#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/12/2011 07:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η γυναίκα στον αραβικό κόσμο



 

Είναι τρομακτικό να το βλέπεις. Αιγύπτιοι στρατιώτες να ξυλοκοπούν με αγριότητα μια γυναίκα, στη συνέχεια να της βγάζουν τα ρούχα και να φαίνεται το σουτιέν της, ενώ ένας άλλος την κλωτσάει με δύναμη στο στήθος.

Η παραπάνω εικόνα από τις διαδηλώσεις της 17ης Δεκεμβρίου κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ όλου του κόσμου, και είχε ως αποτέλεσμα μια μεγαλειώδη πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε χθες στο Κάιρο με τη συμμετοχή χιλιάδων οργισμένων γυναικών.

Όλα όσα είδε ο κόσμος στο εν λόγω βίντεο δεν αποτελούν καμία έκπληξη. Η βία εναντίον των γυναικών είναι σύνηθες φαινόμενο τόσο στην Αίγυπτο, όσο και στον υπόλοιπο αραβικό κόσμο. Οι γυναίκες εκεί πέφτουν θύματα βίας μέσα και έξω από το σπίτι.

Στις περισσότερες αραβικές χώρες δεν υπάρχει νομοθεσία που να προστατεύει τη γυναίκα από την οικογενειακή βία, τον συζυγικό βιασμό, ή ακόμη και τον φόνο αν αυτή «ατιμάσει» την οικογένειά της. Ο λόγος, αλλά  και η μαρτυρία της γυναίκας αξίζουν το μισό αυτών του ανδρός. Για αυτό και οι περισσότερες κακοποιημένες αποφεύγουν να καταγγείλουν τη βία εναντίον τους στις αρμόδιες αρχές.

Το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχουν αξιόπιστα στοιχεία για τη βία εναντίον των γυναικών στον αραβικό κόσμο. Υπάρχουν όμως μελέτες που βασίζονται σε συνεντεύξεις.

Μια τέτοια του 2008, από το Αιγυπτιακό Κέντρο των Γυναικείων Δικαιωμάτων αποκάλυψε πως το 83% των γυναικών της χώρας είχαν παρενοχληθεί σεξουαλικά, και το 50% παρενοχλείται καθημερινά.

Σύμφωνα με μια εργασία του πανεπιστημίου του Κατάρ του 2007, το 63% των φοιτητριών ήταν θύματα σωματικής βίας. Μια αντίστοιχη μελέτη του 2009 για τη Λωρίδα της Γάζας, κατέληγε στο συμπέρασμα ότι το 52%  των εκεί γυναικών είχαν πέσει θύμα συστηματικής σωματικής βίας, ενώ το 14% σεξουαλικής.

Λέγεται συχνά ότι τα αραβικά κράτη δεν μπορούν να προοδεύσουν ή να γίνουν οικονομικά ανταγωνιστικά στον διεθνή τομέα, όσο περιορίζουν τα δικαιώματα του μισού τους πληθυσμού. Οι γυναίκες δεν μπορούν να συνεισφέρουν στη δημόσια ζωή, εφόσον τους απαγορεύεται η είσοδος σε δημόσιους χώρους.

Χθες, οι Αιγύπτιες ενώθηκαν στο Κάιρο, εξορκίζοντας τον φόβο τους. Ίσως οι αδελφές τους στον υπόλοιπο αραβικό κόσμο ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.

 

Bloomberg

http://www.bloomberg.com/news/2011-12-21/will-other-arab-women-follow-egyptian-sisters-into-the-street-the-ticker.html

Απόδοση: S.A.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προμηθέας avatar
    Προμηθέας 23/12/2011 08:03:48

    Θεωρείται φυσιολογικό
    http://www.youtube.com/watch?v=b2uikxOxsts

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/12/2011 09:12:50

    Ἐδῶ καί δυό χιλιάδες χρόνια ὁ ἲδιος ὁ Ἰησοῦς Χριστός διακήρυξε τήν ἰσότητα τῶν δύο φύλων,τοῦ ἂνδρα καί τῆς γυναῖκας.Φανταστεῖτε πόσο ἀκόμη πιό πίσω εἶναι οἱἊραβες σέ αὐτά τά θέματα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/12/2011 10:33:06

      !!!!! Το αυτονόητο δηλαδή..το σεβασμό και την αγάπη τού ενός στον άλλο...

