#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/12/2010 09:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπορεί η Ευρώπη να αντέξει περισσότερους μη Ευρωπαίους;



Ένα ερώτημα που τίθεται τελευταία είναι αν η ΕΕ μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί, αν διευρυνθεί και πέραν των γεωγραφικών συνόρων της Ευρώπης, η αν επιτραπεί να εισέλθουν σε αυτήν ακόμη μεγαλύτεροι αριθμοί μη Ευρωπαίων κατοίκων. Σε κάποιο σημείο, τα κράτη πιάνουν ένα κρίσιμο όριο, πέραν του οποίου παύει να υπάρχει ενσωμάτωση, τα σχολεία δεν μπορούν να προσφέρουν στην αφομοίωση των ξένων, και ολόκληρα τμήματα των πόλεων γίνονται στην ουσία μη ευρωπαϊκά γκέτο. Έτσι, η μετανάστευση δεν δημιουργεί Ευρωπαίους, αλλά προσθέτει πληθυσμούς οι  οποίοι διατηρούν τη ιδιαίτερη κουλτούρα τους, η οποία όμως πολλές φορές αντιτίθεται στην ευρωπαϊκή. Όσο για τη διεύρυνση της Ευρώπης, είναι ήδη ξεκάθαρο ότι η ΕΕ συμπεριλαμβάνει όλους τους πολιτισμικά πραγματικούς ευρωπαϊκούς λαούς (με την εξαίρεση κάποιων βαλκανικών πληθυσμών). Οποιαδήποτε επέκταση των συνόρων της ΕΕ, το μόνο που θα καταφέρει, είναι να δημιουργήσει κοινωνίες οι οποίες όμως δεν θα μοιράζονται κοινά πολιτισμικά στοιχεία με την Ευρώπη.

Παρόλα αυτά, οι Ευρωκράτες μοιάζουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν προς αυτή τη κατεύθυνση, και εδώ είναι που η διάσταση μεταξύ αυτών και της κοινής γνώμης γίνεται εμφανής. Μάλιστα, αυτή η «τυφλότητά» τους επιδεινώνεται ακόμη πιο πολύ, εξαιτίας της τάσης τους να συναγελάζονται μόνο μεταξύ τους, επιβεβαιώνοντας και επηρεάζοντας ο ένας τον άλλον όσον αφορά στην ορθότητα της «πολιτικά ορθής» ιδεολογίας τους, που όμως πηγάζει κυρίως από τα επιφανειακά ΜΜΕ. Μια εξήγηση για την πολιτική τους αυτή, μπορεί και να είναι η δυσανάλογη και αντιδημοκρατική πίεση και επιρροή που ασκούν κάποιες πολιτικές και οικονομικές ομάδες  στις Βρυξέλλες (για παράδειγμα τα βιομηχανικά συμφέροντα, που απλά επιθυμούν πρόσβαση σε φτηνά εργατικά χέρια,  και διατήρηση των χαμηλών ημερομισθίων).

Η τεχνοκρατική τρέλα της ΕΕ απειλεί όχι μόνο τους ευρωπαϊκούς πολιτικούς θεσμούς, αλλά και την ίδια της τη ψυχή. Την ανθρωπιστική και τη φιλοσοφική της σκέψη, την επιστημοσύνη της, τις τέχνες της, την αρχιτεκτονική και πολεοδομική της κληρονομιά, την πλούσια κοινή ιστορία της, και την Ιουδαιο-Χριστιανική της θρησκεία.

Αυτή η κληρονομιά δεν είναι μόνο του παρελθόντος αλλά και της πρόσφατης ιστορίας που προέκυψε από μια ενωμένη Ευρώπη. Στη πραγματικότητα, αυτή η ενοποίηση είναι που έθεσε τέρμα στους πολέμους, και ελευθέρωσε τα κράτη της Ευρώπης από το να στήνουν τείχους μεταξύ τους. Μόλις πριν ελάχιστα χρόνια, το ένστικτο της επιβίωσης ανάγκαζε τους Ευρωπαίους να φοβούνται τις αρετές των γειτόνων τους, πολύ περισσότερο από τα ελαττώματά τους. Τώρα που ο φόβος του πολέμου δεν υπάρχει πια, τα κράτη είναι επιτέλους ελεύθερα να ανακαλύπτουν το ένα το άλλο, και να αλληλοεκτιμούνται, χωρίς καχυποψία.

