#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/05/2012 21:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κον Μπεντίτ: Ο ΣΥΡΙΖΑ κοροϊδεύει τον κόσμο που θα κατέβει στους δρόμους!



Η ελληνική Αριστερά οδηγεί τη χώρα σε... πραξικόπημα. Αυτό άφησε να εννοηθεί ο πρόεδρος των Πρασίνων Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ σε συνέντευξη που έδωσε στο Στρασβούργο.

Ο Κον Μπεντίτ χωρίς περιστροφές είπε ότι οι υποσχέσεις που δίνει ο ΣΥΡΙΖΑ στους Ελληνες δε θα μπορέσουν να υλοποιηθούν διότι δεν υπάρχουν λεφτά και τότε ο κόσμος θα βγει στους δρόμους. Μετά από αυτό, τόνισε ο πρόεδρος των Πρασίνων, τι θα γίνει, ποιος θα φέρει την τάξη; «Οι Ελληνες έχουν παράδοση», τόνισε με έμφαση.

Η ομιλία του Κον Μπεντίτ ήταν κόλαφος για τον Αλέξη Τσίπρα και την πολιτική των άκρατων δεσμεύσεων και του λαϊκισμού του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος τάζει τα πάντα σε όλους αλλά δεν υπάρχουν λεφτά για να γίνουν όλα αυτά.

Όπως τόνισε ο γνωστός ακτιβιστής, η ελληνική Αριστερά κοροϊδεύει τον κόσμο.

"Δύο πράγματα λέει η Αριστερά. Την ακύρωση των αποφάσεων για τους μισθούς και βασικό μισθό 1.300 ευρώ. Είναι τρελό, τελείως ηλίθιο. Αν είναι να ζητήσουμε από κάποιον να υλοποιήσει αυτό το πρόγραμμα είναι σαν να του λέμε αν θέλει να αυτοκτονήσει με πιστόλι ή με τσεκούρι. Είναι γεμάτο ψέματα. Τους καταλαβαίνουμε τους Ελληνες. Τους λένε βασικός μισθός 1.300 ευρώ και κατάργηση των μειώσεων των μισθών. 

Κατοχυρώνεται αμέσως κι έρχεται ο θεός στη Γη και η ειρήνη βασιλεύει ανάμεσα στους ανθρώπους...

Μια κυβέρνηση της Αριστεράς δε θα δώσει τα 1.300 ευρώ διότι η Ευρώπη θα πει τέρμα τα λεφτά. Πείτε μου πώς θα πληρωθούν οι μισθοί, με τι λεφτά, με τίνος λεφτά; Από που θα βρουν τα λεφτά αφού τα ταμεία της Ελλάδας είναι άδεια; Με τι θα πληρώσουν τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, του στρατού. Πώς θα στηρίξουν βασικό μισθό 1.300 ευρώ;

Ο κόσμος θα βγει στους δρόμους. Διότι αρέσει στους Ελληνες να κατεβαίνουν στους δρόμους. Θα τους πουν μας υποσχεθήκατε κάτι τα θέλουμε. Συνεπώς θα κλονιστεί η κοινωνία και η Αριστερά δε θα μπορέσει να την επαναφέρει διότι δεν υπάρχουν λεφτά. Και ποιος θα φέρει την τάξη στην Ελλάδα. Οι Ελληνες έχουν μια παράδοση».

Θέλετε να συνεργαστούμε με κάτι τόσο παράλογο; Οχι"

Ολόκληρο το βίντεο στο link:

ΣΧΟΛΙΑ

  1. S.P. avatar
    S.P. 23/05/2012 22:22:04

    Τα παραπάνω (ακριβώς τα παραπάνω) δεν είναι αβάσιμα.
    Τώρα τα υπόλοιπα που έχει πει ο DKB για το μεταναστευτικό, άμυνα κ.λ.π. ας τα αφήσουμε.

