Θρίλερ με «τελεσίγραφο» του ρωσικού στόλου στις ουκρανικές δυνάμεις
03/03/2014 19:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θρίλερ με «τελεσίγραφο» του ρωσικού στόλου στις ουκρανικές δυνάμεις

Η Ρωσία παραβίασε το διεθνές δίκαιο με τη στρατιωτική της επέμβαση στην Ουκρανία, δήλωσε ο αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, προειδοποιώντας ότι η Ουάσιγκτον θα εξετάσει την επιβολή σειράς οικονομικών και διπλωματικών κυρώσεων, που θα απομονώσουν τη Μόσχα

Ο Στόλος της Μαύρης Θάλασσας του ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού διέψευσε σήμερα ότι εξέδωσε τελεσίγραφο προς τις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις με το οποίο τις κάλεσε να παραδοθούν ως τις 05:00 την Τρίτη και προειδοποίησε ότι σε διαφορετική περίπτωση θα αντιμετώπιζαν επίθεση, μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Interfax επικαλούμενο έναν αξιωματικό στο αρχηγείο του.

Ο Στόλος της Μαύρης Θάλασσας του ρωσικού ΠΝ διαθέτει μια σημαντική βάση στην Κριμαία και η Μόσχα έχει ουσιαστικά καταλάβει τη χερσόνησο, η οποία αποτελεί τμήμα της Ουκρανίας.

Νωρίτερα σήμερα, το Ιντερφάξ είχε μεταδώσει, επικαλούμενο μια πηγή στο υπουργείο Αμύνης της Ουκρανίας, ότι είχε επιδοθεί τελεσίγραφο στις ουκρανικές δυνάμεις να παραδοθούν ως τις 05:00 από τον διοικητή του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας.

Ωστόσο το ίδιο πρακτορείο ειδήσεων αργότερα μετέδωσε ότι ένας αξιωματικός -τον οποίο δεν κατονόμασε- στο αρχηγείο του στόλου είπε πως δεν σχεδιάζεται επίθεση και πρόσθεσε: «αυτά είναι ανοησίες».

Την ίδια στιγμή, Ουκρανοί αξιωματούχοι, μεταξύ των οποίων και ο πρεσβευτής του Κιέβου στην Ε.Ε., προειδοποιούν πως η Ρωσία είναι έτοιμη να ενορχηστρώσει προβοκάτσια στην Κριμαία προκειμένου να αποκτήσει την αφορμή που θα της επιτρέψει να επισημοποιήσει την de facto κατάληψη της χερσονήσου.

Tη Δευτέρα ο Ρώσος πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ ενέκρινε σχέδιο κατασκευής γέφυρας που θα συνδέει απευθείας την ηπειρωτική Ρωσία (περιοχή Κρασνοντάρ) με την Κριμαία. Το εν λόγω έργο βρισκόταν υπό εξέταση επί 10 χρόνια.

Οι συνοριακές Αρχές της Ουκρανίας έχουν καταγγείλει πως κατά τις τελευταίες ημέρες υπάρχει μία συνεχής εισροή ρωσικών στρατευμάτων στην Κριμαία, ενώ παράλληλα τεθωρακισμένες δυνάμεις συγκεντρώνονται κοντά στα στενά που χωρίζουν τη χερσόνησο από τη Ρωσία.

Στρατιώτες χωρίς διακριτικά, κατά πάσα πιθανότητα Ρώσοι, έχουν περικυκλώσει ή αποκλείσει πολλά ουκρανικά στρατόπεδα στην Κριμαία. Σε ορισμένες μονάδες οι Ουκρανοί έχουν παραδώσει τα όπλα τους, ενώ σε άλλες έχουν απορρίψει τις ρωσικές εκκλήσεις για παράδοση.

Ομπάμα:Εξετάζονται τρόποι οικονομικής και διπλωματικής απομόνωσης της Ρωσίας

Η Ρωσία παραβίασε το διεθνές δίκαιο με τη στρατιωτική της επέμβαση στην Ουκρανία, δήλωσε ο αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, προειδοποιώντας ότι η Ουάσιγκτον θα εξετάσει την επιβολή σειράς οικονομικών και διπλωματικών κυρώσεων, που θα απομονώσουν τη Μόσχα.

Ο ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν πρέπει να επιτρέψει στους διεθνείς ελεγκτές να μεσολαβήσουν για την επίτευξη μιας συμφωνίας στην Ουκρανία που θα είναι αποδεκτή από όλους τους Ουκρανούς, ανέφερε ο Ομπάμα σε δημοσιογράφους , λίγο πριν συναντηθεί με τον ισραηλινό πρωθυπουργό Μπέντζαμιν Νετανιάχου.

