#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/03/2013 13:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ντ. Μεντβέντεφ: Η απόφαση μας αναγκάζει να αλλάξουμε τις σχέσεις μας με την Κύπρο



Η Ρωσία θα αναγκαστεί να εισαγάγει «διορθώσεις» στις σχέσεις της με την Κύπρο σε περίπτωση, που επιβληθεί από το κράτος αυτό δασμός στις τραπεζικές καταθέσεις, δήλωσε ο πρωθυπουργός της Ρωσίας Ντμίτρι Μεντβέντεφ.

«Φυσικά πρέπει να βγάλουμε από την εξέλιξη αυτή ορισμένα συμπεράσματα, διότι έχουμε τις δικές μας σχέσεις με την Κύπρο. Είναι αυτονόητο ότι θα συνεχίσουμε τις διαβουλεύσεις, αλλά είμαστε αναγκασμένοι να εισαγάγουμε κάποιες διορθώσεις στη θέση μας, κατανοώντας ότι συνολικά είναι επιθυμητό τα χρήματά μας να φυλάσσονται σε ρωσικές τράπεζες», δήλωσε ο Ρώσος πρωθυπουργός σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι.

Προηγουμένως ο Ρώσος πρωθυπουργός είχε χαρακτηρίσει την επιβολή παρόμοιου φόρου ως «κατάσχεση ξένων χρημάτων», κάνοντας λόγο για εξαιρετικά «παράξενες και αμφιλεγόμενες αποφάσεις, οι οποίες ελήφθησαν από ορισμένα κράτη-μέλη της ΕΕ και εννοώ την Κύπρο».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/03/2013 14:11:22

    "Συνολικά είναι επιθυμητό τα χρήματά μας να φυλάσσονται σε ρωσικές τράπεζες".
    Πίσω στη μαμά τα απωλολότα, άλλο που δεν ήθελε η "μαμά"...

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Uncle Stgm 19/03/2013 10:39:19

      Δηλαδή Θείε, λέμε τώρα, αν αναγκαζόταν η Ελβετία πχ. να φορολογήσει με 10% τους Ελληνες καταθέτες της, Αυτοί θά επέστρεφαν τα λεφτά τους στις Ελληνικές τράπεζες? Είναι σίγουροι οι κυβερνώντες στη Ρωσία οτι αυτό θα κάνουν οι Συμπατριώτες τους? Γιατί εγώ έχω πληροφορίες οτι έχουν πολλες και πολύ πιο δελεαστικές προσφορές απο τις Ρωσικές τράπεζες...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Αρχιμήδης 19/03/2013 10:51:05

        Μα δεν θα επιστρέψουν αυτοί οι "μαύροι" που ήταν στην Κύπρο. Αυτοί θα πάνε αλλού, σε άλλο ασφαλές καταφύγιο.
        Αλλά οι επόμενοι προς "εκπατρισμό", θα το σκεφτούν πολύ να φύγουν έξω απο τα Ρωσικά σύνορα.
        Ο "έξω κόσμος" γίνεται πιό άγριος και επικίνδυνος απο την Ρωσική εφορία.

  2. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 18/03/2013 14:23:56

    Τι θέλει να πει ο ποιητής; Γιατί δεν τολμά να ονομάσει τη Γερμανία ως εκβιάστρια και αυτουργό και ψελίζει για « αμφιλεγόμενες αποφάσεις, οι οποίες ελήφθησαν από ορισμένα κράτη-μέλη της ΕΕ και εννοώ την Κύπρο»;
    Αυτοί οι Ρώσοι, πολύ διστακτικοί και εκνευριστικά αμέτοχοι. Πόντιοι Πιλάτοι του πολιτικού γίγνεσθαι, όσον τουλάχιστον μας αφορά.

    • euagelos avatar
      euagelos @ Queen For The Black Side 18/03/2013 18:46:18

      Διπλωματία αγαπητέ... Τι θέλεις? Να βομβαρδίσουν αύριο τη Γερμανία? (Δε θα 'ταν κι άσχημα βέβαια).
      Μπορεί αύριο να πουν: "Εμείς δεν επεμβαίνουμε στις αποφάσεις της ΟΝΕ αλλά η χασούρα στην Κύπρο μας δυσκολεύει. Για να ανταπεξέλθει η οικονομία μας πρέπει να αυξήσουμε την τιμή των καυσίμων που προωθούμε στην ΕΕ κατά 20%. Είναι μια πολύ δύσκολη απόφαση και ξέρουμε πως υπάρχει κρίση αλλά..."
      Τρεχάτε στον φίλο σας τον Αχμαντινεζάντ για τα περεταίρω...

