#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/06/2013 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ιστορική απόφαση για τα γκέι ζευγάρια στις ΗΠΑ



Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ απέρριψε την Τετάρτη έναν ομοσπονδιακό νόμο που περιορίζει τον ορισμό του γάμου στα ετερόφυλα ζευγάρια. Παράλληλα, άνοιξε τον δρόμο για την τέλεση γκέι γάμων στην Καλιφόρνια, στην οποία ίσχυε νόμος που απαγόρευε στα ομόφυλα ζευγάρια να παντρευτούν. Η διπλή απόφαση ερμηνεύεται ως μεγάλη νίκη για το κίνημα των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων.

«Η σημερινή απόφαση είναι ένα ιστορικό βήμα προς τα εμπρός για την ισότητα στον γάμο» δήλωσε, μέσω twitter, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα. «Όταν όλοι οι Αμερικανοί τυγχάνουν ίσης μεταχείρισης - ανεξαρτήτως του ποιοι είναι ή ποιους αγαπούν - είμαστε όλοι πιο ελεύθεροι» δήλωσε ο αμερικανός Πρόεδρος.

Πλήθος υποστηρικτών των γκέι γάμων πανηγύρισαν έξω από το δικαστήριο στην Ουάσιγκτον. Οι δικαστές απεφάνθησαν ότι ο νόμος περί «Προστασίας του Γάμου» (DΟΜΑ) κάνει διακρίσεις εις βάρος των ζευγαριών του ιδίου φύλου. Η απόφαση, που ελήφθη με πέντε ψήφους υπέρ και τέσσερις κατά, σημαίνει ότι ένα νομίμως παντρεμένο ζευγάρι αντρών ή γυναικών δικαιούται να αξιώσει τα ίδια προνόμια (φοροαπαλλαγές, παροχές, επιδόματα κ.λπ.) που απολαμβάνει ένα ετερόφυλο ζευγάρι. Παράλληλα, το δικαστήριο άνοιξε τον δρόμο για τους γάμους μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών στην Καλιφόρνια, όπου ίσχυε νόμος ο οποίος τους απαγορεύει.

Το Δικαστήριο έκρινε ότι όσοι επιδιώκουν την απαγόρευση των γκέι γάμων δεν έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν έφεση εναντίον των αποφάσεων πρωτοβάθμιων δικαστηρίων, με τις οποίες νομιμοποιούνται οι επίμαχοι γάμοι. Υπενθυμίζεται ότι το δικαστήριο έχει κρίνει ότι η απαγόρευση των γκέι γάμων είναι αντισυνταγματική.

Οι γάμοι μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου είναι νόμιμοι σε 12 αμερικανικές πολιτείες και στην πόλη της Ουάσιγκτον.

bbc

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος avatar
    Γιώργος 26/06/2013 21:42:56

    Και καλούς απογόνους...

  2. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 26/06/2013 22:04:07

    Επιτέλους κι ένα ευχάριστο νέο!
    Οι δηλώσεις Ομπάμα όπως πάντα σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι ιστορικές ακόμα κι αν γίνονται μέσω twitter!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ μεταρρυθμιστής 26/06/2013 22:10:24

      Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Όργουελ...

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ ΚΜ 27/06/2013 10:07:15

        Αν ο Όργουελ έβλεπε ότι το 2013 άτομα σαν εσένα θα τον έβαζαν στο στόμα τους, θα έκαιγε τα βιβλία του!

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 11:13:50

          Έμ βέβαια! Μόνο η Δράση και οι Μπουταροκαμίνηδες επιτρέπεται να μνημονεύουνε Όργουελ! Το υπόλοιπο 98% διαπράττει έγκλημα σκέψης και δέον όπως ριφθώσι εις την πυράν! Πρόοδος γαρ!

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ ΚΜ 27/06/2013 12:33:07

            Ο Γ. Καμίνης πήρε 52% στο Δήμο Αθηναίων, και ο Γ. Μπουτάρης 51% στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Για να τους αναφέρεις σ'ένα άσχετο μ'αυτούς άρθρο μάλλον τους φοβάσαι, καθώς απ'ότι φαίνεται θα έκλεισε η υποψηφιότητά σου ως δημοτικός σύμβουλος στο συνδυασμό του Κασιδιάρη για το Δήμο Αθηναίων στις επόμενες δημοτικές εκλογές! Εύχομαι να σε κάνει ο Ηλίας...αν εκλεγεί κι Αντιδήμαρχο! ΚΜ: Αντιδήμαρχος κοινωνικής κλειστοφοβίας...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 14:49:10

            Επίσης, συκοφάντη «μεταρρυθμιστή», δεν έχω καμία σχέση με τα ξαδερφάκια σου εν ολοκληρωτισμώ (αυτοί μαύρο, εσύ ροζ) τους Χρυσαυγίτες. Τους έχω επικρίνει κατά κόρον εδώ μέσα. Κάτι τύποι σαν εσένα όμως έχουν βαλθεί να τους θεριέψουν. Όσο και να προσπαθήσετε πάντως, δεν θα καταφέρει ποτέ μια ισχνή και ιδιοτελής μειοψηφία να απαγορέψει ως μη πολιτικά ορθές τις αντιλήψεις όλης της υπόλοιπης κοινωνίας.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ ΚΜ 27/06/2013 16:26:17

            Ολοκληρωτισμός είναι η ελευθερία επιλογής χωρίς διακρίσεις κι όχι επιβολή ανελαστικών παραδοσιακών κανόνων πάνω στους ανθρώπους όπως πιστεύεις εσύ ε? Πόσα θες να μας τρελάνεις ΚΜ?