    • Χ.Ο. avatar
      Χ.Ο. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/12/2011 11:21:24

      Ασχημονείτε κατά της Θρησκείας μας κύριε Κυθήριε με ολέθρια αποτελέσματα για την ηθική της κοινωνίας μας και τη συμπεριφορά των αδερφισσών μας.
      Η ισότητα αφορά την κρίση ενόποιον του Θεού. Σε αυτό τον κόσμο ο Απ. Παύλος προτρέπει τις Γυναίκες στις προς Εφεσίους και Κορινθίους επιστολές:
      «…Να υποτάσσεσθε εις τους ιδίους σας άνδρας, σαν να κάνετε την υποταγήν σας αυτήν προς τον Κύριον, ο οποίος παραγγέλλει και ζητεί να υποτάσσονται αι γυναίκες εις τους άνδρας των» «…Ο μεν άνδρας… επλάσθη εξ αρχής ως ο κύριος εκπρόσωπος της κυριαρχίας του Θεού επί της Γης και είναι διά τούτο περισσότερον από την γυναίκα εικών και δόξα του Θεού. Η γυναίκα δε ως το εξαιρετικότερον από τα άλλα κτίσματα, που έχει υπό την εξουσίαν ο άνδρας, είναι δόξα του ανδρός. Πράγματι δε ο άνδρας είναι υπεροχότερος από την γυναίκα, διότι δεν έγινε ο άνδρας από την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα έγινεν από τον άνδρα. Και επί πλέον δεν εκτίσθη ο άνδρας διά να βοηθή την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα επλάσθη προς χάριν και βοήθειαν του ανδρός».
      Ομόιως δεν υπάρχει ελέυθερος και δούλος στην Δευτερα Παρουσία. Αντίθετα σήμερα η η μη υποταγή στον Αφέντη και την Εξουσία είναι προσβολή στο πρόσωπο του Θεού.
      «όσοι έχουν χριστιανούς γι’ αφεντικά θα γίνουν ακόμη εργατικότεροι, γιατί θα δουλεύουν για αδελφούς (…) να δουλεύετε με καλή διάθεση σαν να πρόκειται για τον Κύριο κι όχι για ανθρώπους (…). Γνωρίζοντας ότι από τον Κύριο θα πάρετε την ανταπόδοση (…). Γιατί δουλεύετε για τον Κύριο Χριστό (…) είτε δούλος (είσαι), είτε ελεύθερος» (Εφεσ. στ’, 7· Τιμόθ., στ’, 1-2- Κολοσ., γ’, 22-24· Εφεσ., στ’, 8).
      «…και συνεπώς δεν ανήκετε στον εαυτό σας, γιατί αγορασθήκατε με τίμημα» (Κορ., στ’, 19-20).
      «Όσοι είναι υπό ζυγόν δουλείας, ας νομίζουσι τους κυρίους αυτών άξιους πάσης τιμής, διά να μη δυσφημήται το όνομα του Θεού και η διδασκαλία. Οι δε έχοντες πιστούς κυρίους, ας μη καταφρονούσι αυτούς, διότι είναι αδελφοί, αλλά προθυμότερον ας δουλεύωσι» (Α’ Τιμόθ., στ’, 1).
      «Πάσα ψυχή ας υποτάσσεται εις τας ανωτέρας εξουσίας. Διότι δεν υπάρχει άλλη εξουσία παρά μόνο του Θεού (…). Ώστε ο εναντιούμενος εις την εξουσία να εναντιούται εις την ε ν τ ο λ ή ν του Θεού και όσοι αντιδρούν θα τιμωρηθούν γι’ αυτό. Διότι οι άρχοντες δεν είναι φόβος των αγαθών έργων Αλλά των κακών. Θέλεις δε να μη φοβάσαι την εξουσία; Κάνε το καλό κι αυτή θα σε παινέσει, επειδή ο άρχων είναι υπηρέτης του Θεού για το καλό σου. Εάν όμως κάνεις το κακό, τότε να φοβάσαι διότι δεν φορεί ματαίως την μάχαιραν. Επειδή είναι υπηρέτης του Θεού είναι εκδικητής του, το εκτελεστικόν του όργανον εναντίον εκείνου που κάνει το κακό. Διά τούτο είναι ανάγκη να υποτάσσεσθε όχι μόνο για την οργή αλλά και για λόγους συνείδησης (..). Αποδίδετε λοιπόν σε όλους εκείνα που τους οφείλετε (…) εις όποιον οφείλετε φόβο, τον φόβο, εις όποιον την τιμή, την τιμή…» (Ρωμ., ιγ’, 1-7).

