#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/10/2011 22:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βουλευτές της Βρετανίας ζητάνε δημοψήφισμα με θέμα την έξοδο της χώρας από την ΕΕ



Στην Βρετανία, αρκετοί βουλευτές (backbenchers) συμφώνησαν να συζητήσουν, και να αποφασίσουν αν θα ζητήσουν και επίσημα δημοψήφισμα με αντικείμενο της αποχώρησης της χώρας από την ΕΕ.

Η συζήτηση θα διεξαχθεί στις 27 Οκτωβρίου, και θα αφορά δημοψήφισμα για τον Μάιο του 2013.

Σύμφωνα  με τον βουλευτή των Torys, David Nuttall, ο βρετανικός λαός θα πρέπει να έχει τρεις επιλογές: Παραμονή στην ΕΕ, έξοδο από την ΕΕ, ή επαναδιαπραγμάτευση των όρων της συμμετοχής του Η.Β στην ΕΕ.

Όπως λέει, το δημοψήφισμα χρειάζεται, προκειμένου ο λαός να εκφράσει την άποψη του για το ζήτημα της παραμονής μας στην ΕΕ. «Έχουν περάσει 36 χρόνια από το τελευταίο ανάλογο δημοψήφισμα, και η σχέση μας με αυτό που τότε ήταν η Κοινή Αγορά, έχει αλλάξει ριζικά» είπε.

Η κυβέρνηση δεν επηρεάζεται άμεσα από το αποτέλεσμα της διαβούλευσης των βουλευτών, ούτε και δεσμεύεται, αλλά το ζήτημα αποτελεί μια πολιτική παγίδα για τον David Cameron, ο οποίος πιστεύει πως όλοι οι συντηρητικοί βουλευτές θα ακολουθήσουν την κυβερνητική πολιτική.

Σύμφωνα όμως με τον κοινοβουλευτικό ανταποκριτή του BBC Mark D`Arcy, υπάρχουν περίπου 50 βουλευτές της συντηρητικής παράταξης, που θα μπορούσαν να συνταχθούν με το κάλεσμα για δημοψήφισμα.

 S.A.-BBC

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/10/2011 22:35:28

    Αρχίζει να ξηλώνεται σαν κάλτσα ο χάρτινος πύργος τής Ε"Ε".

    Μπορεί όμως και να μην προλάβουν οι Άγγλοι, γιατί έτσι όπως πάει μπορεί και να έχει διαλυθεί νωρίτερα!

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ Αυριανιστής 18/10/2011 22:49:11

      μπορει να αρχισει απο μας!!!

  2. manos avatar
    manos 18/10/2011 22:42:28

    Εγώ θα πρότεινα να κάνουν δημοψήφισμα να διώξουν από το κοινοβούλιο όλους τους κύναιδους.
    Αν πετύχει, η βουλή τους θα αδειάσει.

  3. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 18/10/2011 22:53:27

    ένας φίλος μου σκωτσέζος μου είπε πέρυσι ότι σε 5 χρόνια η βρετανία θα είναι εκτος ΕΕ και η Σκωτία ανεξάρτητη..λέτε??

  4. ikaros avatar
    ikaros 18/10/2011 23:13:40

    Πάντως το ζήτημα αυτό δεν πρέπει να αποτελεί ένα ταμπού στη χώρα μας. Αυτή δεν είναι η Ευρώπη που ονειρευόμασταν.

  5. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 18/10/2011 23:53:17

    Τι να τα κανει η Ελλαδα τα πυρηνικα...μπορει να διαλυσει το συμπαν ετσι κι αλλιως.

  6. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 19/10/2011 00:22:31

    Μεγάλη είδηση...Κάποιοι Βρετανοί Τόρηδες- κλασικοί ευρωσκεπτικιστές- επιθυμούν να αποχωρήσουν από την ΕΕ. Τι λες...Στο καλό και να μας γράφουν...Και τώρα που είναι τί προσφερουν ;Όχι απλά δεν συνεισφέρουν όσα χώρες αντίστοιχου μεγέθους ( Γαλλία,Ιταλία) , αλλά απομυζούν τον κοινοτικό προϋπολογισμό, θέλουν να εντάξουν στην ΕΕ τον Δούρειο Ίππο ( Τουρκία), για να την καταστρέψουν και συνεχίζουν το βρώμικο παιχνίδι τους εις βάρος της Κύπρου. Τον πούλο και γρήγορα...

  7. thom avatar
    thom 19/10/2011 01:38:28

    ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ....! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ, ΣΚΩΤΟΙ ΚΤΛ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ'ΕΞΩ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, Η ΕΕ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΥΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ.