#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2011 15:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Έλληνες τα βάζουν με τον κόσμο



Ανταπόκριση του Paul Mason για το BBC

«Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι». Αυτό είναι το σύνθημα που κυριαρχεί στο μέτωπο των διαδηλώσεων, και μιας και είμαι ο μόνος δημοσιογράφος στο σημείο, μάλλον με αφορά.

Οι διαδηλωτές κάνουν διάλειμμα από την εκτόξευση προσβολών εναντίον των ΜΑΤ, και μια γυναίκα τραβάει το χέρι μου φωνάζοντας: «Φύγε από εδώ…».

Ο στόχος των διαδηλωτών στη πλατεία Συντάγματος είναι τα ΜΜΕ. Για δύο λόγους:

Πρώτον, επειδή ο λαός πιστεύει πως τα ελληνικά ΜΜΕ έχουν πάρει το μέρος του μεγάλου κεφαλαίου.

Δεύτερον, επειδή μας βλέπουν ως μεσάζοντες. Αυτοί που παίρνουν τις μεγάλες αποφάσεις για το μέλλον της χώρας, στις Βρυξέλλες και στη Φρανκφούρτη δεν τολμούν να εμφανιστούν εδώ. Και από ότι καταλαβαίνω, αυτοί που αποφασίζουν στην ΕΕ, μάλλον δεν έχουν αίσθηση του μεγέθους της κοινωνικής οργής εδώ στην Ελλάδα.

Αυτή τη στιγμή, η κομμουνιστική συνδικαλιστική οργάνωση ΠΑΜΕ πλησιάζει στη πλατεία, και όπως εκτιμώ, πρόκειται για τουλάχιστον 200.000 άτομα. Περιβάλλονται από σκληρούς άνδρες, που κρατάνε στα χέρια τους ψηλά κοντάρια με κόκκινες σημαίες. Αυτό γίνεται ως περιφρούρηση, για να αποκρούσουν τυχόν αναρχικούς, που μέχρι στιγμής όμως δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Η πλατεία είναι κατειλημμένη εδώ και 22 μέρες από τους αποκαλούμενους ως αγανακτισμένους, χιλιάδες δηλαδή νέους που έχουν οργανωθεί στα πρότυπα των Ισπανών indignados.

Η γυναίκα συνεχίζει να τραβάει το χέρι μου φωνάζοντας «Δεν θέλουμε δημοσιογραφική κάλυψη. Είμαστε εδώ 22 μέρες, και τώρα αυτό είναι το τέλος. Αρκετά ανεχθήκαμε…».

Ένας ηλικιωμένος ναυτικός μου λέει: «Δεν θέλουμε άλλες διασώσεις από την ΕΕ, καλύτερα φτωχοί και χρεοκοπημένοι…».

Η κατάσταση στην Ελλάδα έχει ξεπεράσει τη δεξιά και την αριστερή ιδεολογία. Για τους νέους της χώρας, την επονομαζόμενη γενιά του Facebook, τους πτυχιούχους χωρίς μέλλον, η κατάσταση δεν είναι πλέον ταξική.

Παντού γύρω μου ακούω φωνές να κραυγάζουν «Ελλάδα, Ελλάδα…». Είναι δηλαδή ξεκάθαρο πως πρόκειται για έναν πόλεμο μεταξύ της Ελλάδας, και του υπόλοιπου κόσμου.

Το να βρίσκομαι εδώ, στη πρώτη γραμμή των οργισμένων διαδηλωτών που αψιμαχεί με τα ΜΑΤ, τα οποία υπερασπίζονται το κοινοβούλιο,  μου δημιουργεί μια περίεργη αίσθηση. Σκέφτομαι πως βρίσκομαι στη πρώτη γραμμή της μάχης του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος.

Αν η Ελλάδα καταρρεύσει, οι παγκόσμιοι ηγέτες φοβούνται για μια νέα περίπτωση Lehman.