Ο μεταβατικός πρόεδρος Τουρτσίνοφ καλεί τη Ρωσία να σταματήσει «την επίθεση και την πειρατεία» στην Κριμαία

Ο μεταβατικός πρόεδρος της Ουκρανίας Αλεξάντερ Τουρτσίνοφ δήλωσε σήμερα ότι ο αριθμός των ρωσικών στρατευμάτων τα οποία βρίσκονται στην περιοχή της Αυτόνομης Δημοκρατίας της Κριμαίας μεγεθύνεται και κάλεσε τη Μόσχα να σταματήσει αυτή που αποκάλεσε επίθεση και πειρατεία.

Ο Τουρτσίνοφ είπε ότι η κατάσταση είναι «δύσκολη» σε ορισμένες περιοχές στο νότιο και στο ανατολικό τμήμα της χώρας, όπου κατοικούν πολλοί ρωσόφωνοι, αλλά πρόσθεσε ότι οι ουκρανικές αρχές έχουν θέσει υπό έλεγχο την κατάσταση.

Επίσης δήλωσε ότι ο ρωσικός Στόλος της Μαύρης Θάλασσας έχουν αποκλείσει πολεμικά πλοία του ΠΝ της Ουκρανίας στους κόλπους της Σεβαστούπολης, του λιμανιού στην Κριμαία όπου ο ρωσικός στόλος έχει τη βάση του.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τον πρόεδρο Ομπάμα η κρίση στην Ουκρανία αναφέρει η Νιου Γιορκ Τάιμς

Ενώ η Ουάσιγκτον σκληραίνει την στάση της έναντι της Μόσχας, με τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, να ζητά από τον Ρώσο πρωθυπουργό Ντμίτρι Μεντβέντεφ -κατά τη σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία τους- να υπάρξει απόσυρση των ρωσικών στρατιωτικών δυνάμεων από την Κριμαία, αμερικανικά ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι πρόκειται για τη «μεγαλύτερη πρόκληση» που αντιμετωπίζει ο Αμερικανός πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα.

Όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά σε ανάλυση της Νιου Γιορκ Τάιμς, «καθώς οξύνεται η κρίση στην Ουκρανία...ο πρόεδρος Ομπάμα καλείται να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά διεθνή κρίση, στην καρδιά της οποίας βρίσκεται το ερώτημα κατά πόσο είναι αρκετά σκληρός ώστε να αντιμετωπίσει τον πρώην αξιωματικό της ΚGΒ στο Κρεμλίνο».

Συγκρίνοντας την κρίση στην Ουκρανία με τις άλλες διεθνείς κρίσεις (Συρία, Ιράν, Λιβύη, Αίγυπτο), επισημαίνεται ότι στην περίπτωση της τρέχουσας κρίσης στην Ουκρανία, ο αμερικανικός πολιτικός κόσμος είναι πολύ περισσότερο ενωμένος στο αίτημα μιας «αυστηρής απάντησης» στον Ρώσο πρόεδρο Πούτιν. «Κανένας σημαντικός πολιτικός ηγέτης στην Ουάσιγκτον δεν κάλεσε για στρατιωτική απάντηση, αλλά πολλοί επιθυμούν ο κ. Ομπάμα να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα απ’ ότι έχει κάνει μέχρι τώρα», όπως επισημαίνεται.

«Είναι το πιο σημαντικό, το πιο δύσκολο τεστ στην εξωτερική πολιτική της προεδρίας Ομπάμα», δήλωσε ο διπλωμάτης καριέρας και υφυπουργός Εξωτερικών επί προεδρίας Μπους, Νίκολας Μπερνς, προσθέτοντας ότι «τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τον πρόεδρο διότι είναι ο αρχηγός του ΝΑΤΟ. Δεν υπάρχει άλλος στην Ευρώπη που μπορεί να τον πλησιάσει σε ισχύ. Θα πρέπει να καθοδηγήσει».

Στην ανάλυση γίνεται αναφορά σε σχόλιο της Γερμανίδας Καγκελάριου, ‘Ανγκελα Μέρκελ, η οποία σε τηλεφωνική της συνομιλία με τον πρόεδρο Ομπάμα την Κυριακή, και έχοντας μιλήσει προηγουμένως με τον πρόεδρο Πούτιν, είπε στον Αμερικανό πρόεδρο ότι δεν ήταν σίγουρη πως ο Ρώσος ηγέτης είναι σε επαφή με την πραγματικότητα. «Βρίσκεται σε άλλο κόσμο», φέρεται να σχολίασε χαρακτηριστικά, σύμφωνα με το δημοσίευμα-ανάλυση της αμερικανικής εφημερίδας.