    • Δεξιός Ψάλτης avatar
      Δεξιός Ψάλτης @ S.P. 23/05/2012 22:33:52

      Ακριβώς έτσι όπως τα λέει,πιστεύω,πως θα γίνουν τα πράγματα εάν η κάλπη στραφεί στις κάλπικες λύσεις που προτείνει η αριστερή ανευθυνότητα. Ο λαός θα την ξαναπατήσει όπως το 2009 με το ΄΄λεφτά υπάρχουν΄΄ ;
      Όσα για τα λοιπά που έχει κατά καιρούς υποστηρίξει το ΄΄σύμβολο της αριστεράς ΄΄ του Μάη του ΄68, ας μην τα σχολιάσουμε γιατί είναι ακριβώς αυτά που πιστεύει η αριστερά του 2012.

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/05/2012 22:28:01

    Ἓνα πράγμα δέν καταλαβαίνει ὁ κ.Μπεντίτ καί δέν τόν ἀδικῶ,γιατί δέν μένει στήν Ἑλλάδα. Ὃτι ἀκριβῶς αὐτό ἐπιδιώκει ὁ ΣΥΡΙΖΑ μέ τίς ψεύτικες ὑποσχέσεις,νά κατέβει ὁ κόσμος στούς δρόμους καί νά ἒλθει τό χάος...

  3. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 23/05/2012 22:33:38

    Όσο περνούν οι μέρες, είναι όλο και πιο ξεκάθαρο, ότι οι συνιστώσες του συριζα, τελικά είναι δυο.
    Η μια που θέλει να κυβερνήση, έστω κι από άχτι, έστω και βλέποντας και κάνοντας και η δεύτερη που θα κάνει τα πάντα για να μείνουν στην αντιπολίτευση.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ dikefalosaitos 23/05/2012 23:42:09

      Το όσο περνούν οι μέρες ... κάνει τα πάντα για να μείνει αντιπολίτευση,ταιριάζει δυστυχώς και σε άλλες πολιτικές ενώσεις,όχι μόνο στο Σύριζα

      • PayneK avatar
        PayneK @ Ιωάννης33 24/05/2012 01:25:16

        Παλαιότερα μπορεί να τον ένοιαζε απλά να παραμένει αντιπολίτευση εσαεί,πλέον δεν μπορούμε να είμαστε τόσο σίγουροι, αφότου είδε πλέον οτι ίσως μπορέσει να σχηματίσει κάποιου είδους κυβέρνηση.
        Οι κινήσεις του πάντα δείχνουν και την κατεύθυνση. Και αν κρίνει κανείς απ'τις εμμονές του ( Δεκέμβριος του '08) μάλλον ελπίζει να επαναληφθούν τέτοιες καταστάσεις ώστε αυτήν την φορά με αίσθημα ανοχής να αφεθεί το κράτος στην τύχη του. Το έδαφος πρόσφορο και ο ίδιος βολευόμενος απλα στο να κατηγορεί τους ευρωπαίους εταίρους σαν αυτουργούς. Πάντα κάποιος πρέπει να κατηγορηθεί σε τέτοιες περιπτώσεις.
        Ίσως μάλιστα το χρησιμοποιήσει και σαν μοχλό πίεσης στο να παρθεί η απόφαση για έξοδο απ'το ευρώ γρηγορότερα, αφού η κατάσταση θα γίνεται ολοένα και μη αναστρέψιμη και με το υπόλοιπο της κοινωνίας να παρακουλουθεί αμήχανα.
        Είναι εφιαλτικό το σενάριο σίγουρα, άραγε σε περίπτωση σχηματισμού κυβέρνησης μπορεί να φτάσει σε τέτοια επίπεδα ανευθυνότητας? Ελπίζω όχι,αλλά και ο συριζα μας έχει συνηθίσει σε επικίνδυνα δείγματα γραφής και θέσεων. Κάτι σαν όραμα για την πατρίδα μας, που απλά δεν θέλει να το μοιραστεί..ακόμα!

