#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/04/2012 09:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η « αραβική άνοιξη» και η … νεκροφιλία!



Πάνω που νομίζει κανείς ότι τα άκουσε όλα, έρχεται κάτι καινούργιο και του το ανατρέπει.

Και πάνω που κάποιοι νόμιζαν πως η «αραβική άνοιξη» θα φέρει την δημοκρατία εκεί που δεν υπήρχε, όλα δείχνουν ότι μάλλον θα φέρει κάτι πολύ πιο σκοτεινό από τα απολυταρχικά καθεστώτα που ανέτρεψε.

Σύμφωνα, λοιπόν, με ένα νέο νομοσχέδιο, που αυτό το διάστημα συζητιέται στην αιγυπτιακή Βουλή, θα επιτρέπεται στους συζύγους να κάνουν έρωτα με το έτερον τους ήμισυ… μετά τον θάνατό του.

Αν υπερψηφιστεί ο συγκεκριμένος νόμος, οι άνδρες χήροι, θα μπορούν να κάνουν έρωτα με τη γυναίκα τους, μέχρι και έξι ώρες μετά την αποδήμησή της.

Θεωρητικά, το ίδιο θα ισχύει και για τις γυναίκες, που θα μπορούν να συνευρεθούν νόμιμα με τον νεκρό σύζυγο, αλλά κάτι τέτοιο είναι μάλλον πρακτικά αδύνατον, οπότε και οι τεθλιμμένες χήρες μάλλον δεν θα μπορούν να «εκμεταλλευτούν» τον νόμο αυτόν!

Η περίεργη αυτή πρακτική (νεκροφιλία) συζητήθηκε για πρώτη φορά πέρσι από τον αμφιλεγόμενο Μαροκινό κληρικό Zamzami Abdelbair, ο οποίος θεωρεί την νεκροφιλία ως θρησκευτικά αποδεκτή.

Από την άλλη, τα αιγυπτιακά ΜΜΕ είναι αναστατωμένα, με πολλούς δημοσιογράφους να αναρωτιούνται «μέχρι που θα το πάει τελικά η νέα πανίσχυρη  ισλαμική τάση»;

Το εν λόγω νομοσχέδιο είναι μόνο ένα από τα πολλά που συζητούνται στην Αίγυπτο, και που αν περάσουν, θα σηματοδοτήσουν μια γενική οπισθοδρόμηση για τις γυναίκες της χώρας.

Κάποια άλλα νομοσχέδια αφορούν στη μείωση της επίσημης ηλικίας γάμου για τα κορίτσια, στην απαγόρευση διαζυγίων για τις γυναίκες, και στον υποχρεωτικό ακρωτηριασμό των γεννητικών οργάνων των κοριτσιών.

english.alarabiya.net

S.A.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/04/2012 09:23:07

    Α ρε Ισλάμ, με τα ωραία σου!!!
    Για αυτό σφάζονταν στους δρόμους οι Αιγύπτιοι;

  2. juliet avatar
    juliet 28/04/2012 09:40:45

    Σκέψου πόσα τέτοια αποβράσματα κυκλοφορούν εδώ........που σε τελική ανάλυση γι'αυτούς όλα είναι νόμιμα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ juliet 28/04/2012 09:43:55

      Πάντα απορούσα με τις "συριζάτες" φεμινίστριες, που κόπτονται για τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών.
      Που στηρίζουν με νύχια και με δόντια όλα τα εγκληματικά στοιχεία που μαζεύτηκαν εδώ.
      Αυτό το καθεστώς θέλουν λοιπόν και εδώ; Νεκροφιλία, κτηνοβασία, Οθωμανικό δίκαιο, και άλλα τέτοια προοδευτικά;

      • Διηνεκης avatar
        Διηνεκης @ Strange Attractor 28/04/2012 13:25:22

        Ξέρεις τι λογιες είναι δεν τις πλησιάζει κανένας άνδρας που σέβεται τον εαυτό του κ´ σου λενε απο την ξεραιλα καλο είναι κ´ το χαλάζι

    • Γιώργoς Αχαιός avatar
      Γιώργoς Αχαιός @ juliet 28/04/2012 10:08:10

      "Σκέψου πόσα τέτοια αποβράσματα κυκλοφορούν εδώ……..που σε τελική ανάλυση γι’αυτούς όλα είναι νόμιμα"

      Μεγάλη αλήθεια το παραπάνω:

      Ασελγούν σε μία νεκρή; Είναι εντάξει.