Συνεδριάζει απόψε το Σ.Α. του ΟΗΕ

Θρίλερ με «τελεσίγραφο» του ρωσικού στόλου στις ουκρανικές δυνάμεις 151574 photo

Βάση του ρωσικού στόλου στην Σεβαστούπολη

Νέα συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών θα πραγματοποιηθεί απόψε στις 10:30 (ώρα Ελλάδας) με θέμα συζήτησης τις εξελίξεις στην Ουκρανία.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό γραπτό μήνυμα του προέδρου του Σ.Α., θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση, μετά από επιστολή-αίτημα του μονίμου αντιπροσώπου της Ουκρανίας στον ΟΗΕ.

Η προηγούμενη συνεδρίαση του ΣΑ είχε γίνει το Σάββατο, χωρίς να ληφθεί καμία απόφαση. Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, το ίδιο σκηνικό αναμένεται να επαναληφθεί και απόψε, αναδεικνύοντας έντονα το διχαστικό κλίμα που επικρατεί ανάμεσα στη Ρωσία και τα άλλα τρία μόνιμα μέλη του Σώματος (ΗΠΑ, Βρετανία και Γαλλία), ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η στάση της Κίνας.

Απαράδεκτες» χαρακτήρισε η Μόσχα τις απειλές του Αμερικανού ΥΠΕΞ Κέρι

Η Ρωσία χαρακτήρισε «απαράδεκτες» τις απειλές του αμερικανού υπουργού Εξωτερικών Τζον Κέρι ο οποίος κατήγγειλε χθες Κυριακή την ρωσική «εισβολή» στην Ουκρανία και αναφέρθηκε σε πιθανές διεθνείς κυρώσεις εναντίον της Μόσχας.

«Εκτιμούμε ότι οι απειλές που εξέφρασε ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Τζον Κέρι εναντίον της Ρωσίας όσον αφορά τα τελευταία γεγονότα στην Ουκρανία και την Κριμαία είναι απαράδεκτες», αναφέρει το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του.

Το υπουργείο κατηγόρησε τον Κέρι ότι επανέρχεται σε «στερεότυπα του Ψυχρού Πολέμου» και ότι δεν προσπάθησε να κατανοήσει την περίπλοκη διαδικασία που συντελείται στην ουκρανική κοινωνία.

Η Μόσχα επέκρινε επίσης τον Αμερικανό υπουργό ότι κλείνει τα μάτια στην «κατάφωρη ρωσοφοβία και τον αντισημιτισμό» των αντικυβερνητικών διαδηλωτών, εκπρόσωποι των οποίων έλαβαν θέσεις εξουσίας στο Κίεβο.

«Οι Δυτικοί είναι πλέον σύμμαχοι με πραγματικούς νεοναζί που καταστρέφουν ορθόδοξες εκκλησίες και συναγωγές», υπογραμμίζει το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών.

Σε ξεχωριστή ανακοίνωση ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ρωσίας Αλεξάντρ Λουκασέβιτς εκτίμησε ότι η απόφαση κάποιων μελών της G8 να αναστείλουν τις προπαρασκευαστικές συνομιλίες για τη Σύνοδο Κορυφής της G8 που ήταν προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν τον Ιούνιο στο Σότσι της Ρωσίας, εξαιτίας της ουκρανικής κρίσης, «δεν βασίζεται πουθενά».

Η απόφαση «είναι αβάσιμη» και «βλάπτει όχι μόνο τις χώρες της G8, αλλά επίσης και το σύνολο της διεθνούς κοινότητας», σημείωσε ο Λουκασέβιτς.

Βουτιά στο χρηματιστήριο της Μόσχας - Σε ιστορικά χαμηλά το ρούβλι

Μαζικές ρευστοποιήσεις καταγράφηκαν σήμερα στις ρωσικές αγορές, εν μέσω έντονων ανησυχιών για τις συνέπειες τις οποίες πιθανόν να έχει στη ρωσική οικονομία η επέμβαση στην Ουκρανία.

Οι δείκτες των χρηματιστηρίων της Μόσχας σημείωσαν μεγάλη πτώση, ενώ το ρούβλι υποχώρησε σε ιστορικά χαμηλά έναντι του δολαρίου και του ευρώ, ωθώντας τη ρωσική κεντρική τράπεζα να ανακοινώσει μια απροσδόκητη αύξηση του βασικού παρεμβατικού της επιτοκίου στο 7% από 5,5%.

