#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2012 11:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Είμαστε όλοι Έλληνες Εβραίοι» λένε Ευρωπαίοι διανοούμενοι



Με ανοιχτή επιστολή στις εφημερίδες Le Monde και Guardian, Ευρωπαίοι διανοούμενοι και πολιτικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την άνοδο των ακροδεξιών κομμάτων στα εθνικά κοινοβούλια των χωρών - μελών της ΕΕ, επιδιώκοντας την αφύπνιση των λαών, μπροστά στον κίνδυνο της αναβίωσης της ναζιστικής ιδεολογίας.

Χρησιμοποιώντας ως έναυσμα την άνοδο της Χρυσής Αυγής στις εκλογές της 6ης Μαΐου, το κείμενο φέρει τον τίτλο: «Η ενωμένη Ευρώπη είναι ένα όνειρο, η λιτότητα και η απόρριψη της μετανάστευσης ένας εφιάλτης».

Μεταξύ άλλων, το κείμενο συνυπογράφουν ο Βρετανός κοινωνιολόγος, Άντονυ Γκίντενς, ο νομπελίστας, Iταλός, Ντάριο Φο, ο πρώην υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας, Μπερνάρ Κούχνερ, ο σκηνοθέτης, Άμος Γκιτάι ο βραβευμένος με Νόμπελ Ειρήνης, Έλι Βίζερ.

Ολόκληρο το κείμενο της επιστολής:



«Η Χρυσή Αυγή - με το έμβλημα της εμπνευσμένο από την σβάστικα - έχει ως σημεία αναφοράς της την αντισημιτική και ρατσιστική ιδεολογία της βίας κατά των μεταναστών, των απειλών κατά δημοσιογράφων και είναι κληρονόμος της ιδεολογίας του γερμανικού ναζισμού που οδήγησε την Ευρώπη και τον κόσμο στο χάος και την αιματοχυσία» .

«Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν είναι η μόνη χώρα που βιώνει την αναβίωση της ναζιστικής ιδεολογίας. Στη Λετονία, φέτος, για πρώτη φορά, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας υποστήριξε την ετήσια παρέλαση των βετεράνων Waffen SS, παρά την έντονη κριτική που προκάλεσε. Στην Αυστρία, το ακροδεξιό κόμμα FPÖ έρχεται πρώτο στις δημοσκοπήσεις για τις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Στην Ουγγαρία, η ‘Ουγγρική Φρουρά’- απόγονος της πολιτοφυλακής του κόμματος των τοξοϊδών σταυρών που άλλοτε οργάνωσε τον αφανισμό των Εβραίων και των Τσιγγάνων, σήμερα τρομοκρατεί εβραϊκούς πληθυσμούς και προκαλεί βίαιες και θανατηφόρες επιθέσεις εναντίων των Ρομά».

«Η αναβίωση αυτή έγινε δυνατή με τη συστηματική επίθεση από τα ακροδεξιά κόμματα της ιδέας της συλλογικότητας, στρατηγική που υιοθετήθηκε κατά το πρότυπο του Κόμματος για την Ελευθερία του Γκερτ Βίλντερ στις αρχές της δεκαετίας του 2000 στην Ολλανδία. Ο πυρήνας αυτής της στρατηγικής είναι να κρύψει τη ρητορική για τις ανισότητες των φυλών πίσω από την πολιτιστική μάσκα της καταπολέμησης του εξισλαμισμού της Ευρώπης».

Η οικονομική και κοινωνική κρίση ευνοεί την αναζήτηση αποδιοπομπαίων τράγων και το φόβο της πτώσης της Γηραιάς Ηπείρου και σ'αυτό το πλαίσιο η στρατηγική έχει αποδειχθεί ανησυχητικά αποτελεσματική, συνεχίζει η επιστολή. Επίσης, οδήγησε στην απενοχοποίηση των ακροδεξιών κομμάτων και τους επέτρεψε να γίνουν μέλη κυβερνητικών συνασπισμών, συνεισφέροντας στην καλλιέργεια της αντίληψης ότι τα αντισημιτικά και ρατσιστικά σχόλια είναι κοινότοπα μέσα στην Ευρώπη. Τώρα αυτή η ακροδεξιά, όπως η Χρυσή Αυγή, μπορεί στο εξής, με εκλογική επιτυχία, να έχει ένα ανοιχτό βήμα στη ρητορική του μίσους.

