#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/06/2013 16:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ένοχος ο Μπερλουσκόνι για την υπόθεση «Ρούμπιγκεϊτ»



Ένοχος κρίθηκε ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας Σίλβιο Μπερλουσκόνι για την υπόθεση της ανήλικης χορεύτριας νυχτερινού κέντρου. Δικαστήριο του Μιλάνου επέβαλε στον Μπερλουσκόνι φυλάκιση επτά ετών και ισόβιο αποκλεισμό από τα δημόσια αξιώματα, καθώς τον καταδίκασε για σεξουαλική συνεύρεση επί πληρωμή με την ανήλικη καθώς και για κατάχρηση εξουσίας.

Το πάνελ των τριών δικαστών –όλες γυναίκες- είχε προτείνει κάθειρξη έξι ετών για την κατηγορία της σεξουαλικής συνεύρεσης με τη χορεύτρια Καρίμα Ελ Μαρούγκ, γνωστή με το ψευδώνυμο «Ρούμπι η καρδιοκατακτήτρια», όταν ακόμη εκείνη ήταν έφηβη, κατά τη διάρκεια των περίφημων πάρτι «μπούνγκα – μπούνγκα», στη βίλα του Καβαλιέρε έξω από το Μιλάνο. Είχε επίσης ζητήσει τον ισόβιο αποκλεισμό του από κάθε δημόσιο αξίωμα.

Οι ποινές που επέβαλε το δικαστήριο θα πρέπει να εφαρμοστούν εφόσον επικυρωθούν και μετά την έφεση. Η ετυμηγορία του δικαστηρίου δημιουργεί πρόβλημα στην κυβέρνηση συνασπισμού του ιταλού πρωθυπουργού Ενρίκο Λέττα, που υποστηρίζεται από το κεντροδεξιό κόμμα του Μπερλουσκόνι.

Ο Μπερλουσκόνι έχει αρνηθεί κάθετα τις κατηγορίες. Το ίδιο έχει συμβεί και με την Ελ Μαρούγκ, η οποία έχει αρνηθεί ρητώς ότι ήταν ιερόδουλη, καθώς και ότι είχε συνευρεθεί σεξουαλικά με τον ιταλό πολιτικό και επιχειρηματία. Στα πρώτα σχόλιά τους τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο για σκληρή απόφαση.

reuters

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 24/06/2013 18:55:18

    Χαλάλι.

  2. τεστε avatar
    τεστε 24/06/2013 20:00:15

    Κάτι ξέρουν οι μουσουλμάνοι και τις "κουκουλόνουν" τις γυναίκες.

  3. mara M. avatar
    mara M. 24/06/2013 21:51:15

    Ενοχλεί τη φράου ο Μπερλουσκόνι και κάνουν ότι μπορούν να τον βγάλουν απ'τη μέση

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ mara M. 25/06/2013 01:10:20

      Έλεος!! Μπορείς να την κατηγορήσεις για πολλά τη Μέρκελ αλλά όχι και γι'αυτό!!!

  4. δημης avatar
    δημης 24/06/2013 22:52:14

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ...
    Ο Ένας με Μία τι ποινή θα φάει...
    Εδώ οι...δικοί μας με ..ΕΝΑΝ ΛΑΟ ...ΑΘΩΟΙ....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ δημης 24/06/2013 23:07:43

      Κι ὁ Ἕνας τό λαό εἶχε..
      Ἡ Μία ἦταν ἐξτραδάκι...

  5. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 25/06/2013 05:15:00

    -Αν προσέξετε καλά τις Δικαστίνες θα διαπιστώσετε ότι μάλλον φτηνά τη γλύτωσε ο Μπερλουσκόνι!
    -Χωρίς αμφιβολία η Μέρκελ δεύτερη ή τρίτη φορά προσπαθεί να τον βγάλει από τη μέση!
    -Αν κοιτάξετε τις φωτογραφίες της πέτρας του σκανδάλου, έστω και αυτές της κρισίμου περιόδου, καθόλου δεν προσιδιάζουν με αυτές μιας ανήλικης κοπελίτσας!! Να μην τρελαθούμε τελείως !
    Διαβλέπω απύθμενο πολιτικό μίσος συνοδευόμενο με ...πολυποίκιλη ζήλια, από θηλυκή, αλλά και από αρσενικά πλευρά εκπορευόμενη !!!!!

  6. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 25/06/2013 08:55:31

    > και ισόβιο αποκλεισμό από τα δημόσια αξιώματα<

    Αυτό είναι το πάπλωμα, για το οποίο έγινε ο καβγάς.