Το ευρώ ξεπέρασε για πρώτη φορά το ιστορικό υψηλό των 50 ρουβλιών, φθάνοντας τη συναλλαγματική ισοτιμία 1 ευρώ προς 51,20 ρούβλια. Το δολάριο ανέβηκε σε μια ισοτιμία 1 προς 37,0005 ρούβλια, φθάνοντας σε ένα επίπεδο που είχε να καταγραφεί από την οικονομική κρίση η οποία είχε πλήξει τη Ρωσία το 2009.

Στο χρηματιστήριο της Μόσχας οι δύο βασικοί δείκτες, ο Micex και ο RTS, έκλεισαν αντίστοιχα με πτώση 10,79% και 12,01%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετοχές εταιρειών όπως η ρωσική κρατική επιχείρηση αερίου Gazprom, σημείωσαν τεράστια πτώση (-13,89%), όπως συνέβη και με τράπεζες, για παράδειγμα την ημιδημόσια Sberbank (-14,91%) αλλά και με επιχειρήσεις του τομέα της ενέργειας όπως η Lukoil (-7,43%).

Σταϊνμάγερ: Η μεγαλύτερη κρίση από την πτώση του τείχους του Βερολίνου

«Η Ευρώπη διανύει τη μεγαλύτερη κρίση από την πτώση του τείχους του Βερολίνου», δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάγερ προσερχόμενος στο Συμβούλιο Υπουργών Εξωτερικών της Ε.Ε. που συνεδριάζει εκτάκτως για την Ουκρανία στις Βρυξέλλες.

Ο Γερμανός ΥΠΕΞ ανέφερε ότι το σημερινό Συμβούλιο ΥΠΕΞ της Ε.Ε. πρέπει να στείλει ξεκάθαρα μηνύματα, τόσο προς τη Ρωσία, ότι οι στρατιωτικές δραστηριότητες είναι εντελώς απαράδεκτες, όσο και προς την ουκρανική κυβέρνηση, ότι οφείλει να σεβαστεί τα δικαιώματα των μειονοτήτων στην ανατολική Ουκρανία.

Επεσήμανε ακόμη ότι η Ε.Ε. δεν πρέπει να οδηγηθεί στο περιθώριο των εξελίξεων. «Πρέπει να φανούμε πολιτικά ικανοί», δήλωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Είναι περισσότερο αναγκαίο από ποτέ να μην παρασυρθούμε στην άβυσσο της στρατιωτικής κλιμάκωσης».

Οι υπουργοί Εξωτερικών της ΕΕ που συνεδρίασαν εκτάκτως στις Βρυξέλλες καταδίκασαν τη «σαφή παραβίαση της κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας της Ουκρανίας» από τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις, καλώντας παράλληλα τη Μόσχα να αποσύρει τα στρατεύματά της στις βάσεις τους και να προχωρήσει σε διαβουλεύσεις με το Κίεβο.

Στα συμπεράσματα που υιοθέτησαν οι υπουργοί Εξωτερικών της ΕΕ ζητούν ειρηνική λύση στην κρίση και πλήρη σεβασμό των υποχρεώσεων που απορρέουν από το διεθνές δίκαιο.

«Η ΕΕ παραμένει έτοιμη να συμμετάσχει και να προωθήσει εποικοδομητικό διάλογο με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη για να βρεθεί μια ειρηνική λύση. Θα συνεχίσει να συμμετέχει στις διεθνείς προσπάθειες για τη διευκόλυνση, σε συνεργασία με τον ΟΗΕ, τον ΟΑΣΕ και άλλους διεθνείς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των προτάσεων για διεθνούς παρατηρητές και διαμεσολαβητές». Στο πλαίσιο αυτό, οι 28 υπουργοί Εξωτερικών της ΕΕ εκφράζουν την ικανοποίησή τους για πιθανή αποστολή πραγματογνωμοσύνης του ΟΑΣΕ στην Κριμαία.

Ως μια μορφή πολιτικής πίεσης προς τη Ρωσία η ΕΕ αποφάσισε να αναστείλει τη συμμετοχή της Γερμανίας, της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας στην προετοιμασία της Συνόδου του G8 στο Σότσι της Ρωσίας τον Ιούνιο.

Στα συμπεράσματά τους οι 28 υπουργοί εξωτερικών της ΕΕ τονίζουν επίσης ότι αν η Ρωσία δεν λάβει «βήματα αποκλιμάκωσης» θα διακοπούν οι συνομιλίες για τη θεώρηση διαβατηρίων Ρώσων πολιτών

Ο έκπτωτος πρόεδρος της Ουκρανίας Βίκτορ Γιανουκόβιτς ζήτησε από τον πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν στρατιωτική βοήθεια «για να υπερασπιστεί τον ουκρανικό λαό», δήλωσε σήμερα ο Ρώσος πρεσβευτής στα Ηνωμένα Έθνη, ο Βιτάλι Τσούρκιν.

