#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2011 00:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Αιγύπτιοι πανηγυρίζουν













ΣΧΟΛΙΑ

  1. δημης avatar
    δημης 12/02/2011 00:54:56

    ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ.....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ δημης 12/02/2011 09:24:33

      Θα φάνε καλά κι αυτοί...δεν τους άρεσε ο Μουμπάρακ με 7% ανάπτυξη. Το ΔΝΤ θα τους περιποιηθεί τώρα κι αυτούς.

  2. Orestios avatar
    Orestios 12/02/2011 01:01:16

    +1000

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/02/2011 01:02:07

    Δώστους κι αυτούς μερικές δεκαετίες να ζήσουν το όνειρο... της πολυφωνίας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Strange Attractor 12/02/2011 01:19:39

      Διακρίνω μια θλίψη για τον Σοσιαλισμό, που χάθηκε.

  4. stroumfaki avatar
    stroumfaki 12/02/2011 02:29:58

    Εννοιες που είναι μη συμπαγής όπως Σοσιαλισμός, Καπιταλισμός, Κομμουνισμός, δημοκρατία κτλ. προσπαθώ όταν αναφέρομαι σε αυτές να βάζω εισαγωγικά π.χ. "Σοσιαλισμός" δίνοντας στον αναγνώστη την πραγματική έννοια που εκφράζουν δηλαδή την αίσθηση της ΤΑΜΠΕΛΑΣ και όχι την έννοια της ουσίας.

    Ένα παράδειγμα: - Στο τόπο μου όλοι στήριζαν την χούντα και μετά έγιναν όλοι "αντιστασιακοί" και "αριστερόφρονες" μέχρι πρόσφατα που άρχισαν ξανα να αναπολούν τη χούντα. Αυτό αποδεικνύει ότι ούτε αντιστασιακοί ήταν αλλά ούτε και αριστερόφρονες.

  5. απλώστρα avatar
    απλώστρα 12/02/2011 03:23:18

    Να και οι δηλώσεις, με 18 μέρες (30 χρόνια) καθυστέρηση!
    Ως μεγάλο βήμα δημοκρατίας χαρακτήρισε την παραίτηση του Χόσνι Μουμπάρακ ο Γιώργος Παπανδρέου.
    Να δεις που τώρα θα ανακαλυψουν και βασανισμούς. ...

    Ένα - ένα, τα μέλη του club social, φεύγουν (με εκατομμύρια ευρώ στην τσέπη) νύχτα και τρέχοντας.

    Μετά τον Μπεν Αλί και τον Μουμπάρακ, στη σειρά περιμένει ένα άλλο αντεπιστέλλον μέλος της λέσχης των ληστών, ο Γκμπάγμπο της Ακτής Ελεφαντοστού.

    Ακούει ο πρόεδρος;
    Νύχτα και τρέχοντας πρόεδρε. Νύχτα και τρέχοντας.
    Γιατί η προδοσία έχει κοντά ποδάρια...

    • netos avatar
      netos @ απλώστρα 12/02/2011 07:12:01

      Και η μνήμη, συλλογική και ατομική, επίσης.

  6. juliet avatar
    juliet 12/02/2011 07:52:52

    ας παραιτηθεί και ο ΓΑΠ και τότε ολοι θα χαρακτηρίσουμε τη παραίτ ηση μεγάλο βήμα της δημοκρατίας, ας κάνει και την ανακοίνωση ο ολο τα λεφτά για να έχει και την αρμόζουσα βαρύτητα....ερεε γιαουρτομα που σας χρειάζετε ,.. μας κογιοναρετε λαμόγια .......

  7. BΡΑΧΟΣ avatar
    BΡΑΧΟΣ 12/02/2011 09:18:24

    Bιάζονται...

  8. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 12/02/2011 09:29:51

    Τους πήρε 40 δις από τα ταμεία , 1,5 τόνο χρυσό...και πανηγυρίζουν, αυτά βλέπω και ανησυχώ !!!

  9. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 12/02/2011 11:50:09

    Μερος του πλουτου που ειχε αν τον εδινε στο λαο του θα τον ειχαν φαραω
    Γιατι οι εχωντες ειναι τοσο μοναχοφαιδες?
    Δεν χορταινουν με τιποτα?
    Υπαρχη ψυχη?

  10. thanasis avatar
    thanasis 12/02/2011 22:27:10

    ευχομαι στους αιγυπτιους να μην τους βρεθει κανενας jefry
    για νατους υποδουλωσει στους διεθνεις τραπεζιτες ορα δντ
    υπο την απειλη χρεωκοπιας