*ηδων, νικητών ή μη: Είμαι μόνον με τους άδικα διωκόμενους και με τους άδικα νεκρούς, αννέκλητα, ανεξαρτήτως άποψης, χρώματος, θρησκείας, εθνικότητας ή άλλο τί.
            Ο Λ.Χ, αναλύει και τι έγινε στα "χρόνια της προετοιμασίας" λίγο πρίν το 1990, όταν η ομάδα του Μιλόσεβιτς άρχισε την "αντιγραφειοκρατική επανάσταση" με το ΔΝΤ στη Σερβία και τον Μπούς senior στην εξουσία. Τα θυμάμαι άλλωστε, είμαι "παλιός".
            Το προτεκτοράτο όντως δεν είναι βιώσιμο. Κι επειδή θέλω να είμαι ρεαλιστής στην πράξη (αλλοιώς δεν έχει νόημα, απλώς πολιτικολογούμε για εκτόνωση), επιμένω στην πρόβλεψη που κάνω, την Ευρωπαική.
            ΥΓ. Πολλοί άλλοι στήριξαν τότε, στα μαύρα χρόνια, ελπίδες στον "Λύκο', όπως η φίλη σου Ζόρα (ένας από τους εκεί φίλους μου έχει το όνομα Ζόραν). Δυστυχώς η Ιστορία σπάνια ακολοθεί το "δρόμο της αρετής".... είπαμε. Δεν ξέρω ούτε εγώ πώς αδρανοποιήθηκε ο Ντράσκοβιτς.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ αλλενάκι 30/07/2011 19:05:18

            Bijelo Dugme :
            Το μεγάλο ρόκ συγκρότημα, από την παλιά βυθισμένη Γιουγκοσλαβία των seventies και eighties. Η πηγή της μουσικής του Γκόραν Μπρέγκοβιτς. Δεν είχε να ζηλέψει τίποτε από τα καλύτερα Αμερικάνικα.
            h**p://www.youtube.com/watch?v=yO4yrlTy-KI
            Άκου και αυτό:
            h**p://www.youtube.com/watch?v=EUCY_LtVoJ4
            h**p://www.youtube.com/watch?v=qkNDo-GYe-k&feature=related
            Το 1986 ήμουν εκεί στη συναυλία με τους φίλους μου, στο Στάδιο Ζetra, Σεράγεβο. Το 1994, το Στάδιο καταστράφηκε στιον πόλεμο. Πολλά απο τα παιδιά ήταν στη συναυλία, όλων των εθνοτήτων, σκοτώθηκαν. Σε μάχες στον πόλεμο ή ως άμαχοι. Οι ¨τυχεροί¨ πρόλαβαν και αυτοεξορίστηκαν. Μην ομορφαίνετε με ψεύτικα στολίδια την πόρνη Ιστορία.
            Δεν θα ξεχάσω ποτέ και δεν θα συγχωρήσω ποτέ.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 31/07/2011 08:38:23

            Οι Σέρβοι να δεις με το ξένο οθωμανικό σώμα που ήταν αναγκασμένοι
            να συμβιώνουν, ιδίως όσοι την πάτησαν φρικτά με μικτούς γάμους και
            απογόνους υβρίδια απροσανατόλιστα!
            Έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους, δε θάθελες να ξέρεις γιατί μιλάμε...
            Ιδίως αυτά με αλβανότουρκοσοβάρο πατέρα.
            Η μαφία και η κυνικότητα προσωποποιημένη και η Σέρβα μάνα στα πρόθυρα του τρελάδικου να χτυπάει το κεφάλι της στον τοίχο!
            Διότι Σέρβες χριστιανές έκαναν το λάθος, όπως κάτι δικές μας μαλακισμένες εδώ αυτή την εποχή!
            Οι μουσουλμάνες στη Βοζνία ήταν πιο περιορισμένες, ακόμα και επί Γιουγκοσλαβίας, δεν "ξέφευγαν" εύκολα σε μικτό γάμο.