«Αντιμέτωποι με αυτή την τρομακτική κατάσταση που εκφράζεται άλλωστε και από την εκλογή των Νεοναζί βουλευτών στο ελληνικό κοινοβούλιο - επιβεβαιώνουμε την αλληλεγγύη μας: "Είμαστε όλοι Έλληνες Εβραίοι!". Αρνούμαστε ότι στην Ελλάδα, ή αλλού στην Ευρώπη, οι Εβραίοι, μετανάστες, μουσουλμάνοι, Ρομά ή μαύροι μπορεί να φοβούνται για τη ζωή τους, για αυτό που είναι».

«Καλούμε όλους τους πολίτες, τα πολιτικά κόμματα, τα συνδικάτα, την κοινωνία των πολιτών, τους διανοούμενους και τους καλλιτέχνες για την καταπολέμηση της άκρας δεξιάς, δίνοντας ζωή στο ευρωπαϊκό όνειρο. Το ευρωπαϊκό αυτό όνειρο για το οποίο δεσμευόμαστε, πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι χτίστηκε πάνω στα ερείπια του ναζισμού και της μνήμης του Ολοκαυτώματος. Είναι το όνειρό μας μια ηπείρου απαλλαγμένης από το ρατσισμό και τον αντισημιτισμό. Πρόκειται για το σχέδιο μιας κοινωνίας χτισμένης στην κοινή συμβίωση, πέρα από τα εθνικά σύνορα».

«Αλλά για να ενσαρκωθεί εκ νέου αυτό το όνειρο είναι επείγον να τεθεί τέρμα σε δύο δόγματα. Πρώτον, το δόγμα της λιτότητας, το οποίο είναι υπεύθυνο για τρομερές κοινωνικές τραγωδίες, δημιουργώντας τις συνθήκες που εξηγούν την επιτυχία των λαϊκίστικων κομμάτων και το οποίο παγιδεύει το μέλλον της ευρωπαϊκής νεολαίας στην αποπληρωμή του χρέους, σαν να πρέπει να θυσιαστούν ολόκληρες γενιές στο βωμό της αέναης λιτότητας».

«Δεύτερον, πρέπει να αντικρουστεί το δόγμα του "ευρωπαϊκού φρουρίου", που ευνοεί την εξάπλωση της αντιμεταναστευτικής ρητορικής και κλείνει τα σύνορα της Ευρώπης, τη στιγμή που η Ευρώπη έχει ανάγκη τη μετανάστευση για να διατηρήσει το θεμελιώδες στοιχείο της ευρωπαϊκής ταυτότητας: το σύστημα κοινωνικής πρόνοιας».

«Είναι πλέον σημαντικό για τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα να ανανεώσουν την επιδίωξη για τη δημοκρατία, την κοινωνική πρόοδο και την προώθηση της ισότητας ανάμεσα στα άτομα και ως προς τους πολίτες που - ακόμη περισσότερο σε περιόδους κρίσης - είναι ο στόχος της φυλετικής και κοινωνικής βίας».

«Αν και η έννοια της Ευρώπης έχει συχνά επικριθεί, πιστεύουμε ακράδαντα ότι πρέπει να εργαστούμε προς μια ισχυρότερη Ευρώπη, πιο γρήγορα, πιο δυναμικά και να δώσουμε πνοή στο ευρωπαϊκό όνειρο. Εάν δεν είμαστε σε θέση να ενσαρκώσουμε το ευρωπαϊκό όραμα, είμαστε καταδικασμένοι στον ίδιο εφιάλτη, στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη».

http://www.lemonde.fr/

http://www.protothema.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Flat avatar
    Flat 29/05/2012 11:58:12

    Θα έρθουν οι ευρωπαίοι διανοούμενοι να μας σώσουν από τους λαθρομετανάστες μαχαιροβγάλτες;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Flat 29/05/2012 14:26:16

      Άν αυτοί καρα-συστημικοί χαβιαροαριστεροί ευρωπαίοι «διανοούμενοι» θέλουν να πέσουν τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής (κάτι που θέλω κι εγώ), το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να το βουλώσουν. Καλά περνάνε εκεί στη γυάλα τους. Προκαλούν αποστροφή στον κόσμο.

      Όπως όταν μιλάει η Μέρκελ και ο Σώημπλε, ανεβαίνουν τα ποσοστά του Τσίπρα, έτσι ακριβώς, όταν αυτοί βάζουν την κασέτα τους να παίξει, σπρώχνουν τον κόσμο στα άκρα.