      • regeneration avatar
        regeneration @ Χ.Ο. 23/12/2011 12:35:21

        Τέτοιες ερμηνείες είναι τουλάχιστον αυθαίρετες.
        Κάνεις γραμματική ερμηνεία των Πατερικών Κειμένων. Ψάξου και θα βρεις τις απαντήσεις που θες να βρεις.
        Ή μήπως δε θες;

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Χ.Ο. 23/12/2011 14:02:45

        ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ: Αυτός είναι ο Χριστιανικός γάμος. Ο Απόστολος Παύλος ζητά την ΕΛΕΥΘΕΡΗ υποταγή της γυναίκας στον άνδρα ΤΗΣ και ΟΧΙ την υποταγή της γυναίκας στον άνδρα. Ο Απόστολος Παύλος ζητά την ΕΛΕΥΘΕΡΗ υποταγή του άνδρα στην γυναίκα ΤΟΥ και ΟΧΙ την υποταγή του άνδρα στην γυναίκα. Στον Χριστιανικό γάμο ο άνδρας και η γυναίκα είναι ΕΝΑ. Το σώμα του άνδρα ανήκει στην γυναίκα ΤΟΥ και το σώμα της γυναίκας ανήκει στον άνδρα ΤΗΣ. Και με την ευκαιρία θέλω να σχολιάσω και την αντίληψη που λέει πως ο άνδρας που "πηγαίνει" με πολλές γυναίκες γίνεται πλούσιος σε εμπειρίες. Το αντίθετο ακριβώς είναι η αλήθεια. Ένας άνδρας που "πηγαίνει" με πολλές γυναίκες μένει συνεχώς στάσιμος. Ζει και ξαναζεί την ίδια ακριβώς ΜΗ εμπειρία. Όποιος έχει δει την ταινία "Η μέρα της Μαρμότας" καταλαβαίνει πόσο είναι ανούσιο είναι να ζεις και να ξαναζείς την ίδια ακριβώς κατάσταση.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Χρήστος Δημάρης 23/12/2011 15:35:10

          Έτσι ακριβώς. Χαρακτηριστικό της ορθόδοξης πνευματικότητας είναι ότι πάντοτε το δεόν είναι να γίνεται σεβαστό το αυτεξούσιο του κάθε προσώπου, άνδρα και γυναίκας.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Χ.Ο. 23/12/2011 15:11:24

        Ἂν ἀσχημονοῦμε κατά τῆς θρησκείας κ.Χ.Ο.(χριστιανός ὀρθόδοξος;),ἐσεῖς μᾶλλον λαμβάνετε ἀποσπασματικά διάφορα χωρία ἀποκομένα ἐσκεμμένως ἀπό τά ὁλοκληρωμένα χωρία γιά νά ἀλλάζει τό νόημα.Πάγια τακτική τῶν αἰρετικῶν καί ἰδίως τῶν Ἰεχωβάδων.Συγκεκριμένα, στό πρῶτο χωρίο πού παραθέτετε,ἀπό τήν Α'Κορινθίους στίχ.8-9,ἐάν ἀναφέρατε τούς στίχους πρίν καί μετά θά βλέπατε-ἂν θέλατε- ὃτι τό νόημα εἶναι ἐντελῶς διαφορετικό.Γιατί δέν ἀναφέρετε καί τούς στίχους 12-13 : ὣσπερ γάρ ἡ γυνή ἐκ τοῦ ἀνδρός,οὓτω καί ὁ ἀνἠρ διά τῆς γυναικός(δηλ. γεννᾶται),τά πάντα δέ ἐκ Θεοῦ.Καί στίχ.11: οὒτε ἀνήρ χωρίς γυναικός οὒτε γυνή χωρίς ἀνδρός ἐν Κυρίω. Τέλος,ὁ Θεός τήν γυναίκα δέν τήν ἒπλασε οὒτε ἀπό τό κεφάλι τοῦ ἂνδρα,γιά νά μήν τοῦ κάθεται στό σβέρκο,ἀλλά οὒτε καί ἀπό τά πόδια του,γιά νά μήν εἶναι δούλα του.Τήν ἒπλασε ἀπό τό πλευρό του ἀκριβῶς γιά νά καταφανεῖ ἡ ἰσότητα τῶν δύο φύλων.