      Βιάζουν μια γυναίκα. Είναι εντάξει. Η κυρία θα ήταν προκλητική.

      Πουλάνε ή αγοράζουν μία κόρη ή μία σύζυγο; Είναι Οκ.

      Κλέβουν ή εξαπατούν έναν άπιστο; Είναι εντάξει. Υποχρέωση έχουν μόνο απέναντι στους "πιστούς"

      Σκοτώνουν μερικές δεκάδες χιλιάδες αθώους όπως έκανε ο Μπιν Λάντεν; Δεν πειράζει. Αν προσεύχεται 5 φορές την μέρα είναι εντάξει.

      Σκάει κάποιος ζωσμένος με εκρηκτικά εκεί που ανύποπτος κόσμος πίνει τον καφέ του ή πάει στην δουλειά του ή στο σχολείο του; Είναι εντάξει. Ο αυτόχειρας - δολοφόνος είναι μάρτυρας!!!!!! Θα πάει στον παράδεισο και θα γαμάει 72 παρθένες (παράδεισος να σου πετύχει!!!).

  3. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 28/04/2012 09:54:14

    Τι άρρωστα, εκφυλισμένα και αηδιαστικά πράγματα είναι αυτά; Τους έχει βαρέσει ο ήλιος κατακούτελα τους αραπάδες.

  4. juliet avatar
    juliet 28/04/2012 10:05:48

    Τι να σου πω; όλα στο όνομα της δημοκρατίας και της μ@λ@κι@ς. Για θυμήσου το Τσόκλη,
    τι εγκώμιο έκανε στους βιαστές.
    Οταν τα λάδια έχουνε καεί ...τι περιμένεις ......

  5. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 28/04/2012 10:07:39

    Τους έχω έτοιμο νομοσχέδιο
    "Η ασφαλής μετάβαση από την ζωοφιλία στην κτηνοβασία"

  6. m.s avatar
    m.s 28/04/2012 10:09:40

    Υπάρχει ένα σχετικό ανεκδοτάκι

    Σε ένα συνέδριο ανδρολόγοι ανακοίνωνουν τα αποτελέσματα ερευνών τους
    Λένε οι Γερμανοί : πετύχαμε 2ωρη στύση σε άνδρα ηλικίας 94 ετών με ακτίνες Χ
    Χειροκροτήματα ενθουσιασμού από κάτω…
    Οι Ιάπωνες : πετύχαμε 4ωρη στύση σε άνδρα ηλικίας 101 χρονών με ακτίνες Γ
    Το κοινό από κάτω , Μπράβο , θαυμάσια νέα…
    Σηκώνονται και οι Έλληνες και ανακοινώνουν
    - Πετύχαμε μόνιμη , επαναλαμβάνουμε μόνιμη στύση σε πεθαμένο.
    Χαμός στο ακροατήριο, λιποθυμίες, κραυγές πανζουρλισμός .
    - Καλά ρε θηρία , πως το πετύχατε αυτό;
    - Με ακτίνες ποδηλάτου.

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/04/2012 10:22:56

    Τα πολυπολιτισμικά κτήνη που ο Παυλόπουλος "ευχαρίστησε που επέλεξαν να ερθουν στη χώρα μας"!

  8. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/04/2012 14:01:23

    Oὐσιαστικά,ἐδῶ,δέν θά τίθεται τό ἐρώτημα: θά μοῦ κάτσει;

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/04/2012 14:11:33

    Και όπως τραγούδησαν οι Stones: you make a dead man comeeeee.....

  10. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/04/2012 14:42:22

    Αυτό είναι το λιγότερο (που λέει ο λόγος...). Οι Κόπτες θα προστατεύονται από το Κράτος, ή θα τους κυνηγάνε;

  11. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 28/04/2012 23:10:12

    "Το εν λόγω νομοσχέδιο είναι μόνο ένα από τα πολλά που συζητούνται στην Αίγυπτο, και που αν περάσουν, θα σηματοδοτήσουν μια γενική οπισθοδρόμηση για τις γυναίκες της χώρας."