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ μεταρρυθμιστής 26/06/2013 23:06:42

      Ὄχι ὅτι τό σχόλιό σου εἶναι χειρότερο ἀπό τή δήλωση τοῦ Ὀμπάμα,ἀλλά τό νά ἐξισώνεις μιά ἀπόφαση ἑνός δικαστηρίου,γιά τήν ἐλεύθερη τέλεση γάμου μεταξύ ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου,μέ πραγματικά ἱστορικές ἀποφάσεις γιά σοβαρά θέματα ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων,δείχνει ὅτι τό ἠθικό βάθος πού μπορεῖ νά κατρακυλήσει ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἀπύθμενο...

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Κυθήριος 27/06/2013 10:14:46

        Κρίμα που δε διαβάζει ο Ομπάμα antinews γιατί θα διαπίστωνε ότι ο "Κυθήριος" θεωρεί ότι το ηθικό του βάρος μπορεί να κατρακυλήσει απύθμενα, μιας και χαρακτήρισε την απόφαση "ιστορικό βήμα προς τα μπρος''...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 12:01:23

          Πράγματι,μεγάλο κρίμα πού δέ διαβάζει ὁ Ὀμπάμα antinews,γιατί δέ βλέπει τί ὑποστηρικτές ἔχει σ' αὐτά τά τεράστια΄''βήματα πρός τά μπρός''...

    • Όλα ή τίποτε avatar
      Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 06:15:49

      ''μεταρρυθμιστή'' Καλά στέφανα εύχομαι. Εσύ τελικά θα κρατάς την ανθοδέσμη; Πρόβα νυφικού, θα έχει; Μα γιατί επιμένετε τόσο να αυτογελοιοποιείστε; Ανεξήγητο

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Όλα ή τίποτε 27/06/2013 09:59:40

        Κοίτα μην κρατάς εσύ καμιά ανθοδέσμη σε κανά τέτοιο γάμο ως νυφούλα, γιατί οι μεγαλύτεροι ομοφοβικοί που το παίζουν και καλά μεγάλα αρσενικά το έχουν και λίγο μέσα τους!

        • 'Ολα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 12:26:38

          χαχαχαχα! Λυπάμαι. αλλά χάσατε. Δεν υπάρχει πρόβλημα, εγώ θέλω όλοι οι άνθρωποι να αγαπιούνται για να είναι χαλαροί. Απλά οι γάμοι και τα ...πανηγύρια είναι κατασκευασμένα για έναν άνδρα και μία γυναίκα. Κάθε τι άλλο, είναι καρικατούρα και κρίμα να ξεπέφτετε σε μαϊμουδιές.
          Αυτά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 13:30:36

      Ουάου! Ρε δεν πα να ...

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/06/2013 13:55:03

        άντε πάνε συ μπροστά κι'ρχομαι...

  3. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 26/06/2013 22:25:13

    History has been made. SC has overturned the defence of marriage Act!!!!!
    Και κλάμα τώρα όλοι οι ΚΜ, οι ΒΙΣ και οι Zugzwang της Αμερικής!!!!!!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 27/06/2013 04:07:02

      Αυτοί οι τρείς ε; Όλοι οι άλλοι είναι «γκέη φρέντλη»; Ή μήπως το θλιβερό «τρεις κι ο κούκος» είναι το λόμπυ της ντροπής;

      Όπως και να'χει, δεν τα βάζετε με κάποια αντίπαλη παράταξη - τα βάζετε με τη φύση την ίδια! Προδιαγεγραμμένη λοιπόν η κατάληξη - από 'δω παν κι άλλοι...

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ ΚΜ 27/06/2013 11:42:40

        KM, ο εκπρόσωπος τύπου του Θεού και της Φύσης... Κάθε σχόλιο κι ένας φετφάς!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Συριζαλβανία του Χότζα 27/06/2013 09:01:03

      Δεν έχω να κλάψω τίποτα, παρά μόνο τα παιδάκια που θα γίνουν πειραματόζωα διά της υιοθεσίας στα χέρια διεστραμμένων. Και θα σου εξηγήσω τον λόγο γιατί δεν ανησυχώ: Επειδή η κοσμοθεωρία μου είναι χριστιανική, έχω επίγνωση του πού πηγαίνουν τα πράγματα. Όσον με αφορά, έχω τις αντιστάσεις μου, που προέρχονται από την πίστη μου. Εσύ που θα δεις μεθαύριο να νομιμοποιείται η αιμομιξία (έμμεσα είσαι υπέρ, αφού δέχεσαι τις όποιες σχέσεις φτάνει να υπάρχει συναίνεση...) και κάθε είδους απίθανες διαστροφές, αν σου έχει μείνει ίχνος συνείδησης μέσα σου, θα καταλάβεις σε τι γκρεμό οδηγούν την κοινωνία οι ιδεοληψίες σου. Καλή μετάνοια, αλλά αυτή προϋποθέτει εσωτερικό συγκλονισμό και ξύπνημα συνειδησιακό...
      Περισσότερο με ανησυχεί το γεγονός, όταν έρθουν σε εμάς οι εξελίξεις, να έχουμε αρχιεπισκόπους με το ποιόν του αποτυχημένου Ιερωνύμου....

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ ΒΙΣ 27/06/2013 11:43:57

        Καλά κρασιά...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Συριζαλβανία του Χότζα 27/06/2013 12:02:38

          Ἄν καταλάβαινες τί θέλει νά σοῦ πεῖ δέν θά τό 'ριχνες στά κρασιά...

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 27/06/2013 14:06:18

          Οι Νεοφιλελέδες σαν τονΑλβανό, πετάνε τα φτερά ψηλά στο άκουσμα των τόσο χαρμόσυνων αυτών ειδήσεων. Μην τους το χαλάτε .... Γιορτάζουν οι κοπέλες από χτες!