S.A.- http://www.bbc.co.uk/news/world-13777429

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 16:00:38

    Η Ναρόνταγια Βόλυα έχει το επάνω μέρος της Πλατείας, η Νετσαγιέφτσινα το κάτω.
    Οι Μπολσεβίκοι είναι στο Γυμναστήριο και κάνουν επαναστατική γυμναστική: Η αθεόφοβη προπονήτρια Λιάνα τους προπονεί με την τσιγάρα στο στόμα, η Αλέκα γράφει το “Τί να κάνουμε απόψε το βράδυ”.
    Ο Τσάρος Αλέξανδρος – Γεώργιος ετοιμάζει διάγγελμα.
    Ο Αλέξιος Ρασπούτιν κάνει εξορκισμό των κακών πνευμάτων της Τρόικας.
    Ο Αντώνιος Κερένσκυ περιμένει ν’ αναλάβει το δικό του οκτάμηνο.
    Η κόμησσα Θεοδώρα Μπλαβάτσκυ von Trasylvanien είναι μπροστά στη γυάλινη σφαίρα της.
    Ο Φώτιος, ηγούμενος της μονής Κουβέλ -Νόβγκοροντ προσύχεται στον πανούργο αρχαίο Θεό Λόκι των Ρώς.
    Και στις Βρυξέλλες ετοιμάζουν το “σφραγισμένο τρένο”.
    Με τις υγείες μας.

    • nasos avatar
      nasos @ Ο Θείος 15/06/2011 16:12:40

      επίσης σήμερα,σύμφωνα πάντα με δημοσιογραφικές πληροφορίες,ο Τσάρος Γκεόργκι είχε συνάντηση με τον επικεφαλής της Οχρανα

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ nasos 15/06/2011 16:25:23

        Ο Γιούρι Αντρέεβιτς είναι απρόβλεπτος.
        Αλλά προσέξτε πώς καταλήγει ο δημοσιογράφος του BBC:
        "Σκέφτομαι πως βρίσκομαι στη πρώτη γραμμή της μάχης του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος": Ο νέος Τζών Ρήντ γράφει ήδη τις "10 ημέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο".

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 15/06/2011 16:15:43

      Με ανησυχεί όμως τα μάλα η παράξενη σιωπή του ηγέτη των Λαο - Εσέρων.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Ο Θείος 15/06/2011 18:13:11

      Απολαυστικότατο!

    • Dora avatar
      Dora @ Ο Θείος 16/06/2011 22:47:45

      Mε τις υγειες σου θειε! ΄Μ'εκανες και γελασα.Νασαι καλα.Αυτο θα πει φαντασια,μπραβο!

  2. Archimedes avatar
    Archimedes 15/06/2011 16:08:53

    Ελλάς... Ελλάς...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Archimedes 15/06/2011 16:09:36

      ....Τι θα γίνει φίλε μου μ' εσάς...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Ο Θείος 15/06/2011 16:19:04

        Ο παραπάνω σοσιαληστής/πράσινος είναι με τους Γερμανούς (εξ ου και το «εσάς» αντί «εμάς»).

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ΚΜ 15/06/2011 16:28:15

          Ο παραπάνω υποφαινόμενος είναι "Μενσεβίκος" ("γραμμής Μάρτωφ") και το "εσάς" εννοούσε τη συμμαχία των "αριστερών Μπολσεβίκων" με τη λαικίστικη-μηδενιστική "Νετσαγιέφτσινα".

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Archimedes 15/06/2011 18:23:05

      ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΨΗ.........................

  3. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 15/06/2011 16:09:44

    Το συστημα ειπε καθαρα σημερα πως "λαε δε σε θελω στους δρομους του αποτελεσματικου αγωνα αλλα η θεση σου εινα ιστις πλατειες με ττις κατσαρολες" για να μπορω κι εγω να κανω δουλεια μου...Στο μεταξυ το ευρω κατρακυλαει στις διεθνεις αγορες...Βοηθειστε να μη φαγωθουμε μεταξυ μας...

  4. anetos avatar
    anetos 15/06/2011 16:10:33

    "Αν η Ελλάδα καταρρεύσει, οι παγκόσμιοι ηγέτες φοβούνται για μια νέα περίπτωση Lehman."