Όσο πιο πολύ ταξιδεύω στην Ευρώπη, τόσο περισσότερα πράγματα θαυμάζω σε κάθε χώρα. Λατρεύω τη γερμανική μουσική, την ιταλική ζωγραφική και αρχιτεκτονική, το αγγλικό χιούμορ, τα κάστρα της Πράγας, και όλα τα ωραία της Αυστρίας, της Ιρλανδίας, των κάτω χωρών, της Σκανδιναβίας, της Ουγγαρίας, και τα πάντα από τη Κροατία έως τη Πορτογαλία. Βρίσκω αρετές σε όλους τους Ευρωπαίους που συναντώ. Και μου είναι εύκολο και ευχάριστο να αναλογιστώ, πόσα πράγματα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού στο μέλλον.

Την ίδια όμως ώρα που οι κοινωνίες αρχίζουν να δένουν, οι ελίτ στις Βρυξέλλες μας λένε πως πρέπει να τις διευρύνουμε έως τον Καύκασο και τη Σαχάρα, ή να τις υπονομεύσουμε εκ των έσω, στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας. Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας θα είναι μια κοινωνία, με διαρρηγμένο τον κοινωνικό της ιστό, στην οποία η καχυποψία θα αποτρέπει την συνεργασία, και όπου η ζωή θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Μετά από αιώνες πολέμων, από τότε που διαλύθηκαν οι αυτοκρατορίες και ξεπήδησαν τα έθνη - κράτη, προσπαθούσαμε να βάλουμε τέρμα στις αντιπαλότητες και τις συγκρούσεις και να δημιουργήσουμε μια ελεύθερη συναινετική Ενωμένη Ευρώπη. Είναι δυνατόν να την αφήσουμε να εξαφανισθεί, ύστερα από μόλις μερικές δεκαετίες ύπαρξης;

Απόσπασμα από άρθρο του καθηγητή φιλοσοφίας και πολιτικών επιστημών:

Philippe Nemo



S.A.-City-Journal

ΣΧΟΛΙΑ

  1. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 30/12/2010 10:13:12

    Η Ευρώπη έχει λάβει τα μέτρα της.

    Όλες οι χώρες "σκλήρυναν" πάρα πολύ τους μεταναστευτικούς τους νόμους, εδώ εμείς πάλι "διδάσκουμε" Δημοκρατία...

    Χθες στην Πάτρα σφαχτήκαζν πάλι αλλοδαποί μεταξύ τους. Τρεις από δαύτους διακομίστηκαν στο Πανεπιστημιακό του Ρίου.

    Αυτά ποιός τα πληρώνει???

  2. Aggelos avatar
    Aggelos 30/12/2010 11:00:04

    ο Καυκασος μπορει να μπει στην ΕΕ,,μεχρι Αρμενια δηλαδη..

    πολλα πετρελαια εκει..και πλυθησμοι οχι καθαρα ασιατικοι...

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/12/2010 12:25:53

    Χαίρομαι που αρχίζουν να μεταφράζονται στα ελληνικά άρθρα του Philippe Némo και συγχαίρω το Αntinews για τη δημοσίευση αυτή. Κάνει δηλαδή αυτό δηλαδή που θα έπρεπε να κάνει το περίφημο περιοδικό "ιδεολογικής καθοδήγησης" της ΝΔ και ο κ. Αρβανιτάκης που έγραψε εδώ ορισμένα σχόλια. Αντί να αναδημοσιεύει άρθρα του διανοούμενου-σεναριογράφου-αυτοσχέδιου προωθητή επενδύσεων κ.λπ., πρίγκηπος Νίκου Παπανδρέου.
    Για όσους ενδιαφέρονται παραπάνω για τον Philippe Némo, προτείνω το βιβλίο του "Τι είναι η Δύση", εκδ. Βιβλιοπωλείο της Εστίας.
    Ο Némo είναι ένας διανοούμενος που εκφράζει τον παραδοσιακό συντηρητικό-φιλελεύθερο χώρο, θα έλεγα στη γραμμή του Τοκβίλλ, και έχει σημαντική επιρροή στη γαλλική πνευματική ζωή. Υπάρχουν και άλλοι στη γραμμή του Némo στη Γαλλία, αλλά και την Αγγλία (προφανώς και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες), που αμφισβητούν πλέον ανοιχτά τη μονοφωνία και την "πολιτική ορθότητα" του αριστερού ολοκληρωτισμού που έχει επιβληθεί.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 30/12/2010 12:30:20