  3. Νιόβη avatar
    Νιόβη 18/03/2013 15:01:59

    Λοιπόν, για εξάσκηση (λόγω επαγγέλματος):

    Κατά τον Μεντβέντεφ, η κίνηση της Κύπρου στέλνει το μήνυμα ότι θεωρεί ανεπιθύμητους τους Ρώσους καταθέτες και τους λέει να τα μαζέψουν και να φύγουν. Η Κύπρος προσβάλλει τη Ρωσία, λοιπόν, μέσω των καταθετών της. Με το «κατανοώντας ότι συνολικά είναι επιθυμητό τα χρήματά μας να φυλάσσονται σε ρωσικές τράπεζες» στέλνει κι ένα μήνυμα στη Γερμανία να μην περιμένει Ρώσικα μαύρα και αδήλωτα στις δικές της Τράπεζες γιατί και τις τωρινές και τις μελλοντικές καταθέσεις των Ρώσων στην Κύπρο θα τις μαζέψουν στη Ρωσία. Το μήνυμα είναι βέβαια σαφές και για την Κύπρο: θα την αδειάσουν από Ρώσικες καταθέσεις, και τώρα και στο μέλλον. Οι «διορθώσεις» στις σχέσεις με την Κύπρο μπορεί να αφορούν από ενεργειακές έως δανειακές και αμυντικές διευθετήσεις και συμφωνίες, οι οποίες δεν θα σταματήσουν, αλλά θα γίνουν ίσως λίγο πιο επαχθείς για τους Κύπριους. Με το «κατάσχεση ξένων χρημάτων» αποκαλεί στεγνά τους Κύπριους κλέφτες. Σφαλιάρα μεγατόνων και όχι εντελώς αδικαιολόγητη. Φορτώνει την ευθύνη για την απόφαση που ελήφθη στο Eurogroup εξ ολοκλήρου στην Κύπρο κι αφήνει απ᾽ έξω τη Γερμανία (όπως επισημαίνει και η Βασίλισσα) διότι αυτό πρέπει να κάνει αν θέλει να στριμώξει γερά την Κύπρο (αν της αναγνωρίσει έξωθεν πιέσεις και εκβιαστές, της δίνει άλλοθι). Ξεκάθαρη απόπειρα συγκράτησης της Κυπριακής ηγεσίας και σαφείς προειδοποιήσεις, στη δαντελένια γλώσσα της διπλωματίας. Αναμενόμενο.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Νιόβη 18/03/2013 16:08:42

      ''Ξεκάθαρη απόπειρα συγκράτησης της Κυπριακής ηγεσίας και σαφείς προειδοποιήσεις ''.
      Μακάρι αγαπητή Νιόβη να είναι αυτό που λέτε και όχι ύποπτη αποφυγή εμπλοκής, υποκριτικός μονομερής καταλογισμός ευθυνών και προσυνεννοημένο ΓερμανοΡωσικό παίγνιο, απ΄όπου θα βγούν κι οι δυό τους ωφελημένοι καταστρέφοντας την Κύπρο και βάζοντας στο χέρι τον ορυκτό της πλούτο.
      Εδώ που φτάσαμε, όλοι τους ύποπτοι είναι.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Queen For The Black Side 18/03/2013 16:20:45

        Πώς μπορώ να διαφωνήσω; Όπως τα λέτε είναι, όλοι τους είναι ύποπτοι, για τα πάντα. Με τις πολύ λίγες πληροφορίες που έχουμε προσπαθούμε να βγάλουμε συμπεράσματα και να κάνουμε υποθέσεις. Κρίμα που τα πάντα αποκαλύπτονται κάθε φορά εκ των υστέρων κι αφού το κακό έχει γίνει.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Νιόβη 18/03/2013 16:32:17

          Βολεύει οικονομικά τη Ρωσική κυβέρνηση η εξέλιξη. Θελει να μαζέψει και φορολογήσει το "μαύρο" χρήμα Ρώσων - όλα τα κράτη έχουν αυτό το πρόβλημα, ακόμη και τα μεγάλα (βλέπε πως "έπαιξε" η Γαλλία με τις "λίστες" Φαλσιανι).
          Έχουν άλλωστε "ανοιχτη γραμμή" με Βρυξέλλες (και ιδιαιτερα με Βερολίνο) για τέτοια θέματα οι Ρώσοι.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Uncle Stgm 18/03/2013 17:58:49

            Ναι, αλλά όπως και να το κάνουμε θίγεται το ίματζ τους και, επιπλέον, δεν είναι και εντελώς παράλογοι όταν ισχυρίζονται ότι η Κύπρος βάζει χέρι σε «ξένα» λεφτά. Εσείς, Θείε, πιστεύετε ότι η δήλωση αυτή είναι για τα μάτια του κόσμου και κενή περιεχομένου (αληθινή ερώτηση, όχι ρητορική);

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Νιόβη 18/03/2013 18:52:43

            Η ανάλυσή σου είναι πολύ σωστή, αλλά η ερώτησή σου ρητορική, όταν την απευθύνεις στον Regierungssprecher (της πραγματικής κυβέρνησης, βεβαίως-βεβαίως...).

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ ΒΙΣ 18/03/2013 19:19:08

            Εκπρόσωπος ποιάς κυβέρνησης; Μου οξύνατε την περιέργεια, χε, χε. :)

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ ΒΙΣ 18/03/2013 21:22:33

            Υπομονή...
            περιμένετε λίγο...
            Η κ. Μέρκελ μιλά άψογα Ρωσικά, ο κ. Πούτιν έχει ZDfB (Zertifikat der deutsche Sprache für den Beruf).
            Στις συναντήσεις είναι οι δυό τους, χωρίς διερμηνεα...
            Ελληνιστί, "λυπάμαι, μας τη φέρανε κ. Αναστασιάδη..."
            Απορώ μόνον που δεν το κατάλαβαν ούτε οι πιό ένθερμοι συνωμοσιολόγοι

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Uncle Stgm 18/03/2013 21:54:39

            Αχ, γίνετε λίγο πιο σαφής...!

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Uncle Stgm 18/03/2013 22:04:41

            "Το φίδι κι ο Αλέξανδρος τα κάνανε πλακάκια", πώς να το πώ σαφέστερα.
            Απόψε όμως, ίσως "το χαλάνε". 'Αν βάλουν 15 % στους άνω των 100.000, μπορεί να χαλάσει το deal με τον Πούτιν...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Νιόβη 18/03/2013 21:27:01

            Καλά το λέει ο Δημήτρης. Σε "ξένα". Μη Κυπριακά, δηλαδή. Τα θέλει "δικά του" - να τα φορολογήσει τα μαύρα, αυτό θέλει ο έρμος.
            Δίκιο δεν έχει; Το ίδιο πρόβλημα δεν έχουμε και μείς;

      • GeorgeK avatar
        GeorgeK @ Queen For The Black Side 18/03/2013 20:45:43

        Δυστυχώς έχεις δίκαιο...Η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα, καθώς ανώτατοι πολιτειακοί παράγοντες στην Κύπρο, υπονοούν καθαρά πως όπως και παλαιότερα, τα συμφέροντα τους στην παρόυσα φάση είναι κοινά και εναντίον μας...Μένει να δούμε αν θα τα σπάσουν αργότερα...

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 19/03/2013 10:48:46

        Και οι Αμερικάνοι? Δεν θέλουν Κυπριακό ορυκτό πλούτο?
        Η μήπως αισθάνονται πιο ανίσχυροι απο τους Ρωσο-Γερμανούς?
        Εγώ έχω την εντύπωση που είχα απο το 2009 και που συμπτωματικά την έχει και ο Νόαμ Τσόμσκι. Η απληστία της Αυτοκρατορίας του χρήματος και η απόγνωση που αυτή της προκαλεί κάθε φορά που σκάει μια μεγάλη της τραπεζα, την ωθεί να χτυπάει τυφλα κράτη-στόχους που μπορεί να κατασπαράξει , είτε αυτά είναι "Ασιατικές τίγρεις" είτε Λατινοαμερικάνικες αναπτυσσόμενες χώρες, είτε Ευρωπαικά PIIGS είτε Κύπρος τώρα και μετά Λεττονία, Σλοβενία. Μάλτα κλπ, αρχίζοντας από τους πιό αδύνατους.