    τόση ώρα γράφει ,για να διαπιστώσει αυτό ?

  5. Iωνας avatar
    Iωνας 15/06/2011 16:13:35

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Iωνας 15/06/2011 18:24:22

      http://youtu.be/YDkGrpBndv8

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2011 16:15:17

    Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ "ΣΦΡΑΓΙΣΕ" ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.
    ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ, ΣΕ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ...

    Εξαιρετική ανταπόκριση. Έχει πιάσει ακριβώς το νόημα.
    Καταλυτική η φωτογραφία με τη λεζάντα στα αγγλικά και η οποία θα κυκλοφορήσει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη ότι ο αγώνας είναι ΕΘΝΙΚΟΣ και ΟΧΙ ΤΑΞΙΚΟΣ.

    "Παντού γύρω μου ακούω φωνές να κραυγάζουν «Ελλάδα, Ελλάδα…». Είναι δηλαδή ξεκάθαρο πως πρόκειται για έναν πόλεμο μεταξύ της ΕΛΛΑΔΑΣ, και του υπόλοιπου κόσμου."

    Γι αυτό η επίθεση των παρακρατικών και των κουκουλοφόρων μολοτοφορων να καταλάβουν την Επάνω Πλατεία. Αναμενόμενο...
    Σεληνιάζονται στη θέα της Σημαίας οι ελληνόφωνοι και οι αλλοδαποί ανθέλληνες και οι χρήσιμοι ηλίθιοι.
    _________________________________________________________
    Επ' αυτού παραθέτω σχόλιο του Πελαγοφίαλου:
    "Πιστεύω, ότι οι προεκτάσεις αυτού του θέματος (Γαλανόλευκη ως Σύμβολο) μπορεί να πηγαίνουν πολύ μακρυά και αυτό ίσως να αποτελεί κλειδί στην προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις σε προκλήσεις ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ χαρακτήρος.
    Θέλω να κάνω μνεία στην απεικόνιση του Αγίου Γεωργίου που σκοτώνει τον Δράκο, παρουσιάστηκε τελείως αυθόρμητα ο όρος “Πυθοκτονία” στην σκέψη μου. Το ζήτημα αυτό φαίνεται να έχει τεράστιο εύρος και βάθος. Εδράζεται στην μυθολογία, στην αρχετυπική δηλαδή βάση του ΓΕΝΟΥΣ, προχωράει στην ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗ – όπως αυτή διαμορφώνεται στον Ελληνικό χώρο από τις ιδιομορφίες της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ – και φθάνει με την ποιότητα ΑΜΕΙΩΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΣ ως τις μέρες μας.
    Ως πυθοκτόνος εμφανίζεται πριν τον Άγιο Γεώργιο ο Θεός Απόλλων, η φυσιογνωμία του οποίου μας θέτει μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις θρησκειολογικού χαρακτήρος, δεδομένου ότι οι αρχαίες θεότητες δεν είναι διόλου στατικά δεδομένες, αλλά διαγράφουν μια δυναμική πορεία, η οποία φαίνεται να έχει σφραγίσει την πνευματική πορεία ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ των ελληνοφώνων στην πορεία ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ως παράγοντος πρωτότυπης ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
    Ο Άγιος Γεώργιος στην φυσική του διάσταση αποτελεί βλαστικό σύμβολο. Όταν όμως τα σύμβολα ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ στην σφαίρα του Ιερού, αποκτούν ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ διάσταση. Η γεωργία, η καλλιέργεια την οποία συμβολίζει ο Άγιος είναι πνευματική. Ο Άγιος είναι όμως έφιππος και οπλισμένος. Πρόκειται περί ΜΑΧΗΤΟΥ. Άρα η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ καλλιέργεια την οποία θέτει στο επίπεδο των συμβόλων, είναι ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΗ. Πρόκειται για τον σφοδρό και αδυσώπητο αγώνα της πνευματικής στράτευσης του ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ και του ήθους, τα οποία καλούνται να φονεύσουν τον δράκο, θα τολμούσα δηλαδή να υποθέσω να ΔΙΑΡΡΗΞΟΥΝ το ΜΑΤΡΙΞ.