      Aπό την άλλη, θεωρώ ότι ο Némo στο βιβλίο του που προανέφερα αδικεί κατάφωρα το Βυζάντιο και τις χώρες με ορθόδοξη πνευματική και πολιτιστική κληρονομιά. Αυτό διαφαίνεται και στο άρθρο του. Άραγε, τί θα ήταν η ευρωπαϊκή κληρονομιά χωρίς την Αγιά Σοφιά και τις βυζαντινές εκκλησίες, χωρίς τον Φώτιο, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο Παλαμά, τον Μάξιμο τον Ομολογητή, χωρίς τις πανέμορφες ορθόδοξες εκκλησίες της Σερβίας, της Μολδαβίας, της Ρωσίας, χωρίς τον Ντοστογιέφσκυ και τον Μουσσόργκσκυ;
      Βλέπουμε δηλαδή ότι επιβιώνουν τα σύνδρομα της αυλής του Καρλομάγνου και του Γκίμπον.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΒΙΣ 30/12/2010 12:53:32

        ...Όσο πιο πολύ ταξιδεύω στην Ευρώπη, τόσο περισσότερα πράγματα θαυμάζω σε κάθε χώρα. Λατρεύω τη γερμανική μουσική, την ιταλική ζωγραφική και αρχιτεκτονική, το αγγλικό χιούμορ, τα κάστρα της Πράγας, και όλα τα ωραία της Αυστρίας, της Ιρλανδίας, των κάτω χωρών, της Σκανδιναβίας, της Ουγγαρίας, και τα πάντα από τη Κροατία έως τη Πορτογαλία. Βρίσκω αρετές σε όλους τους Ευρωπαίους που συναντώ. Και μου είναι εύκολο και ευχάριστο να αναλογιστώ, πόσα πράγματα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού στο μέλλον...

        Όπως βλέπεις, ούτε μια αναφορά στην Ελλάδα. Γι αυτό και δεν τον εκτίμησα ποτέ, και για αυτό δεν παρουσίασα τις απόψεις του. Αλλά αφού επέμενες....

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Strange Attractor 30/12/2010 13:45:27

          Στο βιβλίο του "Τι είναι η Δύση" αφιερώνει πολύ μεγάλο μέρος στην αρχαιοελληνική κληρονομιά και μόνο για αυτό αξίζει να διαβαστεί. Την παραθεώρηση του Βυζαντίου την επεσήμανα και μόνος μου πιο πάνω, αλλά και πάλι πιστεύω ότι η σκέψη του Némo αξίζει να προσεχτεί.

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ ΒΙΣ 30/12/2010 13:52:13

            Όχι στην αρχαιοελληνική κληρονομιά, αλλά στα τμήματα αυτής που βολεύουν τον ευρωπαϊκό τρόπο σκέψης: μια "δημοκρατία" σαν την αθηναϊκή όπου το 10% του πληθυσμού, όλοι καλοζωισμένοι άντρες που ζούσαν μέχρι τα 80 όταν ο μέσος όρος ζωής ήταν τα 35, οι οποίοι έτρωγαν, έπιναν, διασκέδαζαν, φιλοσοφούσαν, χρησιμοποιούσαν τις γυναίκες και τους σκλάβους, έστελναν τους υπόλοιπους Αθηναίους στον πόλεμο, εκτός από τα όμορφα αγοράκια, τα οποία τα έκαναν κάτι άλλο. Αυτό είναι το ιδανικό τής "δημοκρατίας" που συγκινεί τους Ευρωπαίους, και όχι η ουσία του δημοκρατικού πολιτεύματος.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΙΣ 30/12/2010 12:52:43

      Στην Ιταλια να δεις ποσοι υπαρχουν.Γιατι η ΝΔ αποφευγει τις επαφες με την ιταλικη δεξια;Και οχι μονο.
      Αντι οι "ΑΠΟΨΕΙΣ" να μεταφερουν διαφορες κεντροαριστερες δοξασιες γιατι δεν προτεινουν τα βιβλια της Φαλλατσι -που δεν ηταν και δεξια και ειναι γνωστη στην Ελλαδα απο τη σχεση της με τον Παναγουλη- οπως το "Οργη και Περηφανια" για την ισλαμικη μεταναστευση.
      Για να το βρεις στην Ελλαδα πρεπει να ψαχνεις περιθωριακα βιβλιοπωλεια.

      • Dora avatar
        Dora @ ψυχραιμια 30/12/2010 15:33:05

        +1000

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/12/2010 13:03:53

    Η Ευρώπη καλά θα κάνει να εντάξει πλήρως τη Ρωσία στις δομές της, να κλείσει πλήρως την πόρτα στην Τουρκία, να αφήσει τις Σαχάρες και τις υποΣαχάρες στη δικαιοδοσία της Σαουδικής Αραβίας, τη Μέση Ανατολή στους μεσανατολίτες να τα βρουν μεταξύ τους, την Αφρική στη δικαιοδοσία των αφρικανικών λαών, και δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.