      • warrior avatar
        warrior @ ΒΙΣ 27/06/2013 18:56:38

        Ναι, τα καημένα τα παιδάκια. Θα γίνουν πειραματόζωα. Είδαμε πόσες ορδές εκπληκτικών πολιτών δημιουργήθηκαν ανά τους αιώνες από ετερόφυλα ζευγάρια και πόσο μαγικά έχουν φτιάξει τον σύγχρονο κόσμο!

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 27/06/2013 09:42:03

      Χοτζα
      Δεν ειχα σκοπο να μπω στην συζητηση. Νομιζω οτι το θεμα το εξαντλησαμε με το αρθρο του Κρανιδιωτη και την κουβεντα που ακολουθησε. Μου πεταξες ομως το γαντι και πρεπει να το σηκωσω. Ιδου η απαντηση μου:

      Εδω στην Ελλαδα δεν κλαιμε. Γελαμε γιατι ξερουμε οτι ο νομος του Murphy ειναι αμειλικτος: Anything that can go wrong, will go wrong".
      Φυσικα δεν υπαρχουν περιθωρια για σοβαρη συζητηση. Ειναι σαν να συζητας με ενα καπνιστη η ενα αλκοολικο που να προσπαθουν να σου αποδειξουν οτι το παθος τους ειναι φυσιολογικο. Οτι ειναι βιολογικη αναγκη...
      Φιλικα

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 27/06/2013 11:45:53

        Τι σχέση έχει ο καπνιστής κι ο αλκοολικός με τον ομοφυλόφιλο μόνο εσύ και εγχώριο ''κόμμα του τσαγιού'' ξέρετε...

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/06/2013 22:55:29

    Ενας, όπως εσύ, που έχει περιεχόμενο ζωής (διαρκώς προπαγανδίζεις, δήθεν ανέμελα, τα "δικαιώματα" των κύναιδων) τον πανηγυρισμό επειδή τα σιχάματα της φύσης κατάφεραν με πολιτική εκτροπή να ανατρέψουν την αποδοχή της βιολογίας και των φυσικών νόμων σε μια κοινωνία, δεν πρέπει να λέγεται "μεταρρυθμιστής" αλλά "σεξουαλικός Φρανκενστάϊν",
    Ή για συντομία σκέτο "τέρας".
    Ο Ομπάμα πληρώνεται από το ομο λόμπυ του Χολλυγουντ για να τα λέει και να τα ψηφίζει αυτά.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Προφήτης 26/06/2013 22:59:36

      Έχει βάλει η Χρυσή Αυγή αγγελία για την πρόσληψη λογογράφων και κάνεις εξάσκηση για να σε προσλάβουν?

    • warrior avatar
      warrior @ Προφήτης 27/06/2013 06:15:14

      Σωστά. Η ομοφυλοφιλία δεν είναι βιολογία. Δεν είναι φυσικός νόμος. Ο ομοφυλόφιλος ξύπνησε μια ωραία πρωία και είπε: "Βρε, πώς να περνάω τις ώρες μου από 'δώ και πέρα που η ζωή είναι τόσο βαρετή; Ας κάνω κάτι που θα με οδηγήσει στη χλεύη, στο περιθώριο, στη γελοιοποίηση και στην απαξίωση και ας δώσω στα απαράμιλλα δείγματα της βιολογίας και των φυσικών νόμων όπως ο Προφήτης την ευκαιρία να ξεκατινιάζονται όποτε βλέπουν μια υποψία σεβασμού και αναγνώρισης και των δικών μου δικαιωμάτων. Ας γίνω ομοφυλόφιλος"!

      • Όλα ή τίποτε avatar
        Όλα ή τίποτε @ warrior 27/06/2013 09:42:09

        Μην κάνετε έτσι πια. Το δικαίωμά σας στην αξιοπρεπή ανθρώπινη ζωή δεν το αμφισβητεί κανείς. Τις νυφούλες όμως, δεν υπάρχει λόγος να τις παριστάνετε. Υπάρχει;

        • warrior avatar
          warrior @ Όλα ή τίποτε 27/06/2013 18:54:55

          Κανένας λόγος απολύτως. Ούτε έχει κανένα λόγο ένας ομοφυλόφιλος που φορολογείται το ίδιο ακριβώς με όλους να αξιώνει τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με όλους. Αστεία πράγματα!

          • Όλα ή τίποτε avatar
            Όλα ή τίποτε @ warrior 27/06/2013 20:20:18

            Δε γίνεται ο ομοφυλόφιλος να επιλέξει φύλο λέμεεεεεεε! Επιλέγει η φύση. Αυτό είναι το πρόβλημά σας. Θέλετε να της πάτε κόντρα και να σας ''σφραγίσουν'' κι όλας οι ...αρχές, για να αισθανθείτε .....όμοιοι.
            Kαραγκιοζιλίκια. Ένα έγγραφο σε συμβολαιογραφικό γραφείο τα λύνει όλα. Αλλά δε θέλετε αυτό. Θέλετε να ντυθείτε νυφούλες και να σας λυπόμαστε. Τι να πει κανείς;

          • warrior avatar
            warrior @ Όλα ή τίποτε 27/06/2013 20:57:28

            Δηλαδή ο ομοφυλόφιλος αυτοβούλως επέλεξε να είναι ομοφυλόφιλος; Δεν το επέλεξε η φύση γι' αυτόν; Μα πόσες απύθμενες βλακείες κρύβονται μέσα στην άβυσσο του εγκεφάλου ενός ομοφοβικού και αδαούς ατόμου.