    (ψιλά γράμματα βέβαια είναι όλα αυτά για χρήσιμους ηλιθιους, δύσβατο το μονοπάτι του πατριωτισμού)

  7. John avatar
    John 15/06/2011 16:15:58

    Νομίζω ότι σήμερα ο τσέφρυς νίκησε..Διέλυσε την μεγαλύτερη διαδήλωση με μεγάλη ευκολία. Να'ναι καλά οι μπαχαλάκηδες.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2011 16:17:47

    Η λεζάντα που συνοδεύει την εικόνα που μεταδίδεται σε όλα τα μέσα είναι:

    Protesters gesture and wave Greek flags in front of the Parliament etc. etc.

    ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΗΦΘΗ...

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 16:29:37

    Μην αμφιβάλλεις φίλε μου, το πράμα χάλασε εντελώς μετά το 1905.
    h**p://www.antinews.gr/2011/06/15/106628/#comment-737585

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/06/2011 16:31:54

    Σιγα μην ειχε το ΠΑΜΕ διακοσιες χιλιαδες διαδηλωτες.Οσο για τον τιτλο η Ελλαδα κατα του κοσμου ειναι παρομοιο με το ανεκδοτο σταματηστε τη γη να κατεβω.

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2011 16:32:52

    ... "Σκέφτομαι πως βρίσκομαι στη πρώτη γραμμή της μάχης του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος."...

    μτφρ.: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ αλλενάκι 15/06/2011 16:41:04

      Πασιονάρια από την άλλη μεριά!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κοντη Λιζα 15/06/2011 16:45:21

        ++++++

  12. βασίλης avatar
    βασίλης 15/06/2011 16:35:02

    Αυτή την στιγμή θα πρέπει ο Κ Παπουτσής και η ηγεσία της Αστυνομίας να παρετηθούν παραυτα διότι σήμερα φάνηκε περίτρανα το πως λειτουργεί
    το βαθύ κράτος του ΠΑΣΟΚ (Εντεταλμένοι του συστήματος εως 100 τον αριθμό
    μπροστά σε 5.000 αστυνομικούς) κατάφεραν εν μέρει να αμαυρώσουν το
    ειρηνικό κίνημα του λαού και την ιδια στιγμή ο Δκτής της ΕΥΠ να πηγαίνει
    στο μέγαρο Μαξίμου.
    Κατά τα αλλα ο δικτάτορας παπαδόπουλος ηταν μικρός μπροστα στον δικτάτορα
    Γ.Α.Π ο οποίος με πρόσχημα την δημοκρατία και χωρίς αυτή την στιγμή να έχει
    την δεδηλωμένη εκβιάζει τους πάντες και προκαλεί τους πάντες με οτι
    τρόπους μπορούν εκβιάζοντας και απυλόντας τους πάντες απο τον Πρόεδρο
    της Δημοκρατίας τους Βουλευτές και ακόμη χειρότερα τον λαό.
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ (Γ.Α.Π) ΣΤΡΑΦΕΙ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΗΣΤΕ ΑΝΤΕ ΣΤΟΝ .................

    • Eva avatar
      Eva @ βασίλης 15/06/2011 16:37:03

      ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ΕΠΕΝΔΕΔΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΔΥΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ......ΟΠΟΤΕ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΙΜΗ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!!!

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 16:37:53

    Νομίζω φίλε μου, δεν χρειάζονται περαιτέρω σχόλια.
    Προσέχουμε με ποιούς συμμαχούμε, διότι άν δεν προσέχουμε, μας πιάνουν κώτσους.
    Όλος ο 20ός αιώνας είναι γεμάτος τέτοιες "αριστερές¨πατάτες.

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 15/06/2011 16:41:24

    Kαλά έλεγε ο ΓΑΠ "είμαστε Αντιεξουσιαστές" .

