#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/02/2013 12:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θα κόψουν για πολιτικούς λόγους τους Ρώσους από τις ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ;



Μεγάλο θέμα σχεδόν στο σύνολο του ρωσικού Τύπου έχουν γίνει οι κινήσεις εξαγοράς της ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ από τις ρωσικές εταιρείες, Γκαζπρόμ και Σύντεζ. Χτες, η μεγάλη εφημερίδα Κομμερσάντ, με τίτλο “Γκαζπρόμ και Σύντεζ συγκεντρώνουν στοιχεία για να υποβάλλουν την τελική προσφορά τους για τη ΔΕΠΑ”, σηκώνει ιδιαίτερα το θέμα. Να σημειωθεί ότι σπανίως τους τελευταίους μήνες ο ρωσικός Τύπος ασχολήθηκε με το θέμα. Αντίθετα, τώρα σχεδόν καθημερινώς γράφει.

Πάντως, ο αναλυτής της IDF Capital, Βιτάλι Κριουκόφ υπογραμμίζει ότι “σε επίπεδο προσφορών, η ελληνική κυβέρνηση δεν θα πρέπει να περιμένει κάτι παραπάνω από την ήδη πολύ υψηλή προσφορά των ρωσικών εταιρειών. Ωστόσο, με βάση πολιτικά κριτήρια, η Αθήνα μπορεί να επιλέξει την εταιρεία από το Αζερμπαϊτζάν που έχει θέσει υποψηφιότητα για την εξαγορά (σ.σ. βρίσκεται σε συμμαχία με τις ΗΠΑ). Στην Ευρώπη θεωρούν την Ελλάδα ως πιθανό κόμβο φυσικού αερίου αντίστοιχης μεγάλης σημασίας με την Τουρκία και, ως εκ τούτου, μάλλον δεν πρέπει να περιμένουμε ότι ο έλεγχος της ΔΕΠΑ θα περάσει σε ρωσικές εταιρείες”.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι “σήμερα το ΤΑΙΠΕΔ ολοκληρώνει την παραλαβή των κάθε λογής αιτημάτων εκ μέρους των ενδιαφερομένων και ότι οι υποχρεωτικές προσφορές πρέπει να έχουν υποβληθεί έως το μέσον του Απριλίου”. Κατά τον Κομερσάντ, σήμερα τη μεγαλύτερη τιμή έχει δώσει η Σύντεζ (1,8-1,9 δισ. Ευρώ). Ωστόσο, σημειώνουν Ρώσοι αναλυτές, “η ελληνική κυβέρνηση δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να προσελκύσουν “συμμάχους” από τους εναπομείναντες της πρώτης φάσης του διαγωνισμού”. Σημειώνουν όμως, ότι την ίδια στιγμή, “την επέκταση και ισχυροποίηση της θέσης της Ρωσίας στην αγορά φυσικού αερίου της Ευρώπης, παραδοσιακά την βλέπουν αρνητικά”. Σήμερα στη λίστα των ενδιαφερομένων, έχουν μείνει η Σύντεζ (μέσω της εταιρείας Νέγκουσνέφτ, που διεκδικεί και τη ΔΕΠΑ και τη ΔΕΣΦΑ. Οι διεκδικητές μόνο της ΔΕΠΑ, είναι η Γκαζπρόμ, και η ελληνική  M&M GasCo. Για τη ΔΕΣΦΑ, η εταιρεία από το Αζερμπαϊτζάν ΓκεΝΚΑΡ, και η ελληνική  GEK Terna.