  4. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 24/05/2012 00:05:54

    Αὐτὰ εἶναι...

  5. ΔΚ avatar
    ΔΚ 24/05/2012 02:04:46

    Ο Κον-Μπεντίτ του "η Μακεδονία είναι η Μακεδόνια".

  6. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 24/05/2012 02:14:09

    Πάντως δίκιο ἔχει ἐδῶ.

    Τὸ μόνο στοιχειωδῶς φιλολαϊκὸ ἐνδεχόμενο εἶναι μιὰ παραμονὴ στὸ Εὐρὼ μὲ κάποια (ἄλλη) ἐκδοχὴ συμφωνίας ("Μνημονίου") μὲ τοὺς εὐρωπαίους ἑταίρους ποὺ ρίχνουν τὸ ζεστὸ παραδάκι. Ἡ ἔξοδος ποὺ ξέρουμε ὅτι θὰ συμβεῖ μὲ ΣΥΡΙΖΑ (ἐκτὸς ἂν γίνει πιὸ μνημονιακὸς ἀπὸ τοὺς μνημονιακούς, κάτι ποὺ παίζει ἅμα θυμηθοῦμε τὸ ἀποτέλεσμα τοῦ "ἔξω οἱ βάσεις" τοῦ Ἀνδρέα Παπανδρέου τὸν ὁποῖο μιμεῖται ὁ ἐνσηματίας τῶν σχολικῶν καταληψιῶν) θὰ ξεκάνει τελείως τὰ λαϊκὰ στρώματα, πολὺ περισσότερο ἀπ' ὅσο συμβαίνει σήμερα. Ὅποιος δὲν τὸ βλέπει αὐτό, καληνύχτα.

  7. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 24/05/2012 05:59:21

    Ο κύριος αυτός ,μας είναι γνώριμος από παλαιότερες παρεμβάσεις του.

    Η τελευταία είναι ακόμη μία επιπόλαιη και ανόητη αναφορά στα εσωτερικά
    ζητήματα της Χώρας μας. Αλοίμονο αν ο ΣΥΡΙΖΑ ή οποιοδήποτε άλλο κόμμα
    θα μπορούσε να τον πάρει στα σοβαρά. Δεν έχει κάν διαβάσει τι ακριβώς
    επαγγέλλεται ο ΣΥΡΙΖΑ καθώς και άλλοι έλληνες ευρωσκεπτικιστές, σχετικά
    με την κρίση χρέους της Πατρίδας μας και την υποταγή της στα κελεύσματα
    των διεθνών τοκογλύφων , με την συμπαράσταση του καταρρέοντος πολιτικού
    μας συστήματος.

    Η άθλια αυτή παρέμβαση αποτελεί μία από τις πολλές ανθελληνικές που ήδη
    κατακλύζουν τα τηλεοπτικά ΜΜΕ , ώστε να διασωθούν τα μνημονιακά κόμματα
    από την επικείμενη πανωλεθρία της 17ης Ιουνίου 2012.

    Ας την αγνοήσουμε !

    • Factorx avatar
      Factorx @ Μιχάλης Σ. Βάρδας 24/05/2012 14:18:10

      Με συγχωρείς Μιχάλη αλλά γέλασα πολύ με το σχόλιό σου. Υποψήφιος με τον ΛΑΟΣ δεν ήσουν; και τώρα στηρίζεις Τσίπρα; Τελικά αυτός ο πατριωτισμός είναι πολύ λάστιχο. Όπου θέλουμε τον τραβάμε και όπως θέλουμε τον ερμηνεύουμε

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Factorx 24/05/2012 14:34:15

        Ο "πατριωτισμός" του σκασμένου λάστιχου, σαράντα χρόνια φούσκα !!!
        Τα ύστερα του κόσμου.

  8. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 24/05/2012 08:56:48

    Ας κάνουμε υπόθεση εργασίας επεκτείνοντας τις σοβαρότατες προειδοποιήσεις του Κον Μπεντίτ.
    Είναι πολύ πιθανόν να έλθουν τα πράγματα έτσι ακριβώς και οι ενδείξεις κατά την γνώμη μου είναι οι εξής:
    α) Οι αλλεπάλληλες φραστικές στηρίξεις του Ολάντ προς την Ελλάδα μου
    ακούγονται σαν "νίπτω τας χείρας μου" για την επερχόμενη ανθρωπιστική
    κρίση στην καρδιά της Ευρώπης και δη στο "λίκνο της δημοκρατίας"
    β) Η εσπευσμένη πρόσκληση του Βενιζέλου. Τι συζήτησαν επί 45 λεπτά;
    Ο Βενιζέλος ήταν πολύ σφίγγα για τον χαρακτήρα του
    γ) Η συμπαράταξη της Ισπανίας με τη ..... Γερμανία
    δ) Η επίθεση προ ημερών της Πορτογαλλίας και Ιρλανδίας κατά της Ελλάδας
    του στυλ κι εμείς υποφέρουμε αλλά προσπαθούμε
    ε) Η απότομη και μεγάλη ακύρωση τουριστικών κρατήσεων χωρίς να υπάρχουν
    το τελευταίο διάστημα οι συνήθεις απεργίες "διότι αρέσει στους Έλληνες
    να κατεβαίνουν στους δρόμους" και συγκρούσεις αφού ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζεται
    να μας βάλει στον δικό του γύψο
    Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι πάμε ολοταχώς όπισθεν προς τις "παραδόσεις" μας
    Ποιές ακριβώς ένοπλες δυνάμεις θα αναλάβουν να πραγματοποιήσουν αυτή
    την "παράδοση"; Αυτές που κλέβουν τα καύσιμα; οι αξιωματικοί που ασχολούνται με την παιδική πορνογραφία ή αυτοί που βοήθησαν τον Άκη
    - με το αζημίωτο - να επιβαρύνει το δημόσιο ταμείο; για να αναφερθώ μόνο
    στις τελευταίες θλιβερές ειδήσεις.
    Εδώ που φθάσαμε με τις ιδιοτέλειες του ενός και του άλλου πολιτικού αρχηγού
    που μόνο ως άφρονες λειτούργησαν όλα τα απεχθή ενδεχόμενα είναι ανοικτά.
    Μακάρι να μην πούμε στος τέλος φέρτε μας δύο μημόνια να υπογράψουμε.
    ΥΓ: Αυτή τη στιγμή στον SKY κάποια κυρία του ΣΥΡΙΖΑ έδωσε διάλεξη υπέρ
    της παραμονής των μεταναστών. Πως ακριβώς θα αντιμετωπίσουμε τα
    2 εκατομμύρια εξαθλιωμένους εισβολείς;

  9. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 24/05/2012 08:59:44

    Μιλάει!
    Η Δύση έχει παράδοση κε Κον μπετίτ στον πολιτικό εξευτελισμό των Ελλήνων!

  10. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 24/05/2012 09:06:08

    Προσωπικά αδιαφορώ για το ποιος θα επιβιβαστεί σε ελικόπτερο ή για ποιον
    θα στηθούν κρεμάλες στο Σύνταγμα ή θα τουφεκιστεί στο Γουδή.
    Αυτά απευθύνονται στο θυμικό της μάζας μετά την καταστροφή αλλά δεν πρόκειται να αλλάξουν την κατάσταση.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γλαυξ 24/05/2012 11:30:58

      Το "ελικόπτερο" και οι "κρεμάλες" ενδιαφέρουν μόνον αυτούς που θ' αναφωνήσουν "λάθος", όταν θα έχουν ήδη φύγει πολύ μακριά απο το "ταμείο".
      Μυαλό κουκούτσι, λέει ο σοφός λαός.