          • 'Ολα ή τίποτε @ Όλα ή τίποτε 28/06/2013 11:24:05

            Μα εσείς δεν παραδέχεστε οτι η φύση επιλέγει, ούτε οτι στη φύση συμβαίνουν και ...ανορθογραφίες που επιβεβαιώνουν τη βασική επιλογή της, που εξυπηρετεί τη διαιώνιση των ειδών. Προσπαθείτε να μας πείσετε οτι έχετε δικαιώμα σαν ομοφυλόφιλος άνδρας, να ακίζεστε ναζιάρικα ως λολίτα κι όλοι να το καταχαιρόμαστε και να σας έχουμε και πρότυπο για τα παιδιά!! Έλεος πια το κομπλεξάκι σας. Συμφιλιωθείτε με αυτό που είσαστε και μην απαιτείτε σουρεάλ κρατική αποδοχή μετά πέπλων. Δεν τη χρειάζεστε. Κι όταν στριμώχνεστε πάψτε πια να κατηγορείτε ως ομοφοβικούς τους διαφωνούντες. Δεν πρόκειται περί ...ασθένειας για να τη φοβόμαστε. Όσο εσείς οι ίδιοι φοβόσαστε τον εαυτό σας, δεν έχετε ελπίδα να ηρεμήσετε....

          • warrior avatar
            warrior @ 'Ολα ή τίποτε 28/06/2013 21:36:30

            Πρώτα απ' όλα, απόφυγε τα προσωπικά σχόλια, γιατί φανερώνουν κομπλεξισμό και διάφορες ανομολόγητες ορμές. Προς το παρόν, εσύ ξεκατινιάζεσαι ωσάν την τελευταία κατινολολίτα της γειτονιάς και κανένας άλλος. Και για να τελειώνει το παραμύθι, όπως δεν επέλεξες να είσαι ετεροφυλόφιλος (και κρυφή, που προφανέστατα είσαι), έτσι και ο ομοφυλόφιλος δεν επέλεξε να είναι ομοφυλόφιλος. Το επέλεξε η φύση, η οποία - εικάζω - ότι ξέρει πολλά περισσότερα από εσένα. Αν εσύ είσαι ο Υπέρτατος Κυβερνήτης του Ανώτατου Διαγαλαξιακού Σύμπαντος για να κρίνεις ποιος αξίζει να προστατεύεται από το κράτος και ποιος όχι, τότε ξεκαβάλα από το καλάμι που το έχεις καβαλήσει οριζοντίως και καθέτως (κυρίως καθέτως). Άντε μπράβο με όλες τις κρυφές κομπλεξικές εδώ μέσα. Και ναι, έκανα αυτό που σου ζήτησα να μην κάνεις: προσωπικά σχόλια. Ελπίζω να το απόλαυσες όσο το απολάμβανες όταν το έκανες εσύ.

    • Κοινός Νους avatar
      Κοινός Νους @ Προφήτης 27/06/2013 08:47:25

      Όταν ο όρος «ηθική» έχει καταχωρηθεί στα …αζήτητα, τι περιμένεις; Τα όποια λογικά επιχειρήματα αναφορικά με το φυσιολογικό ακούγονται αναχρονιστικά, αποτελούν σήμερα «παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων». Εξάλλου είμαστε ένα βήμα πριν την νομιμοποίηση της πρέζας, στις σεξουαλικές προτιμήσεις θα σκοντάψουμε; Ας είμαστε έτοιμοι σε λίγο να υποδεχτούμε και τους νόμους υπέρ των «δικαιωμάτων των …χρηστών»!

  5. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/06/2013 10:18:21

    www.youtube.com/watch?v=nJrmBocx0o4

  6. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/06/2013 10:27:02

    Σε περίπτωση υιοθεσίας παιδιού από δυο ομοφυλόφιλους, στην ταυτότητα του παιδιού τι θα γράφει όσον αφορά το όνομα της ΜΗΤΕΡΑΣ και το όνομα του ΠΑΤΕΡΑ; Όνομα Γονέα 1 και όνομα Γονέα 2; Μπας και στο σύντομο μέλλον, για διευκόλυνση ρε αδερφέ, βγάλουν τους όρους Μητέρα και Πατέρας από επίσημα έγγραφα και ταυτότητες και τους αντικαταστήσουν με τους όρους Γονέας 1 και Γονέας 2; Ή γίνομαι υπερβολικός; ...

  7. Hawk avatar
    Hawk 27/06/2013 10:43:17

    Διευκολύνεται αφάνταστα η μείωση των γεννήσεων με τους γάμους των ομοφυλοφίλων, εγώ αυτό νομίζω, και γι αυτό όλες οι χώρες η μία μετά την άλλη σπεύδουν να υιοθετήσουν νόμους υπέρ αυτών των γάμων.... μάλλον γίναμε πολλοί, πάρα πολλοί και έτσι είναι και αυτό μία κάποια λύσις......

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Hawk 27/06/2013 11:56:56

      Διευκολύνεται ὅπως σωστά λές,ἡ μείωση τῶν γεννήσεων,ἀλλά ἔτσι διευκολύνεται καί ἡ ἰσλαμοποίηση τῆς Εὐρώπης ἀπό τήν ἀθρόα ἐποίκιση τῶν μουσουλμάνων μεταναστῶν,οἱ ὁποίοι ὥς γνωστόν,δέν ἐμποδίζονται στό νά γεννοῦν πολλά παιδιά...

      • Hawk avatar
        Hawk @ Κυθήριος 27/06/2013 15:18:20

        Και ποιός νοιάζεται στην Ευρώπη αν η Ευρώπη ισλαμοποιείται ή πως θα είναι οι επόμενες κοινότητες, καλά παιδιά να είναι, να δουλεύουν άοκνα και να μην δημιουργούν φασαρίες, εγώ αυτό διαπιστώνω τα άλλα είναι λεπτομέρειες. Και δεν συνεχίζω γιατί δεν αργεί η ρετσινιά του ρατσιστή..

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Hawk 27/06/2013 20:15:39

          Συμφωνῶ..