    Πώς ακριβώς το συγκεκριμένο νομοσχέδιο σηματοδοτεί οπισθοδρόμηση για τις γυναίκες;

    Οι γυναίκες χρήζουν ίσων δικαιωμάτων εν ζωή. Το τι γίνεται με το άψυχο σώμα τους δεν έχει σχέση με αυτά τους τα δικαιώματα, σε αντίθεση με το τι γίνεται με το ζωντανό σώμα τους (π.χ. ακούσιοι γάμοι, ακούσιες κυήσεις ή διακοπές κύησης, ευνουχισμός κλπ.)

    Οι "επαφές" με ένα πτώμα δεν αλλάζουν τίποτε από τα (μειωμένα) γυναικεία δικαιώματα, ανεξαρτήτως φύλου του πτώματος.

    Για κάποιους το να γίνεις ένα με το αγαπημένο σου -νεκρό πλέον- έτερον ήμισυ θα λογίζεται, φαντάζομαι, ως το υπέρτατο δείγμα αιώνιας (και υπερκόσμιας) αγάπης. Δεν συμφωνώ, αλλά μπορώ να το δεχθώ ως διαφορετική άποψη κάποιων θρησκειών ή ομάδων.

    Αλλά, άλλο πράγμα ο σεβασμός στους νεκρούς και άλλο η ισότητα των φύλων.

    • marios avatar
      marios @ Αντίθεσις 28/04/2012 23:17:19

      Χρήζεις βοήθειας.

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ marios 28/04/2012 23:20:24

        Δεν απαντήσατε στο ερώτημα του σχολίου μου, δηλαδή πώς ακριβώς το συγκεκριμένο νομοσχέδιο σηματοδοτεί οπισθοδρόμηση για τις γυναίκες;

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Αντίθεσις 28/04/2012 23:39:10

          Φίλε μου, μην περιμένεις απάντηση από αυτούς εδώ μέσα, είναι οπισθοδρομικοί.
          Την άλλη φορά τους ρωτούσα το ίδιο πράγμα, ήθελα να βγάλω βόλτα τον πεθαμένο σκύλο μου, ως το υπέρτατο δείγμα αιώνιας (και υπερκόσμιας) αγάπης, αλλά δεν ερχότανε και ζήτησα γνώμες για το πώς να τον καταφέρω και αρχίσανε να με κοροϊδεύουνε, να με λένε νεκρόφιλο και τα τοιαύτα.
          Απλά απαράδεκτοι.

          • juliet avatar
            juliet @ dikefalosaitos 28/04/2012 23:58:02

            Είσαι απαράδεκτος ,εγώ σε κατάλαβα αμέσως για την ίδια περίπτωση και τελικά τον έθαψα στην αυλή ...

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ juliet 29/04/2012 00:09:02

            Και με το θάψιμο νομίζεις ότι του έδειξες την αιώνια και υπερκόσμια αγάπη σου;
            Είσαι αρρωστημένη, πρέπει να σε κοιτάξει κανένας γιατρός.
            Εδώ ο κόσμος προχωράει, δεν μένει στα κάρα.
            Εάν θέλεις να είσαι in, πρέπει να κυκλοφορείς από το ένα χέρι με τον ψόφιο σκύλο και από το άλλο τον Βαλλιανάτο.

          • Αντίθεσις avatar
            Αντίθεσις @ dikefalosaitos 29/04/2012 00:07:27

            Συνεχίζοντας στο ελαφρύ ύφος του σχολίου σας:

            Για κάποιους που δεν πιστεύουν στη χριστιανική θρησκεία, η περιφορά του νεκρού κατοικιδίου σας 8α προκαλούσε την ίδια απορία με την περιφορά των τιμίων λειψάνων των αγίων μας ή το φίλημα από τους πιστούς της σαρκοφάγου των στις εκκλησίες/μονές όπου αυτές φυλάσσονται.

            Είναι καθαρά θέμα οπτικής, καθώς και πίστης (ή έλλειψης αυτής).