Σύμφωνα με πηγή του Κομμερσάντ κοντά στο ΤΑΙΠΕΔ, η “κυβέρνηση της Ελλάδας ήθελε αρκετές φορές να μεταθέσει το διαγωνισμό και να τον ξαναρχίσει από την αρχή, προκειμένου να έλθουν ευρωπαίοι και αμερικανοί. Αλλά η Ελλάδα πρέπει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της για ιδιωτικοποιήσεις που προβλέπονται για το 2013. Γι' αυτό η Αθήνα στρέφεται προς την κατεύθυνση να υπάρξουν εταιρείες από την short list που έως το μέσον Μαρτίου θα μπορέσουν να έλθουν σε συμμαχία με μια από τις 14 εταιρείες που κόπηκαν. Έτσι, η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να διευρύνει των κύκλο των μετεχόντων στην τελική φάση του διαγωνισμού”.

Το πρωτότυπο δημοσίευμα

http://www.kommersant.ru/doc/2125475

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 13/02/2013 15:13:09

    Δελαστικ στο Εθνος του Μπομπολα.

  2. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 13/02/2013 15:29:27

    Εάν θέλουμε πραγματικά ανεξάρτητη πολιτική, εντός καί εκτός Ελλάδος, πρέπει νά σπάσουμε,
    1. Εντός - τόν ομφάλιο λώρο μέ τήν διαπλοκή,
    2. Εκτός - τήν υποτέλεια από οποιεσδήποτε ξένες δυνάμεις καί τήν ανάπτυξη μονοδιαστάτων σχέσεων.
    Από τήν Παλιγγενεσία έχουμε αυτό τό θλιβερό προνόμιο, πού ραγιάδες στήν νοοτροπία απεδέχοντο,
    -αρχικά τό Αγγλικό, τό Γαλλικό, καί τό Ρωσσικό κόμμα,
    -μετά, γιά πολλές δεκαετίες, μόνον τό Αγγλικό,
    -από τήν λήξη τού Β΄ Παγκ. Πολέμου, αλλάξαμε ...θείο, καί αποκτήσαμε τήν κηδεμονία τών Η.Π.Α. κυρίως καί τού Ν.Α.Τ.Ο. δευτερευόντως.
    Κανείς σοβαρός Πατριώτης δέν επιθυμεί τήν συνέχιση αυτής τών Η.Π.Α. καί τήν αντικατάσταση τών Αμερικανών μέ οποιονδήποτε άλλον, έστω καί μέ τούς Ρώσσους.
    Αλλά σέ μία Ελλαδική Κοινωνία καθημερινώς καταστρεφόμενη, μέ μία Οικονομία πού έχει ανάγκη καί τό τελευταίο ευρώ, είναι Εθνικώς - Πολιτικώς - Οικονομικώς αδιανόητο νά αποκλείης μία (Ρωσσική) εταιρεία πού προσέφερε παρασάγγας μακράν τό υψηλότερο τίμημα ακριβώς επειδή δέν θέλουν οι, έτσι κι αλλοιώς ασθενέστατοι, Αμερικανοί !!!
    Αντώνη, τζάμπα πήγε τό ταξίδι στήν Μόσχα ? Οι συζητήσεις μέ τόν Βλαδίμηρο ? Επιτέλους τί ισοδύναμα ανταλλάγματα έχουν νά ΔΩΣΟΥΝ οι οικονομικά παραπαίοντες Αμερικανοί ? Γιατί οι εδρεύουσες στήν επικράτειά τους εταιρείες απείχαν καί δέν έδωσαν προσφορά ?
    Όποιος απείχε επιδεικτικά έως τώρα, άς πάει κολλητός στίς εταιρείες πού συνεχίζουν τόν διαγωνισμό. Εάν τόν θέλουν φυσικά...
    Αλλοιώς, άς βρεθή Αντώνη μου κάποιος νά τούς πή ότι δέν δικαιούνται κολλύβων χωρίς συμμετοχή στό μνημόσυνο !!!
    Πέρασε η εποχή τής δουλπρέπειας, μάλλον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕ η εποχή αυτή.
    Αντώνη, γιά πρόσεξε τί εισηγήσεις γίνονται μέσα στό ΤΑΙΠΕΔ, καί από ποιούς...
    Η Ελλάδα βρέθηκε νά ανήκη σέ δυτικούς συνασπισμούς ενώ πολιτιστικά-ιστορικά-εθνικά είναι σαφώς κοντύτερα στήν καθ' ημάς Ανατολή.
    Τουλάχιστον άς βγεί οικονομικά κερδισμένη, στήν αξιοποίηση καί εκμετάλλευση τών υδρογονανθράκων ΑΥΤΟΙ (ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ) ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ αγαπητέ μου φίλε !!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 13/02/2013 15:49:06

      !!!!!!!!!! ῎Ετσι.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 14/02/2013 09:19:32

      Αγαπητε Ξενοφωντα αναρωτιεστε τι ισοδυναμα εχουν να δωσουν οι Αμερικανοι; Πολυ απλα το εξης ενα: την εξουσια....
      Αφου μας εδειξαν τι εγινε με τον Καραμανλη τωρα ξερουμε τι κουμπια θα πατησουν. Κι αν δεν ειμαστε καλα παιδια θα ρθει το μικρο παιδι και θα δουμε ποσα απιδια βαζει ο σακκος.....Αυτους δεν τους νοιαζει αν θα τα παρουν σε καθεστως φτωχειας και ηρεμιας απ τη μια η φτωχειας και πολιτικης αναταραχης απ την αλλη με την Ελλαδα μπαχαλο.Ισως το δευτερο να τους βολευει κιολας. Εμας μας βολευει; Μια ζωη ετσι εκβιαζαν τους λαους και τους εσβηναν απο το χαρτη.
      Απ την αλλη μερια οι Ρωσοι, με τη χοντροκομενη πολιτικη τους και τα τανκς, δεν ειδα να προσφερουν κατι απλοχερα χωρις τα ιδια ανταλλαγματα που ζητουν ολοι. Οταν εισαι μια χωρα μικρη και ξεβρακωτη δε μπορεις να κανεις πολιτικη μεγαλειου. Μπορεις να κανεις μονο εξυπνη πολιτικη και πολυδιασταση και να τραβας το σχοινι μεχρι εκει που σε παιρνει. Θα χανεις εδω θα κερδιζεις εκει. Τετοια πολιτικη χρειαζεται η χωρα. Τωρα ποιο προσωπο θα την εφαρμοσει; Εδω μιλαει η πειρα και πατριωτισμος. Ιδωμεν....

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Ρηνα 14/02/2013 09:21:59

        πολυδιαστατη

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Ρηνα 14/02/2013 12:58:05

        ''...........Αφου μας εδειξαν τι εγινε με τον Καραμανλη τωρα ξερουμε τι κουμπια θα πατησουν........''

        Για την μόνη επιθεση που δεν έχει αναληφθεί ευθύνη είναι αυτή των γραφείων στη Συγγρού

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 13/02/2013 16:09:02

    Σωστός! Αντώνη Σαμαρά, μόνο οι Ηγέτες των Εθνών φέρονται όπως πρέπει σε έξωθεν πιέσεις. Ο Καποδίστριας ήταν τέτοιος. Και για όποιον νοιώθει Έλληνας, ήταν ο Μέγιστος των κυβερνητών της νεώτερης ιστορίας μας. Δεν ξέρεις πόσο πολύ θέλω να του μοιάζεις. Ξέρεις το δρόμο του ήρωα από άλλες φορές άλλωστε. Τώρα όμως έχεις τη μεγαλύτερη ευθύνη και γράφεις Ιστορία ή καίγεσαι για πάντα. Οι Έλληνες είμαστε μαζί σου. Τους ελληνόφωνους ή τους εξαπατημένους από σειρήνες μη τους υπολογίζεις. Κάνε αυτό που πρέπει να είσαι εντάξει με τη συνείδησή σου όμως.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/02/2013 16:32:26

    H κυβερνηση οφειλει να πουλησει σε αυτους που δινουν τα περισσοτερα,δηλαδη τους Ρωσους.
    Οι Αμερικανοι δεν προκειται να υποβαλλουν καμμια προσφορα γιατι δεν ασχολουνται με το κλασικο φυσικο αεριο αλλά με αεριο απο σχιστολιθους (shale gas) που βγαζουν στην χωρα τους σε τιμη ενος τριτου του ευρωπαικου.Απλως προσπαθουν να εμποδισουν τους Ρωσους.

  5. sotos avatar
    sotos 13/02/2013 18:20:32

    Η Κυβέρνηση τηρεί "πατριωτική στάση"........
    Ως συνήθως βέβαια!!!

  6. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 13/02/2013 18:41:25

    Διαφωνώ μέ τά σχόλια.

    Η Ελλάδα πρέπει νά αντιμετωπίσει τό θέμα μεσοπρόθεσμα καί μακροπρόθεσμα.
    Τό καλύτερο θά ήταν νά έμενε η ΔΕΠΑ υπό κρατικό έλεγχο, αλλά οι βδέλλες τού κρατισμού έχουν ήδη αφήσει χωρίς αίμα τό σώμα τής χώρας καί μπήκαμε στήν αναγκαστική μετάγγιση μέ όρους εντατικής.
    Αυτή τήν στιγμή γνωρίζουμε ότι η Κύπρος καί τό Ισραήλ έχουν αποδεδειγμένα μεγάλα αποθέματα φυσικού αερίου καί σοβαρότατες ενδείξεις ότι καί η Ελλάδα έχει επίσης σεβαστή ποσότητα τέτοιων αποθεμάτων.
    Η Κύπρος οδεύει πρός μνημόνιο μέ ασφυκτικές πιέσεις τών γερμανών γιά πλήρη έλεγχο τής κυπριακής οικονομίας.
    Η Γερμανία καί η Ρωσία είναι οι μεγάλοι ενεργειακοί συναίτεροι στήν ευρωπαϊκή αγορά καί τό παιχνίδι παίζεται παρασκηνιακά καί ύπουλα σέ αγαστή συνεργασία μεταξύ των γιά τόν διαχειριστικό έλεγχο τών ροών φυσικού αερίου στήν Ευρώπη.
    Ο Πούτιν ακολουθεί μεγαλορωσική εθνική οικονομική πολιτική (καί καλά κάνει).
    Δέν ξέρω πόσο συμφέρει μακροπρόθεσμα στά εθνικά μας γενικότερα συμφέροντα η πλήρης δορυφοροποίηση μας οικονομικά καί ενεργειακά από τά δύο αυτά, μέ υπόγειους δεσμούς καί υπόγεια ατζέντα επίτευξης στόχων, κέντρα.
    Δέν πρέπει νά μάς εκπλήσσει η επιμονή (πρωτοστατούντων μάλιστα τών γερμανών σοσιαλοδημοκρατών) τής γερμανικής κυβέρνησης γιά εκδίωξη τών ρωσικών καταθέσεων από τήν Κύπρο καί τήν Ευρώπη γενικότερα. Στό σχέδιο συμμετέχει ενεργά καί ο Πούτιν, ο οποίος έχει διαπιστώσει εδώ καί καιρό ότι η διαφυγή από τήν Ρωσία υψηλών κεφαλαίων υποσκάπτει όχι μόνον τήν κυριαρχία του, αλλά τού στερεί τήν δυνατότητα νά κατευθύνει κεντρικά τά κεφάλαια αυτά πρός επίτευξη τών δικών του στόχων.
    Αφήνω έξω τούς καημούς τής Τουρκίας γιά πλήρη έλεγχο όλων τών ενεργειακών δρόμων καί τήν τσαμπουκαλίδικη απαίτησή της νά έχει μερίδιο σέ όλα τά ενεργειακά αποθέματα τής αν. Μεσογείου καί τού Αιγαίου, είτε τής ανήκουν είτε όχι.
    Άν κρίνω ότι στό γενικότερο παιχνίδι παίζουν, εκτός τούς αμερικάνους, οι Άγγλοι καί οι Γάλλοι, σέ συνδυασμό μέ τήν ανάγκη τού Ισραήλ γιά στρατηγικό αμυντικό χώρο καί άμεση δίοδο ενεργειακής επαφής μέ τήν Ευρώπη μέσω Κύπρου καί Ελλάδας, τότε επιμένω ότι πρέπει νά ζυγίσουν πολύ καλά τά προσφερόμενα αργύρια οι κυβερνώντες.
    Δέν πρέπει νά μάς ζαλίζει η ρώσικη προσφορά. Μέσα σέ δύο χρόνια θά έχουν αποσβέσει τήν επένδυσή τους μέ δικά μας λεφτά, χρεώνοντάς μας ακόμα υψηλότερες τιμές αερίου (πληρώνουμε ήδη τίς υψηλότερες στήν Ευρώπη).
    Τα συμβόλαια πού έχει υπογράψει η ΔΕΠΑ τό καθιστούν απόλυτα εφικτό.
    Η ρωσολαγνεία μας από τήν άλλη δέν μάς αφήνει νά δούμε τόν πακτωλό προμηθειών πού έχουν καρπωθεί πολλοί δικοί μας σάν ατζέντηδες προώθησης τών ρωσικών συμφερόντων.
    Ο κλαυθηρμός πολλών γιά προδοσία καί απεμπόληση τών εθνικών μας συμφερόντων δείχνει ότι κάτι γίνεται μέ πολύ προσοχή. Δέν πρόκειται νά σωθεί η χώρα από τό φιλορωσικό κόμμα. Οι Ρώσοι τά δικά τους συμφέροντα υπερασπίζονται καί όχι αναγκαστικά τά δικά μας. Άλλο στρατηγικές συμμαχίες ανάγκης ή αμοιβαίου συμφέροντος καί άλλο ξεπούλημα.