  8. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 27/06/2013 12:30:15

    Μμμμ. Είμαι αρκετά γέρος για να θυμάμαι ακόμα ότι πριν τη μόδα του Γάμου μεταξύ του ιδιου φύλου, μας προπαγανδιζόταν από τους ίδιους κύκλους η... αποστροφή προς το ντεμοντε γάμο και τα λοιπά ... Ωραία. Και τώρα που δεν υπάρχει πλέον ο Καπουλέτος ομοφοβικός και ο Μοντέγος φανατικός, θέλω να δω το τέλος της ιστορίας χωρίς εμπόδια και χωρίς το ρομαντισμό που αποπνέει ο"καταδιωκόμενος" , αντιμέτωπος με την πραγματικότητα.

  9. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 27/06/2013 13:06:58

    Να λοιπόν σε κάτι που θα συμφωνήσουμε!

  10. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 27/06/2013 13:09:19

    Τότε φαντάζομαι θα συμφωνείτε με την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και σε ζευγάρια ομοφυλοφίλων?

    • Όλα ή τίποτε avatar
      Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 14:12:00

      Εννοείτε νομική σύμβαση ώστε να υπάρχουν δικαιώματα επί των περιουσιών; Σε συμβολαιογράφο, ναι. Μια χαρά. Σε εκκλησούλες, Δημοτικά καταστήματα με μπομπονιέρες και φρου φρου, ΟΧΙ. Κι αυτό γιατί είναι πολύ γελοίο για τους πρωταγωνιστές. Είναι εξευτελισμός να παριστάνεις κάτι που ποτέ δε θα είσαι. Την πιθανότητα υιοθεσίας από ότι καταλαβαίνετε, ούτε με σφαίρες φυσικά.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 14:12:22

      Σύμφωνο συμβίωσης ναι, γάμο όχι. Αλλά εδώ η "μάχη" γίνεται για τον γάμο. Πολλοί ομοφυλόφιλοι βολεύονται μια χαρά με το σύμφωνο συμβίωσης... Τώρα γιατί τόσες μεταρρυθμίσεις, τόσοι νόμοι κλπ για τον γάμο των γκέι, ένας Θεός ξέρει...

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Γιώργος 27/06/2013 14:16:44

        Ίσως γιατί βάσει του νομικού μας πολιτισμού ο πολιτικός γάμος είναι η νομική σύζευξη 2 ανθρώπων και τίποτα παραπάνω?

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 14:20:53

          2 ανθρώπων γενικά; Μπορεί να αφορά αδερφό και αδερφή π.χ.; Δεν υπάρχουν διευκρινήσεις για το φύλο και την σχέση αίματος;

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 14:32:13

          Προφανώς δεν μπορεί να αφορά αδέλφια, αν αφορούσε αδέλφια θα γυρνάγαμε στην εποχή των σπηλαίων. Τι ερώτηση είναι αυτή?

        • Όλα ή τίποτε avatar
          Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 14:42:52

          Αυτή είναι η επιφανειακή, απλοϊκή εξήγηση. Στην πραγματικότητα όλο αυτό το σκηνικό της παράλογης ''διεκδίκησης των λεμονανθών'', αποτελεί μία ακόμη έκφραση της ενορχηστρωμένης Νεοταξίτικης επίθεσης κατά των αξιών, μία συντονισμένη προσπάθεια μετατροπής του ανθρώπου από σεβαστή οντότητα σε ''πράγμα'' και την κατάληξή του σύντομα σε εύκολα διαχειρήσιμο έρμαιο. Σας χρησιμοποιούν άλλοι, πιό πονηροί και υποκριτές, για να πραγματοποιήσουν τα σχέδιά τους. Οι περισσότεροι από εσάς αφελείς, θαρρείτε οτι απελευθερώνεστε, υποδουλωνόμενοι!

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 16:40:44

          Τι εννοείς "προφανώς"; Υπάρχει διευκρίνηση ή όχι;

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 16:43:35

          Ποιές αξίες? Στις ΗΠΑ πάνω από το 50% των γάμων έφταναν στο διαζύγιο και ο γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων δεν ίσχυε. Στην ΕΕ το 33% παιδιών που γεννιούνται είναι εκτός γάμου. Η οικογένεια σαν θεσμός στη Δύση έχει διαλυθεί, και δεν τη δίελυσαν οι ομοφυλόφιλοι αλλά οι ετεροφυλόφιλοι!

        • Όλα ή τίποτε avatar
          Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 19:01:17

          Η οικογένεια στην Ελλάδα δεν έχει διαλυθεί. Οικογένεια σημαίνει ενότητα, συμπαράσταση, συναισθήματα και ασφάλεια. Ο ''γάμος'' δεν είναι αξία από μόνος του. Είναι συμβολισμός, τρόπος οργάνωσης της συμβίωσης και τρόπος προστασίας υλικής και ψυχικής, των απογόνων. Ο γάμος έχει σαν κύριο σκοπό του την προστασία των παιδιών και τη θωράκισή τους με κάθε δυνατό τρόπο, ένατι κάθε κινδύνου. Γι αυτό δεν χρειάζεται και στους ομοφυλόφιλους. Μόνος σας φτάσατε στο σωστό συμπέρασμα.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 20:04:43

          Πάμε πάλι από την αρχή. Γάμος είναι η νομική σύζευξη δύο ατόμων και τίποτα παραπάνω. Άρα δε σχετίζεται άμεσα με την απόκτηση οικογένειας. Η τελευταία δεν απειλείται από το την καθιέρωση του γάμου ομοφυλοφίλων. Αφού συμβαίνει αυτό γιατί δε πρέπει να επεκταθεί και στους ομοφυλόφιλους? Πείτε μου ένα πειστικό επιχείρημα!

        • Όλα ή τίποτε avatar
          Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 20:18:19

          Γιατί είναι γελοίο (και περιττό ) 1 άνδρας να παριστάνει τη νυφούλα και μία γυναίκα το γαμπρό. Αυτά είναι για τις απόκριες. Δεν έχει καμία δουλείά το κράτος να σφραγίζει την παλαβομάρα και δε συζητάμε για τη...θρησκεία!! Τόσο απλό.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 20:33:09

          Τώρα το θεωρείτε αυτό επιχείρημα? Η δική σας αισθητική θα πρέπει υποκαταστήσει τα ανθρώπινα δικαιώματα? Τι λογική είναι αυτή?

        • 'Ολα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 11:15:29

          Λογική τετράγωνη είναι αγαπητέ. Δεν προσυπογράφουμε και δεν νομιμοποιούμε ως κράτος, τη γελοιοποίηση των όποιων θεσμών μας. Απλό. Όποιος επιθυμεί καρναβάλια, έχουμε κάθε χειμώνα ένα.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 13:30:42

          Οι θεσμοί γελοιοποιούνται μόνο όταν έχουν συντηρητικό πρόσημο!

        • Όλα ή τίποτε avatar
          Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 13:59:00

          Οι θεσμοί γελοιοποιούνται, όταν σύρονται στη λάσπη της νεοταξίτικης, φασιστικής υποκρισίας και όταν κιμαδοποιούνται από τους ασεβείς.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 14:02:50

          Για πολιτικό γάμο μιλάμε όχι για θρησκευτικό. Που κολλάνε οι...νεοταξίτες και...οι ασεβείς που αναφέρετε?

        • Όλα ή τίποτε avatar
          Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 14:10:47

          Εσείς θέλετε ...πολιτικό γάμο, άλλοι άμα γίνει η αρχή και θρησκευτικό και μετά θα απαιτήσετε και ...βαφτίσια. Γάμος εφ΄όσον δεν γεννάτε, ΔΕΝ χρειάζεται λέμε :-).

        • Όλα ή τίποτε avatar
          Όλα ή τίποτε @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 14:13:24

          Η ΝέαΤάξη χρησιμοποιεί τις ''μειονότητες'' γενικώς, για να επιτύχει τους στόχους της. Εσείς μπορεί να μην εννοείτε και να είστε ασυνείδητο πιόνι, τίποτε όμως δε γίνεται ...τυχαία.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 14:16:05

          Οι εθνικές και οι κοινωνικές μειονότητες είναι το χρώμα μέσα σ'ένα κόσμο γεμάτο γκρι και μαύρο!

      • Όλα ή τίποτε avatar
        Όλα ή τίποτε @ Γιώργος 28/06/2013 15:03:13

        Οι εθνικές και οι κοινωνικές μειονότητες είναι απλά μειονότητες, ο κόσμος είναι έτσι κι αλλιώς πολύχρωμος και η αίσθηση του μέτρου, είναι η ανυπέρβλητη αρετή.

  11. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/06/2013 13:33:33

    Πάρτε να 'χετε: http://www.frc.org/issuebrief/new-study-on-homosexual-parents-tops-all-previous-research

  12. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/06/2013 14:09:22

    Πόσοι Αθηναίοι και Θεσσαλονικείς πήγαν και ψήφισαν, θυμάσαι;

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Γιώργος 27/06/2013 14:12:28

      168.000 στην Αθήνα, 114.000 στη Θεσ/νίκη!

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 16:39:35

        Δηλαδή πήρε 85.000 ψήφους περίπου σε σύνολο πληθυσμού 664.000...

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 18:25:31

        Τους υπόλοιπους μάλλον θα τους κλείδωσαν μέσα στο σπίτι τους ο Καμίνης κι ο Μπουτάρης για να μη ψηφίσουν ε?

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 18:27:53

        Με πόσες ψήφους διαφορά βγήκαν; Και πόσες από τις ψήφους που πήραν ήταν από αλλοδαπούς (οι οποίοι, όπως αργότερα αποφάνθηκε το ΣτΕ, παρανόμως ψήφισαν); Αυτά για να καταλάβουμε πώς βγήκαν...

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 20:49:13

        Αν είχαν νόμιμα αποκτήσει εκλογικά δικαιώματα να μην ψήφιζαν δηλαδή?

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 22:00:38

        Μα δεν τα απέκτησαν νόμιμα λέμε! Το δικαίωμα του ψηφίζειν, τους το έδωσε κατά παράβαση του Συντάγματος ο Ραγκούσης, του οποίου υπεραμύνεσαι. Απεφάνθη το ΣτΕ (απόφαση 350/11).

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 10:48:33

        ΚΜ ειδικά σε θέματα ιθαγένειας είναι πολύ δύσκολο να ορίσεις την αντισυνταγματικότητα πριν ψηφιστεί ο νόμος.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Γιώργος 27/06/2013 23:25:10

      Τότε δεν είχε κηρυχθεί αντισυνταγματικός, μετά από 2 χρόνια και κάτι μήνες από τις δημοτικές εκλογές αποφάσισε το ΣτΕ.

  13. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/06/2013 14:19:00

    Ήθελα να ήξερα πως οι νεοφιλελεύθεροι και οι αναρχοσυριζοκομμουνιστές θα τα βγάλουν πέρα με τους γάμους ομοφυλοφίλων και τα εκατομμύρια των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών που έχουν κατακλύσει την Ευρώπη και που υποστηρίζουν την διαμονή τους εδώ... Ως γνωστόν οι μουσουλμάνοι κάνουν πολλά παιδιά και οι πιο ακραίοι από αυτούς (που είναι και οι περισσότεροι) δεν έχουν σε ιδιαίτερη εκτίμηση τους ομοφυλόφιλους (συνήθως τους πετροβολούν και τους καίνε).