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ Flat 29/05/2012 14:40:51

      Ποιοι Ευρωπαἰοι διανοοὐμενοι ; Ο Μπερνἀρ Ανρὐ Λεβἠ, Ισραηλἰτης απὀ Αλγερἰα, ο διοργανωτἠς της « ιστορἰας» Βενιαμἰν Αμπτἀν επἰσης απὀ Β.Αφρικἠ, πρὠην πρὀδρος της Ενὠσεως Εβραἰων Φοιτητὠν Γαλλἰας. Μπερνἀρ Κοὐσνερ Εβραἰος πρὠην υπουργὀς Εξωτερικὠν Γαλλἰας, ὀπως και ο νυν Λωρἀν Φαμπιοὐς. Ελἠ Βἠζελ, Εβραἰος εκ Ρουμανἰας διακεκριμἐνος σιωνιστἠς, τιμἠθηκε με βραβεἰο νὀμπελ ειρἠνης ἀγνωστον διατἰ. Σἐρζ Κλἀρσφελντ επἰσης Ισραηλἰτης εκ Ρουμανἰας, γνωστὀς διὠκτης Γερμανὠν στρατιωτικὠν που ἐβλαψαν «ομοφὐλους» του κατἀ την διἀρκεια του Β' ΠΠ. Η Γερμανἰς σὐζυγος του ἠταν προσφἀτως υποψηφἰα για την προεδρἰα της Γερμανἰας υπὀ την σημαἰα του κομμουνιστικοὐ Linke, στο οποἰο ηγεἰται ο Εβραἰος Γκρἐγκορ Γκἰζι. Ντἀριο Φο, αναρχοκομμουνιστἠς, ο Μπρἐχτ της εποχἠς μας. Αμφὀτεροι ιουδαἰοι τω πνεὐματι. Σταματὠ εδὠ...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Kραντωρ 29/05/2012 16:39:04

        Ά πα, πα, κοσμοσυρροή !!
        Τέτοια αποτυχία πιά, εκείνοι οι φούρνοι !!!

        • Kραντωρ avatar
          Kραντωρ @ Ο Θείος 29/05/2012 16:59:45

          Τι βἰτσιο εἰναι αυτὀ που ἐχεται με τους φοὐρνους!!!

          • Γλαυξ avatar
            Γλαυξ @ Kραντωρ 29/05/2012 17:02:55

            Όταν οι Ευρωπαίοι Εβραίοι είναι Έλληνες κι εμείς οι της Ελλάδας Έλληνες είμαστε όλοι Εβραίοι και σ' όποιον αρέσει....
            Αμάν πια με τους ανόητους ουτιδανούς.

  2. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 29/05/2012 12:00:41

    Αγαπητοί γάλλοι, η καταπολέμηση του "ναζισμού" στην Ελλάδα ξεκινάει από την καταπολέμηση του "κρυφο-ναζισμού" της σύγχρονης Γερμανίας της Μέρκελ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 12:06:58

      Οι Γάλλοι μόλις έκαναν το χρέος τους. Έδιωξαν τον φίλο των δεξιων Γερμανών, ψήφισαν Ολλάντ.
      Η σειρά των πολιτών της Γερμανίας τώρα, να κάνουν το δικό τους χρέος.
      Να γίνονται τα πράγματα με τη σειρά τους.

      • Αιζενχάουερ avatar
        Αιζενχάουερ @ Ο Θείος 29/05/2012 12:28:20

        Είδομεν. Εγώ πάντως βαστώ μικρό καλάθι.

        Είτε αριστερός, είτε δεξιός γάλλος πρόεδρος, γάλλος θα είναι και τα συμφέροντα της Γαλλίας θα κοιτάξει.

        Είτε αριστερός, είτε δεξιός γερμανός καγκελάριος, γερμανός θα είναι και τα συμφέροντα της Γερμανίας θα κοιτάξει.

        Και τα συμφέροντα Γαλλίας, Γερμανίας δεν συμβαδίζουν κατ'άνάγκη με τα συμφέροντα του νότου της ευρώπης, πόσο μάλλον με της καταχρεωμένης χώρας μας.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 13:08:07

          Τα συμφέροντα είναι πρώτα ταξικά και μετά εθνικά. Μην έχουμε αυταπάτες.
          Ο Γάλλος εργαζόμενος δεν έχει τίποτε κοινό να μοιραστεί με τον κ. Ντασσώ. Ο κ. Τσοχατζόπουλος έχει, άν και όχι Γάλλος, χε χε ...

      • KM avatar
        KM @ Ο Θείος 29/05/2012 12:37:41

        Και πάλι Γερμανό θα εκλέξουν για καγκελάριο.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ KM 29/05/2012 13:05:28

          Χε χε, να τους στείλουμε έναν Έλληνα για καγκελλάριο.
          Να μας στείλουν Γερμανό για πρωθυπουργό (αλλά όχι δεξιό - προς Θεού, μην αυτοκτονήσουμε κιόλας).
          Η ανταλλαγή του αιώνα, πως δεν το σκεφθήκαμε τόσο καιρό !!!