Μιλώντας ενώπιον του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, ο Τσούρκιν επικαλέστηκε ένα «μήνυμα» προς αυτό, το οποίο απηύθυνε ο Γιανουκόβιτς στον Πούτιν και στο οποίο ο έκπτωτος πρόεδρος της Ουκρανίας ανέφερε ότι η χώρα του «βρίσκεται στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου».

Ο Τσούρκιν τόνισε ότι στην επιστολή του, ο Γιανουκόβιτς ανέφερε πως «υπό την επίδραση δυτικών κρατών, διαπράττονται. . . πράξεις τρομοκρατίας και βίας. Άνθρωποι διώκονται για γλωσσικούς και πολιτικούς λόγους. Έτσι καλώ τον πρόεδρο της Ρωσίας, κ. Πούτιν, και του ζητώ να χρησιμοποιήσει τις ένοπλες δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας για να αποκατασταθεί η νομιμότητα, η ειρήνη, ο νόμος και η τάξη, η σταθερότητα» καθώς και «να προασπιστεί ο λαός της Ουκρανίας».

Ο Τσούρκιν κρατούσε ένα αντίγραφο της επιστολής αυτής, το οποίο επέδειξε στους αντιπροσώπους των κρατών-μελών του ΣΑ του ΟΗΕ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Yet avatar
    Yet 03/03/2014 20:38:32

    Η Ευρώπη αν δεν ήθελε να ...βιώνει τη μεγαλύτερη κρίση μετά την πτώση του τείχους του Βερολίνου, ας φρόντιζε να συμμαζέψει τους άπληστους Γερμανούς που αναζητώντας αδίστακτα χώρους οικονομικής επιρροής κι επέκτασης , υποκινούν και κινητοποιούν μέχρι και ακροδεξιοφασιστικά στοιχεία, απειλώντας την κοινωνική ειρήνη των λαών, παραγνωρίζοντας εντελώς τον κίνδυνο να ανοίξει ο ασκός του Αιόλου και τίποτε να μη μπορεί να σταματήσει τις θύελλες.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Yet 03/03/2014 22:16:14

      Πολύ φοβούμαι ότι τον χειρότερο ρόλο στο Εuro-Maidan δεν τον έπαιξαν οι Γερμανοί, αλλά οι ΗΠΑ, με τους απερίγραπτους ρεπουμπλικάνους Νούλαντ και ΜακΚέιν, και από πίσω το σιγανό ποταμάκι Βατικανό, με τους Ουνίτες, που ήταν ο σκληρός πυρήνας των διαδηλωτών. Φυσικά, δεν ισχυρίζομαι πως η διαμαρτυρία κατά του Γιανούκοβιτς δεν είχε βάση, αλλά η τροπή που πήραν τα πράγματα κατέληξε σε ένα πραξικόπημα των δυτικο-Ουκρανών.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 03/03/2014 22:40:59

        Έτσι είναι. Και το να μην εφαρμόζεται την ίδια μέρα το βράδυ η συμφωνία Γιανούκοβιτς-αντιπολίτευσης είναι δείγμα του πόσο αδίστακτοι και αδιάφοροι για τη δημοκρατία είναι όσοι υποβοήθησαν την βίαιη ανατροπή -για τους δυτικούς εννοώ προφανώς.

        • Vee avatar
          Vee @ Γεώργιος Τ. 03/03/2014 23:09:09

          Eνώ οι άλλοι, οι Ρώσοι, ε;;; Κύριοι! Με το γάντι τους φέρθηκαν στους Ουκρανούς. Ούτε είσβολές, ούτε στρατεύματα, τίποτα...

          • pythagorean avatar
            pythagorean @ Vee 03/03/2014 23:26:16

            Φίλε Vee, μας δουλεύεις? Τι ήθελες να κάνει η Ρωσία? Να παρέδιδε τους Ρώσους της Ουκρανίας και τα στρατηγικά της συμφέροντα στις ορέξεις των νεοναζιστών πραξικοπηματιών και των δυτικών αδίστακτων πατρώνων τους?

          • Vee avatar
            Vee @ pythagorean 03/03/2014 23:32:02

            Δε διαφωνώ. Από τη σκοπιά των Ρώσων έκαναν το σωστό. Άλλωστε πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπάρχουν πανομοιότυπα γεγονότα στην Ιστορία. Οι Γερμανοί εισέβαλλαν στην Πολωνία το 1939 με το ίδιο σκεπτικό, το ίδιο και οι Τούρκοι στην Κύπρο το 1974 ...