    Οι τραμπούκοι των Εξαρχείων σε αγαστή συμπαιγνία με το παρακράτος επιχειρούν να διαλύσουν τις συγκεντρώσεις των απλών Ελλήνων πολιτών.
    Η πλατεία πρέπει να στοχοποιήσει πιο ξεκάθαρα τον αγύρτη πρωθυπουργό.

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 16:44:20

    Μόνο που αυτή τη φορά, το κόλπο χάλασε ανάποδα: Τώρα οι "Μπολσεβίκοι" δουλεύουν για τους "Ναρόντνικους" και τη "Νετσαγιέφτσινα", και όχι αντίστροφα, όπως το 1905 - 1917.

  16. Ian Mac Os avatar
    Ian Mac Os 15/06/2011 16:45:24

    GAPαδόπουλος

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 16:49:39

    Άχ, είδες που σού λέω...
    Η ιστορία ένα πράγμα διδάσκει: Ότι από την ιστορία κανείς δεν διδάσκεται.
    Δυστυχώς.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 16:53:07

    Διαφωνώ όμως στη διαπίστωση ότι ο Γιούλι Οσίποβιτς "δεν είχε την απαραίτητη δύναμη χαρακτήρα".
    Είχε. Γι' αυτό και δεν κάθησε να προσκυνήσει το Στάλιν μετά το θάνατο του Λένιν, και να πάει σαν το σκυλί στ' αμπέλι όπως εκατομμύρια.
    Έβλεπε μακριά.

  19. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 15/06/2011 16:58:08

    Η Ελλάδα για άλλη μια φορά αντιστέκεται!

  20. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 15/06/2011 16:59:20

    Γιατί όλοι οι φιλο-κυβερνητικοί βουλευτές είναι στα τηλέφωνα σε ανοιχτή γραμμή με τα σάπια ΜΜΕ και μιλάνε εδω και 5 ώρες ζωντανά ;;;
    Αυτή είναι η Δημοκρατία ;
    Ξεφτίλες !

  21. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 17:00:35

    Τότε όμως δεν είχε "Δαιμονισμένους", ούτε "Κινέζοι" δεν είχαν βγεί καλά καλά ακόμα. Και την ΕΚΟΦ την έβλεπες από μακριά, βρόνταγαν οι αλυσίδες.
    Τώρα οι σημερινοί "Τακο - Μακρήδες" λένε λόγια ευχάριστα στ' αυτιά μας που μπερδεύονται με τις ρητορείες των δικών μας.
    Τα έχω ζήσει παιδί, άστα, εκείνα συγκριτικά ήταν "παράδεισος": Τώρα γυρίσαμε στους "σοσιαλφασισμούς", 1935 - 1936, ανάμεσα Κονδύλη και Μεταξά.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ο Θείος 15/06/2011 17:14:24

      πρόσεξε μόνο μη νοθευτεί η μαρξιστική καθαρότητα από τπτ εθνικούς εισοδιστές και τι θα κάνετε μετά χωρίς τοτέμ...

      η αριστερά είναι "κατά των μονοπωλίων"

      κρατά όμως εγωϊστικά για τον εαυτό της το "μονοπώλιο της σκέψης"

      κρίμα

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αλλενάκι 15/06/2011 17:27:29

        Άχ αλλενάκι, μαθημένα τα βουνά από χιόνια: Ολόκληρο μηχανισμό μαïμού Κουκουέ- Ασφαλιτέ είχε στήσει ο Μεταξάς μετά το 1936. Είχε Κεντρική Επιτροπή, σφραγίδες, έβγαζε ανακοινώσεις, μοίραζε ταυτότητες σε (παράνομα!) μέλη, είχε ανοίξει μέχρι και σχέσεις με την 3η Διεθνή, άν δεν απατώμαι!
        Πολλά έχουν συμβεί κάτω από την ουράνια σφαίρα: Γι αυτό (αλλά και λόγω κοσμοαντίληψης - φιλοσοφίας), ποτέ δεν ήμουν φιλο-μπολσεβίκος, αλλά πολιτικά αριστερός κάπου μεταξύ Όττο Μπάουερ, Αντόνιο Γκράμσι και Ενρίκο Μπερλιγουέρ.
        Ως κατακλείδα: Ο εθνικισμός και ο μπολσεβικισμός είναι αδέλφια - έχουν και τα ψιλοκαυγαδάκια τους.