  11. Μπακιρτζής avatar
    Μπακιρτζής 24/05/2012 09:13:57

    Δεν χρειαζόμαστε κανένα φιλοσκοπιανό ψευτοκουλτουριάρη Κον Μπεντίτ για να μας πει αυτό που έχουν καταλάβει όλοι οι Έλληνες.
    Πρόσφατα μάλιστα ζητούσε η Ελλάδα να μειώσει δραστικά τις αμυντικές της δαπάνες ζητώντας από τις λοιπές Ευρωπαϊκές χώρες να μην μας πουλάνε όπλα.
    Κατά το συγκεκριμένο άτομο η Ελλάς θα πρέπει να είναι ο καρπαζοεισπράκτορας των Τούρκων.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Μπακιρτζής 24/05/2012 11:14:11

      Όταν το δάχτυλο δείχνει το φεγγάρι, ο ηλίθιος κυττά το δάχτυλο.

      • Μπακιρτζής avatar
        Μπακιρτζής @ Ο Θείος 24/05/2012 11:59:50

        Εγώ όταν βλέπω έναν παιδόφιλο πολιτικό προτιμώ να κοιτώ το ήθος του παρά το λόγο του, ακριβώς γιατί δεν είμαι ηλίθιος.
        Εσύ;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Μπακιρτζής 24/05/2012 12:25:02

          Αγαπητέ μου, δυστυχώς για μάς, τα "παιδιά" ήμασταν εμείς, οι Έλληνες πολίτες, επί 30 - 40 χρόνια.
          Μας ξεγελούσαν με "καραμελίτσες" και "σοκολατάκια" οι ανίκανοι και με μηδενικό ήθος Έλληνες πολιτικοί. Τα λοιπά, ευκόλως εννοούνται.
          Διευκρινίζω ότι οι "καραμελίτσες" και τα "σοκολατάκια" λεγόταν "παροχές" και "κεκτημένα".
          Λυπάμαι που ακόμη και τώρα πετάμε τη μπάλλα στην εξέδρα.
          Αυτήν την τραυματική αλήθεια βίωσα ως πολίτης αυτής της χώρας.

  12. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 24/05/2012 11:42:56

    με τον τρόπο που χτυπά τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ το MEGA είναι γνωστό τι μπορεί να καταφέρει:
    Το 2007 στήριξε με πάθος Βενιζέλο και προέκυψε Παπανδρέου. Το 2009 παθιασμένα Μπακογιάννη και εξελέγη Σαμαράς!
    Ας σταματήσει, λοιπόν, σήμερα, διότι ακόμη και αλήθειες να μεταδίδει σαν προπαγάνδα ακούγεται....

  13. Dimitris avatar
    Dimitris 24/05/2012 13:41:25

    Ο συγκεκριμένος κύριος ηγήται μιας πολιτικής ομάδας που το εδώ παρακλάδι της θα εξαφανιστεία απο τον ΣΥΡΙΖΑ, κάτι πρέπει να πει και αυτός. Δηλαδή αν βγει ο Μελανσόν και πει οτιδήποτε για τον Σαμαρά θα είναι ακριβές και θα πρέπει να το αναπαράγουμε εδώ?

  14. Factorx avatar
    Factorx 24/05/2012 14:15:32

    Φυσικά θα το αναπαραγάγουμε, επειδή η πολιτική λογική του Κον Μπεντίτ είναι ίδια με εκείνη των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ. Δήθνε αντισυστημικοί στην αρχή, υπηρέτες του συστήματος στο τέλος

