#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2013 16:36
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γκάφα της El Pais



Συγγνώμη από τους αναγνώστες της αναγκάστηκε να ζητήσει η ισπανική εφημερίδα  El Pais, για το πρωτοσέλιδο που κυκλοφόρησε με έναν διασωληνωμένο άνδρα, ο οποίος υποτίθεται ότι ήταν ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες. Η εφημερίδα κυκλοφόρησε την Πέμπτη με τίτλο «Το μυστικό της νοσηλείας του Τσάβες» και την εν λόγω φωτογραφία. Γρήγορα όμως αναγκάστηκε να αποσύρει την έκδοσή της, αφού όπως αποδείχθηκε η «αποκλειστική» φωτογραφία ήταν τελικά ψεύτικη. Με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, η εφημερίδα ζήτησε συγγνώμη για το λάθος και ανέφερε ότι διεξάγει έρευνα για το περιστατικό.

Η φωτογραφία παρέμεινε περίπου 30 λεπτά και στην ιστοσελίδα της εφημερίδας. Όπως αναφέρει η εφημερίδα προμηθεύτηκε τη φωτογραφία από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Gtres Online, το οποίο υποστήριξε ότι πρόκειται για τον Τσάβες, που νοσηλεύεται εδώ και πάνω από ένα μήνα στην Κούβα.

Οι ελάχιστες πληροφορίες που δίνει η κυβέρνηση της Βενεζουέλας για την κατάσταση υγείας του Τσάβες έχει δημιουργήσει ένα όργιο φημών. Σύμφωνα με τον υπουργό Ενημέρωσης της Βενεζουέλας Ερνέστο Βιλέγας, η φωτογραφία τραβήχτηκε κατά τη βιντεοσκόπηση χειρουργικής επέμβασης ενός άλλου ασθενή.

bbc

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.