            Όσο για το χαρακτηρισμό οπισθοδρομικοί, θυμηθείτε πως η κάθε εποχή θεωρεί εαυτήν (εξ ορισμού) την πλέον μοντέρνα και τα αναφερόμενα σε προηγούμενες οπισθοδρομικά, ...μέχρι να καταστεί κι αυτή παρελθόν.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Αντίθεσις 29/04/2012 00:16:36

            Φίλε μου, το σχόλιο μου δεν ήταν καθόλου ελαφρύ.
            Ίσα ίσα, τώρα τελευταία πέρνω κάτι σχετικά μαθήματα, περί περιφοράς νεκρού και γενικότερης σεξουαλικής συμπεριφοράς προς αυτόν και προσπάθησα να προπονηθώ στον Αζορ, αλλά κάτι δεν πρέπει να έπιασα σωστά στα μαθήματα και δεν τον κατάφερα να έρθει, τουλάχιστον αυτοβούλως. Τώρα την Τετάρτη, μου είπε ένας συμμαθητής μου ότι θα μου δώσει κάτι σημειώσεις, ελπίζω να είναι το σωστό κεφάλαιο.
            Μήπως γνωρίζεις κάτι σχετικά;

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αντίθεσις 28/04/2012 23:53:43

          Καλά,τό συζητᾶς κιόλας! Καί περιμένεις καί ἀπαντήσεις;!; Σέ τί,στό νά ἐπιτρέπεται σέ κάποιον διά νόμου νά κάνει σέξ μέ τί,μέ ἓναν νεκρό!!!
          Σοβαρέψου λίγο....!

          • Αντίθεσις avatar
            Αντίθεσις @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2012 00:35:46

            Προφανώς δεν διαβάσατε με προσοχή το αρχικό μου σχόλιο.

            Έγραψα ότι δεν συμφωνώ με την κτηνοβασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σκέφτονται όλοι έτσι (το να κλείνουμε τα μάτια, ή να κρίνουμε διαφορετικά, δεν κάνει κανένα πρόβλημα ή διαφορά να εξαφανίζεται).

            Η ουσία του σχολίου μου ήταν πως η εν προκειμένω προσβολή νεκρού/ής δεν έχει σχέση με τα γυναικεία δικαιώματα. Τα ελαφρού ύφους σχόλια που ακολούθησαν δεν αναφέρθηκαν ουδόλως σ' αυτήν.

            Μου επιτρέπετε να σας προτείνω (και σε 2-3 προηγούμενους συσχολιαστές) μαθήματα βελτίωσης ικανοτήτων ανάγνωσης και κατανόησης γραπτού λόγου;

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Αντίθεσις 29/04/2012 00:46:05

            Στα σοβαρά τώρα, μάλλον χρειάζεσαι μαθήματα βελτίωσης ικανοτήτων ανάγνωσης και κατανόησης γραπτού λόγου, διότι στο παραπάνω κείμενο έγραφε
            "Το εν λόγω νομοσχέδιο είναι μόνο ένα από τα πολλά που συζητούνται στην Αίγυπτο, και που αν περάσουν, θα σηματοδοτήσουν μια γενική οπισθοδρόμηση για τις γυναίκες της χώρας.
            Κάποια άλλα νομοσχέδια αφορούν στη μείωση της επίσημης ηλικίας γάμου για τα κορίτσια, στην απαγόρευση διαζυγίων για τις γυναίκες, και στον υποχρεωτικό ακρωτηριασμό των γεννητικών οργάνων των κοριτσιών."
            Στο ξαναβάζω λοιπόν "Το εν λόγω νομοσχέδιο είναι μόνο ένα από τα πολλά που συζητούνται στην Αίγυπτο"
            Η συνεύρεση με νεκρό λέγεται νεκροφιλία όχι κτηνοβασία.
            Επί αυτής έχω, όπως γράφω παραπάνω και έτοιμο νομοσχέδιο να δώσω στην Αίγυπτο.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αντίθεσις 29/04/2012 11:44:44

            Ξέρεις,γιά τήν νεκροφιλία ἀναφέρει τό ἂρθρο κι ὂχι γιά τήν κτηνοβασία...

          • marios avatar
            marios @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/04/2012 12:15:45

            Είσαι λεπτολόγος.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ marios 29/04/2012 13:01:59

            Λεπτομέρειες ἒ...

  12. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 29/04/2012 01:59:02

    Συζητώντας τα της παρούσας ανάρτησης με την σαββατοβραδιάτικη ομήγυρη, συνοδεία εκλεκτού οίνου, μας προέκυψαν μερικά περίεργα ερωτήματα.

    Σας τα μεταφέρω όπως ετέθησαν, για να ακούσω τις απόψεις σας. Θα ήθελα εδώ να ευχαριστήσω την παρούσα ιστοσελίδα και τον μεταφραστή που παρέσχε την ανάρτηση, για τις ευκαιρίες πνευματικών αναζητήσεων και προβληματισμού (ενίοτε ακραίων), πέραν των πολιτικών, που μας προσφέρουν.