    • Karenin avatar
      Karenin @ Ιαπετός 13/02/2013 19:15:15

      Οταν Ρωσία και Γερμανία κάνουν κοινό ενεργειακό παιγνίδι στην ευρώπη, γιατί είναι λάθος στρατηγική κίνηση η πώληση στους Ρώσους; Γιατί στην ουσία μιλάμε για ευρωπαική ρώσικη επιλογή.
      Ο Πούτιν ακολουθεί πολιτική με αυτοκρατορικά χαρακτηριστικά, αλλά για τις ρώσικες οφσόρ στην Κύπρο δεν του καίγεται καρφάκι.

    • Κρίτων 1 avatar
      Κρίτων 1 @ Ιαπετός 13/02/2013 19:15:18

      Δηλαδή Ιαπετέ πιστεύεις οτι οι Ρώσοι με τον παρά τους και με τον τσαμπουκά τους κάνουν πέρα τους Αμερικάνους όταν η υπόθεση έχει ζουμί?
      Εξ άλλου πώς γίνεται ο Πούτιν να είναι σύμμαχος των Γερμανών και στην Κύπρο αποδεχόμενος το κυνηγητό των Ρωσικών κεφαλαίων ελπίζοντας ότι αυτά (με τη βοήθεια του Θεού?) δεν θα πάνε στα Κέυμαν ή στα Μάρσαλ και την Αντίγκουα ή το Ντελαγουέαρ, αλλά θα επιστρέψουν σ΄αυτόν για να τα διαχειρίζεται? Εκτός αυτού και η Αμερικάνικη προσφορά θα μπορούσε άνετα να περάσει την Ρώσικη διότι και για τους Αμετρικάνους η απόσβεση θα γίνει σε δυό χρόνια, και επι πλέον τα δικά τους δολλάρια μπορεί να είναι και απλές φωτοτυπίες, αφού η FED τυπώνει αβέρτα...Μήπως τελικά η παρτίδα πάει για νούλα? Πάρτε δηλαδή Ρώσοι τη ΔΕΠΑ και Αμερικάνοι τη ΔΕΦΑ, και όλα καλά?...