    Απομένει ένα ζήτημα: τι σκοπεύει να κάνει η Ευρώπη με την Ελλάδα.
    Διότι σήμερα όλα δείχνουν ότι έχει αποφασίσει να μας χρησιμοποιήσει ως ανάχωμα.

    Το πάθημα της παρ ολίγον Άλωσης της Βιέννης δεν έχει ξεχαστεί.

    • Enzo avatar
      Enzo @ αλλενάκι 30/12/2010 13:09:38

      και ομως οι αυστριακοι δεν μας πανε με τιποτα και κολληταρια με τους τουρκους ειναι. ποτε δεν ανηκαμεν εις την Δυσην και ποτε δεν μας ηθελαν.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Enzo 30/12/2010 13:15:55

        δε μας πάνε καθόλου ως βαλκάνιους όπως δεν πάνε και τους Σέρβους, αλλά δεν πάνε ούτε και τους οθωμανούς πλέον, για αυτούς τα αυτοκρατορικά μεγαλεία της Βιέννης μετράνε πάνω απόλα

  5. Αρτεμις Κατεριδου avatar
    Αρτεμις Κατεριδου 30/12/2010 13:06:21

    Εμαθα για το ψηφιακο περιοδικο αυτο απο την newpost.gr και την συνεχεια αρθρων για τον κ. Φ. Κρανιδιωτη για τον επικοισμο που υποφερει η χωρα μας. Εχω σημειώσει το ονομα του κ. Philippe Nemo και θα ενδιαφερθω περισσοτερο. Δεν τον γνωριζα και ειναι πολυ ενδιαφερουσα η πολυφωνια των ευρωπαιων τουλαχιστον... Ακομη μου αρεσαν και οι αποψεις των συμπατριωτων μου. Ευχαριστω πολυ και θα σας συμπεριλαμβανω στις καθημερινες διαδρομες μου στα web.
    Φιλακια Αρτεμις

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 30/12/2010 13:31:50

    Το πρόβλημα είναι ότι η Ευρώπη έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αίμα στα χέρια της, αίμα που δεν ξεπλένεται με αποφάσεις για τα δικαιώματα τού ανθρώπου. Η ασύλληπτη βία που άσκησαν οι Ευρωπαίοι (στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνω τους Έλληνες) στην υπόλοιπη ανθρωπότητα έχει κάνει κακό και στους ίδιους τους Ευρωπαίους. Τους έχει πωρώσει ηθικά.

    Τους έχει κάνει να μην τους καίγεται καρφί όταν η Ελισάβετ διατάζει να απαγχονιστούν έφηβοι στην Κύπρο, να μην σκοτίζονται όταν η γαλλική αστυνομία πνίγει 200 Αλγερινούς στον Σηκουάνα, να σφυρίζουν αδιάφορα όταν το σουηδικό κράτος στειρώνει όσους θεωρεί "καθυστερημένους", να λιμάρουν τα νύχια τους όταν η Γερμανία στέλνει τα πυρηνικά της απόβλητα να ταφούν στη Γκάνα, να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν όταν η Νάπολη καθίσταται το μεγαλύτερο λιμάνι του κόσμου για "μαύρα" εμπορεύματα και επιχειρησιακή πρωτεύουσα όλων των μαφιών, να είναι αμέριμνοι όταν οι πολυεθνικές τους καταστρέφουν κοινωνίες στη Νότια Αμερική, στην Αφρική και στην Ασία.

    Η Ευρώπη έχει πεθάνει, σαν έκφυλος Ρωμαίος αυτοκράτορας από τις καταχρήσεις του, σαν διεφθαρμένος Πάπας Βοργίας από το δηλητήριο που του έριξε ο έμπιστός του.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Στέργιος 30/12/2010 13:53:10