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/05/2012 12:04:32

    ΦΡΕΣΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ ΜΥΡΙΖΕΙ !!!

  4. aks avatar
    aks 29/05/2012 12:07:45

    Πολύ ωραία η κίνηση των διανοουμένων,
    Θα μπορούσαν μάλιστα να υιοθετήσουν ως μανιφέστο και το πρόσφατο ποίημα του Γκύντερ Γκρας για την Ελλάδα, και να απαιτήσουν την άμμεση παραίτηση των Μέρκελ-Σόιμπλε, εις αναγνώρισιν του γεγονότος οτι υπερέβησαν τα εσκαμμένα και έγιναν η αιτία επανεμφάνισης του φασισμού και του ρατσισμού μόνο και μόνο επειδή απο την πολιτική τους κερδίζει η Γερμανία και οι Υπερτράπεζες.
    Συν Αθηνά και χείρα κίνει, αγαπητοί διανοούμενοι.

  5. kas avatar
    kas 29/05/2012 12:32:45

    Μπούρδες....οι Ελληνες φοβούνται να κυκλοφορήσουν
    ζωές Ελλήνων χάνονται όχι λαθροορκς

    όχι άλλο κάρβουνο

  6. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 29/05/2012 12:41:39

    Αν τολμάτε εσείς οι εκλεκτοί ελάτε να ζήσετε εδώ.Φτάνει με την αντίσταση των Παρισίων

  7. ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ 29/05/2012 12:59:58

    ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ???.ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΒΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΤΑ ΞΕΧΑΣΑΤΕ???.ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ???ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ???.Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

  8. Dal avatar
    Dal 29/05/2012 13:03:31

    Βγήκαν οι Γκίντενς (σύμβουλος Μπλέρ φανατικός παγκοσμιοποιητής) Κουχνέρ αρχικός διοικητής στο Κόσοβο, να τρομοκρατήσουν την Ευρώπη ότι τάχα η Ελλάδα κινδυνεύει από τον Φασισμό. Από συγκεκριμένες πολιτικές ρημάζει η χώρα, για τις οποίες ποιείται την νήσσαν Ακούσατε για την ανεργία 20%,{55% στους νέους) για την φτώχεια, για την τις αυτοκτονίες? . Σιγή ιχθύος. Καμιά δήλωση συμπαράστασης προς του Ελληνες. Ντροπή σας.

    Με λυπεί που η δήλωση υπέγραψε και ο Φό.

  9. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 29/05/2012 13:13:07

    Εγώ πάντως αμφιβάλλω εαν οι "τάξεις" της Γαλλίας και της Γερμανίας θεωρούν ότι έχουν κοινά προβλήματα με τις "τάξεις" της Ελλάδας.

    Π.χ. δηλαδή, ο Γερμανός μεσοαστός θεωρεί εαυτόν κατά τι "ανώτερο" από τον Έλληνα, Ιταλό ή Ισπανό "μαυριδερό" και "τεμπέλη" μεσοαστό...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 13:40:52

      Αυτό είναι ζήτημα κοσμοαντίληψης και συνείδησης.
      Ως γνωστόν, πουθενα δεν έχουμε όλοι ίδιες, ανεξάρτητα άν είμαστε μαυριδεροί η ξανθοί.
      Άν είχαμε όλοι ίδιες, δεν θα είμασταν πολίτες με καρδιά και πνεύμα, αλλά χυλός.
      Και δεν θα είχαμε δημοκρατία και πολιτικούς ανταγωνισμούς, αλλά υπακοή στον Führer.

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/05/2012 13:17:24

    Ο Γάλλος εργαζόμενος του Ντασσώ φτιάχνει αερόπλανα Μιράζ. Ο Ντασσώ βγάζει κέρδος. Ένα (μικρό) μέρος το δίνει στους "αλλοεθνείς" Τσοχατζό. Για να κρατήσει σταθερό το ποσοστό κέρδους, το αφαιρεί από τους μισθούς των εργαζομένων.
    Υπάρχουν και οι Σιράκ, Σαρκοζύ κτλ. Έχουν και ματάκια και μυαλό. Βλέπουν και ξέρουν.
    Αυτό σε μια κάποια πολιτική γλώσσα, λέγεται "εθνική αλληλεγγύη" του Ντασσώ και του Σαρκοζύ με τους Γάλλους εργάτες του Ντασσώ. Ίσως και κοινωνική αλληλεγγύη, μια και ο Σαρκοζύ το έπαιζε "λαική δεξιά". Η κόττα ψάρι, για τη νηστεία.
    Και η μίζα στους Τσοχατζό βαφτίζεται "υποστήριξη των συμφερόντων της Γαλλίας".
    Του λόγου μου το ερμηνεύω αλλοιώς: Με την κλασική ρήση, "το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα".
    Έχω άδικο;

    • Αιζενχάουερ avatar
      Αιζενχάουερ @ Ο Θείος 29/05/2012 13:24:03

      Δεν αφαιρεί τίποτα από τους εργαζόμενούς του.