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Κρίτων 1 13/02/2013 19:37:45

        Αυτή είναι η άποψή μου. Διαφορετική από τίς επικρατούσες, αλλά τήν θεωρώ αρκετά δομημένη.
        Γιά νά απαντήσω στίς ερωτήσεις πού θέτεις δέν γίνεται μέσω ενός σχολίου. Ευχαριστώ πάντως πού έκανες τόν κόπο καί διάβασες τό σχόλιό μου.

        • Θαλής avatar
          Θαλής @ Ιαπετός 14/02/2013 10:14:02

          Δυστυχώς η απάντησή μου με την έκφραση της μεγάλης μου εκτίμησης, κόπηκε αγαπητέ Ιαπετέ...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Ιαπετός 14/02/2013 08:19:10

      Ναι, όμως τυχαίνει πάντα, τα Ρωσικά γεωπολιτικά συμφέροντα να συμπίπτουν ΑΠΟΛΥΤΑ με τα δικά μας.. ΠΑΝΤΑ! Η Ελλάδα δημιουργήθηκε από τη Ρωσία το 1829 (οι διάφοροι Κανιγγοι μπηκαν αναγκαστικά υποστηρικτικά επειδή έβλεπαν ότι δεν την γλύτωναν την ανεξαρτησία της Ελλάδας), αλλά δεν υπήρξε ικανή η Ρωσία να μας κρατήσει στην επιρροή της, επειδή κατάλαβαν το παιχνίδι στη μέση του οι Αγγλογάλλοι και μας έβαλαν σε εμφύλιο ήδη από το 1826, και έκτοτε παίζουμε το μπαλάκι στο πινγκ-πονγκ τους... Αν κατανοήσουμε ότι ΟΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΗ ΡΩΣΙΑ στην περιοχή συμφέρει ΚΑΙ ΕΜΑΣ, θα είμαστε πολύ καλύτερα...

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Βατάτζης 14/02/2013 09:32:14

        Καπως ετσι το εξεφρασε ο γεροντας Παϊσιος.
        Οι Ρωσοι θα κατεβουν αλλα για τα δικα τους συμφεροντα, ομως χωρις να το θελουν θα βοηθουν εμας....
        Απο την επωνυμια σου-Βατατζης- υποθετω οτι εισαι γνωστης.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Βατάτζης 14/02/2013 09:32:15

        Καπως ετσι το εξεφρασε ο γεροντας Παϊσιος.
        Οι Ρωσοι θα κατεβουν αλλα για τα δικα τους συμφεροντα, ομως χωρις να το θελουν θα βοηθουν εμας....
        Απο την επωνυμια σου-Βατατζης- υποθετω οτι εισαι γνωστης.

      • Θαλής avatar
        Θαλής @ Βατάτζης 14/02/2013 09:42:14

        Οπως τα λες, αλλά λίγο δεξιώτερα είναι τα πράγματα αγαπητέ Βατάτζη. Τα Ρωσικά γεωπολιτικά συμφέροντα συμπίπτουν ΑΠΟΛΥΤΑ με τα δικά μας.. ΠΑΝΤΑ! Αλλά τα ΑγγλοΑμερικανικά και ολίγον τα Γαλλογερμανικά συμφέροντα καταφέρνουν ΠΑΝΤΑ να μπαίνουν αναγκαστικά υποστηρικτικά επειδή δεν υπήρξε ικανή η Ρωσία ούτε παλαιότερα ούτε τώρα να μας κρατήσει (μαζί και την Κύπρο) στην επιρροή της...