  4. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 18/03/2013 15:19:03

    Πάντως το ιδεολόγημα του Μόσκοβου,που θα μας απαλλάξει από όλα τα δεινά επειδή είναι ομόδοξος,χρειάζεται έναν πιο ρεαλιστικό επαναπροσδιορισμό φοβάμαι.Αν και πολύ δημοφιλές,ειδικά τα τελευταία χρόνια.Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.Δυστυχώς.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Βασίλης Παπαχρήστος 18/03/2013 18:19:50

      Επ αυτου αγαπητε Βασιλη Παπαχρηστο εχω να αντιτεινω να διαβασετε επακριβως πως εχουν ειπωθει τα σχετικα με τους Ρωσους:
      "Αυτοι θα κατεβουν για τα δικα τους συμφεροντα αλλα χωρις να το θελουν θα βοηθουν εμας, θα γινουν οργανα του θεληματος του Θεου" γεροντας Παϊσιος. Η δε προφητεια περι του ξανθου γενους, παμπαλαια και επαναλαμβανομενη, αποτυπωνει απλα το γεγονος, το τι θα γινει, δεν εξηγει τις συνθηκες και το γιατι θα γινει. Λεει μονο το αποτελεσμα.

  5. Kώστας avatar
    Kώστας 18/03/2013 15:35:05

    Αυτή η ιστορία με τους Ρώσους πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει. Όπως αποδεικνύεται και από τα γεγονότα της Κύπρου, η Ρωσία είναι γεωπολιτικά ανύπαρκτη όσον αφορά την Μεσόγειο. Ας κάνουν ότι θέλουν. Λες και μπορούν να κάνουν και κάτι...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Kώστας 18/03/2013 18:21:18

      Μια φορα θα κουνηθουν αγαπητε Κωστα αυτοι και θα γινει παγκοσμιο πατατρακ.....

      • Tassos avatar
        Tassos @ Ρηνα 18/03/2013 18:44:24

        Το "ξανθό γένος" περιμένετε και σεις?

  6. alex23 avatar
    alex23 18/03/2013 15:37:19

    στην ευρωπη ξεπλενεται ρωσικο και αραβικο χρημα..
    οι πρωτοι 'χτυπαγανε' περιφεριακες μικρες αγορες, οι δευτεροι μεγαλες χωρες οπως γαλλια και αγγλια μεσω του αθλητισμου και μεγαλων επενδυσεων και για αυτο εχουν και μια ιδιοτυπη ασυλια
    προφανως τα ρωσικα κεφαλαια ειναι στοχος καποιων μεγαλυτερων χωρων και αυτο ειναι ενα μηνυμα σε αυτα για το τροπο που θα πρεπει να λειτουργησουν στο μελλον και μπορει ακομα να ειναι ενας τροπος να γινει καλυτερος ελεγχος τους μεσα απο την φιλη χωρα γερμανια, πραγμα που ισως να ειναι και επιθυμητο αλλα οχι ανακοινωσιμο απο την κεντρικη εξουσια του κρεμλινου

  7. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 16:24:52

    Ευθεία απειλή από τη Ρωσία στα εσωτερικά της Κύπρου και της ΕΕ που λέμε οκ έχουν τα συμφέροντά τους, αλλά αν το έκανε η Μέρκελ θα ήταν απαράδεκτη και ιταμή. Απλό είναι παιδιά όποιος πληρώνει συνήθως και απειλεί, είτε είναι η Ρωσία, είτε η Γερμανία, είτε οι ΗΠΑ κλπ

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 16:51:46

      Το έκανε και η Μέρκελ με το να βάλει χέρι στις καταθέσεις των Κυπριακών τραπεζών (δεν θα αναφέρω καν την περίπτωση της Ελλάδας), αλλά δεν την έχεις αποκαλέσει ακόμα απαράδεκτη και ιταμή.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 17:10:01

        Νομίζω ότι ήταν ξεκάθαρο τι εννοούσα με το παραπάνω σχόλιό μου Νιόβη.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 17:44:59

          Όχι, δεν ήταν και δεν σε ειρωνεύομαι.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Νιόβη 18/03/2013 19:20:01

            Ακόμα δεν είναι. :)

  8. Tassos avatar
    Tassos 18/03/2013 17:02:07

    Εγώ τώρα θα πρέπει να κλαίω γιατί θα κατασχεθεί το 10 τα εκατό των χρημάτων της Ρωσσικής μαφίας? :-)

    • Anonymos12 avatar
      Anonymos12 @ Tassos 18/03/2013 18:45:55

      @Tassos
      Ναι φίλε μου θα πρέπει να κλαίς με λυγμούς και εσύ και όλοι μας που η EU έγινε soviet δηλ. κατάσχει ιδιωτική περιουσία. Εκτός και αν σου αρέσει το σύστημα της Παπαρήγας. 50 χρόνια μας πήρε να πέσει το Ανατολικό μπλόκ και θα μας το επαναφέρει από την πίσω πόρτα η EU?