          • pythagorean avatar
            pythagorean @ Vee 04/03/2014 08:09:59

            Πόσοι άνθρωποι σκοτώθηκαν από εισβολές σε Πολωνία 1939, Κύπρο 1974? Πόσοι στην Κριμαία 2014?

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ pythagorean 04/03/2014 14:11:29

            Άστον. Τύφλα στην εμπάθεια, θες να κάνει και υπολογισμούς με νεκρούς;

          • Vee avatar
            Vee @ pythagorean 04/03/2014 15:18:12

            Τί σόι επιχείρημα είναι τώρα αυτό; Επειδή οι Ουκρανοί έκατσαν να χάσουν πολεμώντας μόνο με τα μάτια σημαίνει ότι δεν έγινε εισβολή;;

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Vee 04/03/2014 00:47:24

            Η αντίληψή σου για τα πράγματα στη Ρωσία διέπεται από άγνοια της ιστορίας και ιδεολογικές αγκυλώσεις. Θα μπορούσε να είναι άποψη ατόμου που ανήκει στη ΔημΑρ ή τον φιλελέ μεσαιοχωρίτικο χώρο. Ξέρεις τι σημαίνει Ουκραϊνα στη σλαβονική; Συνοριακή περιοχή. Μετάφρασέ το: Η χώρα που δεν έχει όνομα, είναι ένα σύνορο. Ετεροκαθοριζόμενη ονομασία. Η Ρώσοι την κεντρική και ανατολική Ουκρανία την έλεγαν ¨Μικρή Ρωσία". Η δυτική Ουκρανία, η Γαλικία, ήταν από αιώνες χαμένη, εξουνιτισμένη σε μεγάλο βαθμό από τους Πολωνούς και Αυστριακούς, όταν 6 δεσποτάδες αποστάτησαν το 1596 και έγιναν από Ορθόδοξοι Ουνίτες, ελληνόρυθμοι. Οι Ουνίτες είναι οι Γενίτσαροι του Καθολικισμού: Πρώην Ορθόδοξοι που έγιναν φανατικοί Καθολικοί και έχουν ορθόδοξες λειτουργίες και εικόνες και τέμπλα. Μπασταρδεμένο είδος, δεν είναι ούτε Καθολικοί, ούτε Ορθόδοξοι. Μιμούνται το Βυζάντιο, ενώ δεν το πιστεύουν και το μισούν. Με τους Ορθόδοξους αντιπαπικούς αγίους δεν ξέρουν τι να κάνουν. Παίζουν θέατρο και το ξέρουν και οι ίδιοι κατά βάθος ότι είναι μπάσταρδα, ψυχοκόρες της Ρώμης, γι'αυτό και το μίσος τους κατά των Ορθοδόξων. Έχω φίλο παπά στην Αμερική, ουκρανικής καταγωγής, πρώην Ουνίτη, που δεν άντεξε το θέατρο και έγινε Ορθόδοξος, μόνος από όλη του την οικογένεια, όντας ήδη παπάς! Ο Γιατσενιούκ είναι τέτοιος Γενίτσαρος. Προτιμώ τους προτεστάντες από δαύτους. Έχουμε και λέμε, επί της ουσίας: Καμία εισβολή στην Ουκρανία δεν υπάρχει τυπικά. Είδες ρωσικό στρατό στην Κριμαία; Ο ρωσικός πληθυσμός της Κριμαίας άτυπα κήρυξε αυτοδιάθεση και τυπικά δημοψήφισμα (και ο αναπληρωτής πρωθυπουργός είναι μουσουλμάνος Τάταρος...).Τώρα ετοιμάζονται οι Ρώσοι για γέφυρα στο Κερτς, με βάση υπογραφείσα συμφωνία με τον Γιανουκόβιτς. Τυπικά, δηλ., όλα είναι ΟΚ. Επειδή γνωρίζω ιστορία, μπορώ να πω ότι σε ό,τι αφορά στην Κριμαία, ο σχεδιασμός της Ρωσίας ήταν αριστοτεχνικός. Κατάληψη εδάφους από αόρατες δυνάμεις που εμφανίστηκαν ως ντόπιες πολιτοφυλακές. Τα διακριτικά ξηλωμένα. Μπορεί στη συνέχεια οι Ρώσοι να υποχωρήσουν στην ανατολική Ουκρανία, αποδεχόμενοι ομοσπονδοποίηση. Δηλ. σύστημα Βελγίου, Ισπανίας, Καναδά, κ.ά. Απόλυτα ευρωπαϊκό, δυτικό και πολιτισμένο. Κατά τη γνώμη μου αυτό θα ήταν η καλύτερη λύση, επειδή δεν θα αποδεχόταν αυτή τη στιγμή η Δύση "ανεξαρτητοποίηση" της Α. Ουκρανίας. Αλλά την Κριμαία ήδη τα δυτικά ΜΜΕ την έχουν χαμένη. Η Κριμαία έχει τελειώσει για την Ουκρανία και ούτε ο Γιατσενιούκ δεν θα τη θυμάται σε μερικούς μήνες. Θα πάει ο Ουνίτης σαν ξένος τουρίστας, με το διαβατήριό του και όλα ΟΚ. Μέχρι και ο σχολιαστής στο γαλλικό TF1 προχθές είπε ότι η Κριμαία ουσιαστικά είναι ρωσική και κακώς ανήκει στην Ουκρανία. Πιστεύω ότι δεν συμφέρει τη Ρωσία να προσαρτήσει ωμά την Α. Ουκρανία και να "χάσει" τους πολλούς ρωσόφωνους της κεντρικής Ουκρανίας. Του Μεντβέντεφ ο παππούς και η γιαγιά, από τη μητέρα του, ήταν καθεαυτό Ουκρανοί. Το λέω αυτό για να καταλάβει ο κόσμος πόσο συμπλεκόμενοι είναι οι δύο λαοί. Των μισών Ρώσων τα επίθετα τελειώνουν σε -ούκ και -ένκο, δηλ. είναι Ουκρανοί (Μικρορώσοι) Ορθόδοξοι. Οι Ουνίτες είναι μόνο το 10% και είναι στα δυτικά, Λβιβ και Τερνοπίλ. Τη Ρωσία τη συμφέρει μία ομόσπονδη Ουκρανία, με το ανατολικό κομμάτι να είναι άμεσα επηρεαζόμενο από τους Ρώσους και το δυτικό να παίζει μεταξύ ΕΕ και Ρωσίας. Αλλά το δυτικό θα είναι αποκομμένο από τη θάλασσα. Αυτή είναι η πρόβλεψή μου για τα πράγματα, ότι δηλ. το ρωσικό σχέδιο θέλει την Κριμαία ρωσική και την ηπειρωτική Ουκρανία ανεξάρτητο και (συν)ομόσπονδο κράτος, ακέραια στο έδαφός της (πλην της Κριμαίας, φυσικά). Το ξέρω πως πολλοί πάσχουν από ρωσοφοβία, αλλά αυτό δεν είμαι αρμόδιος να το θεραπεύσω. Τουλάχιστον, όσοι είναι ρωσοφοβικοί και έχουν κάποιο συμφέρον, το καταλαβαίνω. Για τους υπόλοιπους...