      Η μίζα προυπολογίζεται στο κόστος. Το κέρδος μόνον μπορεί να αλλάξει με βάση την τιμή πώλησης στην κάθε χώρα.

      Στην Ελλάδα π.χ. που είμαστε μπορδέλο μπορεί να πουλάει ακριβότερα από π.χ. το Ισραηλ οπότε να έχει και περισσότερο κέρδος.

      Η μίζα πάει βάσει του κέρδους. Γι'αυτό συνήθως η Ελλάδα αγοράζει πολλές φορές οπλικά συστήματα ακριβότερα από άλλες χώρες ή στην ίδια τιμή αλλά με χαμηλότερες προδιαγραφές.

      • Αιζενχάουερ avatar
        Αιζενχάουερ @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 13:26:26

        Η μίζα πάει βάσει της τιμής πώλησης, ήθελα να πω.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 13:31:11

          Άν δεν αφαιρούσε τίποτα από τους εργαζόμενούς του - ενώ μπορεί να αφαιρέσει - θα ήταν χαζός καπιταλιστής.
          Γιατί θα το έκανε ο ανταγωνιστής του - π.χ στις ΗΠΑ - που έτσι θ' αποκτούσε πλεονέκτημα.
          Ζούμε σε παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
          Ο Γάλλος θα είχε χρεωκοπήσει από καιρό.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 13:36:01

          Ο τρόμος του έξυπνου καπιταλιστή είναι η πτωτική τάση του ποσοστού του κέρδους.
          Ο χαζός καπιταλιστής (π.χ. ο Ελληνάρας "καπιτα-ληστής"), εξ ιδίων κρίνων, φαντασιώνεται ότι όλος ο κόσμος είναι μπορντέλο.
          Το αποτέλεσμα είναι χρεωκοπημένη χώρα και "καπιταλιστής" που γίνεται ραντιέρης ή συλλέκτης ακινήτων στο Λονδίνο.
          Έτσι όμως, στη χώρα σου, δεν έχεις καπιταλισμό.
          Οι άλλοι όμως (π.χ. Γάλλοι) έχουν...

        • Αιζενχάουερ avatar
          Αιζενχάουερ @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 13:37:14

          Καταλαβαίνω που το πας. Είναι μακριά κουβέντα και δεν μπορώ να πω ότι έχεις άδικο.

          Θα πρέπει πάντως πέρα από καπιταλιστές, πέρα από κομμουνιστές να μας ενδιαφέρει να παραμένουμε έλληνες.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Αιζενχάουερ 29/05/2012 14:14:07

            Πάντως, δεν το πάω ακριβώς εκεί.
            Ακόμη και ο Ρουμπίνι, που είναι νεο-Κευνσιανός οικονομολόγος, και όχι μαρξιστής, παραδέχτηκε ότι στο θέμα αυτό ("ο καπιταλισμος είναι καταδικασμένος λόγω της πτωτικής τάσης του ποσοστού του κέρδους"), ίσως είχε δίκιο ο Μάρξ.

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/05/2012 13:20:39

    Ελάτε τώρα αγαπητοί... Αυτό που πείραξε αρκετούς, ήταν η αναφορά σε "Εβραίους".
    Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο, ουδεν καινόν υπό τον ήλιον...

    • man8os avatar
      man8os @ Ο Θείος 29/05/2012 14:05:16

      Εμενα με πειραξε η προτροπη για ακομη περισσοτερους λαθρομεταναστες.
      Με τους εβραιους δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα, φιλοι μας ειναι και εχουμε κοινα συμφεροντα.

  12. alakran avatar
    alakran 29/05/2012 13:30:55

    Ειδικά ο Dario Fo έχει κάθε ενδιαφέρον να υπογράφει τέτοια κείμενα.Πολλοί δεν το ξέρουν ,αλλά η σύζυγός του Franca Rame έχει πέσει θύμα απαγωγής, βασανισμού και βιασμού από νεοφασίστες την δεκαετία του ΄70.Το έκαναν επειδή το ζευγάρι (που συνεργάζονται και καλλιτεχνικά εδώ και 50 χρόνια) έκανε κριτική στις σχέσεις των καραμπινιέρων με τους φασίστες (¨ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού¨).Mετά τον βιασμό της η Rame βρήκε το θάρρος να μιλήσει δημόσια για αυτό και απευθυνόμενη στους βιαστές της είπε το συγκλονιστικό:¨Προσεύχομαι για τις ψυχές σας¨.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ με το σχόλιό σου, αλλά εξακολουθώ να θαυμάζω και τον Dario Fo (που λατρεύει την Ελλάδα και το αρχαίο θέατρο) και τη Franca Rame .....και το γιο τους Jacopo (για την όλη στάση ζωής που έχει-άλλη ιστορία αυτή).