    • dim avatar
      dim @ Γιώργος 27/06/2013 15:00:33

      Μη συγχέεις τα οικονομικά με τα κοινωνικά... Ο όρος "νεοφιλελεύθεροι" αφορά την οικονομική πολιτική... Ταιριάζει περισσότερο στις πολιτικές τις Θάτσερ και του Ρήγκαν, οι οποίοι όμως στα κοινωνικά θέματα ήταν συντηρητικοί... Το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα πχ στις ΗΠΑ είναι "νεοφιλελεύθερο" στα οικονομικά, αλλά "συντηρητικό" στα κοινωνικά...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ dim 27/06/2013 16:41:57

        Με τους νεοφιλελεύθερους εννοώ κάτι τύπους σαν τον Συριζαλβανία του Χότζα και Μεταρρυθμιστή...

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Γιώργος 27/06/2013 20:11:08

          Εγώ δεν είμαι νεοφιλελεύθερος, δεν πιστεύω στην αυτορρύθμιση των αγορών. Από την άλλη βέβαια δεν πιστεύω και στο κράτος-επιχειρηματία. Πιστεύω στο κράτος που θα εποπτεύει δυναμικά την αγορά και θα παρεμβαίνει νομοθετικά με εξισορροπιστικό τρόπο. Ο ιδιωτικός τομέας παράγει τον πλούτο και ένα μέρος του πρέπει να αναδιανέμεται μέσω κοινωνικών υπηρεσιών. Επομένως, μη βάζετε αυθαίρετα ιδεολογικές ταμπέλες στους άλλους!

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ μεταρρυθμιστής 27/06/2013 21:30:36

            Και συ δεν πας πίσω από ιδεολογικές ταμπέλες...

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Γιώργος 27/06/2013 23:26:06

            Σε ποιόν έβαλα?

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 13:25:04

            Σε σχόλιο του Προφήτη παραπάνω...

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Γιώργος 28/06/2013 13:27:44

            Απάντηση ήταν σε χοντράδες που έγραψε ο Προφήτης!

        • Απορών avatar
          Απορών @ Γιώργος 28/06/2013 06:47:53

          Βάλε και εμένα μέσα!

  14. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 27/06/2013 14:27:48

    Το να ασχολήθω στα σοβαρά με ένα βλάκα σαν εσένα ΛΜ που τρολάρεις κάτω από τα σχόλια των άλλων επειδή δε σου δίνει κανένας σημασία, είναι πραγματικά χάσιμο χρόνου. Γράψε ότι ανοησία θες τώρα, καρφάκι δε μου καίγεται!

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 27/06/2013 15:20:26

      Όλη μου η σκασίλα, είναι να μου δώσει ένας χαζοχαρούμενος Συριζαλβανός Χότζας...προσοχή. Μεγάλη ιδέα έχεις για τον μκρούλικο.... εαυτό σου καημένε.

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 27/06/2013 15:16:06

    «O Γιώργος… ακούει φωνές»
    http://www.antinews.gr/2011/09/07/120785/


    Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου (ΥΠΕΞ) | στον Σταύρο Θεοδωράκη, Περιοδικό ΚΛΙΚ, Αυγ/1999 |«Αν δεν ήμουν Παπανδρέου θα δούλευα σε γκέτο μαύρων.»

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 27/06/2013 16:27:26

      Η ομοερωτική, παρά φύσει σύζευξη, είναι "η προσωπική επιλογή" ορισμένων ανδρών/γυναικών με ελευθεριότητα να διαθέτουν όπως αυτοί νομίζουν και ουσιαστικά να χαραμίζουν το ιερό σώμα τους. Σε καμία περίπτωση όμως, και ανεξαρτήτως ωραιοποιήσεων και σοφιστικών, η διαστροφή, ΔΕΝ μπορεί στη συνείδηση της κοινής γνώμης να επιβληθεί ως νόρμα. Μάταιος ο κόπος. ΔΕΝ γίνεται.

      • warrior avatar
        warrior @ η Dimi 27/06/2013 19:26:40

        Διαστροφή; Φαντάζομαι θα διαβάσατε τις πρόσφατες έρευνες του γνωστού Δρος Άντολφ φον Σταλινχίτλερ Μαγκίτη Ελληναρόπουλου.

  16. Sofaditis avatar
    Sofaditis 27/06/2013 15:52:34

    Τα ετερόφυλλα ζευγάρια παίρνουν επιδόματα γιατί προσφέρουν παιδιά στην κοινωνία. Οι αδερφές τι προσφέρουν;

    • αντιρατσίστρια avatar
      αντιρατσίστρια @ Sofaditis 27/06/2013 17:40:35

      Αγάπη σε μια κοινωνία βουτηγμένη στο μίσος

    • warrior avatar
      warrior @ Sofaditis 27/06/2013 19:28:16

      Εσείς θα μας πείτε. Με τόση φανερή ομοφοβία όλο και κάποια κρυφή ενδότερη ορμή θα σας κατατρέχει.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ warrior 28/06/2013 13:26:36

        Από πότε η ομοφοβία (ή η ξενοφοβία) είναι κάτι κακό;

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Γιώργος 28/06/2013 13:28:40

          Από τη στιγμή που ο ρατσισμός σε όλες του τις μορφές γίνεται μαγκιά!

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ μεταρρυθμιστής 28/06/2013 17:05:36

            Που κολλάει αυτό που λες με αυτό που είπα εγώ; Είναι δικαίωμα μου να είμαι ομοφοβικός, υψοφοβικός, κλειστοφοβικός, ξενοφοβικός, αραχνοφοβικός κλπ. Μήπως να τιμωρούμε και την κλειστοφοβία ή την υψοφοβία ή άλλες φοβίες; Ο ρατσισμός είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό και φυσικά κατακριτέο.

        • greekfournaris avatar
          greekfournaris @ Γιώργος 28/06/2013 15:35:38

          Το θεωρειτε παρασημο?