            Α, και δεν ακούω τον ψευτοφιλάνθρωπο Μεγάλο Τραγουδιστή παντός καιρού
            και καθεστώτος, και πολύ περισσότερο δεν τον έχω σε καμία εκτίμηση!
            Oι πόρνοι που ξέρω εγώ είναι σρέντερ μπλέντερ και το κακό συναπάντημα των φασιστών σοσιαλδημοκρατών.
            Και μια άλλη πόρνη, σία τη λένε νομίζω, που έβαλε τη βόμβα στην αγορά του Σεραγιέβο και είπαν ότι την έβαλαν Σέρβοι!

          • ZARKO avatar
            ZARKO @ αλλενάκι 01/08/2011 13:15:26

            αλλενάκι@
            Συμφωνώ στα περισσότερα από αυτά που παραθέτεις στα διάφορα σχόλιά σου επί του συγκεκριμένου κειμένου, είμαι και γω σερβόφιλος, αλλά για το Κίτρινο Σπίτι έχω ακούσει διαφορετική ιστορία.

    • JOHN avatar
      JOHN @ Ο Θείος 29/07/2011 20:17:33

      Μπαρμπα οτι θελεις γραφεις.Το Κοσσυφοπεδιο ειναι ενα τεχνικο δημιουργημα της ΕΕ και του ΝΑΤΟ,που σκοπο εχει τον ελεγχο της ροης του φυσικου αεριου.Δεν ειναι τυχαιο οτι μια απο τις μεγαλυτερες βασεις των ΗΠΑ βρησκεται επι Κοσσοβαρικου εδαφους!Οσο για τη δημοκρατικη δομη αυτου του μορφωματος να σου θυμισω οτι προθυπουργος ειναι ενας μακελαρης τουUCK,ο Θετσι ο οποιος κατηγορειται για εμπορειο οργανων Σερβων αιχμαλωτων!Επρεπε να ειναι στο διπλανο κελι με το Μπλαντιτς,αλλα αυτος λογω ειδικων σχεσεων που ειχε με τους¨νικητες¨ και ειδικα την Μαρτιν Ολμπραιτ ηγειται αυτου του μορφωματος.Αυτες ειναι οι δημοκρατιες που εγκαθιδρυει και ενισχυει η Γερμανικη πια Ευρ.Ενωση και το ΝΑΤΟ!Οσο για τις οικονομικες δραστηριοτητες στη πρωην Γιουγκοσλαβικη αυτη επαρχια καλυτερα να μη συζηταμε,εμπορειο ναρκοτικων,οπλων και τα συναφη.Η αστυνομευση εχει ανατεθει σε Ευρωπαιους και η φυλαξη των συνορων σε Γερμανο στρατηγο!Το Κοσσυφοπεδιο ειναι το πρωτο προιον τις αμεσης συνεργασιας μεταξυ Γερμανιας και ΗΠΑ,προς το¨καλο¨παντα της ανθρωποτητας και των πολυδιαφημισμενων Ευρωπαικων αξιων!

      • manos avatar
        manos @ JOHN 29/07/2011 20:20:33

        Ουαί τοις ητημένοις John.
        Εμείς πρέπει να έχουμε το νου μας, γιατί αν συμβεί κάτι παρόμοιο θα είμαστε μόνοι μας.

  2. Orestios avatar
    Orestios 29/07/2011 14:45:40

    Είδα να καίνε το φυλάκιο κάτι τυπάκια που είχαν εκπληκτικές ενδυματολογικές και όχι μόνο ομοιότητες με τους αντεξουσιαστές μας.

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 29/07/2011 14:58:37

    Και χωρίς να είσαι φυσιογνωμιστής, οι αστυνομικοί στη φωτό είναι καρααλβανοί...

  4. manos avatar
    manos 29/07/2011 20:05:08

    Εχουν βάλει τα κορόιδα μπροστά με τα αλεξίσφαιρα, και από πίσω είναι το θωρακισμένο όχημα. Σε περίπτωση στραβής να μην γρατζουνιστεί η μπογιά.
    Και ύστερα λένε εμάς ρατσιστές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.