    • Dal avatar
      Dal @ alakran 29/05/2012 16:09:39

      Δεν περίμενα να υπογράψει ο Dario Fo ένα κείμενο στο οποίο δεν υπάρχει ίχνος συμπαράστασης προς τους Έλληνες.
      Το κείμενο επισείοντας τον κίνδυνο φασισμού στην Ελλάδα, ως επιχείρημα αστείο και απαράδεκτο, στην ουσία είναι της λογικής που επιχειρείται να διαδοθεί στην Ευρώπη, ότι οι Έλληνες είναι ιδιάζουσα περίπτωση. Επομένως ντροπή τους.

      Σχετικά με τη Franca Rame είναι γνωστό και συμφωνώ απόλυτα.

  13. bodys avatar
    bodys 29/05/2012 13:37:34

    Θείο όσο και να το παλεύεις...δεν

    Το τι είναι οι νεοταξίτες βαμπίροι που και καλά δηλώνουν διανοούμενοι το ξέρουν οι κατοικούντες εν Ιερουσαλήμ.

    Το τι πειράζει ή όχι το ξέρουν αυτοί που πειράζονται. Εσύ ως μη πειραγμένος καλό είναι να μην αποπροσανατολίζεις την κουβέντα όπως κάνει μήνες εντέχνως τώρα.

    Αλήθεια δουλεύεις πουθενά ή ολημερίς και ολοβραδίς στο πληκτρολόγιο ?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ bodys 29/05/2012 13:42:35

      Μάλλον εσύ μας δουλεύεις ότι δήθεν δεν πειράχθηκες....

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/05/2012 13:57:14

    Εντάξει, τα σηκώνω τα χέρια. Σεις οι μη πειραγμένοι συμπαθούντες των ΑνΕΛ (και της ΧΑ), είχατε μια μεγάλη εκλογική επιτυχία, πετυχατε το πλάνο σας: Στερήσατε μια πιθανή αυτοδυναμία της ΝΔ και τη συμπιέσατε στο 19 %. Η αλήθεια να λέγεται.
    Όλος ο κόσμος είδε πώς διαχειρίσθηκαν την επιτυχία οι εκπρόσωποί σας.
    Θα δούμε και με ποιόν θα πάνε τώρα, άν είναι έξω από το "νερό". Η 17/6 είναι κοντά.

  15. man8os avatar
    man8os 29/05/2012 13:58:18

    Ειναι γελειο, αυτοι να ζητουν να γεμισει η χρα ακομη περισσοτερους λαθρομεταναστες.

  16. ΚΜ avatar
    ΚΜ 29/05/2012 14:21:30

    Χα χα, δεν μας έφταναν όλα τα άλλα, τώρα θες και Γερμανό πρωθυπουργό να μας στείλουν; Ούτε τα προσχήματα; Φοβάμαι ότι η λύση σου είναι πολύ προχωρημένη για τις αντιλήψεις των Ιθαγενών.

    Αντ΄αυτού, τί θα έλεγες να πρότεινες, λοιπόν, στον λαό που τόσο θαυμάζεις, να μας στείλει κάποιον με ελληνικό, έστω, επίχρισμα; Πχ τον αδερφό του Σημίτη (που είναι και προοδευτικός του SPD, από αυτούς τους καλούς τους Γερμανούς που είναι και φίλοι μας) . Ή κανα Χατζημαρκάκι. Θα έλεγα και Χριστοφοράκο αλλά προφανώς, οι αριστεροί οι Γερμανοί (αυτοί οι καλοί που δεν είναι σαν τους άλλους τους Γερμανούς, τους κακούς), με το που θα ανέβουν στην εξουσία θα τον εκδώσουν στην Ελλάδα - έτσι δεν είναι Θείε; - επομένως θα υπάρχει «ασυμβίσταστο»