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ greekfournaris 28/06/2013 17:01:43

            Είπα εγώ ότι το θεωρώ παράσημο; Πλάκα μας κάνεις; Από πότε μια φοβία πρέπει να καταδικάζεται; Άλλο ρατσισμός και άλλο ξενοφοβία, τι δεν καταλαβαίνετε τέλος πάντων;

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 27/06/2013 19:45:36

    Μη φαντάζεσθε. Το έχετε κουράσει πολύ το θέμα.

  18. ΚΜ avatar
    ΚΜ 27/06/2013 23:51:17

    Δεν παύει να είναι νοθεία. Το ίνδαλμά σου ο Αλιβιζάτος (που έφτιαξε τον νόμο για λογαριασμό του σουβλατζή της Πάρου) δεν ήξερε ότι ήταν αντισυνταγματικό αυτό που έφτιαχνε; Αυτό είναι το ήθος σας!

  19. dim avatar
    dim 28/06/2013 00:41:20

    Ένας από τους μεγαλύτερους φιλοσόφους στο κόσμο πίστευε ξεκάθαρα ότι ένας νόμος για να είναι σωστός και ηθικά αποδεκτός πρέπει να πληρεί την εξής πολύ απλή προϋπόθεση: Να μη κοιτάμε ποια είναι τα αποτελέσματα αυτού του νόμου, αν απλά επιλέξουν να κάνουν χρήση των ευεργετημάτων αυτού του νόμου μόνο μια μερίδα του πληθυσμού, αλλά να κοιτάξουμε αν στη περίπτωση που επιλέξουν να κάνουν χρήση του νόμου ταυτόχρονα το σύνολο του πληθυσμού, αυτό θα φέρει θετικά αποτελέσματα για το σύνολο ή όχι??

    Για τον γάμο ως πράξη συμφώνου συμβίωσης λοιπόν, δεν έχω πρόβλημα... Επειδή όμως πίσω από αυτό κρύβεται η λογική της δημιουργίας οικογένειας, και απόκτηση απογόνων, διαιώνισης λοιπόν του ανθρώπινου είδους κλπ κλπ κλπ, το ερώτημα είναι απλό.... Αν όλοι επιλέξουμε ταυτόχρονα να κάνουμε "οικογένεια" με κάποιον ομόφυλο μας, πως θα διαιωνιστεί μετά το ανθρώπινο είδος? Πως γίνεται λοιπόν ένας νομοθέτης να λέμε ότι νομοθετεί σωστά και ηθικά κατά Κάντ, όταν στην ουσία αν το δικαίωμα που δίνει ο νόμος αυτός επιλέξουν να το ασκήσουν όλοι μαζί, απλά θα πάψουμε να υπάρχουμε ως είδος?

    Και επειδή θα αρχίσουν πάλι κάποιοι να λένε όπως και σε παλαιότερες αναρτήσεις: "Μα καλά, επειδή κάποιος θα επιτρέψει του γάμους ομοφύλων, ξαφνικά θα γίνει όλος ο κόσμος ομοφιλόφυλοι και έτσι θα κινδυνέψει το ανθρώπινο είδος?"... Απαντώ: Ο ρόλος του νομοθέτη που θέλει να νομοθετήσει σωστά και ηθικά, δεν είναι να αναλύσει τις πιθανότητες του πόσο καθολικά ή όχι θα επιλέξει κάποιος να κάνει χρήση του νόμου... Ο ρόλος του είναι να πει το εξής απλό: «Ρε παιδιά, αυτό που πάω να κάνω, αν τελικά κάνουν χρήση ταυτόχρονα όλοι, θα έχει θετική ή αρνητική επίπτωση στο σύνολο? (όπου σύνολο είναι και ένα έθνος, σύνολο είναι και το ίδιο το ανθρώπινο είδος πχ)...»... Η απάντηση είναι ξεκάθαρη...

  20. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 28/06/2013 01:19:55

    Καντε οτι θελετε, βαλτε ζαρτιερες, στρινγκ, μινι φουστες και 14-ποντα. Απλα αφηστε ησυχα τα μικρα παιδακια. Το μικρο παιδακι χρειαζεται μπαμπα και μαμα. Καντε στο κρεβατι σας όποια ανωμαλια θελετε, ΔΕΝ με ενδιαφερει, αλλα μακρια απ τα μικρα παιδια ρε .....ρδοι

    • φίλιππος avatar
      φίλιππος @ Μικρασιάτης 30/06/2013 02:19:38

      +1

  21. bp.. avatar
    bp.. 28/06/2013 20:23:36

    Γαλλία: Τέρμα η λέξη "Μητέρα" και "Πατέρας" από τον Σεπτέμβριο στα δημοτικά σχολεία..Σύμφωνα με την τροπολογία, οι μαθητές των δημοτικών σχολείων θα πρέπει να διδάσκονται τη θεωρία της ισότητας των φύλων και να επισημαίνεται ότι οι διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών ΔΕΝν είναι φυσικές, αλλά ιστορικά και κοινωνικά ...κατασκευασμένες και ....αναπαράγονται... http://www.inews.gr/0/gallia-terma-i-lexi-mitera-kai-pateras-apo-ton-septemvrio-sta-dimotika-scholeia.htm

    Ελλάς-Γαλλία-Συμμαχία....Ζήτω η Ε.Ε. ...Ζήτω ο .."πολιτισμός".. Συνέλληνες προσέξτε μην κάνουμε κανένα λάθος και (ξε)φύγουμε απο την ..Ευρώπη του "φωτός"...

    • φίλιππος avatar
      φίλιππος @ bp.. 30/06/2013 02:20:54

      Και που είσαι ακόμα! Δε θα αφήσουν τίποτα όρθιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.