  22. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 17:10:28

    "Να μην ξέρεις πού να δώσεις τη φωνή σου
    να παρακαλάς προσκυνητής για τη ζωή σου
    ο πολυμήχανος αστός όλο φιγούρα
    η δουλειά σου να 'ναι πάντοτε χασούρα.
    Τίγκα με σκουπίδια ο αιώνας κι όλο μπαινοβγαίνει ο χειμώνας
    Κι όλα μοιάζουν μαγικά, είναι μαζικά και προπαντός αμερικανικά".
    (στίχοι μουσική Γιάννης Μαρκόπουλος).

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2011 17:24:12

    αμερικανικά...

    στραβώθηκα να διαβάζω ρούσικα και αμερκάνικα ονόματα παραπάνω και παρακάτω

    τπτ για τα αδιέξοδα του Πουλαντζά θα πεις;...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 15/06/2011 17:36:04

      Μην ανοίξουμε άλλο, πολύ μεγαλύτερο αλλά εντελώς διαφορετικό θέμα.
      Τα προσωπικά-ψυχολογικά αδιέξοδα του Πουλαντζά δεν τον εμπόδισαν να είναι ο μεγαλύτερος πολιτικός επιστήμονας που έβγαλε η σύγχρονη Ελλάδα , και ίσως ο παγκοσμίως σημαντικότερος μαρξιστής στην πολιτική θεωρία, μετά τον Αντόνιο Γκράμσι.
      Όπως ο Άρης Κωνσταντινίδης, που επίσης σαλτάρισε από ένα μπαλκόνι, δεν παύει να είναι ένας από τους 2 ή 3 μεγαλύτερους Έλληνες αρχιτέκτονες του 20ού αιώνα.
      Έτερον εκάτερον.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 15/06/2011 17:47:43

      ρούσικα και αμερκάνικα, αλλενάκι...
      Αλλά δυστυχώς, πήξαμε πάλι στην πολιτική και στα ονόματα πολιτικών.
      Πάρε καλύτερα Τολστόι, Ντοστογιέφσκι, Λέρμοντοφ, Πούσκιν, πρόσθεσε τους Αμερικανούς Χέρμαν Μέλβιλλ, Γουώλας Στήβενς και Ουίλιαμ Φώκνερ, γείωσε με Σολωμό και Παπαδιαμάντη, κι έχεις τον κόσμο όλο.
      "Αλλά τι χρειάζονται οι ποιητές σε τέτοιους μίζερους καιρούς";
      (για να προσθέσω στην παρέα κι έναν Γερμανό, τον Φρίντριχ Χάιλντερλιν).

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ Ο Θείος 15/06/2011 18:20:53

        Chapeau!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/06/2011 17:57:32

      νομίζω ότι τα αδιέξοδα αυτά είχαν να κάνουν με αδιέξοδα της αριστεράς

      δεν ήταν προσωπικό ούτε υποτιμητικό το σχόλιο

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 15/06/2011 18:29:08

      Και οι 2 αναφερθέντες σημαντικοί άνθρωποι, ήταν αριστεροί, ως προς αυτό Ο.Κ.
      Αλλά όσοι δικαιούνται να ξέρουν, άλλα λένε για τους λόγους και τις αιτίες. Μάλλον άσχετα με την πολιτική. Π.χ. οι σύντροφοι της ζωής τους, Annie Leclerc και Ναταλία Μελά (η μεγάλη μας γλύπτρια), αντιστοίχως.
      Δεν είναι όλα πολιτική στη ζωή του ανθρώπου. Τα σημαντικά και μεγάλα δεν είναι πολιτική, στο έχω ξαναπεί.
      Ωστόσο, ο Κωνσταντινίδης, για τον οποίο γνωρίζω καλύτερα, ήταν απογοητευμένος διότι μετά το 1980 - 1990 ο κόσμος και η δουλειά του, η αρχιτεκτονική ψεύτιζαν, γινόταν επιδειξιομανή, νεοπλουτίστηκα, σπάταλα, χωρίς ουσία, καταστροφικά. Το ίδιο και οι σχέσεις των ανθρώπων. Μιλάμε για τον καπιταλισμό στη νεοφιλελεύθερη παρακμή του, για "παρακμή του αστικού πολιτισμού" (Π. Κονδύλης). Και για τους τύπους ανθρώπου που βγάζει στον αφρό, "ειδήμονες χωρίς πνεύμα, ηδονιστές χωρίς καρδιά" (Max Weber).
      Ότι αυτό δεν το άντεχε, αυτό είναι το πρόβλημα, αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την πολιτική. Τα σημαντικά κενά στην ψυχή, καμμία απολύτως πολιτική δεν μπορεί να τα γεμίσει.