      Και ο άλλος κόσμος δεν είναι αθώος. Δεν το λέω για να αθωώσω την Ευρώπη, αλλά για τα δεινά της Αφρικής και της Ασίας δεν φταίνει μόνο οι Ευρωπαίοι. Είμαι ο πρώτος που είμαι έτοιμος να αναγνωρίσω τις παθογένειες της Δύσης και του δυτικού χριστιανισμού (αφήνω πια τον Διαφωτισμό...), αλλά η ευρωπαϊκή πραγματικότητα είναι πολυσύνθετη και με μονόπλευρες προσεγγίσεις δεν μπορεί να κατανοηθεί. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν, για παράδειγμα, ευρωπαίοι χριστιανοί, ρωμαιοκαθολικοί κυρίως και κατά δεύτερο λόγο προτεστάντες, που τρέφουν πολύ σεβασμό έναντι του ορθόδοξου κόσμου και την ίδια ώρα ανησυχούν για τη διείσδυση του ισλάμ, αλλά και για τον προωθούμενο αποχριστιανισμό της Ευρώπης. Και υπάρχουν και άθεοι ακόμα, που αυτοπροσδιορίζονται ως "πολιτισμικά χριστιανοί", όπως ο Régis Debray, που θέλουν τις αξίες του χριστιανισμού βάση του πολιτισμού της Δύσης και ανησυχούν για την εξάπλωση του ισλάμ.
      Η Notre-Dame στο Παρίσι ή δεν θα πρέπει να ιδωθεί ως ένα μνημείο του ρωμαιοκαθολικού χριστιανισμού, που σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται για την υποχώρηση του χριστιανισμού στη Δύση (αυτό δεν το βλέπει ο Némo). Αλλά θα πρέπει να ιδωθεί ως σύμβολο της χριστιανικής κληρονομιάς της Δύσης.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ ΒΙΣ 30/12/2010 14:05:52

        Όχι, ο υπόλοιπος κόσμος δεν είναι αθώος.

        Αλλά υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά.

        Η Κίνα, παρά το ότι μέχρι τον 19ο αιώνα ήταν τεχνολογικά πιο εξελιγμένη από την Ευρώπη, ουδέποτε ενδιαφέρθηκε να κατακτήσει άλλες χώρες, με την εξαίρεση τού Θιβέτ, που είναι πρόσφατο γεγονός στην υπερχιλιετή ιστορία τής Κίνας.

        Το ίδιο ισχύει και για την Ινδία, αλλά και για το Ιράν, το οποίο έχει να κάνει επεκτατικό πόλεμο από τον 17ο αιώνα.

        Για τα δεινά τής Αφρικής σαφώς και δεν φταίνε μόνο οι Ευρωπαίοι. Αλλά αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν η Ευρώπη αν τα σύνορα των χωρών της τα είχαν χαράξει Αφρικανοί αποικιοκράτες, με σκοπό τη δημιουργία θνησιγενών κρατών που θα περιλάμβαναν εχθρικές μεταξύ τους κοινότητες; Πώς θα ήταν η Ευρώπη αν ασιατικοί στρατοί εισέβαλαν κάθε φορά που δεν θα τους άρεσε ο νεοεκλεγείς πρόεδρος τής οποιασδήποτε ευρωπαϊκής χώρας για να υποστηρίξουν τον εκλεκτό τους;

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Στέργιος 30/12/2010 14:25:32

          Ξεχνάς τους πολέμους μεταξύ ασιατικών κρατών και εθνών; Τα εγκλήματα και τις γενοκτονίες που εκεί συντελέστηκαν; Εδώ μέχρι και το Πακιστάν κατέσφαξε τους κατοίκους του πρώην Ανατολικού Πακιστάν (Μπαγκλαντές) όταν αυτό αποσχίστηκε.

          Κατά δεύτερο λόγο ως προς τους Ευρωπαίους: Σε μεγάλο βαθμό έχεις δίκιο, αλλά επίτρεψέ μου να πω ότι γνωρίζω αρκετά καλά την ευρωπαϊκή πραγματικότητα και, ναι, υπάρχει πολλή προκατάληψη έναντι των Βαλκανίων, αλλά και της Ρωσίας, αλλά και πολλή συμπάθεια, φτάνει να ξεφύγει κανείς από την κυρίαρχη ενημέρωση που διέπεται από στερότυπα. Επαναλαμβάνω ότι η πραγματικότητα είναι σύνθετη.
          Στο κάτω-κάτω, ας μην θεωρήσουμε ανθέλληνα όποιον αγαπά την Ελλάδα, αλλά από την άλλη εκνευρίζεται απο την ελληνική περιφρόνηση της έννοιας της τάξης και της ευνομίας. Ο ναυτικός πατέρας μου που είχε γυρίσει τον κόσμο, αλλά εκνευριζόταν με τις καταστάσεις αυτές στην Ελλάδα, ήταν ανθέλληνας; Αν κάποιος δεν θέλει να μείνει πάνω από 2 βράδια στην Αθήνα, είναι υπερβολικός; Αν ξεγελαστεί και κλείσει σε ξενοδοχείο κάτω από την Ομόνοια, καλό ξενοδοχείο, αλλά μέσα στο αφροασιατικό γκέτο και το πρεζεμπόριο, και μετά γράφει τα χειρότερα σχόλια στο διαδίκτυο, είναι εχθρός της χώρας μου ή ένας απόλυτα λογικός άνθρωπος; Αν σου πει ένας Ευρωπαίος ότι είναι απαράδεκτο να ανέχεται η αστυνομία τα αυτοκίνητα πάνω στη ράμπα για αναπήρους, είναι ανθέλληνας ή μήπως έχει κοινή λογική; Ελάχιστους Ευρωπαίους έχω γνωρίσει που δεν αναγνώρισαν την καθαριότητα του αθηναϊκού μετρό ή τις καλές υπηρεσίες που βρήκαν σε ένα ξενοδοχείο ή σε ένα εστιατόριο ή την πηγαία ευγένεια ενός καταστηματάρχη ή την ομορφιά ενός τοπίου που έχει διατηρηθεί ανέγγιχτο. Μόνοι μας είμαστε σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνοι για την εικόνα που δίνουμε.
          Προσωπικά, ούτε στους ευρωλιγούρηδες κατατάσσομαι (που συνήθως είναι συμπλεγματικοί και μαϊμουδίζουν), ούτε στους ελληναράδες που περιφρονούν ό,τι το ευρωπαϊκό (αλλά θα πάνε στο Παρίσι για τη...Ντισνέυλαντ!!!).