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Ιαπετός 14/02/2013 13:04:07

      @Ιαπετός
      ''..............στό παιχνίδι παίζουν, εκτός τούς αμερικάνους, οι Άγγλοι καί οι Γάλλοι, σέ συνδυασμό μέ τήν ανάγκη τού Ισραήλ γιά στρατηγικό αμυντικό χώρο............''

      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ++++++++++++++

      O Μαέστρος είναι ΕΝΑΣ.

  7. Κρίτων 1 avatar
    Κρίτων 1 13/02/2013 20:59:36

    Δηλαδή οι Αμερικάνοι έβγαλαν επι Καραμανλή απ' την Ελλάδα και τη Βουλγαρία τους Ρώσους απο την Πόρτα του Μπουργκάς και τώρα θα τους ξαναβάλει ο Σαμαράς απ' το παράθυρο της ΔΕΠΑ+ΔΕΣΦΑ?
    Ο Σαμαράς θα πετάξει έξω τους Αμερικάνους και δεν θα του κάνουν τίποτε?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κρίτων 1 14/02/2013 01:56:07

      O Σαμαρας εχει ηδη υπογραψει για το αγωγο TAP (σημερα) που θελουν οι Αμερικανοι.
      Περαν αυτου τι μπορει ακριβως να του κανουν;

  8. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 14/02/2013 07:17:35

    Από πότε τα 2 δις ευρώ ως τιμή πώλησης είναι ξεπούλημα όταν οι άλλοι δίνουν τα μισά;

  9. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 14/02/2013 07:18:26

    Ποιος τους πετάει έξω; Μπήκαν ποτέ στο διαγωνισμό; Ας έδιναν περισσότερα και τότε θα συζητούσαμε...

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Γεώργιος Τ. 14/02/2013 09:51:28

      Σου απάντησε ο Ψυχραιμία αγαπητέ Γεώργιε Τ.
      "O Σαμαρας εχει ηδη υπογραψει για το αγωγο TAP (σημερα) που θελουν οι Αμερικανοι."
      Οι Αμερικανοί είναι πίσω απο το Αζερμπαιτζάν και τον ΤΑΡ και δεν είναι μυστικό...Γι αυτό εγώ υποστηρίζω παλαιόθεν ότι οι Αμερικανοί παίρνουν την μερίδα του λέοντος και αφήνουν το υπόλοιπο στους ΡωσοΓερμανοΓάλλους. Παρακολούθα ΟΛΕΣ τις επεμβάσεις του ΝΑΤΟ και θα διαπιστώσεις ότι αυτός είναι ο πλέον απαράβατος κανόνας στη μοιρασιά.
      Ολα τα υπόλοιπα ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΤΡΟ για την 'Δημοκρατία του λαού'...All the word is a stage που έλεγε και ο shakespeare

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Θαλής 14/02/2013 13:11:04

        ''........Οι Αμερικανοί είναι πίσω απο το Αζερμπαιτζάν και τον ΤΑΡ και δεν είναι μυστικό.....''

        Ποιός ΤΑΡ ρε παιδιά.

        Αφού ακόμα ΔΕΝ έχει επιλεγεί ποιός αγωγός θα μεταφέρει το αέριο απο το Σαχ Ντενιζ.

        Ο ΤΑΡ ή ο Nabbuco?????

        Οι Αμερικανοί συμμετέχουν ΚΑΙ στους 2.

  10. euagelos avatar
    euagelos 14/02/2013 08:00:37

    Σαφώς και έχουν την ανάγκη μας και ακριβώς για να μην την έχουν και εκβιάζονται, φρόντισαν μέσω του πολιτικού συστήματος να καταστήσουν την Ελλάδα προτεκτοράτο. Χωρίς εξωτερική και εσωτερική πολιτική, χωρίς νόμισμα (για οικονομική πολιτική) αλλά με άφθονο δανεικό ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ (ευρω) για να εθιστεί το θύμα, με πλήρη διεθνή έλεγχο. Το αποτέλεσμα είναι η απώλεια της εθνικής υπόστασης. Φυσικά, όπως όλες οι μεγάλες απάτες, παρουσιάστηκε με άφθονα ψέμματα ως επιτυχία της "ευρωπαϊκής σύγκλισης" σε πλήρη συνεργασία με το σύνολο του ντόπιου κατεστημένου.