  3. no fear avatar
    no fear 23/12/2011 10:12:40

    Τα ΜΜΕ, πάντως, οχι μόνο προσάρμοζαν την ελαστική τους δημοκρατική συνείδηση ανάλογα με τα συμφέροντα των αφεντικών τους αλλά αναλάμβαναν να διαμορφώσουν εκσυγχρονιστικό προφίλ για τις "κυρίες"των δικτατόρων αυτών των χωρών.Το έργο υλοποιούσαν αντίστοιχες εγχώριες κυρίες μέσω φιλανθρωπικών εκδηλώσεων ή και παγκόσμιοι οργανισμοί όπως η UNESCO.Ο πολιτισμός και η φιλανθρωπία στην υπηρεσία εξυπηρέτησης οικονομικών συμφερόντων!Η έρευνα σχετικά με τέτοιες συμπεριφορές θα αποτελούσε σίγουρα ένα πολύ διδακτικό θέμα για απόκτηση μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου συμπεριλαμβανομένης της "αφωνίας"των ιδίων ΜΜΕ όταν τα πράγματα αλλάζουν.

  4. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 23/12/2011 11:16:51

    Μα καλά, που είναι οι περιβόητες φεμινιστικές οργανώσεις; Γιατί δεν πετάγονται με το αεροπλάνο μέχρι τις εκάστοτε "Αραβίες" η ευγενής Simone de Beauvoir, η Alice Schwarzer, η Andrea Dworkin και τόσες άλλες, να δώσουν επιτέλους ένα σκληρό μάθημα "Equal Rights" στους τυραννικούς απάνθρωπους μουλάδες;

    Κατάλαβα, πρέπει πρώτα να αλληλοεξοντωθούν με φρικτό τρόπο οι μισοί άντρες από κάθε πλευρά και μετά να βγουν τα παραπάνω αποβράσματα και να πουν ότι "woman is the nigger of the world", ακολουθώντας την μισότρελλη άσχημη Yoko.

    Δεν ξέρω, και να με συγχωρείτε κιόλας, όταν ακούω για "δικαιώματα" και ψάχνω απεγνωσμένα για τις αντίστοιχες "υποχρεώσεις" και δεν βρίσκω τίποτα, με πιάνει πλεόν κάτι σαν καρκινικός ίκτερος ανακατεμένος με κίτρινο πυρετό και σύνδρομο Νορβηγού "εθνοσωτήρα"...

    Αίσχος από την μία να συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν και περιγράφονται, και τρισχειρότερο αίσχος από την άλλη, να πρέπει εγώ τώρα να αισθανθώ ένοχος για όλα αυτά, όταν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αρνούνται πεισματικά να ξεσηκωθούν...

    Όσο δεν βλέπω σθεναρή αντίσταση από τις ίδιες τις γυναίκες, ίσως μέχρι τα όρια της θυσίας, αναγκαστικά πρέπει να κρίνω ότι υπάρχει αδιαφορία. Αν δεν είναι σε θέση ή δεν θέλουν να αντισταθούν ως την τελική νίκη τότε ποιός είναι ο λόγος να το συζητάμε; Το "καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή..." ισχύει τελικά, ή αποτελεί ένα ακόμη ανόητο παραμύθι που αφορά όλους, εκτός από τις μπουρκοφορούσες;

    Δεν λέει να βγει από το μυαλό μου, ότι τα οφέλη μιας τέτοιας κατάστασης για τον γυναικείο πληθυσμό είναι περισσότερα από όλα τα "μανιφέστα" και τις κραυγές.