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Factorx 24/05/2012 14:31:34

      Αγαπητε factorx, κάνετε συνεχώς το ίδιο λάθος, όπως πολύ πριν τις 6 Μαίου.
      Στην κακόηχη μαρξιστική βουλγκάτα, το λάθος αυτό λέγεται "σεχταρισμός" - ξέρετε, από τη "σέχτα".
      "Χτυπάμε πιό πολύ αυτούς με τους οποίουν έχουμε σημεία σύμπτωσης, παρά αυτούς με τους οποίους δεν συμπίπτουμε καθόλου". "Όσο χειρότερα, τόσο καλύτερα". Τυπικό σύμπτωμα των εξτρεμιστικών ομάδων.
      "Κόβονται" δυνητικοί παράγοντες ευνοικών λύσεων, νομίζοντας στενά ότι θα επωφεληθείτε.
      Ποιούς θα έχουν δυνητικούς υποστηρικτές, άν με το καλό φτάσει η ΝΔ να είναι ο κύριους αναδιαπραγματευτής; Τα απομεινάρια του Σαρκοζύ; Τους "πίσω από τα δάση" Βαυαρούς του CSU; Τον ασταθή Ραχόι; Ή τον ...Ρέσλερ;
      Έτσι, στο τέλος έρχεται η καταραπακιά και θα ψάχνονται πάλι. Άς προσέχανε, θα μπορώ μόνον να πώ.
      Οι λοιποί τι φταίμε ομως;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Factorx 24/05/2012 14:38:04

      Οι "λαικο"δεξιοί είναι δηλαδή ακόμη "αντισυστημικοί" - όπως ισχυριζόταν πρίν τη κατραπακιά της 6/5;
      Και εναντίον τίνος "συστήματος" στρέφονται αλήθεια ;
      Ποιός είναι τώρα ο αντίπαλος;
      Έχετε χάσει το μπούσουλα, πρόβλημά σας. Θα ζαλίσετε όμως και εμάς με τις συνεχείς περιστροφές σας στο χάος!

  15. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 24/05/2012 15:05:51

    Αν σας έμεινε κάποια απορία από ό,σα ανέφερε ο Γάλλος, μη χάσετε το βράδυ τον Πρετεντέρη στο Μέγκα

  16. Θανάσης avatar
    Θανάσης 24/05/2012 15:13:25

    Τιμή για τον Τσίπρα είναι να τον κατηγορεί αυτός. Είναι γνωστός ανθέλληνας και έχει κατηγορηθεί για παιδοφιλία.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Θανάσης 24/05/2012 15:20:29

      Ποιοί τον κατηγόρησαν, παρακαλώ;
      Και τι θα πεί "ανθέλληνας"; Για ρώτα, άς πούμε, την κ. Ελένη Αρβελέρ, εκέι στην χώρα του "ανθέλληνα" φίλτατε, που γνωρίζει καλώς Ελληνικήν και Γαλλικήν ...
      "Συκοφαντείτε, συκοφαντείτε, στο τέλος κάτι θα μείνει".
      Joseph Goebbels

  17. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 24/05/2012 17:01:21

    Λοιπόν αυτή η πατρίδα μάλλον έχει διαπράξει πολλές ύβρεις δεν ξέρω εναντίον
    τίνων άλλων λαών και εθνών, σίγουρα πάντως εναντίον του εαυτού της.
    Δεν εξηγείται η διαφορετικά η απύθμενη ρηχότητα σκέψης....
    Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι μας ... ψεκάζουν !!!
    Για να σοβαρευτούμε όμως οι πολιτικές αναλύσεις περί στρατηγικής του τάδε κόμματος και του πανέξυπνου αρχηγού του ουδόλως ενδιαφέρουν διότι στη
    χώρα δεν προσφέρουν απολύτως τίποτε. Άλλωστε οι πολιτικές αναλύσεις ήταν στο φόρτε τους όλα τα προηγούμενα 35 και πλέον έτη με τα τωρινά αποτελέσματα. Οι αναλύσεις είναι μόνο για Think tanks και φαίνεται ότι
    τα Think tanks είναι εκατομμύρια σ΄αυτήν την πατρίδα τόσα πολλά πού όλη
    μετατράπηκε σε ένα πελώριο Unthink Tank.... Ούτε ένας τομέας δεν λειτουργεί.
    ούτε ένας όμως.
    Για τη μειοψηφία των σχολιαστών εμού συμπεριλαμβανομένης το πραγματικό πρόβλημα όλων μας είναι στις νοοτροπίες και όχι στις πολιτικές αναλύσεις.
    Η πλειονότητα των σχολιαστών έδινε των υπέρ πάντων αγώνα για την αυτοδυναμία του κόμματος και την πρωθυπουργοποίηση του αρχηγού.
    Στερνή μου γνώση ....
    Όσον αφορά τον κ. Δανιήλ Κον Μπεντίτ η Ελλάδα και οι Έλληνες τον ενδιαφέρουν μόνον διότι όντας ο ίδιος μέλος ενός ευρύτερου συνόλου που είχαν
    "επενδύσει" σε συγκεκριμένη συνεργασία με την Ελλάδα βλέπουν ότι με μια
    παραπαίουσα Ελλάδα αυτή μάλλον ναυαγεί... και ο νοών νοείτο.
    Μήπως τα ξεχάσαμε όλα αυτά ; Μα σε αυτό εδώ blog χύθηκε πολύ μελάνι