  11. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 14/02/2013 10:08:34

    Οι Ρώσοι έχουν ήδη κοπεί. Η συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο με την γείτονα έχει ήδη υπογραφεί. Η εταιρία που θα μετουσιώσει σε πράξη τα συμφωνηθέντα είναι η αζερική SOCAR, η οποία και θα αναλάβει ΔΕΠΠΑ και ΔΕΣΦΑ. Οι Αμερικανοί δημιουργούν, ελεγχόμενη από τους ίδιους βεβαίως, ενεργειακή ζώνη από τη Νιγηρία μέχρι το Ιράν. Σιγά μην άφηναν να τους ξεφύγει το Αιγαίο ή οι διαφαινόμενοι ελληνικοί ενεργειακοί πόροι! Το υπό οργάνωση μονοπώλιο θα οδηγήσει, πάντως, σε γεωστρατηγική κρίση άνευ προηγουμένου για την οποία οι ΗΠΑ προετοιμάζονται (βλ. ενιαία οικονομική ζώνη ΗΠΑ-ΕΕ που φαίνεται να μπαίνει στα σκαριά). Πού είσαι Ντε Γκωλ!

    • Θαλής avatar
      Θαλής @ Θεόδωρος 14/02/2013 10:39:20

      " (βλ. ενιαία οικονομική ζώνη ΗΠΑ-ΕΕ που φαίνεται να μπαίνει στα σκαριά)"
      Αγαπητέ Θεόδωρε όπως ξέρεις τα Αμερικάνικα Think tanks σε αγαστή πάντα συνεργασία και χρηματοδότηση απ' το Πεντάγωνο σχεδιαζουν και υλοποιούν τα σχέδιά τους σε Παγκόσμιο επίπεδο, (Η γή, ο Γαλάζιος Πλανήτης, είναι δική τους, ακόμα και στην καλλιτεχνική τους κουλτούρα)
      σε βάθος τουλάχιστον εικοσαετίας. Οταν δημιουργήθηκε η ΕΟΚ και στη συνέχεια η ΕΕ, όχι μόνο ήταν παρόντες και επιβλέποντες, αλλά πιθανώτατα για να μην πώ σίγουρα την σχεδίασαν. Ετσι μόλις δημιουργήθηκε, έβαλαν τα δικά τους βέτο. Μέσα οπωσδήποτε η Αγγλία, αλλά εκτός Ευρώ. Μέσα οι πρώην Ανατολικές χώρες, ΚΑΙ στο ΝΑΤΟ με την αντιπυραυλική ασπίδα στα εδάφη τους. Μέσα τα απομεινάρια της Γιουγκοσλαβίας και η Τουρκία...Υποχρεωτική η συμμετοχή της ΕΕ σ΄όλους τους Αμερικανικούς πολέμους για τα πετρέλαια. Μέσα στην κρίση χωρίς δικαίωμα να τυπώνει ευρώ ώσπου να βγεί η Αμερική απο την κρίση, πληρώνοντας τα Αμερικάνικα τοξικά τραπεζικά παράγωγα με εσωτερική υποτίμηση της ΕΕ. Οι Αμερικανοί θέλουν την ΕΕ περισσότερο απο εμάς. Αρκεί να μην βγάζει τα πόδια της έξω από το πάπλωμα...

  12. Ρηνα avatar
    Ρηνα 14/02/2013 10:14:26

    Θεοδωρε η γεωστρατηγικη κριση ειναι μια πολυ ευσχημη εκφραση μιας αλλης λεξης που δεν θελω ουτε να την εκστομισω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.