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 18:10:25

    Λές να είναι τόσο απερίσκεπτος ο διεκδικητής, όπως τότε ο Κερένσκυ; Ετούτος την πάτησε μία φορά στην "πόκα" το 1993, έφυγε από το τραπέζι ταπί. Τώρα υποθέτω θα προσέχει κάπως, ξέρει ότι δεν έχει απομείνει και τίποτα καλό χαρτί στην τράπουλα για να πάει για φλός ρουαγιάλ.
    Για τη "μεγάλη εικόνα" : Τα μεσοστρωματα που περιμενουν έξω από το πρυτανειο, αυτή τη στιγμή έχουν ανάγκη ορό και μουτσούνα οξυγόνου. Αυτοί που τους σηκώνουν για μπρέικ ντάνς και άγριες ζειμπεκιές, προσφέρουν κακές υπηρεσίες.
    Δεν υπάρχει επιστροφή στα Ιουλιανά και στο "τρίκυκλο". Οι Καραμανλήδες τέλειωσαν, οι Παπανδρέου θα τους ακολουθήσουν (αργά ή γρήγορα), υπάρχει πίσω Πορτογαλία (χωρίς Σαλαζάρ) και Ιρλανδία (με εξημερωμένο τον IRA) που δεν φταίνε σε τίποτα να πληρώσουν κι αυτοί για τους "Απάχηδες των Αθηνών" - ο συστημικός κίνδυνος, που είπαμε τόσες φορές.
    Αντί για Beggars Banquet στο Πρυτανείο, τα μεσοστρώματα έχουν τώρα να περάσουν την εποχή ισχνών αγελάδων στο τούνελ. Το ξέρουν.
    Εδώ το πήραμε απόφαση εμείς οι πληβείοι, έ αυτοί άς κάψουν κάμποσο από το λίπος των '90s και 2000 - 2008...
    Σκληρό, αλλά έντιμο.

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/06/2011 18:36:23

    Κάνει αρκετά βασικά λάθη ο ρεπόρτερ, τα οποία δεν ξέρω αν οφείλονται σε άγνοια ή αν είναι εσκεμμένα. Καταρχάς, κανένας δεν βλέπει τους δημοσιογράφους ως εκπρόσωπους "του κεφαλαίου". Τους βλέπουμε ως εκπροσώσπους της διαπλοκής. Της ντόπιας και διεθνούς διαπλοκής. Αν έμενε εδώ το πράγμα, δεν θα ήταν ύποπτο, δεν έχουμε την απαίτηση να ξέρουν οι ξένοι τι σημαίνει διαπλοκή στην Ελλάδα κλπ. Όμως όταν συνδυάζεται με την "πληροφορία" ότι το ΠΑΜΕ είχε 200.000 διαδηλωτές (!!!), τότε αρχίζει να γίνεται αρκετά ύποπτο. Ξέρουμε ότι δεν ήταν τόσοι, μακάρι να ήταν, δεν το βλέπουμε ανταγωνιστικά με τους ΚΚΕδες, αλλά ΔΕΝ ήταν και αυτή είναι η αλήθεια. Πάει λοιπόν ο τύπος το όλο να το βγάλει "κομμουνιστικό".