    Καλά, μάλλον είμαι παράλογος, κακός, σωβινιστής, άντρας... Να καώ στην πυρά.

    ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!! Δεν έχω πειράξει κάποια γυναίκα στην ζωή μου και αποκλείεται να αυτομαστιγωθώ τώρα στα γεράματα για κάτι που κάνουν κάποιοι άλλοι, και αυτοί που θα έπρεπε να είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αρνούνται να τους αντικρούσουν

  5. Lampros avatar
    Lampros 23/12/2011 12:22:46

    Μην γραφετε τετοια άρθρα. καλλιεργείτε "εχθροπάθεια" που λεει ο Καστανίδης. Οι Ισλαμοφασίστες ειναι φιλοι μας. Να ειστε προοδευτικοί.

  6. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 23/12/2011 15:09:11

    Ξέρω πολλούς έλληνες αραβόπληκτους που έχουν παθιαστεί με την "αραβική άνοιξη".
    Αυτό που έχω να επισημάνω είναι ότι ποτέ μα ποτέ αυτοί οι λαοί δεν κυβερνήθηκαν δημοκρατικά και πιθανότατα δεν επιθυμούν και κάτι τέτοιο.
    Συνήθως γκρεμίζουν έναν δικτάτορα για να φέρουν στην θέση του κάποιον χειρότερο.
    Γκρεμίζουν ένα ήπιο καθεστώς για να φέρουν στην θέση του ένα πιο σκληροπυρηνικό.
    Πχ κύριος μοχλός ανατροπής του μουμπάρακ ήταν οι "αδελφοί μουσουλμάνοι". Αν κάποιος λοιπόν φαντάζεται ότι η Αίγυπτος ως μελλοντική ισλαμική δημοκρατία, θα είναι πιο δημοκρατική από αυτήν του μουμπάρακ, πλανάται πλάνην οικτράν....Το τραγικό είναι ότι η χώρα σε αντίθεση με το ιράν έχει και 20 εκ. χριστιανούς, κόπτες και άλλους...

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 23/12/2011 16:01:28

    Εχω εδώ και πολλά χρόνια την άποψη ότι το πολιτιστικό , οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο μιας χώρας (και φυσικά το επίπεδο δημοκρατίας) είναι σε άμεση συνάρτηση με την θέση των γυναικών στη κοινωνία. Ισως λοιπόν οι όποιες προσπάθειες εκδημοκρατισμού τέτοιων κοινωνιών θα πρέπει να αχίζουν όχι από την προσπάθεια ανατροπής ενος αυταρχικού καθεστώτος για να αντικατασταθεί από κάποιο άλλο συνήθως εξ ίσου οπισθοδρομικό (ή και περισσότερο) , αλλά από την επίμονη και ενεργή προσπάθεια αναβάθμισης της θέσης της γυναίκας και της απελευθέρωσης της από ηλίθια δεσμά.

  8. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 23/12/2011 16:10:11

    σσςςς...
    Μην ξυπνήσετε τις φεμινίστριες. Μόνο στις χριστιανικές χώρες βλέπουν καταπίεση της γυναίκας. Μόνο δηλαδή στις χώρες όπου για πρώτη φορά στην ιστορία η γυναίκα απέκτησε αξία και δικαιώματα.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Δημήτρης 23/12/2011 16:43:15

      Δίκιο έχεις αγαπητέ. Βλέπεις υπάρχουν διεθνείς οργανώσεις που επειδή δεν μπορούν να ασχοληθούν με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ισότητα ανδρών-γυναικών εκεί που γίνεται της κακομοίρας γράφουν "ραπόρτα" για "σεξουαλικές παρενοχλήσεις" και την καταπίεση που υφίστανται οι Σουηδέζες (όπου "σεξουαλική παρενόχληση"= πως σε κοίταξε ο προιστάμενος ή πως σχολίασε ο συνάδελφος την αλλαγή χρώματος στα μαλλιά)

  9. rita avatar
    rita 24/12/2011 00:18:13

    ιδου η ζωη της γυναικας κατω απο το ρασο και κατω αποτην ιδεολογια των αθλιων μονοθειστικων πατριαρχικων θρησκειων που μαστιζουν την ανθρωποτητα