  7. Στέργιος avatar
    Στέργιος 30/12/2010 14:10:47

    ΒΙΣ, για να διαπιστώσεις πόσο σέβονται οι Καθολικοί και Προτεστάντες (έστω οι "πολιτισμικά" Καθολικοί και Προτεστάντες) Ευρωπαίοι την Ορθοδοξία, σε παρακαλώ να αντιπαραβάλλεις την αντίδρασή τους απέναντι στην ελληνική κρίση, με αυτήν απέναντι στην ισλανδική ή στην ιρλανδική κρίση. Μόνο απέναντι στην Ελλάδα οι θέσεις που εκφράζονταν ήταν κυνικές και ρατσιστικές. Η λουθηρανική Ισλανδία και η καθολική Ιρλανδία αντιμετωπίστηκαν εντελώς διαφορετικά. Κατέστη εμφανές ότι για τους Ευρωπαίους δεν αποτελούμε ισότιμο μέλος τού κλαμπ, αλλά έθνος β' διαλογής. Αν έτσι φέρθηκαν σε μας, φαντάσου πώς φέρονται σε έναν Βολιβιανό ή σε έναν Νιγηριανό.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Στέργιος 30/12/2010 14:29:22

      Οταν ο ίδιος ο "πρωθυπουργός" της χώρας λέει ότι η Ελλάδα είναι διεφθαρμένη δεξιά και αριστερά και όταν τα ΜΜΕ γράφουν υπερβολές, αλλά και αλήθειες (ψέμματα είναι ότι όλη η φορολογία πέφτει πάνω στους μισθωτούς, ότι μεγάλο μέρος των ελεύθερων επαγγελματιών φοροδιαφεύγει τρελά και ψέμματα είναι ότι τρελά χρήματα φαγώθηκαν από υπερκοστολογήσεις έργων και φαρμάκων και σε μίζες;), τι θέλεις να σου κάνουν οι Ευρωπαίοι;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ ΒΙΣ 30/12/2010 18:09:49

        Ξέρεις, ΒΙΣ, η κοινή γνώμη ποδηγετείται από τα ΜΜΕ. Τι να μου κάνει εμένα η αντικειμενική κρίση ενός Γερμανού φίλου σου για την Ελλάδα, με τα καλά και τα κακά της, όταν επί μήνες όλοι οι πολιτικοί και όλα τα ΜΜΕ στη Γερμανία ΤΣΙΡΙΖΑΝ σαν υστερικοί χιμπατζήδες υβρίζοντάς μας; Ποιος επηρεάζει τον λαό του και τη στάση του περισσότερο, ο ψύχραιμος Γερμανός φίλος σου ή η Μέρκελ και η Μπιλντ;

  8. rage avatar
    rage 30/12/2010 14:31:08

    Μπορεί αρκεί να θέλει.-

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ rage 30/12/2010 17:12:46

      γαλλικό είναι το ψευδώνυμό σου? η λύσσα είναι κολλητική, ξέρεις...

  9. Orestios avatar
    Orestios 30/12/2010 17:25:36

    Ευρώπη? Ποιά Ευρώπη?