          • Vee avatar
            Vee @ ΒΙΣ 04/03/2014 01:15:24

            ΒΙΣ, υπάρχει μια αίσθηση deja vu, ή κάνω λάθος; Τα είπαμε αυτά και χθές. Ούτε φιλελέ ούτε τίποτα. Το ότι είμαι Δεξιός δε σημαίνει ότι θα πρέπει να καταπίνω αμάσητο το παραμύθι των Ρώσων. Μην αφήνεις την πίστη σου στην Ορθοδοξία να σε τυφλώνει και να σε οδηγεί σε συμπεράσματα που βασίζονται μόνο στο συναίσθημα. Δεν υπάρχει αυτή η σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ρωσίας φίλε, κατάλαβέ το. Πότε η Ρωσία έκανε τίποτε για σένα ή για οποιονδήποτε άλλο; Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα ανάλυση στο e-amyna (πρώην Εν κρυπτώ), διάβασέ τη.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Vee 04/03/2014 14:13:12

            Μόνο και μόνο που μας έδωσε πετρέλαιο και φυσικό αέριο και μας πούλησε S300 φτάνει. Γιατί αν περίμενα από τους δυτικούς "συμμάχους και εταίρους" μόνο μνημόνια και διάσπαση της Κύπρου κέρδισα...

          • Vee avatar
            Vee @ Γεώργιος Τ. 04/03/2014 15:20:11

            Επειδή σου πούλησε πετρέλαιο, τρέχα τώρα να του φιλήσεις το χέρι του Πούτιν. Απίστευτη μικροπρέπεια οι Ελληναράδες...