  10. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 24/12/2011 00:36:02

    Πολιτισμός που δεν σέβεται τη γυναίκα, που δεν ιεραρχεί (επί του πρακτέου, όχι στα παχιά ανέξοδα λόγια αγελαδάρηδων πολιτικών) ως ιερό τη μητρότητα, είναι για τα μπάζα. Τόσο απλά. Κάθε γυναίκα είναι κόσμημα, κάθε μάνα όμως είναι σύμπαν ολάκερο. Το πρώτο κινούν μιας κοινωνίας. Δεν γίνεται να μην υποκλίνεσαι μπροστά σ’ αυτό το μεγαλείο, δεν γίνεται να μην παραμερίζεις στο διάβα σου για να περάσει πρώτα η ζωή. Εκτός μόνον κι αν είσαι ψυχικά βιασμένος, νευρωτικά ιδεοληπτικός, θρησκευτικά ευνουχισμένος, καταπιεσμένος ομοφυλόφιλος, διανοητικά ανάπηρος.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Τιγράνης 24/12/2011 00:42:38

      Εκπληκτικό

  11. n avatar
    n 24/12/2011 08:22:01

    Αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει, ότι ο άνδρας έχει δικαίωμα σύμφωνα με το ισλαμικό δίκαιο να ρίχνει καμιά ψιλή.

    Επίσης μια μαρτυρία ενός άντρα στο δικαστήριο αξίζει όσο 2 (ή 3) μαρτυρίες γυναικών. Και αν θυμάμαι καλά δεν μπορεί να σταθεί δικαστήριο αν οι μάρτυρες είναι μόνο γυναίκες.

    Επίσης σύμφωνα με το ισλαμικό δίκαιο, οι μη μουσουλμάνοι δεν έχουν όλα τα δικαιώματα των μουσουλμάνων και οι μη μουσουλμάνοι διακρίνονται σε Χριστιανούς, Εβραίους και λοιπούς. Οι χριστιανοί κ οι Εβραίοι έχουν μεν λιγότερα δικαιώματα από τους μουσουλμάνους, αλλά περισσότερα από τους λοιπούς.

    Ακόμα, μοιχεία και απιστία (δηλαδή αλλαγή από το ισλάμ σε άλλη θρησκεία) σύμφωνα με το μουσουλμανικό νόμο τιμωρούνται με θάνατο.

    Τι ψάχνουμε να βρούμε ρε παιδιά. Ισλάμ κ δημοκρατία κτλ είναι έννοιες αντίθετες. Άλλος κόσμος.

  12. Αγανακτησμένος μετανάστης avatar
    Αγανακτησμένος μετανάστης 24/12/2011 14:24:29

    ποιος θεός επιτρέπει αυτές τις αποτρόπαιες πράξεις;
    Πως είναι δυνατόν να γίνεσαι θεατής και να λαμβάνεις μέρος στην αφαίρεση μιας ζωής και με έναν βάρβαρο τρόπο.Για να κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει το αίσθημα τις αγάπης και τις συμπόνιας να μην υπάρχει μέσα σου.Με λίγα λόγια δεν μπορείς να λέγεσαι άνθρωπος.

  13. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 24/12/2011 21:21:24

    αυτούς τους απάνθρωπους φασίστες ποιος θα τους δικάσει? Ποιος θα απαγορεύσει οποιαδήποτε εισαγωγή αιγυπτιακού προϊόντος στην Ελλάδα για να μάθουν να γίνουν τουλάχιστον άνθρωποι? Θ πρέπει να διαμαρτυρηθούν έντονα οι αιγύπτιοι της Ελλάδας στην πρεσβεία τους. Γιατί δεν κάνουν τίποτε?

  14. σταυρος avatar
    σταυρος 24/12/2011 22:58:47

    παιδια ξυπνατε!!! το προβλημα ειναι οι γυναικες? αν ηταν αντρας αυτος εκει κατω δηλαδη δεν θα ετρεχε τιποτα? "η μηπως οι ενχωριοι μπατσοι δεν κανουν τετοια! το προβλημα ειναι η καταστολη που ασκηται απο την εκαστωτε αρχη προς καθε φωνη διαμαρτυριας απο οποιονδηποτε και αν την εκφασει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.