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γλαυξ 24/05/2012 17:58:35

      Ακριβώς. Ο κόσμος είναι στα μυαλά ανάποδα. Κρέμεται με τα πόδια πάνω και το κεφάλι κάτω στο χώμα.
      Στην παρούσα κατάσταση, οι "πολιτικές αναλύσεις περί στρατηγικής του τάδε κόμματος και του αρχηγού του", θα έπρεπε ν' αφήνουν κάθε λογικό πολίτη παγερά αδιάφορο.
      Και από την άλλη πλευρά, θα έλεγα το εξής: Οι Έλληνες πλειοψηφικά, ως πολίτες χώρας - μέλους του ευρύτερου Ευρωπαικού συνόλου, είχαμε
      “επενδύσει” σε συγκεκριμένη συνεργασία με την λοιπή Ευρώπη. Βλέπουμε τώρα ότι με μια παραπαίουσα Ελλάδα σε μια παραπαίουσα Ευρώπη, αυτή η συνεργασία μάλλον ναυαγεί…
      Να μη το παλέψουμε αλλο λοιπόν; Να "τα φτύσουμε" και να παραδοθούμε στο μαχαίρι του "χασάπη" και στα λεφτά αυτού που "τά 'βγαλε" εγκαίρως;
      Να μη το παλέψουμε παρέα όσους συμπίπτουμε ή πλησιάζουμε; Είτε επειδή έχουμε κοινό συμφέρον, είτε επειδή είναι ψυχοπονιάρηδες, είτε επειδή απλώς έχουμε κοινό αντίπαλο;
      Αυτό είναι εθνική πολιτική. Τα λοιπά που βλέπω είναι αυτισμός βαρειάς μορφής.

  18. Mak avatar
    Mak 24/05/2012 18:27:43

    Όταν ακόμα και ο συγκεκριμένος κωλοτούμπας, θεωρεί παρανοική την αύξηση μισθών και την κατάργηση του μνημονίου επί τοις ουσίας, τότε μάλλον οι του Σύριζα πρέπει να ψαχτούν.

    Η προσέγγιση του ότι μέσα από το Χάος που θα προκληθεί θα βγούνε οφελημένες δυνάμεις τύπου Χρυσή Αυγή, είναι άκρως ρεαλιστική.

    Άποψη μου είναι τα άκρα χρειάζονται ο ένας τον άλλο για να έχουν λόγο ύπαρξης.

    Τροφοδοτούν ο ένας τον άλλο μέχρι να εξαφανίσουν ό,τι υπάρχει ανάμεσα τους και να οδηγηθούμε σε σύγκρουση.

    Πολλοί αναρωτιούνται, πόσο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράγματα.....δεν μπορούν να φτανταστούν πόσο!

    Σε αυτό βασίζονται και οι μεν και οι δε των 2 άκρων.