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΚΜ 29/05/2012 15:19:40

      Πάντως, ομολογώ ότι ευχαρίστως θα τους έστελνα τον κ. Τ. Καμμένο ως υποψήφιο καγγελλάριο συγγενούς κόμματος:
      Να πάει στο CSU, στη Μπυρολάνδη της Βαυαρίας. Μπας και δούμε εδώ στην Ελλάδα κυβέρνηση τον ...Αύγουστο.
      Εκεί θα γινόταν το ...κάγγελο.
      Χε χε πρόβλημά τους, άς πρόσεχαν, του λόγου μου έμενα δίπλα στην ωραία Πράσινη Βάδη Βυρτεμβέργη.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΚΜ 29/05/2012 15:25:39

      Ο κ. Χατζημαρκάκις καλός είναι, για τη "Δράση".
      Ο κ. Χριστοφοράκος είναι καπαρωμένος από πολλούς, περιζήτητος, έχει πολλούς "φίλους" εδώ. Μεγάλο πρόβλημα ποιός θα τον πάρει.
      Ο κ. Σημίτης junior ατύχησε. Χάνει τη μεγάλη ευκαιρία, στο ΠΑΣΟΚ είναι υπο δυσμένεια όλη η οικογένεια.
      Γνωρίζει κανείς άραγε εδώ γύρω, τίποτε εξαγώγιμους "γκαουλάιτερ" για την ΧΑ, στα υπόγειά τους ;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΚΜ 29/05/2012 15:31:31

      Χαζοί είναι οι αριστεροί να εκδώσουν τον κ. Χριστοφοράκο στην Ελλάδα; Για να δραπετεύσει ;
      Θα τον κρατήσουν εκεί για να προσφέρει "κοινωνικό έργο".
      Έχουν να αποσυναρμολογήσουν και κατεδαφίσουν ένα σωρό πυρηνικά εργοστάσια της Siemens. Χρειάζονται ειδικευμένο προσωπικό.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Ο Θείος 29/05/2012 17:53:16

        Α, γι'αυτό δεν θα τον εκδώσουν ε; Κι εγώ ο κακοπροαίρετος που έβαζα άλλα με το μυαλό μου...

        ΥΓ: Επίσης, νόμιζα ότι η ειδικότητα του Χριστοφοράκου ήταν να μιζάρει...

  17. Nικηφορος Φωκας avatar
    Nικηφορος Φωκας 29/05/2012 14:27:47

    Τοτε να παρετε ολους τους λαθρομεταναστες στο Ισραηλ και την Ευρωπη, ετσι λυνονται ολα τα προβληματα , και εμεις ανακουφιζομαστε και εσεις θα νοιωθετε ταχαμου ευαισθητοι.. αν δε εχετε και αλλο χωρο διαθεσιμο (εσεις παντα εχετε) υπαρχουν 400-500 ακομη εκατομμυρια λαθρομεταναστων που θελουν και αυτοι να γινουν εβραιοι στην ευρωπη σας...
    Ιδου λοιπον ψευτοανθρωπισταδες . ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ! Αλλοιως αφηστε την πλακα και τις γελοιες ανακοινωσεις γιατι θα σας γυρισουν μπουμεραγκ στην γεματο σκουπιδια κεφαλα σας...

    • juliet avatar
      juliet @ Nικηφορος Φωκας 29/05/2012 14:39:24

      Για ρώτα τους Γάλλους αν μπορούν να αντιδράσουν ....να τους κατηγορήσουν για ρατσιστές;

      • man8os avatar
        man8os @ juliet 29/05/2012 14:49:42

        Αντιδρουν ψηφιζοντας Λεπεν

  18. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 29/05/2012 16:22:17

    Όλα οκ με την επιστολή των ευρωπαίων. Αλλά γιατί κοτσάρουν τους εβραίους? Λογίζονται για ανθρωπιστές και δημοκράτες? Και μη χειρότερα.

  19. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/05/2012 16:38:01

    Οταν μπουκάρουν σπίτι μου τίποτα απο τα πολυπολιτισμικά μας αδέρφια με Καλασνίκωφ , θυμήστε μου να τηλεφωνήσω στον Ντάριο Φο για βοήθεια...

    (αν αργήσει να έρθει πάντως ,θα πάρω τη Χρυσή Αυγή , ξηγημένοι , ετσι?)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΣΤΕΛΙΟΣ 29/05/2012 17:01:14

      +100000000

  20. ΝΙΚΟΣ ΝΙΚ. avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΙΚ. 29/05/2012 17:14:12

    Περίεργο, αυτοί οι «ελληνολάτρες» διανοούμενοι δεν γνωρίζουν ότι ο μαίανδρος
    είναι ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία της αρχαιοελληνικής (γεωμετρικής)
    αγγειογραφίας; Δεν πέρασαν από κάποιο μουσείο ; Εδώ, τα περισσότερα αγγεία που εκτίθενται στον 1ο όροφο του Εθνικού Αρχαιολογικού μουσείου
    διακοσμούνται και με μαίανδρο.
    Τέλος, χορηγήστε μπουρνούζια στον «Βάδης - Βυρτεμβέργης» μη πλευριτώσει,
    από την πολλή δουλειά και το ιδροκόπημα.