  10. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 30/12/2010 19:03:02

    'Την ίδια όμως ώρα που οι κοινωνίες αρχίζουν να δένουν, οι ελίτ στις Βρυξέλλες μας λένε πως πρέπει να τις διευρύνουμε έως τον Καύκασο και τη Σαχάρα, ή να τις υπονομεύσουμε εκ των έσω, στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας. Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας θα είναι μια κοινωνία, με διαρρηγμένο τον κοινωνικό της ιστό, στην οποία η καχυποψία θα αποτρέπει την συνεργασία, και όπου η ζωή θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Μετά από αιώνες πολέμων, από τότε που διαλύθηκαν οι αυτοκρατορίες και ξεπήδησαν τα έθνη – κράτη, προσπαθούσαμε να βάλουμε τέρμα στις αντιπαλότητες και τις συγκρούσεις και να δημιουργήσουμε μια ελεύθερη συναινετική Ενωμένη Ευρώπη. Είναι δυνατόν να την αφήσουμε να εξαφανισθεί, ύστερα από μόλις μερικές δεκαετίες ύπαρξης;'

    Δεν ξεπήδησαν τα έθνη-κράτη αλλά τα εθνικά κράτη. Ναι, ξέρω, ο προφήτης θα διαφωνούσε. Όσο για τους σκοπούς της ΕΕ εξαρχής ήταν οικονομικοί και αυτό ισχύει μέχρι σήμερα. Και αφού εξακολουθούμε να αντιλαμβανόμαστε την αγορά ως κάτι διακριτό από την κοινωνία (βλ. φιλελευθερισμός) και να πιστεύουμε ότι η ελεύθερη (δηλαδή ουσιαστικά ανεξέλεγκτη από το κράτος) λειτουργία της θα φέρει, κάποτε, ευημερία (την οποία μάλιστα ταυτίσαμε με την αυξημένη κατανάλωση), είναι φυσιολογικό η αγορά να καβαλάει την κοινωνία, όπως κάνει εδώ και δυο αιώνες περίπου σε πολλές και διάφορες χώρες. Όσον αφορά το γιατί οι κυβερνώνες την ΕΕ θέλουν τη λαθρομετανάστευση ο λόγος είναι απλός: ξέρουν (όπως το ξέρουν και οι φίλοι τους στα ΜΜΕ που υποστηρίζουν την 'πολυπολιτισμικότητα') ότι κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη δε δημιουργούν τα συνενωμένα ατομικά συμφέροντα (βλ. 'εργατική τάξη' και άλλους μύθους του μαρξισμού) αλλά η θρησκεία και το έθνος. Μόνο αυτά έχουν πείσει το άτομο στη διάρκεια της ιστορίας να παλέψει μέχρις εσχάτων για συλλογικούς σκοπούς γιατί μόνο αυτά θέτει εθελοντικά πάνω από το ατομικό του συμφέρον και το πείθουν ακόμη και να θυσιάσει τη δική του ευημερία για τους υπόλοιπους (aφού μόνο αυτά δημιουργούν πίστη σε κάποιο ιδανικό κι όχι μια απλή συμφωνία εξυπηρέτησης κοινών συμφερόντων, που δεν μπορεί να έχει ούτε βάθος ούτε διάρκεια). Τα εργατικά κινήματα πάντα ξέσπασαν στο πλαίσιο ενός έθνους και μόνο έτσι μπορούν να γίνουν κατανοητά. Δυστυχώς ο προφήτης έπεισε τους ανιστόρητους ότι το πραγματικό (το έθνος) είναι ψεύτικο και το φαντασιακό ('προλεταριάτο') είναι το αληθινό, που θα φέρει μάλιστα τον παράδεισο. Οι κυβερνώντες όμως την ΕΕ, που εξυπηρετούν αμιγώς οικονομικά συμφέροντα, ξέρουν ότι ο μόνος αληθινός τους αντίπαλος είναι τα έθνη, με τις ιδιαίτερες αξίες και τους δικούς τους, μοναδικούς, ιστορικά διαμορφωμένους τρόπους συμβίωσης και αντίληψης των πραγμάτων. Ξέρουν ότι τα ευρωπαϊκά έθνη έχουν ιδέες περί δικαιοσύνης που άρχισαν να σχηματίζονται και να εκδηλώνονται μέσα από θεσμούς και αγώνες αιώνες πριν τη βιομηχανική επανάσταση και οι οποίες αντιστρατεύονται τα συμφέροντα των τραπεζών και των πολυεθνικών (δεν είναι τυχαίο που οι ιδέες περί ανθρώπινων ή φυσικών δικαιωμάτων, συνταγματισμού, αντιπροσώπευσης, κ.ά. εμφανίσθηκαν και καλλιεργήθηκαν μόνο στην Ευρώπη και στις συγγενικές προς αυτήν ΗΠΑ και μετά εξαπλώθηκαν αλλού). Ξέρουν ότι αυτές οι ιδέες, τα κοινά βιώματα, η συλλογική ιστορική μνήμη, η συναίσθηση του ανήκειν σε μια κοινότητα, με τις δικές της αξίες και τη δική της, σφυρηλατημένη εν μέσω αιώνων, ταυτότητα, είναι τα στοιχεία που δημιουργούν αλληλεγγύη και συνεργασία, που οικοδομούν τη θέληση και την ικανότητα για αντίσταση στην αφομοίωση και που επομένως μπορούν να κινητοποιήσουν τους λαούς ενάντια στην αδικία που υφίστανται (όπως το έχουν κάνει επανειλημμένα στο παρελθόν). Ξέρουν ότι πρέπει να διαρρήξουν αυτές τις κοινότητες χτυπώντας τες στη βάση τους, που δεν είναι βέβαια η 'οικονομία' αλλά ο πνευματικός πολιτισμός τους.*
    Για αυτό προωθούν την 'πολυπολιτισμικότητα'. Και σε αυτήν τους την προσπάθεια οι ιστορικά αποτυχημένες, ξεπερασμένες και διαψευσμένες οικονομικές και πολιτικές ιδέες-δόγματα του 18ου και του 19ου αιώνα είναι οι πολυτιμότεροί τους σύμμαχοι.