      Ο καπιταλισμός βασίζεται την έννοια της ιδιοκτησίας. Είτε 1 ευρώ, είτε 1.000.000 ευρώ αν είναι δικά σου, είναι δικά σου. Μπορώ να σε φορολογίσω ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν πρέπει να σου δεσμεύσω άμεσα το κεφάλαιο-ιδιοκτησία σου.

      Πρέπει όλοι να καταλάβουμε την σημειολογία της απόφασης. Δεν αφορά μόνο την Κύπρο ούτε είναι θέμα ποσοστών.

    • euagelos avatar
      euagelos @ Tassos 18/03/2013 18:48:35

      Όχι γι' αυτό, αλλά επειδή με πρόσχημα αυτό, θα χάσεις το 10% των δικών σου!

      • Tassos avatar
        Tassos @ euagelos 18/03/2013 20:02:38

        Εγώ τα λίγα λεφτά μου εδώ τα έχω, εσείς που τα βγάλατε στην Κύπρο θέτοντας σε κίνδυνο την Ελλάδα καλά να πάθετε.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Tassos 18/03/2013 20:35:17

          Αλήθεια, δεν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε τι λέμε και τι σας λένε. Αν γίνει μια φορά, θα γίνεται συνέχεια. Η δικαιολογία θα αλλάζει. Το αν τα χρήματα ήταν της Μαφίας ή όχι είναι απλώς ένα πρόσχημα για τώρα γι αυτούς που θα το πιστέψουν.

    • GeorgeK avatar
      GeorgeK @ Tassos 18/03/2013 20:49:17

      Η μαφία τα έβγαλε προ εβδομάδων. Εμάς και τους ξένους ψιλικατζίδες κυρίως πιάσανε

  9. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 18/03/2013 18:36:29

    Καλή μου Ρήνα,για να είμαι ειλικρινής απέναντί σου:θρέφω τεράστιο σεβασμό στον αείμνηστο γέροντα,τον οποίο είχα την ευλογία να γνωρίσω εκ του σύνεγγυς.Αμφιβάλλω σοβαρά ωστόσο κατά πόσον επιτρέπεται να κάνουμε εθνική πολιτική με γνώμονα τέτοιες ρήσεις.Δεν σου κρύβω βέβαια πως όταν ήμουν 10 χρόνια νεώτερος είχα διαφορετική άποψη...

  10. μαρικα avatar
    μαρικα 18/03/2013 23:57:32

    Ιδου το ξανθο γενος που θα μας δοξασει.Αχ Ρηνα μου ας μην εχεις νυχια να ξυστεις και περιμενε να σε ξυσουν.

  11. roadrunner avatar
    roadrunner 19/03/2013 00:11:44

    Το ξανθό γένος πάντως, από ατάκες πάει καλά:
    "Είναι σαν να κατάσχουν χρήματα άλλων. Δεν ξέρω ποιος συνέλαβε αυτή την ιδέα αλλά έτσι φαίνεται. Τέτοιες πρακτικές ήταν διαδεδομένες επί ΕΣΣΔ" (Μεντβέντεφ)

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ roadrunner 19/03/2013 10:53:54

      Αφού τα πρώην "κουμμούνια" γίνανε "καπιτάλες", κάποιοι άλλοι πρέπει τώρα να γίνουν "κουμμούνια".
      Η φύση (και η πολιτική) απεχθάνεται τα κενά....

  12. Χρήστος avatar
    Χρήστος 21/03/2013 10:33:45

    Αυτά τα ακούνε τα καλόπαιδα της πλατιάς από αποπροσανατολισμένους αγανακτισμένους (Χρυσής Αυγής+ Καμμένου+ ΝΔ+ ΔΗΜΑΡ+ΣΥΡΙΖΑ+ΚΚΕ ) της περιόδου 2010-2011!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.