  19. Mιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Mιχάλης Σ. Βάρδας 25/05/2012 15:29:32

    Αγαπητέ μου factorx ,

    Σε ευχαριστώ που σχολίασες προηγούμενο σχόλιό μου (5:59 am /25.05.2012).

    Είναι άλλο πράγμα ο Πατριωτισμός και άλλο πράγμα η ψυχρά αποτίμηση της
    πολιτικής πραγματικότητας ! Και αυτά τα δύο δεν πρέπει να συγχέονται σε
    κανένα επίπεδο πολιτικής και ιστορικής ανάλυσης διότι οδηγούν σε αυθαίρετα
    συμπεράσματα , που κανείς μας δεν τα τα χρειάζεται σε αυτές τις δύσκολες
    στιγμές ...

    Από πού συμπεραίνεις ότι τώρα στηρίζω ... Τσίπρα ;
    Ασφαλώς, αν έχω να επιλέξω μεταξύ Μέρκελ, Λαγκάρντ και ...Τσίπρα ,
    θα επιλέξω Τσίπρα . Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το ίδιο θα κάνεις και εσύ ..!

    Δεν καταλαβαίνω γιατί γέλασες πολύ με το περιεχόμενο του σχολίου μου .

    Συμφωνώ μαζύ σου ότι η έννοια του Πατριωτισμού είναι πολύ ...λάστιχο , όπως
    γράφεις , παρότι ο ορισμός σου δεν είναι δόκιμος , αφού εμπεριέχει σε πολύ
    μεγάλο ποσοστό το υποκειμενικό στοιχείο .

    Πατριώτης ήταν και ο Χίτλερ , πατριώτης ήταν και ο Στάλιν , πατριώτης ήταν
    και ο ημέτερος Ιωαννίδης και τόσοι άλλοι που έτσι έλεγαν γιατί έτσι νομίζανε.

    Επί της ουσίας της παρέμβασής μου δεν απαντάς . Δεν υποχρεούσαι βέβαια να
    παίρνεις θέση σε όλα τα σχόλια που δέχεσαι διότι δεν θα έκανες τίποτε άλλο
    κάθε ημέρα .

    Πού διαφωνείς σε αυτά που γράφω ή σε αυτά που σαφώς υπαινίσσομαι ;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Mιχάλης Σ. Βάρδας 25/05/2012 16:10:28

      Φυσικά και διαφωνώ. Κυρίως με τον πατριωτισμό λάστιχο (της πλάκας θα έλεγε άλλος) χωράνε όλοι από τον Τσίπρα μέχρι τον ...Χιτλερ. Έλεος

      • Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
        Μιχάλης Σ. Βάρδας @ Factorx 25/05/2012 18:24:00

        Aγαπητέ μου factorx,

        Σε ευχαριστώ που διαφωνείς μαζύ μου , συμφωνώντας !
        Συμμερίζομαι την απόγνωσή σου (έλεος) και σου εύχομαι
        καλό Σαββατοκύριακο .

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Mιχάλης Σ. Βάρδας 25/05/2012 16:19:29

      Χα χα, "πατριώτες" (όσο ο Χίτλερ, ο Σταλιν, και ο Ιωαννίδης !!), θα είναι και αυτοί που θα παραδώσουν σχεδόν δωρεάν ότι απέμεινε από την Ελλάδα στους "Ελληνες" εφοπλιστές του City και σε όσους άλλους μεγαλόσχημους "συμπολίτες" μας "τά έβγαλαν" και θα "τα ξαναμπάσουν" την στιγμή που πρέπει.
      Άν είναι αυτοί τυχεροί κι εμείς άτυχοι ...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Mιχάλης Σ. Βάρδας 25/05/2012 16:22:34

      Αυτός που στηρίζει την Ελλάδα είναι "ανθέλληνας".
      Οι "Υπερέλληνες" είναι αυτοί που "τά 'βγαλαν" (με "καλό" σκοπό, χα χα) και τα πολιτικά τους υποστηρίγματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.