  21. Kραντωρ avatar
    Kραντωρ 29/05/2012 17:16:27

    Γρἀφεις ακατἀληπτα. Πἀντως, εσὐ και οι ομοιοπαθεἰς σου να γνωρἰζετε καλὠς ὀτι η ΕΛΛΑΣ ανἠκει ΜΟΝΟΝ στους ΕΛΛΗΝΕΣ και δεν σηκὠνουμε κανἐνα πἀνω απὀ το κεφἀλι μας.

  22. Jimakos avatar
    Jimakos 29/05/2012 17:44:17

    Θελει η που... να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/05/2012 20:41:37

    Σιγά τους διανοούμενους, ψάξτε το καλύτερα και θα δείτε. Και εκείνος ο Elie Wiesel περιουσία έχει κάνει πάνω στη σπέκουλα του Ολοκαυτώματος. Και καλό θα ήταν, βέβαια, να μας έλεγαν τι κάνει και τι πιστεύει το Ισραήλ για τη λαθρομετανάστευση.
    Οι πολίτες δεν έγιναν ναζιστές στην Ελλάδα, απλά απηυδήσαμε με όλη την πλέμπα και όλα τα άθλια στοιχεία που μας κουβαλιούνται ακάλεστα από κάθε γωνιά του ισλαμικού κόσμου. Αυτή η χώρα πάλεψε σκληρά και έχυσε αίμα για να γλιτώσει από τον ισλαμικό ζυγό. Δεν διώξαμε τους μουσουλμάνους από την πόρτα για να μας μπούνε από το παράθυρο. Και δεν καταλαβαίνω γιατί ο Πακιστανός που εγκαθίσταται εδώ είναι λιγότερο επικίνδυνος από τον Τούρκο. Για εμένα, λόγω απίστευτης κοινωνικής καθυστέρησης και στοιχειώδους νοητικής συγκρότησης, ο Πακιστανός είναι χειρότερος από τον Τούρκο.

  24. Πολύαινος avatar
    Πολύαινος 29/05/2012 23:10:37

    Δύο παρατηρήσεις.....

    Οι "Διανόηση" της "προοδευτικής" Ευρώπης προφανώς και αγνοεί τον Μαίανδρο, το αρχαίο αυτό Ελληνικό Σύμβολο. Τι κακό και αυτό παντού να βλέπουν σβάστικες.
    Και τέλος, αφού είναι τοοοοσοοο ανθρωπιστές και ανησυχούν να μας πουν και καμιά κουβέντα για τους Παλαιστίνιους, που τους έχουν για κινούμενους στόχους προς εκπαίδευση του Στρατού οι ομόαιμοί τους Ισραηλινοί....

  25. νικος avatar
    νικος 30/05/2012 17:18:26

    εβραιομασονοι διαλυσατε τον κοσμο διαλυετε και την πατριδα μου, οποιος ακομα κοιμαται καλα να παθει.. ελληνες και ελλαδα πανω απο ολα.

  26. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 30/05/2012 20:39:44

    Ἀντισημίτες δὲν εἴμεθα, καὶ γι᾿ αὐτὸ μιλοῦμε καὶ συνεργαζόμεθα ἀπ᾿ εὐθείας μὲ τὸν Νετανιάχου καὶ τὸν Λίμπερμαν, ὄχι μὲ ἀριστεριστὲς «διανοούμενους» ποὺ κάνουν προπαγάνδα (ἐπισείοντας ὡς μπαμπούλα, ἐν ἔτει 2012, τὸ φάντασμα τοῦ Χίτλερ) ὑπὲρ τῆς λαθρομετανάστευσης καὶ τοῦ ἐθνομηδενισμοῦ, δηλαδὴ τῆς μεγαλύτερης ἐθνικῆς ἀπειλῆς ΚΑΙ γιὰ τὴν Ἑλλάδα ΚΑΙ γιὰ τὸ Ἰσραήλ, τὰ δύο αὐτὰ μικρὰ ἀλλὰ ἱστορικὰ ἔθνη ποὺ ἀγωνίζονται νὰ διατηρήσουν τὴν ταυτότητα καὶ τὴν κληρονομιά τους, ἐνάντια στὸν πανισλαμισμό, τὴν ἀφρικανοποίησι καὶ τὴν παγκοσμιοποίησι τῆς παρακμῆς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.