    * Λαοί με ίδιο οικονομικό σύστημα, π.χ. καπιταλισμό, έχουν ουσιωδώς διαφορετική ιστορία σε όλα τα πεδία δράσης τους (σχέσεις με άλλους λαούς, σχέσεις εξουσίας- υπηκόου ή πολίτη, σχέσεις υπηκόων ή πολιτών μεταξύ τους, νομοθεσία, διοίκηση, τέχνες, πολιτική, φιλοσοφία, λογοτεχνία, κ.ά) διαψεύδοντας τους μύθους περί 'εποικοδομήματος'. Επιπλέον, η αντίληψη της οικονομίας ως κάτι έξω από τον πολιτισμό προϋποθέτει αφαιρέσεις που είναι χρήσιμες στους οικονομολόγους (ακόμη και τότε όμως μόνο ως ένα σημείο, γιατί όταν αποφασίζεις να χαράξεις οικονομική πολιτική σε μια συγκεκριμένη χώρα δεν μπορείς να το κάνεις βάσει αφηρημένων, γενικών αρχών). Σε όσους όμως προσπαθούν να κατανοήσουν πού βρίσκονται οι σημερινές κοινωνίες, πώς βρέθηκαν εκεί, ποια είναι τα προβλήματά τους και πώς μπορούν να λυθούν, μια τέτοια αντίληψη μόνο σε τερατώδεις παρανοήσεις μπορεί να οδηγήσει.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Δημήτρης 30/12/2010 21:33:41

      Είναι πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου. Το πολυπολιτισμικό ιδεολόγημα προωθείται από οικονομικά συμφέροντα για προφανείς λόγους (φτηνό εργατικό δυναμικό) με ιδεολογικό περίβλημα που το παρέχει αφειδώς η νεομαρξιστική Νέα Αριστερά. Ουσιαστικά έχει αυτοδιαψευστεί, αλλά συντηρείται για τους παραπάνω οικονομικούς λόγους και λόγω της αριστερής ιδεοληψίας.
      Εδώ να προστεθεί και κάτι άλλο, που μου έλεγε και φίλος από τη Γαλλία που ζει χρόνια στη Μέση Ανατολή και γνωρίζει άριστα τον αραβικό κόσμο: Οι τροτσκιστές (όπως οι δικοί μας του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αλλά και εν μέρει ο ΣΥΡΙΖΑ) επιδιώκουν την ανατροπή του υπάρχοντος συστήματος μέσω της πρόκλησης του χάους. Ο καλύτερος τρόπος για να προκαλέσεις το χάος είναι το ισλάμ. Γι'αυτό φτάνουν στο σημείο τροτσκιστικά κόμματα, όπως στη Γαλλία και την Ελλάδα, να συμπεριλαμβάνουν στους κόλπους τους ισλαμιστές, που στις πολιτικοκοινωνικές τους απόψεις είναι συντηρικότεροι των πλέον συντηρητικών Ευρωπαίων! Δηλαδή, η άκρα Αριστερά χρησιμοποιεί το ισλάμ συνειδητά ως καταστροφέα των υπαρχουσών κοινωνικών δομών, την ίδια στιγμή που καταδιώκει απηνώς ο,τιδήποτε το χριστιανικό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.