    Υπάρχει το αδίκημα της νεκροφιλίας στον ποινικό μας κώδικα, ή καλύπτεται από τις γενικότερες περί σεβασμού των νεκρών διατάξεις; Μήπως οι νομομαθείς της παρέας θα μπορούσαν να μας διαφωτίσουν σχετικώς;

    Προβλέπεται αποζημίωση για τους κληρονόμους των θυμάτων νεκροφιλίας στον αστικό μας κώδικα, και αν ναι σ' αυτούς συμπεριλαμβάνεται και ο/η υποπέσας/σα στο αδίκημα σύζυγος; Αφαιρείται το νόμιμο (κληρονομικό) ποσοστό του/της από την αποζημίωση; Τι συμβαίνει αν η διαθήκη του εκλιπόντος αφήνει τον έτερο σύζυγο ως μοναδικό κληρονόμο;

    Πώς τεκμαίρεται η (εκ των προτέρων φυσικά) συναίνεση των συζύγων στην πράξη, και υπό ποιες προϋποθέσεις αυτή η συναίνεση αίρει το αξιόποινο της πράξης;

    Πέρα από τα παραπάνω πρακτικής φύσης ερωτήματα, υπάρχουν και άλλα βαθύτερης φύσης, τα οποία ομολογώ με εξέπληξαν κι εμένα όταν τα έθεσαν οι συνομιλητές μου.

    Πότε απαιτείται (ή δεν απαιτείται) η ρητή συναίνεση των (ενηλίκων μιλάμε πάντα) συζύγων για χρήση του σώματος του άλλου ως εργαλείου ηδονής; Π.χ. σε κατάσταση μέθης, σε καταστολή, σε βαθύ ύπνο, σε κώμα, σε κατάσταση μηχανικής υποστήριξης των σωματικών λειτουργιών; Τι υποστηρίζει επ' αυτού η επίσημη Εκκλησία;

    Σε περίπτωση που το παραπάνω είναι θρησκευτικώς αποδεκτή πράξη άλλης (αναγνωρισμένης από την πολιτεία) θρησκείας, τι υπερισχύει; Η νομική απαγόρευση ή η θρησκευτική ανοχή του;

    Υπάρχει συναίνεση ανοικτού χρόνου (δηλ. χωρίς χρονικό όριο) μεταξύ των συζύγων; Και πώς αποδεικνύεται ότι αυτή είναι απόλυτη και αμετάκλητη; Μπορεί να υπάρξει; Σε περίπτωση που υπάρχει κάτι τέτοιο, είναι αποδεκτό το κράτος να επεμβαίνει στην βαθύτατα προσωπική (όπως είναι η σεξουαλική) σφαίρα της ιδιωτικής ζωής των ενηλίκων συναινούντων πολιτών του;

    Δέχεται το (κατά τεκμήριο συντηρητικά διακείμενο) αναγνωστικό κοινό της παρούσας ιστοσελίδας την επέμβαση της "μακράς χειρός" του νόμου στα άδυτα της ιδιωτικής ζωής των πολιτών (όπως για παράδειγμα με την ποινικοποίηση της μοιχείας, που προ δεκαετιών καταργήθηκε); Αν ο έρωτας (ή η διαστροφή) κάνει πολίτες να δωρίζουν ο ένας το σώμα του στον άλλον απόλυτα, χωρίς αν, ίσως και εν μέρει, πρέπει να έχει λόγο επ' αυτού η πολιτεία; Συνήθως, η επέμβαση της πολιτείας στα της ιδιωτικής ζωής των πολιτών θεωρείται ανάθεμα από τα δεξιά κόμματα, ενώ δικαιολογείται από τα αριστερά ως απαραίτητη, αν συμβάλλει στην βελτίωση του συνόλου.

    Αν η πολιτεία αποδέχεται και σέβεται την επιθυμία (όσο είναι ακόμη εν ζωή) του πολίτη να διατεθεί το πτώμα του με συγκεκριμένο τρόπο (π.χ. δώρηση οργάνων σε πάσχοντες, βαθεία κατάψυξη, καύση, διασκορπισμός της τέφρας σε συγκεκριμένο χώρο) γιατί να μην σέβεται τη θέλησή του αυτό να διατίθεται κατά τη βούληση της/του συζύγου του/της;

    Σε ποιον ανήκει τελικά το πτώμα μας και πώς/πόσο μπορούμε να το διαχερισθούμε μετά θάνατον;

    Περιμένω/ουμε με πολύ ενδιαφέρον τα σχόλιά σας.