    Όμως δεν μένει εκεί. Πηγαίνει στην εθνική αντιπαράθεση "με τον υπόλοιπο κόσμο". Και κομμουνιστές και απομονωνιστές και εθνικιστές. Κάτι μεταξύ Τσάβες και Κάστρο. Αν έβαζε και λίγο από Ορθοδοξία, θα γινόταν και κάτι μεταξύ Ιράν.

    Πρόκειται για τα γνωστά τσουβαλιάσματα της Νέας Τάξης. Να τους δείξουμε ότι τάχα μου ταυτίζονται με τον έναν ή τον άλλο διαδεδομένο "κακό" στη Δύση. Και υποψιάζομαι ότι ένα τέτοιο άρθρο έχει ευρύτερες στοχεύσεις. Επιχειρεί να στοχοποιήσει την Ελλάδα και, για την ακρίβεια, τους Έλληνες, στα μάτια της Δύσης. Τι απλούστερο, όταν εναντιώνονται στο "καλό" ΔΝΤ που τάχα μου τους "σώζει" από τη χρεωκοπία, από το να τους εμφανίσεις ως "κομμουνιστές";;;

    Κοινώς: Άρχισαν οι προβοκάτσιες εναντίον του έθνους μας. Σύντροφοι (πολύ "κομμουνιστικό" αυτό, εεε;;;), ο Θεός βοηθός!....

    (Το τελευταίο αυτό έτσι, για να τον διευκολύνουμε να βάλει και κάτι από Ιράν στην υπόθεση...)

    • Άνθρωπός τις avatar
      Άνθρωπός τις @ Επώνυμος 15/06/2011 21:03:24

      Συμφωνώ απόλυτα με τον παραπάνω. Το άρθρο χύνει χολή, με αριστοτεχνικά συγκαλυμένο τρόπο βέβαια. Χολή απ' αυτή που ταΐζονται με χρόνια οι λαοί της δύσης, οι "ευγενείς" μουνούχοι-σκλάβοι για να θυμηθούμε και το Βάρναλη.

      Άκουσον "οι Έλληνες τα βάζουν με τον κόσμο"!

      Ακριβώς γι' αυτό, το άρθρο είναι και... αποκαλυπτικό: Οι έλληνες τα βάζουν με GAP & σια, με τους λακεδάκους της παγκοσμιοποιημένης ελίτ, συμπέρασμα: Οι Έλληνες τα βάζουν με τον κόσμο! Κόσμος ίσον τα αφεντικά των χρηματιστηρίων. Οι λαοί απλώς δεν υπάρχουν μέσα στο κεφάλι του κάθε δυτικού δημοσιαγραφίσκου.

      Το να τα βάλει ένας λαός

      Ο "κόσμος" με τον οποίο τα έβαλαν οι Έλληνες,

  26. straydog avatar
    straydog 15/06/2011 18:37:15

    Να χαρώ εγώ επαναστάτες της πεντάρας-κυριολεκτικά!Μόλις εγκριθεί η 5η δόση
    των κακών Ευρωπαίων,όλοι σπίτι για ύπνο...και όσο για τούς άφραγκους τσα-
    μπουκαλεμένους αγανακτισμένους να τους υπενθυμίσω την αγγλική ρήση:
    BEGGARS CANNOT BE CHOOSERS.

    • Άνθρωπός τις avatar
      Άνθρωπός τις @ straydog 15/06/2011 21:07:01

      BEGGARS CANNOT BE CHOOSERS?

      Αυτό να το πεις σε ένα ζεϊμπέκη της συμφοράς με περιποιημένο μύστακα, που έλεγε προχθές στη βουλή ότι ζητιανεύει ανά τον κόσμο και δεν του είναι ευχάριστο, αλλά το κάνει για να μας σώσει...

  27. player avatar
    player 15/06/2011 19:54:50

    Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ.

  28. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 15/06/2011 21:15:21

    ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ...

  29. χαρης avatar
    χαρης 15/06/2011 22:14:53

    οι Ελληνες τα βαζουν με την κυβερνηση τους την ΕΕ το ΔΝΤ αυτο ειναι το νοημα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.