          • Vee avatar
            Vee @ ΒΙΣ 04/03/2014 01:45:15

            Να συμπληρώσω μόνο ότι και εγώ νομίζω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν όπως τα λές. Δυστυχώς. Γιατί η Δύση χρειάζεται αυτή τη στιγμή τη Ρωσία για τη Συρία και το Αφγανιστάν. Δεν έχει τα κότσια να επιβάλλει κυρώσεις στη μπλόφα της Ρωσίας. Για μένα μακάρι να το έκανε. Θα χαιρόμουν πολύ εάν η Αρκούδα έσπαγε τα μούτρα της τώρα. Δε το βλέπω να γίνεται.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Vee 04/03/2014 14:10:55

            Δεν είδα να σκοτώνουν κόσμο όπως οι δυτικοί πράκτορες στο Κίεβο που πυροβολούσαν με διόπτρες από τα κτίρια λαό και αστυνομικούς για να προξενήσουν εμφύλιο. Χαώδης η διαφορά λοιπόν και κάθε σύγκριση αδικεί τον συγκρίνοντα...

  2. aris. aold avatar
    aris. aold 03/03/2014 22:15:14

    Η Ρωσία συμμαζεύει την αυλή της. Μετά τα γεγονότα του 2008 με την Γεωργία που πήρε το κομμάτι που ήθελε ήρθε η ώρα να πάρει και το τμήμα της Ουκρανίας που θέλει. Το τι δίνει σε Αμερική και Γερμανία σε αυτό το γεωπολιτικό πόκερ που εξελίσσεται όπου κλείνονται μια μια οι εκρεμμότητες άγνωστο θα φανεί στο μέλλον. Η Ρωσία επί Πούτιν δυνάμωσε και αρχίζει να απαιτεί και να κερδίζει διευρύνοντας τα σύνορα της. Οι Ουκρανοί θα έχουν τόση βοήθεια από Αμερικάνους και Ευρωπαίους όση δόθηκε και στον Σακασβίλι όση δόθηκε και στην Κύπρο το 74. Προφανώς στην Ουκρανία έχουμε έναν αντίστοιχο Ιωαννίδη. Εάν η Ουκρανία χάσει την πρόσβαση στην Θάλασσα και τις αναπτυγμένες βιομηχανικά περιοχές που συνορεύουν με την Ρωσία τότε θα είναι ένα πτώμα χειρότερο από την Μολδαβία και θα πάει η πείνα γόνατο και θα ψοφάνε από το κρύο το χειμώνα. Εχω απορία να δω τι θα γίνει με την Οδησσό. Το σπουδαιότερο λιμάνι της Μαύρης Θάλασσας που δεν κλείνει από τους πάγους και το κρύο το χειμώνα. Εμείς τα έχουμε πληρώσει χρυσά τα παιχνίδια των ισχυρών και τις ηλιθιότητες των πολιτικών μας, Μικρασιατική Καταστροφή, Εμφύλιο, Κύπρος 74, Ιμια 96. Ας ελπίσουμε ότι έχουμε ωριμάσει ως κοινωνία και οι πολιτικοί μας είναι σε θέση να διαχειρισθούν τα δύσκολα που έρχονται.

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 03/03/2014 22:42:25

    «Οι Δυτικοί είναι πλέον σύμμαχοι με πραγματικούς νεοναζί που καταστρέφουν ορθόδοξες εκκλησίες και συναγωγές», υπογραμμίζει το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών. Μόνο το παραπάνω απόσπασμα τα λέει όλα. Οι Γερμανοί που υποτίθεται έχουν διδαχθεί από την ιστορία τους, στηρίζουν τους νεοναζί σε διπλανό κράτος ενώ κυνηγούν και φυλακίζουν τους δικούς τους. Φαρισαίοι...

  4. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 03/03/2014 22:44:53

    Χρήσιμη γνώση να έχουμε απτά παραδείγματα από πόσα δεινά μας γλίτωσε ο Σαμαράς με το να μην αφήσει τη χώρα να κυλήσει στο χάος της χρεοκοπίας και της αναρχίας που προκύπτει πολύ εύκολα σε οριακές καταστάσεις. Η Ουκρανία μόλις έχασε την Κριμαία. Εμείς θα είχαμε απωλέσει μέρος του Αιγαίου και ίσως της Θράκης. Καιρός να ξανασκεφθούμε σοβαρά τι έγινε και τι μπορούσε να γίνει. Δεν είναι το οικονομικό το πρώτο θέμα. Άλλα πράγματα δε διορθώνονται αν χαλάσουν.

    • Απόδημος avatar
      Απόδημος @ Γεώργιος Τ. 04/03/2014 03:32:23

      Σωστά τα λες. Αλλά όπως έχει δείξει η ιστορία (όπως και πολύ πρόσφατα), οι Έλληνες ψηφίζουν μυωπικά.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Γεώργιος Τ. 04/03/2014 10:03:21

      Συμφωνω,υπαρχουν τοσα θεματα,εξισου σοβαρα,που πρεπει μια κυβερνηση να διαχειριστει.Στο μυαλο δυστυχως ολων εχει καρφωθει ενα μνημονιο και τιποτε αλλο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.