    ΥΓ. Προς "Δικέφαλο Αητό": έχετε δίκιο. Νεκροφιλία ονομάζεται και αυτήν είχα υπ' όψιν, αλλά τα περί κυνών προηγούμενα σχόλια με μπέρδεψαν. Ευχαριστώ για τη διόρθωση.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αντίθεσις 29/04/2012 08:06:12

      Η άποψη του μεταφεαστή του άρθρου (εμού) είναι ότι όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να καλύψουν με θρησκευτικό μανδύα τις ανωμαλίες, αυτές παραμένουν ανωμαλίες. Και η νεκροφιλία είναι ανωμαλία, που θα έπρεπε να τιμωρείται σκληρά, παντού!

    • juliet avatar
      juliet @ Αντίθεσις 29/04/2012 08:18:20

      S.A
      Καλημέρα,απ'ότι κατάλαβες η διερεύνηση , εξ ου και η απάντηση ήτανε με συνοδεία ''εκλεκτού οίνου'' .
      Ισως σήμερα με συνοδεία καφέ ξεχωρίσει την ανωμαλία από την ....άστο ,είναι πρωί.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Αντίθεσις 29/04/2012 09:31:14

      Φίλε Αντίθεσις,
      Οφείλω να ομολογήσω, ότι έθεσες πολύ σοβαρά ερωτήματα, όπως εάν ο ένας σύζυγος συνευρεθεί με τον έτερο εκλιπόντα, και μοναδικός κληρονόμος είναι ο εν ζωή, υπάρχει αποζημίωση και εάν ναι, ποιος ο κληρονόμος;
      Θα μου επιτρέψεις να συστήσω προς την ομήγυρη, να σταματήσει αμέσως την κατανάλωση αλκοόλ, διότι την πειράζει.
      Εάν ωστόσο, θέλετε να συνεχίσετε, μπορώ να θέσω κι εγώ ερωτήματα για την επόμενη συνάντησή σας.
      Η συνεύρεση μετά αίγας, εξημερωμένης ή μη, οικιοθελώς ή μη, άνευ προφυλακτικού, προβλέπει ποινή και σε ποιες περιπτώσεις;
      Η ερωτική συνεύρεσης μετά της νεκρής συζύγου, μπορεί να συνεχισθεί και μετά την πλήρη αποσύνθεση ή όχι και τι προβλέπει ο Νόμος επ’ αυτού;
      Υ.Γ. Σχετικά με το νεκροφιλία και κτηνοβασία, το κατάλαβα ότι έγινε εκ παραδρομής, αλλά ήθελα να σε πειράξω λίγο. :)
      Πάντα Φιλικά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αντίθεσις 29/04/2012 09:34:10

      Αν η συνουσία επέλθει μετά νεκρής κατσίκας, έχουμε δυο αμαρτίες συγχρόνως;
      Αν η κατσίκα (η νεκρή) είναι και αρσενική (τράγος), πάμε για τρεις ανωμαλίες;
      Απλές απορίες.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Αντίθεσις 29/04/2012 09:43:12

      Strange, το είχα καταλάβει ότι είσαι οπισθοδρομικός άνθρωπος. Σε λίγο θα μας πεις ότι, όπως και η άλλη οπισθοδρομική juliet, είσαι υπέρ του να θάβουμε τους νεκρούς. Tres Banal.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αντίθεσις 29/04/2012 10:17:41

      Μουα οπισθοδρομικός; Μα χρόνια τώρα αγωνίζομαι για το δικαίωμα του κάθε ορνιθοβάτη στον έρωτα!

    • juliet avatar
      juliet @ Αντίθεσις 29/04/2012 10:58:12

      Αγαπητέ ,εγώ οπισθοδρομική ; ότι πείτε,πηδάει ο γάιδαρος...πηδάει.
      Αλλά μεγάλο βίτσιο, βρε παιδιά ,αλλοι ν'αγωνίζονται να αποφύγουν ...και άλλοι μέχρι τελευταία στιγμή....!αυτό θα πει αγάπη!!!!δείτε το και αλλιώς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.